Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : BMW E46 N40 κινητήρας καίει λάδια



geros
29-08-16, 22:24
Καλησπέρα, αν και το θέμα έχει αναφερθεί τόσο εδώ όσο και σε άλλα forum, θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας.
Έχω μία bmw E46, 316, με κινητήρα Ν40. Το αυτοκίνητο έχει 164.000 χλμ. Και είναι δωδεκαετίας.
Το αυτοκίνητο το πήγαινα μέχρι και τα 130.000 χλμ σε αντιπροσωπία της bmw για σερβις, οπότε και πρώτη φορά το πήγα εκτός αντιπροσωπίας. Ενώ μέχρι τότε μου έβαζαν λάδια 5-30, έβαλα από άγνοια μου τα 10-40 της bmw. Στις 140.000, όταν και πήγα για αλλαγή λαδιών είχα χάσει για πρώτη φορά 1 λιτρο. Στα επόμενα 20.000 χλμ. έχανα 1λιτρο αρχικά κάθε 5.000 χλμ και στο τέλος στα 3.000 χλμ, (σέρβις στα 10.000 χλμ κανονικά με 10-40).
Λίγα χλμ πριν το σέρβις των 160.000 και αφού συμπλήρωσα λάδι, έκανα μία διαδρομή 200 χλμ. και ο κινητήρας δεν δούλευε σωστά. Στα 200 χλμ μου άναψε ένδειξη λαδιού (κόκκινη) και κινητήρα. Το πήγα σε συνεργείο και το διαγνωστικό έδειξε κακή λειτουργία τριών κυλίνδρων ενώ το λάδι είχε ασφαλώς καεί. Έβαλα λάδι 5-40 και πάλι στα 1.500 χλμ. χρειάστηκε να συμπληρώσω 1 λίτρο. Ξαναέκανα αλλαγή λαδιού με 5-30, αυτή τη φορά και άλλαξα κάποιες τσιμούχες στο φίλτρο λαδιού, και εκεί γύρω (δεν ξέρω να εξηγήσω ακριβώς) ενώ μου έβαλαν ένα ενισχυτικό λαδιού και αντισμόκ. Και πάλι στα 1.600 χλμ. απώλεια ενός λίτρου.
Τι μπορεί να φταίει; Η χρησιμοποίηση λαδιού 10-40 μπορεί να μου έκανε κάποια ζημιά; Και τι ζημιά;
Διαρροή μεγάλη (εννοώ κάποια κηλίδα από κάτω) δεν έχω. Η εξάτμιση πριν το αντισμόκ έβγαζε καπνό, νομίζω άσπρο (δεν είμαι σίγουρος για το χρώμα), τώρα δεν καπνίζει. Επίσης όσο το πήγαινα για σέρβις σε αντιπροσωπεία, δυστυχώς, άκουγα ότι μου έλεγαν για την αλλαγή των λαδιών στα 20.000 χλμ…

alexke46
29-08-16, 22:59
εγω σε ν 40 ειχα το ιδιο προβλημα.ενω στο συνεργειο (εκτοσ αντιπροσωπειας)εβαζα 5-30,μια φορα με επεισαν να βάλω 10-40.αποτελεσμα ειχε να καιω λαδι (αναψε λαμπακι),εβγαζε απο την εξατμιση ασπρο καπνο.μετα απο 1000 περιπου χλμ,αλλαγη λαδιων σε 5-30.απο τοτε εχω κανει 25000 χλμ και η καταναλωση λαδιου ειναι περιπου 1 λιτρο στα 7500 χλμ η και λιγο λιγοτερο και ολα καλα.κουφο,ε?τι να πω..παντως σε οσους το ειπα δεν ηξεραν τι να πουν.τσιμουχακια δεν αλλαξα.

BILL007
30-08-16, 10:38
Καλησπέρα, αν και το θέμα έχει αναφερθεί τόσο εδώ όσο και σε άλλα forum, θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας.
Έχω μία bmw E46, 316, με κινητήρα Ν40. Το αυτοκίνητο έχει 164.000 χλμ. Και είναι δωδεκαετίας.
Το αυτοκίνητο το πήγαινα μέχρι και τα 130.000 χλμ σε αντιπροσωπία της bmw για σερβις, οπότε και πρώτη φορά το πήγα εκτός αντιπροσωπίας. Ενώ μέχρι τότε μου έβαζαν λάδια 5-30, έβαλα από άγνοια μου τα 10-40 της bmw. Στις 140.000, όταν και πήγα για αλλαγή λαδιών είχα χάσει για πρώτη φορά 1 λιτρο. Στα επόμενα 20.000 χλμ. έχανα 1λιτρο αρχικά κάθε 5.000 χλμ και στο τέλος στα 3.000 χλμ, (σέρβις στα 10.000 χλμ κανονικά με 10-40).
Λίγα χλμ πριν το σέρβις των 160.000 και αφού συμπλήρωσα λάδι, έκανα μία διαδρομή 200 χλμ. και ο κινητήρας δεν δούλευε σωστά. Στα 200 χλμ μου άναψε ένδειξη λαδιού (κόκκινη) και κινητήρα. Το πήγα σε συνεργείο και το διαγνωστικό έδειξε κακή λειτουργία τριών κυλίνδρων ενώ το λάδι είχε ασφαλώς καεί. Έβαλα λάδι 5-40 και πάλι στα 1.500 χλμ. χρειάστηκε να συμπληρώσω 1 λίτρο. Ξαναέκανα αλλαγή λαδιού με 5-30, αυτή τη φορά και άλλαξα κάποιες τσιμούχες στο φίλτρο λαδιού, και εκεί γύρω (δεν ξέρω να εξηγήσω ακριβώς) ενώ μου έβαλαν ένα ενισχυτικό λαδιού και αντισμόκ. Και πάλι στα 1.600 χλμ. απώλεια ενός λίτρου.




Έχεις αλλάξει ποτέ τσιμουχάκια βαλβίδων?

https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=18156


Επίσης όσο το πήγαινα για σέρβις σε αντιπροσωπεία, δυστυχώς, άκουγα ότι μου έλεγαν για την αλλαγή των λαδιών στα 20.000 χλμ…

αυτό δεν θα είναι καλά νέα για τον κινητήρα σε καμία περίπτωση... :(

To πιο φθηνό που θα μπορούσα να σκεφτώ είναι να πας σε συνεργείο και με ένα flush engine product να δοκιμάσεις την τύχη σου
https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=239838&postcount=63

geros
30-08-16, 20:16
Δεν έχω αλλάξει τσιμουχακια και μου είπαν βασικά σε αντιπροσωπία ότι είναι επισκευή που ίσως να μην έχει αποτέλεσμα

Leonidas_E39
30-08-16, 21:58
Τι να πει η αντιπροσωπεια κανα μοτερ θα θελει να πουλησει, μια χαρα επισκευη ειναι υπαρχουν αυτοκινητα που την εχουν κανει και δεν καινε γραμμαριο λαδι, απλα στην επισκευη καλο θα ειναι να πρεσσαριστουν τα τσιμουχακια απο το μηχανουργειο με το κεφαλαρι εξω και οχι με το κεφαλαρι κουμπωμενο στο μοτερ.

geros
20-12-16, 22:13
Εν τέλει, απλά για ενημέρωση των δύσπιστων, όπως εγώ, άλλαξα τσιμουχάκια βαλβίδων, χωρίς να βγάλω το μοτέρ, και μέχρι στιγμής έχω κάνει 6.000 χλμ, και δεν έχει κάψει τίποτα.
Σε έλεγχο του ΚΤΕΟ που έκανα μετά την αλλαγή, μηδενικούς ρύπους, ενώ πριν έβγαζε ντουμάνι.
και η τιμή....260 ευρώ.

PetrosD
21-12-16, 20:36
Ωραία!

vasilis e46
22-12-16, 16:50
Καλησπέρα στη παρέα του forum.Δεν ξέρω εάν πρέπει να γράψω σε αυτό το θέμα μιας και αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα αλλά με την ένδειξη της λυχνίας κίτρινου χρώματος για χαμηλή στάθμη κατά την εκκίνηση του κινητήρα η οποία παραμένει αναμμένη για τουλάχιστον 5-10 δευτερόλεπτα και έπειτα να σβήνει.Ελέγχοντας την στάθμη του λαδιού δεν υπάρχει έλλειψη λαδιού, με αυτή να βρίσκεται στο max. Αυτό συνέβη έπειτα από oil service σε εξειδικευμένο αντιπρόσωπο και έπειτα από περίπου 1000χλμ δίχως να ξανασυμβεί πριν από αυτό. Να ανησυχώ για κάτι; Πηγαίνοντάς το στον αντιπρόσωπο για έλεγχο, ο μηχανικός μου διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα εφόσον δεν φαίνεται να έχει κατέβει η στάθμη του λαδιού. Περιμένω απόψεις ή ανάλογες εμπειρίες με το συγκεκριμένο θέμα. Παρεμπιπτόντως ο κινητήρας είναι ο n45b16.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

BILL007
22-12-16, 18:00
Καλησπέρα στη παρέα του forum.Δεν ξέρω εάν πρέπει να γράψω σε αυτό το θέμα μιας και αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα αλλά με την ένδειξη της λυχνίας κίτρινου χρώματος για χαμηλή στάθμη κατά την εκκίνηση του κινητήρα η οποία παραμένει αναμμένη για τουλάχιστον 5-10 δευτερόλεπτα και έπειτα να σβήνει.Ελέγχοντας την στάθμη του λαδιού δεν υπάρχει έλλειψη λαδιού, με αυτή να βρίσκεται στο max. Αυτό συνέβη έπειτα από oil service σε εξειδικευμένο αντιπρόσωπο και έπειτα από περίπου 1000χλμ δίχως να ξανασυμβεί πριν από αυτό. Να ανησυχώ για κάτι; Πηγαίνοντάς το στον αντιπρόσωπο για έλεγχο, ο μηχανικός μου διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα εφόσον δεν φαίνεται να έχει κατέβει η στάθμη του λαδιού. Περιμένω απόψεις ή ανάλογες εμπειρίες με το συγκεκριμένο θέμα. Παρεμπιπτόντως ο κινητήρας είναι ο n45b16.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Αυτό είναι πρόβλημα και στο Μ43 με τον αισθητήρα στάθμης λαδιού, τον αλλάζεις και είσαι κομπλέ :original:

vasilis e46
22-12-16, 18:34
Αυτό είναι πρόβλημα και στο Μ43 με τον αισθητήρα στάθμης λαδιού, τον αλλάζεις και είσαι κομπλέ :original:

Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση Βασίλη, μάλιστα το είχα διαβάσει ότι ευθύνεται ο σένσορας κατά την αναζήτηση του προβλήματος σε αγγλικό bmwδοφορουμ στο διαδίκτυο.Είναι σύνηθες δηλαδή και εν συνεχεία τι να περιμένω, να μην λειτουργεί καθόλου εάν δεν αλλαχτεί άμεσα; Καλές γιορτές εύχομαι!

BILL007
22-12-16, 18:38
Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση Βασίλη, μάλιστα το είχα διαβάσει ότι ευθύνεται ο σένσορας κατά την αναζήτηση του προβλήματος σε αγγλικό bmwδοφορουμ στο διαδίκτυο.Είναι σύνηθες δηλαδή και εν συνεχεία τι να περιμένω, να μην λειτουργεί καθόλου εάν δεν αλλαχτεί άμεσα; Καλές γιορτές εύχομαι!

Συνονόματε δεν είναι τίποτα αυτός ο αισθητήρας εφόσον ελέγχεις ο ίδιος τη στάθμη απο τα λάδια. Δεν θα σου προκαλέσει κάποια επιπλοκή στο αμάξι, μόνο αυτό το "σπαστικό των κάποιων δευτερολέπτων" στο ξεκίνημα. Μετά απο χρόνια παίζει να μείνει και μόνιμα αναμμένο, αλλά και πάλι δεν προκαλεί κάποια άμεση δυσλειτουργία στο αμάξι. Καλές γιορτές να έχουμε! :original: