PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW M3/E30- Ιστορίες από το παρελθόν



Panagiotise46
25-03-16, 16:46
Προ δεκαπενταετίας είχα την τύχη και την "ατυχία":drive::drive: να είμαι κάτοχος ενός Μ3 E30.
Το αυτοκίνητο ήταν τελικά μετατροπή, αν και εμένα τότε με ειχαν διαβεβαιώσει οι πρώτοι μηχανικοί που το πήγα ότι ήταν γνήσιο (άρα το είχα πληρώσει για γνήσιο). Οι επόμενοι όμως (από την αντιπροσωπία) με διαβεβαίωσαν ότι ήταν μετατροπή, αλλά πολύ καλή, καθόσον είχε έλθει ολόκληρο αυτοκίνητο από Γερμανία και είχε μπει σε ένα κουφάρι εδώ. Ο ένας εκ των μηχανικών της αντιπροσωπίας συμμετείχε στη μετατροπή και έτσι το έμαθα.
Το αυτοκίνητο ήταν απίστευτο και στη κυριολεξία πέταγε με το evo 2 μοτέρ πάνω (όχι το ιταλικό) και το zf. Από τα καλύτερα αυτοκίνητα που είχα οδηγήσει. Δυστυχώς δεν έχω Photos, καθόσον εκείνη την εποχή δεν ήταν διαδεδομένα τα κινητά με κάμερα.
Πέραν όμως της απολαυτστικής οδήγησης και του γεγονότος ότι ήταν αμάξι που το κοίταγαν όλοι (ήταν και κόκκινο χρώμα με μαύρες ζάντες από το αντίστοιχο M5 για όσους γνωρίζουν) ήμου συνέχεια στη τσίτα μην πάθει κάτι...
Αντιμετώπισα πολλά προβλήματα με τα ηλεκτρικά του. Μέχρι και το κοντέρ κάποια στιγμή είχε χαλάσει. Το επόμενο παιδί που το είχε πάρει τότε, είχε αναγκαστεί να αλλάξει όλοκληρη τη πλεξούδα. Πέραν των ηλεκτρικών πόναγε στους θερμοστάτες. Αν θυμάμαι καλά είχα αλλάξει δύο. Το χειρότερο όλων όμως ήταν το zf όπου έσπασα τρία σασμάν. Πολύ καλό το zf γρήγορο, αλλά υπερβολικά ευαίσθητο. Γενικά ήταν αυτοκίνητο που το ευχαριστιώμουν στην οδήγηση, στο παιχνίδι, αλλά ήθελε πολύ παρακολούθηση και σχεδόν ανά δύο μήνες έπρεπε να το πηγαίνω συνεργείο απλά προληπτικά για να μην βγάλει κάτι. Σε προληπτικό έλεγχο για παράδειγμα αντιληφθήκαμε ότι ήθελαν ρύθμιση η βαλβίδες καθώς και αλλαγή τα ωστήρια κοκοράκια. Γλυτώσαμε το μοτέρ, αλλά θυμάμαι ότι και μετά τις βαλβίδες (δε θυμάμαι τώρα πόσα είχα πληρώσει, αλλά θυμάμαι ότι με είχε πονέσει...) αποφάσιασα να το πουλήσω, γαιτί πλέον δεν άντεχα άλλο να πληρώνω και με είχε κουράσει πολύ να είμαι στη τσίτα όποτε το άνοιγα. Δε ξέρω για τα πιο κανιούρια (Ε36,Ε46), αλλά θυμάμαι τότε είχα πει ποτέ ξανά Μ3!
Στη συνέχεια πήρα το Ε39 (με το μονό vanos) και βρήκα την υγειά μου. Φοβερά αξιόπιστο αυτοκίνητο, στα όσα χρόνια το είχα μόνο κρεμαριέρα και Compresor A/C χρειάστηκε να αλλάξω.
Αυτή ήταν η ιστορία μου με το Ε30 για τους λάτρεις του είδους:drive:

m_power_lunatic
25-03-16, 17:53
Ειχε πινακιδες ΝΒΒ-**** μήπως?

Panagiotise46
25-03-16, 19:16
ωχ ναι! Το γνωρίζεις το αυτοκίνητο?

m_power_lunatic
25-03-16, 19:23
Το περιεργο θα ητανε να μην το γνωριζα......δεν περιαυτολογω ποτε οποιος με ξερει αλλα θα κανω μια εξαιρεση :)

Ναι το ξερω, μεγαλη ιστορια, τωρα ειναι Θεσσαλονικη το αυτοκινητο και του βαζουνε μεγαλυτερο κινητηρα.Καπου εχω φωτο στον υπολογιστη μου θα την βαλω μεσα στο σου-κου.

Panagiotise46
25-03-16, 19:30
Απίστευτο! Τελικά είναι μικρός ο κόσμος! Εγώ το είχα αφήσει στη Σπάρτη! Αν μπορείς βάλε photo! Έχώ πολλές αναμνήσεις με αυτό το αυτοκίνητο!! Και εννοείται θέλω και τη συνέχεια αν μπορείς της ιστορίας του! Εννοείται respect που το γνωρίζεις!

alexm
25-03-16, 19:35
Το περιεργο θα ητανε να μην το γνωριζα......δεν περιαυτολογω ποτε οποιος με ξερει αλλα θα κανω μια εξαιρεση :)

Ναι το ξερω, μεγαλη ιστορια, τωρα ειναι Θεσσαλονικη το αυτοκινητο και του βαζουνε μεγαλυτερο κινητηρα.Καπου εχω φωτο στον υπολογιστη μου θα την βαλω μεσα στο σου-κου.

Ορε... Γιαννη, της CIA... αυτοκινητων εισαι;
Να σου δωσω τον αριθμο πλαισιου του Μ, να μου πεις τι δεν ξερω; :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

BILL007
25-03-16, 20:59
Ορε... Γιαννη, της CIA... αυτοκινητων εισαι;
Να σου δωσω τον αριθμο πλαισιου του Μ, να μου πεις τι δεν ξερω; :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Ο πατρινός και να μην ξέρει - ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!! :D :D :D :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

aristent
25-03-16, 21:08
Ορε... Γιαννη, της CIA... αυτοκινητων εισαι;
Να σου δωσω τον αριθμο πλαισιου του Μ, να μου πεις τι δεν ξερω; :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

θα σας πω εγω:
στην αρχη το ειχαν καποιοι Ιταλοι μαφιοζοι...
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/03/mafiakerdiitalia660-1.jpg

το ειχαν σκισει ολιγοντις στα παντιλικια....
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/03/maxresdefault-1.jpg

μετα βαλανε εναν μπαρμπα συνταξιουχο να πει οτι το χρησιμοποιουσε εκεινος να βγαινει μια βολτα μονο τις Κυριακες με καλο καιρο....αφου μετα απο απειλες, ετσι κι αλλιως, στο δικο του ονομα το ειχαν:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/03/ImagrumpyoldmanbutmydogstilllovesmebyEdY-1.png

και καπως ετσι ο Πατρινος διαπιστωσε οτι πρεπει να αλλαξει τα μεταλλα...:D
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/03/o-1.jpg

και το εσωσε.....και ευτυχως το ομορφυνε λιγο με αρκετα εξτρα!!!.... να εχει καποια αξια τελος παντων....:D
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/03/123517d1293383551m5e60brakes11082010018-1.jpg

Panagiotise46
25-03-16, 21:26
:thumbsup:

BILL007
26-03-16, 10:58
θα σας πω εγω:
στην αρχη το ειχαν καποιοι Ιταλοι μαφιοζοι...


το ειχαν σκισει ολιγοντις στα παντιλικια....


μετα βαλανε εναν μπαρμπα συνταξιουχο να πει οτι το χρησιμοποιουσε εκεινος να βγαινει μια βολτα μονο τις Κυριακες με καλο καιρο....αφου μετα απο απειλες, ετσι κι αλλιως, στο δικο του ονομα το ειχαν:


και καπως ετσι ο Πατρινος διαπιστωσε οτι πρεπει να αλλαξει τα μεταλλα...:D


και το εσωσε.....και ευτυχως το ομορφυνε λιγο με αρκετα εξτρα!!!.... να εχει καποια αξια τελος παντων....:D


:shok::shok::shok: :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1: :hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:

aggelos_xr
03-04-16, 15:35
Παναγιώτη αυτό δεν είναι?Το κρατησα για λιγο αλλα το εδιωξα.Εχει τα θεματάκια του στους θόλους άλλα γενικά ήταν καλό.Εαν θες φωτό έχω αρκετές να σου στειλω.

aggelos_xr
03-04-16, 15:39
και μια μπροστα.

m_power_lunatic
03-04-16, 15:42
Το 1995 ητανε εξωφυλλο στην Αγορα Αυτοκινητου με αδεια απο Οδδυ και αρ.πλαισιου οτι να ναι, το 1997-1999 πηγα να το αγορασω απο τον Καραγρηγορη και υστερα απο εναν φιλο του Βουδουρη.

Ειχε θεματα και δεν το προχωρησα αλλα μου αρεσε το κοκκινο με την ζαντα του Μ5 Ε34 την μαυρη χωρις τα καπακια.

Blacktan
03-04-16, 16:32
Καλα ρε παιδια , αδεια δεν κοιτατε στην αγορα μεταχειρισμενου ?

m_power_lunatic
03-04-16, 20:00
Ποιος ειπε ότι δεν κοιτάμε άδεια στο μεταχειρισμένο?Πώς το συμπερανες αυτό?
Είπαμε ότι ο αρ.πλαισίου ήτανε κουκουρουκου γιατί το αμάξι ήτανε από τον Οδδυ και είχε παραποιημένα αριθμό.

Πριν καν δούμε το ίδιο το αυτοκίνητο προς αγορά,πρώτα βλέπουμε άδεια και αρ.πλαισίου στην καρότσα.Αυτό εξασφαλίζει ότι συμβαδίζουν τα δυο τους αλλά δεν σημαίνει οτι δεν μπορεί να είναι παραποιημένα και πάλι.

Blacktan
03-04-16, 20:38
Εαν καποιος διαβασει ολα τα ποστ του Παναγιωτη (και γενικα του νηματος) δεν φαινεται να αναφερει πουθενα τσεκαρισμα αδειας ουτε διαπιστωση παραποιησης στοιχειων ...
Ευλογο λοιπον το ερωτημα , και εξακολουθητικα παραμενει ...

m_power_lunatic
03-04-16, 20:56
Το έγραψα ότι ειναι από τον Οδδυ και ο αρ.πλαισίου ήτανε αλλαγμένος,ο Παναγιωτης δεν το ήξερε μάλλον.Η καρότσα γνήσια και ο αρ.πλαισίου όχι από Μ3 Ε30 αλλά από απλό Ε30.

Blacktan
03-04-16, 21:10
Το έγραψα ότι ειναι από τον Οδδυ και ο αρ.πλαισίου ήτανε αλλαγμένος,ο Παναγιωτης δεν το ήξερε μάλλον.Η καρότσα γνήσια και ο αρ.πλαισίου όχι από Μ3 Ε30 αλλά από απλό Ε30.
Εμ , αυτο λεω ...
Εσυ το πηρες γραμμη, ο παναγιωτης ομως (και ο καθε ενας μας) ειναι δυνατον να αγορασει ενα αμαξι χωρις ελεγχο στοιχειων αδειας ?

m_power_lunatic
03-04-16, 21:47
Όχι ποτέ,απλά από τον Οδδυ είναι συχνό φαινόμενο γιατί έχει πολλά κλεμμένα,κατάσχεσης κτλ.

Panagiotise46
03-04-16, 22:53
Αυτό είναι το αυτοκίνητο! Αναγνώριζω και το χτυπηματάκι στο μπορστά σπόιλερ! Ό,τι φωτογραφίες έχεις στείλε ειδικά μέσα με το schnitzer τιμονάκι! (αυτές τις κρατάω εννοείται!). Βέβαια εγώ το είχα πάρει και με ένα χτύπημα στην πίσω αεροτομή, το οποίο φτιάχτηκε στη συνέχεια.
Όσον αφορά τον αριθμό πλαισίου,εγώ το αυτοκίνητο το είχα αγοράσει από φίλο οποίος το είχε ως γνήσιο. Γι αυτό θεώρησα ότι δεν χρειάζονταν να κοιτάξω, αλλά ούτε και ο φίλος γνώριζε για το αυτοκίνητο ( το είχε αγοράσει από μάντρα). Λάθος βέβαια,αλλά όταν είσαι 20 χρονών δεν έχεις μυαλό και ωριμότητα...πάθαμε και μάθαμε!

Panagiotise46
03-04-16, 22:56
Άγγελε πότε το είχες το αυτοκίνητο. Εγώ το είχα αγοράσει το κάπου το 2004 αν θυμάμαι καλά! Το πήρες μετά από εμένα?

m_power_lunatic
04-04-16, 09:34
Όχι έχουνε μεσολαβήσει και άλλα χέρια.

Blacktan
04-04-16, 10:26
Πω πω το καψερο ...
Καθε λημανι και καημος καθε καημος και δακρυ ...
:)

nik200
04-04-16, 10:35
παιδια απο τα λιγα που καταλαβαινω..το αμαξι ηταν πολυ ταλαιπωρημενο...

