Επιστροφή στο Forum : Nεο Ford Focus RS
Nεο Ford Focus RS (https://www.gocar.gr/news/new-models/17204,5_HOT_INFO_gia_to_neo_Ford_Focus_RS.html)
5 HOT INFO για το νέο Ford Focus RS
Πόσο δυνατό και γρήγορο είναι; Ποια συστήματα υπόσχονται μοναδική οδηγική απόλαυση;
Γιάννης Λημναίος στις 05.02.2016
Το νέο Ford Focus RS δεν κουβαλά απλώς μια παράδοση οδηγικής απόλαυσης, αλλά λανσάρει νέες τεχνολογίες που υπόσχονται την απόλυτη οδηγική εμπειρία. Ας δούμε εν τάχει τα 5 βασικά του χαρακτηριστικά που κάθε λάτρης της μάρκας ή/και της σπορ οδήγησης πρέπει να γνωρίζει:
HOT INFO 1: Είναι το ταχύτερο RS όλων των εποχών με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.3 EcoBoost 350 ίππων, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,7 sec και τελική ταχύτητα 266 km/h.
HOT INFO 2: Στην 3η του γενιά το Focus RS αποκτά για πρώτη φορά σύστημα τετρακίνησης Ford Performance AWD με Δυναμικό Σύστημα Ανακατανομής της Ροπής (Dynamic Torque Vectoring).
HOT INFO 3: Υπάρχουν 4 διαφορικά προφίλ οδήγησης (Drive Modes): Normal, Sport για οδήγηση στο δρόμο, Track και Drift Mode για χρήση μόνο σε πίστα. Το σύστημα Drift Mode επιτρέπει στον οδηγό να πραγματοποιεί ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση ισχύος.
HOT INFO 4: Διαθέτει σύστημα ελέγχου εκκίνησης Launch Control που εξασφαλίζει την ταχύτερη δυνατή επιτάχυνση από στάση.
HOT INFO 5: Το νέο Ford Focus RS είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στην ελληνική αγορά με τιμή 46.640 ευρώ.
Μας βλέπω όλους κάποια στιγμή για VAG και Ford:th_Laie_67-1::hystericalbs1:
Μας βλέπω όλους κάποια στιγμή για VAG και Ford:th_Laie_67-1::hystericalbs1:
:fountwtis::fountwtis::fountwtis::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1::hy stericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1::hysteri calbs1:
μπροστα στα 33k του νεου ταπερ που με τους φορους του ελλαδισταν εκτοξευεται στα 66k, νομιζω πολλοι θα προτιμησουν τα -20k για το rs
https://www.zougla.gr/automoto/tests/ford/article/odigoume-to-panisxiro-ford-focus-rs-stin-pista
Christopherk
05-02-16, 16:03
:fountwtis::fountwtis::fountwtis::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1::hy stericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1::hysteri calbs1:
Μου φαίνεται ότι μερικοί έχετε ήδη vag :whistle:
Τούμπανο το αυτοκίνητο και εργοστασιακό!!!!
Αλλο Ford ( ! ) και άλλο VW ( :no:) κύριοι . Μήν τα μπλέκουμε !!
Πάντως θυμάμαι πως στο παρελθόν, σε αρκετούς εδώ στο φόρουμ, δεν άρεσε το Focus. :original:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=19250&highlight=Focus
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=8675&highlight=Focus
Τι έγινε; το αγόρασε κανένας;
Εγώ δεν έχω πετύχει κανένα στο δρόμο, μάλλον χάλι θα είναι... :D :D :D
Εγώ δεν έχω πετύχει κανένα στο δρόμο, μάλλον χάλι θα είναι... :D :D :D
Με τιμή 47.000 ευρώ, φυσικά και είναι χάλι !! ( Χάλι Γαλάζιο !! ) :th_Laie_67-1:
m_power_lunatic
26-07-16, 12:25
Το πετυχα εγω στο Πορτο Χελι την περασμενη εβδομαδα,ωραιο ειναι εξωτερικα,δεν ειναι σαν το πρωτο (που μου αρεσει κιολας ) τωρα στον δρομο δεν γνωριζω τί κανει αλλα είναι αρκούντως εντυπωσιακο και ποιοτικό σίγουρα αν κρίνω από την εξαιρετική πραγματικά ποιότητα όλων των προηγούμενων FORD FOCUS (καμία σχέση με VAG).
