PDA

Επιστροφή στο Forum : διαρροή λαδιού bmw e46 compact 316ti



Dim_Bmw_Power
05-10-15, 00:38
Καλησπέρα
Σήμερα παρατήρησα διαρροή λαδιού από την μπροστινή μεριά της μηχανής.Είχα γενικά διαρροές από την στιγμή που πήρα το αυτοκίνητο (6 μήνες πριν).Ωστόσο μετά από διάφορα που χρειάστηκαν να αλλαχτούν το πρόβλημα λύθηκε.Το είχα καταλάβει επειδή μύριζε καμένο ανά διαστήματα.
Αλλάχτηκαν:
2 λάστιχα vanos
-αντλία κενού
-φλάτζα βαλβίδων
-vanos εισαγωγής(μεταχειρισμένο)
-χρονισμός
-service λάδια,φίλτρο
-σωλήνας αναθυμιάσεων
-τεντοτιρας

Μετά από αυτά όλα καλά.Ωστόσο έτυχε να παρατηρήσω ξανά διαρροή.Θέλω την γνώμη σας γιατί είμαι λίγο άσχετος.Μήπως είναι κάτι άλλο?Μήπως είναι φυσιολογικό?
Όταν ανοίγω το clima μου έρχεται μία άσχημη μυρωδιά μήπως συνδέετε?
:drive::drive:

georggge46
05-10-15, 07:43
Αμα σου ερχεται μυρωδιά μεσα θελει αλλαγη η τσιμουχα στο ψευτοκαπακο !

Dim_Bmw_Power
05-10-15, 08:26
Απλά μυρίζει μόνο όταν ανοίγω το aircontition.Πόσο περίπου κοστίζει αν είναι αυτό?

georggge46
05-10-15, 08:41
Τον Ν40 εχεις ? Το κοστος μονο του ανταλλακτικου ειναι περιπου αυτο https://www.schmiedmann.com/11120031987/product-type/new/search-by-productnumber.aspx

Dim_Bmw_Power
05-10-15, 09:09
N42B18 έχω...Δεν παίζει να είναι φυσιολογικό αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες?
Ευχαριστώ πλ πάντος :)

georggge46
05-10-15, 09:36
Οποιαδηποτε διαρροή λαδιού δεν ειναι φυσιολογικη . Καλο ειναι να ξανα πας στον μηχανικο που στο εφτιαξε να το δει !

Dermatis
05-10-15, 10:03
To καλυτερο ειναι να πας συνεργειο οπως ειπε και ο Γιωργος αλλα αν θες βγαλε το καπακι το πλαστικο της εισαγωγης ( αυτο που εχει το σημα της πενβε επανω) και βγαλε μια φωτο να δουμε καλυτερα τι γινεται !

Η μυρωδια που εχεις μπορει να ειναι λογω της διαρροης απο την τρομπα κενου! Ακομα και αν την αλλαξες θελει λιγο καιρο να στεγνωσει εντελως η πολλαπλη απο τα λαδια που εσταζαν και να ξεμμυρισει thumb

Ωστοσο πιθανο και πολυ συχνο ειναι και η φλαντζα ψευτοκαπακου που σου ειπε ο Γιωργος!

harris
06-10-15, 10:11