το zf σασμαν γενικα ειναι σκυλι....και το ξερω απο πρωτο χερι καθως το χε κολλητος σε 190ε 2.3 16v...αλλα και αλλος κολλητος με ε30 με m5 e34 μοτερ..και τα δυο δεν καναν κιχ....

Panagiotise46
04-04-16, 14:33
Εγώ άλλαξα τρία zf πάντως, αλλά με πολύ πίεση στο αυτοκίνητο. Αυτό που λες για τους θόλους εννοείς που έβρισκαμ οι ζάντες?

nik200
04-04-16, 17:41
Εγώ άλλαξα τρία zf πάντως, αλλά με πολύ πίεση στο αυτοκίνητο.

δεν εχει να κανει με πιεση...αλλα με τελειωμενα σασμαν συνηθως και μαλλον και με σκληρη και λανθασμενη-ισως-χρηση πανω σε αυτα...και στο λεω γιατι ουτε εγω εχω λυπηθει ποτε..αλλα δεν ειχα ποτε προβλημα..

giannis_compact
04-04-16, 19:31
Το αυτοκινητο τωρα εχει γινει ολικη ανακατασκευη με πολυ καλη δουλεια, το εβλεπα απο την πρωτη μερα που το ξεκινησαν μεχρι την τελευταια που τελειωσε. Τωρα εχει S54 κινητηρα και ειναι αξιοζηλευτο, βαμμενο απο την αρχη στο κοκκινο υπεροχο αυτο χρωμα. Πολλα πραγματα αγοραστηκαν καινουρια απο οσο ξερω, οπως μοκετες κλπ Μ3 Ε30.

m_power_lunatic
04-04-16, 19:56
Ακριβως αυτο εχει γινει τωρα, αν εχεις καμια φωτογραφια βαλτην αν το φωτογραφισεις.

Αν ηταν ο αρ.πλαισιου αυτος που θυμαμαι πριν πολλα χρονια πολυ πριν το παρουνε τα παιδια πιο πανω,ητανε απο τετραπορτο Ε30.

savvas bmwdakias
04-04-16, 21:09
Το εχω δει και γω οπως τα λεει ο Γιαννης. Στη Θεσσαλονικη απεναντι απο το ΤΙΤΑΝ για οσους ξερουν υπηρχε ενα συνεργειο το οποιο εκανε μετατροπες, απλα Ε30 σε Μ3 με γνησια ανταλλακτικα. Καποτε ενδιαφερθηκα να αγορασω ενα Ε30 φτηνοδουλεια για παιχνιδι και ο ιδιοκτητης του με πηγε εκει. Τοτε ειχαν δυο Ε30 καμπριο σε μωβ χρωμα Μ3 φουσκωματα πιθανων μετατροπες, ειχαν και ενα καραβαν φτιαγμενο , σασι Μ3 γνησια τα οποια περιμενανε να φτιαχτουν και κατι αλλες ανακατασκευες. Θυμαμαι τοτε ρωτησα τιμες και αν θυμαμαι καλα που ειχαν πει οτι ενα φτερο στοιχιζε στα 800 ευρω καινουριο. Το συνεργειο ηταν λιγο περιεργο και καπως κρυμμενο δεν ξερω κατα ποσο νομιμα γινοντουσαν ολα αυτα εκει. Περναω απο κει αλλα δεν μπορω να θυμηθω που ακριβως ηταν, εχει κανεις ιδεα για το εν λογω συνεργειο?

m_power_lunatic
04-04-16, 22:01
Αυτα τα αυτοκινητα απο καταβολης κοσμου που λενε ητανε τσακωμενα με την νομιμοτητα, μια ζωη τα χαρτια τους ειχανε προβληματα τα περισσοτερα και αυτο ειναι που τους δινει αξια ο αρ.πλαισιου χωρις αυτον δεν αξίζουν και τα τρελα λεφτα που βλέπετε εξω.