Δες τι κανει..
https://www.youtube.com/watch?v=aEuY88zVyi8
https://www.youtube.com/watch?v=X_LCunEbH44
Δεν θέλω να φουντώσω καταστάσεις αλλά...
https://www.youtube.com/watch?v=qqdCOsJRewc
Δεν θέλω να φουντώσω καταστάσεις αλλά...
:hyper: :hyper: :hyper: :D :D :D :D :fountwtis: :fountwtis: :fountwtis: :fountwtis:
εχουμε και λεμε.....
ειχα την τυχη να οδηγησω αυτο το αμαξι...και απλα με μια λεξη ειναι εκπληκτικο!!!!
1)το τιμονι του ειναι εξαιρετικο..μεταφερει παρα πολυ καλα για τετρακινητο πληροφοριες και ειναι και πολυ γρηγορο και με αριστη επαναφορα...
2)σασμαν-ωραιο κουμπωμα ευκολο...ισως λιγο παραπανω απο οτι μας αρεσει εμας στα bmw...αλλα παρα πολυ καλο
3)πενταλ φρενα-αριστα..για μυτη τακουνι...και πολυ δυναμη και διαρκεια...γενικα το αμαξι ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΙ!!!
4)πλαισιο....μασιφ και πολυ δεμενο παντου...το αισθανεσαι οταν ξεκολαει οτι συνεργαζεται απιστευτα ολο το αμαξι...
5)μοτερ...ελαχιστο lag...και πανω απο τις 2500 πεταει...δεν εχει την ωμη δυναμη ή τα ψηλα ενος n54..αλλα για 2.3 lt και 1500+ κιλα παει παρα πολυ καλα...για να σας δωσω ενα μετρο συγκρισης...σαν ενα καλο m3 e46...ισως και ενα κλικ πιο γρηγορο...
6)οδικη συμπεριφορα....all the money..αυτο πληρωνεις κατα ουσια...ξεχαστε evo και λοιπα πιο μονοδιαστατα τετρακινητα...το αμαξι θυμιζει πισωκινητο πολυ..και οδηγιεται ανετα ετσι..χωρις να φοβασαι καν την εισοδο στη στροφη...ειναι σχεδον μαγικο το αμαξι...και δεν ειμαι τυπος που ενθουσιαζομαι ευκολα...πραγματικα μπραβο στην ford....
7)ποιοτικα...καλο...δεν φτανει group vag...αλλα δεν με χαλαει κιολας καθολου...ωραιο εσωτερικο..πολυ μοντερνο...ισως λιγακι φλυαρο...αλλα δεν σε πολυνοιαζει....
8)καταναλωση...ναι καιει..αρκετα...υπολογιστε κανα 13-14αρι....και αν πατησεις...πολυ..δεν πρεπει να μας νοιαζει ομως...οταν περνας τοσο καλα!
9)ηχος...εχει την πλακα του...ναι δεν ειναι ενα ακομα group vag...που δεν εχει ηχο...θυμιζει λιγακι wrc...με τα σκασιματακια του...και το ηχο του τουρμπισματος...εχει χαρακτηρα..!
10)αναρτηση..εγω το οδηγησα και με τα bucket extra..εξαιρετα..αλλα ειναι λιγακι σκληρουλι...δεν νομιζω οτι θα κουρασει αμα το βαλεις σε χαλαρο mode...
συνολο....για 36-38 χηνες εξαιρετικο....4.5/5 αστερια ευκολα!
Για 36-38 ναι είναι καλό αλλά με 50 σχεδόν θα ήθελες λίγο καλύτερη ποιότητα εσωτερικού
θα ήθελες λίγο καλύτερη ποιότητα εσωτερικού
Ίδια ποιότητα υλικών εσωτερικού έχει και το καινούργιο Mustang... :facepalm:
36-38?
51 δε κάνει?
Ούτε 36, ούτε 38, ούτε 51 :original:
Αρχική τιμή γδυτό "Από 46.640 ¤" https://www.ford.gr/BuildandPrice/Focus-RS/RS# thumb
Ούτε 36, ούτε 38, ούτε 51 :original:
Αρχική τιμή γδυτό "Από 46.640 ¤" https://www.ford.gr/BuildandPrice/Focus-RS/RS# thumb
51.378 για την ακρίβεια:
https://www.ford.gr/Hidden/PVPriceList
(δεν έχει ενημερωθεί το configurator με τις νέες τιμές)
Φάουλ που δεν αναγράφουν στο site τις πραγματικές τιμές ένα μήνα αργότερα....
γραψτε λαθος..46 ηθελα να πω...
Ίδια ποιότητα υλικών εσωτερικού έχει και το καινούργιο Mustang... :facepalm:
Εκεί να δεις χάλια.
Κλασσικό αμερικάνικο...
Φάουλ που δεν αναγράφουν στο site τις πραγματικές τιμές ένα μήνα αργότερα....
Έχουν θέμα όλοι μετά τις αλλαγές στη φορολογία.
Ούτε της Mercedes ούτε της BMW το configurator δουλεύει.
Οι τιμές όμως στο site υπάρχουν σε μορφή τιμοκαταλόγου.
m_power_lunatic
29-07-16, 11:29
Εμφανισιακα εχουνε ωραια στοιχεια αλλα κανενα τους δεν με τρελαινει,ουτε θα εδινα λεφτα για καποιο απο αυτα.Βασικα δεν ειναι πισωκινητα και δεν ειναι BMW ;)
προς τους κολημενους bmwδακηδες (ειμαι και γω ενας!).....
το αμαξι πραγματικα αξιζει....και σαν οδηγηση για τον δρομο κυριως ειναι φανταστικο..εχει πολυ και πραγματικο χαρακτηρα...και δεν εχει σχεση με το ταπεινο hatchback που δειχνει απ εξω...για τα λεφτα του αξιζει μεχρι το τελευταιο ευρω...350 αλογα για 46χιλιαρικα δεν ειναι και ασχημα...να υπενθυμισω οτι ο αναλογος ασσος εκανε 65 και μ3 90....
καταλαβαινω τον σκεπτικισμο καποιων...οπως ειχα εγω μεχρι να το οδηγησω....πραγματικα οδηγειστε το αν σας δωθει η ευκαιρια.....και θα δειτε οτι εχει στοιχεια ενος "σοβαρου" αυτοκινητου....οσο το πατας γινεται καλυτερο...
52 κάνει με τις νέες τιμές, αλλά το ακούω αυτό που λέει ο Νίκος.
Πρέπει να είναι απίστευτα fun to drive αυτοκίνητο.
Άνετα θα το αγόραζα!
σε αυτα τα λεφτα παιζει νομιζω και το Α45 MErc AMG και νομιζω και το R Που ειναι τετρακινητα και πιο γρηγορα!!
52 κάνει με τις νέες τιμές, αλλά το ακούω αυτό που λέει ο Νίκος.
Πρέπει να είναι απίστευτα fun to drive αυτοκίνητο.
Άνετα θα το αγόραζα!
σκεψου οτι το αγορασαν οι matt farah (the smoking tyre), shmee (shmee 150) και καποιος ακομα δοκιμαστης που μ διαφευγει τωρα!!
σε αυτα τα λεφτα παιζει νομιζω και το Α45 MErc AMG και νομιζω και το R Που ειναι τετρακινητα και πιο γρηγορα!!
Καλά, δε θες να μάθεις που έχει πάει η Α45 με τις νέες τιμές. 61 πήγε συν κάτι εξτράκια (AMG pack, sport exhaust κλπ) πάμε στα 66. :shok:
Και απ'ότι διαβάζω, το RS είναι πιο involving. Οδηγείται λένε σαν πισωκίνητο. :thumbsup:
σκεψου οτι το αγορασαν οι matt farah (the smoking tyre), shmee (shmee 150) και καποιος ακομα δοκιμαστης που μ διαφευγει τωρα!!
