kozalis
09-11-15, 16:54
Καλησπέρα παιδια, θα ηθελα τα φωτα σας γτ εχω μπλεξει...Λοιπον προκειται για μια 3.16ti Compact M-packet 2004 1796 κυβ...εν ταχυ το αμαξι εχανε νερα εδω και καιρο αλλαχτηκαν διαφορα το προβλημα δεν σταματησε μεχρι π αρχισε να εμφανιζεται η σαπουναδα κ μερικες φορες να δυκσολευεται στο ξεκινημα...επειδη ετυχε κ ειμαι σε περιοχη π δεν γνωριζω μεσω γνωστου το πηγα σε ενα συνεργειο (δεν ειναι ειδικος για BMW) ανοιχτηκε η μηχανη και ειδαμε οτι δεν ειναι η φλαντζα (δεν ειναι ουτε αλλοιωμενη στα ανοιγματα ουτε εχει μαυριλα καπου) οποτε ο μαστορας ειπε οτι μαλλον ειναι το καπακι (στις βαλβιδες του 4ου κ 1ου κυλινδρου εχει μαζευτει κατι σαν αλατα-ιχνη νερου)...μετρησε ομως κ ο ρεκτιφιε το κορμο κ ειδε οτι χανει κατι δεκατα κ επειδη φοβαμια μην εχει κ ο κορμος ζημια αρχισα να ψαχνω για καινουργια μηχανη.
Η μηχανη μου ειναι Ν46Β18Α valvetronic και επειδη αυτη κυκλοφορησε 09/2003-10/2005 δεν βρισκω ιδια ευκολα κ μια π βρηκα ηταν η τιμη της στο θεο. Εχω βρει μια Ν42Β18 valvetronic απο 316 παλιοτερου μοντελου σε αρκετα καλη τιμη και το ερωτημα μου ειναι ξερει καποιος αν μπορω να την βαλω στο δικο μου αμαξι; κυριως απο αποψη ηλεκτρονικων καθως απο υποδοχες κ χωρο χωραει.
Αντιθετα καπακια βρισκω ευκολα απλα ειναι το θεμα του κορμου το προβλημα. Γενικα ειναι συνηθισμενο να εχει ζημια ο κορμος; Λετε να αλλαξω μονο καπακι; Ευχαριστω
Η μηχανη μου ειναι Ν46Β18Α valvetronic και επειδη αυτη κυκλοφορησε 09/2003-10/2005 δεν βρισκω ιδια ευκολα κ μια π βρηκα ηταν η τιμη της στο θεο. Εχω βρει μια Ν42Β18 valvetronic απο 316 παλιοτερου μοντελου σε αρκετα καλη τιμη και το ερωτημα μου ειναι ξερει καποιος αν μπορω να την βαλω στο δικο μου αμαξι; κυριως απο αποψη ηλεκτρονικων καθως απο υποδοχες κ χωρο χωραει.
Αντιθετα καπακια βρισκω ευκολα απλα ειναι το θεμα του κορμου το προβλημα. Γενικα ειναι συνηθισμενο να εχει ζημια ο κορμος; Λετε να αλλαξω μονο καπακι; Ευχαριστω