Panagiotise46
04-04-16, 22:07
όσον αφορά τα σασμάν το πρώτο ήταν σίγουρα ταλαιπωρημένο και το δεύτερο στη κυριολεξία του ήιπα το αίμα, προφανώς χρησιμοποιώντας το λανθασμένα (τώρα που έχω αποκτήσει την εμπειρία μπορώ να καταλάβω), γι αυτό και πήγα μετά σε τρίτο σασμάν.
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος ξέρει, είναι για το σκίσμιμο στο ράμφος. Κάποια φορά κατέβαινα τη Λ. Συγγρού με πολλά στην αριστέρη λωρίδα και στο ύψος του Παίδων υπάρχει μία ανωμαλία στο δρόμο (σαν σκάμα, υπάρχει ακόμα νομίζω στην αριστέρη λωρίδα). Εκεί έφυγε ψηλά το αυτοκίνητο και όταν έσκασε κάτω. θυμάμαι μου άναψαν όλες οι ενδείξεις (μέχρι και στο check panel που βρίσκεται στην οροφή για όσους γνωρίζουν). Έκανα δεξία, το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά, διαπίστωσα όμως ότι είχε σκιστεί ράμφος. Θα υποθέσω ότι αυτό έχει φτιαχτεί πλέον....

m_power_lunatic
05-04-16, 02:46
Είχε και άλλα θέματα η καρότσα,προφανώς φτιάχτηκαν όλα αυτά αλλά κάπως έτσι είναι από κατάσταση τα περισσότερα Μ3 Ε30 στην Ελλαδα.Μετά ζητάνε 20-30χιλιαρικα και όταν λέω εγώ ότι είναι πολλά είμαι σίγουρος ότι αρκετοί με σχολιαζουνε-ξερω ποιοι κιολας-αλλα ας βάλουνε μυαλουδακι όταν τους τα γράφουνε άλλοι τώρα.Ετσι-ετσι.....

nik200
05-04-16, 11:19
Είχε και άλλα θέματα η καρότσα,προφανώς φτιάχτηκαν όλα αυτά αλλά κάπως έτσι είναι από κατάσταση τα περισσότερα Μ3 Ε30 στην Ελλαδα.Μετά ζητάνε 20-30χιλιαρικα και όταν λέω εγώ ότι είναι πολλά είμαι σίγουρος ότι αρκετοί με σχολιαζουνε-ξερω ποιοι κιολας-αλλα ας βάλουνε μυαλουδακι όταν τους τα γράφουνε άλλοι τώρα.Ετσι-ετσι.....

εννοεις για μετατροπες της κακιας ωρας?????

και το λεω γιατι ξερω απειρα driftadika..που ουσιαστικα δεν εχουν παθει τιποτα απο καροτσα...(αν δεν ειχαν φαει 128 στουκες πιο πριν..)

m_power_lunatic
05-04-16, 12:25
Οχι και γνησια Μ3 Ε30 Νικο,2-3 σφαλιαρες και 25-40χιλιαρικα δεν επαιξε ποτε.Αν εισαι κοροιδαρα βεβαια ο δρομος ειναι ελευθερος.....

Panagiotise46
05-04-16, 23:43
Εγώ πάντως αν είχα τώρα τη δυνατότητα θα έπαιρνα ένα κουφάρι Ε30 (καθαρό) και θα το έφτιαχνα Μ3 από την αρχή και σιγά σιγά. Θα έβαζα και ένα 321 μοτέρ (νομίζω ότι μπαίνει, αλλά αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος) και μετά θα το κράταγα μέχρι να πεθάνω...

giannis_compact
06-04-16, 06:55
Εγώ πάντως αν είχα τώρα τη δυνατότητα θα έπαιρνα ένα κουφάρι Ε30 (καθαρό) και θα το έφτιαχνα Μ3 από την αρχή και σιγά σιγά. Θα έβαζα και ένα 321 μοτέρ (νομίζω ότι μπαίνει, αλλά αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος) και μετά θα το κράταγα μέχρι να πεθάνω...

Παναγιώτη το πρώην αυτοκίνητό σου φοράει κινητήρα S54 από Μ3 Ε46 με 343 άλογα και δουλεύει και το sport κουμπί και το dsc και τα πάντα. Άρα ο 321 μπαίνει, όπως και άλλοι μεγάλοι κινητήρες.

Panagiotise46
06-04-16, 09:19
Γιάννη δε μπορούσα να το φανταστώ ότι μπαίνουν τέτοιοι κινητηρες στο E30. Το έψαξα και είδα ότι έχουν βάλει μέχρι και μοτέρ από M6!!!! Μεγαλεία λοιπόν!!!! Πάντως άνετα έφτιαχνα ένα project Μ3 Ε30 από την άρχη. Και έτσι θα είχα και το κεφάλι μου ήσυχο γιατί θα ήξερα τι ακριβώς έχω βάλει πάνω στο αυτοκίνητο και δε θα ψαχνόμουν τι προβλήματα μπορεί να βγάλει κλπ.

nik200
06-04-16, 10:13
παιδες παντα με μια σοβαρη ενισχυση καροτσας.....στα ε30 τουλαχιστον...

ολες αυτες οι μετατροπες εχουν γινει...αλλα συνηθως με μισο roll cage (νομιμο αρα)...

παντως ο matt farah ερωτευτηκε ενα τετοιο....njoy


https://www.youtube.com/watch?v=hZzTg1GoOxo

m_power_lunatic
07-04-16, 11:27
Εγώ λατρεύω όλα τα Ε30 δεν με νοιάζει και 85αρι με σιδερένιους προφυλακτήρες να ειναι.

stef
07-04-16, 12:11
Εγώ λατρεύω όλα τα Ε30 δεν με νοιάζει και 85αρι με σιδερένιους προφυλακτήρες να ειναι.



is θα βρούμε;; Χαχα

alpaneras
21-04-16, 13:59
όσον αφορά τα σασμάν το πρώτο ήταν σίγουρα ταλαιπωρημένο και το δεύτερο στη κυριολεξία του ήιπα το αίμα, προφανώς χρησιμοποιώντας το λανθασμένα (τώρα που έχω αποκτήσει την εμπειρία μπορώ να καταλάβω), γι αυτό και πήγα μετά σε τρίτο σασμάν.
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος ξέρει, είναι για το σκίσμιμο στο ράμφος. Κάποια φορά κατέβαινα τη Λ. Συγγρού με πολλά στην αριστέρη λωρίδα και στο ύψος του Παίδων υπάρχει μία ανωμαλία στο δρόμο (σαν σκάμα, υπάρχει ακόμα νομίζω στην αριστέρη λωρίδα). Εκεί έφυγε ψηλά το αυτοκίνητο και όταν έσκασε κάτω. θυμάμαι μου άναψαν όλες οι ενδείξεις (μέχρι και στο check panel που βρίσκεται στην οροφή για όσους γνωρίζουν). Έκανα δεξία, το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά, διαπίστωσα όμως ότι είχε σκιστεί ράμφος. Θα υποθέσω ότι αυτό έχει φτιαχτεί πλέον....

Εννοείς σασμάν Μ3 με την πρώτη κάτω? Αυτά είναι getrag και όχι ΖF. Και μου προκαλεί εντύπωση πως χάλασες 3 σασμάν, αυτά είναι πολύ δυνατά και τα χρησιμοποιούν ακόμα και σήμερα σε μετατροπές εώς και 400-500 άλογα.
....εκτός αν όντως σου έβαζαν ZF!!

Panagiotise46
21-04-16, 16:02
Τα getrag δεν τα γνωρίζω. Η πρώτη ήταν όντως κάτω, αλλά αυτά μου είχαν πει ότι ήταν τα zf σασμάν. Επίσης όταν έψαχνα για να τα αλλάξω σαν zf τα ζητούσα!!

Stunt Mike
21-04-16, 22:46
Το σασμαν των Μ3 Ε30 ηταν οντως το Getrag 265/5 με την 1η κατω....Σε γενικες γραμμες ειναι ανθεκτικο σασμαν στην ροπη αλλα αδυναμο στα συγχρονιζε του σε κακη χρηση.....Υπηρχαν και ZF με την 1η κατω,κυριως σε Opel και Cosworth....Τα ZF με την 1η μπροστα,των Ε36-46-39 κτλ,ειναι σαφως ανθεκτικοτερα απο τα Ε30 σασμαν....

Panagiotise46
22-04-16, 09:09
Όσο ζεις μαθαίνεις.... πάντως εγώ σαν zf για M3E30 τα ζητούσα. Βασικά εκτός και από τη χρήση ήταν και θέμα κατάστασης.... όταν πήρα το αυτοκίνητο, τα ρουλεμάν του πρώτου σασμάν ήταν αρπαγμένα και ακουοντουσαν. Εγώ το αποτελειώσα.... Αλλάζω ένα δεύτερο το οποιο το είχα βρει φθηνα και κράτησε κάνα τρίμηνο... το τελευταίο το έψαξα πολύ,το πήρα σε άριστη κατάσταση και αυτό όντως κράτησε. Μέχρι και που το έδωσα δεν είχα αντιμετωπίσει άλλο πρόβλημα με σασμάν.... τώρα από αυτά που διαβάζω μάλλον getrag ήταν και όχι zf...