Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Μ5



Σελίδες : 1 [2]

Bitz
12-01-17, 08:03
Μετα το post Νο 247 και 248 αρχιζει να αποκταει ενδιαφερον η συζητηση.....πηξαμε στα καλοριζικα και στα ασφαλη χιλιομετρα.

alexm
12-01-17, 13:47
μόλις παραλάβαμε..., aem boost control solenoid valve - HKS wastegate actuator - aem x-series wideband UEFO AFR Sensor Controller Gauge - TurboSmart Dual Port Blow Off Valve

Μου τα έστειλαν με USPS PRIOPITY MAIL και τα παρέλαβα στο σπίτι με UPS courier!!!
Τα περίμενα με τα ELTA και μόλις είδα τον courier την κάτσαμε... ειπα, 894 δολάρια απόδειξη και δεν μου ζήτησαν ούτε ένα ευρώ για εκτελωνισμό, καλά πάμε!!!

συνεχίζεται...

40519

40520

alexm
12-01-17, 14:21
ralliart... :original:


40521

40522

40523

gnx
12-01-17, 15:07
Αλέξη, εύχομαι να το χαρείς!

Bitz
12-01-17, 22:22
Μάλλον θα ανοίξει θεμα με τίτλο "Τι καινούργιο προσθέσατε στο evo"

m_power_lunatic
13-01-17, 11:26
Οχι μονο πηρες αυτο που ηθελες αλλα καθε μερα ο ταχυδρομος σοτ φερνει καινουργια παιχνιδακια να τοποθετησεις.......ποσοι μπορουνε να το κανουνε αυτο πλεον στην χωρα μας????

Καλοριζικο και καλοστριφτο και στην ελληνικη πραγματικοτητα θα το χαρεις και θα το χρησιμοποιησεις περισσοτερο απο το Μ5 Ε60.

gant
13-01-17, 12:21
Πατρινέ! ακόμη νεαρός είσαι.
Σε βλέπω αντί για έφορο και κριτή, αγωνιζόμενο μέσα σε ειδική!

****Βλέπεις......στο είπα και σε στυλ μαντινάδας. :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

Thomelef
13-01-17, 15:27
Καλορίζικη η αλητεία...

BILL007
13-01-17, 18:30
Πατρινέ! ακόμη νεαρός είσαι.
Σε βλέπω αντί για έφορο και κριτή, αγωνιζόμενο μέσα σε ειδική!

****Βλέπεις......στο είπα και σε στυλ μαντινάδας. :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:


:th_Laie_67-1::thumbsup::warriorsmiley::rally:

BILLYS
13-01-17, 19:53
Αλέξη καλοταξιδο και καλά μπαξιματα τα οποία δόξα το θεό είναι πολλά.

Panos 316T
13-01-17, 20:14
μόλις παραλάβαμε..., aem boost control solenoid valve - HKS wastegate actuator - aem x-series wideband UEFO AFR Sensor Controller Gauge - TurboSmart Dual Port Blow Off Valve

Μου τα έστειλαν με USPS PRIOPITY MAIL και τα παρέλαβα στο σπίτι με UPS courier!!!
Τα περίμενα με τα ELTA και μόλις είδα τον courier την κάτσαμε... ειπα, 894 δολάρια απόδειξη και δεν μου ζήτησαν ούτε ένα ευρώ για εκτελωνισμό, καλά πάμε!!!

συνεχίζεται...

40519

40520

Βαση για τα οργανακια εποπτειας περιμενουμε;

playmaker
13-01-17, 20:20
Raliart εχει διαφορα απο Evo ??

alexm
13-01-17, 21:25
Βαση για τα οργανακια εποπτειας περιμενουμε;

Εγώ δεν θα η θελα να έχω κανένα έξτρα όργανο στο αυτοκίνητο, δεν συζητάω καν για τοποθέτηση κάπου στην φάτσα στο ταμπλό.
Ο προγραμματιστής όμως θέλει wideband για τον προγραμματισμό και αφού θα μπει δεν είναι κακό κάπου-κάπου να του ρίχνω μια ματιά!!!
Το όργανο ειναι η νέα σειρά aem x-series πολύ λεπτό, θα μπει χαμηλά στο τασάκι προς το μέσα μέρος της κονσόλας και δεν θα με πολύ ενοχλεί... :original:


40527

40528

40529

40530

Panos 316T
13-01-17, 21:48
Θα μου αρεσε πανω στο ταμπλο ...του παει.

Σε μενα το θεωρουσα παραταιρο , στη κολωνα καγκουρια και τα βαλα εδω
40531


Ηθελα να ειναι και undercover.
Και για να μη χανω τις ενδειξεις τα εχω με μνημη οποτε τα τσεκαρω μετα.

alexm
13-01-17, 21:51
40532
Raliart εχει διαφορα απο Evo ??

Η RALLIART είναι το αγωνιστικό τμήμα της mitsubishi, μέχρι τον 4/2010 λειτουργούσε σαν θυγατρική με αυτόνομο διοικητικό συμβούλιο, από το 2010 και μετά ελέγχεται από την mitsubishi corporation japan.
Από τα μπακετ της έχουν περάσει κατά καιρούς ιερά... ονόματα του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

https://www.ralliart.com/

VanVIC
14-01-17, 10:42
...Ο προγραμματιστής όμως θέλει wideband για τον προγραμματισμό και αφού θα μπει δεν είναι κακό κάπου-κάπου να του ρίχνω μια ματιά!!!
Το όργανο ειναι η νέα σειρά aem x-series πολύ λεπτό, θα μπει χαμηλά στο τασάκι προς το μέσα μέρος της κονσόλας και δεν θα με πολύ ενοχλεί... :original:


Την θερμοκρασία καυσαερίων απο πού θα την βλέπεις;
Υπάρχουν όρια κι εκεί και στα βελτιωμένα είναι "θέμα" όταν πιέζονται παρατεταμένα. Αυτό γνωρίζω απο φίλο μου που έχει κάνει διατριβή, με πολύ μεγάλες "επενδύσεις" σε διάφορα EVO αλλά και Scooby.

alexm
14-01-17, 11:11
Την θερμοκρασία καυσαερίων απο πού θα την βλέπεις;
Υπάρχουν όρια κι εκεί και στα βελτιωμένα είναι "θέμα" όταν πιέζονται παρατεταμένα. Αυτό γνωρίζω απο φίλο μου που έχει κάνει διατριβή, με πολύ μεγάλες "επενδύσεις" σε διάφορα EVO αλλά και Scooby.

Στο stage 2 Βαγγέλη δεν χρειάζεται άλλο όργανο παρακολούθησης, ένα wideband για τον έλεγχο αναλογίας αέρα-καύσιμου και πολύ του είναι...
Αν είναι να γεμίσουμε τον τόπο όργανα και να είμαστε με το ένα μάτι στο πυρόμετρο - μπαρόμετρο - κ@λοβυθόμετρο... κλπ, το χάσαμε το παιχνίδι!!!
Το μιτσου Βαγγέλη το πήρα για να οδηγήσω... και ο προγραμματιστής έχει καταλάβει τι ακριβώς θέλω...thumb

Harisp
14-01-17, 12:57
Καλοτάξιδος!!!

Θα το χαρείς πολύ περισσότερο από το Μ5 ως προς την πρακτικότητα, την καθημερινότητα κτλπ.
Σίγουρα δεν θα σου δίνει το χαμόγελο που έδινε ο ήχο, το σασμάν και η πλαγιολίσθηση μιας Μ5 αλλά τα πράγματα προχωράνε και η λογική επικρατεί στο συναίσθημα.

Αυτό που αγόρασες είναι ένα μαύρο με carbon ή Look carbon καπώ;

alexm
14-01-17, 14:04
Αυτό που αγόρασες είναι ένα μαύρο με carbon ή Look carbon καπώ;


Όχι, αυτο που αναφερεις ειναι αυτο: https://www.car.gr/9289101-mitsubishi-lancer-evo-x-10
Το ζητούσε 30000 ευρώ μέσω μαντρά εδώ στην Πάτρα, του είχα προτείνει 28000 ευρώ και δεν το έδινε, τώρα το βλέπω στα 34900!!!

mark e92
14-01-17, 20:27
Καλοριζικο!
Περιμένουμε φωτο!

VanVIC
15-01-17, 09:17
Εγώ δεν θα η θελα να έχω κανένα έξτρα όργανο στο αυτοκίνητο, δεν συζητάω καν για τοποθέτηση κάπου στην φάτσα στο ταμπλό.
Ο προγραμματιστής όμως θέλει wideband για τον προγραμματισμό και αφού θα μπει δεν είναι κακό κάπου-κάπου να του ρίχνω μια ματιά!!!
Το όργανο ειναι η νέα σειρά aem x-series πολύ λεπτό, θα μπει χαμηλά στο τασάκι προς το μέσα μέρος της κονσόλας και δεν θα με πολύ ενοχλεί... :original:


40527



40530


Την θερμοκρασία καυσαερίων απο πού θα την βλέπεις;
Υπάρχουν όρια κι εκεί και στα βελτιωμένα είναι "θέμα" όταν πιέζονται παρατεταμένα. Αυτό γνωρίζω απο φίλο μου που έχει κάνει διατριβή, με πολύ μεγάλες "επενδύσεις" σε διάφορα EVO αλλά και Scooby.


Στο stage 2 Βαγγέλη δεν χρειάζεται άλλο όργανο παρακολούθησης, ένα wideband για τον έλεγχο αναλογίας αέρα-καύσιμου και πολύ του είναι...
Αν είναι να γεμίσουμε τον τόπο όργανα και να είμαστε με το ένα μάτι στο πυρόμετρο - μπαρόμετρο - κ@λοβυθόμετρο... κλπ, το χάσαμε το παιχνίδι!!!
Το μιτσου Βαγγέλη το πήρα για να οδηγήσω... και ο προγραμματιστής έχει καταλάβει τι ακριβώς θέλω...thumb

Λοιπόν, το θυμήθηκα χθές, ο φίλος που σου έλεγα, στο δικό του 10-άρι είχε την εργοαστασική (RockfordFosgate) 2-DIN μονάδα ήχου/multimedia.
Με σχετικό accessory της HKS αν θυμάμαι σωστά, έβλεπε -μέσω OBD- αρκετές χρήσιμες -real time- ενδείξεις με πολλές δυντότητες customization ως προ τό τί θα βλέπει και σε τί μορφή οργάνων.
Ακολούθως δεν χρειάζεται να "αναλώσεις" χώρο χαμηλά στην κονσόλα για το όργανο ΑΕΜ που έδειξες.
Σε εκείνο το χώρο θα βάλεις αργότερα τον ρυθμιστή της full ρυθμιζόμενης ανάρτησης TEIN που είμαι σχεδόν σίγουρος οτι θα τοποθετήσεις thumb
40533

Επειδή όπως πολύ σωστά έγραψες, εσύ θα θέλεις να οδηγείς (και επομνένως να έχεις τα μάτια σου στο δρόμο) το να τοποθετήσεις ένα όργανο χαμηλά στην κονσόλα δεν είναι "σοφό" γιατί για να δείς ένδειξη θα πρέπει να πάρεις τα μάτια σου απ'το δρόμο και όπως υποθέτω οτι θα το πηγαίνεις, δεν θα έχεις τέτοια "πολυτέλεια" ούτε για κλάσματα δευτερολέπτου.

Σκέψου το.

alexm
15-01-17, 14:25
Αφαιρέσαμε τις ταπετσαρίες για να βαφτούν τα διακοσμητικά trim.
Τα trim του ταμπλό και στις πόρτες είναι από το εργοστάσιο βαμμένα στο εξωτερικό χρώμα του αυτοκινήτου, phantom black το αναφέρει η mitsubishi και είναι κάτι σαν το carbon black 416, μαύρο στο σκοτάδι και μελιτζανοκαφε με πολύ πέρλα στο φως.
Ανέκαθεν ήμουν αντίθετος με την μαυρίλα...στο εσωτερικό, θέλω φως στην καμπίνα, τα trim θα βαφτούν φωτεινό ασημί σατινέ όπως είναι τα δακτυλίδια των οργάνων και το τιμόνι.
Τα καθίσματα είναι αλκανταρα μαύρη χωρίς το παραμικρό σημάδι, δεν τα βλέπω όμως να μακροημερεύουν... :original:

Υ.Γ: πολύ εύκολο αυτοκίνητο στο λύσιμο, οι ταπετσαρίες γίνονται χίλια κομμάτια όλα με βίδες σταυρωτές και σίγουρα ποιοτικώς είναι πολύ καλύτερο από ότι το περίμενα!!!


40534

40534

40535

alexm
15-01-17, 15:01
τα καθίσματα είναι αυτά:


40536

και θα γίνουν όπως είναι στο EVO X FQ 400, με τα carbon αυτιά για τις ζώνες σε ασημί ίδιο με τα trim :tt1::


40538


40537


Υ.Γ: δεν με κόβω να φτανουν τα λιεφτα... του Μ5 :facepalm:

BILL007
15-01-17, 16:09
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

aristent
15-01-17, 17:29
......
Υ.Γ: πολύ εύκολο αυτοκίνητο στο λύσιμο, οι ταπετσαρίες γίνονται χίλια κομμάτια όλα με βίδες σταυρωτές......


:facepalm:

ωχ,αρχισαμε...το βλεπω το εργο......individual EVO by alexm!!!:thumbsup:



ΥΣ:whistle:...συγκεκριμενα οπου alexm = alexmitsubishi

nikos valvetronic
15-01-17, 18:04
Αλέξη δεν υπάρχεις λέμε...! Αν δεν το κάνεις κομμάτια ό,τι παίρνεις δεν το βγάζεις στο δρόμο! Πιστεύω ότι
το γδύσιμο παίζει ρόλο για την σχέση που θα χτίσεις με το αμάξι σου έτσι? Αν και το λέω με χιουμοριστική
διάθεση τελικά έχει μεγάλη δόση αλήθειας! Την πρώτη φορά που είχα βγάλει προφυλακτήρες στο civic
του 2002 όταν ήταν ενός έτους μου έπεσαν τα σαγόνια...τενεκές με ρόδες.Μια χούφτα ψεύτικα κλιπς
και από πίσω τελείως κενό.Μετά οι ταπετσαρίες, χάλια μαύρα.Από τότε η σχέση μας πήρε την κάτω βόλτα.
Ούτε superleggera ούτε tein super street ούτε πίσω δίσκους...τίποτα δεν έβαλα τελικά.Σέντρα σουτ στο Γ έφαγε.
Καλοτάξιδος ο μήτσος!!! ΚΑΘΙΣΜΑΤΑΡΕΣ!

alexm
15-01-17, 18:36
:facepalm:

ωχ,αρχισαμε...το βλεπω το εργο......individual EVO by alexm!!!:thumbsup:


ΥΣ:whistle:...συγκεκριμενα οπου alexm = alexmitsubishi


αύριο έρχονται και τα διακοσμητικά μαρσπιε, πλέον ξεχνάμε τα individual και τετοια..., ralliart και πολυ μας ειναι :original:


40539

alexm
15-01-17, 19:14
Αλέξη δεν υπάρχεις λέμε...! Αν δεν το κάνεις κομμάτια ό,τι παίρνεις δεν το βγάζεις στο δρόμο! Πιστεύω ότι
το γδύσιμο παίζει ρόλο για την σχέση που θα χτίσεις με το αμάξι σου έτσι? Αν και το λέω με χιουμοριστική
διάθεση τελικά έχει μεγάλη δόση αλήθειας! Την πρώτη φορά που είχα βγάλει προφυλακτήρες στο civic
του 2002 όταν ήταν ενός έτους μου έπεσαν τα σαγόνια...τενεκές με ρόδες.Μια χούφτα ψεύτικα κλιπς
και από πίσω τελείως κενό.Μετά οι ταπετσαρίες, χάλια μαύρα.Από τότε η σχέση μας πήρε την κάτω βόλτα.
Ούτε superleggera ούτε tein super street ούτε πίσω δίσκους...τίποτα δεν έβαλα τελικά.Σέντρα σουτ στο Γ έφαγε.
Καλοτάξιδος ο μήτσος!!! ΚΑΘΙΣΜΑΤΑΡΕΣ!

