Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Μπλοκέ σε e36 318is turbo



mse36
13-07-16, 16:26
Καλησπέρα στην παρέα!
Μπαίνω κατευθείαν στο ψήτο!

1. Σκέτο μπλοκέ από e36 m3 3.0, 286hp, μπαίνει σε 318is ή θέλει και γέφυρες?
2. Αντάπτορας στον κεντρικό άξονα μπαίνει(για να κουμπώσει στο μπλοκέ m3) ή να το ξεχάσω?
3. Υπάρχει κάποια άλλη οικονομική και δοκιμασμένη λύση για μπλοκέ σε 318 is?
4. Βήμα 3.15 είναι οκ για αυτό το αμάξι? Είναι 318is turbo με 200 -220hp...
5. Αυτό με τα καβούκια, μπορεί να μου το ξεκαθαρίσει κάποιος? Δλδ το 316 έχει μικρό, το 318is και m3 3.0 μεσαίο και το m3 3.2 μεγάλο? Γι αυτό μπαίνει μπλοκέ μόνο από m3 3.0 ή δεν ισχύει και αυτό?

Ευχαριστώ.

HLIAS - E36
13-07-16, 18:30
Λοιπόν για αρχή μπλοκέ μπαίνει στο αμάξι σου, ίσως χρειαστείς μηχανουργείο απλά για να κουμπωσει ο κεντρικός (δεν το ξέρω σίγουρα γιατί εγώ έχω και τον κεντρικό από Μ3). Αν θες να βάλεις και τον κεντρικό από Μ3 τότε αναγκαστικά θες και το σασμαν από 328i ή Μ3 3.0... Με τα ημιαξόνια για να κουμπωσουν αυτά που ήδη έχεις και να μην μπλέξεις με περισσότερα χρειάζεσαι "κούπες" από 328i (λογικά ταιριάζουν και από άλλα 6κυλινδρα)... Αυτά για να αποφύγεις να αλλάξεις το μισό αμάξι!

Με το βήμα δεν θα έχεις πρόβλημα, μία χαρά είναι σε αυτά τα άλογα, ίσως σου φανεί λίγο μακρύ αλλά για μένα που έχω το ίδιο με ικανοποιεί...

Με τα καβούκια είναι τα μικρά των 4 κυλίνδρων και τα μεγάλα των 6κυλινδρων με εξαίρεση του Μ3 3.2 που είναι διαφορετικό...

mse36
13-07-16, 18:44
Δλδ ρε Ηλία, ένα μπλοκέ με ημιαξόνια από m3 3.0, κουμπώνει στο δικό μου χωρίς να χρειάζομαι ΚΑΙ τις γέφυρες από το m3? Για μπροστά για τον άξονα, οκ, δεν είναι και κάτι σπουδαίο, θα γίνει. Ρωτάω απλά αν μπορεί να βιδωθεί αυτό κατευθείαν σε εμένα χωρίς άλλες προποποιήσεις!

HLIAS - E36
13-07-16, 18:50
Γι αυτό σου είπα θες τις "κούπες" από κάποιο 6κυλινδρο, για να μην αλλάξεις ημιαξόνια και κατά συνέπεια άκρα, φρένα κλπ... Κούπες εννοώ τις εξόδους του μπλοκέ προς τα ημιαξόνια...

mse36
13-07-16, 18:50
Εχεις pm

trifonas
14-07-16, 12:52
Υπάρχει εργοστασιακό μπλοκε για 318is κουμπωνει ακριβώς χωρίς τροποποιησεις αλλα ειναι 25% η εμπλοκη αν σου κανει. Φορουσα εγω στο δικο μου.
Ή S3.45 ή S3.15. Δεν θυμαμαι αλλα μαλλον το πρωτο.

HLIAS - E36
14-07-16, 16:42
Είναι πιο σπάνιο από τα Μ3 και όπως είπες επίσης για την εμπλοκή του... Άσε που ότι φόραγε πάνω το Μ3 το 3.0 είναι αλεξίσφαιρο!!!:thumbsup: Σαν ΤΟΥΟΤΑ, δε σπάει, δε χαλάει...!!!

