PDA

Επιστροφή στο Forum : "Σφύριγμα" διαφορικού σε 320 e90



panos320
29-11-16, 21:57
Καλησπέρα σε όλους.Οπως αναφέρω και στον τίτλο του νήματος,εχει λίγο καιρό που το διαφορικό άρχισε να σφυρίζει.Δεν γουργουριζει , ακόμα,μονο σφυρίζει.Στην αρχή το παρουσίαζε μόνο όταν αφηνα το γκάζι αλλά την τελευταία εβδομάδα το σφύριγμα ακούγεται και στο ρολαρισμα αλλά και κατά την επιτάχυνση.Βαλβολινες δεν έχω αλλάξει ποτέ ούτε στο διαφορικό αλλά ούτε και στο σαζμαν.Το αυτοκίνητο έχει 118.000 χλμ.Καμια ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει και τρόπους αντιμετώπισης?

BILL007
30-11-16, 08:29
Για αρχή άλλαξε άμεσα λάδια! Τόσο στο διαφορικό όσο και στο κιβώτιο!!!

Το "σφύριγμα" που περιγράφεις είσαι σίγουρος ότι είναι διαφορικό και δεν είναι και τίποτα ημιαξόνια?

panos320
30-11-16, 20:39
Μου δίνει την εντύπωση ότι είναι από το διαφορικό. Τα ημιαξονια τι θόρυβο μπορεί να κάνουν?

topmar
30-11-16, 21:14
Βγάλε νέκρα με χαμηλή ταχύτητα (σε καμιά κατηφόρα) και πες μας εάν ακούγεται πάλι....

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

panos320
30-11-16, 21:38
Ακούγεται αλλά όχι τόσο έντονα.

leo328
02-12-16, 07:40
Aμα το σφυριγμα αυξανεται με την επιτανχυση του αυτοκινητου σε χαμηλες ταχυτητες τσεκαρε τους σιαγωνες του χειροφρενου μηπως κολλησε καμια...
το επαθα πριν 1 μηνα και ο μηχανικος νομιζε πως ηταν ημιαξονια (τα ρουλεμαν μεσα) αλλα τελικα ηταν αυτο...

panos320
02-01-17, 12:45
Καλημέρα και καλή χρονιά.Εύχομαι υγεία και ευτυχία σε όλους. Λοιπόν, σε εξέλιξη του θέματος παρατήρησα το εξής : Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, δηλαδή έχει κάνει λίγα χιλιόμετρα, ο ήχος εξακολουθεί να υπάρχει σε κάποιες περιπτώσεις πιο έντονα και σε κάποιες περιπτώσεις σχεδόν απαρατήρητος. Σε χαμηλή πλέον ταχύτητα της τάξης των 20 με 30 χάσω σχεδόν δεν υπάρχει. Όλα αυτά τα συμπτώματα προέκυψαν μετά από μακρύ ταξίδι και στην συνέχεια ένα πρωινό με μπόλικο πάγο όπου το αυτοκίνητο χρειάστηκε νσ σπινιαρει σχεδόν ακατάσχετα. Πιο μπροστά ακουγόταν συνεχώς. Βαλβολινες ακόμη δεν άλλαξα λόγω φόρτου εργασίας. Απόψεις? ??????

panos320
30-09-17, 22:36
Χαιρετώ όλη την παρέα. Μετά από 9 μήνες το διαφορικό τα τίναξε μάλλον. Έχουμε έντονο σφύριγμα σε ταχύτητες μέχρι 120χιλιόμετρα, γουργουριτό καθώς και τρέμουλο πλέον. Σε ερώτηση στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι μπορεί να είναι και ο σταυρός μόνο. Δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι τόσοι ήχοι μεταδίδονται από τον σταυρό και μόνο.Πέρα από αυτό, το βήμα που φοράει το αυτοκίνητο είναι 3.45 σύμφωνα με το πρόγραμμα της αντιπροσωπείας βάσει αριθμού πλαισίου. Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω πουθενά διαφορικό με τέτοιο βήμα. Το πιο κοντινό που έχω βρει είναι με βήμα 3.64 από 320 με τους 150 ίππους και κινητήρα με κωδικό Ν46(Εγώ έχω τον Ν43 με τα 170 άλογα ).Τι γίνεται σε περίπτωση που τοποθετήσω το κοντυτερο διαφορικό? Θα μαζέψει πολύ το αμάξι? Για καινούργιο δεν συζητώ καν !!!!Μου ζήτησαν 1.950 +Φ.Π.Α προ έκπτωσης! !!!!

Cobalt
03-10-17, 12:53
Χαιρετώ όλη την παρέα. Μετά από 9 μήνες το διαφορικό τα τίναξε μάλλον. Έχουμε έντονο σφύριγμα σε ταχύτητες μέχρι 120χιλιόμετρα, γουργουριτό καθώς και τρέμουλο πλέον. Σε ερώτηση στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι μπορεί να είναι και ο σταυρός μόνο. Δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι τόσοι ήχοι μεταδίδονται από τον σταυρό και μόνο.Πέρα από αυτό, το βήμα που φοράει το αυτοκίνητο είναι 3.45 σύμφωνα με το πρόγραμμα της αντιπροσωπείας βάσει αριθμού πλαισίου. Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω πουθενά διαφορικό με τέτοιο βήμα. Το πιο κοντινό που έχω βρει είναι με βήμα 3.64 από 320 με τους 150 ίππους και κινητήρα με κωδικό Ν46(Εγώ έχω τον Ν43 με τα 170 άλογα ).Τι γίνεται σε περίπτωση που τοποθετήσω το κοντυτερο διαφορικό? Θα μαζέψει πολύ το αμάξι? Για καινούργιο δεν συζητώ καν !!!!Μου ζήτησαν 1.950 +Φ.Π.Α προ έκπτωσης! !!!!

θα έχεις λίγο καλύτερες επιταχύνσεις μιας και θα κοντίνει ελάχιστα το σύνολο σου και λίγο μικρότερη τελική ταχύτητα. η διαφορά στο βήμα που γράφεις είναι ανεπαίσθητη βασικά.... μην κολλάς στο οτι έχει διαφορά στο βήμα. Εμένα έχει βήμα νομίζω 4.10 σε 320 Ε90 και δεν έχω πρόβλημα στα ταξίδια....τελική κάπου 225 έχω αλλά με κόφτη πιο πάνω στις 7.000rpm

Ptboul
04-10-17, 09:18
θα έχεις λίγο καλύτερες επιταχύνσεις μιας και θα κοντίνει ελάχιστα το σύνολο σου και λίγο μικρότερη τελική ταχύτητα. η διαφορά στο βήμα που γράφεις είναι ανεπαίσθητη βασικά.... μην κολλάς στο οτι έχει διαφορά στο βήμα. Εμένα έχει βήμα νομίζω 4.10 σε 320 Ε90 και δεν έχω πρόβλημα στα ταξίδια....τελική κάπου 225 έχω αλλά με κόφτη πιο πάνω στις 7.000rpm

Εμείς όμως έχουμε και άλλο κιβώτιο Πετράν.

Cobalt
04-10-17, 11:17
Εμείς όμως έχουμε και άλλο κιβώτιο Πετράν.

που το ειδες εσύ αυτό πάλι? Δεν ισχύει αυτό που λες....

Ptboul
04-10-17, 11:39
που το ειδες εσύ αυτό πάλι? Δεν ισχύει αυτό που λες....

Όντως έχουν το ίδιο, είχα την εντύπωση πως το είχαμε κοντύτερο :D