Νίκο πρώτα βγαίνει η ψυχή του ανθρώπου και μετά το χούι του...
Όσο για την ποιότητα κατασκευής, όταν τελειώσω με τα εξωτερικά γυαλίσματα και εσωτερικό θα αρχίσω τα μηχανικά, τότε θα βγάλω τον εμπρός προφυλακτήρα αναγκαστικά για να αλλαχθούν οι σωληνώσεις του intercooler και θα αναφέρω με φωτο τι παίζει!!!
Στις ταπετσαρίες πάντως που έβγαλα μπορώ να πω ότι, το πλαστικό σε σχέση με του bmw είναι πιο φτηνό στο μάτι και φαίνεται, άλλα δεν πρόκειται ποτέ να ξεφλουδίσει... :original:

stef
16-01-17, 08:49
Alex θα το γυαλίσεις μόνος σου;
Θα χρειαστείς βοήθεια...;https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2017/01/c1359c15ac7ba1fca4771d9266f75170-1.jpg

doctore
16-01-17, 09:25
...

Υ.Γ: δεν με κόβω να φτανουν τα λιεφτα... του Μ5 :facepalm:


:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

playmaker
16-01-17, 12:31
Rotary εχεις φίλε Στέφ ;

stef
16-01-17, 12:40
Rotary εχεις φίλε Στέφ ;

Έναν rotary, έναν orbital & έναν DA [emoji23][emoji23]

alexm
16-01-17, 15:17
Alex θα το γυαλίσεις μόνος σου;
Θα χρειαστείς βοήθεια...;https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2017/01/c1359c15ac7ba1fca4771d9266f75170-1.jpg

Όχι Στέφανε, έχω φίλο και πελάτη που ασχολείται με τέτοιες εργασίες, αυτός είχε ρετουσάρει και το 5αρι το 2007.
Δεν θα χαρτωσουμε τίποτα, έχουν ήδη ξηλωθεί χερούλια - γλίστρες - αεραγωγοί στα φτερά - καθρέπτες, κ.λ.π
Δεν έχει τίποτα σπουδαία σημάδια, ούτε καν αράχνη μπορώ να πω, κάτι επιφανειακά σημαδάκια στο βερνίκι θέλουμε να καθαρίσουμε και γενικά ένα φρεσκάρισμα... thumb
Αλοιφή ψιλή της 3Μ θα περαστεί και μετά ένα καλό χεράκι festool MPA 11000 (λούστρο κεραμικού για σκούρα χρώματα), δοκιμασμένη συνταγή στο Μ :original:

stef
16-01-17, 18:10
Άμα ήθελες κατέβαζα ενισχύσεις!! [emoji12]

chief
17-01-17, 09:53
Πολυ ωραιο αυτοκινητο. Παρα πολυ καλό.
Ειμαι σιγουρος οτι θα το χαρεις περισσοτερο απο ότιδηποτε αλλο. Λιγο βαρύ σε συγκριση με το 9αρι, αλλα ειναι γενικά πολύ καλυτερο αμαξι, ειδικά για καποιον που το βλέπει σαν συνολο και δεν ειναι σκοπός τα πολλά αλογα και ο απολυτος χρόνος. Ειχα κανει πριν δυο χρονια βολτα με SST και μου αρεσε παρα πολύ. Αν μπορουσα θα το αγοραζα με κλειστα ματια.

Μια Ohlins Road&Track και μια πίσω ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική, και εισαι μια χαρα Αλέξη.

alexm
18-01-17, 16:00
Αφίξεων συνέχεια...


40556

Bitz
18-01-17, 18:59
Οταν ανοίγω το φανς εχω αγωνία να δω τι παρέλαβε και σήμερα το παιδί απο την Πάτρα....Έτσι με κατάντησες.

Harisp
19-01-17, 00:13
Mην μπάζεις τόσο γρήγορα!!!

Η χαρά του μπάξιμου είναι να καταλαβαίνεις την διαφορά μετά από κάθε αλλαγή.

:D:D:D

friendgr
19-01-17, 08:56
Τυχερός ο επόμενος ιδιοκτήτης (once again) :original:

Bitz
19-01-17, 10:12
Mην μπάζεις τόσο γρήγορα!!!

Η χαρά του μπάξιμου είναι να καταλαβαίνεις την διαφορά μετά από κάθε αλλαγή.