Ναι ρε.
btw o Shmee...ΕΝΤΕΛΩΣ Αγγλάρας?!!
m_power_lunatic
29-07-16, 14:05
Απο τα προαναφερθεντα αν επρεπε να παρω καποιο θα αγοραζα το RS ξεκαθαρα.
Εδω το ΜΚ1 ford focus RS ητανε παρα-παρα πολυ καλο σε τιμονι,στριψιμο,αισθηση.
Το ΤΕΑΜ RS βγαζει πραγματικα drivers cars και πολλα θα ηθελα να τα εχω στο γκαραζ μου αλλα διπλα στην Μ ΜOTORSPORT χανουνε σε καποια πεδια που για εμενα ειναι σημαντικα.
Γνωμη μου και μονο βεβαια.
Καλά, δε θες να μάθεις που έχει πάει η Α45 με τις νέες τιμές. 61 πήγε συν κάτι εξτράκια (AMG pack, sport exhaust κλπ) πάμε στα 66. :shok:
Και απ'ότι διαβάζω, το RS είναι πιο involving. Οδηγείται λένε σαν πισωκίνητο. :thumbsup:
Ναι ρε.
btw o Shmee...ΕΝΤΕΛΩΣ Αγγλάρας?!!
εννουσα το golf R !! εν ξερω ποσο εχει παει αυτο!
εννουσα το golf R !! εν ξερω ποσο εχει παει αυτο!
Αυτό νομίζω δε το φέρνει καν η ελληνική αντιπροσωπία.
Δε το έχω δει καν στο κατάλογο.
Όντως πολύ καλό, καλύτερο από το S3.
Sent from my E6853 using Tapatalk
Πάντως θεωρώ οτι του λείπει του Focus ενα σύγχρονο καλό αυτόματο κιβώτιο.
Στο παραπανω βιντεακι αυτό επαιξε τον μεγαλυτερο ρολο.
Όσο και να προσπαθεις με την κουτάλα όσο και καλος να είσαι, με το που πας να αλλαξεις ταχύτητα το mercedes έχει ηδη αλλάξει.
Απο την αλλη σίγουρα θα ανέβαζε το κοστος γεγονος το οποίο θα το δυσκόλευε ακομα περισσοτερο να πουλησει λόγω όνοματος Ford (κάτι το οποίο είναι ευκολότερο για την premium μαρκα mercedes)
Εξαιρετικο αυτοκινητο, οτι πιο κοντα στο πολεμικο Evo απο οτι δειχνει, αλλα πολλα τα λεφτα για αυτην την κατηγορια.
Πριν μερικα χρονια η συγκεκριμενη κατηγορια ηταν σε πολυ χαμηλοτερα επιπεδα τιμης Typer R, Golf GTI, Astra OPC κλπ
Τα 60Κ+ ειναι μεγαλο νουμερο και οποιος εχει να τα διαθεσει εχει πολυ δυνατες επιλογες σε μτχ οπως ενα Carrera 997.2.
Η ενα Μ3/335 Ε92 DCT και τα ρεστα για φορους/βελτιωση
Δυσκολη επιλογη
Ναι είναι κοροϊδία πλέον να δίνεις τόσα λεφτά για καινούργιο στο ελλάντα, αφού τα μισά είναι φόροι.
Ακόμα και να τα χεις.
Για καινούργια μόνο κανά yaris κλπ
m_power_lunatic
30-07-16, 16:22
Θα συμφώνησω με τα δυο παραπανω μέλη μας!Σωστές τοποθετήσεις.
παιδες οσαναφορα τα αμαξια της κατηγοριας...ο τυπος και ο κοσμος λεει τα εξης...
a45 amg...πολυ πιεσμενο μοτερ....με πολλα σπασιματα...και αρκετα υποστροφικο...αν και πολυ καλυτερο απο τα περισσοτερα!
rs3...μονο μοτερ αξιζει..οδηγικα δεν!
type r...πολυ ξερο..οπως ολα τα type r ηταν παντα..θα κουρασει...+ το μοτερ δεν ειναι κατι το φοβερο...
golf r....φοβερο all rounder...αξιζει για καθημερινο....ισως λιγο πιο grown up απο το focus
astra opc...ενταξει δεν ειναι καν στην κατηγορια...
megane...πολυ ειδικα επισης...χωρις καμια μεταπωληση εδω...αν και οδηγικα ισως απο τα καλυτερα..δυστυχως μονο μπροστα κινηση!
leon...φοβερο...αλλα επισης αλλη κατηγορια..και τρελλο value for money
m_power_lunatic
30-07-16, 18:14
46αρι ///M μεταχειρισμένο και κανένα δίλημμα :)
παιδες οσαναφορα τα αμαξια της κατηγοριας...ο τυπος και ο κοσμος λεει τα εξης...
a45 amg...πολυ πιεσμενο μοτερ....με πολλα σπασιματα...και αρκετα υποστροφικο...αν και πολυ καλυτερο απο τα περισσοτερα!
rs3...μονο μοτερ αξιζει..οδηγικα δεν!
type r...πολυ ξερο..οπως ολα τα type r ηταν παντα..θα κουρασει...+ το μοτερ δεν ειναι κατι το φοβερο...
golf r....φοβερο all rounder...αξιζει για καθημερινο....ισως λιγο πιο grown up απο το focus
astra opc...ενταξει δεν ειναι καν στην κατηγορια...
megane...πολυ ειδικα επισης...χωρις καμια μεταπωληση εδω...αν και οδηγικα ισως απο τα καλυτερα..δυστυχως μονο μπροστα κινηση!
leon...φοβερο...αλλα επισης αλλη κατηγορια..και τρελλο value for money
Συμφωνω με Nick στα παραπανω, και δυστυχως εχω ακουσει και εγω για σπασμενα AMG.
Να συμπληρωσω οτι το Type R εχει καλο μοτερ αλλα FWD και Manual ειναι καταδικασμενο τουλαχιστον αν θελει να διεκδικησει τα σκηπτρα της κατηγοριας.
Στο videaki με την κοντρα AMG-Golf R-Focus RS δεν ειναι τυχαιο που ενω ειχαν το Type R δεν το εβαλαν, γιατι θα γελαγαν και οι πετρες. Και σε σχετικα καλη ασφαλτο. Φανταστειτε τι εχει να γινει σε μετρια Ελληνικη ασφαλτο.
Καλα ειναι τα αλογα αλλα πρεπει να τα περνας και στο δρομο οπως οι αντιπαλοι σου.
Το καταπληκτικο 5κυλινδρο μοτερ του RS3 φοριεται και στο TT RS που εκει πιστευω θα ειναι πολυ καλυτερο στο δρομο οπως και σε οδικη συμπεριφορα. Αυτο θα επαιρνα αντι για το RS3.
To golf 7R οπως και το S3 8V αλλα και το leon cupra φορανε το ιδio μοτερ με τα δυο πρωτα να ειναι τετρακινητα haldexaτα.
Τωρα που το σκεφτομαι με πολυ λιγοτερα λεφτα επαιρνα ενα 135ι DCT και με τα ρεστα εβαζα JB4 full +2 καθισματα performance+ μπλοκε + στησιμο με καμια 400 αλογα και ενα fun to drive αυτοκινητο. (Η το TTRS γιατι ειμαι και λιγο VAGιτης πλεον :whistle:)
Τωρα που το σκεφτομαι με πολυ λιγοτερα λεφτα επαιρνα ενα 135ι DCT και με τα ρεστα εβαζα JB4 full +2 καθισματα performance+ μπλοκε + στησιμο με καμια 400 αλογα και ενα fun to drive αυτοκινητο. (Η το TTRS γιατι ειμαι και λιγο VAGιτης πλεον :whistle:)
κατι μ θυμιζει αυτο το τελευταιο!:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Ένα σχετικο σχολιο που βρηκα στο YT:
have driven the Focus RS at Slovakia Ring
I agree with Chris, the RS understeers,
The RS has dual nature, it feels like an ordinary fwd car at medium throttle slow speed corners and for high speed high angle corners it feels like a RWD car,
One thing I ve noticed is the RS dosent have astable back end, its constantly moving,its not as confidence inspiring as Audi TT S,Golf R,
But if one is brave with throttle its simply a fun machine,wont care much about speed but will do mild oversteer at every corner if one wants.
The Focus RS has some issues
1. Weight its 1599 kg ie too heavy for a small wheelbase,machine with not much wide front end.
2. Its gearbox is slow for the power and torque it has,
3. Engine feels more like 300 hp rather than 345 post 100 mph
Focus RS is not perfect,its not as good as Megane RS and Type R and Leon Cupra 280 at corners,basically beause of its heft,but on the flip side, a 1600 kg car hanging on to these low power to weight fwd hot hatchws with a slower gearbox and an average engine says a lot about its chassis and its future if it gets slimmed down.
The RS500 could be worlds besr hot hatch,if the 1599 kg RS is this good,
για δειτε μια συγκριση με ενα πολυ σοβαρο αμαξι.....
https://www.youtube.com/watch?v=YxOjaYaxPWU
Christopherk
31-07-16, 11:33
αμάξι με τόσα λεφτά και 2016-2017 με χειροκίνητο κιβώτιο? nope..
κατι μ θυμιζει αυτο το τελευταιο!:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
DCT το έχεις πάρει?
για δειτε μια συγκριση με ενα πολυ σοβαρο αμαξι.....
https://www.youtube.com/watch?v=YxOjaYaxPWU
Το ραλύ πάντως το κατάφερε...χεχε. Αν είχε λίγο παραπάνω δύναμη και πολύ καλύτερα φρένα (σαν το ΑMG δηλαδή) κάτι μπορεί να προλάβαινε.
DCT το έχεις πάρει?
ελα αφου με ξερεις...δεν παιζει...εχω ολα τα αλλα ομως!
m_power_lunatic
31-07-16, 18:37
ελα αφου με ξερεις...δεν παιζει...εχω ολα τα αλλα ομως!
Ο άνθρωπος μου,παντα χειροκίνητο με την κουτάλα στο χέρι!Ετσι-ετσι......
Τωρα που το σκεφτομαι με πολυ λιγοτερα λεφτα επαιρνα ενα 135ι DCT και με τα ρεστα εβαζα JB4 full +2 καθισματα performance+ μπλοκε + στησιμο με καμια 400 αλογα και ενα fun to drive αυτοκινητο. (Η το TTRS γιατι ειμαι και λιγο VAGιτης πλεον :whistle:)
Άντε βρες μου και εμένα 135 DCT...
Ένα ξέρω που πούλησε ο Autom ασημί της BMW Hellas
m_power_lunatic
01-08-16, 00:01
Συμφωνω με Nick στα παραπανω, και δυστυχως εχω ακουσει και εγω για σπασμενα AMG.
Να συμπληρωσω οτι το Type R εχει καλο μοτερ αλλα FWD και Manual ειναι καταδικασμενο τουλαχιστον αν θελει να διεκδικησει τα σκηπτρα της κατηγοριας.
Στο videaki με την κοντρα AMG-Golf R-Focus RS δεν ειναι τυχαιο που ενω ειχαν το Type R δεν το εβαλαν, γιατι θα γελαγαν και οι πετρες. Και σε σχετικα καλη ασφαλτο. Φανταστειτε τι εχει να γινει σε μετρια Ελληνικη ασφαλτο.
Καλα ειναι τα αλογα αλλα πρεπει να τα περνας και στο δρομο οπως οι αντιπαλοι σου.
Το καταπληκτικο 5κυλινδρο μοτερ του RS3 φοριεται και στο TT RS που εκει πιστευω θα ειναι πολυ καλυτερο στο δρομο οπως και σε οδικη συμπεριφορα. Αυτο θα επαιρνα αντι για το RS3.
To golf 7R οπως και το S3 8V αλλα και το leon cupra φορανε το ιδio μοτερ με τα δυο πρωτα να ειναι τετρακινητα haldexaτα.
Τωρα που το σκεφτομαι με πολυ λιγοτερα λεφτα επαιρνα ενα 135ι DCT και με τα ρεστα εβαζα JB4 full +2 καθισματα performance+ μπλοκε + στησιμο με καμια 400 αλογα και ενα fun to drive αυτοκινητο. (Η το TTRS γιατι ειμαι και λιγο VAGιτης πλεον :whistle:)
Άσχετο.....το μοτέρ του TTS και του TTRS μπαινουνε σε golf GTI v???
Άσχετο.....το μοτέρ του TTS και του TTRS μπαινουνε σε golf GTI v???
Το μοτερ του TTS ειναι βασικα το διλιτρο μοτερ του S3.
Plug n Play στο 5αρι thumb.
5αρι και 6αρι golf ειναι σχεδον ιδια αυτοκινητα
Οπως και η τετρακινηση. Η οποια ειναι ιδια στα S3 tfsi, Golf 5 R32, Audi A3 3.2, Golf 6 R κλπ. Το μονο που χρειαζεται ειναι μια μικρη μετατροπη πισω στον χωρο της ρεζερβας στα δικινητα, εκει οπου καθεται η τετρακινηση. Ολα τα αλλα κουμπωνουν εργοστασιακα
Το μοτερ του TT RS ειναι 5κυλινδο 2.5 λιτρο. Και αυτο φυσικα κουμπωνει χωρις hardware μετατροπες. Εκει μονο θα χρειαστουμε καποιον να ασχοληθει λιγο εκτενεστερα με τα ηλεκτρικα. Και αυτη η μετατροπη γινεται ανετα.
Ηδη κυκλοφορουν αρκετα 5αρια διλιτρα τετρακινητα διπλοσυμπλεκτα με πανω απο 400 αλογα και καποια πανω απο 500
Golf 5 DSG FWD TTRS turbo 480 ps
https://www.youtube.com/watch?v=HGmG_fAdCF8
Golf 6R 4x4 DSG με 335 αλογα
https://www.youtube.com/watch?v=5tEXIpYFbBw
Και αν αντεχει η τσεπη μπορουμε να φτασουμε σε επιπεδα Golf HGP 3.2
https://www.youtube.com/watch?v=Y1ThB3-24BE
https://www.youtube.com/watch?v=Qk8PYFaWFSs
https://www.youtube.com/watch?v=61qNbvh5pPA
https://www.youtube.com/watch?v=ojmvvHAbjPA
....μεγαλο off topic...sorry thumb
m_power_lunatic
01-08-16, 09:25
Ωραιο off-topic κατατοπιστικοτατος οπως παντα.
Πενταρια με S3 μοτερ εχω πετυχει και εγω πρεπει να υπαρχουνε αρκετουτσικα.
Οπως εχω ξαναπει το 5αρακι ειναι εξαιρετικο all rounder,μεγαλη εμπορικη επιτυχια και στην Ελλαδα.
Τελος off-topic οντως.
:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:
κρυφοβαγκίτες......
:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:
κρυφοβαγκίτες......
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1::hy stericalbs1:
:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:
κρυφοβαγκίτες......
Έλα ντε! Κι εγώ νομιζα πως το θέμα ειναι περί Ford Focus RS :whistle:
Πάντως πιστεύω ότι μια χαρά είναι το manual κιβώτιο ως επιλογή στο RS.
Το μόνο που του λείπει είναι η έλλειψη διαφοροποίησης στο εσωτερικό από το Focus 1.0 Ecoboost.
Μα αν είχε διαφοροποίηση θα είχε και ακριβότερα και αυτό απαγορεύεται όταν λέγεσαι Ford. Σιγά μην άλλαζαν την γραμμή παραγωγης για μια και μονο εκδοση. Θα ανέβαινε δυσανάλογα το κοστος.
Το να κανεις ενα αμάξι να τρέχει είναι το μονο ευκολο και σχετικα φθηνό. Και το golf παραπανω στο βιντεακι έχει γκαζια. ΟΚ. Και λοιπον; Μπαινεις μέσα και είναι ενα άλλο ενα golf.
Το να το κανεις να διαφοροποιείται απο τα αλλα εκεί χρειάζονται τα πραγματικα χρήματα.
Οποίος λοιπον θέλει διαφοροποίηση αγοράζει τις premium μαρκες στις οποιες δεν υπαρχουν φθηνά μοντέλα. Φυσικά δεν μιλάω ουτε για bmw, ουτε για mercedes.
Μα αν είχε διαφοροποίηση θα είχε και ακριβότερα και αυτό απαγορεύεται όταν λέγεσαι Ford. Σιγά μην άλλαζαν την γραμμή παραγωγης για μια και μονο εκδοση. Θα ανέβαινε δυσανάλογα το κοστος.
Το να κανεις ενα αμάξι να τρέχει είναι το μονο ευκολο και σχετικα φθηνό. Και το golf παραπανω στο βιντεακι έχει γκαζια. ΟΚ. Και λοιπον; Μπαινεις μέσα και είναι ενα άλλο ενα golf.
Το να το κανεις να διαφοροποιείται απο τα αλλα εκεί χρειάζονται τα πραγματικα χρήματα.
Οποίος λοιπον θέλει διαφοροποίηση αγοράζει τις premium μαρκες στις οποιες δεν υπαρχουν φθηνά μοντέλα. Φυσικά δεν μιλάω ουτε για bmw, ουτε για mercedes.
Η πιθανη αγορα ενος αυτοκινητου δεν στηριζεται στο τι θελουμε να αγορασουμε αλλα στο τι μπορουμε.
Το μπορω με το θελω εχει τις περισσοτερες φορες μεγαλη οικονομικη διαφορα.
Αλλιως οπως καταλαβαινεις θα κυκλοφορουσαν πολυ περισσοτερα ferrari,bentley,lamborghini κτλ. Οπως Dubai δηλαδη.
Αντιθετα, βρισκω εξαιρετικα ενδιαφερον οτι αρκετοι κατασκευαστες εχουν παρουσιασει badget μοντελα που με τις επιδοσεις τους μπορουν να σταθουν επαξια σε γρηγορες premium κατασκευες. Και ας ειναι το εσωτερικο τους απο φτηνο πλαστικο.
Και το EVO αθλιο ηταν μεσα, αυτο ομως δεν το εμποδισε να γινει ενα απο τα αυτοκινητα σταθμους, και να αφησει το δικο του στιγμα στην ιστορια της αυτοκινησης
Αναφερόμουν σε αυτούς που δεν συμβιβάζονται απλά με ένα αυτοκίνητο που τρέχει και αναζητούν ταυτόχρονα και το διαφοροποιημένο.
Μακάρι να υπήρχαν, αλλά σ' αυτή την ζωή δεν υπάρχουν budget μοντέλα που να τα συνδυάζουν όλα.
Μακάρι να υπήρχαν, αλλά σ' αυτή την ζωή δεν υπάρχουν budget μοντέλα που να τα συνδυάζουν όλα.
Το οποίο δε το βρίσκω λάθος, αλλιώς κάποια πράγματα θα έκαναν την αξία τους.
Sent from my E6853 using Tapatalk
καλο βιντεο!
https://www.youtube.com/watch?v=HhnyQHRoeao
Trift mode... :D
https://m.youtube.com/watch?v=fOelONV_unQ
εντελώς βλακεία το ντριφτ μόουντ σε αυτά τα αυτοκίνητα και εντελώς ηλίθιο κριτήριο αγοράς για όποιον το θεωρεί κριτήριο αυτό το πράγμα.
Αμα εχει ξυλινα χερια και ποδια δεν του φταιει το drift mode. Βλεπω συντομα στο USA να την κοβουν αυτην την δυνατοτητα στα American spec αν αυξηθουν τα περιστατικα
Και τα CS/CSL ειχαν κατι αντιστοιχο το M track mode που κλειδωνε το παντιλικι σε ορισμενη γωνια
πρεπει να σαι πραγματι επικινδυνος για να κανεις κατι τετοιο...το ιδιο ακριβως θα εκανε και με ενα corolla....:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
αλλο ενα καλο video...
https://www.youtube.com/watch?v=Oklm3mV6ThE
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.