PDA

Επιστροφή στο Forum : Barf + Vader



barfastic
09-12-16, 13:33
Καλησπερα σε ολους!

Πρωτο post εδω για να γνωριστουμε κτλ!

Εχω ενα 228i (M sport) απο τον Μαρτιο, τον Vader, Mineral grey με συνδυασμο υφασμα/alcantara εσωτερικα.

Εξωτερικα εχω βαλει ζαντες 19χ8.5 και 19χ9.5 της VMR βαμμενες με ηλεκτροστατικη μαυρο gloss - και ελαστικα michelin pilot super sport σε 225/35/19 και 255/30/19. Επισης καθρεπτες απο ανθρακονημα της AUTOiD και φτερο πισω απο ανθρακονημα της RWCarbon - και κλασσικα Φιμε. Επισης εχω ντυσει την οροφη με μαυρο γυαλιστερο βινυλιο της orafol - και συντομα θα ντυθει και το υπολοιπο Aluminum Grey Matt της 3Μ.

Απο βελτιωση εχω βαλει παραλληλο εγκεφαλο JB4, και εξατμιση απο 235i BMW M Performance. Αυριο το πρωι παει για δυναμομετρηση και το απογευμα παραλαμβανω και το downpipe της Wagner Tuning. Επιτηδες παω πριν την παραλαβη να δω τι διαφορα θαεσωτερικα

Φωτογραφιες και τα σχετικα θα ανεβασω μολις το πλυνω γιατι εχει τα μαυρα του τα χαλια!

Καλος σας βρηκα και καλες βολτες!

Barf

deepBLUE
09-12-16, 13:40
Καλώς ήρθες στο φόρουμ μας !!!
Περιμένουμε νέα και θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε από κοντά σε κάποια από τις συναντήσεις του φόρουμ μας !!!

aristent
09-12-16, 14:13
Καλως ηρθες και καλοταξιδη η 228 σου!!!:viannen_01:


ΥΣ..."αποκωδικοποιησε" μας λιγο το "Vader".....Barf ειναι το ονομα σου?

isou
09-12-16, 14:55
:viannen_01::viannen_01::viannen_01:

wheelman
09-12-16, 17:45
:rally::viannen_01::rockz::welcome2:

gant
09-12-16, 21:00
:viannen_01::viannen_01::viannen_01:

mark e92
09-12-16, 21:14
Καλώς ήρθες!!!
Πως και δεν το πήρες frozen και βάζεις τώρα μεμβράνη;

barfastic
10-12-16, 09:24
Το Barf ειναι το παρατσουκλη μου απτο σχολιο. Παντα λοιπον ονομαζαμε σαν παρεα τα αμαξια μας, το συγκεκριμενο βγηκε vader απο το Darth Vader (starwars) και επειδη θεωρησα οτι θα ηταν αστειο να λενε, να ο Barf με τον Vader.

Frozen δεν εβγαινε... αν και θα το ηθελα πολυ!! Οποτε κανουμε οτι μπορουμε να το πετυχουμε ;)

vagmag
10-12-16, 10:03
Καλως ηρθες κ καλοταξιδο
Πολυ καλη επιλογη

Vassilis ///M
10-12-16, 11:14
:viannen_01::viannen_01::viannen_01:

Χρίστος
10-12-16, 12:49
Καλωσήρθες!
αναμενουμε φωτό φρομ δε νταρκσαϊντ!

barfastic
10-12-16, 17:52
Καλησπέρα και πάλι!

Λοιπόν, τα αποτελέσματα ήταν ενδιαφέρον!

Πήγα στον Τσακανίκα στην Αργυρούπολη για την δυναμομέτρηση, σε δυναμό MAHA που απ'ότι διαβάζω είναι αρκετά αξιόπιστα και δεν μπορεί να πειραχθεί να βγάλει αυξημένα αποτελέσματα.

Με το JB4 στο MAP 0 (σβηστό δλδ) το αμάξι μέτρησε 244 άλογα! σχεδόν όσα δίνει ο κατασκευαστής!

Με το JB4 στο MAP 1 πήγε στα 272 άλογα, και με το JB4 στο ΜΑΡ 2 έβγαλε 288 άλογα και 41.6κιλα ροπή στις 3675 - Για παράλληλο έγκεφαλο + τελικό εξάτμισης, και χωρίς καμία άλλη μετατροπή στο αμάξι είμαι αρκετά ευχαριστημένος!

Την επόμενη εβδομάδα θα μπεί και το Downpipe και ελπίζω να δω 300bhp και 43-45κιλα ροπή!

BILL007
10-12-16, 20:49
:viannen_01::viannen_01::viannen_01:

:viannen_01::viannen_01::viannen_01:

turbodog
11-12-16, 08:42
Καλησπέρα και πάλι!

Λοιπόν, τα αποτελέσματα ήταν ενδιαφέρον!

Πήγα στον Τσακανίκα στην Αργυρούπολη για την δυναμομέτρηση, σε δυναμό MAHA που απ'ότι διαβάζω είναι αρκετά αξιόπιστα και δεν μπορεί να πειραχθεί να βγάλει αυξημένα αποτελέσματα.


Οι χειριστες των δυναμομετρων μπορουν να κανουν οτι θελουν. Δεν παιζει οτι δεν μπορει να πειραχθει μια δυναμομετρηση. Ειδικα στα turbo που αναλογως τα φρενα που βαζουν πανω στο dyno, βγαζουν και αλλα αποτελεσματα ροπης-καμπυλης ιπποδυναμης.

Το απολυτο νουμερο δεν εχει σημασια και ειδικα οταν μπουμε στο τριπακι να κανουμε συγκρισεις με αλλα αυτοκινητα και αλλα δυναμομετρα. Δεν θα βγαλουμε ποτε ακρη. Σημασια εχει να συγκρινουμε τις καμπυλες μας στο ιδιο παντα δυναμομετρο και να εξαγουμε συμπερασματα για την οποια επιτυχια ειχαμε στην βελτιωση που καναμε

sierra
11-12-16, 22:41
Καλώς όρισες και από εμένα, καλοτάξιδο και να είσαι πάντα καλά να το χαίρεσαι... :viannen_01::viannen_01::viannen_01:

LEONIDASKAL
13-12-16, 21:42
καλως ηρθες και καλοταξιδος , αναμενουμε φωτο

barfastic
13-12-16, 22:59
turbodog έχεις απόλυτο δίκιο! προφανώς δεν έχει σημασία το απόλυτο νούμερο, αλλα και το πώς διανείμεται η δύναμη του αυτοκινήτου.

Λοιπόν, οι χαρτογραφήσεις!

Map 0 vs Map 1 (τα στοιχεία κάτω απο τον πίνακα αναφέρονται στην απόδοση με κλειστό το JB4 - 1.17Bar / 17psi)
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/12/Kv9U4Qc-1.jpg
'οπως βλέπουμε είναι αρκετά κοντά στα στοιχεία που δίνει η BMW
244.3BHP και 341.8Nm ροπή @ 3515rpm.


Map 1 (εδώ βλέπουμε ενεργοποιημένο τον 1ο χάρτη του JB4 που δίνει 0.27bar / 4psi επιπλεόν του εργοστασιακού δηλαδή 1.44Bar / 21psi)
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/12/uUAKGzY-1.jpg
275.3 BHP και 397.5Nm ροπή @ 3565rpm


Map 2 (εδώ βλέπουμε ενεργοποιημένο τον 2ο χάρτη του JB4 που δίνει 0.41bar / 6psi επιπλεόν του εργοστασιακού δηλαδή 1.58Bar / 23psi)
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/12/NC1ssKY-1.jpg
288.1 BHP και 416.7Nm ροπή @ 3675rpm.


Την επόμενη εβδομάδα λογικά θα μπεί και το downpipe, και θα ξανα ανέβει στο δυναμόμετρο!

Φωτογραφιές θα ανέβουν επίσης το σουκού!