Επιστροφή στο Forum : Πλυσιμο μοτερ! Τι πρεπει να προσεξω?
SoNiC_77Gr
17-02-16, 19:53
Καλησπερα στην παρεα.
Εδω κ λιγο καιρο εχω μια διαρροη λαδιου σε καποιο σημειο ψηλα στο μοτερ (Ν40,16αρι με τα 115ps).
Υποψιαζομαι πως ειναι απο το σημειο που ειναι το φιλτρο λαδιου, κατι με τις 2 φλαντες πρεπει να παιζει απλα δν μπορω να το δω καθαρα εκει που ειναι.
Περα απο αυτο, ολο το μοτερ ειναι μουσκεμα στο λαδι κ θελω να κατσω να το πλυνω για να σιγουρευτω οτι δν ειναι (και!) απο καπου αλλου..
Φοβαμαι ομως η αληθεια ειναι λογο των ηλεκτρολογικων θεματων. Θα το κανω με πιεστικο, απλα δν ξερω που πρεπει να προσεξω ακριβως..
Τι πρεπει να καλυψω, με τις επαφες θα παιζει θεμα? Εκτος απο το νερο μπορω να χρησιμοποιησω κ κατι αλλο μαζι για να βγει πιο ευκολα η λαδιλα?
Εχω ακουσει πολλους να λενε αστο οπως ειναι θα τα βραχυκυκλωσεις ολα, αλλοι μου λενε βαρα οσο θες με το πιεστικο δν παθαινει τπτ..
Κατι σιγουρο υπαρχει η μετα θα παω για πλεξουδα κ εγκεφαλο με μαυρο κλαμα?
giannis_compact
17-02-16, 20:26
Καλησπέρα. Λογικά στο Ν40 χάνεις λάδια από τη βάση φίλτρου λαδιού. Άλλαξε και τα δύο o-ring στις ηλεκτρομαγνητικές των vanos, διότι άν δεν τα έχεις αλλάξει θα χάνεις σίγουρα και από εκεί. Εγώ τα είχα αλλάξει 3 φορές. Όσο για το πλύσιμο μη φοβάσαι, το έπλενα τακτικά με πιεστικό. Έβγαζα το καπάκι με το σήμα μπροστά και απλά έβαζα μία σακκούλα στο φιλτροκούτι. Πάρε και ένα καθαριστικό για κινητήρες και θα γίνει σαν καινούριο.
Καλησπέρα. Λογικά στο Ν40 χάνεις λάδια από τη βάση φίλτρου λαδιού. Άλλαξε και τα δύο o-ring στις ηλεκτρομαγνητικές των vanos, διότι άν δεν τα έχεις αλλάξει θα χάνεις σίγουρα και από εκεί. Εγώ τα είχα αλλάξει 3 φορές. Όσο για το πλύσιμο μη φοβάσαι, το έπλενα τακτικά με πιεστικό. Έβγαζα το καπάκι με το σήμα μπροστά και απλά έβαζα μία σακκούλα στο φιλτροκούτι. Πάρε και ένα καθαριστικό για κινητήρες και θα γίνει σαν καινούριο.
Γιαννη για δώσε info για τα δυο o-ring στις ηλεκτρομαγνητικές των vanos.
Κωδικός ;
giannis_compact
17-02-16, 20:44
Από δύο ο-ring κάθε ηλεκτρομαγνητική.
11367546379 x2
11367506178 x2
Μπορούν να λερώσουν πολύ όλο το μπλοκ άν χάνουν. Έχουν πολύ μικρό κόστος και πανεύκολο τρόπο αντικατάστασης.
SoNiC_77Gr
18-02-16, 18:58
Καλησπέρα. Λογικά στο Ν40 χάνεις λάδια από τη βάση φίλτρου λαδιού. Άλλαξε και τα δύο o-ring στις ηλεκτρομαγνητικές των vanos, διότι άν δεν τα έχεις αλλάξει θα χάνεις σίγουρα και από εκεί. Εγώ τα είχα αλλάξει 3 φορές. Όσο για το πλύσιμο μη φοβάσαι, το έπλενα τακτικά με πιεστικό. Έβγαζα το καπάκι με το σήμα μπροστά και απλά έβαζα μία σακκούλα στο φιλτροκούτι. Πάρε και ένα καθαριστικό για κινητήρες και θα γίνει σαν καινούριο.
Εχανα κ απο τις ηλεκτρομαγνητικες αλλα το εφτιαξα το καλοκαιρι που μας περασε, το καθαρισα με ενα πινελακι για να βλεπω αν ξαναχανει αλλα ειναι οκ απο εκει.
Οποτε προστατευω το φιλτροκουτι, να φανταστω δυναμο σιγουρα, ο εγκεφαλος ειναι καλυμενος ετσι κ αλλιως αλλα δν προκειται να ριξω προς τα εκει καθολου νερο..
Τα μικροκαλωδια κ τις επαφες φοβαμαι αν κ δν θα επιμεινω καθολου, ισα που θα περασω απο πανω τους.
για το καθαρισμα θα σου προτεινα αν θελεις ντε και καλα να το πλυνεις να χρησιμοποιησεις ζεστο νερο και απο μακρια με την πιεση...
Δες επίσης εδώ https://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=217823
και εδω https://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=217933 (https://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=217933&page=2)
SoNiC_77Gr
19-02-16, 22:28
Δες επίσης εδώ https://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=217823
και εδω https://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=217933 (https://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=217933&page=2)
Ευχαριστω φιλε, εχει πληροφοριες μεσα πολυ καλες! Λογικα θα το επιχειρησω την Κυριακη με την βοηθεια ενος φιλου που το εχει κανει στο δικο του με το ιδιο μοτερ. Ελπιζω να πανε ολα καλα..
SoNiC_77Gr
29-02-16, 17:47
Λοιπον, update!
Εχθες εκανα τελικα το πλυσιμο μαζι με τον φιλο που ευτυχως ηρθε κ βοηθησε!
Μονωσαμε οτι χρειαζοταν, οσο το δυνατον καλυτερα (δυναμο, περιοχη εγκεφαλου)
Με κρυο μοτερ εννοειται ξεκινησαμε να ψεκαζουμε με ενα degreaser της Facom κ αφου το αφησαμε κανα 10λεπτο να δρασει αρχισαμε να του ριχνουμε με το πιεστικο.
Στις επαφες με προσοχη κ οχι πολυ εντονα κ οπουδηποτε αλλου πανω στο μπλοκ με το κιλο κ απροβληματιστα!
Το αφησαμε με ανοιχτο καπο στον ηλιο κ μετα του εριξα κ ενα φυσημα σε ολες τις επαφες για να φυγουν ολα τα νερα εντελως..
Μετα απο κανα 2ωρο περιπου το βαζουμε μπροστα κ ολα κομπλε! Το μονο θεματακι που εχω ειναι οτι εκει που παταει ο ιμαντας για το υδραυλικο, δυναμο, aircondition, ακουγεται θορυβος, ελαχιστος που οταν παταω γκαζι κ ανεβαινουν οι στροφες γινεται πιο εντονος μεχρι που καλυπτεται απο τον θορυβο του μοτερ κ χανεται.. Εβαλα σπρευ γρασου αλλα συνεχιζει...
Νομιζω αν δν κανω λαθος οτι προερχεται απο αυτο που εχω κυκλωσει με κοκκινο στην παρακατω φωτο..
Καμια γνωμη??
https://s23.postimg.org/zc6i2lzfr/2112714014.jpg (https://postimg.org/image/zc6i2lzfr/)
Μήπως το λουρί είναι φαγωμένο και αυτο προκαλεί το θόρυβο? Πότε το έχεις αλλάξει τελευταία φορά?
SoNiC_77Gr
01-03-16, 18:06
Ου παει καιρος πολυς, αλλα δν φαινεται να εχει φθορα..
Αλλωστε θα ακουγοταν κ πριν, αυτο ξεκινησε αμεσως μετα το πλυσιμο κ ακουγεται μονο απο το συγκεκριμενο σημειο.
george.x82
01-03-16, 22:04
Αφού έπλυνες την μηχανή έχει πάει νερό εκεί μεταξύ ιμάντα και τροχαλίας με αποτέλεσμα να πατινάρει ο ιμάντας πάνω στην τροχαλία και ακούς αυτό το ΅ΆστρίγκλισμαΆΆ να το πω , ίσως να είναι και ο ιμάντας σου σε φάση αντικατάστασης οπότε στο εμφάνισε μια ώρα αρχύτερα. Αυτός ο ήχος ακούγεται και στις παρακάτω περιπτώσεις, όταν ο ιμάντας είναι στα τελευταία του, ή όταν έχει λίγο ακόμη ψωμί αλλά τα πρωινά κυρίως με υγρασία ακούγεται και μόλις φύγει η υγρασία σταματά.
Βγάλε τον ιμάντα και γύρνα με το χέρι το ροδάκι του τεντωτήρα που έχεις στον κύκλο. Δεν πρέπει να γυρίζει τελείως ελεύθερο. Πρέπει να έχει κάποια αντίσταση και να σταματάει αμέσως. Αν γυρίζει ελεύθερα, θέλει αλλαγή.
SoNiC_77Gr
02-03-16, 20:59
Αφού έπλυνες την μηχανή έχει πάει νερό εκεί μεταξύ ιμάντα και τροχαλίας με αποτέλεσμα να πατινάρει ο ιμάντας πάνω στην τροχαλία και ακούς αυτό το ΅ΆστρίγκλισμαΆΆ να το πω , ίσως να είναι και ο ιμάντας σου σε φάση αντικατάστασης οπότε στο εμφάνισε μια ώρα αρχύτερα. Αυτός ο ήχος ακούγεται και στις παρακάτω περιπτώσεις, όταν ο ιμάντας είναι στα τελευταία του, ή όταν έχει λίγο ακόμη ψωμί αλλά τα πρωινά κυρίως με υγρασία ακούγεται και μόλις φύγει η υγρασία σταματά.
Βασικα ακουγεται περισσοτερο λες κ τα εχει παιξει το ρουλεμαν παρα σαν στριγκλισμα που κανει ο ιμαντας. Επισης βλεπω οτι η τροχαλια γυριζει κανονικα χωρις να χανει στροφες οποτε ο ιμαντας δν φαινεται να γλυστραει πανω στην τροχαλια.
Επισης μου ακουγεται συνεχως κ το πρωι κ το μεσημερι που δν υπαρχει υγρασια.
Παντως γενικα ειναι σε καλη κατασταση ο ιμαντας χωρις φθορα.
Βγάλε τον ιμάντα και γύρνα με το χέρι το ροδάκι του τεντωτήρα που έχεις στον κύκλο. Δεν πρέπει να γυρίζει τελείως ελεύθερο. Πρέπει να έχει κάποια αντίσταση και να σταματάει αμέσως. Αν γυρίζει ελεύθερα, θέλει αλλαγή.
Μαλλον αυτη θα ειναι η επομενη κινηση για να σιγουρευτω οτι ειναι απο εκει.
Αν ειναι απο τον τεντωτηρα αλλαζει μονο το ρουλεμαν η παει σετ ολο?
Σετ, κάνα 25άρι-30 είχε αν θυμάμαι καλά στο δικό μου, μάρκας Swag. Δε το θεωρώ απαραίτητο να βάλεις από την αντιπροσωπεία.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.