PDA

Επιστροφή στο Forum : Εξατμιση και εγκατασταση aem wideband



zym_e46
07-06-16, 11:48
Καλησπερα στην ομαδα,εχω ενα bmw e46 ci 330 με κινητηρα m54b30,θελω να ελευθερωσω λιγο την εξατμιση και να τοποθετησω το wideband οργανακι της aem που εχω γιατι μελοντικα θα παω για compressor και απο την στιγμη που το εχω, λεω να τα κανω τωρα ολα μαζι.Εχω ακουσει αρκετες γνωμες και εκει που καταληγω εγω ειναι χταποδια απο ε36 μ3,καταλυτες απο ε46 μ3 και χειροποιητο ολο το αλλο κομματι μεχρι τελικο.Οι ερωτησεις που εχω ειναι οι εξης, για το οργανακι μου ειπαν οτι για να μπορεσω να παρω και απο τους 6 κυλινδρους το μιγμα(οσο γινετε), θα πρεπει να κανω ενα Χ pipe ακριβως μετα τα χταποδια στην ενωση με τους καταλυτες. Ειναι σωστο αυτο που μου ειπαν η θα χασω σε αποδοση???Και η εξατμιση που θελω να κανω ειναι καλη επιλογη για χρηση compressor στο μελον η θα χρειαστει να την αλλαξω μετα...

Kostas Maras
07-06-16, 16:57
Λοιπόν φίλε μου έχουμε και λέμε.......χταπόδι superspint ,καταλύτες HJS, μεσαίο και τελικό καζανάκι και σωλήνες φ54. Ολα τα υπόλοιπα που είπες, αστα για κάποιους που θέλουν να ταλαιπωρηθούν. Θα χρειαστείς επίσης και εκκεντροφόρους. Όσον αφορά το wideband μπορείς να πάρεις ένδειξη πριν και μετά τους καταλύτες......ενδεικτικά πάντοτε διότι τα οργανάκια αυτά δεν λένε πάντα την αλήθεια! Ένα κατακλείδι αφού θα βάλεις κομπρεσορα, να βάλεις και το χέρι στη τσέπη και να προχωρήσεις σωστά!

dark knight
07-06-16, 23:13
τα χταπόδια του ε36 Μ3 δεν μπαινουν.αν θες να δοκιμασεις ένα σχετικα οικονομικο set up μπορεις να βαλεις μεταχειρισμένα χταπόδια γνησια από ε36 320-25-28(είναι ιδια) γυρω στα 90 ευρω,καταλυτες magnaflow 200αρηδες γυρω στα 250 ευρω από ebay.de και να βαλεις ένα επωνυμο τελικο.το ειχε κανει το μελος zaharias και αν ψαξεις θα βρεις περισσοτερες πληροφοριες στο φορουμ.

zym_e46
08-06-16, 07:28
Καλημερα,ευχαριστω παιδια για το ενδιαφερον σας,dark knight χθες εκατσα και διαβασα για το project του zaharias και μου αρεσε η ιδεα,αλλα και ο ηχος που βγαζει το αυτοκινητο...Kostas Maras εχεις δικιο,η καλυτερη επιλογη ειναι αυτη, χωρις να μπλεκεις με κοψε ραψε,αλλα ειναι τεραστια η διαφορα χρηματων και δεν ξερω αν ειναι και τοσο τεραστια η διαφορα αποδοσης με μια custom εξατμιση που θελω να κανω.Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω και θελω να μου πει αν το εχει κανει κανενας ειναι για το wideband, πως θα μπορεσω να παρω ενδειξη και απο τους 6 κυλινδρους απο την στιγμη που εχει διπλη εξατμιση???

mormon
08-06-16, 10:59
φιλε στον ιδιο κινητηρα με κομπρεσερ εγω προσωπκα εχω δυο aem wideband ενα για καθε τριαδα. Επισης υπαρχει κ η λυση της innovate η οποια δινει ενα οργανο με δυο αισθητηρες λαμδα.
https://www.innovatemotorsports.com/products/dlg1.php

zym_e46
08-06-16, 13:44
Και εγω μαλον θα αγορασω ενα ακομη aem γιατι ηδη εχω το ενα,απλα ελεγα μηπως απο τα χταποδια στην ενωση με το δευτερο κομματι της εξατμισης εκανα ενα χ pipe και το τοποθετουσα εκει

deepBLUE
08-06-16, 15:08
Και εγω μαλον θα αγορασω ενα ακομη aem γιατι ηδη εχω το ενα,απλα ελεγα μηπως απο τα χταποδια στην ενωση με το δευτερο κομματι της εξατμισης εκανα ενα χ pipe και το τοποθετουσα εκει

