PDA

Επιστροφή στο Forum : Εξάτμιση σε Ε92



LoufasGR
25-02-16, 20:15
Καλησπέρα στην παρέα ενδιαφέρομαι για αγορά e92 μοντέλο κοντά στο 2009-2011 γιατί από ότι βλέπω από εκεί και πέρα οι τιμές ξεφεύγουν..Θα ήθελα να μάθω πόσο περίπου στοιχίζει να αλλάξω εξάτμιση...Εμένα με ενδιαφέρει κυρίως από την μονή τελική που έχει να βγουν 4 όπως είναι στα M3 κλπ...Χρειάζεται αλλαγή μόνο η έξοδος ή πρέπει να αλλάξω και κάτι άλλο?
Είμαι λίγο άσχετος με το συγκεκριμένο θέμα.

:thanks:

Christopherk
25-02-16, 20:41
Καλησπέρα στην παρέα ενδιαφέρομαι για αγορά e92 μοντέλο κοντά στο 2009-2011 γιατί από ότι βλέπω από εκεί και πέρα οι τιμές ξεφεύγουν..Θα ήθελα να μάθω πόσο περίπου στοιχίζει να αλλάξω εξάτμιση...Εμένα με ενδιαφέρει κυρίως από την μονή τελική που έχει να βγουν 4 όπως είναι στα M3 κλπ...Χρειάζεται αλλαγή μόνο η έξοδος ή πρέπει να αλλάξω και κάτι άλλο?
Είμαι λίγο άσχετος με το συγκεκριμένο θέμα.

:thanks:

Θες να αγοράσεις e92 και σαν πρώτο πράγμα στο μυαλό σου σκέφτεσαι να βάλεις πολλές μπούκες αντί τι θα αποδώσει καλύτερα :thumbsdown:


Εγώ θα ήθελα κάτι τέτοιο καλύτερα


https://www.youtube.com/watch?v=AWn5vFgfHWU


Παγωτό θα μένουν όλοι τρελό εφέ



:cheers::cheers::cheers:

LoufasGR
25-02-16, 21:26
Ναι φίλε μου, είναι ένα ''κόλλημα'' που το έχω χρόνια...

LoufasGR
25-02-16, 21:34
Ρώτησα κάτι για το αισθητικό κομμάτι, πόσο θα στοιχήσει και αν θα έχει κάποια επίπτωση.

LoufasGR
25-02-16, 21:40
Υπάρχει περίπτωση να πάρω το αμάξι ενός γνωστού, μοντέλο του 09' ελληνικό με 91.000χλμ, ο άνθρωπος είναι οικογενειάρχης οπότε το συντηρεί καλά και δεν το έχει ''ζορίσει''. Το αυτοκίνητο έχει μόνο ηλιοροφή και ΤΙΠΟΤΑ άλλο από έξτρα, ούτε ζάντα, ούτε χαμήλωμα, ούτε φιμέ.Απολύτως τίποτα.

Οπότε επειδή θα κάνω πολλές αλλαγές εξωτερικά με ενδιαφέρει αρκετά να μάθω αν μπορώ να βγάλω 4 εξόδους πίσω. :)

Blacktan
26-02-16, 11:11
Θελει πατεντα , απο εξατμισα και κοψιμο προφυλακτηρα ...
Παρε βγαλε βαλε δεν ειναι ...

tsaltinho
26-02-16, 12:19
Ποιο Ε92 θα παρεις φιλε μου..?
316 ?
320 ?