PDA

Επιστροφή στο Forum : Καινουργιος διτουρμπινος...



nik200
10-01-16, 11:00
μετα την σιγη δυο ετων...ηρθε και η σειρα μ να παρω ενα νορμαλ αμαξι....
ξεκιναμε λοιπον την διαδικασια..μετα το m3 e46 τι αγοραζεις???

ναι ναι ξερω...porsche ή bmw m3 e92...σε μια αλλη ελλαδα ομως.....που δεν χρειαζεται να τραβας τα β@ζια σ καθε φορα που ερχονται τα τελη, οι φοροι κτλ κτλ....

οποτε σαν φυσιολογικος ανθρωπος και οχι αιμοδοτης του τσιπρα βαζω πλωρη για κατι διτουρμπινο και με νορμαλ διαστασεις και τιμη...335, 135 λοιπον και αρχιζει το ψαξιμο....μετα απο κανα μηνα προσπαθειων να βρω ενα νορμαλ 335 manual...εχω δει τα παντα...τροπετα με ενα μοτερ, μοτερ (ή οτι εμεινε απο αυτο) και ενα καλο σασι, παρταλια απο γερμανια με 300.000χιλ που γραφουν 98!!!! και πολλες αλλες ιστοριες για αρκουδες...

μου πεταει λοιπον κι ενας φιλος..δεν κοιτας και το 135...???στην αρχη δυσανασχετησα...χτυπησαν τα καμπανακια του drifta...πολυ μικρο....θα παταει??...θα στριβει???...ηταν και η εμπειρια με τον dr..yamastura..που ειχα μπει καποιες φορες και η μοτερουκλα απλα δεν υπηρχε..και το αμαξι δεν ηταν καθολου κακο!!!!!

να μην τα πολυλογω..εχοντας δει δυο τρεις ασσους..οι οποιοι ομολογουμενως ειχαν ζησει πολυ καλυτερη ζωη απο τα δυσμοιρα 335...κατεληξα στον συγκεκριμενο ο οποιος περα απο ψυρα ιδιοκτητη....το αμαξι ηταν πεντακαθαρο...και ειχε και quaife διαφορικο....job done λοιπον!!!!!!

tasos.kamv
10-01-16, 11:05
Καλορίζικο Nick!!!!!!!
Πολύ καλή επιλογή!
Kαλά στριψίματα!!! thumb
Πραγματικά πανέμορφο!! Να το χαρείς! :original:

deepBLUE
10-01-16, 11:07
Καλοτάξιδο Νικ !!!
Ευκαιρία για δοκιμές στις Σέρρες !!!
Οργανώσου ;)

stef
10-01-16, 12:00
Καλορίζικο φίλε. Στο είπα και σε άλλο topic στο λέω και εδώ!
Καλές βόλτες!

PetrosD
10-01-16, 12:16
Καλορίζικο Νίκο! Να το χαρείς όπως του αξίζει!

m_power_lunatic
10-01-16, 12:17
Καλοριζικο και καλα χλμ Νικολα, βα το χαρεις περισσότερο απο το 46αρι σου, εχω μια ερωτηση ομως και σε αυτο τα τελη και το τεκμηριο αιμοδοσια ειναι και με φορο πολυτελειας, θελω να πω η αιμοδοσια κατα καποιο τροπο υπαρχει ετσι δεν ειναι? Οσο του 46αριου ειναι νομιζω αλλα οχι οσο του 92 ή μιας 911.

Τι αναρτηση εχει?

wheelman
10-01-16, 12:20
Καλοριζικο Νίκ κ καλα χλμ

stef
10-01-16, 12:31
Καλοριζικο και καλα χλμ Νικολα, βα το χαρεις περισσότερο απο το 46αρι σου, εχω μια ερωτηση ομως και σε αυτο τα τελη και το τεκμηριο αιμοδοσια ειναι και με φορο πολυτελειας, θελω να πω η αιμοδοσια κατα καποιο τροπο υπαρχει ετσι δεν ειναι? Οσο του 46αριου ειναι νομιζω αλλα οχι οσο του 92 ή μιας 911.