Αν θες να δεις αλογα ξεκινα με τον κομπρεσορα και μετα χτιζε.
Με το κομπρεσερ θα δεις ουσιαστικη δυναμη,εκτος και αν εχεις τα χρηματα να κανεις ολα μαζι τα μπαξιματα

zym_e46
08-06-16, 15:43
Εκτος απο την εξατμιση δεν θα κανω τιποτα αλλο μεχρι να παρω τον κομπρεσορα, επειδη ομως εχω το wideband και βρηκα και χταποδια τελικα απο m52b28 σε καλη τιμη ειναι ευκαιρια να τα κανω τωρα για να τελειωνω με το θεμα εξατμιση,το μονο θεμα που με απασχολει ειναι αν κανω x pipe φτιαχτο μετα τα χταποδια στην ενωση με το επομενο κομματι για να βαλω εκει το wideband και να μην χρειαστει να βαλω δυο αισθητηρες θα δουλεψει καλα η εξατμιση η θα χασω σε αποδοση...

deepBLUE
08-06-16, 15:45
Υπάρχουν αρκετές αναφορές στο φόρουμ για το θέμα ρίξε μια ματιά.

zym_e46
08-06-16, 15:51
προσπαθω να βρω αλλα επειδη ειμαι καινουργιος στο forum δεν μπορω να βρω αναφορες για το θεμα που με ενδιαφερει,αν καποιος γνωριζει αν μπορει ας μου στειλει το link ευχαριστω.....thumb

Kostas Maras
08-06-16, 16:44
Ξέχασα να σου πω, πως θα χρειαστείς οπωσδήποτε και πρόγραμμα διότι ως γνωστόν οτι απελευθερώσεις θα πρέπει να το συμπληρώσεις με κάτι άλλο για να αποδώσει σωστά. Η λύση της εξάτμισης που δια λέγει; Για εμενα είναι ημίμετρα.......θα προτιμούσα να μαζέψεις λεφτά και να την φτιάξεις όπως σου είπα, για να δεις και ουσιαστικότερη διαφορά η εξάτμιση στο συγκεκριμένο μοτέρ, θέλει και εκκεντροφόρους! Μόνο έτσι θα δεις διαφορά.......αυτο που ξεκινάς είναι σχετικά φτηνό με ανύπαρκτο αποτέλεσμα. Φιλικά σε συμβουλεύω διότι το εχω κάνει και ξέρω!

teritakos
08-06-16, 19:57
Εγω θα σου ελεγα να ψαχτεις σε χταποδια m3 e46 κανοντας μια πλακα να πατησουν σωστα να κουμπωσεις καταλυτες m3 e46 που ειναι hjs το εχει κανει φιλος μου σε z4 3.0 και εχει τρελο ηχο μετα αν θες ηχο λιγο παραπανω μονο ενα τελικο πισω που πρεπει να επιλεξεις σωστη διατομη ομως.
Σε λυση για αισθητηρα wideban αν πηρες aem ok
Αν ομως δεν πηρες πανε σε innovate με 2 αισθητηρες lamda εχει μεγαλυτερη ταχυτητα οποτε εχεις και πιο αληθοφανες ενδηξη και κανεις 2 τρυπες στα χταποδια μολις γινονται σε μια αφηνεις 7-10cm και εκει τρυπας.

pilot
08-06-16, 20:13
Κώστα οι μαμά καταλύτες του Μ3 δεν είναι hjs

Kostas Maras
08-06-16, 20:41
Βρε παιδιά, μην μπερδεύεται τον φίλος μας!

zym_e46
09-06-16, 07:50
Καλημερα μιλησα λιγο με τον εξατμισα μου χθες και μου ειπε οτι αν γινει σωστα το x pipe δεν θα εχω θεμα να χασω σε αποδοση,και εκει θα μπει και το wideband...Τωρα κοιταμε μηπως γινει ολη η εξατμιση και τα χταποδια custom γιατι λιγο που το συζητησαμε χθες μου αρεσε η τιμη που μου εδωσε, θα δουμε οτι κανω θα σας ενημερωσω για το αποτελεσμα.

stefm5
20-06-16, 23:27
θα βάλεις κομπρέσσορα με τίς εξαγωγές του Μ52?
επειδή είναι φτηνές (πήρα σετ με 40 ευρώ) δεν βαπτίζονται χταπόδια. το μήκος τους είναι αστείο.
γιατί παρακαλώ δεν μπαίνουν τα χταπόδια από Μ3Ε36? το δοκίμασε κάποιος ή απλώς το άκουσε; μπαίνουν σε Μ52 και δεν βλέπω γιατί όχι σε Μ54, έχουν σωλήνες ίσου μήκους και είναι ποιοτικά.
τα supersprint είναι ακριβά κι έχουν ίδια διάμετρο σωλήνας με τα Μ3Ε36 αλλά είναι κοντύτερα. υπάρχουν φυσικά κι αντιγραφές από κίνα με αστεία λεφτά.
αν σε ενδιαφέρει να έχεις ελαστικό κινητήρα, τα χταπόδια πρέπει να έχουν σεβαστό μήκος.

dark knight
21-06-16, 11:45
Στεφανε ο ζαχαριας ειχε δοκιμασει να βαλει τα γνησια του Μ3 ε36 στο 330 και δεν ταιριαζαν με τιποτα.

stefm5
21-06-16, 12:39
υποψιάζομαι θέμα βάσης κινητήρα, μιας και σε Μ52 Ε36 τα έχω δει με τα μάτια μου.
αξίζει τον κόπο η μετατροπή της βάσης.