Επιστροφή στο Forum : Δισκοπλακες Ελεγχος-Ισιωμα
Γνωριζει καποιος αν υπαρχει συνεργειο που ασχολειται με το ελεγχο και το ισιωμα στραβης δισκοπλακας? Δεν αναφερομαι στον κλασικο τορναδορο της γειτονιας αλλα σε ειδικα μηχανηματα που υπαρχουν για το ισιωμα στραβης δισκοπλακας. Απο τορναδορους χορτασαμε και αποτελεσμα δεν ειδαμε
Οπως εδω δηλαδη
https://www.youtube.com/watch?v=ubGYws_Ysls
Η επι του αυτοκινητου που το θεωρω ακομα καλυτερη λυση
https://www.youtube.com/watch?v=U2hFfQqEQ2I
Σχετικά με αυτό που ζητάς Δημήτρη μετά από αλλαγή σε φρένα από 330 στο δικό μου, μετά από 600χλμ περίπου άρχισε το τρέμουλο στο φρενάρισμα, σε αντικατάσταση άλλων τορναρισμένων, πάλι τα ίδια μετά από τόσα πάλι χλμ, όσπου έβαλα καινούργιους και ησύχασα.
Ένας μηχανουργός, γνωστός στην θεσαλονίκη που ασχολείτει με το ίσιωμα, μου είπε πως αν ο δίσκος στραβώσει από υπερθέρμανση, δεν έχει γιατρειά και πως μετά από ορισμένα χλμ, πάλι θα σου βγάλει πρόβλημα με τρέμουλο από τα σημεία της επιφάνειας που έχει "αρπάξει".
Φυσικά δεν ξέρω αν αυτό είναι αλήθεια και πράγματι συμβαίνει έτσι.
Πολύ ενδιαφέρον Δημήτρη! :original: Πέρα απο το κλασσικό τορνάρισμα δεν είχα ιδέα ότι παίζουν τέτοιες τεχνικές!
Bill ψαχνω να βρω ενα τετοιο μηχανημα που να παιρνει την δισκοπλακα με ενα περασμα και απο τις δυο πλευρες ωστε να ειναι σταθερο το παχος. Οι κλασικοι τορνοι ειναι οκ οταν η δισκοπλακα ειναι solid (και την ζυγισει σωστα ο μαστορας φυσικα) αλλα οταν ειναι διαιρουμενοι και παιζουν τα κεντρα δεν υπαρχει περιπτωση να γινει σωστα η δουλεια καθως η δισκοπλακα μπορει να μετακινειται ελαχιστα οταν πιεζεται απο τον τορνο απο την μια πλευρα.
Ειχα ακουσει οτι υπαρχει στην Ελλαδα τετοιο μηχανημα και μαλιστα σε καποια αγωνιστικα ακομη και με καινουργιους δισκους τα επαιρναν ενα περασμα με τους δισκους πανω στο αυτοκινητο. Ελπιζω να μην ειναι αστικος μυθος.
Για να δουμε αν θα υπαρχει καποιος που να γνωριζει που να απευθυνθουμε
Δημήτρη επιπρόσθετα δεν κάνεις μια τηλεφωνική δοκιμή στα γνωστά μηχανουργεία (π.χ Hercules) να τους πεις οτι ψάχνεις αυτό το μηχάνημα, μήπως ξέρουν που μπορείς να απευθυνθείς? Μια ιδέα λέω... :think:
στο προηγουμενο μου αυτοκινητο (honda) ειχα θεμα με τα φρενα μετα τα 140.000χλμ περιπου. Οι μαμα δισκοπλακες ειχαν φαγωθει πολυ και μετα στραβωσαν με συνεπεια το γνωστο τρεμουλο.
Τις αλλαξα μια φορα και στραβωσαν πολυ συντομα, δε θα ειχα κανει 15.000χλμ . Τις τορνισα λοιπον και στραβωσαν ακομα πιο γρηγορα, σε λιγοτερο απο 2-3 μηνες. Μου τις περασε εγγυηση ο μηχανικος και μου εβαλε κατι καινουριες καλυτερες υποτιθεται, αλλα κι αυτες στο 6μηνο πανω ετρεμαν.
Οκ το honda ειχε μαπα φρενα εκ των πραγματων, αλλα οι μαμισιες κρατησαν 140.000χλμ οποτε το προβλημα ηταν αλλου:
Ο μηχανικος, μετα και το τελευταιο σετ δισκοπλακες, αναφερε για ενα τορνο που παιρνει κινηση απο το μουαγιε και τορνιρει τη δισκοπλακα συμφωνα με το μουαγιε. Αν λοιπον το μουαγιε εχει στραβωσει λιγο, το στραβωμα αυτο πολλαπλασιαζεται καθως αυξανει η ακτινα της δισκοπλακας. Εμενα προφανως ειχε στραβωσει και το μουαγιε, οποτε οτι δισκοπλακα εβαζα επανω στραβωνε πολυ γρηγορα.
Εν τελει πουλησα το αμαξι πριν περασει απο τον ειδικο αυτο τορνο, ο οποιος αν θυμαμαι καλα κοστιζε 60-80¤ . Η αλλη λυση, που εχω διαβασει και σε αλλα φορουμ ειανι να αλλαξεις δισκοπλακες και μουαγιε, ή να ισιωσουν τα μουαγιε οταν αλλαζουν οι δισκοπλακες.
Δυστυχως δεν εμαθα ποτε που ειανι αυτο το μηχανημα, και δε βρισκω και λινκ απο youotube, καπου το ειχα πετυχει το μηχανημα. Αν το δω θα το ποσταρω
Το αυτοκινητο δεν εχει καποιο προβλημα με μουαγιε η κατι αλλο. Πανω στο αυτοκινητο ειχα 345mm φρενα με μονομπλοκ σιδερενια δισκοπλακα και ηθελα να αναβαθμισω σε 365mm με αλουμινενια κεντρα. Αφου φτιαχτηκαν αντιστοιχοι ανταπτορες και μπηκαν επανω εβγαλαν τρεμουλο. Οι δισκοπλακες ηταν μεταχειρισμενες αλλα η κατασταση τους ηταν πολυ καλη. Πηγαν σε 2 διαφορετικους φρεναδες-τορναδορους οι οποιοι υποτιθεται οτι τις εφτιαξαν (και πληρωθηκαν αντιστοιχα) αλλα χωρις αποτελεσμα, το τρεμουλο συνεχιζει να υπαρχει. Φυσικα με την τοποθετηση της 345mm δισκοπλακας χωρις καποια αλλη αλλαγη σε τακακια η κατι αλλο, ολα δουλευουν ρολοι.
Αν δεν βγαλω ακρη θα ξαναμπει επανω η 345.
