PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε34 - M50B25 καπνός στην εκκίμνηση, ασταθές ρελαντί



george76
19-10-16, 21:14
καλησπέρα σε όλους!.

Για λογαριασμό φίλου, που δεν έχει σ΄χέση με υπολογιστές, ζητάω βοήθεια..
BMW E34, M50 B25 (όχι Vanos) εδώ και περίπου κανα μήνα παρουσιάζει το εξής: ξεκινώντας το αμάξι (πρωινή εκκίνηση) οι στροφές 1500-2000 και μετά απο λίγο 2-3 λεπτά, σταθερές στις 1000.
Μαύρος καπνός απο την εξάτμιση για όσο διάστημα οι στροφές ειναι ψηλά... Κατα την διάρκεια της οδήγησης το ρελαντί ανεβοκατεβαίνει: 300-1000 χωρίς να σβήνει.

Έχει αλλάξει τα παρακάτω:

1. MAF μετρητής μάζας αέρος (λούφτ) 2 φορές αλλάχτηκε (μεταχειρισμένα)
2. Βαλβίδα πρωινής εκκίνησης (2 φορές αλλάχτηκε - μεταχειρισμένο)
3. Μάτι στροφάλου (καινούργιο immitation)
4. Μάτια εκκεντροφόρου (και τα δύο καινούργια- γνήσια)
5. Έγινε καθαρισμός ΜΠΕΚ (όλα καλά έδειξε ο καθαρισμός)
Ποτενσιόμετρο πεταλούδας γκαζιού (καινούργιο - γνήσιο)

Δεν έχει αλλαχτεί ακόμη ο αισθητήρας λ

ότι βοήθεια θα εκτιμηθεί ιδιέταιρα!

Ευχαριστώ πολύ!

BILL007
19-10-16, 21:19
Μαύρος καπνός σημαίνει οτι είσαι πολύ πλούσιος στο μείγμα... Έχει κάποιο πρόγραμμα?

george76
19-10-16, 21:20
οχι μαμά ειναι.
Δεν έχει πειράξει κάτι σε εγκέφαλο κτλ...

george76
19-10-16, 21:41
Υπάρχει περίπτωση το μοτέρ του ρελαντί λογω του οτι τα πηρε μεταχειρισμένα να μην δουλεύουν σωστά;

Dimzan
19-10-16, 22:05
αν εχει προβλημα στο μιγμα ειναι απο το maf ή τον αισθητηρα λ. Η να εχει τρυπα στο κολαρο αλλα τοτε θα ηταν φτωχο το μιγμα και οχι πλουσιο.

Ακραια σεναρια : καποιο μπεκ εχει κολησει ανοιχτο ή ψεκαζει λαθος, υπαρχει προβλημα στην καλωδιωση και δεν διαβαζει σωστες μετρησει ο εγκεφαλος (καθαρισε ολες τις φισες) και ακομα πιο σπανιο να εχει μπει λαθος καυσιμο.

george76
19-10-16, 22:21
Τα μπεκ πριν μια βδομαδα καθαριστηκαν, και υπηρξε μεγαλη διαφορά, ειδικα στο γκαζι, πολυ μεγαλυτερη αμεσοτητα και πιο "γλυκο" στο ποδι. MAF αλλάχτηκε δυο φορες και ψεκάστηκαν με sprey για MAF. Για τον εγκέφαλο, παιζει. δεν το γνωρίζω. Γνωρίζετε καποιον να το δει να το τσεκάρει που να ασχολειτε με εγκεφάλους και να κανει καλη δουλεια;

dark knight
21-10-16, 08:16
για το μαφ θα προτεινα να το ξανατσεκαρει με αντιστοιχο φιλου, που βρισκεται πανω σε αμαξι και δουλευει σωστα. το λεω αυτό γιατι τα περισσοτερα μαφ που κυλοφορουν μεταχειρισμένα ειτε είναι προβληματικα και περισσεψαν σε καποιον που εβαλε καινουριο,ειτε μαρκα με εκαψες που δεν δουλευουν σωστα ειτε παρατημένα από τροπετο που εχουν χαλασει.

george76
21-10-16, 18:45
"Χτύπησα" σε καλή τιμέ ένα MAF γνήσιο. απο βδομάδα θα το βάλω επάνω και τσεκάρω να δω τι γίνεται! :)

PetrosD
22-10-16, 15:35
Αυτό με το MAF που λέει ο dark knight παίζει. Πριν πάρω το δικό μου, ο προηγούμενος πήρε μεταχειρισμένο MAF και δε δούλευε σωστά και πριν μου το δώσει μου πήρε αυθεντικό καινούριο (ίδιο μοτέρ, με VANOS).

george76
21-11-16, 13:29
Λοιπόν, μετά απο πολύ ψάξιμο, βρήκα μέσω ebay ένα γνήσιο (BOSCH) ΜΑΦ.. Με το που μπήκε το αυτοκίνητο "κελάηδησε"!! Ευχαριστώ όλους για την βοήθειά σας! Καλή συνέχεια

george76
21-12-16, 11:56
Καλησπέρα σε όλους!
Το αυτοκίνητο μες το νέο MAf πετάει, απλά θέλω να κάνω μια ερώτηση σχετικά με οτ ρελαντί.
Κατα την εκκίνηση ειδικά το πρωί, ανεβάζει στροφές 2000-2500 για περίπου μισό λεπτό και εν συνεχεία πέφτει στις 1000 με 1200 στροφές.
Ορισμένες φορές κατα την οδήγηση κρατάει ρελαντί 2000 στροφές για αρκετή ώρα και ξαφνικά πέφτει πάλι στις νορμάλ 1000 με 1200...
Έχει αλλαχτεί η βαλβίδα ρελαντί. (με μεταχειρισμένες βέβαια)
πάει το μυαλό σας κάπου αλλού;

PetrosD
21-12-16, 19:25
Κανονικά γύρω στις 800-830 δεν είναι το ρελαντί; Μήπως παίρνεις αέρα από κάποιο σωληνάκι; Για τσέκαρε τα 2 που πάνε στο λάστιχο μετά το MAF.

george76
21-12-16, 19:32
Κανονικά γύρω στις 800-830 δεν είναι το ρελαντί; Μήπως παίρνεις αέρα από κάποιο σωληνάκι; Για τσέκαρε τα 2 που πάνε στο λάστιχο μετά το MAF.

απ' οτι έχω διαβάσει 800-1100 μπορεί να δουλεύει. θεωρητικά 800-900 όπως το λες...Δεν φαίνετε να έχει κάποια διαροή. σε περίπτωση που έπαιρνε απο κάπου αέρα θα κρατούσε μόνιμα το ρελαντί ψηλα.
Αυτο με παραξενεύει..οι σωλήνες πλησίον του MAF δεν φαίνονται να έχουν θέμα.
βέβαια αυτό που δεν έχει αλλαχτεί είναι ο αισθητήρας λ.
Θα μπορούσε να δημιουργεί αυτός την αστάθεια;

PetrosD
21-12-16, 20:27
Δεν ξέρω φίλε μου, το δικό μου είναι καρφί χειμώνα-καλοκαίρι, κρύο-ζέστη στις 700 +/-40 στροφές. Τόσο είναι το επίσημο ρελαντί, μόλις το κοίταξα.

PetrosD
21-12-16, 20:31
Πήγαινε για μια μέτρηση καυσαερίων, μπορεί να σε βοηθήσει. Οι τιμές που πρέπει να έχεις είναι:
CO 0,5-1,5% κατ' όγκο
HC 300 ppm
CO2 13-16% κατ' όγκο
O2 0,5-2% κατ' όγκο

george76
21-12-16, 21:02
Πήγαινε για μια μέτρηση καυσαερίων, μπορεί να σε βοηθήσει. Οι τιμές που πρέπει να έχεις είναι:
CO 0,5-1,5% κατ' όγκο
HC 300 ppm
CO2 13-16% κατ' όγκο
O2 0,5-2% κατ' όγκο

 Σε ευχαριστώ. Εκεί θα δείξει αν ειναι o λ off προφανως...
Βλέποντας και κάνοντας..

george76
23-12-16, 16:41
Όλα κομπλέ!!! Τελικά το θέμα το προκαλούσε ο αισθητήρας λ.
Τέλος καλό όλα καλά.!

Καλά να περνάτε!!!!

PetrosD
23-12-16, 17:26
Σκίστο και λίγο για μένα, που έχω πάθει στέρηση 6μιση μήνες από το δικό μου!!