PDA

Επιστροφή στο Forum : κομπρεσσορας σε Z3 1.9 M43



Σελίδες : 1 [2]

Panos 316T
23-10-11, 22:15
Εκανες ρυθμισεις βρε θηριο;
πως σου φαινεται;
για πες ρε παιδακι μου...
Ξαναματαξανα μπραβο!

Ενα μπραβο και respect και στο τρελο αγορι μας!

Υγ:Λευτερη ο τυπος το βαλε μπρος ;)

paganis
23-10-11, 22:27
Εκανες ρυθμισεις βρε θηριο;
πως σου φαινεται;
για πες ρε παιδακι μου...
Ξαναματαξανα μπραβο!

Ενα μπραβο και respect και στο τρελο αγορι μας!

Υγ:Λευτερη ο τυπος το βαλε μπρος ;)

δεν ειχα καμια αμφιβολια πως θα το εβαζε μπρος...ειπαμε ειναι τρελλος!
εδω και λιγες μερες ελυσα το θεμα με τις διακοπες και το σεταρισμα των ρυθμισεων! ετσι λοιπον ασχοληθηκα με τις ρυθμισεις των μειγματων και του avans-retard! το αμαξι δινει απο πολυ χαμηλα...γεμιζει στις 2000στροφες και κραταει σταθερα εως κοφτη! ο ηχος απο την εξατμιση ειναι πορωτικος...αλλα ο κομπρεσσορας ακουγεται λιγο παραπανω , οποτε θα επαναφερω το φιλτρο ηχου για να κοψω λιγο το σφυριγμα! τωρα θα αρχισω να μειωνω λιγο τα μειγματα(τα εκανα πλουσια για σιγουρια)..ωστε να αυξησουμε και την αποδοση! εγινε και το πρωτο πατημα ...θα τα πουμε απο κοντα αυτα!

bmw316turbo
23-10-11, 22:46
δεν ειχα καμια αμφιβολια πως θα το εβαζε μπρος...ειπαμε ειναι τρελλος!
εδω και λιγες μερες ελυσα το θεμα με τις διακοπες και το σεταρισμα των ρυθμισεων! ετσι λοιπον ασχοληθηκα με τις ρυθμισεις των μειγματων και του avans-retard! το αμαξι δινει απο πολυ χαμηλα...γεμιζει στις 2000στροφες και κραταει σταθερα εως κοφτη! ο ηχος απο την εξατμιση ειναι πορωτικος...αλλα ο κομπρεσσορας ακουγεται λιγο παραπανω , οποτε θα επαναφερω το φιλτρο ηχου για να κοψω λιγο το σφυριγμα! τωρα θα αρχισω να μειωνω λιγο τα μειγματα(τα εκανα πλουσια για σιγουρια)..ωστε να αυξησουμε και την αποδοση! εγινε και το πρωτο πατημα ...θα τα πουμε απο κοντα αυτα!

Μπραβο ρε λευτερη , ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Αντε και με πληρη παρουσιαση

paganis
23-10-11, 22:57
Μπραβο ρε λευτερη , ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Αντε και με πληρη παρουσιαση

το αμαξι πιστευω πως μετα απο τις νεες ρυθμισεις με την βοηθεια σου, θα αποδωσει ακομα καλυτερα...και θα ειναι ετοιμο , για παρουσιαση!

z3outofmind
25-10-11, 19:01
Ενας ζωης παντα θα μας σωζει...πανταχου παρον..μπραβο ρε λευτερακι
να το χαρεις και του χρονου 15psi.....

ΥΓ..το χταποδακι το εβαλες???

paganis
25-10-11, 20:03
Ενας ζωης παντα θα μας σωζει...πανταχου παρον..μπραβο ρε λευτερακι
να το χαρεις και του χρονου 15psi.....

ΥΓ..το χταποδακι το εβαλες???

να σαι καλα Πανο! το χταποδακι το εβαλα...καθως και εξατμιση μεχρι τελους, αλλα εχω κρατησει προσωρινα τον δικο μου καταλυτη! οσο για τα 15 psi...να σαι σιγουρος πως καποια στιγμη θα παιξει...αν οχι εκει ,,παντως καπου κοντα , ο κομπρεσσορας μπορει να δουλεψει οριακα εκει...

BILL007
25-10-11, 20:52
Oριακά 1 bar μόνο????:S:S:S

Είχα την εντύπωση ότι πήγαινε και παραπάνω...

paganis
25-10-11, 20:59
το οριο περιστροφης ασφαλειας ειναι 18000 στροφες το λεπτο...οποτε υπολογιζω πως σε αυτες τις στροφες η πιεση θα ειναι περιπου 1,1-1,2 bar...! επειδη ομως δεν κυνηγω τις απολυτες επιδοσεις και επιπλεον το 1,9 μ43 tu...δεν ειναι το ιδιο ανθεκτικο με το 1,8..θα παιξω και πιο κατω! εγω θελω να βγαλω μελλοντικα με στοκ μοτερ περιπου 200-210 αλογα...στο 1bar!

mse36
25-10-11, 21:34
Λευτέρη, ήξερα κάποια πράγματα για το project σου (από διάφορα άλλα ποστ) αλλά μόλις λίγο πριν διάβασα και τις 26 σελίδες απο αυτό το θέμα και πραγματικά είσαι άξιος συγχαρητηρίων!:thumbsup: Μπράβο λοιπόν άλλη μια φορά για το μεράκι σου, την επιμονή και την υπομονή σου για όλη αυτή την ''γλυκιά'' κούραση για την ολοκλήρωση αυτού του project!(ιδίως σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που ζούμε! ) :thumbsup:
Συνέχισε λοιπόν Ζαφείρη ( ε,ε Λευτέρη ήθελα να πω) και εμείς θα είμαστε εδώ κάθε φορά που θα μας χρειάζεσαι!

Υ.Γ: 'Ενα ανάλογο project έχω κι εγώ σε κάποια άκρη του μυαλού μου από την πρώτη στιγμή που απέκτησα την δική μου ζέτα, απλώς μου τύχανε κάποιες ''στραβές'' και αυτή την στιγμή ''μου λείπουν 99 δραχμές για να βάλω στην άκρη ένα κατοστάρικο! '' (απο την ταινία ''της κακομοίρας'' ):hystericalbs1:
Κάθε εμπόδιο για καλό.........Keep driving:rally:

kloukakis
26-10-11, 02:36
Συγχαρητήρια Λευτέρη, το καλό πράγμα αργεί να γίνει!
Η διάμετρος είναι 7-7,1cm. Είσαι σίγουρος ότι έχει ταχύτητα περιστροφής τις 18.000? Εγώ ήξερα 14.000, πάντως το bar πιστεύω μπορείς να το χτυπήσεις απο θέμα πίεσης.

paganis
26-10-11, 08:45
Συγχαρητήρια Λευτέρη, το καλό πράγμα αργεί να γίνει!
Η διάμετρος είναι 7-7,1cm. Είσαι σίγουρος ότι έχει ταχύτητα περιστροφής τις 18.000? Εγώ ήξερα 14.000, πάντως το bar πιστεύω μπορείς να το χτυπήσεις απο θέμα πίεσης.

ευχαριστω Κωστα! για να ξερεις υπαρχουν 2 ειδη κομπρεσσορα μ65, ενας με τριαινα και ενας με ελατηριο...αυτος με την τριαινα μπορει να ανεβει με ασφαλεια στο οριο των 18000 στροφων,,, το ελατηριο ειναι ο αδυνατος κρικος στο στροφαρισμα..και καλο ειναι να μην ανεβει πανω απο 15000! το καλο με τον δικο σου κομπρεσσορα ειναι οτι ειναι σχεδον καινουριος και δεν εχει κανει πανω απο 20000χλμ...οποτε δεν εχει δεχθει καταπονησεις,,,συνεπως μπορεις με ασφαλεια να το δουλεψεις στο οριο!

BILL007
26-10-11, 11:24
επιπλεον το 1,9 μ43 tu...δεν ειναι το ιδιο ανθεκτικο με το 1,8...

Λευτέρη εννοείς το Μ43 απο το Ε36 στα 1800κάτι ???Ποιό 1.8,γιατί δεν κατάλαβα...:(

Επίσης γιατί είναι πιο ανθεκτικό???Εγώ αυτό που ήξερα για τα ΤU (κοινώς μοτέρ των Ε46 1,6-1,9) είναι ότι είναι ίδια με του Ε36 μόνο που έχουν πάνω τους κάτι έξτρα για μείωση ρύπων...

Panos 316T
26-10-11, 12:43
Βασίλη το 1,8 είναι πιο ανθεκτικό και ένα στοιχείο που κάνει την διαφορά με το 1,9 είναι οι μπιέλες .

Στο tu είναι λεπτότερες νομίζω..

BILL007
26-10-11, 12:46
Α,οκ Πάνο!Εγώ νόμιζα ότι μόνο οι αντιρυπαντικές βλακείες έκαναν διαφορά σε αυτά τα μοτέρ...

:thanks:

paganis
26-10-11, 14:14
Λευτέρη εννοείς το Μ43 απο το Ε36 στα 1800κάτι ???Ποιό 1.8,γιατί δεν κατάλαβα...:(

Επίσης γιατί είναι πιο ανθεκτικό???Εγώ αυτό που ήξερα για τα ΤU (κοινώς μοτέρ των Ε46 1,6-1,9) είναι ότι είναι ίδια με του Ε36 μόνο που έχουν πάνω τους κάτι έξτρα για μείωση ρύπων...

οπως ειπε και ο Πανος...εχει λεπτοτερες μπιελες ! βεβαιως ειναι ελαφροτερες ,,οπως και τα πιστονια ,πραγμα που ευνοει το στροφαρισμα! λεπτομεριες θα μου πεις...αλλα γνωριζοντας μ43 1,8 στοκ με 230 αλογα (ασφαλες),,,υποθετω πως το οριο μου θα ειναι καμια 10-20 αλογα κατω!

z3outofmind
27-10-11, 12:09
Φιλε καβαλισαμε 250+ και με αρκετα επιπονα τεστ...
μην το φοβασαι οπως λεει και ο ζωης!!!!!

paganis
27-10-11, 14:01
Φιλε καβαλισαμε 250+ και με αρκετα επιπονα τεστ...
μην το φοβασαι οπως λεει και ο ζωης!!!!!

μπραβο βρε Πανο...και εις ανωτερα! μεσοπροθεσμα θα ημουν ικανοποιημενος με καμια 200αρια κομπρεσσορατα αλογα(οταν φτασω τα 0,8-0,9 bar)! εξαλλου σκοπος μου ηταν να ειμαι κοντα στα 2,8αρια...και πιστευω πως σε αυτο το σταδιο βελτιωσης ..θα σφαζομαστε! αν δω οτι υπαρχουν ακομα περιθωρια...στο δικο μου μοτερ...ισως ανεβω και αλλο, αν και περιοριζομαι απο το στροφαρισμα το κομπρεσσορα! ισως βεβαια ...αν με πιασει απληστια και δω οτι το 1,9 δεν αντεχει για παραπανω...υπαρχει στο γκαραζ μοτερακι 1,8 ετοιμο προς πειραματισμο!

Panos 316T
04-04-12, 20:52
Και ενα βιντεακι απο τον Λευτερη,καθως με ενημερωσε οτι βγηκαν καποιοι εξυπνοι και ελεγαν κατι περιεργα


https://www.youtube.com/watch?v=u7xsYhoyKgQ&feature=youtube_gdata_player

Ο προγραμματισμος του smt απο τον paganis θεωρειται πλεον επιτυχημενος και αποτελεσματικος!

Ενα μεγαλο μπραβο και ρισπεκτ απο μενα τοσο για την κατασκευη οσο και για τον προγραμματισμο που διεκπεραιωθηκαν αποκλειστικα απο τον ιδιο!

Υγ1:αν παραμεινει ανοιχτο το θρεντ θα ανεβουν και αλλα βιντεακια με "δραση"
υγ2:μηπως πρεπει οι υπευθυνοι να ξανασκεφτουν το ξεbanαρισμα του;

VanVIC
04-04-12, 21:09
Μπράβο κι απο μένα στον Λευτέρη που ξεκίνησε μόνος του απο μια ιδέα και κατέληξε σε λειτουργικό αποτέλεσμα.
Τον ευχαριστώ επίσης που το μοιράστηκε μαζί μας.
Του ευχομαι να το χαρεί όπως το ονειρευεται.
Μ'αυτά που συμβάινουν πλέον, ίσως πρέπει να σκεφτεί και την εμπορική εκμετάλευση της υλοποίησης. Πολλοί που "θέλουν" αλλά δεν μπορούν λόγω φορολογικών περιορισμών κυρίως, ίσως βρούν λύση στο project του Λευτέρη.

Οσο για το ξεμπανάρισμα, μήπως να σηκώσουμε κανα poll (να δούμε τέλικά πόσοι θα ήθελαν τον Λευτέρη πίσω στην παρέα) για να περάσει και κάνα μύνημα ?

deepBLUE
04-04-12, 23:31
Δεν υπάρχει κανένα θέμα σκέψης ούτε poll , τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και δε βρίσκω το λόγο να ανακυκλωνουμε τα ίδια και τα ίδια .
Και για να τελειώνουμε με αυτο το θέμα ,το φόρουμ δεν είναι κλειστό για κανένα αρκεί να κατανοεί τα λάθη του γιατι κάνεις δεν είναι άσφαλτος .
Οποιος και αν είναι ο λόγος διένεξης καλο είναι να μη περνάμε την απαγορευμένη γραμμή και βάζω και τον εαυτό μου μεσα σ´αυτο.
Προσωπικά δεν έχω απολύτως τίποτε με το Λευτέρη και αν πραγματικά το ήθελε θα μπορούσε να είναι στη παρέα μας .

BILL007
08-09-12, 17:58
Ένα βιντεάκι που πέτυχα στο youtube με παρόμοιο ελληνικό project σε M43TU :original:

https://www.youtube.com/watch?v=r___LnaZ0MU&feature=related

Χρίστος
08-09-12, 19:33
Το κολαρο σιλικονης δε μ αρεσει καθολου.
Κοιταξτε πως γεμιζει στο ανοιγμα και πως ζαρωνει μετα....

nikos1400
08-09-12, 20:00
Το κολαρο σιλικονης δε μ αρεσει καθολου.
Κοιταξτε πως γεμιζει στο ανοιγμα και πως ζαρωνει μετα....

thumb
προσοχη τι παιρνουμε απο ebay.
τελικα συνηθως οτι πληρωσεις παιρνεις.

BILL007
09-09-12, 10:18
Το κολαρο σιλικονης δε μ αρεσει καθολου.
Κοιταξτε πως γεμιζει στο ανοιγμα και πως ζαρωνει μετα....

thumbthumbthumbthumb Σωστός Χρηστάρα!

Χρίστος
10-09-12, 01:02
thumbthumbthumbthumb Σωστός Χρηστάρα!

Καπως ετσι ειναι τα "ετοιμα κιτακια" που λες μα κοιτα ποσο φτηνοτερα μου ερχεται απο το να τα παρω ενα ενα.....
Και μετα αναγκαζεσαι να ξαναλαξεις τα 2-3 περιφεριακα που σου τσιγκουνευτηκε ο μαστορας και τελικα σου ερχεται ακριβοτερα.....αν δεν εχεις κανει και ζημια....