Επιστροφή στο Forum : e 46 προβλημα σε ενα κυλινδρο
325-ε46-μ52τυ μοντ 1999
βενζινη με γκαζι!
μετα τις (περιπου) 4000 στροφες ρεταρει ο ενας κυλινδρος και το αμαξι
ειναι σαν να υπολειτουργει
σταματαω το σβηνω, το ξανα αναβω και ολα καλα
μεχρι τις 4000 στροφες....
οποια γνωμη ευπροσδεκτη
ευχαριστω εκ τον προτερων!
:mpaks:
ghost-rider
24-02-16, 07:00
Με γκαζι στο κανει?
Αν το γυρισεις βενζινη το κανει παλι?
εε πως κανεις ετσι..απλα μην πας πανω απο 4000 στροφες! :)
βασικα ξεκινα απο τα απλά... διαγνωστικό!!
karagiadim
27-02-16, 18:52
Σε M54B22 με παρόμοιο πρόβλημα, ένα βραχυκυκλωμένο μπουζί δημιούργησε το όλο πρόβλημα... αντικατάσταση και όλα ΟΚ...
τα αλαξα και τα 6 και παλι τιποτα φιλε μου karagiadim
λογικα απο δευτερα θα το *διαβασω* και βλεπουμε
Kazakos Garage
28-02-16, 21:06
δες τις φυσουνες του λουφτ.Αν ειναι τρυπιες τετοια κανει
misfire στον 4 κυλινδρο εβγαλε οταν το διαβασα
μπαινει σε safe mode και πεταει εξω τον 1 κυλινδρο
αερα δεν χανω συμπιεση εχω το μετρησα
η εκτιμηση του μαστορα ειναι οτι
εχει φαει λιγο την εδρα ωστε να εχω και συμπιεση αλλα και να περνανε καυσαερια τοσα ωστε να τα διαβαζει πολλα και να μπαινει σε safe mode και να πεταει τον ενα κυλινδρο εκτος
λογικα αν καποιος δεν εχει καποια αλλη ιδεα θα πρεπει να μπω σε αυτην την διαδικασια!
λοιπον εχω νεα !
αποσυνδεσα το υγραεριο εβγαλα το μπεκ απο τον τεταρτο για να το βαλω στον πρωτο
για να δω αν φταιει το μπεκ
τα καθαρισα και τα κουμπωσα επανω και το αμαξι δουλεβει ρολοι....
οποτε η το υγραεριο εκανε την ζημια η καποιο "βρομικο" μπεκ η η πλεξουδα δεν κουμπωνε
καλα επανω στα μπεκ αυτα απο εμενα σας ευχαριστω για το ενδιαφερον!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.