Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Επιλογή ελαστικών



/vaggelis/
23-10-15, 13:54
Ήρθε η ώρα για αλλαγή ελαστικών και δεν μπορώ να αποφασίσω. Το αμάξι φοράει τώρα τα εξής

Μπροστά: 225/40/18
Πίσω: 255/35/18

Η έρευνα αγοράς έδειξε ότι οι τιμές είναι γύρω στα 630 ευρώ (και τα τέσσερα). Τώρα φοράω Continental Sport Contact 3 αλλά σκέφτομαι και τα Pirelli P Zero Nero GP.

Εσείς τι προτείνετε; Εννοώ πού (στεγνό, βρεγμένο, βάρος, αντοχή σε υψηλή ταχύτητα, φρενάρισμα) υπερτερεί η μία και πού ή άλλη φίρμα;

Αν ανέβω σε 235 εμπρός και 265 πίσω θα υπάρχει καμία διαφορά; (η τιμή είναι σχεδόν η ίδια).

Ptboul
23-10-15, 14:22
Φοράω ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις και επέλεξα conti 5.

(πριν είχα τα 3άρια).

Δεν είμαι σουμάχερ να σου πω τι και πως αλλά μια χαρά τα βλέπω.

Αθόρυβα, σκληρά στα πεζοδρόμια, νορμάλ στην άσφαλτο, πολύ καλά στη βροχή! αυτό το λέω με σιγουριά._

(ps: μιλάω για non ran flat πάντα).

Bitz
23-10-15, 15:22
Pilot sport 3 εχω στις ιδιες διαστασεις με εσενα...η γνωμη μου ιδια με του πιτμπουλα πιο πανω

pilot
23-10-15, 15:27
Για τι αυτοκίνητο πρόκειται, και πως ακριβώς το οδηγείς? το ''κυνηγάς''?

gyiama
23-10-15, 15:30
Φορούσα conti σ αυτές τις διαστάσεις.εβαλα τα Goodyear asymmetric 2. Η μέρα με τη νύχτα υπέρ του δεύτερου! Καλύτερο σε όλα!

/vaggelis/
23-10-15, 15:40
Για τι αυτοκίνητο πρόκειται, και πως ακριβώς το οδηγείς? το ''κυνηγάς''?

Μιλάμε για 525 Ε34 με αρκετές αναβαθμίσεις. Το αμάξι μπαίνει και σε πίστα και γενικά το τρέχω άρα ψάχνω για πρόσφυση, δυνατό φρενάρισμα, κράτημα σε πατημένες στροφές κτλ...

pilot
23-10-15, 15:56
α οκ..ωραίος..αλλά μάλλον ψάχνεις λάθος λάστιχα! Θα σου πως την δική μου έποψη. Καταρχάς όπως έχω ξαναπεί το θέμα των ελαστικών είναι πολύ υποκειμενικό θέμα! Ενα ελαστικό που για μένα είναι τέλειο για εσένα μπορεί να είναι το χειρότερο! Το έχω δει άπειρες φορές στις μοτοσυκλέτες..

Τώρα, επειδή και εγώ πάω πίστα οπότε μπορώ και με το αμάξι κάνουμε συχνά διαδρομές στριφτερές στο βουνό, έχω επιλέξει semi ελαστικά με μεσαία γόμα απο άποψη σκληρότητας! Συγκεκριμένα αυτή την στιγμή έχω τα NS-2R. Τα τελευταία 2 και κάτι χρόνια φοράω μόνο σεμι συνεχώς και το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ συνέχεια και παντού. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την πρόσφυση ούτε στο βρεγμένο(έως και πάρα πολύ βρεγμένο!! χαχαχ) ούτε πουθενά, ειδικά εδώ στην Θεσσαλονίκη που το οδόστρωμα είναι χάλια..Απο την φθορά τους είμαι πολύ ικανοποιημένος, τα συγκεκριμένα έχουν ''φάει'' μια Σέρρες, δυο Χολωμόντες και άπειρες βόλτες με πάντες και στροφιλίκια, τα έχω γύρω στον 1μιση χρόνο και κυριολεκτικά δεν έχουν καταλάβει και πολλά!

Το μόνο που βρίσκω αρνητικό είναι ο θόρυβος κύλισης, αλλά έμενα δεν με ενοχλεί..Η τιμή τους είναι πάρα πολύ καλή και τα θεωρώ φοβερό value for money..όπως επίσης και τα Federal RSR που παρήγγειλε πρόσφατα ο costask2, και περιμένουμε να δούμε και αυτά πως θα πάνε..

just my 2 cents!

turbodog
23-10-15, 17:43
α οκ..ωραίος..αλλά μάλλον ψάχνεις λάθος λάστιχα! Θα σου πως την δική μου έποψη. Καταρχάς όπως έχω ξαναπεί το θέμα των ελαστικών είναι πολύ υποκειμενικό θέμα! Ενα ελαστικό που για μένα είναι τέλειο για εσένα μπορεί να είναι το χειρότερο! Το έχω δει άπειρες φορές στις μοτοσυκλέτες..

Τώρα, επειδή και εγώ πάω πίστα οπότε μπορώ και με το αμάξι κάνουμε συχνά διαδρομές στριφτερές στο βουνό, έχω επιλέξει semi ελαστικά με μεσαία γόμα απο άποψη σκληρότητας! Συγκεκριμένα αυτή την στιγμή έχω τα NS-2R. Τα τελευταία 2 και κάτι χρόνια φοράω μόνο σεμι συνεχώς και το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ συνέχεια και παντού. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την πρόσφυση ούτε στο βρεγμένο(έως και πάρα πολύ βρεγμένο!! χαχαχ) ούτε πουθενά, ειδικά εδώ στην Θεσσαλονίκη που το οδόστρωμα είναι χάλια..Απο την φθορά τους είμαι πολύ ικανοποιημένος, τα συγκεκριμένα έχουν ''φάει'' μια Σέρρες, δυο Χολωμόντες και άπειρες βόλτες με πάντες και στροφιλίκια, τα έχω γύρω στον 1μιση χρόνο και κυριολεκτικά δεν έχουν καταλάβει και πολλά!

Το μόνο που βρίσκω αρνητικό είναι ο θόρυβος κύλισης, αλλά έμενα δεν με ενοχλεί..Η τιμή τους είναι πάρα πολύ καλή και τα θεωρώ φοβερό value for money..όπως επίσης και τα Federal RSR που παρήγγειλε πρόσφατα ο costask2, και περιμένουμε να δούμε και αυτά πως θα πάνε..

just my 2 cents!

Ενδιαφερον. Μπορουμε να χουμε καποιες περισσοτερες πληροφοριες για το NS-2R? Με ενδιαφερει ενα λαστιχο που να μπορει να διαχειριστει οσο το δυνατον καλυτερα το "εκκινηση απο σταση" στα ελληνικα παγοδρομια. Ποιες οι εντυπωσεις σου για το συγκεκριμενο σε σχεση με αλλα που εχεις δοκιμασει?

Αυτην την στιγμη εχω Toyo R1R και ειναι αρκετα ικανοποιητικα αλλα πεφτουν σχετικα γρηγορα και χανουν αποδοση. Επισης εχω wheel hoping οτι πιεσεις και να δουλεψω με το συγκεκριμενο λαστιχο.
Παντως διαχειριζεται αρκετα καλα 50 κιλα ροπης σε 225/40/18 διασταση που το εχω.

Παλαιοτερα στο 46αρι Μ3 ειχα δοκιμασει και τα Cup+ σε 92αριου διαστασεις που δεν με ειχαν εντυπωσιασει και ιδιαιτερα καθως στην πολη δεν προλαβαιναν να ζεσταθουν και ηταν χαλια κρυα. Οταν ζεσταινοταν ηταν αλλο λαστιχο βεβαια, αλλα καθως το αυτοκινητο τις περισσοτερες φορες ηταν με ταχυτητες πολυ χαμηλες για να προλαβουν να ζεσταθουν ηταν απογοητευτικα οταν προσπαθουσες πχ να ξεκινησεις γρηγορα σε ενα φαναρι.

Treadwear? 120? 180?
Αν εχεις υποψιν και κατι αλλο ευχαριστως να το συζητησουμε.

pilot
23-10-15, 18:21
δεν το θυμάμαι το treadwear..Θα σου απαντήσω αύριο σε αυτό..Είμαι αρκετά ικανοποιημένος απο αυτό το λάστιχο, πάντα φυσικά σε σχέση με την τιμή του έτσι? Ζεσταίνεται αρκετά γρήγορα, τουλάχιστον στο Μ3, ανεβαίναμε μια φορά θυμάμαι στις στροφές μετά το πανόραμα(άσφαλτος γυαλί) και ο Κώστας(costask2) που είχα δίπλα είπε πως πρώτη φορά βλέπει Μ3 να πηγαίνει σαν 4κινητο! χαχαχαχ...Ομολογώ πως κάποιες φορές με ''χαλάει'' λιγάκι γιατί το αυτοκίνητο θέλει πολύ γκάζι για μείνει ''γυρισμένο'' ακριβώς γιατί υπάρχει πολύ πρόσφυση..

Στην βροχή τώρα. Δεν αντιμετώπισα ποτέ θέμα, ούτε aquaplaning..γενικά η συμπεριφορά του θεωρώ οτι είναι εφάμιλλη των άλλων ελαστικών δρόμου..η τελευταία μας βόλτα στο βουνό ήταν ''βρόχινη'' με το οδόστρωμα γεμάτο φύλλα και κλαδιά..δεν προβληματίστηκα ιδιαίτερα..Επίσης έχω κάνει 200 χλμ υπο καταρρακτώδη βροχή και πάλι όλα νορμάλ..

Στην πίστα.. να πω την αλήθεια το 888 που είχα την προηγούμενη φορά, αν και αρκετά φθαρμένο, μου είχε αφήσει καλύτερες εντυπώσεις. ΑΛΛΑ, το ψάξαμε αργότερα και είδα οτι το NS ήθελε αρκετά υψηλότερες πιέσεις απο αυτές που ''δούλευα''. Επίσης θεωρώ οτι θέλει περισσότερο camber για να δουλέψει, επίσης ΔΕΝ είχα την ανάρτηση στην σκληρότητα που την είχα με τα 8ρια, οπότε επιφυλάσσομαι για τον Νοέμβρη που λέμε να πάμε ώστε να έχω καλύτερη άποψη..ψάχνω και camber plates φυσικά..

Εκκινήσεις..όταν ζεσταθεί απλά το αυτοκίνητο ξεκινάει σούζα!

Θέλω να δω και το Federal τώρα πάλι σε 18ρια..και αυτό νομίζω είναι πολύ καλό και σε σούπερ τιμή..

turbodog
23-10-15, 18:31
Ok :thnx:. 120 treadwear ειναι το λεγομενο soft/race compound ενω το 180 ειναι το medium/street compound. Τα R888 εχουν 100, απο τα χαμηλοτερα σε street legal που μπορεις να παρεις.
Οταν το τσεκαρεις μου λες, αλλα πιστευω οτι το 120 θα ειναι πιο sticky αλλα με περισσοτερη φθορα. Τα RSR εχουν 140

JiMk86
24-10-15, 01:13
Γι αυτό εδώ έχετε άποψη;

Είναι σε πολύ καλή τιμή!

https://images.tapatalk-cdn.com/15/10/23/80e425884e035cfe64535215e9ed77f8.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

pilot
24-10-15, 15:31
Ok :thnx:. 120 treadwear ειναι το λεγομενο soft/race compound ενω το 180 ειναι το medium/street compound. Τα R888 εχουν 100, απο τα χαμηλοτερα σε street legal που μπορεις να παρεις.
Οταν το τσεκαρεις μου λες, αλλα πιστευω οτι το 120 θα ειναι πιο sticky αλλα με περισσοτερη φθορα. Τα RSR εχουν 140

Λοιπόν αυτά που φοράω είναι η medium γόμα όπως είπα και έχουν treadwear 180..βγαίνουν σε αυτό και σε 120 που είναι μάλλον τα soft τα οποία ''φοβήθηκα'' να τα πάρω σκεπτόμενος οτι θα τελειώσουν πολύ γρήγορα σε συνδυασμό και με το βάρος του αυτοκίνητου..

Αρα τα RSR λογικά θα είναι ποιο ''gripie''...ανυπομονώ να τα δοκιμάσω! :drive:

m_power_lunatic
25-10-15, 02:08
Ενδιαφερον. Μπορουμε να χουμε καποιες περισσοτερες πληροφοριες για το NS-2R? Με ενδιαφερει ενα λαστιχο που να μπορει να διαχειριστει οσο το δυνατον καλυτερα το "εκκινηση απο σταση" στα ελληνικα παγοδρομια. Ποιες οι εντυπωσεις σου για το συγκεκριμενο σε σχεση με αλλα που εχεις δοκιμασει?

Αυτην την στιγμη εχω Toyo R1R και ειναι αρκετα ικανοποιητικα αλλα πεφτουν σχετικα γρηγορα και χανουν αποδοση. Επισης εχω wheel hoping οτι πιεσεις και να δουλεψω με το συγκεκριμενο λαστιχο.
Παντως διαχειριζεται αρκετα καλα 50 κιλα ροπης σε 225/40/18 διασταση που το εχω.

Παλαιοτερα στο 46αρι Μ3 ειχα δοκιμασει και τα Cup+ σε 92αριου διαστασεις που δεν με ειχαν εντυπωσιασει και ιδιαιτερα καθως στην πολη δεν προλαβαιναν να ζεσταθουν και ηταν χαλια κρυα. Οταν ζεσταινοταν ηταν αλλο λαστιχο βεβαια, αλλα καθως το αυτοκινητο τις περισσοτερες φορες ηταν με ταχυτητες πολυ χαμηλες για να προλαβουν να ζεσταθουν ηταν απογοητευτικα οταν προσπαθουσες πχ να ξεκινησεις γρηγορα σε ενα φαναρι.

Treadwear? 120? 180?
Αν εχεις υποψιν και κατι αλλο ευχαριστως να το συζητησουμε.

Σε τι αμαξι εχεις τα R1-R γιατι θα χρειαστω μια γνωμη για το επομενο σχετικα με αυτα τα ελαστικα.

turbodog
25-10-15, 09:27
Σε τι αμαξι εχεις τα R1-R γιατι θα χρειαστω μια γνωμη για το επομενο σχετικα με αυτα τα ελαστικα.

FWD διλιτρο τουρμπατο με αρκετή πίεση