Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Αγορά BMW E92 325i



george7
11-11-15, 06:18
Καλημεριζω το φορουμ.
Ψαχνομαι για αγορα Ε92 325i (2006-2008)
Θελω να κανω μια ερωτηση γιατι εχω ψιλο μπερδευτει στις αγγελιες.
Ο κινητηρας στο συγκεκριμενο μοντελο ειναι 2.5L και οχι 3.0L σωστα;
Ο φορος πολυτελειας μεχρι προτινος ειναι στα 466 ¤ ;

Στην συγκεκριμενη φαση ειμαι κατοχος ενος Α4 Β8 1.8Τ βελτιωμενο στα 230 αλογα.
Ποσο χειροτερα θα ειναι η ελλειψη τουρμπο στο BMW?
Επισης απο αξιοπιστια πως τα παει αυτος ο κινητηρας;
Κοιταω αυτα τα παρακατω:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6163196/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6900086/
Σε 320 βρηκα αυτο εδω αλλα δεν εχω ιδεα για την εκδοση του.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7169942/

Εχετε εσεις καποια προταση-υποδειξη;
Ευχαριστω.

maris7
11-11-15, 06:49
τα μεταγενεστερα μοντελα 325 βγηκαν με 3.0L
αλλα με τους ιδιους ιππους,απο φορολογια δεν ξερω αλλα το 3.0L γινεται 272 ιππους ευκολα
η γνωμη μου ειναι να κοιταξεις να εχει navi και να ειναι αυτοματο

stef
11-11-15, 07:49
Καλημέρα.
Επειδή τυγχάνει να έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εδώ και 2 χρόνια, αλλά τον κινητήρα εδώ & 8 χρόνια (2.5 Ν52 σε 2 διαφορετικά αυτοκίνητα)θα σου πω το εξής: το μοτέρ είναι ίσως απο τα πιο αξιοπιστα των τελευταίων ετών, αλλά σε σχέση με το βελτιωμένο μοτέρ του 1.8 Τ σίγουρα είναι πιο αργό αλλά πιο γραμμικό σε ταξίδι και χωρίς ξεσπάσματα.

Υ.Γ: Μην ασχοληθείς καν με το 325 (3.0). Αν πας σε 3000 κυβικά πας σε 335 όπου δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το 325

stef
11-11-15, 07:53
Μιας και είδα μόλις τα αυτοκίνητα, να σου αναφέρω ότι το πρώτο έχει ήδη πωληθεί και ήταν εξαιρετικό. Το γνωρίζω το αυτοκίνητο προσωπικά.
Εγώ στη θέση σου θα κοίταζα το 2ο το οποίο "δείχνει" εξίσου καλό με το 1ο!

mark e92
11-11-15, 09:42
Μην βιάζεσαι περίμενε να δούμε τα νέα ΤΚ.
Από δύναμη ξεχνάς ότι ξέρεις από turbo.
Άλλο 25 ροπή και άλλο 35...

Ptboul
11-11-15, 09:47
Σε 320 βρηκα αυτο εδω αλλα δεν εχω ιδεα για την εκδοση του.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7169942/

Εχετε εσεις καποια προταση-υποδειξη;
Ευχαριστω.

Το τελευταίο είναι τετράπορτο και πιστεύω πως είναι εισαγωγής (από όσο γνωρίζω από τα 60 κομμάτια που ήρθαν Ελλάδα κανένα δεν είχε Navi) αλλά αυτό το βλέπεις.

Ωραίο μοτεράκι και απολαυστικό στο δρόμο. Είναι εμφανέστατη η διαφορά στο δρόμο του Ν45 που φοράει το si έναντι του Ν46 της εποχής.

Cobalt
11-11-15, 10:02
Το τελευταίο είναι τετράπορτο και πιστεύω πως είναι εισαγωγής (από όσο γνωρίζω από τα 60 κομμάτια που ήρθαν Ελλάδα κανένα δεν είχε Navi) αλλά αυτό το βλέπεις.

Ωραίο μοτεράκι και απολαυστικό στο δρόμο. Είναι εμφανέστατη η διαφορά στο δρόμο του Ν45 που φοράει το si έναντι του Ν46 της εποχής.

αν είναι να πάει σε 320si τότε αυτό! (173 PS) και συλλεκτικό... γράφεις όμως Ε92 που είναι κουπέ και όχι sedan.. τι ψάχνεις τελικά?
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6676824/

όντως απο το βιβλίο φαίνεται οτι είναι Ελληνικό και με γνήσια ΧΛΜ. τιμή όντως πολύ καλή για το αμάξι, εξοπλισμό και την κατάστασή του...

Blacktan
11-11-15, 11:22
Εαν πας σε 5θυρη καροτσα Ε90 , μονο γνησιο si 320 , αλλιως και μαουνα θα εχεις και αργοκινητη...
Στο 3θυρο Ε92 αλλαζουν τα πραγματα μιας και μπορεις να υποφερεις το αργο μοτερ 320 εναντι της ομορφιας του αυτοκινητου ...
Το Ε90 ομως αν δεν ειναι si η mpack δεν παλευεται με τιποτα ...
(Υποκειμενικα παντα)

BILL007
11-11-15, 11:28
Εαν πας σε 5θυρη καροτσα Ε90 , μονο γνησιο si 320 , αλλιως και μαουνα θα εχεις και αργοκινητη...
Στο 3θυρο Ε92 αλλαζουν τα πραγματα μιας και μπορεις να υποφερεις το αργο μοτερ 320 εναντι της ομορφιας του αυτοκινητου ...
Το Ε90 ομως αν δεν ειναι si η mpack δεν παλευεται με τιποτα ...
(Υποκειμενικα παντα)

Γνήσιο si που το είδα απο κοντά σε καλή κατάσταση πουλιέται αυτή τη στιγμή στο Sittas-Flaskis στην Καλλιθέα thumb

Ptboul
11-11-15, 11:29
Απλά να ενημερώσουμε τον κάθε επίδοξο αγοραστή πως η κατανάλωση του είναι και αυτή συλλεκτική από τα 90ς.

Cobalt
11-11-15, 11:32
Απλά να ενημερώσουμε τον κάθε επίδοξο αγοραστή πως η κατανάλωση του είναι και αυτή συλλεκτική από τα 90ς.

Πανο ενώ το 6κυλινδρο 3λιτρο θα έχει μικρότερη ε?
άσε τα τεκμήρια, φόρος πολυτελείας και τελη. πρεπει να υπολογιστούν όλα

stef
11-11-15, 11:32
Λέτε από τα 230 άλογα να αρκεστεί στα 173 της 320si? Για 325 Ε92 βλέπω ότι αναφέρει ο φίλος, το οποίο και αυτό είναι πιο αργό από το τουρμπάτο Audi που έχει...

GVIT
11-11-15, 11:38
καμιά σχέση το 2.5 μοτέρ με τα δίλιτρα.
ούτε από ήχο ούτε σε αξιοπιστία άσε που δουλεύει πιο ξεκούραστα.
μακριά από τα τριλιτρα λόγω φ.π. και τεκμηρίου..

η επιβάρυνση από διλιτρο σε 2.5 είναι πολύ μικρή σε σχέση με την διαφορά στο γκάζι και τον ήχο.

άσε που θα καίει λιγότερο από το τούρμπο σου.

Cobalt
11-11-15, 11:49
Λέτε από τα 230 άλογα να αρκεστεί στα 173 της 320si? Για 325 Ε92 βλέπω ότι αναφέρει ο φίλος, το οποίο και αυτό είναι πιο αργό από το τουρμπάτο Audi που έχει...

ήταν στην τρίτη του επιλογή..... γιαυτό ρώτησα τι θέλει

Ptboul
11-11-15, 11:50
Stef, ο φίλος κάνει αναφορά και για 2λιτρο, για αυτό και το βάλαμε στη κουβέντα.

Πέτρο δεν έχω ιδέα από κατανάλωση του 6 κύλινδρου.

edit: Με πρόλαβες.

stef
11-11-15, 11:54
Το 325 μέσα στην κίνηση χωρίς να το πιέσεις καίει 10.8-11, αν το πιέσεις 11.5-12.3. Στο ταξίδι πέφτει κάτω απο 10... Φυσιολογικότατα νούμερα για 2500 κυβικά αμάξι.
Το σωστό μοτέρ για Ε92 βέβαια είναι το 335. Με το 325 κινείσαι αξιοπρεπέστατα

Cobalt
11-11-15, 11:57
Το 325 μέσα στην κίνηση χωρίς να το πιέσεις καίει 10.8-11, αν το πιέσεις 11.5-12.3. Στο ταξίδι πέφτει κάτω απο 10... Φυσιολογικότατα νούμερα για 2500 κυβικά αμάξι.
Το σωστό μοτέρ για Ε92 βέβαια είναι το 335. Με το 325 κινείσαι αξιοπρεπέστατα

στην 320si μπορεί τα νούμερα της ιπποδύναμης να φαίνονται ''μικρά'' αλλά το γεγονός οτι είναι το μονο με πιο κοντό διαφορικό από όλες τις άλλες Ε90 και μάλιστα πολύ πιο κοντό την κάνει να κερδίζει τελικά ενώ δεν το υπολογίζει κανείς.

stef
11-11-15, 11:59
Πες μας λίγο πόσο καίει το si. Αν θυμάμαι καλά είναι πάνω από το 2.5...;

Να αναφέρω ότι οι τιμές κατανάλωσης που ανέφερα παραπάνω αφορούν αυτόματο κιβώτιο.

Cobalt
11-11-15, 12:16
Πες μας λίγο πόσο καίει το si. Αν θυμάμαι καλά είναι πάνω από το 2.5...;

Να αναφέρω ότι οι τιμές κατανάλωσης που ανέφερα παραπάνω αφορούν αυτόματο κιβώτιο.

σου απαντάω οχι για να συγκρίνω αλλά για να δώσω δεδομένα.
το si μέσα στην πόλη με πολύ κίνηση σταμάτα ξεκίνα έρχεται στα 13,5 λίτρα περίπου. στην πόλη με νορμάλ κίνηση τα νούμερα του είναι περίπου 12,5 και έξω στην εθνική πάει ανάλογα την οδήγηση 10-11.
σημαντικό είναι οτι στην εθνική είναι προτιμότερο να πηγαίνεις τέζα μιας και θα σου κάψει το ίδιο αν όχι λιγότερο! (λόγω του οτι η σχετική κατανάλωση είναι καλύτερη μεταξύ 4.700 και 7.000 rpm)

είναι λογικά όλα τα παραπάνω αν υπολογίσεις το πιο κοντό διαφορικο και τις 18αρες ασύμμετρες σε συνδιασμό με τη χαμηλή ροπή των 20 κιλών. Στο αμάξι αρέσει να δουλεύει ψηλά!

για συγκριση στις ίδιες διαδρομές ακριβώς μέσα στην πόλη με 316 122PS είχα 9,7 και με 320 170PS ειχα 11,5.
το αναφέρω γιατί είχα και τα 3 μοντέλα στην κατοχή μου οπότε έχω μέτρο σύγκρισης στις ίδιες ακριβώς διαδρομές με τα ίδια δεδομένα.

για τους τύπους υπήρχε κάποτε ένα 320si στο φόρουμ που είχε πραγματική μικτή 8,9!!!!! δεν ξέρω πως γινόταν αυτό αλλά ο άνθρωπος με στοιχεία μας το είχε αποδείξει.

stef
11-11-15, 12:18
Ναι βρε δεν είπαμε για σύγκριση.
Απλά και εγώ αυτή την εντύπωση είχα σε κατανάλωση όπως το ανέφερες.
Από εκεί και μετά τον τελευταίο λόγο τον έχει ο αγοραστής...!

Ptboul
11-11-15, 12:52
για τους τύπους υπήρχε κάποτε ένα 320si στο φόρουμ που είχε πραγματική μικτή 8,9!!!!! δεν ξέρω πως γινόταν αυτό αλλά ο άνθρωπος με στοιχεία μας το είχε αποδείξει.

Αυτός ήταν κ0λ0γερας ρε :hystericalbs1:

ps: Παίδες το κιβώτιο του si πραγματικά δεν υπάρχει. Όπως τα λέει ο Πετράν.
Με 4η ανεβαίνεις τοίχο. Πλεονέκτημα για τον γνώστη, μειονέκτημα για ταξίδι στην εθνική. Από την άλλη βέβαια, είναι αμάξι που αρέσκεται να στροφάρει σαν δίχρονο.

Σε κάθε και για κάθε περίπτωση, προτείνεται δοκιμή προς τον αγοραστή (δοκιμή όμως, όχι βόλτα το τετράγωνο).

maris7
11-11-15, 14:35
Αυτός ήταν κ0λ0γερας ρε :hystericalbs1:

ps: Παίδες το κιβώτιο του si πραγματικά δεν υπάρχει. Όπως τα λέει ο Πετράν.
Με 4η ανεβαίνεις τοίχο. Πλεονέκτημα για τον γνώστη, μειονέκτημα για ταξίδι στην εθνική. Από την άλλη βέβαια, είναι αμάξι που αρέσκεται να στροφάρει σαν δίχρονο.
δεν ειναι θεμα κιβωτιου αλλα θεμα διαφορικου ειχα ψαχτει και εγω στο παρελθον να το κοντινω λιγο(εχω 19''ζαντες)

scania124
11-11-15, 14:51
Θα βγω λιγο :offtopic:
Τι βήμα διαφορικό έχει το 320si και πόση τελική έχει?

Koyotte
11-11-15, 15:01
Θα βγω λιγο :offtopic:
Τι βήμα διαφορικό έχει το 320si και πόση τελική έχει?



roundcorner.gif (262 bytes)

BMW 320Si












Με αγωνιστικό DNA
Eξελιγμένη, ώστε να αποτελέσει τη βάση της αγωνιστικής 320 του WTCC, η BMW 320Si μεταφέρει τη φιλοσοφία των αγώνων στο δρόμο.

ΦΩTOΓPAΦIEΣ: NIKOΣ MAPKOMΠOTΣAPHΣ

H BMW 320Si είναι μια ειδική έκδοση της σειράς 3, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά με σκοπό να λειτουργήσει ως βάση για την έκδοση του δελτίου αναγνώρισης της αγωνιστικής 320, που συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού WTCC. Η ιδιαιτερότητά της σε σχέση με τη γνωστή 320i έχει να κάνει με επιλεκτικές αλλαγές στον κινητήρα, στη μετάδοση και στην ανάρτηση, οι οποίες πρακτικά έχουν εφαρμοστεί ώστε να επιτρέψουν τη δημιουργία μιας όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικής αγωνιστικής έκδοσης. Μεταμορφωμένος, λοιπόν, είναι ο γνωστός 4κύλινδρος 2λιτρος κινητήρας της BMW, που, ειδικά για την περίσταση, συναρμολογείται στο τμήμα κατασκευής των κινητήρων της F1 και φέρει αλλαγές που προχωρούν μέχρι και τη μεταβολή της διαμέτρου και της διαδρομής των εμβόλων. Oι σημαντικότερες επεμβάσεις που έχουν γίνει αφορούν την αύξηση της διαμέτρου των βαλβίδων εισαγωγής κι εξαγωγής, την αντικατάσταση του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος οδήγησης των βαλβίδων Valvetronic με ένα συμβατικό σύστημα, για μεγαλύτερη ακρίβεια στους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, την αύξηση της συμπίεσης (από 10.5:1 σε 11.0:1), τη χρήση ενισχυμένων μετάλλων αλλά και την κατασκευή της κυλινδροκεφαλής από ανθρακονήματα, για μείωση του συνολικού βάρους. Όλα τα παραπάνω έχουν δώσει στον κινητήρα έναν πιο άγριο και σπορτίφ χαρακτήρα (ο «κόφτης» επεμβαίνει πλέον στις 7.300 σ.α.λ., ενώ το ηλεκτρονικό γκάζι έχει αντικατασταθεί με μηχανική πεταλούδα με συρματόσχοινο) καθώς και μια σημαντική αύξηση της ισχύος. Μάλιστα, οι διαπιστώσεις μας στην πράξη δεν άφησαν καμία αμφιβολία για την ορθότητα των προδιαγραφών που «μιλούν» για 173 ίππους/7.000 σ.α.λ. και ροπή 20,4 χλγμ./4.250 σ.α.λ. (έναντι 150 ίππων/6.200 σ.α.λ. και 20,4 χλγμ./3.600 σ.α.λ.). Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως στην επίσκεψη στο δυναμόμετρο οι τιμές της ισχύος που καταγράφηκαν στους τροχούς έφτασαν τους 160,4 ίππους/7.200 σ.α.λ. και τα 17,5 χλγμ./4.800 σ.α.λ., όταν οι αντίστοιχες τιμές από τη μέτρηση της 320i ήταν 137 ίπποι/6.500 σ.α.λ. και 16,7 χλγμ./3.300 σ.α.λ. Αντίστοιχα κολακευτική για την 320Si είναι, όμως, και η εικόνα της σε επίπεδο επιδόσεων. Eκεί αποδεικνύεται σημαντικά ταχύτερη από την απλή έκδοση, τόσο στις επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. η 320Si, σε 10,1 δλ. η 320i) όσο -ακόμα περισσότερο- εν κινήσει, όπου οι διαφορές με την απλή 320i στις περισσότερες περιπτώσεις ξεπερνούν το 1,0 δλ. Βέβαια, σε αυτό συμβάλλει και η πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης (4,10:1 από 3,38:1), η οποία συμπληρώνει ιδανικά το καλά κλιμακωμένο και εξαιρετικό σε αίσθηση 6άρι κιβώτιο. Εκτός, όμως, από τις αναβαθμισμένες επιδόσεις, ο σπορ χαρακτήρας της 320Si αναδεικνύεται τόσο από την πιο σφικτή ανάρτηση M όσο και από επιμέρους στοιχεία, όπως είναι το ιδιαίτερα πληροφοριακό και ακριβές τιμόνι με την υδραυλική υποβοήθηση, οι μεγάλοι τροχοί των 18 ιντσών και τα μεγαλύτερα κι εξαιρετικά σε απόδοση φρένα, που ενισχύουν ακόμα περισσότερο το γνωστό ευχάριστο και αποτελεσματικό οδηγικό προφίλ που χαρακτηρίζει τη σειρά 3. Σε συνδυασμό, λοιπόν, και με το αντίστοιχα προσανατολισμένο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού («όλα τα λεφτά» τα μπάκετ καθίσματα!), μπορούμε να πούμε ότι το ουσιαστικό μειονέκτημα της 320Si είναι η περιορισμένη της παραγωγή, που την καθιστά αυτόματα «θεωρητική αξία» για όσους δε βιαστούν να κάνουν δικό τους ένα από τα μόλις 2.600 αντίτυπα που θα παραχθούν._ 4Τ

Στο δυναμόμετρο
Οι επεμβάσεις στο 2λιτρο 4κύλινδρο κινητήρα της BMW αποδεικνύονται και στην πράξη ιδιαίτερα εύστοχες. Στην επίσκεψη στο δυναμόμετρο η απόδοση της 320 Si στους τροχούς έφτασε τους 160,4 ίππους/7.200 σ.α.λ. και τα 17,5 χλγμ./4.800 σ.α.λ. Οι τιμές αυτές είναι σαφώς ανώτερες από εκείνες της απλής 320 (137 ίπποι/6.500 σ.α.λ. και 16,7 χλγμ./3.300 σ.α.λ.), όμως ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός πως ο βελτιωμένος κινητήρας της Si υπερέχει συνεχώς σε ισχύ και ροπή μετά τις 3.500 σ.α.λ., φανερώνοντας, έτσι, και τον πιο άγριο χαρακτήρα του.

BMW 320 Si
YΠEP
EΠIΔOΣEIΣ/OΔIKH ΣYMΠEPIΦOPA
KATA
KATANAΛΩΣH

ΚΟΣΤΟΣ
ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 41.700 ευρώ

ΤΕΧΝΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός: 1.997 κ.εκ.
Κύλινδροι: 4 σε σειρά
Μέγ. Ισχύς: 160 ίπποι στις 7.200 σ.α.λ.*/173 ίπποι στις 7.000 σ.α.λ.**
Μέγ. Ροπή: 17,5 χλγμ στις 4.800 σ.α.λ.*/ 20,4 χλγμ στις 4.250 σ.α.λ.**

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση: στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: χειροκίνητο 6 σχέσεων

ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός: Γόνατα με δύο βραχίονες στήριξης, αντιστρεπτική ράβδος
Πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική ράβδος

ΦΡΕΝΑ
Εμπρός: αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω: δίσκοι

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τελ. ταχύτητα: 225 χλμ/ώρα**
0-100 χλμ/ώρα (δλ): 8,6*/8,1**
Ρεπρίζ 50-80 με 3η (δλ): 4,5
Ρεπρίζ 80-110 με 4η (δλ): 6,3
Ρεπρίζ 120-140 με 5η/6η (δλ): 5,9/7,6
Φρενάρισμα 120-0 χλμ/ώρα (μ.): 54,6
Μέση κατανάλωση λίτρα/100 χλμ: 14,5

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος (χλστ): 4.520
Πλάτος (χλστ): 1.817
Ύψος (χλστ): 1.421
Μεταξόνιο (χλστ): 2.760
Βάρος (κιλά): 1.378*/1.350**

*Τιμή 4Τ
**Τιμή κατασκευαστή

πηγή 4TROXOI

scania124
11-11-15, 15:09
[QUOTE=Koyotte;555008]roundcorner.gif (262 bytes)

BMW 320Si

Απλά να τονίσω ότι εδώ σύγκρινε την 320si με την παλιά 320i με το n45 μετά 150 άλογα και όχι με τον n43 με τα 170αλογα.
Παντός πιστεύω ότι το n52 2.5 είναι ποιο αξιόπιστο από το si.

