Επιστροφή στο Forum : Αγορά Z3 και παράκληση για πληροφορίες
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι νέος στο forum και οφείλω κατ' αρχάς να συγχαρώ τους ιθύνοντες για την σπουδαία και χρήσιμη προσπάθεια ενημέρωσης των απανταχού BMWfan!
Είναι αρκετά πιθανό τις επόμενες ημέρες να προβώ σε αγορά μιας Z3 roadster και θα ήθελα ορισμένες πληροφορίες σχετικά. Επι του πρακτέου:
1) Πότε σταμάτησαν να βγαίνουν τα 1.8? Η αγγελία αναφέρει BMWz3 1.8 μοντέλο 12/2000, αλλά σε ορισμένα sites αναφέρεται πως το εν λόγω μοντέλο σταμάτησε νωρίτερα.
2) πως είναι δυνατόν το αμάξι να είναι 12/2000 αλλά να είναι pre-facelift? Υπάρχει περίπτωση να πρόκειται για ανακρίβεια?
3) Δε θα πρωτοτυπήσω αναφέροντας πως ο κύριος προβληματισμός μου είναι οι επιδόσεις...Υπάρχει καμία σύσταση ώστε να γίνει κατορθωτή μια μικρή βελτίωση της ιπποδύναμης και με τι κόστος?
Ευχαριστώ για το χρόνο και το ενδιαφέρον
το ΄99 σταματησε το 1.8 . νομιζω απριλιο. μετά ηταν 1.9 (facelift) .και οι 2 περιπτώσεις ειναι με 118 ιππους, εκτός του 1.9 pre facelift που έχει 144 ίππους.
στις αγγελίες η χρονολογία συνηθως είναι εισαγωγής στην ελλάδα ή ψεύτικη, όταν δεν καταλαβαίνεις γιατι συμβαίνει.
όλα αυτά τα μοτέρ μόνο με turbo βλέπεις επιδόσεις και επιπρόσθετα compressor μόνο στο 1.9 με 144hp της downing atlanta που πλέον δεν βγαίνει και μεταχειρισμένο κιτ δύσκολο να βρεθεί.
αν έχεις κύριο προβληματισμό τις επιδόσεις μην πάρεις 4κυλινδρο z3.
Το πιο πιθανό είναι η ημερομηνία κυκλοφορίας και οχι παραγωγής. Με αριθμό πλασίου (7 τελευταία) και απο το bmwfans.info (πάνω δεξιά) βλέπεις την ημερομηνία παραγωγής.
Αν θες τετρακύλινδρο και επιδόσεις πήγαινε στο pre με τους 140, είναι η μόνη εργοστασιακή διέξοδος...
Για βελτίωση μόνο με κανα Light turbo ή κομπρέσορα όπως είπε και ο φίλος απο πάνω...
Τέλος, καλωσήρθες στην παρέα μας!!! :thumbsup: :viannen_01: :thumbsup:
Για να έχεις αξιοπρεπεις αποδόσεις-επιδόσεις σε 4-κύλινδρο Ζ3 θα πληρώωσεις (συνολικά σε αγορά Ζ και βελτίωση με turbo) αρκετά περισσότερα χρήματα απο το να πάρεις ένα 2-λιτρο εξακύλινδρο Ζ3.
Στο εξακύλινδρο και τουλάχιστον 150 ίπποι υπαρχουν και εξαιρετικός ήχος και προοπτικές για μεγαλύτερες "συγκινήσεις"
και φυσικά πάντα θα υπάρχει το 2.2 με τα 170 για μαμά καταστάσεις και ικανοποιητικές αποδόσεις.
Αλλά το Ζ3 θεωρώ πως είναι για να απολαμβάνεις τις καμπύλες του κ τη θέα του γενικότερα, σε μια όμορφη διαδρομή.
Πρώτο μέλημα, ειδικά μιλώντας για Ζ3, πιστεύω πρέπει να είναι η καλή κατάσταση του και μετά οι επιδόσεις.
Όταν είσαι με μια μν@ρα δε βιάζεσαι, το πας αργά, δε χρειάζονται βιασύνες, δε σε κυνηγάει κανείς, αμάξι 20 ετών είναι άλλωστε.
