Επιστροφή στο Forum : M5-F90
Το νεο F90-Μ5 ετοιμαζεται, σχεδον... 4τετρακινητη, κατι σε 2+2WD, αλλα οχι καθαρο Χ-Drive!!!
V8 4.4 600 ιππους περιπου, πολυυυυυ ροπη και δεν μπορει να ειναι απολυτα πισωκινητη ειπε το αφεντικο του M DIVISION.
Υ.Γ: ελαστικα YOKO ADVAN sport V105 βλεπω στις φωτο, οταν ελεγε ο Πατρινος οτι ειναι τοοοοοο λαστιχο, καποιοι μου ησασταν αντιρρηξιες... :original:
______________
https://www.youtube.com/watch?v=A5kxAdZ3Eos
Από του χρόνου που θα έχει περάσει η κρίση θα το πάρουμε, τι λες Αλεξ;
apo oti thymamai pou eixa diavasei ena arthro tha exei metavliti tetrakinisi pou pote den tha pigainei pano apo 30% mprosta , isos logiko pia me tosi ropi pou kykloforei an kai einai enantia stin ideologia mou , mipos na trexoume na paroume to f10 ? mipos ginei kai edo oti exei ginei me to e9- seira m , pou exoun parei oi times tin aniousa logo turbo tou f30.
an apo atmosfaira sto turbo exei tetoia antidrasi stin piatsa ti tha ginei me ta tetrakinita `?
perisotero theoritikes erotiseis mia kai an exei thes na diatheseis mia 200 ara gia amaxi , mallon se pairnei na diorthoseis kai mia astoxi epilogi
an apo atmosfaira sto turbo exei tetoia antidrasi stin piatsa ti tha ginei me ta tetrakinita `?
Περισσότερο forum talk νομίζω είναι και απ'ότι φαίνεται δεν είναι εν δυνάμει αγοραστές ούτως ή άλλως διότι οι πωλήσεις του group όχι μόνο δεν έχουν επηρεαστεί αλλά έχουν αυξηθεί. :original:
Περισσότερο forum talk νομίζω είναι και απ'ότι φαίνεται δεν είναι εν δυνάμει αγοραστές ούτως ή άλλως διότι οι πωλήσεις του group όχι μόνο δεν έχουν επηρεαστεί αλλά έχουν αυξηθεί. :original:
pantos edo sto borra ta e 9- m den peftoun kato apo 25-26 xiliades euro akoma kai an exoun 200000 km .
pantos edo sto borra ta e 9- m den peftoun kato apo 25-26 xiliades euro akoma kai an exoun 200000 km .
Sorry, αλλά δε κατάλαβα τι σχέση έχει αυτό που απάντησες με αυτό που σου έγραψα. :original:
enoousa oti stin praxi toulaxiston edo souidia i times ton atmosfairikon m3 exoun anebei
arketa mono kai mono epeidi einai to telaiutaio atmosfairiko , aplos anarotiomoun mipos ginei kati analogo tora pou mpainei kai i tetrakinisi sto m department . :-)
enoousa oti stin praxi toulaxiston edo souidia i times ton atmosfairikon m3 exoun anebei
arketa mono kai mono epeidi einai to telaiutaio atmosfairiko , aplos anarotiomoun mipos ginei kati analogo tora pou mpainei kai i tetrakinisi sto m department . :-)
Α οκ, αυτό γίνεται λόγω καλύτερης μεταπώλησης των Μ γενικότερα.
Εγώ αναφερόμουν στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στο group.
Ο κόσμος δε ενδιαφέρεται και πολύ αν έχει 3 κυλίνδρους, turbo και 4κίνηση. Περισσότερο συζητήσεις στα φόρουμ γίνονται.
Η 4κινηση είναι απαραιτητη για τα βορεια κλιματα με τα χιονια γιαυτο και την βαζουν. Βεβαια για Ελλαδα είναι αχρηστη αλλα τα πισωκινητα BMW είναι τα χειροτερα αυτοκίνητα στο χιονι και εχαναν πωλήσεις γιαυτον τον λογο.
Ο κόσμος δε ενδιαφέρεται και πολύ αν έχει 3 κυλίνδρους, turbo και 4κίνηση. Περισσότερο συζητήσεις στα φόρουμ γίνονται.
Οι αγοραστές πάντως ενδιάφερονται.
Εγώ Μ5 4κίνητο δεν θα αγοράσω ποτέ, προτιμώ το πισωκίνητο που έχω.
Οι αγοραστές πάντως ενδιάφερονται.
Εγώ Μ5 4κίνητο δεν θα αγοράσω ποτέ, προτιμώ το πισωκίνητο που έχω.
Αυτό λέω, forum talk. Οι hardcore φορουμαδες μπορεί να μη πάρουν αλλά δεν είμαι σίγουρος αν αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό της αγοραστικης δύναμης για να κρίνουμε πχ αποτυχία τη κίνηση της εταιρείας. Δε ξέρω αν οι περισσότεροι έχουν καν τη δυνατότητα να το αγοράσουν.
Νομίζω ότι πολύ κόσμος τελικά θα αγοράσει, ειδικά Αμερικανοί, βόρεια κλιματα κλπ. Και αν δεν είναι ιδιαίτερα παρεμβατικο και μπορείς να διαγράψει ο,τι γωνίες θες...τότε δε βλέπω πρόβλημα.
Περισσότερο θεωρητική και ρομαντική κουβέντα δηλαδή νομίζω ότι είναι μεταξύ των φορουμζ.
Sent from my E6853 using Tapatalk
Αυτό λέω, forum talk. Οι hardcore φορουμαδες μπορεί να μη πάρουν αλλά δεν είμαι σίγουρος αν αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό της αγοραστικης δύναμης για να κρίνουμε πχ αποτυχία τη κίνηση της εταιρείας. Δε ξέρω αν οι περισσότεροι έχουν καν τη δυνατότητα να το αγοράσουν.
Νομίζω ότι πολύ κόσμος τελικά θα αγοράσει, ειδικά Αμερικανοί, βόρεια κλιματα κλπ. Και αν δεν είναι ιδιαίτερα παρεμβατικο και μπορείς να διαγράψει ο,τι γωνίες θες...τότε δε βλέπω πρόβλημα.
Περισσότερο θεωρητική και ρομαντική κουβέντα δηλαδή νομίζω ότι είναι μεταξύ των φορουμζ.
Sent from my E6853 using Tapatalk
Και εγώ πιστεύω ότι πολλοί θα αγοράσουν.
Είναι πολλοί που τους αρέσει το Μ5 αλλά δεν αγοράζουν επειδή είναι πισωκίνητο.
Και για να είμαι ειλικρινής, όπως είναι το αυτοκίνητο σήμερα, είναι για κάποιον που σίγουρα ξέρει από οδήγηση.
Δεν είναι για τον απλό οδηγό.
Επίσης, υπάρχουν και "τεχνικά" προβλήματα.
Φίλος μου με Μ4 οδηγεί 500 χλμ κάθε σαββατοκύριακο. Όταν χιονίζει, είναι κουραστικό να οδηγείς τόσα χιλιόμετρα με Μ πισωκίνητο.
HLIAS - E36
17-07-16, 14:09
Η 4κινηση είναι απαραιτητη για τα βορεια κλιματα με τα χιονια γιαυτο και την βαζουν. Βεβαια για Ελλαδα είναι αχρηστη αλλα τα πισωκινητα BMW είναι τα χειροτερα αυτοκίνητα στο χιονι και εχαναν πωλήσεις γιαυτον τον λογο.
Στην Ελλάδα κι αν είναι χρήσιμη η 4κινηση (για εκείνους που θέλουν την πρόσφυση)...!!! Δεν πατάς πουθενά με τα σαπούνια που έχουμε για δρόμους...!!! :thumbsup:
Οδηγείς 1.6 και νομίζεις ότι έχεις 500 άλογα...!!!:th_Laie_67-1:
:shok::shok::shok: BEAST!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: V8 + ΤΟΥΡΜΠΑαααααα :tt1: :tt1: :tt1: :tt1:
χτύπημα κάτω απο τη μέση για τα αουδι...
απο την άλλη πάλι, Μ και τετρακίνητο...!!!???
χτύπημα κάτω απο τη μέση για τα αουδι...
απο την άλλη πάλι, Μ και τετρακίνητο...!!!???
Γιατι ρε Θωμα, εδω το Μ και τουρμπατο μια χαρα το χωνεψαμε οπως και το σλογκαν της BMW οτι η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται.
Αυτο που θα επρεπε να προβληματιζει δεν ειναι το χτυπημα κατω απο την μεση για τα αουδι αλλα το οτι αντιγραφουν απο αυτους αυτα που κοροιδευαν
Όσο τα Μ είχαν ατμο υψηλόστροφα μοτέρ, που ήταν άροπα χαμηλά, η πισωκίνηση ήταν οκ και η συμπεριφορά των αυτοκινήτων σχετικά προβλέψιμη λόγω γραμμικότητας. Τώρα που το power delivery των υπερτροφοδοτούμενων μοτέρ είναι πολύ διαφορετικό, η τετρακίνηση θα κάνει τα επόμενα Μ πολύ σωστότερα αυτοκίνητα...
Αυτο που έκανε προβλέψιμα τα Μ κατα τη δίκη μου άποψη οφείλεται 100% στο τέλειο διαφορικό που έχουν μέχρι σημερα.
Δεν πιστεύω ότι τα Μ4/Μ5 τελευταίας γενιάς καθίστανται ως ¨απροβλεπτα¨ ή μη γραμμικά αυτοκίνητα λόγο ροπής. Μη ξεχνάμε άλλωστε ότι κάποτε το Μ5 Ε39 είχε 50 κιλά ροπή, με διαφορικό που είχε 25% εμπλοκή.
Τα Μ πλεον δεν ειναι αυτοκινητα ειδικης κατηγοριας που απευθυνονται στον petrolhead, αλλα ενα σπορ προσανατολισμου αυτοκινητο που μπορει να αγοραστει απο ενα τυχαιο οδηγο.
Ετσι εχει εξελιχθει το σημα, γιυτο και υπαρχει και ο καννιβαλισμος με το M badge και το εχουν φορεσει σε ολα τους τα μοντελα, συντομα θα βγει και σε ///Μ φορεμα για την κουτση Μαρια.
Και η Ferrari τουρμπισε αλλα δεν ειδα να το γυρνανε σε τετρακινητο. Αλλα η Ferrari συνεχιζει να ειναι αυτοκινητο που απευθυνεται στους (ευκαταστατους μεν) petrolhead και δεν το αγοραζει ο αντρας της κουτσης Μαριας παροτι ευκαταστατος και αυτος.
Ετσι λοιπον ο καθε μεσος βλαχοαμερικανος που θα το αγορασει και θα βγει βολτα με την Μαρια θελει απλα να παταει το γκαζι στο πατωμα και να μην ασχολειται με τιποτα αλλο, σαν να παιζει playstation. Και επειδη πλεον η αγορα ενος αυτοκινητου απο εναν τετοιο οδηγο εχει να κανει και με τους χρονους που γραφει το αυτοκινητο γιατι αυτο πουλαει, η τετρακινηση ειναι πλεον μονοδρομος για βελτιωση των χρονων χωρις να απαιτουνται ιδιαιτερες ικανοτητες παρα την αυξηση της ιπποδυναμης και της ροπης λογω turbo.
Καλό είναι να θυμόμαστε κάπου κάπου γιατί μας αρέσει και θέλουμε την κίνηση πίσω.
Πιστευω οτι σε μεγάλο ποσοστό -θα συμφωνήσετε υποθέτω- μας αρέσει γιατί αποτελεί την προϋπόθεση για "παιχνίδι" ή απολαυστικότερη οδήγηση όπως θέλετε πείτε το. Αυτή η ελεγχόμενη με το γκάζι υπερστροφή είναι που ψάχνουμε και ανησυχούμε μήπως εξαλιφθεί με τα 4-κίνητα set-up με τα οποία η οδήγηση γίνεται πιο ασφαλής αλλά ουσιαστικά "ξενέρωτη"
Drift-mode είναι η λύση κύριοι και υποθέτω οτι κι η ΒΜW (στα Μ) δεν θα την αφήσει ανεκμετάλευτη, ειδικά τώρα που ανακοινώθηκε οτι την υιοθετεί κι η Mercedes-Benz στην 4-matic version της νέας σειράς Ε (στα AMG βέβαια)
Μέχρι και στοίχημα βάζω οτι θα το κάνει αλλά δεν θα το έχει ούτε σαν extra στις "απλές" σειρές, όπως έκανε και με το καλό μλποκέ διαφορικό που έβαζε αποκλειστικά στα Μ.
Εν αναμονή...
Καλό είναι να θυμόμαστε κάπου κάπου γιατί μας αρέσει και θέλουμε την κίνηση πίσω.
Πιστευω οτι σε μεγάλο ποσοστό -θα συμφωνήσετε υποθέτω- μας αρέσει γιατί αποτελεί την προϋπόθεση για "παιχνίδι" ή απολαυστικότερη οδήγηση όπως θέλετε πείτε το. Αυτή η ελεγχόμενη με το γκάζι υπερστροφή είναι που ψάχνουμε και ανησυχούμε μήπως εξαλιφθεί με τα 4-κίνητα set-up με τα οποία η οδήγηση γίνεται πιο ασφαλής αλλά ουσιαστικά "ξενέρωτη"
Drift-mode είναι η λύση κύριοι και υποθέτω οτι κι η ΒΜW (στα Μ) δεν θα την αφήσει ανεκμετάλευτη, ειδικά τώρα που ανακοινώθηκε οτι την υιοθετεί κι η Mercedes-Benz στην 4-matic version της νέας σειράς Ε (στα AMG βέβαια)
Μέχρι και στοίχημα βάζω οτι θα το κάνει αλλά δεν θα το έχει ούτε σαν extra στις "απλές" σειρές, όπως έκανε και με το καλό μλποκέ διαφορικό που έβαζε αποκλειστικά στα Μ.
Εν αναμονή...
Το drift mode πιστευω οτι απλα θα δινει στο αυτοκινητο ενα ειδος μικρης πισωκινητης πλαγιολισθησης οταν θα ερχεσαι με φορα στις στροφες. Εχω μπει πολλες φορες σε EVO φιλου, που αν και δεν εχουν καμια σχεση, κανει αυτο ακριβως.
Οι αρχοντικες παντες που εκαναν τα BMW νομιζω οτι θα ειναι ενα γεγονος του παρελθοντος οπως και η συμμετοχη του οδηγου στην διασκεδαση. Και απο οτι δειχνει θα το δουμε συντομα το πως ακριβως θα ειναι.
Αυτο ειναι το ενα γεγονος που με στεναχωρει
Και το αλλο ειναι οτι ενω εχουμε κανει τοσες συναντησεις εσυ δεν συμμετεχεις
Το drift mode πιστευω οτι απλα θα δινει στο αυτοκινητο ενα ειδος μικρης πισωκινητης πλαγιολισθησης οταν θα ερχεσαι με φορα στις στροφες. Εχω μπει πολλες φορες σε EVO φιλου, που αν και δεν εχουν καμια σχεση, κανει αυτο ακριβως.
Οι αρχοντικες παντες που εκαναν τα BMW νομιζω οτι θα ειναι ενα γεγονος του παρελθοντος οπως και η συμμετοχη του οδηγου στην διασκεδαση. Και απο οτι δειχνει θα το δουμε συντομα το πως ακριβως θα ειναι.
Αυτο ειναι το ενα γεγονος που με στεναχωρει
Με κατανομή 30% εμπρός και 70% γίνονται ομορφιές !
Βασικά είχα στο μυαλό μου το recently launched DRIFT-mode του νέου Ford Focus RS.
Πιστευω οτι η εξέλιξη της τεχνολογίας παρέχει το περιθώριο για set-up που θα προσφέρουν εντυπωσιακές, παρατεταμένες πλαγιολισθήσεις με μικρότερα περιθώρια για τετ-α-κέ (όπως στην αποκλειστικά πίσω κίνηση)
Και το αλλο ειναι οτι ενω εχουμε κανει τοσες συναντησεις εσυ δεν συμμετεχεις
Ευελπιστώ να μην στεναχωριέσαι για πολύ ακόμα, δεν θα χαθούμε...
Ενα νεο βιντεο παρουσιασης της νεας Μ5, που θεωρω ιδιαιτερα απολαυστικο και οχι "φλυαρο",αλλα ταυτοχρονα ειναι και κατατοπιστικο προς ολες τις αποριες μας:
https://www.youtube.com/watch?v=2_xBOfvOokE
ΥΣ...σχεδιαστικά,ενα μεγαλο φαουλ ειναι οι εξωτερικοι καθρεφτες με το πανω μερος της "διχαλας" να μοιαζει σαν να τους βγηκε κοντο ή "σπασμενο".....ας μην αναφερθω στις ζαντες που δεν εχουν καμμια νεα σχεδιαση,απλη αντιγραφη με της 550.....λιγο εμπνευση ρε παιδια!!!!.....και φυσικα απο μακρια θα λες:" η F90 Μ5 ειναι,ή η F80 M3????
BMW M5 (2018) review: M gets AWD
https://www.google.gr/amp/s/www.carmagazine.co.uk/amp/car-reviews/bmw/bmw-m5-2018-review/
SPECS:
BMW M5 Tech:
Κινητήρας: 4.395 cc, V8 BI-TURBO
600 Ps @ 5.600 – 6.700 rPm
76.4 kgm @ 1.800 – 5.600 rPm
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Μετάδοση: στους τέσσερις τροχούς
0-100 km/h: 3,4 ”, 250 km/h
Μέση Κατανάλωση: 10,5 lt/100 km
CO2: 241 g/km
Διαστάσεις (Μ/Π/Y): 4,965 x 1,903 x 1,473 mm
Μεταξόνιο: 2,598 mm
Βάρος: 1,930 kg
Tιμή: € 174.900
MERCEDES AMG E63 S Tech:
Κινητήρας: 3,982 cc, V8 BI-TURBO
612 Ps @ 5.750 – 6.500 rPm
86.6 kgm @ 2.500 – 4.500 rPm
Κιβώτιο: Αυτόματο Διπλού Συμπλέκτη 9 σχέσεων
Μετάδοση: στους τέσσερις τροχούς
0-100 km/h: 3,4 ”, 250 km/h
Μέση Κατανάλωση: 9,1 lt/100 km
CO2: 209 g/km
Διαστάσεις (Μ/Π/Y): 4,993 x 1,907 x 1,460 mm
Μεταξόνιο: 2,939 mm
Βάρος: 1,955 kg
Tιμή: € 201.700
https://www.newsauto.gr/test-drive/long-test/sygkrinoume-bmw-m5-vs-mercedes-amg-e63-s/amp/
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.