A8hnaios
11-11-15, 17:36
Ρε Μπούλι τί φορμουλισιο έχεις;;; :whistle: :whistle:

BILLYS
11-11-15, 20:20
Ε90 325 , 6ος του 2006, μοτέρ Ν52 ονομαστική 218 με πρόγραμμα 228 άλογα.

Το αμάξι είναι απόλαυση ειδικά σε ταξίδια.
Βάζεις την 6η, απολαμβάνεις τον ήχο από το εξακύλινδρο μοτέρ και πραγματικά είσαι αλλούthumb

george7
12-11-15, 02:02
Ε90 325 , 6ος του 2006, μοτέρ Ν52 ονομαστική 218 με πρόγραμμα 228 άλογα.

Το αμάξι είναι απόλαυση ειδικά σε ταξίδια.
Βάζεις την 6η, απολαμβάνεις τον ήχο από το εξακύλινδρο μοτέρ και πραγματικά είσαι αλλούthumb

Δεν βαζεις προγραμμα για 10 αλογακια.
Με την 320 Ε92 που εχουμε παντος μεσα στην πολη και για ταξιδακι χαλαρο ειναι τουμπανη. Οποτε σκεφτηκα οτι με 50 αλογα παραπανω που ειναι η 325 δεν θα εχω τοσο θεμα εαν θελω καμια φορα να το ανοιξω. Ειδα και 0-100 επιδοσεις κτλ ειναι αξιοπρεπεστατο. Το A4 μην νομιζετε οτι ειναι κανα cupra, λογω του βαρους του κυριως. 0-100 γυρω στα 7.4-7,6 βγαζει, πιο αργο απο οτι η 325 απο σταση δηλαδη.

Καποιες ακομα ερωτησουλες εχω.
1) M-Pack τουλαχιστον προφυλαχτηρα μπορω να βαλω και ποσο ειναι περιπου το κοστος;
2) Εαν δν εχει οθονη υπαρχει κατι αξιολογο σε aftermarket?
3) Για χαμηλωμα αρκουν ελατηρια ή θα χρειαστω και αμορτισερ;

και ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας παιδια!

scania124
12-11-15, 06:32
Δεν βαζεις προγραμμα για 10 αλογακια.
Με την 320 Ε92 που εχουμε παντος μεσα στην πολη και για ταξιδακι χαλαρο ειναι τουμπανη. Οποτε σκεφτηκα οτι με 50 αλογα παραπανω που ειναι η 325 δεν θα εχω τοσο θεμα εαν θελω καμια φορα να το ανοιξω. Ειδα και 0-100 επιδοσεις κτλ ειναι αξιοπρεπεστατο. Το A4 μην νομιζετε οτι ειναι κανα cupra, λογω του βαρους του κυριως. 0-100 γυρω στα 7.4-7,6 βγαζει, πιο αργο απο οτι η 325 απο σταση δηλαδη.

Καποιες ακομα ερωτησουλες εχω.
1) M-Pack τουλαχιστον προφυλαχτηρα μπορω να βαλω και ποσο ειναι περιπου το κοστος;
2) Εαν δν εχει οθονη υπαρχει κατι αξιολογο σε aftermarket?
3) Για χαμηλωμα αρκουν ελατηρια ή θα χρειαστω και αμορτισερ;

και ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας παιδια!

1) ένας προφυλακτήρας mpack μεταχειρησμενος κομπλέ κάνει κάνα 400αρι+κάνα 150 ποδιές και θόλους μεταχειρησμενα παλι+κάνα 150αρι βάψιμο και τοποθέτηση.
2)υπάρχουν πολλές οθόνες στην αγορά ΑΛΛΆ με τα ίδια λεφτά μπορείς να βάλεις γνήσια oem οθόνη, έρχεσαι μια βόλτα Θεσσαλονίκη έχουμε τον σωτήρα εκεί και καθαρισες.
3)αν φοράει μαμά αμορτισέρ και βάλεις κοντά ελατήρια μετά από καιρό θα έχεις θέμα με τα αμορτισέρ σου,αν φοράει όμως mpack ανάρτηση είσαι οκ.

Nikos!
12-11-15, 07:24
Α ρε si :bye:

deepBLUE
12-11-15, 07:34
Καλημεριζω το φορουμ.
Ψαχνομαι για αγορα Ε92 325i (2006-2008)
Θελω να κανω μια ερωτηση γιατι εχω ψιλο μπερδευτει στις αγγελιες.
Ο κινητηρας στο συγκεκριμενο μοντελο ειναι 2.5L και οχι 3.0L σωστα;
Ο φορος πολυτελειας μεχρι προτινος ειναι στα 466 ¤ ;

Στην συγκεκριμενη φαση ειμαι κατοχος ενος Α4 Β8 1.8Τ βελτιωμενο στα 230 αλογα.
Ποσο χειροτερα θα ειναι η ελλειψη τουρμπο στο BMW?
Επισης απο αξιοπιστια πως τα παει αυτος ο κινητηρας;
Κοιταω αυτα τα παρακατω:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6163196/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6900086/
Σε 320 βρηκα αυτο εδω αλλα δεν εχω ιδεα για την εκδοση του.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7169942/

Εχετε εσεις καποια προταση-υποδειξη;
Ευχαριστω.

Σε αυτό εδώ (https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7169942/)έχει γίνει λάθος το σασμάν ειναι manual και οχι αυτόματο.
Το αμάξι όμως είναι εξαιρετικό και ίσως να μπορεί να γίνει και καλύτερη τιμή για τα μέλη του φόρουμ μας.

george7
12-11-15, 07:46
Απο ηχοσυστημα τι παιζει στα Ε90-Ε92;
Οταν εχουν nav εχουν και αναβαθμισμενο ηχοσυστημα;

deepBLUE
12-11-15, 07:49
Απο ηχοσυστημα τι παιζει στα Ε90-Ε92;
Οταν εχουν nav εχουν και αναβαθμισμενο ηχοσυστημα;

εχουν το hi

george7
12-11-15, 07:57
Σε επιδοσεις 320 E92 VS Si E90 ?
Ποια πηγαινει καλυτερα;

Cobalt
12-11-15, 09:10
Σε επιδοσεις 320 E92 VS Si E90 ?
Ποια πηγαινει καλυτερα;

αν μιλαμε για το 320 με τα 170 άλογα ουσιαστικά είναι τα ίδια... (δεν ξέρω αν έβγαινε Ε92 με τα 150 άλογα)
λίγο καλύτερο τράβηγμα το 320 χαμηλά, πιο γεμάτος και πιο αγριος σε όλο το φάσμα μέχρι και τον κόφτη το 320si κυρίως ψηλά

Ptboul
12-11-15, 09:51
Σε επιδοσεις 320 E92 VS Si E90 ?
Ποια πηγαινει καλυτερα;

Θυμάμαι ο Γιάννης όταν είχε το 92άρι (320) και πριν βάλει το πρόγραμμα, είχε τύχε σε σκηνικό με Si στην ΕΟ Αθηνών - Λαμίας να μη μπορεί να το φτάσει, του έφευγε σχετικά άνετα.

Και μου είχε πει, αν είχε βάλει το πρόγραμμα θα τον είχε.

@@ θα είχε https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2015/11/fuckyou052-1.gif

για πε ρε ΓιάααΝΝ

george7
12-11-15, 09:58
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7150368/
Αυτο πως σας φαινετε;

mark e92
12-11-15, 10:23
Mpack δεν είναι.
Ότι βρεις να το τσεκάρεις πρώτα για τα χλμ του και μετά για λαμαρίνα.

Cobalt
12-11-15, 10:43
ποιος ο λόγος να πας σε 2.500 κυβικά? να πω οτι ήταν μέχρι 2.200 να το καταλάβω...
εγώ ή θα κοίταγα 2.0 ή αν είναι να ξεφύγω τότε κατευθείαν 3 λιτρο. τουλάχιστον μιας και σε παίρνει να κάνεις την υπέρβαση να έχεις εργαλείο!

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6736411/ Μ-πακ

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/7155215/ Χi 4X4

george7
12-11-15, 10:46
Νομιζω στα 3.0 αλλαζουν τα τελη και πανε στον θεο, οπως ο Φ.Π
Εαν υπαρχει καποιο μοντελο που δν ισχυει αυτο θα ηθελα να το δω.

Cobalt
12-11-15, 10:48
Νομιζω στα 3.0 αλλαζουν τα τελη και πανε στον θεο, οπως ο Φ.Π
Εαν υπαρχει καποιο μοντελο που δν ισχυει αυτο θα ηθελα να το δω.

έχουν τα ίδια τέλη
από 2358 κ.ε. μέχρι 3000 κ.ε. 880 ¤

stef
12-11-15, 10:59
ποιος ο λόγος να πας σε 2.500 κυβικά? να πω οτι ήταν μέχρι 2.200 να το καταλάβω...
εγώ ή θα κοίταγα 2.0 ή αν είναι να ξεφύγω τότε κατευθείαν 3 λιτρο. τουλάχιστον μιας και σε παίρνει να κάνεις την υπέρβαση να έχεις εργαλείο!



Υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά στον ΦΠ μεταξύ 2500 & 3000!
Άλλο 465 & άλλο 1250-1300 αν θυμάμαι καλά...
Άρα υπάρχει λόγος για τα 2500...;)

stef
12-11-15, 11:05
Sorry με το 13% ΦΠ στα άνω των 2500 κυβικών ο ΦΠ είναι 1620¤.... Διαφορά 1154¤ μεγαλύτερος ΦΠ/έτος...
Όχι και δεν έχει διαφορά το 2500 με το 3000....

Cobalt
12-11-15, 11:06
Υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά στον ΦΠ μεταξύ 2500 & 3000!
Άλλο 465 & άλλο 1250-1300 αν θυμάμαι καλά...
Άρα υπάρχει λόγος για τα 2500...;)

αν το 325 είναι 2.500 κυβικά όχι πάνω απο 2.500 πχ 2.501 τότε ναι εχει διαφορα

το 2.500 έχει 665 που σε πενταετία π΄φετει στα 466
ενώ το 3.000 έχει 1690 που σε πεντετία παει 1183

παντως στη δεκαετία απαλλάσονται και τα 2.

εγώ στην υπέρβαση λοιπόν θα πήγαινα σε 330 μιας και τα τέλη είναι ίδια

zizu
12-11-15, 11:09
με 13% φόρο πολυτελείας πλέον, και 30% έκπτωση 5ετίας, το 3λτ έχει 1408 ευρώ/χρόνο. Σχεδον χιλιάρικο διαφορά απ το 2.5 (δεν τα λες και λίγα)

Cobalt
12-11-15, 11:11
με 13% φόρο πολυτελείας πλέον, και 30% έκπτωση 5ετίας, το 3λτ έχει 1408 ευρώ/χρόνο. Σχεδον χιλιάρικο διαφορά απ το 2.5 (δεν τα λες και λίγα)

717 τα εβγαλα εγώ εκτός αν κάνω λάθος. όπως και να έχει έχει διαφορά αλλά προσωπικά εαν τα είχα και δεν με ένοιαζε...

stef
12-11-15, 11:13
αν το 325 είναι 2.500 κυβικά όχι πάνω απο 2.500 πχ 2.501 τότε ναι εχει διαφορα

το 2.500 έχει 665 που σε πενταετία π΄φετει στα 466
ενώ το 3.000 έχει 1690 που σε πεντετία παει 1183

παντως στη δεκαετία απαλλάσονται και τα 2.

εγώ στην υπέρβαση λοιπόν θα πήγαινα σε 330 μιας και τα τέλη είναι ίδια


Ως γνωστό, το 325 2.5 είναι κάτω των 2500....
Το 3000 είναι πλέον στο 13% του τεκμηρίου και όχι στο 10%....
Ήτοι 2314¤ -30% για την 5ετία= 1619¤

stef
12-11-15, 11:14
Σε 3000 πας σε 335 και μόνο!

Cobalt
12-11-15, 11:18
Σε 3000 πας σε 335 και μόνο!

ναι, και αυτο... εφόσον η τιμή αγοράς πλέον είναι συμφέρουσα
αν και έχω ακούσει πολύ περισσότερα μηχανικά προβλήματα στα 335

stef
12-11-15, 11:19
Πάντως 1150¤ διαφορά είναι όλη η ασφάλεια έτους & ένα μεγάλο service!

mark e92
12-11-15, 11:49
Και το τεκμήριο είναι διαφορετικό
Υπολόγισε και τυχόν αλλαγές...

george7
12-11-15, 12:24
Οποτε αποκλειω τελιως το θεμα για πανω των 2500. Ακομα και τα 2500 παρα ειναι υπερβολικα στις μερες μας.

Cobalt
12-11-15, 12:32
Οποτε αποκλειω τελιως το θεμα για πανω των 2500. Ακομα και τα 2500 παρα ειναι υπερβολικα στις μερες μας.

ευκαιρία λοιπόν να ψάξεις μερικα καλά 2.0 Ε92 και υπάρχουν αρκετά... εφόσον ενδιαφέρεσαι για κουπέ ή Ε90 για τετράπορτο...

φυσικά ξέχνα τα γκάζια που ήδη έχεις με το Audi

stef
12-11-15, 12:35
Πάρε άλλη μάρκα! Πιο πολλά γκάζια θα έχεις & με μικρότερο κόστος.
Το ban μου έρχεται σίγουρα από Vanvic....!!! Χαχαχα

GVIT
12-11-15, 12:38
Οποτε αποκλειω τελιως το θεμα για πανω των 2500. Ακομα και τα 2500 παρα ειναι υπερβολικα στις μερες μας.

τα 2.5 του 2006 συμπληρώνουν 10ετια άρα μισό τεκμήριο άρα λιγότερο τεκμήριο από 2.0 του 2008!!!!!

stef
12-11-15, 13:21
Το 2.5 είναι σαφώς καλύτερη & πιο αξιόπιστη επιλογή από το 2.0. Και μόνο ο ήχος του straight six σε συνδυασμό με την βελούδινη απόκριση του κινητήρα σε κάνουν να ξεχνάς τον 2λιτρο ο οποίος είναι λίγος για την καρότσα αυτή

Cobalt
12-11-15, 14:04
τα 2.5 του 2006 συμπληρώνουν 10ετια άρα μισό τεκμήριο άρα λιγότερο τεκμήριο από 2.0 του 2008!!!!!

το τεκμήριο δεν νομίζω οτι ειναι το πρόβλημα στη 10 ετία μιας και πέφτει οπως λες πολύ. επίσης στη 10ετία δεν υπάρχει και Φόρος Π. οπότε μόνο τα τέλη παίζουν μπάλα (βέβαια σε αμάξι του 2006 μιλάμε πάντα)

σε αυτή την περίπτωση πας σε 3λιτρο νομίζω...

σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση όντως η κοιτάζει άλλη μάρκα ή κοιτάζει συμβιβαστική λύση μεταξύ ίππων και κόστους συντήρησης για να αποφασίσει 2.0 ή 2.5

tsaltinho
12-11-15, 15:18
Το 2.5 είναι σαφώς καλύτερη & πιο αξιόπιστη επιλογή από το 2.0. Και μόνο ο ήχος του straight six σε συνδυασμό με την βελούδινη απόκριση του κινητήρα σε κάνουν να ξεχνάς τον 2λιτρο ο οποίος είναι λίγος για την καρότσα αυτή

Σιγουρα καλυτερο το 2,5, δεν διαφωνει κανεις, αλλα μην φτανουμε και να λεμε το 2λιτρο με 170 αλογα λιγο.
Μια χαρα κινει το αυτοκινητο και μια χαρα επιταχυνση εχει.
Μπορει να ειναι πολλα τα κιλα, αλλα η αποδοση του ειναι πολυ καλη και οικονομικη

stef
12-11-15, 17:33
Σιγουρα καλυτερο το 2,5, δεν διαφωνει κανεις, αλλα μην φτανουμε και να λεμε το 2λιτρο με 170 αλογα λιγο.
Μια χαρα κινει το αυτοκινητο και μια χαρα επιταχυνση εχει.
Μπορει να ειναι πολλα τα κιλα, αλλα η αποδοση του ειναι πολυ καλη και οικονομικη

Για εμένα και το 325 είναι λίγο για το αμάξωμα
Θέλει 335 ή Μ3 το Ε92 κακά τα ψέμματα...
Παίζει να καίει πιο πολύ το 320 Ε92 από το 325;
Δεν ξέρω, ρωτάω...

kavas2
12-11-15, 17:40
σε καμια περιπτωση
μεση τιμη 10 μεσα-8 εξω(320ι Ε90 M-pack) με μετρια πιεση
σε εθνικη με 140-150 στα 7-7.5(2 ατομα)
και ολα αυτα με 225/40/18 μπροστα και 255/35/18 πισω
Μια χαρα τσουλαει ο 2λιτρος.πρεπει να τον δουλεψεις ψιλα(μετα τις 2500)
σε ταξιδι ειναι απολαυση

mark e92
12-11-15, 17:50
Για εμένα και το 325 είναι λίγο για το αμάξωμα
Θέλει 335 ή Μ3 το Ε92 κακά τα ψέμματα...
Παίζει να καίει πιο πολύ το 320 Ε92 από το 325;
Δεν ξέρω, ρωτάω...

Έτσι όπως το έχει παίζει και το 35 αρι να είναι λίγο...

stef
12-11-15, 17:57
Ρε συ θέλεις γκάζι να προσπεράσεις κανά Tiguan 2.0 Tfsi στην Ε.Ο και δεν τολμάς καν να το διανοηθείς...
Εδώ με δυσκολία θα περάσω εγώ. Χαχα
Περιμένω σχόλιο everget...
Πού τις βλέπετε τις ικανοποιητικές επιδόσεις;
Εκτός αν έχω άλλα στάνταρ...

EVERGET
12-11-15, 19:08
Ρε συ θέλεις γκάζι να προσπεράσεις κανά Tiguan 2.0 Tfsi στην Ε.Ο και δεν τολμάς καν να το διανοηθείς...
Εδώ με δυσκολία θα περάσω εγώ. Χαχα
Περιμένω σχόλιο everget...
Πού τις βλέπετε τις ικανοποιητικές επιδόσεις;
Εκτός αν έχω άλλα στάνταρ...

Aφού θες σχόλιο θα το έχεις: Το 325 είναι η χρυσή τομή, και γι' αυτό μετά από πολύ σκέψη είχαμε καταλήξει σε αυτό και για εσένα όταν έψαχνες αμάξι, και ας προσανατολιζόσουν στην αρχή για 335. Είναι ικανοποιητικότατα δυνατό, είναι εξακύλινδρο (που είναι must), και φορολογικά αξίζει το trade-off. Για μένα ο N52 του 325 είναι τέλεια για ξεκούραστο ταξίδι, και αυτό του δίνει ένα πολύ ολοκληρωμένο GT χαρακτήρα. Το si έχει έναν ειδικό χαρακτήρα που μειώνει τη χρηστικότητά του, είναι κάτι σαν να έχει Μ χωρίς να είναι όμως Μ και χωρίς να είναι γρήγορο. Τα μικρότερα της γκάμας (320 και 316) είναι τόσο ευνουχισμένα μοτερικά που καλύτερα μπροστοκίνηση και group VAG....

topmar
12-11-15, 19:46
Εγώ πάλι θα του προτείνω να κοιτάξει και κανένα 320d (εάν θέλει να βάλει στο "κάδρο" του και πετρελαιοκίνητο), μιας και αναφέρθηκε ο ενδιαφερόμενος τόσο στο θέμα των τεκμηρίων, Τ.Κ & Φ.Π, όσο και στο θέμα επιδόσεων και κατανάλωσης.

Με ένα "καθαρό" 320d μπορείς να έχεις:

- και χαμηλά φορολογικά βάρη (Τ.Κ, Φ.Π, τεκμήριο)

- και επιδόσεις (αφήνεις πίσω 320i, 320Si, ακόμα και Group VAG αρκετά :) κλπ.)

- και καταναλώσεις επιπέδου 1000αρι, με 5,5 - 6 λ/100ΚΜ (0,07¤/ΚΜ).





Sent from my Xiaomi Redmi Note 2

Lykouras
12-11-15, 20:17
Φίλε μου, η συμβουλή μου: βάλε στο Audi που εχεις μοτερ RS4 και ασε τα πειράματα. Πιο φτηνο θα σου βγει και θα έχεις και καλυτερο αποτελεσμα. Με αυτα που σκεφτεσαι να παρεις, θα απογοητευτεις σε σχεση με αυτο που εχεις τωρα!
Φιλικά,
οδηγός μπλε αλυσοπρίονου

tsaltinho
12-11-15, 21:03
Για εμένα και το 325 είναι λίγο για το αμάξωμα
Θέλει 335 ή Μ3 το Ε92 κακά τα ψέμματα...
Παίζει να καίει πιο πολύ το 320 Ε92 από το 325;
Δεν ξέρω, ρωτάω...

Στεφανε μαζι σου. Αλλα διαφορετικα ειναι για καποιον που απο το ατμοσφαιρικο 1.4-1.6 παει στο 2λιτρο και διαφορετικο για καποιον που παει απο το 3λιτρο στο 2λιτρο.
Στην καταναλωση σε μενα ειναι στα 9.2ltrs περιπου με 80% των χιλιομετρων στην πολη

micz
12-11-15, 21:36
Μην είμαστε υπερβολικοί που το αμάξωμα της e92 κάνει μόνο για 335 ή m3.
Καταρχάς η m3 e92 τα μόνα που έχει ίδια με το απλό μοντέλο είναι τα φωτιστικά σώματα, το πίσω καπό και τις δύο πόρτες. Τίποτα άλλο (πάνω και κάτω από το αμάξωμα) και όλα αυτά για να διαχειριστεί σωστά τους εργοστασιακούς της ίππους. Αλλιώς θα το αφήνανε σχεδόν ίδιο με μικροβελτιώσεις, όμως τελικά μόνο στην όψη είναι ίδια. Ακόμα και μια βελτιωμένη (ελαφρώς με πρόγραμμα μόνο) 335 γίνεται επικίνδυνη με το διαφορικό και τα εργοστασιακά φρένα που έχει.
Εγώ πιστεύω πως μια 325, 330i, 330d είναι οι πιο ισορροπημένες εκδόσεις της σειράς 3, ενώ 335d και 335i είναι στο όριο ανοχής του αμαξώματος αυτού. Ο turbo ταίριαζε περισσότερο στην 735 που είναι θωρηκτό και κινεί το αμάξωμα αυτό αξιοπρεπέστατα.


Sent from my iPad using Tapatalk

george7
13-11-15, 01:36
Παιδια βρηκα και αυτην εδω: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7155215/
Επειδη ειναι μοντελο 2007, θα πληρωσω φορο για 1 χρονο ας πουμε σωστα;
Επισης τα τελη της ειναι στα 880 λογω 2997cc ?
Υπαρχει και κατι αρνητικο στο οτι ειναι XI;

george7
13-11-15, 02:45
Να προσθεσω και κατι ακομα, το Α4 σαν μαμα ειναι 120 αλογα, ακομα και η απλη 320 Ε90 το παιρναει, και με την 2η εκδοση του Α4 στα 160 αλογα ειναι πανω κατω τα ιδια. Το αμαξι μου ειναι βελτιωμενο, οποτε δεν μπορουμε να συγκρινουμε ενα βελτιωμενο με μαμα (δες 325, 330 κτλ). Πιστευω ειναι πολυ ανωτερα σαν αυτοκινητα τα συγκεκριμενα...

tsaltinho
13-11-15, 07:41
Παιδια βρηκα και αυτην εδω: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7155215/
Επειδη ειναι μοντελο 2007, θα πληρωσω φορο για 1 χρονο ας πουμε σωστα;
Επισης τα τελη της ειναι στα 880 λογω 2997cc ?
Υπαρχει και κατι αρνητικο στο οτι ειναι XI;

Φορο θα πληρωσεις και για το 16' και για το 17'.
Το xi ειναι τετρακινηση. Για τα 880 νομιζω ειναι οπως τα λες. Και φορος πολυτελειας 13% ×0.7 λογω παλαιοτητας.
Οπως ειπαν και παταπανω τα παιδια, αφου ανεβαινεις στα 3.000 κυβικα, το 335 ειναι μονοδρομος.
Το παραπανω ειναι 330.

stef
13-11-15, 07:48
Για το 2017 ΔΕΝ πληρώνει φόρο.
Η 10ετιά ενός αυτοκινήτου με άδεια το 2007, κλείνει το 2016.
Απλά το φόρο πολυτελείας του 2016 θα τον πληρώσει στα μέσα του 2017...

Το 13% Χ 0.7 τι είναι πάλι;

Ο ΦΠ του εν λόγω αυτοκινήτου είναι ¤1619
(17.800-30%)Χ 0.13= 1619.8 για την ακρίβεια

ghost-rider
13-11-15, 08:10
Πλεον τα τελη ειναι ψιλα γραμματα.
Θα πρεπει να κοιταμε τι φορο πολυτελειας εχει για την αγορα.
Ακου 13% επι του τεκμηριου...
Αυτη τη στιγμη εχεις 1,8. Δε σου τα ζαλιζει κανεις.
Εισαι σιγουρος οτι θες να μπλεξεις με κυβικα και να ψαχνεσαι καθε μερα να δεις αν ετοιμαζονται να σου στειλουν καινουριο ραβασακι απο τη ΔΟΥ και το υπουργειο οικονομικων?

Τελος παντων αν νιωθεις ετοιμος να δωσεις το 1,8 για μενα πρεπει να παρεις ενα διλιτρο τουρμπο quattro audi.
Οχι bmw.

Το bmw ποτε δε θα τραβαει οσο το audi, παντα θα καιει περισσοτερο στους ιδιους ρυθμους, θα εχει περισσοτερες επισκεψεις στα συνεργεια και θα ειναι και στη μπουκα του κανονιου του κρατους λογω κυβικων.
Γιατι για να περασεις το διλιτρο audi (που το προγραμματακι θα το φαει με την ευκολια που πας για ενα καφε και θα περασει τα 260...) θες 335...
Ισον τρεις χιλιαδες κυβικα. Ισον οποτε τους λειπουν λεφτα θα σε παιρνουν τηλεφωνο.
Οχι.

Bmw μονο αν γουσταρεις καλοζυγισμενα πισωκινητα, παντιλικια κλπ.
Για κανενα αλλο λογο.
Υστερουν αισθητα στους υπολοιπους τομεις.

stef
13-11-15, 08:36
Πλέον η κατηγορία που θα πέσει "βίτσα" είναι τα 1800 κυβικά!
Θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος που έπαιρνε 1800άρι με 35.000¤ !
Δεν υπάρχει σύγκριση ΚΑΜΙΑ μεταξύ 335 & 2λιτρου Audi.
Άλλο πράγμα το BMW... Μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

george7
13-11-15, 09:40
Πλεον τα τελη ειναι ψιλα γραμματα.
Θα πρεπει να κοιταμε τι φορο πολυτελειας εχει για την αγορα.
Ακου 13% επι του τεκμηριου...
Αυτη τη στιγμη εχεις 1,8. Δε σου τα ζαλιζει κανεις.
Εισαι σιγουρος οτι θες να μπλεξεις με κυβικα και να ψαχνεσαι καθε μερα να δεις αν ετοιμαζονται να σου στειλουν καινουριο ραβασακι απο τη ΔΟΥ και το υπουργειο οικονομικων?

Τελος παντων αν νιωθεις ετοιμος να δωσεις το 1,8 για μενα πρεπει να παρεις ενα διλιτρο τουρμπο quattro audi.
Οχι bmw.

Το bmw ποτε δε θα τραβαει οσο το audi, παντα θα καιει περισσοτερο στους ιδιους ρυθμους, θα εχει περισσοτερες επισκεψεις στα συνεργεια και θα ειναι και στη μπουκα του κανονιου του κρατους λογω κυβικων.
Γιατι για να περασεις το διλιτρο audi (που το προγραμματακι θα το φαει με την ευκολια που πας για ενα καφε και θα περασει τα 260...) θες 335...
Ισον τρεις χιλιαδες κυβικα. Ισον οποτε τους λειπουν λεφτα θα σε παιρνουν τηλεφωνο.
Οχι.

Bmw μονο αν γουσταρεις καλοζυγισμενα πισωκινητα, παντιλικια κλπ.
Για κανενα αλλο λογο.
Υστερουν αισθητα στους υπολοιπους τομεις.

Αναφερεις τα αρνητικα το να παρεις BMW και να σου πω την αλληθεια μου εκανε εντυπωση. Αρχικα εαν το παρουμε συγκριτικα οπως το θεσες, τοτε η μεγαλυτερη γκαμα της BMW ειναι αχριστα μοντελα, εαν παμε δηλαδη απο τα 16αρια εως τα 3.0 ολα τα εχει καποιο τουρμπατο μοντελο της VAG, αρα για ποιο λογο να παρεις μπεμπα.
Επισης ειδα οτι ειπες για συνεργεια, δν ξερω εσυ τι εχεις περασει σε συνεργεια με το BMW, αλλα μαλλον δεν γνωριζεις ποσο μα ποσο αθλια after sales και service εχει η audi (για αυτην γνωριζω) στην Ελλαδα. Εκτος επισης το γεγονος οτι το Α4 Β8 (2008-2011) σε μια μεγαλη γκαμα αυτοκινητων εχει βγει με προβληματικο κινητηρα που καιει τρελη ποσοτητα λαδιου οπου οι εμποροι το βγαλαν ως ελαττωμα της TFSΙ τεχνολογιας ενω φτιαει για αυτο ο κατασκευαστης. Το κοστος εκτος εγγυησης ειναι στα 4000 κοντα και μπορω να σου πω για 3 ατομα που ξερω οπου το διορθοσαν, δεν θα αναφερθω σε αλλα προβληματα απλα κρατα το οτι ειναι τρομερα ευαισθητα σε φθορες οπως ολα τα μοντελα του ομιλου με εξαιρεσεις.
Σε αντιθεση με το 320 που εχουμε οπου φαινετε και στον δρομο (αισθηση οδηγησης αλλα και ανεση) αλλα και στην συντηρηση πως δεν εχει καμια σχεση με τα AUDI.
Και στην τελικη ειπα καπου οτι κοιταω να παιρναω στην ευθεια το καθε κωλοφτιαγμα στον δρομο; Εαν ηταν ετσι θα κοιταζα καθαρα για ενα hatchback με τουρμποκινητηρα και με 20.000 θα τους παταγα ολους.

tsaltinho
13-11-15, 09:54
Για το 2017 ΔΕΝ πληρώνει φόρο.
Η 10ετιά ενός αυτοκινήτου με άδεια το 2007, κλείνει το 2016.
Απλά το φόρο πολυτελείας του 2016 θα τον πληρώσει στα μέσα του 2017...

Το 13% Χ 0.7 τι είναι πάλι;

Ο ΦΠ του εν λόγω αυτοκινήτου είναι ¤1619
(17.800-30%)Χ 0.13= 1619.8 για την ακρίβεια


Το 13% ειναι ο φορος πολυτελειας.
και το χ0.7 ςιναι το -30% λογω 5ετιας. Ισως να μην το εθεσα σωστα.

Απορια : Η 10ετια δεν κλεινει τον 12 του 2017...?
Οσες φορες το μετρησα στα δακτυλα δεν μου εβγαινε στο 2016..!

:facepalm:

Alex_
13-11-15, 10:10
Το 13% ειναι ο φορος πολυτελειας.
και το χ0.7 ςιναι το -30% λογω 5ετιας. Ισως να μην το εθεσα σωστα.

Απορια : Η 10ετια δεν κλεινει τον 12 του 2017...?
Οσες φορες το μετρησα στα δακτυλα δεν μου εβγαινε στο 2016..!

:facepalm:
Το 16 κλείνει 10ετια αλλά το 2017 πληρώνεις την εφορία για ότι δήλωσες το 2016. Οπότε αφού πληρώσει το ετος 2017 για το οικονομικό έτος του 2016 μετά δεν πληρώνει τίποτα άλλο. .. εκτός και αν αλλάξουν τα πράγματα μέχρι τότε γιατί στην χώρα που ζούμε τίποτα δεν ειναι στάνταρ.

GVIT
13-11-15, 10:22
Αναφερεις τα αρνητικα το να παρεις BMW και να σου πω την αλληθεια μου εκανε εντυπωση. Αρχικα εαν το παρουμε συγκριτικα οπως το θεσες, τοτε η μεγαλυτερη γκαμα της BMW ειναι αχριστα μοντελα, εαν παμε δηλαδη απο τα 16αρια εως τα 3.0 ολα τα εχει καποιο τουρμπατο μοντελο της VAG, αρα για ποιο λογο να παρεις μπεμπα.
Επισης ειδα οτι ειπες για συνεργεια, δν ξερω εσυ τι εχεις περασει σε συνεργεια με το BMW, αλλα μαλλον δεν γνωριζεις ποσο μα ποσο αθλια after sales και service εχει η audi (για αυτην γνωριζω) στην Ελλαδα. Εκτος επισης το γεγονος οτι το Α4 Β8 (2008-2011) σε μια μεγαλη γκαμα αυτοκινητων εχει βγει με προβληματικο κινητηρα που καιει τρελη ποσοτητα λαδιου οπου οι εμποροι το βγαλαν ως ελαττωμα της TFSΙ τεχνολογιας ενω φτιαει για αυτο ο κατασκευαστης. Το κοστος εκτος εγγυησης ειναι στα 4000 κοντα και μπορω να σου πω για 3 ατομα που ξερω οπου το διορθοσαν, δεν θα αναφερθω σε αλλα προβληματα απλα κρατα το οτι ειναι τρομερα ευαισθητα σε φθορες οπως ολα τα μοντελα του ομιλου με εξαιρεσεις.
Σε αντιθεση με το 320 που εχουμε οπου φαινετε και στον δρομο (αισθηση οδηγησης αλλα και ανεση) αλλα και στην συντηρηση πως δεν εχει καμια σχεση με τα AUDI.
Και στην τελικη ειπα καπου οτι κοιταω να παιρναω στην ευθεια το καθε κωλοφτιαγμα στον δρομο; Εαν ηταν ετσι θα κοιταζα καθαρα για ενα hatchback με τουρμποκινητηρα και με 20.000 θα τους παταγα ολους.


γι' αυτό φίλε μου πάρε ένα ε92 2.5 λιτρό και δεν θα το μετανιώσεις!!!
η λειτουργία του straight six είναι αλλού
το δικό μου καίει 0,5 λίτρο στα 10.000κλμ μόνο.
δεν έχει βγάλει καμία βλάβη και τα έξοδα συντήρησής εάν δεχτείς τα της εφορίας είναι απόλυτα λογικά

stef
13-11-15, 10:30
Απορια : Η 10ετια δεν κλεινει τον 12 του 2017...?

Οσες φορες το μετρησα στα δακτυλα δεν μου εβγαινε στο 2016..!



:facepalm:


Προφανώς δεν μέτρησες το 2007 χρονιά κυκλοφορίας του...;)

stef
13-11-15, 10:31
Όταν λέω εγώ το 325 είναι η οικονομικότερη & ορθολογικότερη επιλογή, ο everget μου λέει για Μ3 Ε46/92 & Μ5 Ε60..... Χαχαχαχ

doctore
13-11-15, 11:35
Όταν λέω εγώ το 325 είναι η οικονομικότερη & ορθολογικότερη επιλογή, ο everget μου λέει για Μ3 Ε46/92 & Μ5 Ε60..... Χαχαχαχ

Άμα περάσει ο EVERGET κάτω από το μπαλκόνι σου με 8000 στροφές
την ώρα που πίνεις καφέ, θα ξεχάσεις την ορθολογικότερη επιλογή,
όπως θα σου φεύγει το καϊμάκι από το esspresso :thumbsup:

stef
13-11-15, 11:41
Άμα περάσει ο EVERGET κάτω από το μπαλκόνι σου με 8000 στροφές

την ώρα που πίνεις καφέ, θα ξεχάσεις την ορθολογικότερη επιλογή,

όπως θα σου φεύγει το καϊμάκι από το esspresso :thumbsup:


Τον everget περίμενα! Χαχαχαχαχα
Περνάνε άλλα και ξεχνάω το 325 ρε συ!!!