Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα σε e46 318
Καλησπέρα και από εμενα στην παρέα. Πρόσφατα μπήκα και εγώ στο κομμάτι της BMW με το 318 e46 μοντέλο του 2000 μετά από 1.5 μήνα ενώ πάνε ολα καλα ξαφνικά εκεί που σταματάω σε φανάρια κτλ πέφτουν οι στροφές στα 200-400 και τρέμει όλο το αμαξι οπως και ο δείκτης της κατανάλωσης τρεμοπαίζει. Με αποτέλεσμα να θέλει περισσότερο γκάζι κατα την εκκίνηση.
Τι μπορεί να φταίει ευχαριστώ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε Χάρη καλωσήρθες στην παρέα μας! :viannen_01: :viannen_01:
To πρόβλημα που περιγράφεις μπορεί να είναι κάτι απο τα ακόλουθα:
1) Kάποια διαρροή αέρα (σκισμένος σωλήνας) στην εισαγωγή
2) Αισθητήρας MAF (εγώ σε αυτό ποντάρω 99%)
3) Καθαρισμός στη βαλβίδα του ρελαντί
Αν είναι το ΜΑF, θα δεις και περισσότερη κατανάλωση καθώς και κάποια στιγμή το λαμπάκι του Check Engine θα ανάψει.
Πόσες χιλιάδες χιλίομετρα έχεις? Έχεις ξαναλλάξει MAF? Τι νούμερα κατανάλωσης έχεις?
Το πιο σωστό είναι να το βάλεις σε ενα διαγνωστικό να δεις μήπως υπάρχουν και άλλες ενδείξεις σχετικά με αυτό που περιγράφεις.
Ευχαριστώ πολυ φιλε μου είμαι στα 77.000 χιλιόμετρα δεν εχω κοντέρ καύσης δυστυχώς ειναι με τον παλιό κινητήρα σήμερα πήγα το είδα με έβγαλε και πρόβλημα σε φίλτρο νερού επίσης με είπε ο τεχνικός ότι ειναι από τον πνεύμονα πράγμα αδύνατον γιατί τον άλλαξα πρόσφατα εκτός εάν με καθάρισαν την πεταλούδα και έριξαν σπρέι εκεί μέσα.. Αισθητήρας MAF δεν το γνωρίζω τι ειναι ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Panagiotise46
27-04-16, 11:37
Ο MAF μετράει τη μαζα αέρα και αν είναι χαλασμένος δίνει λάθος μετρήσεις στο εγκέφαλό σου και έτσι ο κινητήρας λειτουργεί με λάθος μείγματα για αυτό και έχεις αυτή τη συμπεριφορά....
Συμφωνώ ότι το πιθανότερο φταίει ο maf.. είτε τον καταργείς είτε τον αλλάζεις (στοιχίζει λίγο ακριβά).
Εδώ και αρκετό καιρό βάζω μόνο ελιν crystal και δεν με έχει δημιουργήσει πρόβλημα ξανά.
Επίσης κάτι άλλο εάν γνωρίζει κάποιος όταν βάζω μπρος το αμάξι ανάβει απευθείας το air contrition υπάρχει τρόπος να μην ανάβει ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλησπέρα και Χρόνια πολλά , το πρόβλημα δεν έχει λυθεί δυστυχώς και επίσης αυτό γίνεται όταν ανάβω το aircondition πέφτουν οι στροφές και τρέμει όλο το αυτοκίνητο.
Επίσης ότι βασικό, όταν βάζω το κλειδί στην μηχανή πριν βάλω μπρος ανάβει αυτόματα το aircondition στον αέρα αυτό είναι φυσιολογικό ; Το έχω ρωτήσει και στην αντιπροσωπεία και μου λένε και αυτοί ότι είναι από την bmw και ότι δεν αλλάζει αυτό. Είναι τελείως τρελό μετά από 4 αυτοκίνητα δεν το έχω ξανά δει αυτό απλά το σβήνω και μετά βάζω μπρος. Μήπως ξέρει κάποιος πως απενεργοποιείται ; Διότι και φίλος με e46 δεν ξεκινάει αυτόματα το aircondition.
Το αυτοκίνητο γίνεται σέρβις στα ανάλογα χιλιόμετρα και σε αντιπροσωπεία πάντα. Κανείς δεν μπορεί να δει τι φταίει ούτε ο εγκέφαλος βγάζει πρόβλημα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ούτε εμένα άναβε το A/C αυτόματα όταν άνοιγα το διακόπτη στο E46 που είχα.
Στο 39 ανάβει αυτόματα, πάντως. Όχι ο κομπρεσσορας, μόνο ο αέρας.
Με το PA Soft δεν έχω καταφέρει να βρω πως απενεργοποιείται.
Ο αέρας ανάβει κατευθείαν με τον διακόπτη. Εγώ από εκεί έχω καταλάβει ότι φταίει και τρέμει ανα τακτά διαστήματα. Και ουι κάτι παίζει με το air condition
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο αέρας ανάβει κατευθείαν με τον διακόπτη. Εγώ από εκεί έχω καταλάβει ότι φταίει και τρέμει ανα τακτά διαστήματα. Και ουι κάτι παίζει με το air condition
Sent from my iPhone using TapatalkΚαι θα συνεχίσει να ανάβει Χάρη.
Ίσως με νεότερο Hardware να έχεις επιλογή για απενεργοποίηση, αλλά μιλάμε για αυτοκίνητα μετα το 2003.
Επειδή θυμάται όμως,
βάλτο στην μικρότερη σκάλα και οπότε ανάβει με ένα πάτημα θα μπορείς να το απενεργοποιείς( εγώ για τουλαχιστον, έτσι έκανα).
Καλές Γιορτές!!!
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Ναι αυτό κάνω το θέμα είναι ότι δεν με απασχολεί τόσο αυτό το θέμα αλλά το τρεμουλο σε ξαφνικά διαστήματα πέφτουν οι στροφές και τρέμει έτοιμο να σβήσει αλλά δεν σβήνει.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ναι αυτό κάνω το θέμα είναι ότι δεν με απασχολεί τόσο αυτό το θέμα αλλά το τρεμουλο σε ξαφνικά διαστήματα πέφτουν οι στροφές και τρέμει έτοιμο να σβήσει αλλά δεν σβήνει.
Sent from my iPhone using TapatalkΑν έχεις ελέγξει όλα όσα είπαμε την προηγούμενη φορά τότε θα ελεγα να κλείσεις το αέριο, και να κινηθείς δυο ημέρες μόνο με βενζίνη.
Εάν (αφού θα έχει αδειάσει το κύκλωμα του αερίου) συνεχίσεις να έχεις το ίδιο σύμπτωμα το ξανασυζηταμε.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
για το a/c που σου αναβει ειναι απο κωδικοποιηση κλειδιου. εχουν αποθηκευμενη αυτη τη ρυθμιση. δοκιμασε και με το δευτερο κλειδι. αν ειναι και εκει η ρυθμιση τοτε πρεπει να πας σε καποιον που ξερει να σου το αλλαξει. ειναι 1
λεπτο δουλειας.
για το a/c που σου αναβει ειναι απο κωδικοποιηση κλειδιου. εχουν αποθηκευμενη αυτη τη ρυθμιση. δοκιμασε και με το δευτερο κλειδι. αν ειναι και εκει η ρυθμιση τοτε πρεπει να πας σε καποιον που ξερει να σου το αλλαξει. ειναι 1
λεπτο δουλειας.Κώστα καλησπέρα και Χρόνια Πολλά,
Γνωρίζεις αν αυτό ισχύει και για αυτοκίνητα πριν τον 6/2000?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Καλησπέρα και πάλι δεν έχω αέριο. Βενζίνη μαμά είναι.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλησπέρα και πάλι δεν έχω αέριο. Βενζίνη μαμά είναι.
Sent from my iPhone using TapatalkΜε μπερδέψες...[emoji848]
Το φίλτρο νερού άλλαξες και τι πνεύμονα?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Και αντλια νερού και πνεύμονα και ρυθμιστή στροφών.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.