PDA

Επιστροφή στο Forum : προβλημα με m3 e46



pankard
25-10-15, 22:40
καταρχήν ,καλώς σας βρήκα .
μετα απο άπειρες ωρες ενασχόλησης κ διαβάσματος κ μετα απο πολυήμερη αναμονή σε συνεργείο στο ντόρμουντ,αποφάσισα να ζητήσω τα φώτα σας.
αλλά ας τα πάρω απο την αρχή.δουλέυω ελλάδα κ ο αδερφός μου γερμανία,οπότε είπα ας πάω ενα ταξιδάκι προς τη κυρα μερκελ να δώ τι παίζει.ήλεγξα το m3 πριν φύγω.όλα καλά όλα ωραία.
μετα απο 2.500 km περίπου (έφτασα χωρίς πρόβλημα στο ντορτμουντ( ήμουν στο λεβερκούζεν κ μπαίνω στο τουτου ,βάζω μπρός κ άρχισε να κα΄νει σαν τρακτέρ.δεν πολυέδωσα σημασία κ συνέχισα πιστεύοντας οτι θα σταματήσει όπως κ έκανε στην πορεία.δεν άναψε κάποιο λαμπάκι.
μετά απο 50 60 km σα να μπούκωνε κ το έκανε όλο κ πιο έντονα.άναψε κ το λαμπάκι check engine.
έφτασα σπίτι ,το έσβησα.πάωτο επόμενο πρωί ,βάζω μπροστά κ οι δονήσεις ήταν πολύ πιο έντονες κ μπούκωνε συνέχεια κ έκανε ενα κροτάλισμα ο κινητήρας όταν ανέβαζε απο χαμηλά στροφές κ κάπου κοντά στις 4/ 5.000 στροφές με έκοβε σχεδόν εντελώς.αλλά μετά απο λίγο ξαναφόρτωνε κ τις περνούσε τις 5.000..πίστεψα οτι θα έσβηνε κάποια στιγμή κ εκεί ψιλοφοβήθηκα.
σταματ'αω κ πάω σε ενα α΄θλιο συνεργείο.για να μην σας τα πολυλογώ μ λέει αυτός πολλαπλασιαστές .οκ λέω,μ είπε κ μια τιμή στον ουρανό αλλά τέλος πάντων .έτυχε ο μηχανικός να είναι κ έλληνας παρεπιμπτόντως.κ μ λέει το αργότερο άυριο θα σε έχω ετοιμο.χωρίς να τσεκάρει καθόλου το αμάξι.ούτε διαγνωστικά,ούτε τίποτα.απλά απο οτι του είπα.κ εδώ ξεκινάει η ταλαιπωρία.
π'αω την επόμενη μέρα,μ λέει άλλαξα πολλαλασιαστές σε 2 κυλίνδρους που έβγαλε το διαγνωστικό ,αλλά δεν είναι εκεί το πρόβλημα.δοκίμασα μπουζί,ούτε εκεί.μ λέει θα ψάξω καλωδιώσεις κ έλα ξανά αύριο.αγχώθηκα τότε.π'ηγα την επομένη ,μ λεεί δεν είναι πολλαπλασιαστές,ούτε μπουζί,ούτε καλωδιώσεις.το διαγνωστικό έβγαλε πρόβλημα ανάφλεξης στον 5ο κύλινδρο κ μάλλον είναι βαλβίδες προτείνοντας ρεκτιφιέ.εκεί τα είδα όλα.κ μ λέει τσέκαρα τη συμπίεση κ είναι πιο χαμηλή απο οτι στους άλλους.αλλά επειδή εδώ,λέει δεν είναι καλό το μηχάνημα που μετράει τη συμπίεση καλό θα ήταν να την μετρήσεις κ κάπου αλλού,γιατί μπορεί να χάνει το δικό του.κ μ έδωσε ενα χαρτάκι που λέει στα γερμανικά πρόβλημα ανάφλεξης στον 5ο κύλινδρο.
συνεχίζει κ μ λέει το κόστος εδώ είναι απαγορευτικό για τέτοιου είδους επισκευές κ σ προτείνω να το πας ελλάδα με μεταφορική να στο ξαναδούνε εκεί.με χερώνει 160 ευρα για τον έλεγχο κ τη φιλική συμβουλή λέγοντας μ να πάω να βάλω βενζίνη μήπως κ είναι εκεί το πρόβλημα.δεν ήταν στην βενζίνη.
στα καπάκια πάω κ σε ένα άλλο συνεργείο ,έρχεται ο μάστορας το ακούει ,το κάνει μια βόλτα κ μ λέει δεν είναι μηχανικό το πρόβλημα.100% ηλεκτρολογικό.κ μ λε΄΄ει αυτός στάνταρ είναι πολλαπλασιαστής,πήγαινε στην αντιπροσωπεία να στα αλλάξουν γιατί εγώ πρέπει να τα παραγγείλω.φέυγω ενώ το αμάξι με τα ζόρια πήγαινε κ σερνόταν στη κυριολεξία ,πάω στη bmw κ μ λέει μια γριά γερμανίδα ,δε μιλάω αγγλικά ,περίμενε 1 λεπτό να βρούμε κα΄ποιον να συνεννοηθείς.περίμενα 45λεπτά ,τη ρωτούσα τι θα γίνει,κτλ μέχρι που με έφτασε στο αμήν,με αγνοούσε παντελώς απο ενα σημείο κ μετα ,φόρτωσα την ε΄σετιλα στον αγύριστο ,βρόντηξα οτι πόρτα υπήρχε κ σηκώθηκα κ έφυγα.
όλα αυτα απο το σάββατο μέχρι σήμερα.
για να μην τα πολυλογώ εγώ φέυγω αύριο λόγω δουλεια΄ς,το αμάξι έμεινε γερμανία .θα το πάει αύριο μάλλον ο αδεφός μ στο 2ο συνεργείο για να πεί κ αυτός την γνώμη του.
εσείς τι λέτε οτι είναι,να το πω στον μηχανικό να το κοιτάξει?
να αρχίσω να αγχώνομαι ή είναι ήδη αργά ακόμα κ για αυτό?

A8hnaios
25-10-15, 22:54
Δυναμό μήπως...

turbodog
25-10-15, 22:54
Επειδη ο πρωτος που πηγες φαινεται να λεει αρλουμπες, δεν ξερουμε αν οντως πηρε συμπιεσηη οτι αλλο.

Ξεκινας λοιπον σε ενα συνεργειο με ενα καλο διαγνωστικο να δουμε τι ακριβως σημαινει το check engine light. Απο κει και περα ισως να μπορεσουμε να σε βοηθησουμε παραπανω.

Πιθανον πολλαπλασιαστες (εισαι σιγουρος οτι τους αλλαξε ο πρωτος η πιπες?) η μπορει και μπουζι (σπανιο, το μπουζι πριν κλασει εντελως θα αρχισει να κανει misfire σε πολλες στροφες).

Διαγνωση πρωτα και εδω ειμαστε να το συζητησουμε

PetrosD
25-10-15, 23:02
Ρε αυτοί εκεί πάνω είναι χειρότεροι από τους εδώ! Καλά ξεμπερδέματα, φίλε με το αμάξι.

Thomelef
26-10-15, 06:12
Κροταλισματα στις χαμηλές που χάνονται μετά τις 4κ, εμένα βανος μου θυμίζει.

teritakos
26-10-15, 14:29
Μακαρι να μην εχεις σοβαρο θεμα αλλα εμενα όταν ειχε παρουσιασει ένα τετοιο παρομοιο θορυβο λυπάμαι που θα στο πω αλλα ειχε σπασει... μακαρι εσυ να μην εχεις τετοιο πρόβλημα...

steliosm46
26-10-15, 18:51
Φιλε καλησπέρα.


μαλλον εισαι για Βάνος.

Εαν κολάει μεχρι τις 4 χιλιάδες στροφές και κοβει το αυτοκινητο κατα 90%

ειναι βανος. μετά συνέρχεται αν το σβήσεις και το ξαναβάλεις μπρός?

το ποιο πιθανό ειναι να κολάει καποια-ιες solenoid απ το βανος.


Το πρωτο που πρεπει να κανεις ειναι να βρεις ενα εξιδικευμενο συνεργειο BMW η Μ και να κανεις διαγνωση με GT1 να δεις τι γινεται.

Εαν ειναι απαγορευτικά τα κόστοι οπως λες καλυτερα φορτωσε το και στειλτο Ελλάδα.

Εαν δεν σε συμφερει να πληρωσεις μεταφορά για Ελλάδα. τοτε κανε αυτο που σου ειπα παραπανω. και στην συνεχεια εφοσον σιγουρευτεις τι προβλημα εχει το αυτοκινητο τοτε πραττεις αναλογως.

steliosm46
26-10-15, 18:59
Και κατι ακομη. μην το ζοριζεις και αν μπορεις μην το μετακινείς. καθόλου.

Εαν ειναι βάνος καλά ειναι να κάνεις έναν ελεγχο γενικά με τιμές γιατι ειναι αρκετα ακριβο ανταλακτικο.

Εχεις την δυνατότητα να αλλάξεις μονο την μονάδα των ηλεκτοβαλβίδων εαν κολάνε αλλα το σωστό ειναι να αλλχθεί ολόκληρη. απλα λογο κοστους επιλέγεις και πραττεις.

Ακολουθησε σωστα τα βήματα ομως να δεις τι εχει πρωτα και εδω ειμαστε να σου πουμε λυσεις.

aristent
26-10-15, 19:50
αν και δεν εχω ειδικοτητα στα μηχανικα,η αιτια για το προβλημα στα βανος δεν ειναι συνηθως η φθορα και τα ρινισματα απο τα μεταλλα των μπιελων???....μηπως να διαβασει ο φιλος μας και αυτο το θρεντ???
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=23498

pankard
26-10-15, 22:52
αν και δεν εχω ειδικοτητα στα μηχανικα,η αιτια για το προβλημα στα βανος δεν ειναι συνηθως η φθορα και τα ρινισματα απο τα μεταλλα των μπιελων???....μηπως να διαβασει ο φιλος μας και αυτο το θρεντ???
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=23498

οπως λενε κ στο χωριο μ ,μας εκανες την καρδια περιβολι.
τελος παντων,ακομα γερμανια το αμαξι.θα παει τεταρτη στο 2ο συνεργειο.θα δω τι θα πει κ αυυος.αλλα ετσι οπως το βλρπω ,φορτωμα ελλαδα προς αναζητηση συνεργειου για επισκευη.δε μπορω να το αποχωριστω.μ προτειναν πολλες λυσεις φιλοι κ γνωστοι,αλλα εγω θελω να ξανασμιξουμε.δεν αντεχω μακρια της.
κ η γκαντεμια συνεχιζεται.γυριζω σπιτι βραδυ μετα απο πολυωρο ταξιδι.δεν εχω καρτα στο κινητο.λεω θα βαλω αυριο.μρ παει γνωστος στο σπιτι λοιπον,παω να βαλω μπρος τη μηχανη για τσιγαρα.τεζα η μπαταρια.εκρι φιλοι μ δεν κρατηθηκα.χωρις τσιγαρα,χωρις τηλ,κ το πρωι για να παω στην τραπεζα περπατησα 6 χλμ μεσα στο κρυο,με τρελα νευρα.κατι να μ ελεγε καπιιος θα τον επνιγα

turbodog
27-10-15, 01:00
αν και δεν εχω ειδικοτητα στα μηχανικα,η αιτια για το προβλημα στα βανος δεν ειναι συνηθως η φθορα και τα ρινισματα απο τα μεταλλα των μπιελων???....μηπως να διαβασει ο φιλος μας και αυτο το θρεντ???
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=23498

Τα vanos κλανουν γενικότερα, δεν είναι απαραίτητο να έχει ρινίσματα. Τα ρινίσματα όμως θα κάνουν το βανος να κλασει αν δούλευε σωστά μέχρι την στιγμή που άρπαξαν τα μέταλλα και έβγαλαν ρινίσματα.
Φαινομενο που παρατηρείται στα V10 κυρίως και κάνει το μοτέρ για πεταμα καθώς με κατεστραμμένο στρόφαλο και βουλωμενα vanos δεν αξίζει ή επισκευή.
Δεν είναι όμως σίγουρη ή περίπτωση αυτή εδώ πέρα, ας μην τρομαζουμε τον ιδιοκτήτη. Όντως όμως μπορεί και να έχουν κλασει οι ηλεκτροβαλβιδες του vanos όπως ανέφεραν τα παιδιά παραπάνω.