PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρώτες εντυπώσεις από 116d efficient dynamics



I_MNL
20-02-16, 21:36
Μάλιστα, ακριβώς
Έχω έρθει Ελλάδα για λίγες μέρες αλλά αυτή τη φορά αεροπορικώς:whistle:

Και νοίκιασα αυτοκίνητο, καλή τιμή λέω, ένα 116d ED 2015

Ενδιαφέρον

1) Το αυτοκίνητο έχει φάρδος και δυσκολέυεται σε στενούς δρόμους

2) Το τιμόνι είναι ηλεκτρικό, άρα απαράδεκτο. Δεν νιώθεις τίποτα, πάει ο παλιός καλός καιρός κλαψ

3) Κουνάει τον ποπό του σε στροφές και στο ίσιωμα με και χωρίς το traction control. Παράδειγμα δρόμου (για τους εξ Αθηνών)
Στο περιφερειακό δρόμο από Αργυρούπολη λίγο πριν βγούμε στον Καρέα, έχει μια μεγάλη ανηφόρα και μετά καμπή δεξιά πριν το φανάρι. Ε, λοιπόν, στην ευθεία με 3η ταχύτητα παρακλώ (είχα βγάλει φυσικλά το traction control off) κούνησε λιγο ποπό δεξιά, διόρθωσα ελαφρά, μετά αριστερά και ξανά ελαφρά διόρθωση.
Σήμερα πηγίνοντας προς Εθνική στο τελευταίο φανάρι Τατοιου στροφή αριστερα (πριν μπουμε Εθνική) σχεδόν από στάση ( το traction control 'ηταν on), το αισθάνθηκα οτι γλιστρησε ελαφρα και ήθελε ψιλοδιόρθωση.

Μάλιστα....

Βέβαια το ταξίδι Αθήνα-Λάρισα ήταν άνετο, ξεκούραστο και οικονομικό!!!! Το αμάξι πάει αξιοπρεπώς, αν και κάπου-κάπου αισθάνθηκα την έλλειψη ισχύος στις ανηφόρες πριν τον Αλμυρό.
Α, είχαμε και μπλόκα των αγροτών στις Μικροθήβες, Αλμυρό και Βελεστίνο. Κανένα πρόβλημα, αφού υπήρχαν παρακάμψεις

Θα δω αν καταφέρω να το ξεκουνήσω στην Λάρισα ή όταν γυρίσω Αθήνα

I_MNL
28-02-16, 14:04
Μερικές ακόμα παρατηρήσεις

Το σύστημα stop-start, αν δεν το απενεργοποιήσετε τότε
- η μηχανή παίρνει μπρος απο μόνη της και αν ακόμα κατά λάθος μας σβήσει στο ξεκίνημα
- η μηχανή παίρνει μπρος από μόνη της όταν σταματήσουμε και με ελαφρά κίνηση του τιμονιού δεξιά αριστερά

Στον αυτοκινητόδρομο με στροφές όπως έξω από Αλμυρό στο ρεύμα της κατηφορας, έπρεπε να έχω 4η ταχύτητα και παίζοντας γκάζι on-off κρατούσε 110-115, αλλά δεν το αισθανόμουν να πατάει τόσο καλά, όσο όταν είχα το ALPINA D3 το οποίο άνετα ήταν με 4η και 120-130 στα ίδια σημεία.

Σε αλάνα (όχι δημόσιος δρόμος), με το traction control off και το σύστημα stop-start απενεργοποιημένο
- θα κάνει ντόνατς με το τιμόνι κλειδωμένο και με 1η
- θα δυσκολευτεί να κάνει J-turn λόγω ABS εκτός αν υπάρχει γλίτσα
- θα πετάξει λίγο κωλαράκο στη στροφή, αν το επιθυμεί ο οδηγός

Γενικά είναι ένα τιμιο αυτοκίνητο-απάντηση στην τωρινή(!) Ελληνική φορολογική τρέλλα

I_MNL
29-02-16, 21:04
Εντυπώσεων συνέχεια...

Μετά απο κάποια εξοικείωση τόσες μέρες, πήγε καλύτερα στο δρόμο από Αθήνα προς Λάρισα.

1) Στο κλασσικό φανάρι Τατοίου αριστερά λίγο πριν την Εθνική, ούσα σταματημένη πρώτη στο φανάρι. Ξεκινώ άθελα μου λίγο καθυστερημένα και στο εκνευρισμένο κορναρισμα των πίσω αυτοκινήτων, ο άσσος απαντά με πέταγμα του ποπού (έτσι για να το δουν καλά) :th_Laie_67-1: και να μην φωνάζουν και το διόρθωσα. Είχα βγάλει το traction control off. Το φχαριστήθηκα έτσι!

2) Στο κομμάτι μέχρι την Υλύκη, διατήρησε ικανοποιητικές ταχύτητες 130-140, αλλά φαινόταν ευαίσθητο στους πλευρικούς ανέμους και στο οδόστρωμα και δεν μου ενέπνεε εμπιστοσύνη για πιο πολύ.

3) Όλως περιέργως στις στροφές Υλύκης και λίγο πιο πέρα Αλμυρού, είχε υποδειγματική συμπεριφορά, αφού τις έπαιρνε άνετα με 4η και 5η αναλόγως και μεταξύ 130-155. Χμ, ενδιαφέρον.

4) Τέλος στο κομμάτι μετά τον Βόλο και μέχρι τα διόδια πριν την Λάρισα, ο άσσος πλησιάσε ένα "ξεχασμένο" στην εξωτερική λωρίδα 46άρι με πινακίδες ΡΙΧ....και de-badged (οποτε δεν ξέρω αν ήταν 318 ή 320, γιατί για 316 ΔΕΝ πήγαινε όπως θα δείτε) γύρω στα 160...:whistle: κατά τα άλλα ο΄δρόμος ήταν άδειος!!! Τέλος πάντων ο άσσος δεν καταφέρε να προσπεράσει, αφού το 46άρι ήθελε να μείνει μπροστα :tease: Ο καημένούλης τελίκιασε στα 200 και παραπάνω δεν πήγαινε, ενώ το 46άρι έφευγε με πιο πολλά...

Μετά και απο αυτή την εμπειρία, το συμπέρασμα για το 116d efficient dynamics

- Το ηλεκτρικό τιμόνι παραμένει ένα σοβαρό μειονέκτημα, το οποίο χρειάζεται εξοικείωσης, ώστε να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες του σασί
- Το αυτοκίνητο έχει μαλακή ανάρτηση και μπορεί να "πλέει" ανάλογα με το οδόστρωμα. Θα το ήθελα λίγο πιο σφιχτό, αλλά αυτό είναι θέμα καθαρά προσωπικό
- Εφόσον ακολουθήσει κανείς καλές γραμμές (όσο γίνεται, αφού δεν είναι πίστα ο δρόμος), το αυτοκίνητο μπορεί να κρατήσει υψηλές ταχύτητες στις ανοιχτές παρατεταμένες στροφές. Φυσικά δεν ενθαρρύνω κάτι τέτοιο, απλά έγινε ως δοκιμή (αφού δεν μπορούσα να έρθω στην πιστα Σερρών λόγω του συνεδρίου...) και δεν θα επαναληφθεί.

Ελπίζω να μην σας κούρασα.

I_MNL
02-03-16, 21:56
- θα δυσκολευτεί να κάνει J-turn λόγω ABS εκτός αν υπάρχει γλίτσα



Οφείλω να διορθώσω πως ΝΑΙ θα την κάνει την μανούβρα, εφόσον ο χειριστής/ η χειρίστρια εξοικειωθεί ικανοποιητικά με την διαδικασία
:rally:

George bmw 114i
25-05-16, 19:46
Αγαπητή ή αγαπητέ (δεν κατάλαβα καλά) φίλη/ε, μου κάνει εντύπωση η αξιολόγησή σου στο αυτοκίνητο αυτό καθώς έχω εκ διαμέτρου αντίθετη γνώμη, ιδιαίτερα στα θέματα της ευελιξίας στην πόλη, του τιμονιού και της σταθερότητας στις στροφές. Κατ' εξοχήν (όπως ισχυρίζονται και οι κατασκευαστές του) πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που αισθάνεται καλά στο αστικό περιβάλλον. Σε αυτό βοηθάει το ελαφρύ (στο comford πρόγραμμα) και κοφτό τιμόνι και πραγματικά οδηγώ μέσα στα στενά με ένα χέρι. Το βρίσκω πολύ πιο ευέλικτο από ibiza που είχα και από διάφορα άλλα μικρότερα (peugeot, polo, corolla, audi A3, eos κ.λπ) που έχω οδηγήσει. Στην εθνική αν βάλεις το sport mode το τιμόνι βαραίνει και γίνεται απίστευτα καλό, τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα. Μου έχει κάνει επίσης εντύπωση ότι το τιμόνι κρατάει την πορεία στροφής χωρίς να σε πιέζει να πας ίσια ενώ στρίβεις. Βεβαία το δικό μου έχει και servotronic, δεν ξέρω αν αυτό κάνει κάποια διαφορά. Για τη σταθερότητα, η αλήθεια είναι ότι μπορεί να σε ξεγελάσει λίγο το αυτοκίνητο. Όταν το οδήγησα πρώτη φορά σε μικρές ταχύτητες ένιωσα πράγματι μια ανασφάλεια καθώς το ελαφρύ τιμόνι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν πατάς καλά στο δρόμο. Όταν όμως έστριβα με μεγάλες ταχύτητες και βροχή στην εθνική εκεί συνειδητοποίησα ότι πατάει γερά και ζυγισμένα σαν "τραπέζι". Πιστεύω ότι μπορεί να αδικείται το αυτοκίνητο αυτό στα test drive καθώς το βλέπεις πάντα σε χαμηλές ταχύτητες. Θεωρώ ότι είναι ένα πλήρες και καλό αυτοκίνητο μέσα στην πόλη. Αν έπρεπε να βρω ένα σημείο που υστερεί, ας πούμε έναντι της Mercedes Α 180 που έχω οδηγήσει, αυτό είναι μάλλον η ποιότητα κύλισης. Αλλά η BMW με run flat και η A180 χωρίς.

dreamer
26-05-16, 16:48
εγω παλι διαφωνω και με τους 2 σε ορισμενα θεματα.
το αυττοκινητο δεν πλεει καθολου σε οποιοδηποτε οδοστρωμα
δεν ειναι ευαισθητο σε πλευρικους ανεμους
δεν δυσκολευεται καθολου σε στενα γιατι στριβει ευκολα και υποδειγματικα ειδικα αν δεν εχεις ρανφλατ
και τελος οσον αφορα την ποιοτητα κυλισης το μονο αυτοκινητο που δεν μπορουμε να το συγγκρινουμε ειναι το απαραδεκτο α180.το συκρινω ευχαριστως με το νεο αντιστοιχο βολβο η' το γκολφ αλλα και παλι ειναι διαφορετικα σαν στησιματα,αφηνω την πισω κινηση η οποια γινεται αισθηττη σε ορισμενες περιπτωσεις.εχω οδηγησει ολα τα ανταγωνιστικα μοντελα της κατηγοριας αλλα αυτο ειναι και υποκειμενικο.ενα ειναι σιγουρο...
οταν ξαναμπαινα στην 116 αισθανομουν καλυτερα απο ολα τα αλλα!

mark e92
26-05-16, 17:43
εγω παλι διαφωνω και με τους 2 σε ορισμενα θεματα.
το αυττοκινητο δεν πλεει καθολου σε οποιοδηποτε οδοστρωμα
δεν ειναι ευαισθητο σε πλευρικους ανεμους
δεν δυσκολευεται καθολου σε στενα γιατι στριβει ευκολα και υποδειγματικα ειδικα αν δεν εχεις ρανφλατ
και τελος οσον αφορα την ποιοτητα κυλισης το μονο αυτοκινητο που δεν μπορουμε να το συγγκρινουμε ειναι το απαραδεκτο α180.το συκρινω ευχαριστως με το νεο αντιστοιχο βολβο η' το γκολφ αλλα και παλι ειναι διαφορετικα σαν στησιματα,αφηνω την πισω κινηση η οποια γινεται αισθηττη σε ορισμενες περιπτωσεις.εχω οδηγησει ολα τα ανταγωνιστικα μοντελα της κατηγοριας αλλα αυτο ειναι και υποκειμενικο.ενα ειναι σιγουρο...
οταν ξαναμπαινα στην 116 αισθανομουν καλυτερα απο ολα τα αλλα!

Έχεις οδηγήσει τα άλλα που αναφέρεις;
Όχι το Α180 τα άλλα;;;
Το V40 πχ;

dreamer
27-05-16, 10:00
Έχεις οδηγήσει τα άλλα που αναφέρεις;
Όχι το Α180 τα άλλα;;;
Το V40 πχ;

μα το ανεφερα...


εχω οδηγησει ολα τα ανταγωνιστικα μοντελα της κατηγοριας αλλα αυτο ειναι και υποκειμενικο.ενα ειναι σιγουρο...
οταν ξαναμπαινα στην 116 αισθανομουν καλυτερα απο ολα τα αλλα!

mark e92
27-05-16, 11:29
μα το ανεφερα...

Ειδικά με το v40... Χάος και σε ποιότητα κατασκευής :thumbsdown:

dreamer
29-05-16, 15:34
ποιοτητα κατασκευης δεν ξερω γιατι δεν το αγορασα..ποιοτητα κυλισης εχει,γιαυτο μιλησα.και εκει η α180 ειναι για εμενα στο τελος.

George bmw 114i
31-05-16, 13:19
εγω παλι διαφωνω και με τους 2 σε ορισμενα θεματα.
το αυττοκινητο δεν πλεει καθολου σε οποιοδηποτε οδοστρωμα
δεν ειναι ευαισθητο σε πλευρικους ανεμους
δεν δυσκολευεται καθολου σε στενα γιατι στριβει ευκολα και υποδειγματικα ειδικα αν δεν εχεις ρανφλατ
και τελος οσον αφορα την ποιοτητα κυλισης το μονο αυτοκινητο που δεν μπορουμε να το συγγκρινουμε ειναι το απαραδεκτο α180.το συκρινω ευχαριστως με το νεο αντιστοιχο βολβο η' το γκολφ αλλα και παλι ειναι διαφορετικα σαν στησιματα,αφηνω την πισω κινηση η οποια γινεται αισθηττη σε ορισμενες περιπτωσεις.εχω οδηγησει ολα τα ανταγωνιστικα μοντελα της κατηγοριας αλλα αυτο ειναι και υποκειμενικο.ενα ειναι σιγουρο...
οταν ξαναμπαινα στην 116 αισθανομουν καλυτερα απο ολα τα αλλα!

Για τους πλευρικούς ανέμους, επιβεβαιώνω κι εγώ την εντύπωσή σου, μια χαρά σταθερό είναι. Για την ποιότητα κύλισης έναντι της Α 180 το BMW πατάει καλύτερα αλλά βγάζει μία τραχύτητα κατά την κίνηση και χάνει από αυτό. Ίσως φταίνε τα run flat και έχω αρχίσει να σκέφτομαι την αλλαγή σε κανονικά, αλλά έχω διαβάσει τόσες αντιφατικές γνώμες που φοβάμαι να το κάνω. Εσύ έχει το 116 χωρίς run flat; Το αγόρασες έτσι ή τα άλλαξες στην πορεία; Αν έχεις κάνει την αλλαγή θα εκτιμούσα να μας αναφέρεις τις εντυπώσεις σου...

Τέλος, για το Volvo δεν έχω ιδέα. Έχω διαβάσει ότι πατάει στην πλατφόρμα του παλιού ford focus, το οποίο το είχα οδηγήσει και ήταν πολύ σταθερό στις στροφές. Ωστόσο, με ξενερώνει λίγο να σκέφτομαι ότι ένα αυτοκίνητο αυτού του επιπέδου πατάει πάνω στο παλιό focus!

dreamer
31-05-16, 19:12
Για τους πλευρικούς ανέμους, επιβεβαιώνω κι εγώ την εντύπωσή σου, μια χαρά σταθερό είναι. Για την ποιότητα κύλισης έναντι της Α 180 το BMW πατάει καλύτερα αλλά βγάζει μία τραχύτητα κατά την κίνηση και χάνει από αυτό. Ίσως φταίνε τα run flat και έχω αρχίσει να σκέφτομαι την αλλαγή σε κανονικά, αλλά έχω διαβάσει τόσες αντιφατικές γνώμες που φοβάμαι να το κάνω. Εσύ έχει το 116 χωρίς run flat; Το αγόρασες έτσι ή τα άλλαξες στην πορεία; Αν έχεις κάνει την αλλαγή θα εκτιμούσα να μας αναφέρεις τις εντυπώσεις σου...

Τέλος, για το Volvo δεν έχω ιδέα. Έχω διαβάσει ότι πατάει στην πλατφόρμα του παλιού ford focus, το οποίο το είχα οδηγήσει και ήταν πολύ σταθερό στις στροφές. Ωστόσο, με ξενερώνει λίγο να σκέφτομαι ότι ένα αυτοκίνητο αυτού του επιπέδου πατάει πάνω στο παλιό focus!

Δεν ξέρω πάνω που πατάει αλλά είναι πολύ καλο κάνε μια δοκιμή.οσο για το 116 εγώ εχω ε87.ομως εχω οδηγήσει πολλές φορες και σε διαφορες εκδόσεις το φ20 και νομίζω ότι είναι το καλύτερο με διαφορα .τα ρανφλατ στην φ20εμενα σε 16αρα πάντα δεν με ενόχλησαν καθόλου.στην ε87 ναι είναι τραχύ.στην φ20 με ενόχλησαν μόνο στην 17αρα πάντα .εκει είναι τραχύ.αλλά και πάλι τοστησιμο δεν συγκρίνεται απλά με κανένα.με συμβατικά θα δεις μια μικρή διαφορά τάξεως 10-20%.ειναι σαν να έχεις συμβατκη 17-18αρα πάντα πάνω στις λακκούβες και μετά να έβαλες 16αρες.

I_MNL
02-06-16, 00:36
Αγαπητή ή αγαπητέ (δεν κατάλαβα καλά) φίλη/ε, μου κάνει εντύπωση η αξιολόγησή σου στο αυτοκίνητο αυτό καθώς έχω εκ διαμέτρου αντίθετη γνώμη, ιδιαίτερα στα θέματα της ευελιξίας στην πόλη, του τιμονιού και της σταθερότητας στις στροφές. Κατ' εξοχήν (όπως ισχυρίζονται και οι κατασκευαστές του) πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που αισθάνεται καλά στο αστικό περιβάλλον. Σε αυτό βοηθάει το ελαφρύ (στο comford πρόγραμμα) και κοφτό τιμόνι και πραγματικά οδηγώ μέσα στα στενά με ένα χέρι. Το βρίσκω πολύ πιο ευέλικτο από ibiza που είχα και από διάφορα άλλα μικρότερα (peugeot, polo, corolla, audi A3, eos κ.λπ) που έχω οδηγήσει. Στην εθνική αν βάλεις το sport mode το τιμόνι βαραίνει και γίνεται απίστευτα καλό, τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα. Μου έχει κάνει επίσης εντύπωση ότι το τιμόνι κρατάει την πορεία στροφής χωρίς να σε πιέζει να πας ίσια ενώ στρίβεις. Βεβαία το δικό μου έχει και servotronic, δεν ξέρω αν αυτό κάνει κάποια διαφορά. Για τη σταθερότητα, η αλήθεια είναι ότι μπορεί να σε ξεγελάσει λίγο το αυτοκίνητο. Όταν το οδήγησα πρώτη φορά σε μικρές ταχύτητες ένιωσα πράγματι μια ανασφάλεια καθώς το ελαφρύ τιμόνι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν πατάς καλά στο δρόμο. Όταν όμως έστριβα με μεγάλες ταχύτητες και βροχή στην εθνική εκεί συνειδητοποίησα ότι πατάει γερά και ζυγισμένα σαν "τραπέζι". Πιστεύω ότι μπορεί να αδικείται το αυτοκίνητο αυτό στα test drive καθώς το βλέπεις πάντα σε χαμηλές ταχύτητες. Θεωρώ ότι είναι ένα πλήρες και καλό αυτοκίνητο μέσα στην πόλη. Αν έπρεπε να βρω ένα σημείο που υστερεί, ας πούμε έναντι της Mercedes Α 180 που έχω οδηγήσει, αυτό είναι μάλλον η ποιότητα κύλισης. Αλλά η BMW με run flat και η A180 χωρίς.

Γιώργο τώρα είδα το μήνυμα καθότι όχι πολύ τακτική (είμαι φίλη όχι φίλος!) λόγω δουλειάς.

Όπως καταλαβαίνω έχεις έναν Ασσο δικό σου οπότε τον έχεις μάθει και συνηθίσει στον τρόπο οδήγησης. Εγώ τον είχα νοικιάσει για 3 βδομάδες όταν ήρθα Ελλάδα και οπωσδήποτε είμαι επηρεασμένη και από τα άλλα αυτοκίνητα που οδηγώ συστηματικα (ALPINA D3, Jaguar XJ, Subaru WRX STi). Ακόμα και το τιμόνι στο Τζάγκιουαρ, που όμως είναι παλιότερο μοντέλο του 2003, είναι λιγότερο ελαφρύ στις επιτόπου στροφές και στην πόλη!
Αν έμενα Ελλάδα, τότε το BMW 116d θα ήταν ένα από τα δύο αυτοκίνητα που θα σκεφτόμουν να αγοράσω με κλειστά μάτια (λόγω του φορολογικού καθεστώτος), καθώς είναι ένα ολοκληρωμένο πακέτο. Στο κάτω κάτω της γραφής, κανείς δεν είναι τέλειος! Ούτε και τα αυτοκίνητα...

wantone
02-06-16, 11:02
Επηδει εχω το F20 1.5 118ι LCI Μ Sport να σημειωσω:

ότι και η Μ σπορτ αναρτηση πλεει σε δρομους με συνεχεις στροφες...σε αυτοκινητοδρομους με υψηλες ταχύτητες όμως είναι σταθερο πολύ

Παντως αν η Μ σπορτ αναρτηση εχει προβλήματα δεν μπορω να φανταστω τι βαρκα θα είναι με την στανταρ αναρτηση...
με πακετο Μ σπορτ η αεροδυναμικη βελτιώνεται αισθητα και το αμαξι είναι πολύ καλο, εχω ακουσει παραπονα για τα αλλα μοντελλα

το δικο μου τιμονι δεν εχει σερβοτρονικ και αρα είναι βαρυ στο παρκάρισμα...το πολύ ελαφρυ τιμονι είναι αν το αμαξι εχει το σερβοτρονικ που είναι εξτρα...σε αλλους αρεσει σε αλλους όχι...γενικα το τιμονι χωρις σερβοτρονικ είναι αρκετα καλο για ηλεκτρικο...

mark e92
02-06-16, 17:48
Δεν ξέρω πάνω που πατάει αλλά είναι πολύ καλο κάνε μια δοκιμή.οσο για το 116 εγώ εχω ε87.
Αν συγκρινεις Ε87 με το v40 ναι είναι καλύτερο και σε ποιότητα εσωτερικού.
Έχω 2 φίλους με 116i και λένε τα χειρότερα...
Με το f20 θέλω να πιστεύω ότι προβλήματα με τριγμους δεν έχει.
Σαν κυλησει είναι πολύ κοντά.

dreamer
03-06-16, 19:46
ε ναι μαρκο τωρα μην συγκρινεις ε87 με το v40 εχουν και μια διαφορα ηλικιας.επισης ειτε φ20 ειτε ε87 θα εχουν περισοτερους τριγμους απο αλλο αμαξι της ιδιας κατηγοριας λογω ρανφλατ και μονο.αν τα βγαλεις οπως σιγουρα ξερεις μειωνονται.το ε87 επισης εχει αλλο στησιμο απο το φ20 σαν στησιμο.το φ20εχει το στησιμο της 5αρας οποτε αποροφα καλυτερα κραδασμους και τους αποσβενει.
παντως οταν ειναι καινουρια ολα καλα ειναι.εχω μπει και στα αλλα μοντελλα που ειναι 6 χρονων και πανω και τριζουν ολα.οι ελληνικοι δρομοι ειναι αδυσωπητοι!

George bmw 114i
07-06-16, 21:11
Γιώργο τώρα είδα το μήνυμα καθότι όχι πολύ τακτική (είμαι φίλη όχι φίλος!) λόγω δουλειάς.

Όπως καταλαβαίνω έχεις έναν Ασσο δικό σου οπότε τον έχεις μάθει και συνηθίσει στον τρόπο οδήγησης. Εγώ τον είχα νοικιάσει για 3 βδομάδες όταν ήρθα Ελλάδα και οπωσδήποτε είμαι επηρεασμένη και από τα άλλα αυτοκίνητα που οδηγώ συστηματικα (ALPINA D3, Jaguar XJ, Subaru WRX STi). Ακόμα και το τιμόνι στο Τζάγκιουαρ, που όμως είναι παλιότερο μοντέλο του 2003, είναι λιγότερο ελαφρύ στις επιτόπου στροφές και στην πόλη!
Αν έμενα Ελλάδα, τότε το BMW 116d θα ήταν ένα από τα δύο αυτοκίνητα που θα σκεφτόμουν να αγοράσω με κλειστά μάτια (λόγω του φορολογικού καθεστώτος), καθώς είναι ένα ολοκληρωμένο πακέτο. Στο κάτω κάτω της γραφής, κανείς δεν είναι τέλειος! Ούτε και τα αυτοκίνητα...

Φίλη (τελικά).. Μαρί-Νοέλ, κανείς δεν είναι τέλειος, σίγουρα! Χθες μου έλεγε η γυναίκα μου ότι κυκλοφόρησε με Mercedes Α180 της εταιρείας της και έτριζε σαν κουδουνίστρα! Τι να πεις! Όπως καταλαβαίνεις όμως, πρέπει να αποκαλύψεις και το δεύτερο αυτοκίνητο που θα αγόραζες αν έμενες στην Ελλάδα....

George bmw 114i
07-06-16, 21:18
ε ναι μαρκο τωρα μην συγκρινεις ε87 με το v40 εχουν και μια διαφορα ηλικιας.επισης ειτε φ20 ειτε ε87 θα εχουν περισοτερους τριγμους απο αλλο αμαξι της ιδιας κατηγοριας λογω ρανφλατ και μονο.αν τα βγαλεις οπως σιγουρα ξερεις μειωνονται.το ε87 επισης εχει αλλο στησιμο απο το φ20 σαν στησιμο.το φ20εχει το στησιμο της 5αρας οποτε αποροφα καλυτερα κραδασμους και τους αποσβενει.
παντως οταν ειναι καινουρια ολα καλα ειναι.εχω μπει και στα αλλα μοντελλα που ειναι 6 χρονων και πανω και τριζουν ολα.οι ελληνικοι δρομοι ειναι αδυσωπητοι!

Έχω την εντύπωση ότι το E87 το έφτιαξαν λίγο στο πόδι για να μπουν στην κατηγορία... ίσως γι' αυτό το άλλαξαν ολοκληρωτικά και σχετικά γρήγορα. Όταν έψαχνα για αγορά είδα αρκετά μεταχειρισμένα και είχα μείνει άναυδος από τους αποχρωματισμούς στους αεραγωγούς, στα χερούλια, στο τιμόνι και σε διάφορα άλλα σημεία. Ούτε σε Fiat δεν βλέπεις τέτοιο χάλι, σε αυτοκίνητα 5-8 ετών. Για τους χώρους δεν το συζητώ καθόλου και επιπλέον, νομίζω ότι και ο κινητήρας που φορούσαν (αυτός με τα 115 στην αρχή και με τα 122 άλογα στη συνέχεια) είναι από τους πλέον ζημιάρηδες και αντιοικονομικούς της εταιρείας. Τον έχει φίλος σε Mini Countryman και έχει αγανακτήσει.

stef
07-06-16, 21:59
Τον έχει φίλος σε Mini Countryman και έχει αγανακτήσει.

Το πρώτο σου BMW?
Μην τα λες πουθενά πιο έξω αυτά γιατί δεν ισχύουν...

dreamer
08-06-16, 16:56
για το ε87 ισχυουν οσα λες εκτος του κινητητρα με 122 αλογα που εχω εγω τουλαχιστον ..θενκς γκοντ...δεν εχω θεματα.
παντως να ξερεις ολα τα αυτοκινητα εχουν θεματα και τα πριμιουμ ταχα...σημεια των καταναλωτικων καιρων...πλεον το ''φτιαχνω για χρονια να κρατησει'' δεν ειναι το πλεονεκτημα που διαφημιζουν οι εταιρειες.

tsaltinho
08-06-16, 17:10
Το πρώτο σου BMW?
Μην τα λες πουθενά πιο έξω αυτά γιατί δεν ισχύουν...

Επιβεβαιωνω τον Stef.
Απο οσο γνωριζω, αλλος κινητηρας το Ε87 ( ΒΜW) και αλλος ο κινητηρας των mini R55/56/57 ( PSA group ).
Εγω που ειχα προσωπικα το R56 122hp, δεν ειχα KANENA προβλημα με τοιν κινητηρα.
Συναδελφος με Ε87 116i με 120.000χλμ, δεν ειχε το παραμικρο προβλημα περα των κλασσικων....πολλαπλασιαστω ν

George bmw 114i
09-06-16, 14:15
Το πρώτο σου BMW?
Μην τα λες πουθενά πιο έξω αυτά γιατί δεν ισχύουν...

Ναι, το πρώτο μου BMW!
Υποθέτω ότι δεν δικαιούμαι δια να ομιλώ, μέχρι να αποκτήσω το 3ο, το 4ο... ποιο άραγε;

Αν έχεις άλλη γνώμη για τον κινητήρα μπορείς απλά να την πεις... δεν χρειάζεται να απαξιώνεις τον συνομιλητή σου για να πείσεις για το δίκιο σου!

Μακάρι να είναι super... γι' αυτό είμαστε εξάλλου bmw fans!

I_MNL
09-06-16, 14:27
Φίλη (τελικά).. Μαρί-Νοέλ, κανείς δεν είναι τέλειος, σίγουρα! Χθες μου έλεγε η γυναίκα μου ότι κυκλοφόρησε με Mercedes Α180 της εταιρείας της και έτριζε σαν κουδουνίστρα! Τι να πεις! Όπως καταλαβαίνεις όμως, πρέπει να αποκαλύψεις και το δεύτερο αυτοκίνητο που θα αγόραζες αν έμενες στην Ελλάδα....

Εαν ερχομουν Ελλαδα τακτικα (ας πουμε 1 φορα το μηνα) και ειχα τα λεφτα (που δεν περισσευουν τωρα ουτε κατα διανοια...:facepalm:) θα αγοραζα το νeo Fiat Abarth 695 biposto με το full track pack.
Επειδη ομως ειμαι και λιγο softie, θα μου αρεζε το Fiat Abarth 595 Competizione με τις 4 αποληξεις εξατμισης Monza και μονο 180 αλογακια!

Τις προσευχες σας, τις ευχες σας και μια καλη τυχη με υγεια και ...ισως...:cheers:

George bmw 114i
09-06-16, 15:05
Εαν ερχομουν Ελλαδα τακτικα (ας πουμε 1 φορα το μηνα) και ειχα τα λεφτα (που δεν περισσευουν τωρα ουτε κατα διανοια...:facepalm:) θα αγοραζα το νeo Fiat Abarth 695 biposto με το full track pack.
Επειδη ομως ειμαι και λιγο softie, θα μου αρεζε το Fiat Abarth 595 Competizione με τις 4 αποληξεις εξατμισης Monza και μονο 180 αλογακια!

Τις προσευχες σας, τις ευχες σας και μια καλη τυχη με υγεια και ...ισως...:cheers:

Πρέπει να είναι πύραυλος αυτό το αυτοκίνητο με αυτή τη δύναμη! Πόσο κάνει, ξέρεις;

mark e92
09-06-16, 16:08
Εαν ερχομουν Ελλαδα τακτικα (ας πουμε 1 φορα το μηνα) και ειχα τα λεφτα (που δεν περισσευουν τωρα ουτε κατα διανοια...:facepalm:) θα αγοραζα το νeo Fiat Abarth 695 biposto με το full track pack.
Επειδη ομως ειμαι και λιγο softie, θα μου αρεζε το Fiat Abarth 595 Competizione με τις 4 αποληξεις εξατμισης Monza και μονο 180 αλογακια!

Τις προσευχες σας, τις ευχες σας και μια καλη τυχη με υγεια και ...ισως...:cheers:
Να σε δω με τον κουβά που θα βάλεις τις βαλίτσες όταν έρθεις στο αεροδρόμιο; :th_Laie_67-1:
Την επόμενη φορά θα φέρω το δικό μου (t air όχι abarth) να κάνουμε test...

I_MNL
09-06-16, 16:27
Χα χα χα:th_Laie_67-1:
Πληροφοριες εδω www.abarth.gr

Το 695 Biposto απλα το ξεχναμε, γιατι η τιμη ειναι αλλου. Το 595 competizione, τελος παντων.
Το 500 twin air ωραιο αμαξακι. Γουσταρω!

Πλακα πλακα το μεγαλυτερο πορτ-μπαγκαζ το εχει το Subaru WRX STi, μακραν. Σορυ για το :offtopic:

stef
09-06-16, 20:01
Ναι, το πρώτο μου BMW!

Υποθέτω ότι δεν δικαιούμαι δια να ομιλώ, μέχρι να αποκτήσω το 3ο, το 4ο... ποιο άραγε;



Αν έχεις άλλη γνώμη για τον κινητήρα μπορείς απλά να την πεις... δεν χρειάζεται να απαξιώνεις τον συνομιλητή σου για να πείσεις για το δίκιο σου!



Μακάρι να είναι super... γι' αυτό είμαστε εξάλλου bmw fans!



Κανείς δεν είπε κάτι τέτοιο.
Απλά καλό είναι αυτό που γράφεις εαν δεν το γνωρίζεις καλύτερα να μην το γράψεις καν...
Δεν έχω άλλη γνώμη, 1 είναι η απάντηση και 1 είναι η σωστή απάντηση...
Έχουν ήδη απαντήσει παραπάνω άλλοι...

George bmw 114i
09-06-16, 21:16
Κανείς δεν είπε κάτι τέτοιο.
Απλά καλό είναι αυτό που γράφεις εαν δεν το γνωρίζεις καλύτερα να μην το γράψεις καν...
Δεν έχω άλλη γνώμη, 1 είναι η απάντηση και 1 είναι η σωστή απάντηση...
Έχουν ήδη απαντήσει παραπάνω άλλοι...

Για να βοηθήσω λίγο την κουβέντα μας, επίτρεψέ μου να διευκρινίσω τα εξής:

Για τον κινητήρα εγώ είπα ότι είναι από τους αντικοινομηκότερους και τους πιο ζημιάριδες της εταιρείας. Δεν είπα ότι γενικά είναι ζημιάρης, συγκριτικά το έθεσα. Μερικά στοιχεία:

1) Ζημιές

Μπορείς να ανατρέξεις στις έρευνες που έκανε το autotriti το 2007 και θα δεις ότι ενώ η BMW έχει μέσο δείκτη ζημιών 22, στο συγκεκριμένο μοντέλο έχει 25 που είναι και η χειρότερή της επίδοση ανάμεσα στα μοντέλα της.

Πηγή: https://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/35156.asp

2) Κατανάλωση

-Αυτός ο κινητήρας έβγαζε 115 ίππους και έκαιγε 6,24l/ 100 km.
-Ο τρέχον βγάζει 136 ίππους και καίει 4,8 - 5,2 l/ 100 km.

Πηγή: οι εργοστασιακές καταναλώσεις (οι πραγματικές είναι περισσότερες φυσικά και στους δύο, αλλά στον πρώτο ακόμη περισσότερο επειδή είναι ατμοσφαιρικός)

Τέλος, μίλησα για τους αποχρωματισμούς των πλαστικών στο εσωτερικό, μπορείς να δεις το post του φίλου παραπάνω που έχει το μοντέλο και θα καταλάβεις. Τώρα αν εσύ έχεις κανένα super duper μοντέλο, σίγουρα σου είναι πολύ δύσκολο να το πιστέψεις. Το καταλαβαίνω. Απόλαυσε την αυτοκινητάρα σου... και όλα καλά!

Φιλικά,
Γιώργος

stef
09-06-16, 21:42
Για τους χώρους δεν το συζητώ καθόλου και επιπλέον, νομίζω ότι και ο κινητήρας που φορούσαν (αυτός με τα 115 στην αρχή και με τα 122 άλογα στη συνέχεια) είναι από τους πλέον ζημιάρηδες και αντιοικονομικούς της εταιρείας. Τον έχει φίλος σε Mini Countryman και έχει αγανακτήσει.

Σε αυτό αναφέρομαι αλλά εσύ κάθεσαι και γράφεις άλλα...

Το Ε87 φορούσε Ν45Β16 & Ν43Β16
Το Countryman ΔΕΝ φορούσε κινητήρα BMW παρά μόνο στα diesel μοντέλα της(μιλάμε περίοδο 2010-2014)
Τώρα αν τύγχανε να έχει ίδια απόδοση το 116 με το mini countryman 1.6 δεν σημαίνει ότι φοράνε το ίδιο μοτέρ!
Τελειώνει εδώ η κουβέντα γιατί το κούρασες

mark e92
09-06-16, 21:47
Σε αυτό αναφέρομαι αλλά εσύ κάθεσαι και γράφεις άλλα...

Το Ε87 φορούσε Ν45Β16 & Ν43Β16
Το Countryman ΔΕΝ φορούσε κινητήρα BMW παρά μόνο στα diesel μοντέλα της(μιλάμε περίοδο 2010-2014)
Τώρα αν τύγχανε να έχει ίδια απόδοση το 116 με το mini countryman 1.6 δεν σημαίνει ότι φοράνε το ίδιο μοτέρ!
Τελειώνει εδώ η κουβέντα γιατί το κούρασες
Άσχετο
Τα diesel νομίζω ήταν PSA

stef
09-06-16, 21:54
Άσχετο

Τα diesel νομίζω ήταν PSA



BMW ήταν Μάρκο Ν47 diesel και άλλα συνεργασία BMW με PSA