Παίδες ευχαριστώ θερμά για τις άμεσες απαντήσεις!! :thumbsup:
Ptboul, είναι προφανές πως το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Z3, είναι αυτό ακριβώς που γράφεις, προστιθέμενο θα έλεγα στο style και την γενικώς παραδεκτή ποιότητα κατασκευής που συνοδεύουν τα 3 γράμματα! Ωστόσο, εξίσου προφανές ανταγωνιστικό μειονέκτημα θεωρώ και τις επιδόσεις τουλάχιστον για τις εκδόσεις των 118 bhp. Η λύση των "μεγαλύτερων μοντέλων" με προβληματίζει εξαιτίας των εξής ενδοιασμών : α) τιμής β) τελών κυκλοφορίας. Το pre-facelift με τα 144 μοιάζει πράγματι με χρυσή τομή,αλλά δυστυχώς εμείς οι βόρειοι (Thessaloniki) δεν έχουμε και πολλές επιλογές ως προς την προσφορά των μεταχειρισμένων που πωλούνται πέριξ!
BmwZ3 δηλαδή το facelift έγινε τον Απρίλιο του 1999?
Bill007 ευχαριστώ για την πληροφορία! Θα ζητήσω το πλαίσιο και θα το τσεκάρω! Εκτός από την πιθανότητα του να είναι εισαγωγής, υπάρχει άλλος λόγος που δικαιολογεί διαφορά μεταξύ των ημερομηνιών κατασκευής και κυκλοφορίας?
Vanvic, αδυνατώ να διαφωνήσω σε αυτό που λες, αλλά δυστυχώς τα τέλη του 2λιτρου και η μειωμένη προσφορά σε αγγελίες αποτελούν τα σχετικά εμπόδια!
Αλλά για να τοποθετηθείτε και εν προκειμένω,
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6679893/
Περιμένω σχόλια!!!!!
...
Vanvic, αδυνατώ να διαφωνήσω σε αυτό που λες, αλλά δυστυχώς τα τέλη του 2λιτρου και η μειωμένη προσφορά σε αγγελίες αποτελούν τα σχετικά εμπόδια!
Αλλά για να τοποθετηθείτε και εν προκειμένω,
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6679893/
Περιμένω σχόλια!!!!!
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4689252/
Εχεις ακούσει εξακύλινδρο Ζ3;
No-comments
thumb
savvas bmwdakias
13-11-15, 20:08
Καλο φαινεται αλλα δεν ειναι και τιποτα ιδιαιτερο. Εγω θα κοιτουσα για facelift κυριως καθαρα θεμα γουστου και οσο να ναι πιο φρεσκο. Περα απο λαμαρινα και μηχανικα να κοιταξεις και κουκουλα. Αν ειναι ηλεκτρικη να δουλευει σωστα και να εφαρμοζει γενικα καλα, να μην εχει σκισιματα και να μην μπαζει νερα αν ειναι δυνατον , δυσκολο για αμαξι 15 ετων στην καλυτερη. Οποτε μην ενθουσιαζεσαι απο τιμες αν δεν τα δεις απο κοντα, το φτηνο καποιες φορες βγαινει ακριβο. Επισης μην λαβεις καθολου υποψιν σου τα χιλιομετρα γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να μην ειναι κατεβασμενα, στην καλυτερη θα εχει αλλαξει 3 χερια. Δεν θελω να σε απογοητευσω απλα παραθετω τα γεγονοτα ωστε να κανεις μια οσο το δυνατον καλη αγορα.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4689252/
Εχεις ακούσει εξακύλινδρο Ζ3;
No-comments
thumb
Βρε λέγε τώρα για αυτό που παίζει να αγοραστεί και μη με κολάζεις!!
Είμαι και ευάλωτος στα 6 κύλινδρα ΒΜW!Τη συγκεκριμένη αγγελία και φαίνεται δυνατό μωρό ,αλλά τα 660 τα γ@μημένα τα τσιγκουνεύομαι...