Stunt Mike
15-07-16, 00:43
Επειδη διαβασα για κουπες-ημιαξονια και αλλαγες σε ακρα-φρενα(τι σχεση εχουν δεν βλεπω βεβαια),για παντρεματα σε κεντρικους και μεταδοσεις,να ξεκαθαρισω λιγο το θεμα και συνεχιστε να γραφετε απο κατω μετα οτι θελετε........
Εχουμε και λεμε:τα Ε36 απο 316 εως και 325 φορανε ακριβως το ιδιο σασμαν....Ο αξονας μεταδοσης χωριζεται σε 2 κομματια:αυτο που κουμπωνει στο σασμαν κι αυτο που κουμπωνει στο διαφορικο.....Τα 316 εως και 320 φορανε μικρα καβουκια με βηματα 3.38-3.45....Υπαρχουν και γι'αυτα μπλοκε και μαλιστα πουλαει ενας φιλος μου ενα αυτη τη στιγμη στα 450 ευρω,αν ενδιαφερεσαι.......Το βημα σου παραμενει ως εχει επομενως...Παει αυτο...
Κατα δευτερον,αν επιλεξεις να βαλεις μεσαιο καβουκι για λογους αντοχης και μονο(τα μικρα σπανε κορωνα),ειτε παρεις απο Μ3 3.0,ειτε 328-325 η γεφυρα δεν αλλαζει παρα μονο στα Μ3 3.2.....Χρειαζεσαι το καβουκι παρεα με τα ημιαξονια+το κομματι του αξονα που κουμπωνει επανω του...Στην προκειμενη περιπτωση που σου πεφτει μακρυ το 3.15 βημα,μπορεις να βαλεις κορωνοπηνιο απο αλλο bmw με 3.46,να μοιαζει με το δικο σου....Φυσικα αυτες δεν ειναι φτηνες δουλειες,αλλα δεν βλεπω να αναφερθηκε το θεμα κοστος εδω περα....Συνεχιστε....

mse36
15-07-16, 20:28
Μιχαλη σ ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου! Ολα ειναι ξεκαθαρα τωρα!
Μονο μην "τουρμπιζεις" τοσο ευκολα ρε φιλε! Χαλαρωσε, παρε την σταση του Βουδα και κανε ενα...ΟΟΟΟΟΜΜΜΜΜΜ! Χαχα
Γι αυτο αλλωστε ειμαστε εδω! Να ρωταμε διαφορα, μπορει και λαθος καμια φορα. Δεν εγινε τιποτα. Χαλαρα...
Ελπιζω να μην με παρεξηγησεις για το αστειακι παραπανω. Ειμαι αστειάτορας, τι να κανουμε...

Stunt Mike
15-07-16, 21:31
Ρε μην παρεξηγειστε,ετσι ειμαι στις απαντησεις μου!!Κατα τ'αλλα ειμαι καλοοοοο παιδι!!!χαχαχαχχαχαχα...εδω ειμαι να σε βοηθησω σε οτι χρειαστεις συναδελφε

HLIAS - E36
16-07-16, 05:06
Να ρωτήσω κι εγώ τώρα με την σειρά μου... Εάν βάλει κανονικά το μπλοκέ Μ3 με τα ημιαξόνια από Μ3 όπως το πάρει, τα ημιαξόνια κουμπωνουν κανονικά από την πλευρά του τροχού (στο ρουλεμάν)??? Και επίσης τα ημιαξόνια του Μ3 δεν είναι πιο κοντά σε μήκος από τα απλα του 316?

mse36
16-07-16, 15:42
Ναι καλα!
Σας ξερω εγω εσας τους acapoulcanous!!! Χαχα

mse36
16-07-16, 15:46
Μπραβο ρε Ηλια! Χωστου τα! Για να σε δω τωρα σε acapoulco τι θα πεις!

Stunt Mike
16-07-16, 17:24
Αυτη τη στιγμη ειμαι στο beach bar μου στο Acapulco και απολαμβανω ενα Μοχιτο!Ααα και το μηκος των ημιαξονιων το καθοριζει το μεγεθος του διαφορικου και οι κουπες του...Και μιας και ειπα "κουπα",ας φτιαξω κι εναν καφε τωρα κουπατο λουμιδη,να θυμηθω την Ελλαδα!!

Stunt Mike
16-07-16, 17:26
Και ετοιμαστε τ'αμαξια σας να παμε να τα λιωσουμε απο Οκτωβρη!Αλλιως δεν σας χρειαζονται τα μπλοκε!! :p

HLIAS - E36
16-07-16, 18:53
Γιατί από Οκτωβρη??? Σε κανά μισάωρο θα πατήσω μίζα μετά από 8 μέρες διακοπών...!!!:thumbsup::fountwtis:

Stunt Mike
16-07-16, 19:03
Ειναι εποχη των μουσωνων τωρα...η επομενη πτηση απο Acapulco για Ελλαδα προβλεπεται καπου στον Οκτωβριο!;)