Επιστροφή στο Forum : αναρτηση Ε46 μεχρι 600E
καλησπερα στο φορουμ κ καλο μηνα. ειμαι κατοχος ενος Ε46 καμπριο βαλβετρονικ (Ν42) με 132000 χλμ. εχω πανω τα bilstein κιτρινα ΟΧΙ τα χοντρομπουκαλα!! το μπροστα του οδηγου εβγαλε μποσικο κ το πισω του οδηγου βασει του προσφατου κτεο, εχει αρχισει να πεφτει. οποτε φτανει η στιγμη να βαλω αλλα.. το στυλ οδηγησης μου ειναι πλαγιολισθηση μεχρι 40 χλμ. κ εθνικη οδο μεχρι 200-220. χρησιμοποιω συνεχεια την εθνικη οδο, για αυτο κ το αναφερω.. εχω δει τα Β8 σπριντ (χοντρο εμβολο) στα 450 αγορα, τα vogtland ρυθμ. σε υψος (ξεφευγουν ομως στα 680 αγορα) ΚΑΙ τα VMAXX ολλανδικα φουλ ρυθμιζομενα!!
https://www.car.gr/parts/view/4662807/
ξερετε κατι για αυτη την αναρτηση?? δεν βρηκα πουθενα στο φορουμ καποια αναφορα. βγαινει στο οριο του μπατζετ μου, τη ρυθμιζω οπως θελω εγω κ βαζω κ ελατηρια καινουρια!!
εσεις εχετε καποια αλλη προταση απο την εμπειρια σας? κατι ισως πιο οικονομικο θα με εξυπηρετουσε αφανταστα!!
σας ευχαριστω εκ των προτερων.
Δεν κάνουν για σένα αυτές άστο
Δεν κάνουν για σένα αυτές άστο
θες να γινεις σε παρακαλω λιγο πιο σαφης?
Εννοώ πως είναι ανεπαρκείς για το αμάξι σου.
Λες με 600 άλλα 100¤ να βάλεις βρίσκεις καλή ανάρτηση .
Εννοώ πως είναι ανεπαρκείς για το αμάξι σου.
Λες με 600 άλλα 100¤ να βάλεις βρίσκεις καλή ανάρτηση .
σε φορουμ του εξωτερικου διαβασα πολυ καλα σχολια κ ειπα να ρωτησω κ εδω.. σεβαστη η αποψη σου παντως.. ποια προτεινεις στα 700?
Πάρε τηλέφωνο τον Αντώνη τον Τσόλη (αντιπρόσωπο της ΚW και όχι μόνο ) πες του απο το BMWfans τι αμάξι έχεις και ζήτα του την προτασή του στα χρήματα που διαθέτεις .
Είναι σοβαρός και έχει λύσεις και προτάσεις .
Η εταιρία λέγεται τροχός ΕΠΕ 210 5907406 και βρίσκεται στο περιστέρι .
Αλλιώς κοίτα τις MAD SPORTIVE ρυθμιζόμενες σε ύψος .
σε φορουμ του εξωτερικου διαβασα πολυ καλα σχολια κ ειπα να ρωτησω κ εδω.. σεβαστη η αποψη σου παντως.. ποια προτεινεις στα 700?
Συνήθως ότι πληρώνεις παίρνεις .
Εγώ με το Ζ3 έμεινα απόλυτα δυσαρεστημένος,αν και είναι άλλο αμάξι πιό δύσκολο λόγω απόστασης ύψους σε σχέση με το δικό σου .
Βέβαια ο συγκεκριμένος πωλητής/αντιπρόσωπος μου φέρθηκε άψογα και τις πήρε πίσω .
Μετά πήγα στον Τσόλη(τροχός ΕΠΕ )και αγόρασα τις ST ρυθμιζόμενες σε σκληρότητα και ύψος.
Μπιλστάιν δε θα έβαζα θε κοίταγα και καγιάμπα.
Πάρε τηλέφωνο τον Αντώνη τον Τσόλη (αντιπρόσωπο της ΚW και όχι μόνο ) πες του απο το BMWfans τι αμάξι έχεις και ζήτα του την προτασή του στα χρήματα που διαθέτεις .
Είναι σοβαρός και έχει λύσεις και προτάσεις .
Η εταιρία λέγεται τροχός ΕΠΕ 210 5907406 και βρίσκεται στο περιστέρι .
Αλλιώς κοίτα τις MAD SPORTIVE ρυθμιζόμενες σε ύψος .
σε ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου. καλεσα, αλλα μαλλον εκλεισαν. θα καλεσω κ αυριο κ θα ενημερωσω. καλο σου απογευμα!!
Vassilis ///M
01-07-16, 21:33
Καληςπέρα....
Αν έμεινες ευχαριςτημένος με τα Bilstein B8 γιατί δεν ξαναβάζεις τα ίδια???
Εγώ τα φοράω εδώ και 8 χρόνια τα Β8 και είμαι κατά ευχαριςτημένος...
Καληςπέρα....
Αν έμεινες ευχαριςτημένος με τα Bilstein B8 γιατί δεν ξαναβάζεις τα ίδια???
Εγώ τα φοράω εδώ και 8 χρόνια τα Β8 και είμαι κατά ευχαριςτημένος...
καλημερα! φοραω τα απλα κιτρινα με το λεπτο εμβολο. εχω στα υποψιν κ τα Β8, απλα ηθελα κ τη δικη σας γνωμη. υπαρχουν τοσες εταιρειες πια στην ελληνικη αγορα κ αλλες ποοοσες στο ebay που εγω ουτε καν τις γνωριζα κ νομιζω οτι η εμπειρια σας θα με βοηθησει να αποφυγω μεν κ να καταληξω δε καπου. παντως τα Β8 ειναι μια οικονομικη κ καλη λυση.
ghost-rider
02-07-16, 08:55
Γενικα το bilstein ειναι ενα αριστο αμορτισερ. Συνδιαζοντας το με ενα καλο ελατηριο εχεις μια αριστη αναρτηση.
Μπορει να μην ειναι ρυθμιζομενη αλλα η πραγματικοτητα ειναι οτι 8 στα 10 αυτοκινητα που φορανε ρυθμιζομενη δεν εχουν σεταριστει με αποτελεσμα να δουλευουν χειροτερα απο ενα φιξ set up τυπου bilstein-eibach η koni-h&r κλπ.
Σκοπευεις να αφιερωσεις χρονο και αλεπαλληλες ρυθμισεις για το στησιμο η θα στο βαλει καπου αυτος που θα κανει την τοποθετηση και θα ξεμεινεις εκει?
Αν ειναι να το κανεις ετσι ξεχνα τη ρυθμιζομενη.
Στα παραπανω συνυπολογισε οτι οι ρυθμιζομενες που στριφογυριζουν κατω απο χιλιαρικο ειναι δυστυχως γτπκ.-
Επισης παντελως αχρηστες ειναι καποιες που ρυθμιζουν μονο υψος.
Πολυ προτιμοτερο να βαλεις ενα ρυθμιζομενο σε σκληροτητα αμορτισερ (koni κιτρινο) και ενα καλο ελατηριο και να αρχισεις τις δοκιμες σου, παρα να παρεις μια μαιμουδια που ρυθμιζει υψος και να νομιζεις οτι εστησες το αυτοκινητο...
Αν θες ρυθμιζομενη θα πας σε bisltein, tein, kw ισον πλησιαζεις το εναμισι η και το περνας.
Και ξηλωνεσαι και αν δεν ξημεροβραδιαζεσαι πιστα θα σου ειναι αχρηστες οι παραπανω.
Καλο συνδιασμο ελατηριων και αμορτισερ κανε.
Δες λιγο το κιτ της h&r(cup kit).
Ψαξε για συνδιασμο bilstein-eibach η αν αυτος σου φαινεται πολυ σφιχτος δες koni-h&r.
Και αν εχεις αυξημενες απαιτησεις κοιτα για αφτερ μαρκετ αντιστρεπτικες.
Vassilis ///M
02-07-16, 09:46
.
Στα παραπανω συνυπολογισε οτι οι ρυθμιζομενες που στριφογυριζουν κατω απο χιλιαρικο ειναι δυστυχως γτπκ.-
Ψαξε για συνδιασμο bilstein-eibach η αν αυτος σου φαινεται πολυ σφιχτος δες koni-h&r.
Και αν εχεις αυξημενες απαιτησεις κοιτα για αφτερ μαρκετ αντιστρεπτικες.
Έτςι ακριβώς...Τπτ περιςςότερο...τπτ λιγότερο....
Γενικα το bilstein ειναι ενα αριστο αμορτισερ. Συνδιαζοντας το με ενα καλο ελατηριο εχεις μια αριστη αναρτηση.
Μπορει να μην ειναι ρυθμιζομενη αλλα η πραγματικοτητα ειναι οτι 8 στα 10 αυτοκινητα που φορανε ρυθμιζομενη δεν εχουν σεταριστει με αποτελεσμα να δουλευουν χειροτερα απο ενα φιξ set up τυπου bilstein-eibach η koni-h&r κλπ.
Σκοπευεις να αφιερωσεις χρονο και αλεπαλληλες ρυθμισεις για το στησιμο η θα στο βαλει καπου αυτος που θα κανει την τοποθετηση και θα ξεμεινεις εκει?
Αν ειναι να το κανεις ετσι ξεχνα τη ρυθμιζομενη.
Στα παραπανω συνυπολογισε οτι οι ρυθμιζομενες που στριφογυριζουν κατω απο χιλιαρικο ειναι δυστυχως γτπκ.-
Επισης παντελως αχρηστες ειναι καποιες που ρυθμιζουν μονο υψος.
Πολυ προτιμοτερο να βαλεις ενα ρυθμιζομενο σε σκληροτητα αμορτισερ (koni κιτρινο) και ενα καλο ελατηριο και να αρχισεις τις δοκιμες σου, παρα να παρεις μια μαιμουδια που ρυθμιζει υψος και να νομιζεις οτι εστησες το αυτοκινητο...
Αν θες ρυθμιζομενη θα πας σε bisltein, tein, kw ισον πλησιαζεις το εναμισι η και το περνας.
Και ξηλωνεσαι και αν δεν ξημεροβραδιαζεσαι πιστα θα σου ειναι αχρηστες οι παραπανω.
Καλο συνδιασμο ελατηριων και αμορτισερ κανε.
Δες λιγο το κιτ της h&r(cup kit).
Ψαξε για συνδιασμο bilstein-eibach η αν αυτος σου φαινεται πολυ σφιχτος δες koni-h&r.
Και αν εχεις αυξημενες απαιτησεις κοιτα για αφτερ μαρκετ αντιστρεπτικες.
καλη σου μερα φιλε κ σε ευχαριστω για το ενδιαφερον. εγραψα πιο πανω για το στυλ οδηγησησς μου ακριβως για να δωσω μια εικονα του τι θελω. δεν προκειται ποτε να κανω αναβαση/καταβαση, ουτε να κανω κοντρες στα λιμανακια. ψαχνω μια ενδιαμεση λυση, σκληροτερη σαφως της εργοστασιακης, αλλα σε καμια περιπτωση καρτ! ο φοβος μου για ελλειψη μεσαιας κολωνας στα καμπριο σε συνδυασμο με τα χρονια-χλμ του αυτοκινητου με οδηγουν να ψαχνω μια λυση ενδιαμεση προς εξαλειψη της οποιας στρεβλωσης του αμαξωματος. θα προτιμουσα τα μ πακ αλλα με αγορα 240Ε/ η μπουκαλα, απερριφθη αμεσα! για τις ρυθμιζομενες την ιδια αποψη εχω κ με επιβεβαιωνετε.. τα κιτρινα κονι με ρυθμιση σκληροτητας ειναι μια πολυ καλη λυση κ οικονομικη κ εχουν 2,7 στροφες ρυθμ. σκληροτ. φοραει κανεις τα κονι να εχω μια γνωμη ή εστω να εχετε παει μια βολτα . κ κατι ακομα.. στα ιδια λεφτα που βγαινουν, κονι κιτρινα ή Β8???????
Διαφωνώ όσο αφορά τα bilstein εκτός κι αν πας σε ρυθμιζόμενο όπου και εκεί έχω επιφυλάξεις.
Διαφωνώ στο ότι οι ριθμιζόμενες σε ύψος είναι άχρηστες αντιθέτως έχουν πολύ καλύτερο συνολικό αποτέλεσμα και σε συμπεριφορά απ ότι ανάρτηση+ελατήριο χαμηλώματος.
Τα koni τα θεωρώ πολύ καλύτερη λύση απο τα bilstein ασχέτως αν τα φοράνε οι περισσότεροι.
Αυτό δε μου λέει απολύτως τίποτα .
Βέβαια περί ορέξεως κολοκυθόπιτα ;)
Ότι βολεύει,εξυπηρετεί τον καθένα και ανάλογα τις εμπειρίες.
ΥΓ.όταν κάποιος πρωτοβάλει bilstein ας τα κάνει μια μέτρηση και μετά απο 8-9 μήνες ας τα ξαναμετρήσει έτσι απο περιέργεια.
Διαφωνώ όσο αφορά τα bilstein εκτός κι αν πας σε ρυθμιζόμενο όπου και εκεί έχω επιφυλάξεις.
Διαφωνώ στο ότι οι ριθμιζόμενες σε ύψος είναι άχρηστες αντιθέτως έχουν πολύ καλύτερο συνολικό αποτέλεσμα και σε συμπεριφορά απ ότι ανάρτηση+ελατήριο χαμηλώματος.
Τα koni τα θεωρώ πολύ καλύτερη λύση απο τα bilstein ασχέτως αν τα φοράνε οι περισσότεροι.
Αυτό δε μου λέει απολύτως τίποτα .
Βέβαια περί ορέξεως κολοκυθόπιτα ;)
Ότι βολεύει,εξυπηρετεί τον καθένα και ανάλογα τις εμπειρίες.
ΥΓ.όταν κάποιος πρωτοβάλει bilstein ας τα κάνει μια μέτρηση και μετά απο 8-9 μήνες ας τα ξαναμετρήσει έτσι απο περιέργεια.
Βαγγέλη...12 χρονάκια είχα το κιτ της alpina στο ε21 (μπιλσταιν) και μόνο τα πίσω χρειάστηκε να αλλάξω, τα μπροστινά λόγω βάρους δεν είχαν πάθει τίποτα, ενω πίσω κοπανούσαν συνέχεια.
HLIAS - E36
04-07-16, 21:42
Όπως αναφέρθηκε πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου, για σωστή ρυθμιζόμενη θα ακουμπήσεις πάνω κάτω το 1μιση χιλιάρικο... Με τα λεφτά που διαθέτεις βρίσεις πολύ καλή ανάρτηση όπως πχ B8 με τα σωστά ελατήρια... Την bilstein εγώ προσωπικά την έχω στην κορυφή και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος εδώ και δυόμιση χρόνια από την pss9 με ΚΑΝΕΝΑ απολύτως παράπονο...!!!:thumbsup:
Μακριά από φθηνές ρυθμιζόμενες, το 99% σου κάνουν το αμάξι "κουτσουρο" και ανάρτηση δεν έχεις!:thumbsdown:
Σκέφτηκες να επισκευάσεις αυτές που ήδη έχεις? Υπάρχουν αντιπρόσωποι της Bilstein που κάνουν αυτή τη δουλειά (στη Θεσσαλονίκη ή και αλλού), στο αναφέρω ως μία οικονομικότερη λύση...thumb
Να σχολιασω κατι.το γνωριζουμε οτι το καμπριο και το κουπε δεν φοραν τα ιδια ελατηρια?γιατι ακομα κ εμεις να το γνωριζουμε πολλοι μαστορες δε το ξερουν οι απλα θεωρουν κουπε το ενα κουπε κ το αλλο οποτε ιδια ελατηρια και δε τονιζουν το καμπριο
Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
καλη σου μερα φιλε κ σε ευχαριστω για το ενδιαφερον. εγραψα πιο πανω για το στυλ οδηγησησς μου ακριβως για να δωσω μια εικονα του τι θελω. δεν προκειται ποτε να κανω αναβαση/καταβαση, ουτε να κανω κοντρες στα λιμανακια. ψαχνω μια ενδιαμεση λυση, σκληροτερη σαφως της εργοστασιακης, αλλα σε καμια περιπτωση καρτ! ο φοβος μου για ελλειψη μεσαιας κολωνας στα καμπριο σε συνδυασμο με τα χρονια-χλμ του αυτοκινητου με οδηγουν να ψαχνω μια λυση ενδιαμεση προς εξαλειψη της οποιας στρεβλωσης του αμαξωματος. θα προτιμουσα τα μ πακ αλλα με αγορα 240Ε/ η μπουκαλα, απερριφθη αμεσα! για τις ρυθμιζομενες την ιδια αποψη εχω κ με επιβεβαιωνετε.. τα κιτρινα κονι με ρυθμιση σκληροτητας ειναι μια πολυ καλη λυση κ οικονομικη κ εχουν 2,7 στροφες ρυθμ. σκληροτ. φοραει κανεις τα κονι να εχω μια γνωμη ή εστω να εχετε παει μια βολτα . κ κατι ακομα.. στα ιδια λεφτα που βγαινουν, κονι κιτρινα ή Β8???????
Φιλε επειδη ανεφερες Μπακ ειναι sachs και τις βρισκεις στο εμποριο.Περαν αυτου πρεπει να βρεις και τα ελατηρια και αντιστρεπτικες. Νομιζω θα ειναι πιο μαλακες απο τα set up που αναφερουν οι φιλοι για μενα ηταν κατι sport touring θα το περιεγραφα!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.