Δυστυχως στην Ελλαδα για μια ακομη φορα ειμαστε ολο φωνη και κ@λο χωνι καθως οι brake specialist που ασχοληθηκαν (και απετυχαν) ηταν ενα καρο δικαιολογιες και φυσικα για αυτους η δισκοπλακα ηταν ενταξει μετα την εργασια τους
Εμ, εσύ δε θέλεις ίσιωμα της δισκόπλακας, ζυγοστάθμιση αυτής θες.
Εμ, εσύ δε θέλεις ίσιωμα της δισκόπλακας, ζυγοστάθμιση αυτής θες.
Πιθανον να μην εγινα κατανοητος. Τρεμουλο κατα την διαρκεια του φρεναρισματος εχω.
Φιλε Πετρο εχω αρκετες γνωσεις και γνωριζω ποια η αιτια του προβληματος. Την λυση ψαχνω να βρω αν υπαρχει, που ειναι ισιωμα της δισκοπλακας με ειδικο μηχανημα φτιαγμενο για αυτην την δουλεια και οχι στον μαστρο σακη τον τορναδορο, που ξαφνικα απο το πουθενα εγινε brake specialist, και του οποιου τα αποτελεσματα τα ειδα (δις)
Πιθανον να μην εγινα κατανοητος. Τρεμουλο κατα την διαρκεια του φρεναρισματος εχω.
ΟΚ, τώρα έγινες κατανοητός. Αλλά φταις κι εσύ λίγο που πλήρωσες χωρίς να διορθωθεί το πρόβλημα.
ΟΚ, τώρα έγινες κατανοητός. Αλλά φταις κι εσύ λίγο που πλήρωσες χωρίς να διορθωθεί το πρόβλημα.
Δηλαδη εσυ οταν πας να σου φτιαξουν κατι σε μηχανουργειο και πας να το παρεις, λες του μαστορα κατσε να το βαλω επανω να δω αν ολα ειναι οκ και μετα θα ερθω να σε πληρωσω? Για να καταλαβω πως το εννοεις δηλαδη
Μη τα βάζεις μαζί μου, δε σου φταίω εγώ που δε σου έκαναν δουλειά οι μάστορες.
Εσύ προφανώς πήγες με μερικές δισκόπλακες στο χέρι και είπες να σου τις ισιώσουν, δεν πήγες σε ένα φρενά να του δώσεις το αμάξι και να τους πεις "Κάνει αυτό, φτιάχτο."
Όταν πάω εγώ με πρόβλημα στο μάστορα, δεν πληρώνω αν δε διορθωθεί. Και έχει γίνει αυτό, δεν το λέω θεωρητικά.
Μη τα βάζεις μαζί μου, δε σου φταίω εγώ που δε σου έκαναν δουλειά οι μάστορες.
Εσύ προφανώς πήγες με μερικές δισκόπλακες στο χέρι και είπες να σου τις ισιώσουν, δεν πήγες σε ένα φρενά να του δώσεις το αμάξι και να τους πεις "Κάνει αυτό, φτιάχτο."
Όταν πάω εγώ με πρόβλημα στο μάστορα, δεν πληρώνω αν δε διορθωθεί. Και έχει γίνει αυτό, δεν το λέω θεωρητικά.
Καταρχας φιλε μου δεν τα βαζω μαζι σου, δεν εχουμε τιποτα να χωρισουμε. Σε ανθρωπο που φτιαχνει φρενα πηγα την πρωτη φορα, σε ειδικο φρενα τορναδορο την δευτερη.
Που και οι δυο φυσικα την ιδια τορναδορικη μεθοδο δουλευουν.
Για αυτους το κομματι που ανελαβαν να διορθωσουν ειναι οκ, δηλαδη για αυτους δεν φταιει η δισκοπλακα αλλα ενα αλλο καρο μ@λακιες που μου τσαμπουναγανε οτι μπορει να φταιει. Μπορει και ο αναδρομος Ερμης. Φυσικα οπως στα συνεργεια, ετσι και εδω οι δικαιολογιες πανε συννεφο οταν κατι παει στραβα, και που φυσικα δεν φταιει ποτε ο μαστορας. Εχουμε ολοι εμπειρια απο αυτο στην Ελλαδα.
Οπως σου ειπα ξερω το τι φταιει, ο καθε τυχαιος που εγινε φρενας και το παιζει επιστημονας δεν μου λεει κατι. Ο ανθρωπος που εχει γνωσεις στα δυσκολα φαινεται.
Οποτε γυρναμε στο αρχικο μας ερωτημα, αν υπαρχει καποιος να γνωριζει καποιον περαν του κλασικου τορναδορου, να το συζητησουμε θα ειναι μια χρησιμη πληροφορια για ολους
Πιθανον να μην εγινα κατανοητος. Τρεμουλο κατα την διαρκεια του φρεναρισματος εχω.
Φιλε Πετρο εχω αρκετες γνωσεις και γνωριζω ποια η αιτια του προβληματος. Την λυση ψαχνω να βρω αν υπαρχει, που ειναι ισιωμα της δισκοπλακας με ειδικο μηχανημα φτιαγμενο για αυτην την δουλεια και οχι στον μαστρο σακη τον τορναδορο, που ξαφνικα απο το πουθενα εγινε brake specialist, και του οποιου τα αποτελεσματα τα ειδα (δις)
Εχεις και στο τιμονι τρεμουλο ??
Εχεις και στο τιμονι τρεμουλο ??
Ναι και στο τιμονι. Με το που βγαζω τις δισκοπλακες και βαζω τις παλιες δεν εχω πουθενα τρεμουλο η κατι αλλο τα φρενα δουλευουν αψογα
Η επι του αυτοκινητου που το θεωρω ακομα καλυτερη λυση
...
Μηχάνημα επί του αυτοκινήτου έχει ο Θεοχαράκης.
Σε μονομπλόκ δισκόπλακες που το είχα δοκιμάσει, τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά.
Αν έφταιγε ο χειριστής ή το μηχάνημα δεν το έψαξα, πάντως το αυτοκίνητο
ήταν εντάξει, γιατί όταν έβαλα καινούργιες Brembo, δεν έκανε το παραμικρό.
Doc από ότι φαίνεται δεν θα βγάλω άκρη και θα ξαναγυρίσω στο παλιό setup με την μικρότερη δισκοπλακα
Ίσως στο μέλλον να πάρω καινούργιες και να ξαναδοκιμασω, αλλά επειδή πεταξα αρκετά λεφτά στον κουβά τώρα, δεν θα ασχοληθω άλλο.
Αυτές που έχω βλέπω να τις κάνω κάδρο ή τασάκι, ακόμη δεν έχω αποφασίσει :original:
Για να καταλαβω γιατι μαλλον δεν το καταλαβα καλα:
Τις πηγες να στις ισιωσουν, στις τορνισαν αλλα τις τορνισαν λαθος? Διοτι αν στις τορνισαν σωστα και τα μουαγιε σου ειναι ισια τοτε δεν θα επρεπε να εχεις τρεμουλο. Αλλιως ειναι απο τα μουαγιε, δεν εξηγειται αλλιως.
Ναι πιστευω ότι τις τορνιρισαν λάθος. Τέτοιου τύπου δισκοπλακες με τέτοια κέντρα πρέπει να παίρνονται με ένα πασο και οι δύο πλευρές γιατί υπάρχει πιθανότητα όταν προσπαθείς να τορνιρεις μία πλευρα να υπάρχει ελαστικότητα από το κέντρο του δίσκου και να χάνει το ζύγισμα. Είναι μία πιθανότητα και αυτό.
Στο δια ταύτα είναι ότι μόλις βάζω τις παλιές δισκοπλακες επάνω, χωρις να αλλάξω κατι αλλο, όλα δουλεύουν αψογα, ούτε τρεμουλο ούτε τίποτα.Ολα ρολόι.
Οπότε δεν υπάρχει πιθανότητα να είναι κάτι άλλο παρά οι τορνιρισμενες δισκοπλακες
Επαναφέρω το θέμα μιας και τώρα τυχαία το είδα.
Ξέρω έναν top φρενά τον Μόραρη στην Αγ.Παρασκευή.
Μήπως έκανες μια βόλτα από αυτόν;
2106080173
Στεφ έχω βρει άκρη, θα γράψω σε μερικές μέρες αφού επιβεβαίωσω τα αποτελέσματα. Περιμένω να γράψω κάποια χιλιόμετρα πρωτα και να τα στρωσω οπότε και να τα δοκιμασω. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές. Θα ανεβασω και βίντεο από την διαδικασία.
Απλά είμαι σε διακοπές mode :winkcool: εκτος Αθηνας και κινούμαι μόνιμα με yaris οπότε και θα καθυστερησω να γράψω χιλιομετρα
Κανένα πρόβλημα πάντως ξέρω από πρώτο χέρι ότι ο συγκεκριμένος είναι ψείρας. Από εκεί και μετά περιμένουμε να μας πεις
Οι τορναδοροι και οι δύο έπρεπε να ξαναβαλουν στον τορνο τους δίσκους και να τις μετρησουν με μικρομετρο για να δουν τι παίζει εφόσον τους τα ξαναπηγαν.
Βασικά αυτό έπρεπε να γίνει από την αρχή για να δουν σε τι κατάσταση βρίσκονται και να σου πουν τι ακριβώς πρέπει να γίνει.
Ο τορνος θα κάνει την ίδια ακριβώς δουλεια που κάνει κ το μηχάνημα επί του αυτοκινητου. Το πως θα πιάσει ο τορναδορος το κομμάτι στο τσοκ παίζει ρόλο και αν θα βάλει ρολόι γραφτη για να δει αν γυρνα στραβά η περιφερεια η το κέντρο! Έπειτα θα πρέπει να γίνει έλεγχος κακ στο μουαγιε , αν στο σύνολο συμπεριλαμβάνεται και μπελ κια αυτό θέλει χωρια έλεγχο αφού πρώτα σιγουρευτεί ο τεχνίτης ότι έχει δέσει σωστά το κοματι του στο τσοκ.Για σιγουριά κάποιοι χρησωμοποιουν και τον κεντραδορο της κουκουβάγιας για κεντραρισμα. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα με ενα Subaru sti με aftermarket φρένα με μπελ έλεγχος ρολοι στο τόρνο όλα ενα προς ενα τελικός βρέθηκαν ελαφρώς στραβες δισκοπλακες και περισσότερο στραβά μουαγιε ίσιωμα όλα και τέλος!
Ο τορνος θα κάνει την ίδια ακριβώς δουλεια που κάνει κ το μηχάνημα επί του αυτοκινητου. Το πως θα πιάσει ο τορναδορος το κομμάτι στο τσοκ παίζει ρόλο και αν θα βάλει ρολόι γραφτη για να δει αν γυρνα στραβά η περιφερεια η το κέντρο! Έπειτα θα πρέπει να γίνει έλεγχος κακ στο μουαγιε , αν στο σύνολο συμπεριλαμβάνεται και μπελ κια αυτό θέλει χωρια έλεγχο αφού πρώτα σιγουρευτεί ο τεχνίτης ότι έχει δέσει σωστά το κοματι του στο τσοκ.Για σιγουριά κάποιοι χρησωμοποιουν και τον κεντραδορο της κουκουβάγιας για κεντραρισμα. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα με ενα Subaru sti με aftermarket φρένα με μπελ έλεγχος ρολοι στο τόρνο όλα ενα προς ενα τελικός βρέθηκαν ελαφρώς στραβες δισκοπλακες και περισσότερο στραβά μουαγιε ίσιωμα όλα και τέλος!
Ο τορνος δεν κανει την ιδια δουλεια με το μηχανημα επι του αυτοκινητου αν αναφερεσαι σε αυτο που εχω ποσταρει καθως αυτο 'κοβει' και απο τις δυο επιφανειες της δισκοπλακας ταυτοχρονα.
Ολοι οι δισκοι δεν ειναι ιδιοι. Υπαρχουν δισκοπλακες οπως αυτες που εχουν τα Μ3, Μ5, RS5, RS6 οι οποιοι απο οτι φαινεται εχουν μια πλευστοτητα σε σχεση με το κεντρο οποτε οταν ο τορνος εχει ζυγισει το κεντρο και πιεζει τον δισκο απο την μια πλευρα κατα το τορνιρισμα, αυτος ξεκεντραρεται σε σχεση με το κεντρο αφου εχει την δυνατοτητα να παιζει εστω και ελαχιστα σε σχεση με το κεντρο του.
Αυτο θα συμβαινει και με καποιους δισκους της brembo διαιρουμενους, οι οποιοι εχουν ενα ειδος ελασματος και επιτρεπουν μια ελευθερια του δισκου σε σχεση με το κεντρο.
Πολλοι μπερδευουν τους πλευστους δισκους με τους διαιρουμενους, δεν ειναι ομως το ιδιο πραγμα. Ο διαιρουμενος εχει το αλουμινενιο κεντρο βιδωμενο σταθερα πανω στον δισκο και συμπεριφερεται σαν solid μονο ελαφρυτερος. Αλλο διαιρουμενος λοιπον αλλο πλευστος.
Ο τορνος δεν μπορει να διορθωσει πλευστους δισκους. Μονο το μηχανημα που ειναι για αυτην την δουλεια και παιρνει ταυτοχρονα και απο τις δυο πλευρες του δισκους.
Αυτα για τις μετρησεις και τις θεωριες για το πως πρεπει να πιανεται ο δισκος τα εζησα απο πρωτο χερι απο τους ελληναραδες τορναδορους φρεναδες και το αποτελεσμα ηταν παντα το ιδιο. FAIL
Στην περιπτωση μου, οπως και εχω αναφερει, οταν μπαινουν πανω οι solid δισκοι ολα δουλευουν ρολοι, οποτε δεν εχει κανενα νοημα να τσεκαρω μουαγιε η κατι αλλο περαν απο τους δισκους.
Θα γραψω περισσοτερα οταν βρω λιγο χρονο, οπως και για το μηχανημα που υπαρχει στην αθηνα και κανει την δουλεια που πρεπει δηλαδη να ισιωνει δισκους ολων των τυπων, και δεν ειναι τορνος αλλα μηχανημα για δισκους.
Χωρις να εχω γραψει πολλα χιλιομετρα φαινεται οτι δισκοι μετα την τελευταια κατεργασια απο αυτο το μηχανημα ειναι πλεον χωρις τρεμουλο
ηθελα να αναβαθμισω σε 365mm με αλουμινενια κεντρα. Αφου φτιαχτηκαν αντιστοιχοι ανταπτορες και μπηκαν επανω εβγαλαν τρεμουλο. Οι δισκοπλακες ηταν μεταχειρισμενες αλλα η κατασταση τους ηταν πολυ καλη. Πηγαν σε 2 διαφορετικους φρεναδες-τορναδορους οι οποιοι υποτιθεται οτι τις εφτιαξαν (και πληρωθηκαν αντιστοιχα) αλλα χωρις αποτελεσμα, το τρεμουλο συνεχιζει να υπαρχει. Φυσικα με την τοποθετηση της 345mm δισκοπλακας χωρις καποια αλλη αλλαγη σε τακακια η κατι αλλο, ολα δουλευουν ρολοι.
Δυστυχως στην Ελλαδα για μια ακομη φορα ειμαστε ολο φωνη και κ@λο χωνι καθως οι brake specialist που ασχοληθηκαν (και απετυχαν) ηταν ενα καρο δικαιολογιες και φυσικα για αυτους η δισκοπλακα ηταν ενταξει μετα την εργασια τους
Δηλαδή εσύ σαν απλός χρήστης, έπρεπε να ξέρεις ότι όταν είναι πλευστή η δισκόπλακα δεν κάνουν οι κοινοί τόρνοι για ίσιωμα.
Και κανένας από τα μαστόρια που πήγες δεν σου είπε ότι κοίτα να δεις, αυτές είναι πλευστές, ΔΕΝ κάνουν τα μηχανήματά μας!! Όοοοχιι, φέρτη εδώ, με ρίσκο να στη χαλάσουμε, να σου πάρουμε τα λεφτάκια και μετά άντε κουρέψου!
Και πάλι λοιπόν ο χρήστης-οδηγός του οχήματος να πρέπει να μη μπορεί να εμπιστευθεί τον "μάστορα"...
Πάλι καλά που είχε αίσιο τέλος η ιστορία.
Δηλαδή εσύ σαν απλός χρήστης, έπρεπε να ξέρεις ότι όταν είναι πλευστή η δισκόπλακα δεν κάνουν οι κοινοί τόρνοι για ίσιωμα.
Και κανένας από τα μαστόρια που πήγες δεν σου είπε ότι κοίτα να δεις, αυτές είναι πλευστές, ΔΕΝ κάνουν τα μηχανήματά μας!! Όοοοχιι, φέρτη εδώ, με ρίσκο να στη χαλάσουμε, να σου πάρουμε τα λεφτάκια και μετά άντε κουρέψου!
Και πάλι λοιπόν ο χρήστης-οδηγός του οχήματος να πρέπει να μη μπορεί να εμπιστευθεί τον "μάστορα"...
Πάλι καλά που είχε αίσιο τέλος η ιστορία.
Προφανως και ο απλος χρηστης δεν θα επρεπε να γνωριζει τις διαδικασιες οπως και λεπτομερειες για την οποια υπηρεσια πληρωνει. Δεν ειναι η δουλεια του αυτη.
Εγω ομως επειδη εχω βαρεθει να ασχολουμαι με τις μ@λακιες του καθενος στα συνεργεια,(και οποιος βρισκεται στον χωρο της βελτιωσης θα εχει σιγουρα παραδειγματα να μας πει) εχω ασχοληθει πολυ με το αντικειμενο του αυτοκινητου, και εχω αποκτησει πιστευω μια πολυ καλη βαση γνωσεων που αρκετες φορες ξεπερναει και τις γνωσεις του οποιου εμπειρικου τεχνιτη.
Στο συγκεκριμενο θεμα ημουν σχεδον σιγουρος τι συμβαινει, οπως θα εχεις διαβασει το εχω γραψει απο την αρχη.
Χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος, σαν μηχανολογος που ειμαι, εχω αρκετο υποβαθρο γνωσεων για να καταλαβω οταν καποιος πεταει μ@λακιες, πραγμα που το εχω αντιμετωπισει αρκετες φορες οταν κατι παει στραβα και ψαχνουν για δικαιολογια.
Οσο για τα μαστορια που αναφερεσαι, ναι οι Ελληναραδες μαστορες ολα τα σφαζουν ολα τα μαχαιρωνουν, γιατι σου ακουγεται περιεργο, δεν εχω δει καποιον να μην αναλαμβανει εργασια η να παραδεχτει εστω και μια φορα οτι εκανε λαθος αλλα θα σε φλομωσει στην δικαιολογια για το τι αλλο φταιει εκτος απο τον ιδιο οταν στραβωσει η κατασταση
Παραδειγματα απειρα απο κιτ φρενων που δεν δουλεψαν σωστα ποτε, απο μοτερ πληρωμενα χρυσαφι που δεν αντεξαν ουτε 1000 χιλιομετρα, απο ρεκτιφιε που δεν πετυχαν και εκαιγαν λαδι σαν διχρονα κτλ κτλ κτλ
Οσο για το μηχανημα, σε πληροφορω οτι ελαχιστοι γνωριζουν την υπαρξη του ακομη και αυτοι που ασχολουνται με φρενα, κανε μια γυρα και ρωτα και θα το διαπιστωσεις και απο μονος σου.
Εσυ αν εμπιστευεσαι με κλειστα ματια οτι σου λεει ο καθε μαστορας που το πηγαινεις ειναι δικαιωμα σου, αλλα και προβλημα σου. Εγω δεν ακολουθω αυτην την τακτικη
Εδω και τα video απο την διαδικασια. Περισσοτερες πληροφοριες επι του θεματος συντομα που θα εχω ελευθερο χρονο να γραψω.
Δειτε μονο ποσο πολυ τρωει το μηχανημα να τον ισιωσει, τον δισκο που υποτιθεται ηταν ισιωμενος και μετρημενος με ρολογια
(μαλλον με μοιρολογια θα μετραγε αντι ρολογια και μπερδευτηκε)
https://www.youtube.com/watch?v=BR_FdxLp4VM
https://www.youtube.com/watch?v=i1hPP8ifshc
Τελικά με το κατάλληλο μηχάνημα έγινε η δουλειά εκτός αυτοκινήτου, όπως δείχνουν τα βίντεο.
Δειτε μονο ποσο πολυ τρωει το μηχανημα να τον ισιωσει, τον δισκο που υποτιθεται ηταν ισιωμενος και μετρημενος με ρολογια
(μαλλον με μοιρολογια θα μετραγε αντι ρολογια και μπερδευτηκε)
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1: Μου αρέσει Δημήτρη που παρά την ταλαιπωρία σου, έχεις κρατήσει το χιούμορ :thumbsup:
Aντε ολα καλά, καλοφρενάριστα!!!!! :original: :original: :original:
Ο τορνος δεν κανει την ιδια δουλεια με το μηχανημα επι του αυτοκινητου αν αναφερεσαι σε αυτο που εχω ποσταρει καθως αυτο 'κοβει' και απο τις δυο επιφανειες της δισκοπλακας ταυτοχρονα.
Ολοι οι δισκοι δεν ειναι ιδιοι. Υπαρχουν δισκοπλακες οπως αυτες που εχουν τα Μ3, Μ5, RS5, RS6 οι οποιοι απο οτι φαινεται εχουν μια πλευστοτητα σε σχεση με το κεντρο οποτε οταν ο τορνος εχει ζυγισει το κεντρο και πιεζει τον δισκο απο την μια πλευρα κατα το τορνιρισμα, αυτος ξεκεντραρεται σε σχεση με το κεντρο αφου εχει την δυνατοτητα να παιζει εστω και ελαχιστα σε σχεση με το κεντρο του.
Αυτο θα συμβαινει και με καποιους δισκους της brembo διαιρουμενους, οι οποιοι εχουν ενα ειδος ελασματος και επιτρεπουν μια ελευθερια του δισκου σε σχεση με το κεντρο.
Πολλοι μπερδευουν τους πλευστους δισκους με τους διαιρουμενους, δεν ειναι ομως το ιδιο πραγμα. Ο διαιρουμενος εχει το αλουμινενιο κεντρο βιδωμενο σταθερα πανω στον δισκο και συμπεριφερεται σαν solid μονο ελαφρυτερος. Αλλο διαιρουμενος λοιπον αλλο πλευστος.
Ο τορνος δεν μπορει να διορθωσει πλευστους δισκους. Μονο το μηχανημα που ειναι για αυτην την δουλεια και παιρνει ταυτοχρονα και απο τις δυο πλευρες του δισκους.
Αυτα για τις μετρησεις και τις θεωριες για το πως πρεπει να πιανεται ο δισκος τα εζησα απο πρωτο χερι απο τους ελληναραδες τορναδορους φρεναδες και το αποτελεσμα ηταν παντα το ιδιο. FAIL
Στην περιπτωση μου, οπως και εχω αναφερει, οταν μπαινουν πανω οι solid δισκοι ολα δουλευουν ρολοι, οποτε δεν εχει κανενα νοημα να τσεκαρω μουαγιε η κατι αλλο περαν απο τους δισκους.
Θα γραψω περισσοτερα οταν βρω λιγο χρονο, οπως και για το μηχανημα που υπαρχει στην αθηνα και κανει την δουλεια που πρεπει δηλαδη να ισιωνει δισκους ολων των τυπων, και δεν ειναι τορνος αλλα μηχανημα για δισκους.
Χωρις να εχω γραψει πολλα χιλιομετρα φαινεται οτι δισκοι μετα την τελευταια κατεργασια απο αυτο το μηχανημα ειναι πλεον χωρις τρεμουλο
Αν οι δισκοι σου ειναι float δεν μπορουν να ισιωσουν οσο βρισκωνται πανω στα Bell (τουλαχιστον δεν ειναι ευκολο απαιτειται περιτεχνο δεσιμο και μηδενισμα στο τσοκ) γιαυτο ο μαστορας - τορναδρος - φρενας θα επρεπε να τους δεσει και να τους κεντραρει σκετους ! οπως και τα μπελ το ιδιο ! επισης εκτος του τορνου υπαρχει και η επιλογη καθαρισματος και κοψιματος ακομα με βιντι η με πετρα για καλυτερη επιφανεια σε ρεκτιφιε μαγνητικο. Δεν εχω ισιωσει μια και δυο. Το αποτελεσμα ειναι εργοστασιακο. Μολις εμαθαν οι Subaraκηδες τα αποτελεσματα φτιαξαμε πολλα. Μαλλον δεν επεσες στους σωστους ανθρωπους δεν ειναι και επισστημη δα!
Υ.Γ Παντα φιλικα και χωρις να θελω να αμφισβητησω τις γνωσεις καποιου αυτη ειναι η προσωπικη μου εμπειρια και ο τροπος που βρηκα λυση στο προβλημα φιλου-πελατη που ειχε καλη ωρα αγανακτηση οπως και εσυ!
Υ.Γ 2 Παραυτα ακομα και ο τορνος μπορει να κοψει και ισιωσει πλευστους δισκους ολα ειναι θεμα το πως θα δεσεις το κομματι σου πανω στο τσοκ. Π.Χ σκεψου εναν πλευστο δισκο οπου μπορει να κουνα καποια δεκατα και ειναι στραβο κεντρο να τορνιρεται και απο τις 2 μεριες πανω στο αυτοκινητο. Τι αλλαζει?
Αν οι δισκοι σου ειναι float δεν μπορουν να ισιωσουν οσο βρισκωνται πανω στα Bell (τουλαχιστον δεν ειναι ευκολο απαιτειται περιτεχνο δεσιμο και μηδενισμα στο τσοκ) γιαυτο ο μαστορας - τορναδρος - φρενας θα επρεπε να τους δεσει και να τους κεντραρει σκετους ! οπως και τα μπελ το ιδιο ! επισης εκτος του τορνου υπαρχει και η επιλογη καθαρισματος και κοψιματος ακομα με βιντι η με πετρα για καλυτερη επιφανεια σε ρεκτιφιε μαγνητικο. Δεν εχω ισιωσει μια και δυο. Το αποτελεσμα ειναι εργοστασιακο. Μολις εμαθαν οι Subaraκηδες τα αποτελεσματα φτιαξαμε πολλα. Μαλλον δεν επεσες στους σωστους ανθρωπους δεν ειναι και επισστημη δα!
Υ.Γ Παντα φιλικα και χωρις να θελω να αμφισβητησω τις γνωσεις καποιου αυτη ειναι η προσωπικη μου εμπειρια και ο τροπος που βρηκα λυση στο προβλημα φιλου-πελατη που ειχε καλη ωρα αγανακτηση οπως και εσυ!
Υ.Γ 2 Παραυτα ακομα και ο τορνος μπορει να κοψει και ισιωσει πλευστους δισκους ολα ειναι θεμα το πως θα δεσεις το κομματι σου πανω στο τσοκ. Π.Χ σκεψου εναν πλευστο δισκο οπου μπορει να κουνα καποια δεκατα και ειναι στραβο κεντρο να τορνιρεται και απο τις 2 μεριες πανω στο αυτοκινητο. Τι αλλαζει?
Φιλε Μανο ευχαριστω για την οποια πληροφορια αλλα εδω εχεις μπερδευτει. Προφανως δεν θα εχεις ασχοληθει καθολου με δισκους Μ3,Μ5, RS5 κτλ οι οποιοι ετσι οπως ειναι κατασκευασμενοι απο το εργοστασιο δεν εχουν την δυνατοτητα διαιρεσης, δηλαδη να ξεχωρισουμε το αλουμινενιο κεντρο απο τον δισκο.
Δεν ειναι floating οπως πχ οι brembo που αφαιρωντας τα ειδικα ελασματα με τις βιδες τους βιδωνεις με κανονικες βιδες και παξιμαδι οποτε εχεις ενα solid κομματι και το δουλευει ο τορνος.
Τις μεθοδους που αναφερεις τις γνωριζω και τις εχω εφαρμοσει σε ενα κιτακι brembo που ειχα στο Μ3. Λυσιμο δισκου, τσεκαρισμα ισιωμα το bell πρωτα, σταθερο βιδωμα του δισκου πανω στο bell και ξανα τσεκαρισμα και αντοιστιχο ισιωμα αν χρειαζεται. Μετα αφαιρουμε μια μια την βιδα και την αντικαθιστουμε με τα ειδικα βιδακια/ελασματα της brembo που δινουν την πλευστοτητα.
Πιθανολογω οτι οι δισκοι τυπου Μ δεν εχουν φτιαχτει να εχουν καθολου float με την εννοια που εχουν οι brembo δισκοι αλλα με το δουλεμα και τις θερμοκρασιες αποκτουν ενα μικρο τζογο μεσα στους πυρους που αν και δεν επηρεαζει το φρεναρισμα αυτο το μικρο παιξιμο που κανουν, οταν τις βαζουμε στον τορνο να τις παρουμε απο την μια πλευρα και μετα απο την αλλη δεν μπορουν να ζυγιστουν σωστα οτι και να κανουμε αφου δεν υπαρχει σταθερο σημειο αναφορας στο κεντρο. Δεκατα αν χανει το τρεμουλο ειναι δεδομενο
Παρε στα χερια σου εναν δισκο M η TTRS και θα καταλαβεις τι εννοω
σου παραθετω και μια φωτογραφια απο τετοιο τυπου δισκο
Φιλε Μανο ευχαριστω για την οποια πληροφορια αλλα εδω εχεις μπερδευτει. Προφανως δεν θα εχεις ασχοληθει καθολου με δισκους Μ3,Μ5, RS5 κτλ οι οποιοι ετσι οπως ειναι κατασκευασμενοι απο το εργοστασιο δεν εχουν την δυνατοτητα διαιρεσης, δηλαδη να ξεχωρισουμε το αλουμινενιο κεντρο απο τον δισκο.
Και παλι υπαρχει η δυνατοτητα να τορνιριστουν απλα δεν πιανεις τον δισκο απο το κεντρο δενεις τον δισκο στο τσοκ απο την περιφερεια τοποθετωντας αναποδα τους σιαγωνες του τσοκ. Ο δισκοτορνος ΔΕΝ εχει αυτη την δυνατοτητα και αυτο ειναι το μειονεκτημα του. Το ¨αναποδο¨δεσιμο απλα απαιτει κεντραρισμα με ρολογια και οχι μοιρολογια:th_Laie_67-1: για να δεις οτι καπου δεν σου ξεφευγει. Το αποτελεσμα σε εμενα τουλαχιστον δουλεψε αψογα και σε full float (μηχανακια) οσο και σε semi float oπως το παραδειγμα σου οσο και σε solid me αλουμινενιο μπελ που σε καποια φθηνα κιτ ελεγε οτι ηταν εργκαλ και μονο εργαλ δεν ηταν. Η γνωμη μου ειναι οτι δεν πηγες στον καταλληλο ανθρωπο. Τεσπα ελπιζω να ξεπερασες τα οποια προβληματα ειχες.
Εσυ αν εμπιστευεσαι με κλειστα ματια οτι σου λεει ο καθε μαστορας που το πηγαινεις ειναι δικαιωμα σου, αλλα και προβλημα σου. Εγω δεν ακολουθω αυτην την τακτικη
Κι εγώ μαζί σου είμαι! Και ΟΧΙ, δεν εμπιστεύομαι κανέναν με κλειστά τα μάτια. Ευτυχώς έχω διαβάσει από χόμπι αρκετά πράγματα και μπορώ να κρίνω μέχρι ένα σημείο αν μου λέει σωστά πράγματα ο μάστορας ή χαζά. Μάλιστα, ευτυχώς που έχω βρει καλό μάστορα για τα μηχανικά μου και είμαι πάνω από το κεφάλι του όταν δουλεύει πάνω στο αμάξι μου και βλέπω-ρωτάω-επεμβαίνω-βοηθάω.
Τώρα κατάλαβα ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα με τους δίσκους σου (πλευστοί) και γιατί δεν έκαναν καλή δουλειά οι τορναδόροι.
Π.Χ σκεψου εναν πλευστο δισκο οπου μπορει να κουνα καποια δεκατα και ειναι στραβο κεντρο να τορνιρεται και απο τις 2 μεριες πανω στο αυτοκινητο. Τι αλλαζει?
Σωστά, πάλι θα έφευγαν από τη θέση τους και δε θα γινόταν δουλειά.
Και παλι υπαρχει η δυνατοτητα να τορνιριστουν απλα δεν πιανεις τον δισκο απο το κεντρο δενεις τον δισκο στο τσοκ απο την περιφερεια τοποθετωντας αναποδα τους σιαγωνες του τσοκ. Ο δισκοτορνος ΔΕΝ εχει αυτη την δυνατοτητα και αυτο ειναι το μειονεκτημα του. Το ¨αναποδο¨δεσιμο απλα απαιτει κεντραρισμα με ρολογια και οχι μοιρολογια:th_Laie_67-1: για να δεις οτι καπου δεν σου ξεφευγει. Το αποτελεσμα σε εμενα τουλαχιστον δουλεψε αψογα και σε full float (μηχανακια) οσο και σε semi float oπως το παραδειγμα σου οσο και σε solid me αλουμινενιο μπελ που σε καποια φθηνα κιτ ελεγε οτι ηταν εργκαλ και μονο εργαλ δεν ηταν. Η γνωμη μου ειναι οτι δεν πηγες στον καταλληλο ανθρωπο. Τεσπα ελπιζω να ξεπερασες τα οποια προβληματα ειχες.
Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι τα εργαλεια και η σωστη χρηση τους κανουν το μαστορα και οχι το αντιθετο.
Ο δισκοτορνος, αν αναφερεσαι στο μηχανημα που εχω στο video, δεν εχει την δυνατοτητα να πιασει απο καπου τον δισκο γιατι απλα δεν το χρειαζεται.
Ειναι ενα μηχανημα που εχει φτιαχτει για ακριβως αυτην την δουλεια ενω ο καθε τορνος οχι.
Γιαυτο και τα αναποδα πιασιματα και τα ρολογια (μαζι με τα μοιρολογια μπας και μας κατσει σωστα το πιασιμο που μας δειχνουν τα ρολογια) και ολα τα αλλα που εχω ακουσει απο διαφορους του χωρου, που να σου πω την αληθεια δεν μου λενε και πολλα γιατι τα δοκιμασα στην πραξη και ειδα το αποτελεσμα.
Το Brake Lathe Machine η δισκοτορνος επι το ελληνικοτερον, δειχνει την ανωτερωτητα του καθως δεν χρειαζεται τιποτα απ αυτα. Βαζεις τον δισκο ρυθμιζεις τα μαχαιρια και αυτο ειναι ολο. Με σταθερη αποσταση αναμεσα απο τα μαχαιρια που κοβουν ταυτοχρονα το αποτελεσμα ειναι εγγυημενο οτι δισκο και να εχεις απο κατω οτι το παχος θα ειναι σταθερο και το ιδιο σε ολη την περιφερεια του δισκου.
Το συστημα οπως δουλευει ειναι σαν να εχεις βαλει στην θεση των τακακιων δυο μαχαιρια που ξυριζουν οπου χρειαζεται για να εχεις ενα ομοιομορφο τελικο αποτελεσμα
Ναι οντως δεν πηγα στον καταλληλο ανθρωπο γιατι αρχικα δεν το εψαξα οσο θα επρεπε.
Αυτο ειναι το μονο σιγουρο καθως επρεπε να ψαχνω απο την αρχη το σωστο εργαλειο και οχι τις διαφορες φημες για μαγους-φρεναδες που κανουν θαυματα, αλλον ενα αστικο μυθο δηλαδη απο τους πολλους που εχουμε εδω στην Ελλαδα
Τελικα βρηκα το καταλληλο εργαλειο, που απο οτι φαινεται μου εδωσε λυση εκει που ηταν το προβλημα.
Με πορδες δεν βαφεις αυγα. Το διαπιστωσα με τα ιδια μου τα ματια, οπως και εκ του αποτελεσματος. Ολα τα αλλα ειναι να εχουμε να λεμε
Αυτη ειναι η αποψη μου και φυσικα δεν ειναι απαραιτητο να ειναι συμφωνη με ολους εδω μεσα
μιας και το εχει φερει η συζητηση ποσο κοστιζει το τορνισμα σε απλους δισκους (οχι πλευστους ημιπλευστους κλπ) ? Η μηπως συμφαιρει καποιες φορες αντικατασταση?
Εχω ακουσει οτι πολλες φορες ο δισκος δε μπορει να κατεβει αλλο με τορνο διοτι γινετια πολυ λεπτος.
Ο turbodog ομως απ οτι φαινεται τις εχει τορνισει αρκετες φορες χωρις προβλημα (?) .
εχω ενα mx5 του 2008 και αν το ζορισω πολυ στα φρενα μετα απο 5-6 δυνατα φρεναρισματα νομιζω οτι θα ξεκινησει να κανει ενα ελαφρυ τρεμουλο. χλμ εχω 82000 και με το χερι δε φαινεται να εχουν πολυ δοντι.
Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι τα εργαλεια και η σωστη χρηση τους κανουν το μαστορα και οχι το αντιθετο.
Αυτη ειναι η αποψη μου και φυσικα δεν ειναι απαραιτητο να ειναι συμφωνη με ολους εδω μεσα
Στο πρωτο σκελος διαφωνω στο δευτερο μαζι σου και κλεινω.
μιας και το εχει φερει η συζητηση ποσο κοστιζει το τορνισμα σε απλους δισκους (οχι πλευστους ημιπλευστους κλπ) ? Η μηπως συμφαιρει καποιες φορες αντικατασταση?
Εχω ακουσει οτι πολλες φορες ο δισκος δε μπορει να κατεβει αλλο με τορνο διοτι γινετια πολυ λεπτος.
Ο turbodog ομως απ οτι φαινεται τις εχει τορνισει αρκετες φορες χωρις προβλημα (?) .
εχω ενα mx5 του 2008 και αν το ζορισω πολυ στα φρενα μετα απο 5-6 δυνατα φρεναρισματα νομιζω οτι θα ξεκινησει να κανει ενα ελαφρυ τρεμουλο. χλμ εχω 82000 και με το χερι δε φαινεται να εχουν πολυ δοντι.
Ενα τορνιρισμα δισκων ειναι στο φασμα των 30-50 ευρω.
Υπαρχουν δισκοι που στοιχιζουν 1000+ ευρω το ζευγαρι οποτε αξιζει να δοκιμασεις. Αν τωρα εχουν καινουργιοι 100 ευρω μην μπαινεις στον κοπο
Σωστα παρατηρησες οτι ενα δισκο δεν μπορεις να τον τορνιρεις πολυ και περαν απο οτι γραφει σαν min. thickness. Αυτο ομως ισχυει οταν ο δισκος μπαινει στο αυτοκινητο που σχεδιαστηκε να μπει.
Στην συγκεκριμενη περιπτωση οι δισκοι ειναι απο RS6 ενα αυτοκινητο πολυ βαρυτερο, και που μπαινει σε ενα αυτοκινητο 500-600 κιλα κατω οποτε και καλειται να αντιμετωπισει και πολυ μικροτερα θερμικα φορτια.
Ο δισκος αρχικα ξεκινησε με διαμετρο 365 mm και παχος 34mm και τωρα ειναι σχεδον στα 31,5 mm μετα τα τορνιρισματα. Συνεχιζει να ειναι ομως υπεραρκετος για να ανταπεξελθει στα θερμικα φορτια που καλειται να αντιμετωπισει καθως ειναι ακομα μεγαλυτερος απο το προηγουμενο upgrade που ηταν απο S3 στα 345x30 και που και αυτο ηταν μια χαρα (το stock ειναι 312x25mm).
Φυσικα αν εμπαιναν στο RS5 ετσι τορνιρισμενοι, ειχαν μεγαλη πιθανοτητα να ξαναστραβωσουν συντομα.
Στην περιπτωση του ΜΧ5 τα φρενα ειναι ανεπαρκη απ το εργοστασιο. Λεπταινοντας το δισκο με τορνιρισμα κανουμε την κατασταση ακομα χειροτερη καθως μειωνουμε το υλικο που εχουμε για να περασουμε την θερμοκρασια απ τα τακακια.
Σε ανεπαρκη εργοστασιακα φρενα λοιπον οταν στραβωσει ο δισκος ειναι θεμα χρονου να ξαναστραβωσει μετα το ισιωμα οταν αναγκαστουμε να φρεναρουμε απο πολλα. Σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι καλυτερα να βαζουμε καινουργιο δισκο αν εχει κανει και δοντακι παρα να τορνιρουμε.
Το τρεμουλο απο εναν στραβο δισκο ειναι μονιμο. Περιστασιακο τρεμουλο που βγαινει οταν φρεναρουμε απο πολλα που καθαριζει ομως μετα απο λιγο οταν κινουμαστε χαλαρα οφειλεται σε επικαθισεις απο λαθος τακακι. Μια αλλαγη σε καλυτερη παστα εξαλειφει το προβλημα.
Ευχαριστω πολυ! Νιωθω σα να εχω παει στο μαστορα ενα πραγμα!
ειχα την εντυπωση οτι το μχ5 3ης γενιας εχει καλυτερα φρενα απο τα μκ1 και μκ2. 290 διαμετρο 22 παχος (μαλλον στο παχος τα χαλαμε) Ανεπαρκη δε μου φαινονται, δεν εχω μεινει ποτε απο φρενα ακομα και σε γρηγορη καταβαση.
Προς το παρον δεν το κανει παρα μονο σε συνεχομενα φρεναρισματα απο πολλα χλμ. Στα επομενα τακακια δε θα βαλω τα εργοστασιακα. Αν μετραει παντως το πλενω 1 φορα τη βδοαμδα και παντα καθαριζω τα δισκοφρενα (μονο αν ειναι κρυα) με το πιεστικο. Με λιγο ψαξιμο ειδα οτι υπαρχουν δισκοπλακες απο 70€ για το αμαξι μου, πορφανως θα ειναι της πλακας.
Απ οτι φαινετια το μυστικο κρυβεται στο παχος και οχι τη διαμετρο (290mm), που σε εμενα μπαινει οριακα 16αρα ζαντα.
Ευχαριστω πολυ! Νιωθω σα να εχω παει στο μαστορα ενα πραγμα!
ειχα την εντυπωση οτι το μχ5 3ης γενιας εχει καλυτερα φρενα απο τα μκ1 και μκ2. 290 διαμετρο 22 παχος (μαλλον στο παχος τα χαλαμε) Ανεπαρκη δε μου φαινονται, δεν εχω μεινει ποτε απο φρενα ακομα και σε γρηγορη καταβαση.
Προς το παρον δεν το κανει παρα μονο σε συνεχομενα φρεναρισματα απο πολλα χλμ. Στα επομενα τακακια δε θα βαλω τα εργοστασιακα. Αν μετραει παντως το πλενω 1 φορα τη βδοαμδα και παντα καθαριζω τα δισκοφρενα (μονο αν ειναι κρυα) με το πιεστικο. Με λιγο ψαξιμο ειδα οτι υπαρχουν δισκοπλακες απο 70€ για το αμαξι μου, πορφανως θα ειναι της πλακας.
Απ οτι φαινετια το μυστικο κρυβεται στο παχος και οχι τη διαμετρο (290mm), που σε εμενα μπαινει οριακα 16αρα ζαντα.
Αφού το τρεμουλο που σου κάνει δεν είναι μόνιμο αλλά περιστασιακό ή γνώμη μου ειναι ότι με ένα καλύτερο τακακι που αντέχει σε θερμοκρασίες θα λύσεις το πρόβλημα σου. Μην βάλεις δισκοπλακες της πλάκας γιατί υπάρχει πιθανότητα να στραβωσουν πολύ γρήγορα.
Το πάχος εξαρτάται από το βάρος του αυτοκινήτου και στην προκειμένη περίπτωση που είσαι κοντά στον ένα τόνο δεν χρειάζεται υπερβολικά χοντρούς δίσκους. Αν και εφόσον δεν στραβωνουν από δυνατά φρεναρίσματα δεν χρειάζεται κάτι άλλο αν ή δύναμη τους είναι επαρκής για εσένα και δεν μένεις από φρένα. Ούτως ή άλλως το καλύτερο τακακι θα βελτιώσει και το φρενάρισμα από πολλά καθώς το fading θα καθυστερησει λόγω της αντοχης του τακακιού στις υψηλότερες θερμοκρασίες. Το μόνο μειονεκτημα μπορεί να είναι γρηγορότερη φθορά του δίσκου και κάποιο σφύριγμα στα λίγα χιλιόμετρα στην πόλη, εξαρτάται από το τι τακακι θα επιλέξεις.
Το συνεργειο φρενων που βρισκεται ο δισκοτορνος ειναι το Πειραικο κεντρο φρενων και βρισκεται εδω για οποιον ενδιαφερεται
https://www.frena-pireas.gr/
Εδω να ευχαριστησω και δημοσια το μελος Δημητρη-Blackjohn, τον οποιο αν και δεν γνωριζω προσωπικα, ειναι αυτος που μου εδωσε τις πληροφοριες για την υπαρξη του συγκεκριμενου συνεργειου
Δεν θα αναφερθω προσωπικα στους τορναδοροφρεναδες, αλλωστε απο οτι διαπιστωσα τα ιδια μου ελεγαν και οι δυο με το ιδιο αποτυχημενο αποτελεσμα στην τελικη.
Και το κορυφαιο ειναι οτι ο δευτερος ενω κοροιδευε την ανικανοτητα του πρωτου, ελεγε τις ιδιες δικαιολογιες οταν αποτυχε και αυτος.
Εδω ακουσα οτι μεχρι και τα εμβολα της δαγκανας βγαινουν πολυ εξω! και μπορει να φταιει αυτο για το τρεμουλο :shok:
Ο πρωτος ειναι και αγωνιζομενος και τρεχει σε αναβασεις, ο δευτερος ειναι κεντρο, κοντα στην σπυρου πατση
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.