:D:D:D

Σωστα αλλα αυτη η τακτικη εχει και ενα μειονεκτημα,εαν δεν δεις διαφορα προς το καλυτερο λες..... τι μαλακια εκανα παλι:th_Laie_67-1:

alexm
19-01-17, 10:49
Τυχερός ο επόμενος ιδιοκτήτης (once again) :original:

Εσυ δεν θα είσαι, όποτε τι κόπτεσαι;

doctore
19-01-17, 12:08
Εσυ δεν θα είσαι, όποτε τι κόπτεσαι;

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

katsaraios
19-01-17, 18:14
Alexm τωρα θα αλλαξεις λιγο το nickname ετσι?
Ή θα λεμε Αλεξ-μιτσου ?
Χαίρομαι που το μερακι σου το κανεις πραξη ,ειμαι σιγουρος για το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα που θα σε κανει happy boy !
Enjoy it !

BILLYS
19-01-17, 18:34
Όπως έχετε καταλάβει αυτά δεν είναι μπαξιματα αλλά ζεσταμα:thumbsup:

Dermatis
20-01-17, 10:19
Πωπωπωπω Καλοταξιδο Καροριζικο και απροβληματιστο ( θα ειναι με σενα ιδιοκτητη )!
Subscribed στο θεμα με πολυ αγωνια ;)
Ολοσωμη φωτο ποτε θα εχουμε ???

aristent
20-01-17, 17:47
οταν πουλησει ο Πατρινος το ΕΒΟ:
Mitsubishi Lancer Lim. Evolution X MR 4WD-wie-neu
459.900 €

απο πραγματικη αγγελια σημερα:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233354796&isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&makeModelVariant1.makeId=17700&makeModelVariant1.modelId=16&makeModelVariant1.modelDescription=EVO&pageNumber=2&fnai=next

ειναι και ιδιο χρωμα:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2017/01/_20-2.jpg

alexm
20-01-17, 19:53
οταν πουλησει ο Πατρινος το ΕΒΟ:
Mitsubishi Lancer Lim. Evolution X MR 4WD-wie-neu
459.900 €

απο πραγματικη αγγελια σημερα:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233354796&isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&
minFirstRegistrationDate=2010-01-01&makeModelVariant1.makeId=17700&makeModelVariant1.modelId=16&makeModelVariant1.modelDescription=EVO&pageNumber=2&fnai=next
ειναι και ιδιο χρωμα:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2017/01/_20-2.jpg

Αμερικάνικο, εάν πάθει κάτι δεν υπάρχει διαγνωστικό στην Ελλάδα.
Η μόνη λύση είναι μέσω TeamViewer σύνδεση με Αμερική και τα ντολαρς να έχουν μπει ήδη στο λογαριασμό!!!

alexm
20-01-17, 23:46
Την μεθεπόμενη εβδομάδα στο Μιτσου θα αρχίσουν οι μηχανικές εργασίες, με πρώτο από όλα το γενικό σέρβις.
Σήμερα έφυγε η παραγγελία και την Τρίτη θα είναι όλα εδώ (εκτός από τα λάδια τίποτα άλλο διαθέσιμο άμεσα στη Πάτρα).
Θα αλλαχθούν όλα τα υγρά, ψάχνοντας... κατέληξα στην σειρά 100% SYNTHESE της MOTUL.
H MOTUL στο site της προτείνει την σειρά technosynthese (ημισυνθετικα).

Κινητήρας: 8100 X-CLEAN 5W-40
Κιβώτιο ταχυτήτων: GEAR 300 75W-90
Κιβώτιο μετάδοσης (transfer) 1: GEAR FF COMPETITION 75W-140
Κιβώτιο μετάδοσης (transfer) 2: MULTI ATF
Διαφορικό 1: GEAR FF COMPETITION 75W-140
Διαφορικό 2: MULTI ATF
Υδραυλικό σύστημα τετρακίνησης (active yaw control): MULTI ATF
Υγρό υδραυλικού τιμονιού: MULTI ATF
Υγρό υδραυλικού συμπλέκτη: MULTI ATF
Υγρό Φρένων: ATE TYPE 200 DOT 4
Υγρό ψυγείου: MOTUL INUGEL EXPERT
Φίλτρα λαδιού/καμπίνας: γνήσια mitsubishi
Μπουζι: HKS SUPER FIRE RACING SPARK PLUGS M-SERIES heat ranges 9

40591

40592

aristent
21-01-17, 07:35
....ψάχνοντας... κατέληξα στην σειρά 100% SYNTHESE της MOTUL.


μην ξεχασεις να τους ζητησεις να σου δωσουν δωρο και μια φορμα!!!....ο Πιλοτος τι δηλαδη?επειδη ειναι φιλαρακι του Καζακου???:v:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2017/01/12540961_10153532075874440_5819758295401-1.jpg

turbodog
21-01-17, 07:35
Την μεθεπόμενη εβδομάδα στο Μιτσου θα αρχίσουν οι μηχανικές εργασίες, με πρώτο από όλα το γενικό σέρβις.
Σήμερα έφυγε η παραγγελία και την Τρίτη θα είναι όλα εδώ (εκτός από τα λάδια τίποτα άλλο διαθέσιμο άμεσα στη Πάτρα).
Θα αλλαχθούν όλα τα υγρά, ψάχνοντας... κατέληξα στην σειρά 100% SYNTHESE της MOTUL.
H MOTUL στο site της προτείνει την σειρά technosynthese (ημισυνθετικα).

Κινητήρας: 8100 X-CLEAN 5W-40

Βαλε X-CESS αντι X-CLEAN, το πακετο προσθετων που περιεχει ειναι καλυτερο για την χρηση που θα εχει το συγκεκριμενο μοτερ, η 300V που τα θεωρω ανωτερα καθως εμπεριεχουν και ποσοτητα εστερα

alexm
21-01-17, 19:42
Δημήτρη σύμφωνα με τα datasheet της motul το 8100 X-clean 5w-40 είναι καλύτερο λάδι στο σημείο βρασμού - στην ρευστότητα στο πρωινό ξεκίνημα και σαν προδιαγραφές ACEA είναι προτεινόμενο για το evo X.

Motul 8100 X-Clean C3 5w-40

100% Synthetic engine oil specially designed around the demnads of direct fuel injection engines.
100% Synthetic Lubricant specially designed for last generation cars, powered by turbo Diesel direct injection or gasoline engines, EURO IV emission regulation compliant, requiring an ACEA C3 engine oil, high HTHS (> 3.5 mPa.s) viscosity and "Mid SAPS" with reduced content of suphated ash (= 0.8%), phosphorus (0.07 = x = 0.09%) and sulphur (= 0.3%).

Suitable for any type of Diesel or gasoline engines calling for ACEA A3/B3 or A3/B4 lubricants.
Approvals

•ACEA A3 / B4 / C3
•API SM / CF
•BMW Long Life 04
•MB 229.31
•Porsche
•VW 502.00 505.00

Viscosity index: ASTM D2270 172
Pour point: ASTM D97 -39°C / -38.2°F
Flash point:ASTM D92 234°C / 453.2°F


Motul 8100 X-Cess 5w-40

A fully synthetic engine oil allowing extended oil drain intervals, while protecting your engine in the harshest conditions
Specifically designed for powerful and recent cars fitted with high displacement engines, gasoline, Direct injection turbo diesel.The ACEA B4 performance requires an outstanding detergent / dispersent power and a better viscosity increase resistance due to soot produced by Direct Injection Diesel engines.

Approvals

•ACEA A3 / B3 / B4
•API SL / CF
•VW 502 00 / 505 00
•Mercedes Benz 229.3
•BMW LL-98
•Porsche

Viscosity Index: ASTM D2270 172
Pour point: ASTM D97 -36°C / -33°F
Flash point: ASTM D92 230°C / 450°F


Το V300 είναι εξαίρετο λάδι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του αλλά δεν κάνει για χρήση δρόμου, είναι καθαρά racing oil όπως αναφέρει στην συσκευασία με υψηλό ποσοστό εστερων, που δεν αντέχει ομως στην οξείδωση στο χρόνο!!!
Μιλώντας στο τηλέφωνο με τον τεχνικό διευθυντή της MOTUL μου ανέφερε τα εξής:
Τα X-Clean και X-Cess είναι περισσότερο pao λάδια, ενισχυμένα με εστέρες πολυόλης και στο θέμα της οξείδωσης στο χρόνο τα pao λάδια υπερτερούν σε σχέση με τα εστερικα.
Τα εστερικα λάδια (όπως το V300) στο θέμα αντοχής στην φθορά στην σκληρή χρήση υπερέχουν των 8100 άλλα για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Για την καθημερινή χρήση καλύτερο λιπαντικό είναι αυτό που κυριαρχούν οι pao και σε συνδυασμό με προσθήκη των εστέρων πολυολης ενισχύεται η αντιτριβικότητα προσφέροντας αντοχή στην καθημερινή... σκληρή χρήση και μακριά διαστήματα αλλαγών.
Τα V300 στην χρήση σε καθημερινό... αυτοκίνητο θέλουν αλλαγή κάθε 2000-2500 χλμ ή 3 μήνες και εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα λόγο να βάλω στο evo έναν τέτοιο τύπο λαδιού!!!


https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/53/original/8100_X-clean_5W-40_(GB).pdf?1370511661

https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/52/original/8100_X-cess_5W-40_(GB).pdf?1458898826

https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/51783/original/300V%20Power%205W-40%20%28GB%29.pdf?1329125425

VanVIC
21-01-17, 20:25
...Μιλώντας στο τηλέφωνο με τον τεχνικό διευθυντή της MOTUL ...

:facepalm:
Ετσι που το πάς με δαυτο σου ευχομαι να μην χρειαστεί να μιλήσεις και με ψυχίατρο :th_Laie_67-1:
Βέβαια για τον χωρισμό σου με τη Μ5, ένας ψυχολόγος θα σου χρειαστεί, το shopping therapy -ακόμα κι αν αυτό αφορά αυτοκινητιστικά είδη high performance- δεν θα σε καλύψει.
Τον Dr.Trecha Gireve τον ξέρεις;

Σε βλέπω κι έχεις πέσει με τα μούτρα και γι'αλλη μια φορά διαπιστώνω οτι "ο έρωτας με έρωτα περνάει" :whistle:

Με όλο τον σεβασμό, πάντα !




Υ.Γ.: turbodog Ρε όμορφε, για πές του κι σύ που πέρασες παρόμοιο χωρισμό, δώσε καμιά καλή σύσταση για ψυχολόγο, γιατί τα γκάζια συνήθως δεν αρκούν :fountwtis:

deepBLUE
21-01-17, 20:37
Προσωπικά με το 300V σε KAWASAKI ZZR 1100 δεν είχα και την καλύτερη εμπειρία

Dimimav
21-01-17, 20:44
Προτείνω μετα την αγορά του Καινούργιου αυτουκινητου πολλά πόστ να μεταφερθούν σε καινουργιο
νήμα μιας και δεν αφορούν πλέον m5
Το καινουργιο νήμα θα μπορούσε να ονομαστεί ....τι καινουργιο προσθεσατε στο evo σας..
οπου την αποκλειστικότητα οπως καταλάβατε θα την εχει ο Αλεξ!!

alexm
22-01-17, 00:14
:facepalm:

Βέβαια για τον χωρισμό σου με τη Μ5, ένας ψυχολόγος θα σου χρειαστεί, το shopping therapy -ακόμα κι αν αυτό αφορά αυτοκινητιστικά είδη high performance- δεν θα σε καλύψει.

Με όλο τον σεβασμό, πάντα !


Ρε... Βαγγελάκη ένα αυτοκίνητο πούλησα, δεν έπαθα κάνα έμφραγμα!!!
Με όλο τον σεβασμό πάντα, εάν μετά το μ5 πάρω ένα concorde λες να καλυφθώ;

aristent
22-01-17, 08:11
.....
Μιλώντας στο τηλέφωνο με τον τεχνικό διευθυντή της MOTUL μου ανέφερε τα εξής:
.....

νταξ......:notworthy::notworthy:


...προσεχως, βλεπω να σου τηλεφωνουνε απο τα κεντρικα της Μιτσουμπισι για συμβουλες....

BILL007
22-01-17, 11:06
νταξ......:notworthy::notworthy:


...προσεχως, βλεπω να σου τηλεφωνουνε απο τα κεντρικα της Μιτσουμπισι για συμβουλες....

ANETAAAAAAA!!!! :warriorsmiley: Alex!!!! :thumbsup: :thumbsup: :rally: