Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : 318i e30 μετατροπη



kotsos5297
01-11-15, 14:01
Γεια σας! σθντομα θα γινω κατοχος ενος 318i E30 1988.Σκεφτομαι να κανω μετατροπη και να αλλαξω κινητηρα. η πρωτη σκεψη ειναι ο Μ20Β25 και η δευτερη ο Μ42Β18 με τα 143 αλογα. τι θα μου προτεινατε δεδομενου οτι θελω να δουλευει και ο κλιματισμος του αυτοκινητου και να μην μου παρουν το κεφαλι. ευχαριστω εκ των προταιρων

dark knight
01-11-15, 14:26
M42b18

kotsos5297
01-11-15, 14:41
για ποιο λογο μου προτεινεις αυτον?

dark knight
01-11-15, 14:48
εχει ικανοποιητικη δυναμη για την καροτσα του ε30.πιο φρεσκο μοτερ από το 6κυλινδρο Μ20 ,καθως εμπαινε και σε ε36 ,και είναι πιο ευκολο να εντοπίσεις ένα σε σχετικα καλη κατασταση.οπτικα ανοιγωντας καποιος το καπω δεν θα αντιληφθεί την μετατροπή κατευθείαν λογω του ότι 4κυλινδρο το ένα 4κυλινδρο το άλλο. αν ειχες υποψιν για 325-328 Μ50-Μ52 6 κυλινδρο 24 βαλβιδο.εκει αλλαζει το πραγμα καθως μιλαμε για πολύ παραπανω δυναμη και ροπη

kotsos5297
01-11-15, 14:57
σκεφτομαι για τουρμπισμα αργοτερα αλλα διαβασα οτι αυτο που προτεινες ειναι πολυ ευθραυστο μοτερ

dark knight
01-11-15, 14:57
υπαρχουν Μ42 τουρμπατα

kotsos5297
01-11-15, 14:59
το ξερω οτι υπαρχουν αλλα διαβασα και ακουσα οτι δεν υπαρχουν ατομα εδω στην ελλαδα να ξερουν να βελτιωσουν αυτο το μοτερ
.

dark knight
01-11-15, 15:07
είναι γνωστα τα μοτερ αυτά στους μηχανικους που ασχολούνται και μαλιστα εχουν παρουσιαστεί και μερικα παρα πολύ δυνατα με την αναλογη υποδομη.

kotsos5297
01-11-15, 15:08
μακαρι...ισως ακολουθησω τα λογια σου

Stunt Mike
01-11-15, 15:18
Απο την στιγμη που θα ειναι αδηλωτο ειτε το 318ις ειτε το 6κυλινδρο,βαλε το 2ο για να μην σου λειπει δυναμη απο την αρχη....Και ισως να μην βιαστεις να κανεις κατι παραπανω μετα....Σε τυχον ελεγχο,δεν τον ενδιαφερει τον αστυνομικο αν εσυ φορας 16βαλβιδο(αλιμονο αν δεν ξεχωριζει απο το 8βαλβιδο!) ή 6κυλινδρο....Απο την στιγμη που εισαι αδηλωτος,ειναι το ιδιο πραγμα...παρανομια...

kotsos5297
01-11-15, 15:27
κοιτα αν βαλω το 18αρι παιζει να περασει στη λουφα λογω κυβισμου και αγνοιας του οργανου...στην αρχη σκεφτομουν το κτεο αλλα μου ειπαν φερτο και χωρις μοτερ και το περναμε...απλα σκεφτομουν πιο που το 25αρι εξακυλινδρο γιατι μου δινει την εντυπωση οτι ειναι αρκετα αλεξισφαιρο και στο τουρμπισμα ειδα αρκετα στα 300+ αλογα και με εργοστασιακα σοθικα....αλλα για αυτο μπηκα εδω για να μοθ δωσετε τα φωτα σας

Stunt Mike
01-11-15, 15:46
Το οργανο που θα σε σταματησει για ελεγχο μοτερ,ξερει να ξεχωριζει το 16βαλβιδο απο 8βαλβιδο,οπως και το 6κυλινδρο απο το 4κυλινδρο....Οι υπολοιποι απλως δεν ασχολουνται...Μην αυταπατασαι και μην απαντας σαν 18χρονος....Σε περιπτωση στραβης επισης,ο πραγματογνωμονας που θα ξετιναξει την υποθεση,δεν ειναι βλακας....τα'χουμε ξαναπει,μην τα λεμε απο την αρχη......Το 318ις ειναι το ιδιο ανθεκτικο σε τουρμπισμα,οσο και το 325....Αλλα φτιαχτο πρωτα εσυ και βλεπεις μετα....Μολις πηρες ενα αμαξι των 1000 ευρω,27ετων και θες να ριξεις 10.000 ευρω??Πολυ μαυρο χρημα κυκλοφορει τελικα στην Ελλαδα....

kotsos5297
01-11-15, 15:53
Δεν εχει να κανει με το χρημα....και 15 χρονια να μου παρει ειμαι αρρωστος και παντα ηθελα ενα 2πορτο 30αρι...οχι 36αρι οπως πολλοι μου προτεινουν....απλα επειδη δεν μπορω να αντεξω 2 αυτοκινητα το θελω και για βολτα....και στοχος μου ειναι να το κρατησω κανα χρονο και βαλε εργοστασιακο στο μοτερ...αλλα μου αρεσει να υπαρχει και προοπτικη...και ειμαι 21 παρεπιπτοντως και σχεδον ασχετος στο χωρο....απλα ειναι αρρωστια και ονειρο

JiMk86
01-11-15, 16:02
Φίλε αν θες 6κύλινδρο πρέπει να το δηλώσεις οπωσδήποτε, δεν είναι να παίζεις μ´αυτά..

Τώρα για 8βάλβιδο και 16βάλβιδο μη τρελαθούμε ποιος να κάτσε να το ψάξει κ γιατί.. Κ στη τελική δήλωσέ το δεν έχει διαφορά σε φόρους...

Απ το να τουρμπίσεις με 6κύλινδρο κλπ, σκέψου μήπως να βάλεις κανένα S14 από Ε30... Αν το βρεις φυσικά...


Sent from my iPhone using Tapatalk

kotsos5297
01-11-15, 16:04
τι διαδικασια υπαρχει για να δηλωσω το νεο μοτερ? εστω το 18αρι?

dark knight
01-11-15, 16:48
Για να ξεχωρισει το οργανο το 16 βαλβιδο απο το 8 βαλβιδο πρεπει να ειναι μελος του φανς,το 6 κυλινδρο βγαζει ματι. Κατα τη γνωμη μου ειναι αρχαιο και οταν ξεκινηςε η παραγωγη του Μ42 ,σχεδον σταματηςε η παραγωγη του Μ20.για πραγματογνωμονα ολα αλλαζουν και ειναι καλυτερα μην σου τυχει.οσο για το τουρμπισμα ολα εξαρτωνται που θες να φτασεις.αν θες να το ξεσκισεις και να το φτασεις 400 αλογα θα σου στοιχισει αλλα 9 ε30.για λαιτ καταστασεις υπαρχουν θρεντ που θα σε κατατοπισουν τοσο σε υλικα οσο και σε κοστος.

DIM27
01-11-15, 17:39
Καθε μερα σκαει στα bmw forums και καποιος που αγοραζει ενα bmw 1,6-2,0 15-20 χρονων και την αλλη μερα θελει να το κανει 300-500 αλογα.Σημεια των καιρων.

Libanner
01-11-15, 17:45
Για να ξεχωρισει το οργανο το 16 βαλβιδο απο το 8 βαλβιδο πρεπει να ειναι μελος του φανς,το 6 κυλινδρο βγαζει ματι.

Μη τρελένεστε ρε παιδιά αν μπορει να το ξεχωρίσει ή οχι το όργανο το 8 βαλβιδο και το 16βάλβιδο,εχουν νουμερακια τα μοτερ πανω αν δεν αντιστοιχουν τοτε υπάρχει πρόβλημα είτε μπορει να το ξεχωρίσει ειτε οχι.

JiMk86
01-11-15, 21:10
τι διαδικασια υπαρχει για να δηλωσω το νεο μοτερ? εστω το 18αρι?


Τιμολόγιο τοποθέτησης από συνεργείο με νόμιμη άδεια λειτουργίας, και μελέτη από μηχανικό...

Πριν κάνεις οτιδήποτε γράψτα με χαρτί και μολύβι να δεις που κινήσε..

Προσωπικά από 1.6άρι σε 1.8άρι δε θα το έκανα ποτέ εφόσον δουλεύει το αμάξι, μπάξε μια και καλή να τελιώνεις S14...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bassakos
01-11-15, 21:48
παιδια μαις και λετε για S14 , απλα θα πω οτι 1τον ειναι ΑΚΡΙΒΟ μοτερ
2τερον δυσκολο να το βρεις 3τον οτι χαλασει πανω του δυσκολα βρισκετε
4τον θα τον περναει ενα 325 μιας και ο S14 2,3 197πσ ΔΕΝ εχει ροπη , ειναι μοτερ πιστας


με απλα λογια
εαν θελεις να τουρμπισεις, κρατας το 8v και τουρμπισε αυτο
μια χαρα δυναμη θα βγαλεις πιστεψε με!, και γλυτωνεις απο μετατροπες κτλ


εαν θελεις να πας στην ατμοσφαιρα οδο για να εχει νοημα και να δεις διαφορα
τιποτα λιγοταρο απο Μ50/Μ52 Β25
δλδ 2,5λιτρο 24v απο Ε36 ή Ε34

εαν εισαι ολιγαρκης και απλα θελεις "λιγο" ακομα
(οσο λιγο μπορει να ειναι 20Ps παραπανω)
πας για Μ42 απο Ε30 ή Μ44 απο Ε36 1,8 16v δλδ και τα 2
το ενα με 136 ps (του Ε30 ) το αλλο με 144 (του Ε36)

επισης ΟΤΙ μοτερ και να βαλεις
υπολογιζε οτι θελεις μπροστα ακρα 51cm διαμετρο μπουκαλας με φρενα αεριζομενα
πισω αξονα με δισκοφρενα, εξατμιση
αναρτησεις (ελατηρια - αμορτισερ) , πισω αντιστρεπτικη και αλλαγη η μπροστα επισης

με λιγα λογια ετσι οπως σε βλεπω
απλα για να βαλεις ενα 1,8 16v απο Ε30
θελεις αρκετα $$$ και σε ανταλλακτικα και σε εργασια
αφου ουσιαστικα μηχανικα θα αλλαχτουν σχεδον τα παντα