Συγγνώμη που απαντάω αλλά είναι μεγαλύτερη η αιμοδοσία του 135 από το Μ3 Ε46, απλά δεν φτάνει του Μ3 Ε92...

920 τέλη και 1620 φόρος πολυτελείας...

Vassilis ///M
10-01-16, 12:36
Καλορίζικο!!!!!!!
Καλά και ασφαλή χλμ να έχεις...

:thumbsup::thumbsup:

m_power_lunatic
10-01-16, 12:45
Συγγνώμη που απαντάω αλλά είναι μεγαλύτερη η αιμοδοσία του 135 από το Μ3 Ε46, απλά δεν φτάνει του Μ3 Ε92...

920 τέλη και 1620 φόρος πολυτελείας...

Οχι ρε Στεφ τί συγγνωμη? Δεν το ειχα ψαξει απλα ειναι αρκετα οπως φανταζομουνα.Δεν το ηξερα ακριβως γιατι δεν το σκεφτηκα ποτε επειδη δεν ειναι της αρεσκειας μου.

Οπως και να εχει ο Νικος θα το χαρει!

nik200
10-01-16, 13:18
το αμαξι ειναι του 07..οποτε για ενα χρονο ολα αυτα τα παραπανω οπως ο stef προειπε...

αναρτησιακα...το αμαξι ειναι λαθος..και θα ασχοληθω προσωπικα με αυτο..καθως φοραει μαμα αμορτισερ performance..με ελατηρια eibach..που ειναι σοβαρο φαουλ...και εχει caber μπροστα-οσο παιρνει και καθολου πισω..μεγιστο λαθος...που κανει ακομα και σημερα γνωστο μαγαζι....θα δουμε ποσο μπορουμε να το φερουμε...γιατι το αμαξι παταει αυτη την στιγμη "περιεργα"..και εχει αρκετη ταση να βγαλει μουτρα..ιδιως με το quaife...

A8hnaios
10-01-16, 13:22
Να το χαρείς Νίκο..

Καλό tuning... :popcorn:

pilot
10-01-16, 13:32
Καλοστριφτο και καλοστιφτο!

m_power_lunatic
10-01-16, 13:45
το αμαξι ειναι του 07..οποτε για ενα χρονο ολα αυτα τα παραπανω οπως ο stef προειπε...

αναρτησιακα...το αμαξι ειναι λαθος..και θα ασχοληθω προσωπικα με αυτο..καθως φοραει μαμα αμορτισερ performance..με ελατηρια eibach..που ειναι σοβαρο φαουλ...και εχει caber μπροστα-οσο παιρνει και καθολου πισω..μεγιστο λαθος...που κανει ακομα και σημερα γνωστο μαγαζι....θα δουμε ποσο μπορουμε να το φερουμε...γιατι το αμαξι παταει αυτη την στιγμη "περιεργα"..και εχει αρκετη ταση να βγαλει μουτρα..ιδιως με το quaife...


Ακομα και με το ματι φαινεται λαθος, κανε κατι οπως λες γιατι και η καροτσα ταλαιπωρειται και δεν στριβει οπως πρεπει.

Οι λιμπρες πρεπει να ειναι και λιγες παντως στα ελατηρια.

diosak
10-01-16, 14:54
Καλες βολτες Νικο!

Περιμενουμε φωτογραφιες και νεοτερα με το θεμα αναρτηση.

Sent from my OnePlus One using Tapatalk

Dermatis
10-01-16, 15:38
Καλοταξιδο και απροβληματιστο να ναι Νικο!
Τουμπανο θα το κανεις !:thumbsup:

vagmag
10-01-16, 17:32
Καλοτάξιδο !
Καλές βόλτες κ καλές μπάντες !
Να το χαρείς !

nfot
10-01-16, 17:44
Καλοριζικο και καλοστριφτο.
Το εχουμε και στο ιδιο χρωμα ;)

Harisp
10-01-16, 18:22
Καλοτάξιδος...

