Επιστροφή στο Forum : maf Για e46 AirFlow
PanosbmwE46
08-10-15, 13:59
Καλησπερα σε ολους ειμαι καινουριος στο Forum Εχω ενα e46 coupe του 2002 1600.Θελω τα φωτα σας..εχω ενα θεμα ειδικα στο πρωτο μιζαρισμα το πρωι!Μπερδευει,οι στροφες πανε να ανεβουν πανω απο 600-700 αλλα δεν γινετε γιατι μπερδευει και σβηνει!μετα απο 5-6 μιζιες και λιγο πεξιμο με το γκαζι ερχεται στα ισα του..στασιμο ρελαντι 700 στροφες..μετα εν πορεια το μπερδεμα υπαρχει ειδικα οταν παταω το γκαζι τερμα δεν φορτονει με τιποτα..Ο μηχανικος μου λεει η μαφ ειναι η αντλια βενζινης.Και θελω να βαλω το μαφ του αδελφου μου που εχει την ε90 να δω αν ειναι αυτο μην δινω κουτουρου λευτα.. Το ε90 1600 με τα 118hp εχει ιδιο maf με το δικο μου?Ευχαριστω! :thanks:
tasos.kamv
08-10-15, 20:55
Mε μια γρήγορη ματιά που έκανα στο etk (https://www.etk.cc/bmw/EN/parts/info/Hot-film%20air%20mass%20meter/13627566986/appliance) δείχνει ότι είναι ίδια..
Εσύ έχεις κινητήρα Ν40Β16 και ο αδελφός σου Ν45Β16....
Άρα μπορείς να κάνεις "τράμπα" να το ελέγξεις..
Απ τα λεγόμενά σου εκτιμώ ότι το πρόβλημά σου δεν είναι απ το maf..
PanosbmwE46
09-10-15, 10:45
Ωραια θα το δοκιμασω..Εγω απο αυτα τα πολυ λιγα που ξερω πιστευω πως ειναι ρευμα!
PanosbmwE46
13-10-15, 18:30
Εχει κανει τρυπα ο πνιχτης αν λεγεται ετσι!ειναι κατω απο το κολαρο εισαγωγης ενα δοχειο που μου ειπαν οτι λεγετε πνιχτης..και εχει τρυπησει και περναει αερας φουλ γιαυτο μπερδευει!Εκλεισα με το χερι την τρυπα και δουλευε μια χαρα.γνωριζει κανεις αν μπορω να τον αφαιρεσω εντελως? :thanks:
tasos.kamv
13-10-15, 18:37
Το συγκεκριμένο που λες ονομάζεται σιγαστήρας...
Περνάει σε ελάχιστη απόσταση από τον τεντωτήρα... γι'αυτό και έγινε η ζημιά. Κλασικό θέμα..
Στο δικό μου το έκοψα τελείως και έβαλα κωνική τάπα που την έφτιαξα σε μηχανουργείο.. θα ψάξω να βρω photo
PanosbmwE46
13-10-15, 18:44
Ναι ρε σι τασο αν μπορεις να βρεις μια φοτο να δω πως εχεις βαλει την ταπα.Εντομεταξυ ο αδελφος μου δουλευει σε μηχανουργειο θα μου ηταν πολυ ευκολο
PanosbmwE46
13-10-15, 18:50
δες και αυτην την φοτο
tasos.kamv
13-10-15, 19:12
Θα κόψεις με σιδεροπρίονο όλο το πλαστικό κομμάτι στην κυκλική διατομή και θα το πετάξεις το κάτω κομμάτι.. δες photο..
tasos.kamv
13-10-15, 19:16
Μετά θα πάρεις το κομμάτι που έκοψες και θα πας σε μηχανουργείο να σου φτιάξει μια τάπα, πλαστική ή μεταλλική, στην κυκλική διατομή και θα την κουμπώσεις με κόλλα πάνω στο κομμάτι που έμεινε μεταξύ maf και πεταλούδας..
PanosbmwE46
13-10-15, 20:23
Φιλε μου σε ευχαριστω πολυ το καταλαβα πως να το κανω! νασε καλα!
tasos.kamv
13-10-15, 20:46
Να ξέρεις ότι με την αφαίρεση του σιγαστήρα, θα κάνει λίγο πιο τραχύ ήχο το μοτόρι σου και μετά τις 3.000rpm θα ακούς ελαφρώς το "ρούφηγμα" του.
Να ξέρεις ότι με την αφαίρεση του σιγαστήρα, θα κάνει λίγο πιο τραχύ ήχο το μοτόρι σου και μετά τις 3.000rpm θα ακούς ελαφρώς το "ρούφηγμα" του.
Κυριε Τασο για δωσε ινφο, καλο μου ακουγεται... :whistle:
PanosbmwE46
17-10-15, 13:37
Κανει πολυ ποιο ωραιο θορυβο !Ισως να πηρε και λιγο αν δν ειναι η ιδεα μου..Εκανα και μια τρυπουλα ακομα στον παππα :D Ολα καλα Ευχαριστω πολυ τασο!
george.x82
17-10-15, 14:06
Μια ερώτηση βρε παιδιά επειδή περίπου έχω το ίδιο προβλημα,
ξέρετε αν τα E30 M10 L-jetronic έχουν τέτοιο πράμα σιγαστηρα ;
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.