Επιστροφή στο Forum : F20: Προωρη ένδειξη αλλαγης σε πίσω τακάκια?
Καλημέρα σας!
Eχω ένα 116d του 04/15 με 11.500 χλμ και ειχα ενα δυνατο τρακάρισμα τον Νοέμβριο στα πισω πλαγια της πορτα και ροδας. Έγινε αλλαγη σε ζαντα, αμορτισερ, εγκεφαλο ABS και διαφορα αλλα του πισω μερους της ροδας.
Το πηρα το αυτοκινητο μετα απο 3.5 μηνες και διαπιστωσα οτι μου εβγαλε ενδειξη πως χρειαζεται αλλαγη στα τακακια τα πίσω σε 1800χλμ. Κοιταζοντας πίσω, οσο βλεπω απ έξω τουλαχιστον, εχει παρα πολλα χλμ ακομα γιατι το εξω τακακι ειναι σχεδον καινουριο.
Υπαρχει περιπτωση να είναι λάθος του εγκεφάλου λόγω αλλαγης? έχει φαγωθει το μέσα τακάκι? θεωρω πως ειναι πολυ νωρις για αλλαγη...
ΥΓ Κανω χρηση εντος πολης αλλα φρενο προσπαθω να μην πολυπατάω
Μπορεί να φταίει ο αισθητήρας που ελέγχει την φθορά στα τακάκια (να έπαθε ζημιά μετά το τρακάρισμα?)
Η αληθεια ειναι πως βλεπω καποια ποστ που αναφερουν για τα πίσω τακάκια αλλαγη στις 13.000 με 18.000 και τελικα δε ξερω τι να υπολογιζω, ισχύει ή είναι υπερβολή?
Σιγουρα η παστα που εχω απο την εξω μερια ειναι υπεραρκετη, για πολλα χλμ ακομα. Αυτο που θα κάνω εινια να τσεκαρω κι από μέσα τη ρόδα για το εσωτερικο τακακι κι επειτα θα παω στον Σφακιανακη να δω τι τρεχει τελικά.
Η αληθεια ειναι πως βλεπω καποια ποστ που αναφερουν για τα πίσω τακάκια αλλαγη στις 13.000 με 18.000 και τελικα δε ξερω τι να υπολογιζω, ισχύει ή είναι υπερβολή?
Σιγουρα η παστα που εχω απο την εξω μερια ειναι υπεραρκετη, για πολλα χλμ ακομα. Αυτο που θα κάνω εινια να τσεκαρω κι από μέσα τη ρόδα για το εσωτερικο τακακι κι επειτα θα παω στον Σφακιανακη να δω τι τρεχει τελικά.
Αρχηγε μπλοκαρισμα στον αισθητηρα ή αγορα καινουργιου.Γιατι ξεκινησε απο τα 12.000 στο πρωτο σερβις και τελικα μου εσπασε τα νευρα.Καθε 2-3 εβδομαδες χτυπουσε οτι θελει αλλαγη.Μηδενιζοταν μεσα απο το συστημα στον εγκεφαλο σε επισημο και τσουπ μετα απο μια περιοδο ξανα προβλημα...
Οποτε ή το μπλοκαρεις και ελεγχεις τακτικα για το ποσο εχει μεινει ή αγοραζεις καινουργιο αισθητηρα...
Αρχηγε μπλοκαρισμα στον αισθητηρα ή αγορα καινουργιου.Γιατι ξεκινησε απο τα 12.000 στο πρωτο σερβις και τελικα μου εσπασε τα νευρα.Καθε 2-3 εβδομαδες χτυπουσε οτι θελει αλλαγη.Μηδενιζοταν μεσα απο το συστημα στον εγκεφαλο σε επισημο και τσουπ μετα απο μια περιοδο ξανα προβλημα...
Οποτε ή το μπλοκαρεις και ελεγχεις τακτικα για το ποσο εχει μεινει ή αγοραζεις καινουργιο αισθητηρα...
Απο τη στιγμη που ειναι 4/15 το αυτοκινητο, τοτε φανταζομαι οτι ειναι εντος εγγυησης.
Να πας να στο αλλαξουν σε επισημο αντιπροσωπο!
Το πηγα σημερα στον Σφακιανακη, το τσεκαρε και εχουν υπολοιπο τα πισω 7.5 χιλιοστα, δηλαδη 1.5 χρονο τουλαχιστον. Επειτα εκλεισα ενα ραντεβου για να το παω και να μου κανει επαναπρογραμματισμο κλπ. για να επανελθει. Θα δω τοτε πως θα παει και αν εχει θεμα λογικα θα παει για αλλαγη καθως ειναι εντος εγγυησης.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.