Καλο φαινεται αλλα δεν ειναι και τιποτα ιδιαιτερο. Εγω θα κοιτουσα για facelift κυριως καθαρα θεμα γουστου και οσο να ναι πιο φρεσκο. Περα απο λαμαρινα και μηχανικα να κοιταξεις και κουκουλα. Αν ειναι ηλεκτρικη να δουλευει σωστα και να εφαρμοζει γενικα καλα, να μην εχει σκισιματα και να μην μπαζει νερα αν ειναι δυνατον , δυσκολο για αμαξι 15 ετων στην καλυτερη. Οποτε μην ενθουσιαζεσαι απο τιμες αν δεν τα δεις απο κοντα, το φτηνο καποιες φορες βγαινει ακριβο. Επισης μην λαβεις καθολου υποψιν σου τα χιλιομετρα γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να μην ειναι κατεβασμενα, στην καλυτερη θα εχει αλλαξει 3 χερια. Δεν θελω να σε απογοητευσω απλα παραθετω τα γεγονοτα ωστε να κανεις μια οσο το δυνατον καλη αγορα.
Σάββα ευχαριστώ για τις συμβουλές! Το αμάξι το είδα από κοντά και απο βδομάδα λογικά θα το ελέγξω κιόλας. Η κουκούλα φαίνεται πολύ καλή παραδόξως, αλλά το να μη μπάζει επ ουδενί νερά μοιάζει ουτοπικό νομίζω..Χειροκίνητη είναι και πολύ καλοδιατηρημένη. Το facelift όντως είναι πιο φρέσκο,αλλά είναι και πιο...δυσεύρετο!
Η άλλη επιλογή είναι αυτή, την οποία δεν είδα όμως από κοντά ακόμη
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7168907/
Είναι το pre-facelift με τα 144,αλλά δε μ αρέσει τόσο το χρώμα...
το τελευταίο δε μου φαίνεται καλό.γενικά κοιτα να έχει roll bars.ζαντολάστιχα μέχρι 17 για πολλούς οικονομικούς λόγους , και προφυλακτηρες απο 2.8 να δείχνει πιο ωραιο αν βρεις.
ρίξε ενα κουβά νερο στο πορτ μπαγκαζ και πάνω απο τα καθίσματα στην κουκουλα να δεις αν είναι "τρυπιο" , η ζελατίνα να είναι καθαρή.γενικά να φαίνεται περιποιημένο γιατι ολα αυτα θα τα πληρώσεις διπλά!
το τελευταίο δε μου φαίνεται καλό.γενικά κοιτα να έχει roll bars.ζαντολάστιχα μέχρι 17 για πολλούς οικονομικούς λόγους , και προφυλακτηρες απο 2.8 να δείχνει πιο ωραιο αν βρεις.
ρίξε ενα κουβά νερο στο πορτ μπαγκαζ και πάνω απο τα καθίσματα στην κουκουλα να δεις αν είναι "τρυπιο" , η ζελατίνα να είναι καθαρή.γενικά να φαίνεται περιποιημένο γιατι ολα αυτα θα τα πληρώσεις διπλά!
Το τελευταίο το έβαλα μόνο κ μόνο επειδή είναι η έκδοση με τα 144. Δεν το έχω δει από κοντά καν. Το plan A είναι το μπλε και, εάν αποτύχει στον έλεγχο μάλλον προσανατολίζομαι είτε στο να κατέβω Αθήνα, είτε στο να ψάξω για τπτ άλλο.. Ένας ακόμη λόγος που θεωρώ την κουκούλα σχετικά καλή (αν και θα το κάνω αυτό με τον κουβα) είναι πως ο έμπορος που το πουλάει το έχει σε ανοικτό parking 2 μήνες plus. Εάν ήταν τρύπιο δε θα το έβαζε κάτω από υπόστεγο? Ξέρεις αν είχαν τότε τα Z3 ESP? Η αγγελία αναφέρει ESP και μ κάνει εντύπωση :whistle:
..αλλά τα 660 τα γ@μημένα τα τσιγκουνεύομαι...
Μην είσαι τσιγκούνης..
1 καφές λιγότερος τη μέρα είναι...
660 διά 365 =
:fountwtis:
Σάββα ευχαριστώ για τις συμβουλές! Το αμάξι το είδα από κοντά και απο βδομάδα λογικά θα το ελέγξω κιόλας. Η κουκούλα φαίνεται πολύ καλή παραδόξως, αλλά το να μη μπάζει επ ουδενί νερά μοιάζει ουτοπικό νομίζω..Χειροκίνητη είναι και πολύ καλοδιατηρημένη. Το facelift όντως είναι πιο φρέσκο,αλλά είναι και πιο...δυσεύρετο!
Καθόλου ουτοπικό το να μην μπάζει νερά. Η δικιά μου δεν μπάζει ούτε σταγόνα κ ας μην έχει αλλαχτεί το παραμικρό λάστιχο ποτέ.
Καθόλου ουτοπικό το να μην μπάζει νερά. Η δικιά μου δεν μπάζει ούτε σταγόνα κ ας μην έχει αλλαχτεί το παραμικρό λάστιχο ποτέ.
Με βροχή το κυκλοφορείς η μένει στο γκαραζ;Αν σε πιάσει καλή βροχη στο δρόμο εκεί θα φανεί,αν και δε φημίζονται τα Ζ3 για την στεγανότητά τους όπως και τα περισσότερα παλιά κάμπριο με υφασμάτινη κουκούλα.
LEONIDASKAL
15-11-15, 20:13
ωραιο θεματακι ανοιξες και θα σου απαντησω πιο συγκεκριμενα
1.και 2 αυτα που λεει η αγγελια ειναι μ@κ@κιες οσο αφορα την χρονια τουλαχιστον,κοιτα απλα να ειναι σε καλη κατασταση στα σημεια που προαναφερθηκαν παραπανω. η ποιοτητα κατασκευης ειναι περαν του ικανοποιητικου ,μιλαω εκ πειρας και γενικα δεν θα εχεις προβληματα
3.η λυση ειναι μια και δεν αναφερθηκε καθολου. περνεις το ζετακι σου και μετα αγοραζεις ενα ωραιοτατο μ44β19 με 143 ιππους και εισαι μια χαρα ,ασε που δεν εχεις να ζηλεψεις και τιποτα απο το 2λιτρο.κοστος 1500 με 1800 ευρω ολα μαζι (μοτερ-εργατικα ,λοιπα ανταλακτρικα )
ελπιζω να σε βοηθησα και εγω οπως και οι παραπανω
... αγοραζεις ενα ωραιοτατο μ44β19 με 143 ιππους και εισαι μια χαρα ,ασε που δεν εχεις να ζηλεψεις και τιποτα απο το 2λιτρο...
στο "και τίποτα" απαντώ: τουλάχιστον τον ήχο thumb
Αυτό δεν επιδέχεται αμφισβήτησης, για τα υπόλοιπα το συζητάμε... :whistle:
ωραιο θεματακι ανοιξες και θα σου απαντησω πιο συγκεκριμενα
1.και 2 αυτα που λεει η αγγελια ειναι μ@κ@κιες οσο αφορα την χρονια τουλαχιστον,κοιτα απλα να ειναι σε καλη κατασταση στα σημεια που προαναφερθηκαν παραπανω. η ποιοτητα κατασκευης ειναι περαν του ικανοποιητικου ,μιλαω εκ πειρας και γενικα δεν θα εχεις προβληματα
3.η λυση ειναι μια και δεν αναφερθηκε καθολου. περνεις το ζετακι σου και μετα αγοραζεις ενα ωραιοτατο μ44β19 με 143 ιππους και εισαι μια χαρα ,ασε που δεν εχεις να ζηλεψεις και τιποτα απο το 2λιτρο.κοστος 1500 με 1800 ευρω ολα μαζι (μοτερ-εργατικα ,λοιπα ανταλακτρικα )
ελπιζω να σε βοηθησα και εγω οπως και οι παραπανω
Βοήθησες και με το παραπάνω! μ44β19 είναι εύκολο να βρω πιστεύεις? Γενικώς πως σου φαίνεται το αμάξι στην αγγελία? Λογικά μέσα στην εβδομάδα που έρχεται θα το ελέγξω.
LEONIDASKAL
16-11-15, 10:56
στο "και τίποτα" απαντώ: τουλάχιστον τον ήχο thumb
Αυτό δεν επιδέχεται αμφισβήτησης, για τα υπόλοιπα το συζητάμε... :whistle:
για τον ηχο ο.κ , αν ειναι τοσο βασικο για την επιλογη η οχι. το γκαζακι ειναι το ιδιο ομως, πανω κατω, πολυ μικρες διαφορες για να τρως 660 ,συν ασφαλεια επιπλεον καθε χρονιο
LEONIDASKAL
16-11-15, 11:03
Βοήθησες και με το παραπάνω! μ44β19 είναι εύκολο να βρω πιστεύεις? Γενικώς πως σου φαίνεται το αμάξι στην αγγελία? Λογικά μέσα στην εβδομάδα που έρχεται θα το ελέγξω.
στο ματι καλο δειχνει ,απο εκει και περα τι να σου πω ψαξε ,ρωτα και κανα εμπιστο τεχνικο ,κατι απαραπανω θα σου πει οταν δει απο κοντα.
μ44 β19 θα βρεις πολυ ευκολα και η μετατροπη ειναι τις πλακας.οταν το παρεις με το καλο τα λεμε και με λεπτομερειες.
εδω ειναι το φορουμ δεν φευγει , υπαρχουν εδω πολλα παλικαρια που τα ξερουν αυτα πιο καλα απο μενα
προσωπικα μπορω να σε κατευθυνω γιατι κατι τετοιο εκανα και εγω στο δικο μου ζετακι
το μονο που με χαλαει ειναι η χειροκινητη κουκουλα, πολυ σπασιμο αδελφε ,
το μονο που με χαλαει ειναι η χειροκινητη κουκουλα, πολυ σπασιμο αδελφε ,
Καλά και η ηλεκτρική δεν είναι τελείως αυτόματη πρέπει να απασφαλίσεις πρώτα χειροκίνητα...
LEONIDASKAL
16-11-15, 19:53
Καλά και η ηλεκτρική δεν είναι τελείως αυτόματη πρέπει να απασφαλίσεις πρώτα χειροκίνητα...
ναι αλλα στο φαναρι δεν κατεβαινεις απο το αυτοκινητο, και οτι ωρα γουσταρεις ανοιξε κλεισε εισαι και κυριλε τρελη διαφορα αδελφε.
θα μου την εσπαγε πολυ το μπες βγες.
Μόνο στο κλείσε γιατί στο άνοιξε την τρώει κατα πολύ την ηλεκτρικη...αν και υπάρχει λύση δες 02.40 στο βιντεάκι αχαχαχαχ
https://www.youtube.com/watch?v=9k0_Mc0QmHQ
Με βροχή το κυκλοφορείς η μένει στο γκαραζ;Αν σε πιάσει καλή βροχη στο δρόμο εκεί θα φανεί,αν και δε φημίζονται τα Ζ3 για την στεγανότητά τους όπως και τα περισσότερα παλιά κάμπριο με υφασμάτινη κουκούλα.
Έχει κυκλοφορήσει κ με πολύ βροχή κ δεν έχει βάλει σταγόνα πρόσφατα...
Κύριοι σας ενημερώνω...μάπα το καρπούζι... Ο έμπορος σε μια....ιδιαιτέρως αντι-εμπορική συμπεριφορά που με κάνει να σκέφτομαι πως για το μαράζι της αγοράς αυτοκινήτων δεν ευθύνεται μόνο η λιτότητα,αλλά και ο αντί-επαγγελματισμός πολλών εκ των ιθυνόντων, με απομάκρυνε τελείως από το ασχοληθώ σοβαρότερα. Ισχυρίστηκε αρχικά πως το αμάξι είναι face lift, έπειτα μου είπε πως μπορεί και να είναι παλαιότερο της αναγραφόμενης ημερομηνίας και δεν ήταν πολύ δεκτικός για να το ελέγξουμε. Είχαμε μνημειώδεις στιχομυθίες που δεν είναι επι της παρούσης, αλλά εν ολίγοις ματαίωσα τον έλεγχο και το απέρριψα... Ξενερωμένος ον σκέφτομαι τώρα είτε να κατέβω athens, είτε να το γυρίσω σε Ε36 6κύλινδρο...
Μην απογοητεύεσαι με τη πρώτη, εγώ έψαχνα πάνω από ένα έτος για 90άρι (και τελικά δε βρήκα τίποτα αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).
Μπορείς πάντα να ζητάς αρ. πλαισίου για να επιβεβαιώσεις τι και πως περί χρονολογίας μοντέλου.
Επίσης μη θεωρείς δεδομένο ότι όλοι οι έμποροι ξέρουν το κάθε αμάξι μέχρι κεραίας. Για αυτούς εμπόρευμα είναι, βάλε - βγάλε.
Keep looking.
Κοιτάξτε εργαΛείδι η κυρία Μαρία https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7214425/ 1.8 αυτόματο βέβαια αλλά μ'αρέσει.
επίσης ξεχώρισα αυτό https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/6818622/
Τα έχουμε δει αυτά;
Κοιτάξτε εργαΛείδι η κυρία Μαρία https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7214425/ 1.8 αυτόματο βέβαια αλλά μ'αρέσει.
επίσης ξεχώρισα αυτό https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/6818622/
Τα έχουμε δει αυτά;
Στο πρώτο κάτι δεν πάει καθόλου καλά μπήκε Μ40 μοτέρ στο Ζ3;
To δεύτερο 10500 ευρώ ασχολίαστο...
To δεύτερο 10500 ευρώ ασχολίαστο...
Το άλλο με τον Τοτό? :D :D :D
Στο πρώτο κάτι δεν πάει καθόλου καλά μπήκε Μ40 μοτέρ στο Ζ3;
To δεύτερο 10500 ευρώ ασχολίαστο...
To Μ43 με τα 115 δεν είχε;
Λεπτομέριες.. :hystericalbs1:
To Μ43 με τα 115 δεν είχε;
Λεπτομέριες.. :hystericalbs1:
Είχε καλά το πες...του μαστρο μητσου Μ40 του περίσσευε όμως αχαχαχαχαχ
Παιδες τελικα το αμαξι ελεγχθηκε. 2 μηχανικοι εμπιστοσυνης εισηγουνται θετικα!
Μια πλαστικη φλαντζα χρειαζεται μονον. Τα πλαστικα των θολων ειναι ελαφρως φαγωμενα,αλλα μου ειπαν πως και να τα αλλαξω, θα ξαναφαγωθουν εξαιτιας του οτι ειναι πολυ χαμηλο. Εχει κανεις αποψη επ αυτου? Η ημερομηνια καταςκευης μετα τον ελεγχο ειναι 2/1998 και οχι 12/00 που γραφει..Αυτο που με ενδιαφερει κυριως ειναι η τελικη σας γνωμη! Ειτε αυτο, ειτε Ε36 318 μετατροπη σε 323, ελεγμενο επισης χωρις να χρειαζεται τπτ. Η διαφορα ειναι 700Ε περισσοτερο το Ζ
LEONIDASKAL
29-11-15, 20:32
Παιδες τελικα το αμαξι ελεγχθηκε. 2 μηχανικοι εμπιστοσυνης εισηγουνται θετικα!
Μια πλαστικη φλαντζα χρειαζεται μονον. Τα πλαστικα των θολων ειναι ελαφρως φαγωμενα,αλλα μου ειπαν πως και να τα αλλαξω, θα ξαναφαγωθουν εξαιτιας του οτι ειναι πολυ χαμηλο. Εχει κανεις αποψη επ αυτου? Η ημερομηνια καταςκευης μετα τον ελεγχο ειναι 2/1998 και οχι 12/00 που γραφει..Αυτο που με ενδιαφερει κυριως ειναι η τελικη σας γνωμη! Ειτε αυτο, ειτε Ε36 318 μετατροπη σε 323, ελεγμενο επισης χωρις να χρειαζεται τπτ. Η διαφορα ειναι 700Ε περισσοτερο το Ζ
παρτο τι αλλο θελεισ .εχεισ και την γνωμη μηχανικων .
LEONIDASKAL
29-11-15, 20:36
ενα καλο service και καλες βολτες. και οι φωτο καλες δειχνουν αρα ....
αν δεν το ηθελα θα στο πουλουσα εγω να ησυχασεις!! :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.