PDA

Επιστροφή στο Forum : Ο ατσαλάκωτος...



BILL007
29-08-16, 22:17
Τι καθρέπτες, θόλοι και pilars... :D

Ο ατσαλάκωτος δεν μασάει... :th_Laie_67-1: :hystericalbs1: :th_Laie_67-1: :hystericalbs1:


https://www.youtube.com/watch?v=15-ZDzc4qUU

Oλοι με Juro-pro! :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:

https://www.youtube.com/watch?v=c-Is8P879Cs

Stunt Mike
29-08-16, 23:37
Απλα φοβερος!!Αν και δυσκολα θα εκανε τοση σχολαστικη δουλεια ενας φανοποιος για τον πελατη του.....Πιο πιθανο να ειναι για δικη του χρηση ή συγγενη του....Πολυ μερακλης παντως

Stunt Mike
29-08-16, 23:44
https://www.youtube.com/watch?v=nZ4G0f0xdzQ

Stunt Mike
29-08-16, 23:46
Και η συνεχεια:
https://www.youtube.com/watch?v=EVN-loOHiic

https://www.youtube.com/watch?v=7HS-Ex7TmX8

friendgr
30-08-16, 10:13
garbage IN- garbage OUT

m_power_lunatic
30-08-16, 16:07
Επίδειξη τεχνικής παρά πραγματικού περιστατικού στην δεύτερη περιπτωση,οσο αναφορά το Ε39 το σασί του δεν χαμπαριαζει από τέτοια ούτε καν.

Να το κάνεις ίσιο είναι η μισή δουλειά,να το κάνεις να μην φαίνεται και να περιορίσεις αυτό που καταλαβαίνει κάποιος είναι η αλλη μισή και εκεί που υστερούν οι περισσότεροι.

Dimimav
30-08-16, 17:01
Όλα επισκευάζονται το θέμα ειναι πως.
Ειναι δυνατόν η οποιαδήποτε επισκευή στο σασί να κανει το αυτοκίνητο ίδιο σε
συμπεριφορα στο δρόμο και κυρίως σε αντοχή στο τρακαρισμα σαν ενα ατρακαριστο;
Η απάντηση είναι ΟΧΙ
Ενα παρα πολύ ωραιο άρθρο το autoblog και ακόμα περισσότερο ωραίο βίντεο ξένης εκπομπής.
Ποσο αξίζει τελικά η ζωή μας;
https://www.autoblog.gr/2016/08/05/pws-antidra-ena-trakarismeno-amaksi-se-neo-atyxhma/

https://m.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k

nik200
30-08-16, 20:43
ετσι για την ιστορια η ιδια η bmw δηλωνει οτι αμαξι που τρακαρει σοβαρα χανει το 70% της στρεπτικης του ακαμψιας....

m_power_lunatic
30-08-16, 23:32
ετσι για την ιστορια η ιδια η bmw δηλωνει οτι αμαξι που τρακαρει σοβαρα χανει το 70% της στρεπτικης του ακαμψιας....

Νικολα δεν αμφιβαλλω καθολου,εχουμε καποια πηγη που το γραφει η το διαβασες???Με ενδιαφερει γιατι ασχολούμαι ερασιτεχνικα με την φανοποιια,παντως υπαρχουνε παμπολλα παραδειγματα που τα αδυναμα σημειαα στα σασι ενος εργοστασιου βγηκανε ποιο δεμενα μετα απο μια ανακατασκευη.

nik200
31-08-16, 14:53
Νικολα δεν αμφιβαλλω καθολου,εχουμε καποια πηγη που το γραφει η το διαβασες???Με ενδιαφερει γιατι ασχολούμαι ερασιτεχνικα με την φανοποιια,παντως υπαρχουνε παμπολλα παραδειγματα που τα αδυναμα σημειαα στα σασι ενος εργοστασιου βγηκανε ποιο δεμενα μετα απο μια ανακατασκευη.

το χα διαβασει καπου...πριν χρονια..αλλα προφανως εννοει σαν αντοχη του μεταλλου οταν "θλιβει" αρχικα (συγκρουση) και οχι σαν συνολο σασι...οταν λοιπον το ξαναφερεις μετα στην προτερη του κατασταση (καλιμπρα πχ..) το ποσοστο αυτο (70%) μπορει να ειναι πολυ πιο λιγο ή πολυ πιο πολυ αναλογα του σημειου της κρουσης καθως εχουμε να κανουμε με ενα πλαισιο αρα με παρα πολλα σημεια...οποτε τρεχα γυρευε! κοινως αν δεν γδυθει η καροτσα ολοκληρη και να παει στο εργαστηριο να γινουν τα κλασικα τεστ-οπως γινονται αρχικα στο σασι και να μετρηθει οτι χρειαζονται πχ..25ΚΝ/1cm...δεν μπορεις να ξερεις!

θυμαμαι και απο τη σχολη οτι το προβλημα των μεταλων γενικοτερα ηταν οτι οταν το συμπιεζες (θλιψη) εκει εχανε την δυναμη του...οποτε οταν το ξαναφερνες στην αρχικη του μορφη...ειχε χασει ενα μεγαλο ποσοστο της ακαμψιας του..

m_power_lunatic
31-08-16, 15:32
Σε μερικες επισκευες παντως αναλογα την ενταση του χτυπηματος εστω και εαν ερχεται το ραμφος η ο θολος πολλοι φανοποιοι σωστα επιλεγουνε να τα αλλαξουνε.

mark e92
31-08-16, 19:35
Σε μερικες επισκευες παντως αναλογα την ενταση του χτυπηματος εστω και εαν ερχεται το ραμφος η ο θολος πολλοι φανοποιοι σωστα επιλεγουνε να τα αλλαξουνε.
Oτι και να κάνουν σαν πριν δεν γίνεται ...
Και δεν εννοω να μην φαίνεται στο μάτι γιατι έχουν βγει πολλά υλικά που δεν καταλαβαίνεις τίποτα .
Αν τυχει και ξαναχτυπήσει στο ίδιο σημείο ξέχνα το .

Panmilios
09-12-16, 16:21
Θεουλης....


https://www.youtube.com/watch?v=TBryZaK9Qzc

BILL007
10-12-16, 20:36
Θεουλης....


https://www.youtube.com/watch?v=TBryZaK9Qzc

SWEET JESUS!! :shok:

mark e92
12-12-16, 22:06
Να του στείλουμε αυτά από το τρένο

BILL007
13-12-16, 08:09
Να του στείλουμε αυτά από το τρένο

:th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:

BILL007
07-01-17, 23:50
Ατρακάριστο-αγρατζούνιστο!!!! :shok:


https://www.youtube.com/watch?v=Jn8V48hZ53U

gant
08-01-17, 06:56
Δεκαετια 70, παπάδες έφτιαχνα και δώ τα τότε μαστορια. Αν ένα αμάξι ήταν κομμένο και ραμμένο στην μέση, για ενίσχυση περνούσαν στα μαρσπιέ σιδεροσωλήνες.
Μιλάμε για εποχές που το αμάξι ήταν η καλύτερη επένδυση, το έπαιρνες 270.000, ένα 1200κ.ε και μετά από 4 χρόνια το πουλούσες 400.000.

PetrosD
08-01-17, 10:56
Λόγω πληθωρισμού;

Libanner
08-01-17, 14:36
Λόγω πληθωρισμού;

Και υποτίμησης αχχαχα

Skyline_IS
08-01-17, 19:37
Έχει και καλύτερο video


https://www.youtube.com/watch?v=RnWJKZtALPI"]https://www.youtube.com/watch?v=RnWJKZtALPI

ούτε καν σε καλίμπρα..

vchris
09-01-17, 16:03
Δεν θέλω να ξέρω τι θα συμβεί αν καρφωθεί κάποιος απο πίσω μετά την επισκευή!!!!

m_power_lunatic
09-01-17, 21:10
Ιδια επισκευη ακριβως, τον Δεκεμβριο σε nissan εκανε ο κουνιαδος μου σε 2 ημερες μονος του και εκεινο οπως και η 7αρα ειχε ποντες στο πατωμα στα ποδια των πισω και ξεπονταρε κανονικα και πονταρε πισω κομματι ολοκληρο.

HLIAS - E36
09-01-17, 22:45
Όλα σχετικά είναι... Και σχετικά όχι μόνο από πλευρά δουλειάς και υλικών και προσοχής στη λεπτομέρεια αλλά και όπως αναφέρθηκε σε περίπτωση που χτυπηθεί ξανά, το πως θα χτυπηθεί... Τρακάρισμα με τρακάρισμα έχει τεράστιες διαφορές! Που θα χτυπήσει, πως θα χτυπήσει, με πόσο θα χτυπήσει κλπ... Γιατί έχω παράδειγμα από γνωστό φανοποιό σε επισκευασμένο αυτοκίνητο με κολλημένο κομμάτι όπως στο παραπάνω βίντεο που σε επόμενο τρακάρισμα από πίσω το μόνο που έμεινε άθικτο ήταν οι "ραφές"... Γι αυτό λέω πως όλα είναι σχετικά...!

BILL007
02-09-17, 11:30
Arthur Tussik ασταμάτητος!!!


https://www.youtube.com/watch?v=CShDOzooUfQ

BILLYS
02-09-17, 12:31
Όποιος το πάρει αυτό θα έχει δωρεάν πακέτο εκμάθησης πατινάζ στον πάγο:shok:

BILL007
05-11-17, 14:10
Μ3 Ε46? Κανένα πρόβλημα!!!


https://www.youtube.com/watch?v=tWHLu67pak8