PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα Ψύξης…ξανά !!



ΠΑΡΗΣ
23-09-16, 08:42
Δεν είναι η πρώτη φορά που αντιμετώπισα πρόβλημα ψύξης του οχήματος μου, f20 116I, βενζίνη 136ps (παλιότερα με το δοχείο διαστολής, είχα 5.000 κμ) τώρα με 50.000 km , νέο πρόβλημα , διαρροή νερού από διακλαδωτήρα (κολάρο) στην πίσω πλευρά του κινητήρα!!
λαμπάκι κόκκινο alert , στο συνεργείο, 200+ e και όλα καλά!
Βλάβες που δεν δικαιολογούνται ούτε από τη χρήση που κάνω, ούτε από τα χιλιόμετρα. Κρίμα στην αξιοπιστίας της BMW, τι να πω
*να μην πω για το λάδι που «τρώει», άλλη αμαρτία αυτή (σε λίγο θα θέλει περισσότερο λάδι το αυτοκίνητο από την οικογένεια!!!)

BILL007
23-09-16, 10:13
Δεν είναι η πρώτη φορά που αντιμετώπισα πρόβλημα ψύξης του οχήματος μου, f20 116I, βενζίνη 136ps (παλιότερα με το δοχείο διαστολής, είχα 5.000 κμ) τώρα με 50.000 km , νέο πρόβλημα , διαρροή νερού από διακλαδωτήρα (κολάρο) στην πίσω πλευρά του κινητήρα!!
λαμπάκι κόκκινο alert , στο συνεργείο, 200+ e και όλα καλά!
Βλάβες που δεν δικαιολογούνται ούτε από τη χρήση που κάνω, ούτε από τα χιλιόμετρα. Κρίμα στην αξιοπιστίας της BMW, τι να πω
*να μην πω για το λάδι που «τρώει», άλλη αμαρτία αυτή (σε λίγο θα θέλει περισσότερο λάδι το αυτοκίνητο από την οικογένεια!!!)

Eντάξει αυτό με το διακλαδωτήρα και το παγούρι του νερού ειναι πλεον κλασσικό σε πολλά BMW...

200 ευρώ όμως για το διακλαδωτήρα??? Πόσο είχε το ανταλλακτικό και πόσο η εργασία??? :think: Σε επίσημο φαντάζομαι...

Οσο για την κατανάλωση λαδιού που αναφέρεις, πόσα ml σου καίει/χιλιόμετρα???

Lykouras
23-09-16, 17:10
Θεωρώ οτι ο φίλος έπεσε θύμα των ανατιμήσεων των ανταλλακτικών της BMW.Δεν δικαιολογείται τιμή διακλαδωτήρα μαζί με εργασία 200 Ευρω!Αν θυμάμαι καλά,τον αφτερμάρκετ διακλαδωτήρα από εξωτερικό (Γερμανία) για το Ε46 τον είχα πληρώσει πριν 3 χρόνια σαν ανταλλακτικό κανα εικοσάρικο μάξιμουμ.Θυμάμαι είχα πάρει ενα καρο πραγματα ( θερμοστατες,βαλβιδα αναθυμιασεων,παλμοδοτη εκκεντροφόρου ,διακλαδωτηρα και άλλα που διαφευγουν τωρα) με 110 Ευρω μαζί με το μπουρμπουάρ στον ντελιβερά;-)

turbodog
23-09-16, 19:20
Θεωρώ οτι ο φίλος έπεσε θύμα των ανατιμήσεων των ανταλλακτικών της BMW.Δεν δικαιολογείται τιμή διακλαδωτήρα μαζί με εργασία 200 Ευρω!Αν θυμάμαι καλά,τον αφτερμάρκετ διακλαδωτήρα από εξωτερικό (Γερμανία) για το Ε46 τον είχα πληρώσει πριν 3 χρόνια σαν ανταλλακτικό κανα εικοσάρικο μάξιμουμ.Θυμάμαι είχα πάρει ενα καρο πραγματα ( θερμοστατες,βαλβιδα αναθυμιασεων,παλμοδοτη εκκεντροφόρου ,διακλαδωτηρα και άλλα που διαφευγουν τωρα) με 110 Ευρω μαζί με το μπουρμπουάρ στον ντελιβερά;-)

Καλα αν εχεις δικιο και ισχυει αυτο, θα κλαψουνε μανουλες. Εχει πεσει τεραστια π@υτσ@ και απλα οι κατοχοι των BMW δεν το εχουν παρει ακομα ειδηση. Φανταζομαι τι εχει να γινει σε ανταλλακτικα που ηταν ακριβα και απο πριν την ανατιμηση πχ τρομπα SMG

turbodog
23-09-16, 19:24
Οσο για την κατανάλωση λαδιού που αναφέρεις, πόσα ml σου καίει/χιλιόμετρα???

Βλεπω οτι η BMW μετα την αντιγραφη που εκανε απο τα VAG στην χρηση turbo και τετρακινησης, την ακολουθει πιστα και στην καταναλωση λαδιου, καθως μεχρι προτινος τετοια ερωτηματα απαχολουσαν μονο κατοχους VAG :grin::grin:

Lykouras
23-09-16, 21:06
Καλα αν εχεις δικιο και ισχυει αυτο, θα κλαψουνε μανουλες. Εχει πεσει τεραστια π@υτσ@ και απλα οι κατοχοι των BMW δεν το εχουν παρει ακομα ειδηση. Φανταζομαι τι εχει να γινει σε ανταλλακτικα που ηταν ακριβα και απο πριν την ανατιμηση πχ τρομπα SMG

Δυστυχώς αυτά που λέω ισχύουν (δεν ξέρω για τον διακλαδωτήρα) αλλά για άλλα ανταλλακτικά οπως πχ για βαλβίδες Μ5 μέχρι χερούλια πόρτας κλπ.Οι αυξήσεις της BMW στις τιμές κάποιων ανταλλακτικών έγινε σε όλο τον πλανήτη,όχι μόνο στην Ελλάδα.
Κατανοώ (χωρίς βέβαια να ασπάζομαι) το γεγονός οτι κάποια ανταλλακτικά τοπ αυτοκινήτων να ακριβύνουν αλλά όχι και του 116i F20 που είναι μαζικής αγοράς.
Όπως είπε κι ένας φίλος σήμερα,αν είναι να πληρώνουμε για τα ανταλλακτικά της BMW όσο θα πληρώναμε για ανταλλακτικά Porsche,τότε καλύτερα να αγοράσουμε Porsche;-)

BILL007
23-09-16, 21:41
Κωστή ο διακλαδωτήρας έτσι για την ιστορία είχε κάποτε 5-7 ευρώ στο Μ43. Ούτε καν 20! :p Γι'αυτό ρώτησα το φίλο να μας πει τι τιμολόγιο πλήρωσε. Εκεί τα γράφει όλα.





Όπως είπε κι ένας φίλος σήμερα,αν είναι να πληρώνουμε για τα ανταλλακτικά της BMW όσο θα πληρώναμε για ανταλλακτικά Porsche,τότε καλύτερα να αγοράσουμε Porsche;-)

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/09/l2238-1.jpg

:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

BILL007
23-09-16, 21:42
Βλεπω οτι η BMW μετα την αντιγραφη που εκανε απο τα VAG στην χρηση turbo και τετρακινησης, την ακολουθει πιστα και στην καταναλωση λαδιου, καθως μεχρι προτινος τετοια ερωτηματα απαχολουσαν μονο κατοχους VAG :grin:

Ναι Δημήτρη όλα τα είχαν αυτό τους έλειπε! BΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ?!?!! :grin::grin::grin::grin::grin::grin:

kplc16
26-09-16, 15:54
Δε νομίζω να δαγκώνει μόνο η bmw. Vag Mercedes κι αυτές κοπανάν

ΠΑΡΗΣ
28-09-16, 10:20
ριξτε μια ματια για τη βλαβη! κοστος εργασια ανταλλακτικα!
39564

BILL007
28-09-16, 11:35
E σε χρέωσαν 173 ευρώ εργασία (και με έκπτωση 20% απο 217 ευρώ που ήταν) και 37 ευρώ το ανταλλακτικό (με 10% έπτωση απο 41 ευρώ).

Τα πράγματα είναι απλά, πλήρωσες το επίσημο :)

To απίστευτο στο ολο τιμολόγιο είναι ότι τα 173 (217) ήταν κάμποσες εργατοώρες, το οποίο είναι απλά σκανδαλώδες!


Δεν ξέρω πόσες ώρες δίνει η bmw για τη συγκεκριμένη εργασία, πάντως προσωπικά πιστεύω θα έπρεπε να παραπονεθείς...

bakalos
28-09-16, 12:09
ριξτε μια ματια για τη βλαβη! κοστος εργασια ανταλλακτικα!
39564

:shok:
WTF

Lykouras
28-09-16, 13:33
Το 31 ειναι ο χρονος που οριζει η bmw οτι χρειαζεται για την συγκεκριμενη εργασια
Εγω ξερω οτι ο σπανος χρεωνει την εργατοωρα 85 ευρω
Αρα χρεωνει το 5λεπτο εργασιας 7 ευρω
Επί 12 ισον 84 ευρω η εργατοωρα
Αρα 31 δια 12 ισον 2,5 εργατοωρες
Αρα χρεωσε 2,5 εργατοωρες για αλλαγη διακλαδωτηρα
:facepalm::facepalm::facepalm:

Dimimav
28-09-16, 14:40
Δεν ειναι θέμα Σπανού και κάθε αντιπροσώπου.
Αυτό ειναι απο την bmw Γερμανίας οπου για την παραμικρή
εργασία υπολογίζει τον χρονο που θα χρειαστεί για την οποιαδήποτε εργασία
και χρεώνει τα ανάλογα πεντάλεπτα.
Τώρα το πως υπολογίζει μια δουλεια δεκάλεπτου οτι είναι μια ώρας για παράδειγμα
ειναι ενα απο τα ανεξήγητα της ανθρωπότητας:thumbsdown:

Lykouras
28-09-16, 15:02
Δεν ειναι θέμα Σπανού και κάθε αντιπροσώπου.
Αυτό ειναι απο την bmw Γερμανίας οπου για την παραμικρή
εργασία υπολογίζει τον χρονο που θα χρειαστεί για την οποιαδήποτε εργασία
και χρεώνει τα ανάλογα πεντάλεπτα.
Τώρα το πως υπολογίζει μια δουλεια δεκάλεπτου οτι είναι μια ώρας για παράδειγμα
ειναι ενα απο τα ανεξήγητα της ανθρωπότητας:thumbsdown:

Τον Σπανο τον ανεφερα ως παραδειγμα για τον οποιο εχω ιδία αποψη.Ολα τα εξουσιοδοτημενα ετσι χρεωνουν!
Κατα τα αλλα,συμφωνούμε;-)

George bmw 114i
30-09-16, 13:32
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα, ακριβώς στον ίδιο κινητήρα. Επιπλέον, ήταν η δεύτερη βλάβη στο ίδιο σύστημα μέσα στα πρώτα 30χιλιαδες χιλιόμερα. Το κόστος αντικατάστασης ήταν 276 ευρώ που είναι και η τιμή του φίλου μας αν προσθέσει και τον ΦΠΑ στα ποσά που αναφέρονται στο τιμολόγιο που ανάρτησε. Μου είπαν ότι είναι πολύ δύσκολο το σημείο που βρίσκεται το κολάρο και χρειάζεται χρόνο.

shipsteward7
09-10-16, 07:54
Καλημέρα και από μένα. Αν θέλετε για φτηνά γνήσια ανταλλακτικα υπάρχει μια αντιπροσωπία στην λευκά που τα δίνει στην τιμή που τα έχει το real oem. αν επιτρέπετε μου λέτε και σας λέω που είναι. Μην πιανομαστε κορόιδα πλέον. ....

bcharal
12-11-16, 14:40
Eντάξει αυτό με το διακλαδωτήρα και το παγούρι του νερού ειναι πλεον κλασσικό σε πολλά BMW...

200 ευρώ όμως για το διακλαδωτήρα??? Πόσο είχε το ανταλλακτικό και πόσο η εργασία??? :think: Σε επίσημο φαντάζομαι...

Οσο για την κατανάλωση λαδιού που αναφέρεις, πόσα ml σου καίει/χιλιόμετρα???

Ρε παιδια σωστε με !!!
που θα τον βρω αυτον το γ%$%%^διακλαδωτηρα σε e53 X5..
εχω αλλαξει παγουρι , κολαρο και ακομα εχω διαρροη....ΔΕΝ ΜπΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ!! πανω στο μοτερ

ευχαριστω

BILL007
12-11-16, 14:56
Oλα αυτά εδώ τα τσέκαρες? https://bmwfans.info/parts-catalog/E53/Europe/X5_3.0i-M54/L-N/2005/browse/engine/cooling_system_water_hoses/

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/11/3khw-1.png
(https://bmwfans.info/parts-catalog/E53/Europe/X5_3.0i-M54/L-N/2005/browse/engine/cooling_system_water_hoses/)

bcharal
12-11-16, 15:48
εΜ... για αυτο δεν μπορω να τον βρω ,,απο το draft δεν φαινετε να περνανε νερα πισω απο τον κινητηρα
(ευχαριστω για το σχεδιο)

katsaraios
13-11-16, 01:42
εΜ... για αυτο δεν μπορω να τον βρω ,,απο το draft δεν φαινετε να περνανε νερα πισω απο τον κινητηρα
(ευχαριστω για το σχεδιο)
Μπορει να χανεις ακομα και απο τον θερμοστατη και να μην φαινεται αν ειναι απο το κατω μερος....

bcharal
13-11-16, 16:27
Εν αρχης , επειδη εχω υγραεριο , εχανε απο ενα πλαστικο Τ που δινει νερο στο Υγραεριο,
αλλαχτηκε το Τ σε αλουμινενιο... αλλα μεχρι να αλλαχτει (γιατι εφαγα 2 μηνες να βρω απο που) συμπληρωνα νερο ..
Αποτελεσμα αυτου ηταν να δουλευει το συστημα με πιεσεις μεγαλυτερες λογω του αερα που συσσωρευοταν και οπου εβρισκε αδυναμια να "δακρυζει"
Αλλαξα παγουρι και κολαρο απο παγουρι σε θερμοαστατη..... και τωρα εχω ελαχιστη διαρροη ..αλλα δεν μπορω να βρω απο που !!
το παραδοξο ειναι οτι βλεπω καποιες σταγονες στο πατωμα πισω απο το μοτερ.. περιπου στο σασμαν αλλα επειδη εχει την προστατευτικη ποδια αποκατω δεν μπορω να εστιασω..
Γι αυτο και ψηθηκα με το συγκεκριμενο ποστ εδω ...γιατι αναφερει διακλαδωτηρα πισω απο τον κινητηρα .... τελικα ειναι για αλλο μοντελο .. εμενα τα στελνει μεσα στο καλοριφερ

καμμια ιδεα??