Η πρώτη βελτίωση που σου προτείνω στο μοτέρ αν θες να μην το κάψεις, εγώ με μαμά μοτέρ και χειμώνα έφτανα 130-135 βαθμούς το λάδι στον Διόνυσο, είναι intercooler+ψυγείο λαδιού μεγαλύτερο ή αλλαγή θερμοστάτη+ψυγείο μεγαλύτερο.

Υπάρχουν άπειρες βελτιώσεις, το μοτέρ είναι σκυλί και θα το χαρείς όσο δεν πάει στους ελληνικούς δρόμους με την ροπή που έχει!

Blacktan
10-01-16, 18:34
Καλους δρομους ....

doctore
10-01-16, 18:47
Καλορίζικο Νικ !!!
Καλή διασκέδαση

EVERGET
10-01-16, 20:10
Νίκ εμείς τα έχουμε πει, τα έχουμε αναλύσει, αλλά και επισήμως μέσω του φόρουμ να σου ευχηθώ καλοτάξιδο και να το ευχαριστηθείς όσο επιθυμείς!! Πήρες ένα αμαξι χρυσή τομή χρηστικοτητας και διασκέδασης και πιστεύω θα το χαρείς περισσότερο απο το Μ3.

BILL007
10-01-16, 22:57
Καλορίζικο και καλοταξιδο!!! Θα συμφωνήσω με το intercooler που ανέφερε ο Harisp
Καλά και άπειρα χιλιόμετρα!!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Bazil Van Sinner
10-01-16, 23:38
Tο αμαξι είναι πεντακαθαρο...και έχει και quaife διαφορικο....job done λοιπον!!!!!!


:notworthy:

Ξέρεις κούμπωσε την gopro στο γνωστό σήμείο ... και #dose_pono (https://www.bmwfans.gr/forum/usertag.php?do=list&action=hash&hash=dose_pono) thumb

Kαλά χιλιόμετρα φίλε,να το χαρείς !

zaharias
11-01-16, 11:09
Καλορίζικο Νικ, καλα χλμ και να σαι καλα να το χαιρεσαι όπως ΕΣΥ ξέρεις..!!!!
:cheers::drive:thumb:hyper::rally:

turbodog
11-01-16, 14:00
Καλοριζικο και καλοταξιδο.
Μικρές τιμές αρνητικου κάμπερ πίσω χρησιμοποιούνται για να ξεκινάει καλύτερα το αυτοκίνητο από στάση.
Μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να μην το είχε για στρίψιμο αλλά για φανάρια.
Welcome στo turbo club

nik200
12-01-16, 10:13
Καλοριζικο και καλοταξιδο.
Μικρές τιμές αρνητικου κάμπερ πίσω χρησιμοποιούνται για να ξεκινάει καλύτερα το αυτοκίνητο από στάση.
Μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να μην το είχε για στρίψιμο αλλά για φανάρια.
Welcome στo turbo club

πολυ πολυ νορμαλ χρηση γινοταν..αζοριστη κιολας εκανε ο ανθρωπος..και αυτο φανηκε και απο την κατασταση του αυτοκινητου....που ολα ηταν αψογα

πιο πολυ προς τα μενα ηταν...καμια παντα...και ταξιδια...

υγ..εχει καμπερ το αμαξι πισω...και ας μην φαινεται...

andyA
12-01-16, 12:55
Καλοταξιδο, να το χαρεις οπως θελεις.

nfot
12-01-16, 14:36
Το θεμα της θερμοκρασιας των λαδιων, οντως το εχω παρατηρησει κι εγω.
Στο 1Μ, η BMW εχει βαλει ενα προσθετο ψυγειο νερου ομως και οχι λαδιου, μιας και το νερο ειναι το κυριο ψυκτικο μεσο και οχι το λαδι.

nfot
12-01-16, 14:36
Το θεμα της θερμοκρασιας των λαδιων, οντως το εχω παρατηρησει κι εγω.
Στο 1Μ, η BMW εχει βαλει ενα προσθετο ψυγειο νερου ομως και οχι λαδιου, μιας και το νερο ειναι το κυριο ψυκτικο μεσο και οχι το λαδι.

nik200
13-01-16, 09:13
επειδη ξερετε οτι μ αρεσουν οι καλλιτεχνιες....φωτο δικη μ, editing basil van sinner

I_MNL
13-01-16, 19:50
μετα την σιγη δυο ετων...ηρθε και η σειρα μ να παρω ενα νορμαλ αμαξι....
ξεκιναμε λοιπον την διαδικασια..μετα το m3 e46 τι αγοραζεις???

ναι ναι ξερω...porsche ή bmw m3 e92...σε μια αλλη ελλαδα ομως.....που δεν χρειαζεται να τραβας τα β@ζια σ καθε φορα που ερχονται τα τελη, οι φοροι κτλ κτλ....

οποτε σαν φυσιολογικος ανθρωπος και οχι αιμοδοτης του τσιπρα βαζω πλωρη για κατι διτουρμπινο και με νορμαλ διαστασεις και τιμη...335, 135 λοιπον και αρχιζει το ψαξιμο....μετα απο κανα μηνα προσπαθειων να βρω ενα νορμαλ 335 manual...εχω δει τα παντα...τροπετα με ενα μοτερ, μοτερ (ή οτι εμεινε απο αυτο) και ενα καλο σασι, παρταλια απο γερμανια με 300.000χιλ που γραφουν 98!!!! και πολλες αλλες ιστοριες για αρκουδες...

μου πεταει λοιπον κι ενας φιλος..δεν κοιτας και το 135...???στην αρχη δυσανασχετησα...χτυπησαν τα καμπανακια του drifta...πολυ μικρο....θα παταει??...θα στριβει???...ηταν και η εμπειρια με τον dr..yamastura..που ειχα μπει καποιες φορες και η μοτερουκλα απλα δεν υπηρχε..και το αμαξι δεν ηταν καθολου κακο!!!!!

να μην τα πολυλογω..εχοντας δει δυο τρεις ασσους..οι οποιοι ομολογουμενως ειχαν ζησει πολυ καλυτερη ζωη απο τα δυσμοιρα 335...κατεληξα στον συγκεκριμενο ο οποιος περα απο ψυρα ιδιοκτητη....το αμαξι ηταν πεντακαθαρο...και ειχε και quaife διαφορικο....job done λοιπον!!!!!!


Sedona red το χρώμα έ? Πολύ όμορφο και σπάνιο. Καταπληκτική επιλογή! thumb Καλορίζικο, καλοτάξιδο με πολλά στριψίματα!
Πριν αγοράσω τον Αλπίνο, είχα κάνει test drive σε ένα παραπλήσιο χρώμα 135i convertible. Σφαίρα το αυτοκίνητο

mark e92
18-01-16, 21:39
Καλορίζικο και καλοτάξιδο!!!
Καλές βελτιώσεις...

nik200
19-01-16, 10:09
πρωτες εντυπωσεις...

1) το αμαξι ειναι gt και οχι οδηγικη μηχανη οπως πχ..ενα m3 e46...δηλαδη μεσα στην πολη ο ασσος ειναι εξαιρετικος..ολα ελαφρια..πας με την ροπη ευκολα και χαλαρα..σαφως ανωτερο για καθε μερα απο ενα m3...αν και λογω μοτερ το μπουκωνεις θεωρω καθε μερα...οποτε το αποφευγω..

2) το πλαισιο ειναι εξαιρετικο...μασιφ..αλλα και λιγο πιο μονοδιαστατο απο ενα m3...η σταθεροτητα του στα πολλα ειναι παρα πολυ καλη για αυτο το μεγεθος αυτοκινητου..

3) το τιμονι δεν εχει το βαθος του m3 αλλα...δεν ειναι ομως και νευροσπαστο οπως ηταν του m3...που εκανε αρκετα περιττα...ή οπως ελεγε το evo...inert steering...για τα ε46

4) το μοτερ ειναι εξαιρετικο...δεν εχει σκαλοπατια αποδοσης..ειναι τρελλα γραμικο...και παντου γεματο...ααα και πολυ γκαζι...

5) το quaife ειναι λιγακι περιεργο...δεν κανει για παντες..δεν σε αφηνει να πιασεις γωνιες (αν και μπορεις να το κλεψεις ελαφρα..απο οσο βλεπω μεχρι τωρα....) αλλα παντα μα παντα θα σε βγαλει απο την στροφη....δεν θα σε πουλησει δηλάδη εννοω!!!προσωπικα δεν με χαλαει και ταιριαζει αρκετα με το χαρακτηρα του αυτοκινητου..

σε γενικες γραμμες ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το αμαξι..το οποιο μπορει να μην τα κανει ολα τελεια....αλλα σαν all around ειναι εξαιρετικο....πραγμα δυσκολο γενικα...

turbodog
19-01-16, 10:19
Καντο ΦΠΕ με 60+ κιλα ροπης και τοτε θα δεις τι παντες θα κανει και με το quaife :original:

Harisp
19-01-16, 10:24
Δεν κάνει πάντες το τορσεν.
Γενικά θα προσπαθεί να σε βγάλει από την στροφή όσο πιο γρήγορα γίνεται και θα πρέπει να το κοροιδέψεις ή να υπερβάλεις για να καταφέρεις κάτι παραπάνω.
Το πλαίσιο δεν συγκρίνεται με της e46. Είναι γρανίτης.
Μπορείς να βάλεις διάφορα τμήματα της ανάρτησης από 1Μ για να βελτιώσεις τα χαρακτηριστικά της.

turbodog
19-01-16, 10:29
https://www.youtube.com/watch?v=Km4bi9PjHPA

Harisp
19-01-16, 11:13
turbodog αν το οδηγήσεις θα καταλάβεις τι εννοώ.
Αυτά στο video μπορείς να τα κάνεις και με 135 με Edl, χωρίς μπλοκέ καν.

nik200
19-01-16, 15:54
https://www.youtube.com/watch?v=Km4bi9PjHPA

και απο το video ακομα φαινεται οτι το αμαξι δεν "καθεται" καλα στην γωνια...δειτε πoσο busy ειναι πισω απο το τιμονι ο οδηγος...και ειναι πραγματι καλος...το εννοω...με το m3 θα κλειδωνες τιμονι και θα πηγαινες...με πολυ μικρες κινησεις μετα..εδω σχεδον παλευει να το κρατησει σε γωνια!!!

PetrosD
19-01-16, 17:50
Με το E30 κλειδώνεις και πας ή είσαι συνέχεια στην τσίτα;

nik200
19-01-16, 18:41
Με το E30 κλειδώνεις και πας ή είσαι συνέχεια στην τσίτα;

Το ε30 βρε ειναι στημενο φουλ...τι συγκρινεις???φυσικα και κλειδωνει και παει!!!

Blacktan
19-01-16, 19:11
Nik200 ανεβαινες εο σκαραμαγκα προς αθηνα πριν 20 λεπτα ?

nik200
19-01-16, 19:44
Nik200 ανεβαινες εο σκαραμαγκα προς αθηνα πριν 20 λεπτα ?

nope..

Blacktan
19-01-16, 20:20
Κυκλοφορει τοτε ιδιου χρωματος και ζαντας (νομιζω) στα περιξ .. :)
Καναμε ενα ανοιγματακι , αλλα δεν ειχα πολυ τυχη ... σταθηκα ομως με αξιοπρεπεια ξωπισω του !

Stunt Mike
19-01-16, 23:51
Δεν κάνει πάντες το τορσεν.
Γενικά θα προσπαθεί να σε βγάλει από την στροφή όσο πιο γρήγορα γίνεται και θα πρέπει να το κοροιδέψεις ή να υπερβάλεις για να καταφέρεις κάτι παραπάνω.
Το πλαίσιο δεν συγκρίνεται με της e46. Είναι γρανίτης.
Μπορείς να βάλεις διάφορα τμήματα της ανάρτησης από 1Μ για να βελτιώσεις τα χαρακτηριστικά της.

4 χρονια εκανα παντιλικια και drifting με το Quaife και με Ε36 28αρι χωρις ιδιαιτερη δυναμη.....Κανει,αλλα εφοσον στο ''ασε'' ελευθερωνει,σε αναγκαζει σε συνεχεις διορθωσεις με το τιμονι(busy που λεει και ο Νικ)...Επισης προσπαθει και κανει την δουλεια του σωστα,να πατησει την δυναμη κατω οσο δυνατον γινεται,οποτε χανεις σε ''απλωμα'' στο ντριφταρισμα....Πρακτικα στο δρομο ειναι οτι καλυτερο,μολις το συνηθισεις...Στο drift οχι ομως....

Stunt Mike
19-01-16, 23:55
Παρεπιπτοντως,μετα απο μια συντομη βολτα με το 135 του Νικ,εχω να επιβεβαιωσω τα οσα ειπε για το αμαξι...γραμμικη δυναμη απο το ρελαντι μεχρι τον κοφτη,ανεση στο δρομο,διακριτικοτητα σε εμφανιση και κομπακτ σε διαστασεις....κι οταν χρειαστει να ''πυροβολησεις'' επ'ουδενι δεν δειχνει εξω απο τα νερα του!

nik200
27-02-16, 08:24
ημερολογιο ασσου ημερα 63.

μετα τις κλασικες βολτες ολους τους φιλους για να δουν το καινουργιο "παιχνιδι"...αυτα που παρατηρω και εγω αλλα και οι υπολοιποι ειναι....

- αρχιζω και συμπαθω ολο και πιο πολυ το understatement του αυτοκινητου...περα απο τους λιγακι ψαγμενους το αμαξι δεν φαινεται πουθενα...φαινομενα m3 του στυλ καθε honda-vag να σε κυνηγαει δεν υπαρχουν απλα! αντιθετα ανα πασα ωρα και στιγμη κανεις ωραιες πλακες σε πολλους "φτιαγμενους" που νομιζουν οτι πανε γρηγορα...αξια ανεκτιμητη!!!!

- η αρχικη μ ιδεα οτι το αμαξι δεν παταει-οπως και των περισσοτερων που μπηκαν αρχιζει και σιγα σιγα μ φευγει, οσο καθομαι και το μαθαινω, ναι το αμαξι ειναι πολυ δυνατο-ισως και αχρειαστα-αλλα ακομα και μετα το οριο της προσφυσης ενω δεν σου δινει τις απειρες επιλογες που δινει ενα m3 παραμενει φιλικο και πολυ αποτελεσματικο ισως και λογω quaife...με μια 19αρα τα πραγματα θα βελτιωνονταν λογικα ακομα περισσοτερο...οπως γινοταν και στο m3 δραματικα....

- το τιμονι στην θεση της ευθειας και στην μικρη διορθωση ειναι εξαιρετικο, με σωστο βαρος, βοηθωντας να πας πιο γρηγορα αν και απο κει και περα χανει λιγο σαφηνεια...ισως και λογω active steering..πραγμα που στις παντες φαινεται..αν και αρχιζω και το συνηθιζω και αυτο...λογικα με λιγο παιχνιδι στο set up στους μπροστινους τροχους θα γινει ακομα καλυτερο..σαν επαναφορα και αισθηση...

- το μοτερ ειναι τερας...πραγματικα σε παρασερνει να "αμαρτησεις"..στον πραγματικο κοσμο (των ρεπριζ δηλαδη) δυσκολα βρισκει αντιπαλο...τωρα που εχω αρχισει και βρισκω και τα "φουσκωματα" του και το δουλευω τουρμπατα ειναι ποιημα....λιγο προσοχη θελει στις στροφες γιατι τα κιλα ροπης σε συνδυασμο με τον ελληνικο ταπητα δεν χαριζουν κανταρια προσφυσης...απλα pure joy:thumbsup::thumbsup: και τα χιλιομετρα ειναι καμποσα....

- περα απο το οδηγικο κομματι το αμαξι ειναι απροβληματιστο και δεν εχει κανει το παραμικρο...φαινομενα τουρμπατου με θερμοκρασιες κτλ κτλ στο υπαρχον set up απλα δεν υφιστανται...το αμαξι ουτε "κουραζεται"..ουτε "σηκωνει" πυρομετρο..ουτε κομπιαζει..και γενικα ειναι υπεροχο....περα απο την μαμα bmw...αυτο ειναι και θεμα χρησης και συντηρησης στο παρελθον...να ναι καλα οι ανθρωποι γιατι εχουν δει πολλα τα ματακια μ...:whistle::whistle:

nik200
28-02-16, 11:58
+Bonus .....

"Παρτον απο δω το χαρο...θα γινουμε τουρτα πουθενα με δαυτο, δεν ειναι m3 αυτο" λογια φιλου με δυνατο σταρλετ (kp60)

stef
28-02-16, 12:34
+Bonus .....

"Παρτον απο δω το χαρο...θα γινουμε τουρτα πουθενα με δαυτο, δεν ειναι m3 αυτο" λογια φιλου με δυνατο σταρλετ (kp60)

Έπαθε πλάκα προσπαθώντας να σε φτάσει? :th_Laie_67-1:

Bazil Van Sinner
28-02-16, 13:16
:popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:


Ωραίο "γράψιμο" φίλος ...σιγά σιγά θα με ψήσεις και μένα :whistle:

nik200
28-02-16, 22:00
Έπαθε πλάκα προσπαθώντας να σε φτάσει? :th_Laie_67-1:

nope...διπλα μ ηταν..και τρομαξε απο τον τροπο αποδοσης του μοτερ...ιδιως στις στροφες..

nfot
28-02-16, 22:12
Μια χαρα γραμμικοτατο ειναι το μοτερ. Με προγραμμα αγριευει, αλλα παλι με λιγη προσοχη στο ποδι δεν αντιμετωπισα ποτε καποιο προβλημα.

nik200
28-02-16, 22:31
Μια χαρα γραμμικοτατο ειναι το μοτερ. Με προγραμμα αγριευει, αλλα παλι με λιγη προσοχη στο ποδι δεν αντιμετωπισα ποτε καποιο προβλημα.

μην ξεχνας quaife και χαμηλωμα...ιδιως το χαμηλωμα..κανει πολυ ζημια κανοντας τρελλα νευρικο το αμαξι...επισης το quaife ειναι αρκετα αποτομο στο κλειδωμα...καμια σχεση με m διαφορικα δισκατα..

εσενα ειναι μαμα το αμαξι σε αυτα?

υγ..και ναι με το προγραμμα αγριευει πολυ!

nfot
28-02-16, 22:33
Εντελως μαμα :) Μονο αμορτισερ bilstein αντικαταστασης εχω βαλει και 225-255 λαστιχα, στις μαμα 18αρες. Και φυσικα δεν εχω μπλοκε :(

nik200
28-02-16, 22:44
Εντελως μαμα :) Μονο αμορτισερ bilstein αντικαταστασης εχω βαλει και 225-255 λαστιχα, στις μαμα 18αρες. Και φυσικα δεν εχω μπλοκε :(

εγω 225-245 μαμα 18αρες, και eibach ελατηρια (2.5cm) στην m performance αναρτηση...

μπλοκε m3 μονο....για φιλικοτητα...

nfot
28-02-16, 22:53
M pack εχει και το δικο μου. Ποτε δε μου αρεσε το χαμηλωμα, γενικα. Μειωνει την πρακτικοτητα και εχω μονο ενα αυτοκινητο :)

giannis79
29-02-16, 19:30
Καλό ταξίδο,ειναι πανεμορφο

Στάλθηκε από το Lenovo YT3-850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk