Επιστροφή στο Forum : Λάδι για κομπρέσσορα kit AC Schnitzer
Θα πάρω και τιμές για αλουμινένιο και για από ανοξίδωτο και αν οι διαφορά δεν είναι μεγάλη θα πάω σε αλουμίνιο.... το θεωρώ καλύτερη λύση.
Γεια χαρά φίλε μου, έχω ακριβώς τον ίδιο κομπρέσσορα με εσένα (photo από σελίδα 3) και είχα όντως το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Πρώτα έσπασε ο επάνω σωλήνας εκεί που κάνει τη διακλάδωση (πατέντα photo1) και μετά από ένα έξι μήνες ο κάτω. Νομίζω έχουν ημερομηνία λήξεις, κάπου νομίζω έγραφε με μικρά γράμματα "Δείτε στο πώμα για τη λήξη" :th_Laie_67-1:
anyway, υπάρχει εδώ στον Πειραιά ένας μάστορας που κάνει τέτοιες κατασκευές και στο κάνει χρώμιο ή μαύρο αμμοβολή όπως το έκανα εγώ για πιο factory look. Για τον επάνω που βγαίνει σχετικά εύκολα μου είχε πάρει αν θυμάμαι γύρω στα 150-180¤, δεν θυμάμαι ακριβώς. (photo2)
Δεν ξέρω αν η τιμή είναι καλή, δυστυχώς ο περιορισμένος μου χρόνος δεν μου άφησε άλλα περιθώρια να το ψάξω. Στον κάτω σωλήνα πάντως που είναι πολύπλοκη η διάταξή του η τιμή ήταν κοντά στα 300¤!
Επίσης αν ξέρει ρε παιδιά κανείς τι λάδι παίρνει ο κομπρεσσορας ας ενημερώσει μιας και σε κάθε συνεργείο μου βάζουν ο,τι να ναι. Έχω την εντύπωση ότι κανείς δεν ήξερε πραγματικά τι παίρνει.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Panagiotise46
25-05-16, 07:04
Επίσης αν ξέρει ρε παιδιά κανείς τι λάδι παίρνει ο κομπρεσσορας ας ενημερώσει μιας και σε κάθε συνεργείο μου βάζουν ο,τι να ναι. Έχω την εντύπωση ότι κανείς δεν ήξερε πραγματικά τι παίρνει.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο κομπρέσορας παίρνει ακριβώς το ίδιο λάδι που βάζεις στο κινητήρα (π.χ. 5-30 ή 5-40) και καλό είναι να αλλάζει λάδια κάθε 5 με 7 χιλιάδες χλμ.
Ο κομπρέσορας παίρνει ακριβώς το ίδιο λάδι που βάζεις στο κινητήρα (π.χ. 5-30 ή 5-40) και καλό είναι να αλλάζει λάδια κάθε 5 με 7 χιλιάδες χλμ.
Thanks!!
Sent from my iPad using Tapatalk
Σήμερα σε ένα άλλο συνεργείο μου είπαν ότι ο κομπρέσσορας παίρνει Red Line 80w140
χμμ...
Panagiotise46
15-06-16, 22:40
Σήμερα σε ένα άλλο συνεργείο μου είπαν ότι ο κομπρέσσορας παίρνει Red Line 80w140
χμμ...
Εγώ πάντως είχα ρωτήσει στο σπανό και μου είχαν πει για το λάδι και θεωρώ ότι η απάντησή του είναι η πιο αξιόπιστη όσον αφορά τους schnitzer κομπρεσορες γιατί εκείνος τους εφερνε κιόλας.......
Και μένα ο Σπανός αυτό μου είχε πει. Αλλά για δείτε όμως αυτό που βρήκα. https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/06/66f5976fe132ec652156e4eef764cc0e-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/06/df410bddf4f4dd9a6f6f4b366f4de8c9-1.jpg
Sent from my iPad using Tapatalk
Panagiotise46
21-06-16, 19:10
Το τηλέφωνο που γράφει είναι του Σπανού πάντως, αλλά πρέπει να είναι αρκετά παλιό το αυτοκόλλητο καθόσον δεν έχει το 210 μπροστά......
Τώρα για το λάδι και τα λουριά, αν κάποια στιγμή ξαναπάω θα ξαναρωτήσω δείχνοντας τη φωτογραφία σου!
Προσωπικά πάντως και έχοντας κάποια εμπειρία από turbo, δεν θα άφηνα ποτέ το λάδι για τόσο πολύ μέσα σε κάτι που γυρίζει με τόσο πολλές χιλιάδες στροφές. Μπορεί να φαντάζει υπερβολικό, αλλά πάντα αλλάζω λάδια στα αυτοκίνητά μου κάθε 5 με 7 χιλιάδες χιλιόμετρα.... θεωρώ ότι είναι το καλύτερο μέτρο πρόληψης για την υγεία του κινητήρα, ειδικά αν μιλάμε και για turbo ή supercharger. Αλλά αυτή είναι δική μου πεποίθηση....
Λοιπόν έχουμε και επίσημη απάντηση από την ac-schnitzer.de
Μου είπαν το εξής:
After checking with our Workshop we recommend monograde oil SAE 50 from the company Rowe.
Άλλο πάλι τούτο! :sealed:
Panagiotise46
22-06-16, 21:29
Λίγο άκυρο....
Δηλαδη εννοούν αυτό?
https://rowe-mineraloel.com/en/produkte/hightec-turbo-hd-sae-50-2/
Παιδιά τα ξέρει κανείς αυτά τα λάδια??????
:oops:
Λοιπόν έχουμε και επίσημη απάντηση από την ac-schnitzer.de
Μου είπαν το εξής:
After checking with our Workshop we recommend monograde oil SAE 50 from the company Rowe.
Άλλο πάλι τούτο! :sealed:
Γιώργο τoυς έστειλες και το ταμπελάκι του Σπανού (με μετάφραση- αν και τα λάδια θα τα καταλάβουν) σε αντιπαραβολή αυτού που σου είπαν? :think:
Ναι τους το έστειλα, αλλά δεν ανέφεραν κάτι. Γενικά με τα χίλια ζόρια απάντησαν. Από πέρυσι το παλεύω. Του έχω στείλει συνολικά 6-7 mail και πάντα μου έλεγαν να απευθυνθώ στον Έλληνα αντιπρόσωπο της Schnitzer. Μόλις έστειλα την photo με το ταμπελάκι μόνο απάντησαν.
Sent from my iPad using Tapatalk
Ναι τους το έστειλα, αλλά δεν ανέφεραν κάτι. Γενικά με τα χίλια ζόρια απάντησαν. Από πέρυσι το παλεύω. Του έχω στείλει συνολικά 6-7 mail και πάντα μου έλεγαν να απευθυνθώ στον Έλληνα αντιπρόσωπο της Schnitzer. Μόλις έστειλα την photo με το ταμπελάκι μόνο απάντησαν.
Sent from my iPad using Tapatalk
Κοίτα εφόσον σου είπαν αυτό σαν επίσημη απάντηση, θα πρότεινα να ανοίξεις και ένα thread σε ένα φόρουμ όπως το m5board ή κάτι παρόμοιου διεθνούς βελινεκούς να δεις και εκεί τι θα πουν.
Το θέμα έχει ενδιαφέρον :original:
Επίσης βρήκα οτι σε Vortech υπάρχει "ειδικό" λάδι (χωρίς στοιχεία φυσικά)
https://www.vortechsuperchargers.com/product_variation.php?pvk=1125
όπως και επίσης ως Special Rotrex traction fluid "ειδικό" λάδι δίνει και η Rotrex για τα δικά της.
Oil level checking and maintenance στη σελίδα 11 στο Rotrex Setup and maintenance leaflet V5.5
και γενικότερα για traction fluid στο Rotrex Technical Handbook
Στο Τechnical Handbook έχει πολύ ωραία πληροφόρηση για αυτούς που θέλουν να μάθουν σε βάθος thumb
Panagiotise46
23-06-16, 12:56
Εγώ θα ήθελα να θέσω και έναν άλλο προβληματισμό....
Το λάδι που προτείνει η Schnitzer Γερμανίας, στο δικό μου κομπρέσορα τουλάχιστον, δεν έχει τοποθετηθεί μάλλον ποτέ. Υπάρχει περίπτωση αυτό να επηρέζει την απόδοση και την αξιοπιστία του?
Και για να ακριβολογούμε υπάρχει περίπτωση αυτό να σχετίζεται με βλάβες, όπως τα ραγίσματα στις εξαγωγές που είχαμε? Σε πρώτη φάση δεν φαίνεται να σχετίζεται, αλλά ξέρω γω????
Εγώ θα ήθελα να θέσω και έναν άλλο προβληματισμό....
Το λάδι που προτείνει η Schnitzer Γερμανίας, στο δικό μου κομπρέσορα τουλάχιστον, δεν έχει τοποθετηθεί μάλλον ποτέ. Υπάρχει περίπτωση αυτό να επηρέζει την απόδοση και την αξιοπιστία του?
Και για να ακριβολογούμε υπάρχει περίπτωση αυτό να σχετίζεται με βλάβες, όπως τα ραγίσματα στις εξαγωγές που είχαμε? Σε πρώτη φάση δεν φαίνεται να σχετίζεται, αλλά ξέρω γω????
Άσχετα τα ραγίσματα στην εισαγωγή Παναγιώτη...Πάντως αλλαγή χρειάζεται το λέει κιόλας ανα 2 χρόνια ή ανα χιλιόμετρα π.χ στο Rotrex
https://jacksonracing.com/product/rotrex-traction-fluid/
Product Description
The unique traction drive in your Rotrex supercharger unit can only use Rotrex SX150 traction fluid.
Change your Rotrex Traction Oil/Fluid every 2 years or 50,000 miles.
Note: Rotrex SX100 has been discontinued. SX150 has superseded SX100 and is safe to use with SX100.
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/06/rotrex_oil-1.jpg
Panagiotise46
23-06-16, 15:38
Άρα κακώς βάζουμε το κανονικό λάδι που μπαίνει στα μοτέρ.
Θέλει άλλο ειδικού τύπου! :shok:
Βασίλη είδες την τιμή στο link που έστειλες?????
100 δολάρια το λίτρο???????
Καλά τι έχει μέσα?????:facepalm:
Άρα κακώς βάζουμε το κανονικό λάδι που μπαίνει στα μοτέρ.
Θέλει άλλο ειδικού τύπου! :shok:
Το κάθε σύστημα έχει τα δικά του κόλπα Παναγιώτη. Άλλη λειτουργία οι roots άλλη οι centrifugal και άλλη οι (twin) screw
https://www.superchargersonline.com/index.php?main_page=page&id=7
Τώρα για την τιμή, ότι είναι "rebranded", πληρώνεις το τελευταίο ταμπελάκι. Πιστεύω με ψάξιμο σίγουρα βρίσκεις τα "ισοδύναμα" :original:
turbodog Δημήτρη εσύ που το έχεις με το θέμα του supercharging τι λές? :original:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.