Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα στις ταχύτητες αυτόματου κιβωτίου



Vchri
06-06-16, 17:45
Καλησπέρα στα μέλη .
Θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στο εξής πρόβλημα.
Έχω μια bmw 520i E60 αγορασμένη το 2005 καινούργια από Ελλάδα με αυτόματο σασμάν .
Έχω κάνει 175000 km
Ενω έχω drive και δουλεύει κανονικά ,ξαφνικά σταματάει να δίνει κίνηση ,είναι σαν να έχεις νεκρά .
Όταν σταματήσει πέρνει κίνηση μόνο στην όπισθεν .
Αν σβήσει δεν πέρνει εμπρός ,σαν να μην το έχεις στην ένδειξη parking .
Μετα από κάποια ώρα μπορεί να ξαναπάρει ,να δείξει κόκκινο γρανάζι και να κινηται ή να δείχνει όλα ένταξη .
Εκει που έχει SD σε πετάει σε Drive .
Σημειωτέον ,άλλαξα καινούργιο χειριστήριο ταχυτήτων ,(καινούργιο 480 Ευρώ ) .....ξανά τα ίδια .
Το κακό είναι εκεί που πηγαίνεις σταματάει να δίνει κίνηση ,αν είμαι σε εθνική οδό είναι πολύ επικίνδυνο να γίνει ατύχημα .
Παρακαλώ αν κάποιος το έχει αντιμετωπίσει να με ενημερώσει με ποιο τροπο .
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων .
Ένας απελπισμένος από την Γερμανική τεχνολογία.

aristent
06-06-16, 18:03
,....
Ένας απελπισμένος από την Γερμανική τεχνολογία.

Κατ'αρχην καλως ηρθες!!!:viannen_01:


κατα 2ον,...μη νομιζεις οτι και εμεις πλεουμε σε πελαγη ευτυχιας απο την γερμανικη τεχνολογια......

Εχω και εγω Ε60 με αυτοματο σασμαν,απλα ειναι νεοτερο μοντελο (6-2008 LCi)

και αντιμετωπιζω θεμα με το σασμαν..το θεμα μου εδω:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=19735

wantone
06-06-16, 21:37
Καλησπέρα στα μέλη .
Θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στο εξής πρόβλημα.
Έχω μια bmw 520i E60 αγορασμένη το 2005 καινούργια από Ελλάδα με αυτόματο σασμάν .
Έχω κάνει 175000 km
Ενω έχω drive και δουλεύει κανονικά ,ξαφνικά σταματάει να δίνει κίνηση ,είναι σαν να έχεις νεκρά .
Όταν σταματήσει πέρνει κίνηση μόνο στην όπισθεν .
Αν σβήσει δεν πέρνει εμπρός ,σαν να μην το έχεις στην ένδειξη parking .
Μετα από κάποια ώρα μπορεί να ξαναπάρει ,να δείξει κόκκινο γρανάζι και να κινηται ή να δείχνει όλα ένταξη .
Εκει που έχει SD σε πετάει σε Drive .
Σημειωτέον ,άλλαξα καινούργιο χειριστήριο ταχυτήτων ,(καινούργιο 480 Ευρώ ) .....ξανά τα ίδια .
Το κακό είναι εκεί που πηγαίνεις σταματάει να δίνει κίνηση ,αν είμαι σε εθνική οδό είναι πολύ επικίνδυνο να γίνει ατύχημα .
Παρακαλώ αν κάποιος το έχει αντιμετωπίσει να με ενημερώσει με ποιο τροπο .
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων .
Ένας απελπισμένος από την Γερμανική τεχνολογία.

Tα υγρα του ποτε τα αλλαξες?

Είναι τυπικο να χαλανε τα αυτόματα ειδικα αν δεν αλλαζεις υγρα, όταν μιλαμε για αμαξι 11 χρονων σε αυτά τα χμ λογικο είναι.

Vchri
07-06-16, 00:12
Tα υγρα του ποτε τα αλλαξες?

Είναι τυπικο να χαλανε τα αυτόματα ειδικα αν δεν αλλαζεις υγρα, όταν μιλαμε για αμαξι 11 χρονων σε αυτά τα χμ λογικο είναι.

