Επιστροφή στο Forum : Από 2.2 σε 3.0
E60_Arkadia
19-11-16, 22:02
Θέλω να μου προτείνετε μηχανικό που ξέρει πολύ καλά τα bmw για μετατροπη από 2.2 σε 3.0 Μ54 για Ε60.Ευχαριστω
Προφανώς απο Μ54Β22 θές να πάς σε Μ54Β30.
Η βασική υποδομή υπάρχει δηλαδή.
Θά'λεγα οτι είναι σχετικά απλή μετατροπή και εμφανισιακά, στο engine bay, δεν θα φαίνονται ουσιαστικές αλλαγές.
Αντίστοιχα, το πιο σημαντικό στην προκειμένη περίπτωση είναι να βρείς "σωστό" μοτέρ παρά μηχανικό που θα σου κάνει το swap.
Θέλω να πώ οτι δεν χρειάζεσαι κάποιον ιδιαίτερο επιστήμονα μηχανικό γι το συγκεκριμένο project.
Προσωπικά, πριν πολλά χρόνια επέλεξα τον Σάββα Παπαδόπουλο στη Θεσσαλονίκη αλλά στην δική σου περίπτωση, και μέχρι το Αργος να πάς, πιστευω μια χαρά θα κάνεις τη δουελιά σου.
Το ξαναγράφω, το θέμα στην περίπτωση αυτή είναι κυρίως ο κινητήρας που θα βάλεις να είναι σε καλή κατάσταση.
E60_Arkadia
20-11-16, 21:04
Ακριβώς αυτό συνήθως τα περισσότερα Μ54 3.0 είναι σκισμένα.Το ιδανικό μου θα ήταν να βρω από Ε60 μοτέρ που δεν είναι και τόσο ζορισμένος μιας και τα Ε60 τα είχαν κυρίως πιο μεγάλης ηλικίας άνθρωποι σε σχέση με τα Ε46 ας πούμε
katsaraios
22-11-16, 00:55
Σωστος ειναι αυτος που θα σου υπολογισει ΟΛΟ το κοστος αναλυτικα χωρις να προσθεσει οτι "θυμηθει" στην πορεια ή στο τελος της εργασιας.
Μοτερ καλο και επιπλεον αλλαγες σε περιφερειακά για να γινει σωστη αλλαγη ,οπως ειπε ο Βανβικ.
Αθηνα ψαχνεις ή επαρχια?
E60_Arkadia
22-11-16, 19:57
Κυριως Αθηνα αλλα δεν εχω προβλημα να κοιταξω και επαρχια.Να σημειωσω οτι το ψαχνω μονο και μονο για να ειναι πιο ανετο και να εχω δυναμη οταν την χρειαζομαι.Το 2.2 μου ειναι αριστο απο ολα τα θεματα και κυριως Εθνικη που το οδηγω με εχει αφησει ικανοποιημενο μιας και ταξιδευω ανετα με μεγαλες ταχυτητες,απλα το 3.0 εχει και αυτα τα μπαμ που μου λειπουν.Η οδηγηση μου σε γενικες γραμμες δεν θα αλλαξει.Το μονο μου αγχος ειναι να βρω μοτερ ΣΑΝ το δικο μου σε κατασταση αριστη και να εχω τελειως εργοστασιακη λειτουργια,χωρις κομπιασματα ρεταρισματα και ενα σωρο προβληματα.
katsaraios
22-11-16, 22:50
Κυριως Αθηνα αλλα δεν εχω προβλημα να κοιταξω και επαρχια.Να σημειωσω οτι το ψαχνω μονο και μονο για να ειναι πιο ανετο και να εχω δυναμη οταν την χρειαζομαι.Το 2.2 μου ειναι αριστο απο ολα τα θεματα και κυριως Εθνικη που το οδηγω με εχει αφησει ικανοποιημενο μιας και ταξιδευω ανετα με μεγαλες ταχυτητες,απλα το 3.0 εχει και αυτα τα μπαμ που μου λειπουν.Η οδηγηση μου σε γενικες γραμμες δεν θα αλλαξει.Το μονο μου αγχος ειναι να βρω μοτερ ΣΑΝ το δικο μου σε κατασταση αριστη και να εχω τελειως εργοστασιακη λειτουργια,χωρις κομπιασματα ρεταρισματα και ενα σωρο προβληματα.
Δεν μπορεις να το γνωριζεις το περι αριστου μοτερ εκτος αν ξερεις τον δοτη και τον ιδιοκτήτη του...
Ολα τα αλλα περι καλου και αριστου ειναι λοταρια ...
Βασικη παραμετρος που δεν πρεπει να ξεχνας ειναι οτι θα μπασταρδεψεις το αυτοκινητο σου με οτι συνεπαγεται μετεπειτα.....
Καλη τυχη
Ακριβώς αυτό συνήθως τα περισσότερα Μ54 3.0 είναι σκισμένα.Το ιδανικό μου θα ήταν να βρω από Ε60 μοτέρ που δεν είναι και τόσο ζορισμένος μιας και τα Ε60 τα είχαν κυρίως πιο μεγάλης ηλικίας άνθρωποι σε σχέση με τα Ε46 ας πούμε
120 μερες ΒΑΝ!!!:th_Laie_67-1::rally::hystericalbs1::rockz::thumbsup:
Χαχααχαααααχχ... Δε λεει για τα Μ5 ρε!
Αμέσως εσύ... :whistle:
Γιατί δεν υπερκυβιζεις το δικό σου; θα ειναι μια ενδιάμεση λύση αλλά θα έχεις βάσει το μοτέρ σου που το ξέρεις.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.