PDA

Επιστροφή στο Forum : Αγορά BMW 316i compact ή 318 cabrio



Adrian
29-06-16, 12:05
Για σας είμαι νέος στο φόρουμ και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
θα ήθελα την πολύτιμη συμβουλή σας είμαι 19 και έχω βάλει σκοπό να πάρω το πρώτο δικό μου αμάξι και έχω κολλήσει με τα συγκεκριμένα μοντέλα που προανέφερα και θα ήθελα να μου πείτε καταρχάς αξίζει να πάρω κάποιο από τα συγκεκριμένα μοντέλα τι θα πρέπει να προσέχω στην επιλογή του αυτοκίνητου, τι κατανάλωση έχουν και τι έξοδα θα έχω μηνιαία για συντήρηση ασφάλεια τέλη κυκλοφορίας κτλπ.? (δεν έχω σκοπό να του "αλλάξω τα φώτα" πιο πολύ για βόλτες το θέλω άντε και λίγο να το τρέχω που και που)

Εγώ μπορώ να διαθέσω μέχρι 4000 ευρώ

απο 316i compact απο χρονολογίες 97''-04'' κάτι τέτοιο περίπου:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8197848/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7865362/

και απο 318 cabrio απο χρονολογίες 98''-02'' κάτι τέτοιο περίπου:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8237360/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8176558/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8231774/

Panos 316T
29-06-16, 20:25
Καλως ηρθες ,

Απο τις παραπανω αγγελιες ξεχωριζω την τελευταια , το λαρισαιικο, φαινεται κομπλε και με λογικα χλμ.

Η μονη ενσταση οσον αφορα τα καμπριο ειναι με τις κουκουλες και τυχον μη μπαζουν νερα.

Καλη τυχη

Adrian
29-06-16, 21:38
Γενικότερα εννοούσα κάτι σαν αυτά ψάχνω και πιστεύεις πως αξίζει να ψάχνω σε τέτοια χιλιόμετρα? θέλω να πω εκτός από κουκούλα τι άλλο να προσέχω έτσι ώστε μετά την αγορά να μην τρέχω για σέρβις και να δώσω περισσότερα λεφτά από ότι θα δώσω για να το αγοράσω.

Panos 316T
29-06-16, 22:07
Φιλε μου κοιτα
Προσωπικα προτιμω να χει χλμ το αυτοκινητο αλλα να ειναι σωστα συντηρημενο παρα το αντιθετο.
Τα αυτοκινητα που αναφερεις ειναι 20ετιας , μη το ξεχνας αυτο.

Ενας ενδελεχης ελεγχος πριν απο την αγορα σε καποιον μπεμβεδακια μαστορα θα σε κανει να αποφυγεις τα απροοπτα εξοδα και να μεινεις σχεδον στα του σερβις.

Και μακρια απο τις τοποθετησεις μεγαλυτερων μοτερ

mark e92
29-06-16, 22:15
Εγώ προτείνω να πας σε Ε46 αλλά 1,6 3 εκτός αν μπορείς να καλύψεις σαν αυτά που έβαλες δηλ 2,0 και 2,2.
Γνώμη μου μακριά από μετατροπες είναι ρίσκο.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8107434/
Πχ κάτι τέτοιο

mark e92
29-06-16, 22:32
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8051034/
Αυτό δεν ξέρω που τα βρήκε τα 140 hp.
Σίγουρα στα χρήματα που ψάχνεις θα χρειαστείς μαζεματα

savvas bmwdakias
29-06-16, 22:33
Σωστο ελεγχο να μην εχει κανανα σοβαρο τρακαρισμα και το τσιμπας. Παρα πολυ δυσκολα να εχει πραγματικα χλμ και βιβλιο σερβις. Το καμπριο εχει θεματα με την κουκουλα, αν το θες τοσο πολυ να το παρεις να κοιταξεις να εχει hard top για το χειμωνα. Το Ε36 το καμπριο βγηκε μεχρι το 1999 να ξες.

Adrian
29-06-16, 22:40
Έγινε ευχαριστώ πολύ όλους σας με βοήθησαν πολύ οι απαντήσεις σας πιο πολύ βλέπω να με τραβάει το κάμπριο και θα τα τσεκάρω όσα μου είπατε! Κάτι τελευταίο το Χαρντ τοπ άπλα τοποθετείτε πάνω απο την κουκούλα και τελείωσε? Και ουτοσιάλος δεν θέλω να έχει μετατροπή πάνω από 1800cc όποτε μακριά από μετατροπές.

savvas bmwdakias
29-06-16, 22:43
Το hard top για να κουμπωσει πρεπει να ανοιξεις την κουκουλα να μπει πισω στην θηκη της και μετα μπαινει.

Adrian
29-06-16, 22:45
Α κομπλέ το κατάλαβα! Α και γενικά μηνιαία ποσά έξοδα να υπολογίζω?

dark knight
30-06-16, 00:49
στις αγγελιες με τα καμπριο, η δευτερη αγγελια φοραει μοτερ 2.000 ,ασχετα αν η εταιρεια το προσδιοριζει σαν 318.

προσωπικη αποψη να παρεις καμπριο ε36 318.καλο θα ηταν να εχεις πυλωτη,η ακομα καλυτερα γκαραζ.το καμπριο είναι 1800 και ο 1,8 το κινει αποδεκτα,οχι ότι τα κομπακτ βαζουν φωτια στο δρομο.ειναι διαχρονικο,ομορφο και ζεις στη σωστη χωρα για να απολαυσεις ένα καμπριο.

οσον αφορα τον ελεγχο,οπως ειπαν τα παιδια σε εξειδικευμενο συνεργειο μπεμβε και σε φανοποιο για τυχον τρακαρίσματα.τωρα να εχει βαψει ένα φτερο δεν το καθιστα κουβα.σκοπος είναι να μην εχει παρει σκελετο σασι.προτιμησε ένα μ-πακ γνησιο.

το μ-πακ,εκτος από τους σπορ προφυλακτήρες,μασπιε εχει και διαφορετικη αναρτηση και αντιστρεπτικες και εχει μεγαλη διαφορα στην αισθηση στη οδηγηση με ένα απλο.για την συντηρηση της κουκουλας-περιποιηση,υπαρχει και ολοκληρωμενο κιτ της μπεμβε.ωστοσο μπορεις να αγορασεις τα προιντα του κιτ και ξεχωριστα εκτος αντιπροσωπειας σε χαμηλες τιμες.

ανταλλακτικα μεταχειρισμένα υπαρχουν σε καλες τιμες,για παράδειγμα μοτερ με 350-400.ενα τυπικο σερβις με λαδιαφιλτρα μπουζι περιπου στα 100-120 με επωνυμα αναλωσιμα.θα πρεπει να εχεις υποψιν σου ότι αγοράζεις ένα αυτοκινητο που στην καλυτερη εχει 17 χρονια στην πλατη του.ολο και κατι θα βγαλει.

DIM3000C6
30-06-16, 08:24
Φίλε το E46 compact είναι φοβερή ευκαιρία στα χρήματα που το βρίσκεις σήμερα. Σκέψου ότι αυτό τι αυτοκίνητο οι περισσότεροι το έχουν πληρώσει 24-25000 +. Στα 4 με 5 χιλιάρικα που το βρίσκεις, αγοράζεις μόνο μικρά αυτοκινητακια που δεν αξίζουν με τίποτα αυτά τα χρήματα όταν υπάρχουν τέτοιες ευκαιρίες. 4 χιλιάρικα για το Compact και κάποιος άλλος δίνει 10000 για ένα smart ή κάποιο άλλο μικρό του οποίου το κόστος εξέλιξης δεν έχει καμία σχέση με της πισωκινητης αυτής bmw. Επίσης, το 46αρι Compact, έχει υπόψιν σου ότι στην καρότσα του Compact "κουμπώνουν" τσεκαρισμενα έως και του Μ3 τα μηχανικά μέρη και όποιος σου πει το αντίθετο απλά δεν το έχει δει στην πράξη. Τα πάντα μπαίνουν τέλεια. Πίσω άξονας, κιβώτιο ταχυτήτων και γενικότερα η μετάδοση κομπλέ και φυσικά το μοτέρ. Αυτό το αναφέρω για να τονίσω την αξία της καρότσας του Compact. Από κει και πέρα, και 2.2 να το φτιάξεις, μια χαρά θα είναι. Όπως βλέπεις έχω εστιάσει στην μετατροπη γιατί σαν 1.6 δεν θα το ευχαριστηθεις. Υπάρχει όμως και το θέμα των κυβικών και της δήλωσης της μετατροπής. Ουσιαστικά εμένα προσωπικά, μόνο το θέμα των κυβικών (και των αυξημένων τελών κυκλοφορίας) θα με απετρεπε από μία τέτοια αγορά. Δεν γνωρίζω αν υπάρχουν από εξωτερικό diesel 46άρια. Δες το και για diesel. Αξίζουν τα παραπάνω χρήματα.

Adrian
30-06-16, 10:05
Με βοήθησαν πάρα πολύ οι απαντήσεις σας και θα κοιτάξω όλα όσα μου είπατε όλοι σας για να κάνω την καλύτερη επιλογή και μάλλον θα κυνηγήσω πιο πολύ για το 318 κάμπριο και σαν δεύτερη επιλογή θα έχω το κόμπακτ.

savvas bmwdakias
30-06-16, 15:05
Επειδη απ οτι καταλαβα ειναι το πρωτο σου αμαξι και δεν ξερεις και πολλα (δεν ειναι κακο) οταν φτασεις στην επιλογη του αυτοκινητου θα κοιτας μεσο αριθμου πλαισιου την ακριβη ημερομηνια παραγωγης. Πολλα αυτοκινητα ηρθανε απο Γερμανια και εχουν σαν ημερομηνια παραγωγης την ημερομηνια που ηρθανε στην ελλαδα. Μη σου πουλησουνε κανενα 1996 μοντελο για 2004. Να ξερεις το Ε36 το καμπριο λογο παλαιοτητας εχει πολλα θεματα με την κουκουλα, δυσκολα θα βρεις καποιο να μην μπαζει νερα και να δουλευει σωστα ο μηχανισμος της κουκουλας. Γνωμη μου αν τελικα καταληξεις σε αυτο, να παρεις ενα αμαξι το οποιο να ειναι 1997 και μετα ,οπου εγινε και το facelift στο καμπριο, να εχει φουλ ηλεκτρικη κουκουλα χωρις κλειστρο απο μεσα( να ανοιγει μονο με το πατημα ενως κουμπιου, κλιματισμο οπωσδηποτε, δερματινο σαλονι και αν πετυχεις κανενα που να εχει και ASC( αντισπιν και traction control) ακομα καλυτερα.

savvas bmwdakias
30-06-16, 15:21
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7978438/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7980517/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8056224/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7931840/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8107789/

Με μια γρηγορη ματια ξεχωρισα τα παραπανω τα οποια εχουν ολα 4 αεροσακους και θερμαινομενα καθισματα, εγω ξεχωριζω το μπλε το οποιο ειναι και γνησιο m pack και εχει καλο εξοπλισμο ωραιο σαλονακι και αεριο αν σε ενδιαφερει.

mark e92
30-06-16, 16:21
Το 316 με το 318 είχαν 10 άλογα διαφορά, αξίζουν την παραπάνω διαφορά στο Τεκμήριο, τέλη κλπ;

dark knight
30-06-16, 16:44
Μακρια απο αυτοματο.βγαζουν ζημιες και το σημαντικοτερο,το αμαξι θα σερνεται

Γιωργος 250
30-06-16, 17:39
Για σας είμαι νέος στο φόρουμ και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
θα ήθελα την πολύτιμη συμβουλή σας είμαι 19 και έχω βάλει σκοπό να πάρω το πρώτο δικό μου αμάξι και έχω κολλήσει με τα συγκεκριμένα μοντέλα που προανέφερα και θα ήθελα να μου πείτε καταρχάς αξίζει να πάρω κάποιο από τα συγκεκριμένα μοντέλα τι θα πρέπει να προσέχω στην επιλογή του αυτοκίνητου, τι κατανάλωση έχουν και τι έξοδα θα έχω μηνιαία για συντήρηση ασφάλεια τέλη κυκλοφορίας κτλπ.? (δεν έχω σκοπό να του "αλλάξω τα φώτα" πιο πολύ για βόλτες το θέλω άντε και λίγο να το τρέχω που και που)

Εγώ μπορώ να διαθέσω μέχρι 4000 ευρώ

απο 316i compact απο χρονολογίες 97''-04'' κάτι τέτοιο περίπου:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8197848/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7865362/

και απο 318 cabrio απο χρονολογίες 98''-02'' κάτι τέτοιο περίπου:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8237360/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8176558/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8231774/
Εχω το compact 316 ti 1.6 2005.γνωμη μου ειναι να βρεις ενα με κινητηρα 1.8 e46 παντα και να το ψαξεις καλα πριν το παρεις .βρες απο 2002 κ μετα να ειναι η εκδοση ti .πολυ ωραιο αυτοκίνητο και διαφερει απο τις αλλες bmw.οικονομικο αυτοκινητο..

Στάλθηκε από το SM-T311 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

mark e92
30-06-16, 20:31
https://mkmotors.car.gr/photos/7024918/
Δεν χτυπας κανένα τέτοιο;
Μην μπλεκεις με cabrio

dimis_gr
30-06-16, 23:05
και γω φίλε μου gia compact κλείνω 1800, το βρίσκεις σε καλές τιμές που αν πας σε πιο καινούριο αγοράζεις 2-3 ετών νεότερο που είχε μισή εργοστασιακή και κυρίως σε αμάξι ''δεξιάς λωρίδας''

Σαν πρωην κάτοχος z3 θα σου πω ότι η κουκούλα έχει τα έξοδα της ειδικά αν δεν είναι επισκευασμένη στα τόσα χρόνια. Μπορεί να σου δημιουργήσει πολύ μεγάλο μπλέξιμο και ξενέρωμα. Τα coupe 46aria θεωρώ ότι τα ζητάνε πολλά ειδικά με 200+ χλμ.

Όσο για το κόστος συντήρησης εχουν μεγάλη διαφορά.... το 1800 με τα 2000++ κυβικά. Πάνω από 300άρι τον χρόνο σε τέλη ασφάλειες καταναλώσεις.

Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως κοιτάς...36άριcabrio-compact. 46 coupe-cabrio-compact.... μήπως να κατασταλάξεις κάπου να σου είναι πιο έυκολο να επιλέξεις?

Adrian
01-07-16, 01:07
Γενικότερα από όσα έχουν υποθεί αυτό καταλαβαίνω οτι εκεί που μειονεκτεί το 318 κάμπριο είναι οτι μπορεί να μου προκαλέσει θέμα η κουκούλα (διορθώστε άμα κάνω λάθος) και ρωτάω τώρα αμα παρω και το ανάλογο Χαρντ τοπ και κάνω και την ανάλογη συντήρηση στην κουκούλα και τα κλασικά σερβις υπάρχει και κάποιο αλλο θέμα που μπορεί να μου δημιουργήσει πρόβλημα Πχ αυτή η e36 που προανέφερε κε ο φίλος απο πάνω https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7931840/ μου φαίνεται πολύ αξιολογώ εσείς τι λετε? Επίσης αυτο που με προβληματιζει ειναι και το τι ποσό πληρώνω για τα τέλη τον χρονο για το συγκεκριμένο μοντελο.

dimis_gr
01-07-16, 08:12
Δεν είναι τόσο τα χρήματα που θα ρίξεις ανάλογα το πόσα αλλά να βρεις άτομο να στο κάνει χωρις να χρειαστεί να τρέχεις κά 3 και λίγο με ναιλον να σκεπαζεις το αμάξι για να μην μπουνε νερά από την βροχή.

Για τα τελη δες εδω https://www.odigostoupoliti.eu/teli-kikloforias-gia-aftokinita-motosikletes-ke-lipa-ochimata/

Γενικά τα αντ/κα στα μοντέλα που θες δεν είναι ακριβά και σε πολλές περιπτώσεις δεν περνάνε σε κόστος 1200άρια του 08+... οπότε το θέμα συντήρησης πάει και με το τι χρήση το κάνεις. Γενικά δεν είναι κάτι φοβερο. Αν πας σε 2000cc+ έκει πας σε άλλα μονοπάτια

Adrian
01-07-16, 08:58
Γενικά δεν το θέλω για κάποια τρομερή χρίση για τις βόλτες μου και λίγο για τις μετακινήσεις μου όποτε πιστεύω το 1800cc είναι μια χαρά. Ε και άμα υπολογίσω και τα τέλη 300 + ασφάλεια 450 τον χρόνο και μετά τα συνηθισμένα σέρβις του πιστεύω θα είμαι μια χαρά.
Με βοήθησαν πολύ οι απαντήσεις σας και σας ευχαριστώ όλους.
Τι γνώμη έχετε για κάτι τέτοιο? https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7931840/

dimis_gr
01-07-16, 09:18
Γενικά δεν το θέλω για κάποια τρομερή χρίση για τις βόλτες μου και λίγο για τις μετακινήσεις μου όποτε πιστεύω το 1800cc είναι μια χαρά. Ε και άμα υπολογίσω και τα τέλη 300 + ασφάλεια 450 τον χρόνο και μετά τα συνηθισμένα σέρβις του πιστεύω θα είμαι μια χαρά.
Με βοήθησαν πολύ οι απαντήσεις σας και σας ευχαριστώ όλους.
Τι γνώμη έχετε για κάτι τέτοιο? https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7931840/

Αν δεν το δεις απο κοντά να τσεκάρεις.... με μια αλοιφή και ένα πλύσιμο στις φώτο όλα καινούρια φαίνοτναι!! Καλή αγορά και περιμένουμε ενημέρωση.
Εγώ θα στο προτείνω και ας μην θες. Μπορείς να κοιτάξεις 36άρι αφού κλείνεις σε αυτό το σχέδιο σε κινητήρα ις που είναι με 140 άλογα και ίσως να το βρεις σε coupe περισσοτερο. Δεν ξέρω δες... δικιά σου απόφαση

Επίσης ερώτηση για τους πιο έμπειρους?? Ρε παιδιά κοιτάω compact και κει αριστερά ανάβουνε κάτι λαμπάκια ΕΜL και ένα ακόμη που όταν είχα 46άρι μ43 δεν τα χα δει ποτέ ενώ στα κομπακτ σχεδόν πάντα αναμένα με σβηστή μηχανή ή με αναμένη...ανάλογα. Τι είναι αυτό? φτιάχνεται?

savvas bmwdakias
01-07-16, 10:48
Το καμπριο Ε36 δεν βγηκε σε 318is με 143 αλογα μονο σε 318i με τα 118.

dimis_gr
01-07-16, 23:48
Να κάνω μια ερώτηση γιατί είχα κουβέντα με έναν φίλο μηχανικό σήμερα, για να μην ανοίγω καινούριο θέμα και είναι σχετικό.

Μου είπε ότι τα βαλβετρονικ μετά τα 170000χλμ πάνε για επισκευή ουσιαστικά? και γενικά ότι δεν αντέχουνε? και μάλιστα η επισκευή τους κοστίζει 1000++++??? Ισχύει γενικά κάτι τέτοιο ότι συγκριτικά με τα Μ43 είναι αρκετά υποδιέστερα??

wheelman
02-07-16, 12:41
Να κάνω μια ερώτηση γιατί είχα κουβέντα με έναν φίλο μηχανικό σήμερα, για να μην ανοίγω καινούριο θέμα και είναι σχετικό.

Μου είπε ότι τα βαλβετρονικ μετά τα 170000χλμ πάνε για επισκευή ουσιαστικά? και γενικά ότι δεν αντέχουνε? και μάλιστα η επισκευή τους κοστίζει 1000++++??? Ισχύει γενικά κάτι τέτοιο ότι συγκριτικά με τα Μ43 είναι αρκετά υποδιέστερα??
Το ποιο πιθανό είναι σε αυτά τα χλμ. Να θέλει Τσιμουχακια βαλβιδων,
τα υπόλοιπα εξαρτώνται από το τι έχει αλλάξει ο προηγούμενος...

Το Μ43 είναι ποιο απλοϊκό μοτερ,με λιγότερα περιφερειακά Κ συνεπώς καποια τσουχτερά Ανταλλακτικά απουσιάζουν.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

dimis_gr
03-07-16, 11:13
Το ποιο πιθανό είναι σε αυτά τα χλμ. Να θέλει Τσιμουχακια βαλβιδων,
τα υπόλοιπα εξαρτώνται από το τι έχει αλλάξει ο προηγούμενος...

Το Μ43 είναι ποιο απλοϊκό μοτερ,με λιγότερα περιφερειακά Κ συνεπώς καποια τσουχτερά Ανταλλακτικά απουσιάζουν.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Τι εννοείς μνε το ''υπόλοιπα''? Άρα πρέπει να χει αλλάξει κάποια συγκεκριμένα πράγματα? Πψ χρονισμους κλπ? Συγκεκριμένα το οαιδί μου είπε ότι καίνε πολλά λάδα μετά από αυτά τα χλμ οπότε αναγκάζεσαι να πας για επισκευή

mark e92
03-07-16, 11:56
Τι εννοείς μνε το ''υπόλοιπα''? Άρα πρέπει να χει αλλάξει κάποια συγκεκριμένα πράγματα? Πψ χρονισμους κλπ? Συγκεκριμένα το οαιδί μου είπε ότι καίνε πολλά λάδα μετά από αυτά τα χλμ οπότε αναγκάζεσαι να πας για επισκευή

Εσύ περιμένεις σε αυτοκίνητο με 150-200000 χλμ, όχι μόνο bmw, να είναι απροβληματιστο;

wheelman
03-07-16, 14:59
Τι εννοείς μνε το ''υπόλοιπα''? Άρα πρέπει να χει αλλάξει κάποια συγκεκριμένα πράγματα? Πψ χρονισμους κλπ? Συγκεκριμένα το οαιδί μου είπε ότι καίνε πολλά λάδα μετά από αυτά τα χλμ οπότε αναγκάζεσαι να πας για επισκευή

Μπορείς να κάνεις την αλλαγή στα Τσιμουχακια με λιγότερα χρηματα,
Αν γίνει "από πανω".

Έχει δίκιο ο Μάρκος,
μετά από είκοσι χρόνια και καμιά 200αρια Χιλ. Χλμ εκ των πραγμάτων
Πολλά Περιφερειακά φτάνουν τον κύκλο λειτουργίας τους.

Αν δεν έχει συντηρήθει σωστά & πολλές φορές με προληπτικές αλλαγές περιφερειακών.
Δεν είναι απίθανο να βγάζει την μια βλάβη πίσω από την άλλη στα χέρια σου.

Ένα καλό βιβλίο service, & Δεν εννοώ με σφραγίδες από αντιπροσωπια,
Αλλά να δείχνει ότι κάτι έχει αλλάξει βρε αδερφέ είναι προτιμότερο κατ εμε από ένα με τα τυπικά oil service κάθε 20χιλ χλμ.


Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

dimis_gr
03-07-16, 16:55
Νομίζω ότι το ερώτημα που έθεσα ήταν αρκετά κατανοητό και λογικό να βγάλει βλάβες.

Να διευκρινίσω ξανά.... αναφέρομαι αν ο κινητήρας αυτός είναι πχ όπως λέμε για τα σμαρτ που στις τόσες χιλιάδες πάνε για επισκευή, ή όπως τα rx8 που έχουν χλμ ζωής τα 120χ. Αυτό ρωτάω. Είχα μ43 1.9 με 190++ χλμ και δεν έκανε κιχ. Είχα ζ3 με 180++ χλμ δεν έκανε κιχ. Τσίμπουσε λίγο λαδάκι όχι τίποτα περισσότερο από το φυσιολογικό και τέλος.
Και ο μηχανικός μου δεν μου χε πει τοτε ότι μετά τα 150χ δεν φτουράνε αλλά ότι αντέχουνε. Δεν με ενοχλεί αν χαλάσουνε τα περιξ...λογικό κ όλας και το ξέρω αλλά ο κινητήρας σαν κινητήρας με νοιάζει. Μην σταματήσει να δουλεύει γιατί πχ η bmw του δίνει ζωή 200χ ή 180χ ή οτιδήποοτε

wheelman
03-07-16, 17:27
Νομίζω ότι το ερώτημα που έθεσα ήταν αρκετά κατανοητό και λογικό να βγάλει βλάβες.

Να διευκρινίσω ξανά.... αναφέρομαι αν ο κινητήρας αυτός είναι πχ όπως λέμε για τα σμαρτ που στις τόσες χιλιάδες πάνε για επισκευή, ή όπως τα rx8 που έχουν χλμ ζωής τα 120χ. Αυτό ρωτάω. Είχα μ43 1.9 με 190++ χλμ και δεν έκανε κιχ. Είχα ζ3 με 180++ χλμ δεν έκανε κιχ. Τσίμπουσε λίγο λαδάκι όχι τίποτα περισσότερο από το φυσιολογικό και τέλος.
Και ο μηχανικός μου δεν μου χε πει τοτε ότι μετά τα 150χ δεν φτουράνε αλλά ότι αντέχουνε. Δεν με ενοχλεί αν χαλάσουνε τα περιξ...λογικό κ όλας και το ξέρω αλλά ο κινητήρας σαν κινητήρας με νοιάζει. Μην σταματήσει να δουλεύει γιατί πχ η bmw του δίνει ζωή 200χ ή 180χ ή οτιδήποοτε
Αν το συντηρεις, θεωρώ πως δεν θα έχεις κάποιο πρόβλημα.

Εξ όσων γνωρίζω δεν έχουν συγκεκριμένο προσδοκούμε ζωής.

Απλά όπως σου είπα Κ πριν,
Έχει αρκετά περιφερειακα σε σχέση με τον Μ43 μερικά εκ των οποίων τσουχτερά.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

dimis_gr
03-07-16, 17:47
Αν το συντηρεις, θεωρώ πως δεν θα έχεις κάποιο πρόβλημα.

Εξ όσων γνωρίζω δεν έχουν συγκεκριμένο προσδοκούμε ζωής.

Απλά όπως σου είπα Κ πριν,
Έχει αρκετά περιφερειακα σε σχέση με τον Μ43 μερικά εκ των οποίων τσουχτερά.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Συγγνώμη κ όλας αν γίνομαι κουραστικός αλλά περιφερειακά εννοείς..\
-πολ/στες
-μαφ
-αισθητηρα ρελαντι

αλλιώς τι άλλο? Επειδή είναι να δω κανα 2 στα κοντά να ξέρωπ ου να κοιτάξω και τι να ρωτήσω

Σε ευχαριστώ

wheelman
03-07-16, 18:16
Μοτερ βανος ας πούμε, θέλει έλεγχο σε διαγνωστικό

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

A8hnaios
03-07-16, 18:48
Συγγνώμη κ όλας αν γίνομαι κουραστικός αλλά περιφερειακά εννοείς..\


Για Βλαβερόνικ περίμενε να δει το νήμα ο Γκουρού Τάσος..... :whistle:

savvas bmwdakias
03-07-16, 23:07
Νομίζω ότι το ερώτημα που έθεσα ήταν αρκετά κατανοητό και λογικό να βγάλει βλάβες.

Να διευκρινίσω ξανά.... αναφέρομαι αν ο κινητήρας αυτός είναι πχ όπως λέμε για τα σμαρτ που στις τόσες χιλιάδες πάνε για επισκευή, ή όπως τα rx8 που έχουν χλμ ζωής τα 120χ. Αυτό ρωτάω. Είχα μ43 1.9 με 190++ χλμ και δεν έκανε κιχ. Είχα ζ3 με 180++ χλμ δεν έκανε κιχ. Τσίμπουσε λίγο λαδάκι όχι τίποτα περισσότερο από το φυσιολογικό και τέλος.
Και ο μηχανικός μου δεν μου χε πει τοτε ότι μετά τα 150χ δεν φτουράνε αλλά ότι αντέχουνε. Δεν με ενοχλεί αν χαλάσουνε τα περιξ...λογικό κ όλας και το ξέρω αλλά ο κινητήρας σαν κινητήρας με νοιάζει. Μην σταματήσει να δουλεύει γιατί πχ η bmw του δίνει ζωή 200χ ή 180χ ή οτιδήποοτε

Οπως ακριβως το ειπε ο wheelman, μετα απο καποια χιλιομετρα θα χρειαστεις τσιμουχακια βαλβιδων τα οποια κοστιζουν γυρω στα 600 ευρω ολα μαζι. Ειχα τον ιδιο κινητηρα Ν42 και ειχε ακριβως τα ιδια θεματα και οχι μονο. Απο θεμα πιστονια ελατηρια-κορμο δεν εχεις κανενα θεμα για επισκευη ειναι σκυλι. Θα εχεις διαρροη απο φλατζα καρτερ, διαρροη αντλια υδραυλικου-μαρκουτσια διαρροη απο αντλια κενου η οποια θα σου φερνει και ασχημες μυρωδιες στην καμπινα, διαρροη απο το ψευτοκαπακο(αν το λεω καλα). Αυτα με τις διαρροες λαδιων για αρχη, οι οποιες διαροες δεν ειναι βλαβες που σε αφηνουν στο δρομο, απλα πρεπει να τις επισκευασεις καποια στιγμη γιατι θα σου δημιουργησου προβλημα αλλου.

dark knight
04-07-16, 01:02
Οπως ακριβως το ειπε ο wheelman, μετα απο καποια χιλιομετρα θα χρειαστεις τσιμουχακια βαλβιδων τα οποια κοστιζουν γυρω στα 600 ευρω ολα μαζι. Ειχα τον ιδιο κινητηρα Ν42 και ειχε ακριβως τα ιδια θεματα και οχι μονο. Απο θεμα πιστονια ελατηρια-κορμο δεν εχεις κανενα θεμα για επισκευη ειναι σκυλι. Θα εχεις διαρροη απο φλατζα καρτερ, διαρροη αντλια υδραυλικου-μαρκουτσια διαρροη απο αντλια κενου η οποια θα σου φερνει και ασχημες μυρωδιες στην καμπινα, διαρροη απο το ψευτοκαπακο(αν το λεω καλα). Αυτα με τις διαρροες λαδιων για αρχη, οι οποιες διαροες δεν ειναι βλαβες που σε αφηνουν στο δρομο, απλα πρεπει να τις επισκευασεις καποια στιγμη γιατι θα σου δημιουργησου προβλημα αλλου.

σαββα αντλια κενου ποια είναι?αυτη η μαλακια που ζεσταινει τα καυσαερια

Vassilis ///M
04-07-16, 09:16
σαββα αντλια κενου ποια είναι?αυτη η μαλακια που ζεσταινει τα καυσαερια

Eίναι το βαρελάκι κρύας εκκίνηςης νομίζω...

savvas bmwdakias
04-07-16, 13:38
σαββα αντλια κενου ποια είναι?αυτη η μαλακια που ζεσταινει τα καυσαερια

Δεν ειμαι σιγουρος τι ακριβως κανει, παντως εχει σχεση με το σερβοφρενο, αν δεν την επισκευασεις θα περασουν τα λαδια στο σερβοφρενο και θα εχεις θεμα και εκει. Απ οτι μου ειχε πει ο Καζακος υπαρχει κιτ επισκευης της αντλιας κενου και ετσι γλιτωνεις το 180αρι.

HLIAS - E36
04-07-16, 14:31
Για να πιάσουμε ξανά το αρχικό θέμα να πω ότι το ποσό των 4000¤ εγώ πιστεύω πως είναι σχετικά χαμηλό για 46αρι και ικανοποιητικό για 36αρι... Τι θέλω να πω? Αν και δεν είναι νόμος αυτό που λέω, πάντα υπάρχουν και εξαιρέσεις, με αυτά τα χρήματα θα αγοράσεις ένα 46αρι που θα θέλει λίγο δουλιτσα ή αλλιώς"μαζεματα", ή θα πάρεις ένα καλό 36αρι...

Αυτά τα λέω κρίνοντας από τον μέσο όρο τιμής για τα συγκεκριμένα μοντέλα...

Αν κατασταλάξεις ακριβώς σε τι θέλεις ίσως μπορέσουμε κι εμείς να σε βοηθήσουμε παραπάνω με γνώμες αγγελίες κλπ...

dark knight
04-07-16, 14:34
αυτό?

Panos 316T
04-07-16, 17:21
Πιστευω να χεις διαβασει τα παρακατω να παρεις μια ιδεα


Ε36
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=8047
Ε46
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=8583

Τα παραπανω δεν αποτελουν κανονα αλλα καλο ειναι να ξερεις