Είχα ένα πρόβλημα με τις βαλβίδες του σασμάν ,όπου τις άλλαξα όλες με καινούργιες και έκανα αντικατάσταση λαδιών του σασμάν .Περίπου πριν δύο χρόνια καλοκαίρι του 2014.

Panagiotise46
07-06-16, 07:01
Με βάση αυτά που γράφεις και αυτά που έχεις αλλάξει, παίζει να είναι δισκάκια σασμάν, το οποίο είναι μπελάς (πρέπει να κατέβει και να λυθεί το σασμάν) και έχω την εντύπωση τσουχτερό σε τιμή......

E60_Arkadia
07-06-16, 18:26
Εγω το πηγα σημερα για αισθητηρα λ,εκανε τρελλα κομπιασματα απο χθες και μαλλον ειχε ερθει η ωρα του και θερμοστατη.Ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαροτερο.Μακαρι να ξεμπλεξεις ευκολα γτ ειναι μανικι η βλαβη στο σασμαν.Γενικα μας τα ματιαζουν τα Ε60...

E60_Arkadia
09-06-16, 08:42
Τελικα δεν ηταν ο λ ,αν και θα τον αλλαξω καποια στιγμη,πολλαπλασιαστης 4ου κυλινδρου ηταν το προβλημα και αλλαχτηκε μαζι με θερμοστατη μιας και εδειχνε οτι εχει θεμα.Αλλαγη λαδια φιλτρα και ολα καλα.Ελπιζω να μην αρχισουν να καιγονται και οι υπολοιποι σιγα σιγα.

dafidack
09-06-16, 08:56
Τελικα δεν ηταν ο λ ,αν και θα τον αλλαξω καποια στιγμη,πολλαπλασιαστης 4ου κυλινδρου ηταν το προβλημα και αλλαχτηκε μαζι με θερμοστατη μιας και εδειχνε οτι εχει θεμα.Αλλαγη λαδια φιλτρα και ολα καλα.Ελπιζω να μην αρχισουν να καιγονται και οι υπολοιποι σιγα σιγα.

Εχω αλλαξει πολλαπλασιαστη στον ενα κυλινδρο πριν 2 χρονια και εναν προσφατα.Αν και στο συνεργειο μου ειπαν οτι πρεπει να τους αλλαξω ολους γιατι θα καουν ο ενας μετα τον αλλο στο καπακι τα γεγονοτα τους διαψευσαν.ελπιζω και στη δικη σου περιπτωση να ισχυσει.

Vchri
22-06-16, 23:56
Τελικώς ανοίχτηκε το megatronic καθαρίστηκαν οι αισθητήρες ,σβήστηκαν οι βλάβες και δόξα τον θεό μεχρι στιγμής δεν έχω πρόβλημα

aristent
23-06-16, 05:16
Τελικώς ανοίχτηκε το megatronic καθαρίστηκαν οι αισθητήρες ,σβήστηκαν οι βλάβες και δόξα τον θεό μεχρι στιγμής δεν έχω πρόβλημα

Για να "φτασεις" στο megatronic,θα πρεπει να βγουν τα λαδια και το "καρτερ-φιλτρο" του σασμαν,αυτο σημαινει οτι αν δεν ξαναβαλεις νεα λαδια,τουλαχιστον το "καρτερ-φιλτρο" θα πρεπει να αντικατασταθει.....να φανταστεις ακομη και οι βιδες του καρτερ ερχονται σετ για να αντικατασταθουν και αυτες οταν κανεις αντικατασταση λαδιων-φιλτρο/καρτερ του σασμαν....


αραγε εγιναν ολα αυτα???......ποιοι "αισθητηρες" καθαριστικαν?....πριν δυο χρονια σου αλλαξαν βαλβιδες megatronic.....πληρωσες καινουργιο χειριστηριο ταχυτητων.....


Προς Θεου,δεν αμφισβητω εσενα,αλλα νομιζω οτι στο θεμα "αυτοματα" υπαρχει αρκετη ημιμαθεια στα συνεργεια.....επισημα και μη.....

BILL007
23-06-16, 08:08
Τελικώς ανοίχτηκε το megatronic καθαρίστηκαν οι αισθητήρες ,σβήστηκαν οι βλάβες και δόξα τον θεό μεχρι στιγμής δεν έχω πρόβλημα

Θα μπορούσες να μας πεις το κοστολόγιο που σου βγήκε? :original: