PDA

Επιστροφή στο Forum : Μπλοκέ διαφορικό



Jimmys_Z
11-02-16, 15:31
Καλησπέρα παιδιά!
Σκέφτομαι να αλλάξω το μαμά διαφορικό με ένα μπλοκέ os giken και έχω αρχίσει να ψάχνομαι να δω τι παίζει γενικά και από τιμές.
Αξίζει να ασχοληθώ με μια τέτοια αναβάθμιση ή όχι και τι θα πρέπει να προσέξω?
Το ζετάκι μου είναι 1900cc με κινητήρα Μ43....

:thanks::thanks:

deepBLUE
11-02-16, 15:35
Mπορείς να βάλεις αν θές και άξονα απο Ζ3Μ .
Βέβαια μετά πιθανότατα να χρειαστείς προσθήκες για τις ζάντες σου .

BILL007
11-02-16, 16:31
ή πιο φθηνά ακόμα να βρεις μπλοκέ διαφορικό απο Ε30. Κάνει μια χαρά μιας και ο πίσω άξονας του Ζ3 είναι απο το Ε30 :D

Jimmys_Z
13-02-16, 09:10
Καλημέρα παιδιά!
Όπως είπες Bill είναι μια καλή λύση αν βρω μπλοκέ από ε30. Τι βήμα όμως θα πρέπει να βρω ωστε να μη μου πέσει πολύ κοντό ή πολύ μακρύ? Πώς μπορώ να ελέγξω το βήμα που έχω τώρα?
Θέλω να με βοηθάει στην πάντα 1η-2α (3η πουυυ με 118 άλογακια), από ταξιδιωτικής άποψης τώρα πάω γύρω στα 160-170 σταθερά..

Όλες οι πληροφορίες είναι χρήσιμες και σημαντικές ώστε να βοηθήσετε κι εμάς τους μη ξέροντες :drive::hyper:

Stunt Mike
13-02-16, 10:20
Βημα κρατας το δικο σου,αφου σε ικανοποιει....

Jimmys_Z
14-02-16, 11:42
Έκανα μια αναζήτηση με το πλαίσιο στο info (https://gr.bmwfans.info/parts-catalog/)του φορουμ και μου έβγαλε για το βήμα l=44:13=3,38 αν κατάλαβα καλά.. Αν το κοντυνω λίγο για περισσοτερα γκαζια τι βήμα θα προτεινατε 3,91 για παράδειγμα? Θα έχω μεγάλη απώλεια σε ταξίδια σαν απόδοση/τελικη ??

Kostas Maras
14-02-16, 16:57
Βημα κρατας το δικο σου,αφου σε ικανοποιει....

Οτι ακριβώς σου είπε κι ο Μιχάλης......κρατά το ίδιο!

vaspap
14-02-16, 23:17
Αν έχεις διαφορικό μεγάλο καβούκι, δηλαδη αυτο με τις 8 βίδες στο πισω μέρος στο καπάκι τοτε... Βρες ένα ίδιο διαφορικό απο M3 Ε30, ειναι ότι καλύτερο, το βημα τα ειναι 3,43 αν θυμάμαι καλα, λιγο πιο μακρι, πολυ μικρή διαφορά. Διαφορετικα μην κάνεις τιποτα θα χρειαστείς πάνω απο 1000

vaspap
14-02-16, 23:36
Έκανα μια αναζήτηση με το πλαίσιο στο info (https://gr.bmwfans.info/parts-catalog/)του φορουμ και μου έβγαλε για το βήμα l=44:13=3,38 αν κατάλαβα καλά.. Αν το κοντυνω λίγο για περισσοτερα γκαζια τι βήμα θα προτεινατε 3,91 για παράδειγμα? Θα έχω μεγάλη απώλεια σε ταξίδια σαν απόδοση/τελικη ??
Δεν νομίζω ότι έχεις 3,38 δεν ειμαι σίγουρος, αλλα πιστευω ότι έχεις κάτι σε 3,64 αν θες να το κοντινής το 3,91 θα ειναι καλό. Θα έχεις κατανάλωση περισσότερη και μικρότερη τελική αν έπιανες κοφτη στα 230χλμ. με το 3,64, τοτε με 3,91 θα πιάνεις κοφτη στα 220χλμ.
Αν δεν έχεις σκοπο να πας για ντιφτ σε πιστα που εκεί χριαζετε το σπιναρισμα απο χαμηλα, τοτε μην το κοντινής,.
Μακρινέ το θα έχεις περισσότερη οικονομία στα ταξίδια και στην καθημερινότητα, και μπορεί να χάσεις λιγο δυναμη χαμηλά θα την κερδισεις ομως με το παραπάνω στις υψηλές στροφές με περισσότερα χλμ. στις στροφές που τοτε αποδίδει το αμαξι όλη του την ιπποδυναμη

Jimmys_Z
15-02-16, 19:16
Ακόμα ψάχνομαι δεν έχω βρει κάτι από ε30... θα ρωτήσω και αντιπροσωπεία να μου πούνε τι βήμα έχει το διαφορικό που φοράει τώρα και θα το ερευνήσω κιάλλο.

Stunt Mike
15-02-16, 20:15
Αν έχεις διαφορικό μεγάλο καβούκι, δηλαδη αυτο με τις 8 βίδες στο πισω μέρος στο καπάκι τοτε... Βρες ένα ίδιο διαφορικό απο M3 Ε30, ειναι ότι καλύτερο, το βημα τα ειναι 3,43 αν θυμάμαι καλα, λιγο πιο μακρι, πολυ μικρή διαφορά. Διαφορετικα μην κάνεις τιποτα θα χρειαστείς πάνω απο 1000
Δεν εχει μεγαλο καβουκι...Μ43 ειναι...


Δεν νομίζω ότι έχεις 3,38 δεν ειμαι σίγουρος, αλλα πιστευω ότι έχεις κάτι σε 3,64 αν θες να το κοντινής το 3,91 θα ειναι καλό. Θα έχεις κατανάλωση περισσότερη και μικρότερη τελική αν έπιανες κοφτη στα 230χλμ. με το 3,64, τοτε με 3,91 θα πιάνεις κοφτη στα 220χλμ.
Αν δεν έχεις σκοπο να πας για ντιφτ σε πιστα που εκεί χριαζετε το σπιναρισμα απο χαμηλα, τοτε μην το κοντινής,.
Μακρινέ το θα έχεις περισσότερη οικονομία στα ταξίδια και στην καθημερινότητα, και μπορεί να χάσεις λιγο δυναμη χαμηλά θα την κερδισεις ομως με το παραπάνω στις υψηλές στροφές με περισσότερα χλμ. στις στροφές που τοτε αποδίδει το αμαξι όλη του την ιπποδυναμη

Εχει 3.38,αφου του το'βγαλε με βαση το πλαισιο κι εξαλλου με ποια λογικη να φοραει 3.64??Κανενα 4κυλινδρο μπεμβε δεν φοραγε αυτο το βημα,οπως επισης δεν εβγαινε 3.64 σε μικρο καβουκι 168αρι....
Τα χλμ επισης που θα βαραει κοφτη,εξαρτωνται απο το μεχρι που φτανει ο κοφτης!Με το 3.91 παντως και κοφτη στις 7000σαλ,θα πιανει περιπου 200χλμ σκαρτα....Στην πραγματικοτητα βεβαια,ηδη στις 6000σαλ και 175χλμ θα το'χει σκασει το μοτερακι του....

vaspap
15-02-16, 21:33
Δεν εχει μεγαλο καβουκι...Μ43 ειναι...



Εχει 3.38,αφου του το'βγαλε με βαση το πλαισιο κι εξαλλου με ποια λογικη να φοραει 3.64??Κανενα 4κυλινδρο μπεμβε δεν φοραγε αυτο το βημα,οπως επισης δεν εβγαινε 3.64 σε μικρο καβουκι 168αρι....
Τα χλμ επισης που θα βαραει κοφτη,εξαρτωνται απο το μεχρι που φτανει ο κοφτης!Με το 3.91 παντως και κοφτη στις 7000σαλ,θα πιανει περιπου 200χλμ σκαρτα....Στην πραγματικοτητα βεβαια,ηδη στις 6000σαλ και 175χλμ θα το'χει σκασει το μοτερακι του....

Όπως είπα δεν ειμαι σίγουρος και δεν είχα ποτε τετρακιλινδρο,

Πες μας τις γνώσεις σου, δεκτες, χωρίς να σχιολιαζεις.... Τα λέω καλα

vaspap
15-02-16, 21:38
Και τι να το κανεις το μπλοκε??? Χωρίς δυναμη δεν θα καταλάβεις και πολλά και δεν σου χρειαζετε. Χωρίς παρεξήγηση αλλα μ'αρεσει να λέω την αληθεια.

Jimmys_Z
15-02-16, 22:02
Πολύ καλές οι γνώμες σας και δεκτές οι απόψεις σας, το μπλοκέ το ήθελα να με βοηθάει σε καμιά στροφούλα στην πόλη 1η 2α να κάνουμε καμιά πάντα (αααντε και καμια πίστα βλ. Σέσι) τίποτα παραπάνω όπως είπες λόγω έλλειψης δύναμης.... Και γι αυτό άνοιξα και το θρεντ να κάνουμε μια κουβεντούλα με όσους ξέρουν και έχουν όρεξη και να πουν τα πράγματα όπως είναι!! thumb

wheelman
15-02-16, 22:30
Πολύ καλές οι γνώμες σας και δεκτές οι απόψεις σας, το μπλοκέ το ήθελα να με βοηθάει σε καμιά στροφούλα στην πόλη 1η 2α να κάνουμε καμιά πάντα (αααντε και καμια πίστα βλ. Σέσι) τίποτα παραπάνω όπως είπες λόγω έλλειψης δύναμης.... Και γι αυτό άνοιξα και το θρεντ να κάνουμε μια κουβεντούλα με όσους ξέρουν και έχουν όρεξη και να πουν τα πράγματα όπως είναι!! thumb
Αν θες να πουμε τα πραγματα με το ονομα τους sorry αλλα το Σεσι μονο πιστα που δεν ειναι, κ ετσι οπως γλιστραει μεχρι κ πατινι δεν θα σου χρειαστει το μπλοκε εκει..

Γνωμη μου παντα ετσι...
Δεν σου λεω μην το βαλεις.

Βαλτο κ ας γουσταρεις μονο που θα ξερεις οτι θα ειναι πανω

Send from my OT 997D

Stunt Mike
16-02-16, 00:44
Πολύ καλές οι γνώμες σας και δεκτές οι απόψεις σας, το μπλοκέ το ήθελα να με βοηθάει σε καμιά στροφούλα στην πόλη 1η 2α να κάνουμε καμιά πάντα (αααντε και καμια πίστα βλ. Σέσι) τίποτα παραπάνω όπως είπες λόγω έλλειψης δύναμης.... Και γι αυτό άνοιξα και το θρεντ να κάνουμε μια κουβεντούλα με όσους ξέρουν και έχουν όρεξη και να πουν τα πράγματα όπως είναι!! thumb

Στο Σεσι δεν χρειαζεσαι μπλοκε......μαθηματα χρειαζεσαι... thumb

Jimmys_Z
16-02-16, 09:02
Σίγουρα θα χρειαστώ μαθήματα για να παίζω καλά με τη μπέμπα και σκέφτηκα να ξεκινησω με το μπλοκέ για υποστήριξη, υποθέτω.. :drive: