Επιστροφή στο Forum : Ποιοτητα καυσιμων - GASPRICE
καλησπερα....θελω να ανοιξω ενα θεμα το οποιο μας απασχολει ολους...πιστευω....εχει να κανει με το μεγαλο ''δουλεμα'' που γινεται με τα καυσιμα που χρησιμοποιουμε καθημερινα στα αυτοκινητα μας κ με τις τιμες που ποικιλουν σε διαφορα πρατηρια οπως βλεπω στο..... GASPRICE.......επειδη η κουβεντα εχει διαφορες πτυχες θα προσπαθησω να το πιασω απο την αρχη κ να σας το μεταφερω οσο πιο λαικα γινεται......να σημειωσω οτι οι πληροφοριες προερχονται απο φιλο μου που δουλευε σε εταιρια μεταφορας καυσιμων...................τα δυιληστηρια που φτιαχνουν την βενζινα που υπαρχει ειναι συγκεκριμενα κ γνωστα.....αυτα κατασκευαζουν ενα ειδος βενζινας κ μετα ερχεται ο ανθρωπινος παραγοντας να την τροποποιηση κ να την κανει π.χ.100αρα....αυτο γινεται ριχνοντας στο διαμερισμα (κρατηστε το αυτο) της βενζινας ενα χημικο που την μεταλλασει (χελωνονιτζακια χαχα)...ετσι γινεται ολοι αυτοι οι τυποι βενζινας κ πετρελαιου που υπαρχουν στην αγορα.....κ ακουγεται λογικο διοτι θα επρεπε να υπηρχαν εκατονταδες δεξαμενες με το αναλογο καυσιμο....αυτο δεν γινεται!αυτο συμβαινει μονο αν το κανει ο εκαστοτε οδηγος την ωρα που σφραγιζει το βυτιο του..αν δεν το κανει πολυ απλα δεν περνει κανεις 100αρα....προσπερναω καποιες λεπτομερειες κ αποριες που μπορει να σας δημιουργω κ θελω να τις συζητησουμε και λεω να παω στο πρατηριο....τα επωνυμα καυσιμα (τα οποια αν μου επιτρεπεται τα αναφερω) εχουν δικα τους βυτια....καλα βυτια....αυτα εχουν πανω gps οχηματος (το οποιο παραβιαζεται πολυ ευκολα) κ gps σε καθε ηλεκτρονικη βαλβιδα διαμερισματος του βυτιου....ενα βυτιο μπορει να κουβαλαει ταυτοχρονα....βενζινα....φωτι στικο....κινησης.... (σκεφτητε ενα επικαθημενο εχει νομιζω 11 η 12 διαμερισματα) για να αποφευγετε οσο γινεται η νοθεια των καυσιμων μεσα στη δεξαμενη του καθε πρατηριουχου αυτα τα βυτια εχουν ηλεκτρονικες βαλβιδες που μπορουν να ελεγχοντε απο ενα κεντρο ποτε ανοιγει καποια κ ποσα λιτρα καυσιμω αδειαζει η περνει!!!....με αυτο το τροπο αποφευγουμε οσο γινεται να βαζουμε στο αμαξι μας νοθευμενα καυσιμα....επομενως το ευλογο ερωτημα που δημιουργειτε ειναι το εξης .....δυιληστηριο 1...μεταφορικα για πρατηριο στο φαληρο κοινα....φορος κοινος....ολα κοινα....πως ρε παιδια πουλατε φθηνοτερα????...............παρακα ω να αναφερω οτι η αδικια που επικραττει στα καυσιμα κ με οσους συναναστρεφοντε με αυτα δημιουργει ολες αυτες τις καταστασεις...(νοθεια - κλεψεια)...δεν θελω να προσβαλλω κανενα αλλα με αυτα που μου εχει πει ο φιλος εχω φριξει.....να κλεισω περιμενωντας δικες σας αποριες για να κανουμε ανταλλαγη αποψεων κ να αναφερω ......υπαρχουν πρατηρια τα οποια δεν ειναι επωνυμα κ εχουν καλη βενζινα....πρεπει να ειστε τυχεροι Η μιλημενοι για να πεσετε επανω τους!!!!!
πολλα βυτια στην αγορα ειναι δημοσιας οχηματα η πιο παλια εταιριων κ δεν εχουν βαλει τετοιους παραμετρους για ελεγχο.....εκει γινεται της π@υτανας.....εχουμε βαλει αμολυβδη με φωτιστικο ουκ και λιγες φορες.....(ενα απο τα παραδειγματα αναφερω)
καλησπερα....θελω να ανοιξω ενα θεμα το οποιο μας απασχολει ολους...πιστευω....εχει να κανει με το μεγαλο ''δουλεμα'' που γινεται με τα καυσιμα που χρησιμοποιουμε καθημερινα στα αυτοκινητα μας κ με τις τιμες που ποικιλουν σε διαφορα πρατηρια οπως βλεπω στο..... GASPRICE.......επειδη η κουβεντα εχει διαφορες πτυχες θα προσπαθησω να το πιασω απο την αρχη κ να σας το μεταφερω οσο πιο λαικα γινεται......να σημειωσω οτι οι πληροφοριες προερχονται απο φιλο μου που δουλευε σε εταιρια μεταφορας καυσιμων...................τα δυιληστηρια που φτιαχνουν την βενζινα που υπαρχει ειναι συγκεκριμενα κ γνωστα.....αυτα κατασκευαζουν ενα ειδος βενζινας κ μετα ερχεται ο ανθρωπινος παραγοντας να την τροποποιηση κ να την κανει π.χ.100αρα....αυτο γινεται ριχνοντας στο διαμερισμα (κρατηστε το αυτο) της βενζινας ενα χημικο που την μεταλλασει (χελωνονιτζακια χαχα)...ετσι γινεται ολοι αυτοι οι τυποι βενζινας κ πετρελαιου που υπαρχουν στην αγορα.....κ ακουγεται λογικο διοτι θα επρεπε να υπηρχαν εκατονταδες δεξαμενες με το αναλογο καυσιμο....αυτο δεν γινεται!αυτο συμβαινει μονο αν το κανει ο εκαστοτε οδηγος την ωρα που σφραγιζει το βυτιο του..αν δεν το κανει πολυ απλα δεν περνει κανεις 100αρα....προσπερναω καποιες λεπτομερειες κ αποριες που μπορει να σας δημιουργω κ θελω να τις συζητησουμε και λεω να παω στο πρατηριο....τα επωνυμα καυσιμα (τα οποια αν μου επιτρεπεται τα αναφερω) εχουν δικα τους βυτια....καλα βυτια....αυτα εχουν πανω gps οχηματος (το οποιο παραβιαζεται πολυ ευκολα) κ gps σε καθε ηλεκτρονικη βαλβιδα διαμερισματος του βυτιου....ενα βυτιο μπορει να κουβαλαει ταυτοχρονα....βενζινα....φωτι στικο....κινησης.... (σκεφτητε ενα επικαθημενο εχει νομιζω 11 η 12 διαμερισματα) για να αποφευγετε οσο γινεται η νοθεια των καυσιμων μεσα στη δεξαμενη του καθε πρατηριουχου αυτα τα βυτια εχουν ηλεκτρονικες βαλβιδες που μπορουν να ελεγχοντε απο ενα κεντρο ποτε ανοιγει καποια κ ποσα λιτρα καυσιμω αδειαζει η περνει!!!....με αυτο το τροπο αποφευγουμε οσο γινεται να βαζουμε στο αμαξι μας νοθευμενα καυσιμα....επομενως το ευλογο ερωτημα που δημιουργειτε ειναι το εξης .....δυιληστηριο 1...μεταφορικα για πρατηριο στο φαληρο κοινα....φορος κοινος....ολα κοινα....πως ρε παιδια πουλατε φθηνοτερα????...............παρακα ω να αναφερω οτι η αδικια που επικραττει στα καυσιμα κ με οσους συναναστρεφοντε με αυτα δημιουργει ολες αυτες τις καταστασεις...(νοθεια - κλεψεια)...δεν θελω να προσβαλλω κανενα αλλα με αυτα που μου εχει πει ο φιλος εχω φριξει.....να κλεισω περιμενωντας δικες σας αποριες για να κανουμε ανταλλαγη αποψεων κ να αναφερω ......υπαρχουν πρατηρια τα οποια δεν ειναι επωνυμα κ εχουν καλη βενζινα....πρεπει να ειστε τυχεροι Η μιλημενοι για να πεσετε επανω τους!!!!!
Αγαπητε,μεχρι να βγαλεις καπνους εχεις ακομη!
Στο fuelprice.gr το επισημο που ενημερωνουν οι πρατηριουχοι τις τιμες τους θα δεις μεγαλη διαφορα επισης.Το θεμα τωρα του τι καει το αμαξι ειναι παραδοξο.Ως κατοχος diesel θα σου πω τις εξης παρατυπιες που εχω παρατηρησει:
Φτηνη τιμη-καλο πετρελαιο-Πειραγμενη αντλια.
Οταν εφτασα να δω οτι το ρεζερβουαρ μου πηρε 42 λιτρα εφριξα!Απλα λεω δεν γινεται,οποτε πηρα το obd (ρυθμιζα το racechip εκεινες τις μερες)Πριν το γεμισμα ειχα 22.Mετα 54 και κατι ψηλα.Του λεω δεν πηρε τοσο λιτρα το αμαξι ριχνουμε ενα γαλλικο διαλογο,μα μου τοσα γραφει η αντλια,ναι τα δεδομενα μιλανε και λενε 32 και αυτα με δυσκολια.Μου εκοψε ενα δεκαρικο απο την τιμη αλλα για δευτερο γεμισμα ποτε ξανα....
Φτηνη τιμη-κακο πετρελαιο-καλη αντλια.
Ωραια μας χτυπησε η κριση ευτυχως πετυχαμε ενα φτηνο πρατηριο!Γεμισμα ολα οκ.Οδηγηση χειροτερη δεν γινοταν.Ακουγοταν πιο εντονα το αμαξι,τρεμουλο υπερβολικο στο λεβιε,καταναλωση ιδια!Δεν πειραζει λες σε διαδρομη ειμαι το πατησα λιγο ευτυχως γεμισα,φτανω μεχρι τον προορισμο μου.
Φτηνη τιμη-κακο πετρελαιο-αδιαφορη αντλια.
Ολα καλα,αλλαξα παλι πρατηριο και διαλεγω το Ψ.Ελα ομως που το Ψ βαζει νερο,θειο,τον ''θειο'' και εκει που η καταναλωση ηταν 4,8-4,9 χτυπαει 7 και 8...Συνδεω obd αλλα δεν βγαζει σφαλμα.Αδειασμα το ρεζερβουαρ και γεμισμα με πετρελαιο αλλης εταιριας που βρισκοταν σε προσφορα.Η καταναλωση γυρισε στο 5!!!
Παντα θα εχω την απορια για την δευτερη περιπτωση,ηταν ψυχολογικο,δεν ειχα διαθεση,γιατι δεν εβγαλε καποιο συναγερμο το αυτοκινητο....
Οσο για την νοθεια,απο την στιγμη που ο πρατηριουχος μπορει να εχει προσβαση,κανει οτι θελει.Μπορει να ριξει οτι θελει μεσα.Τα προστιμα πεφτανε βροχη καποια στιγμη.Ειχα και εναν καταλογο για να ξερω να τα αποφευγω.Ωστοσο αυτο δεν αλλαζει,οσο καθαρο πετρελαιο και να θες να βαλεις,ειναι σχεδον αδυνατο...Ολη η συζητηση για τα πρατηρια ειναι μεγαλη,εγω κραταω τον γνωστο κανονα.Πρατηριο στανταρ,με οτι τιμη εχει.Αν ειναι να πληρωσεις θα πληρωσεις ετσι κι αλλιως,αν ομως το προβλημα γινει απο καυσιμο ξερεις ποιον εχεις να κραξεις....
Αγαπητε,μεχρι να βγαλεις καπνους εχεις ακομη!
Στο fuelprice.gr το επισημο που ενημερωνουν οι πρατηριουχοι τις τιμες τους θα δεις μεγαλη διαφορα επισης.Το θεμα τωρα του τι καει το αμαξι ειναι παραδοξο.Ως κατοχος diesel θα σου πω τις εξης παρατυπιες που εχω παρατηρησει:
Φτηνη τιμη-καλο πετρελαιο-Πειραγμενη αντλια.
Οταν εφτασα να δω οτι το ρεζερβουαρ μου πηρε 42 λιτρα εφριξα!Απλα λεω δεν γινεται,οποτε πηρα το obd (ρυθμιζα το racechip εκεινες τις μερες)Πριν το γεμισμα ειχα 22.Mετα 54 και κατι ψηλα.Του λεω δεν πηρε τοσο λιτρα το αμαξι ριχνουμε ενα γαλλικο διαλογο,μα μου τοσα γραφει η αντλια,ναι τα δεδομενα μιλανε και λενε 32 και αυτα με δυσκολια.Μου εκοψε ενα δεκαρικο απο την τιμη αλλα για δευτερο γεμισμα ποτε ξανα....
Φτηνη τιμη-κακο πετρελαιο-καλη αντλια.
Ωραια μας χτυπησε η κριση ευτυχως πετυχαμε ενα φτηνο πρατηριο!Γεμισμα ολα οκ.Οδηγηση χειροτερη δεν γινοταν.Ακουγοταν πιο εντονα το αμαξι,τρεμουλο υπερβολικο στο λεβιε,καταναλωση ιδια!Δεν πειραζει λες σε διαδρομη ειμαι το πατησα λιγο ευτυχως γεμισα,φτανω μεχρι τον προορισμο μου.
Φτηνη τιμη-κακο πετρελαιο-αδιαφορη αντλια.
Ολα καλα,αλλαξα παλι πρατηριο και διαλεγω το Ψ.Ελα ομως που το Ψ βαζει νερο,θειο,τον ''θειο'' και εκει που η καταναλωση ηταν 4,8-4,9 χτυπαει 7 και 8...Συνδεω obd αλλα δεν βγαζει σφαλμα.Αδειασμα το ρεζερβουαρ και γεμισμα με πετρελαιο αλλης εταιριας που βρισκοταν σε προσφορα.Η καταναλωση γυρισε στο 5!!!
Παντα θα εχω την απορια για την δευτερη περιπτωση,ηταν ψυχολογικο,δεν ειχα διαθεση,γιατι δεν εβγαλε καποιο συναγερμο το αυτοκινητο....
Οσο για την νοθεια,απο την στιγμη που ο πρατηριουχος μπορει να εχει προσβαση,κανει οτι θελει.Μπορει να ριξει οτι θελει μεσα.Τα προστιμα πεφτανε βροχη καποια στιγμη.Ειχα και εναν καταλογο για να ξερω να τα αποφευγω.Ωστοσο αυτο δεν αλλαζει,οσο καθαρο πετρελαιο και να θες να βαλεις,ειναι σχεδον αδυνατο...Ολη η συζητηση για τα πρατηρια ειναι μεγαλη,εγω κραταω τον γνωστο κανονα.Πρατηριο στανταρ,με οτι τιμη εχει.Αν ειναι να πληρωσεις θα πληρωσεις ετσι κι αλλιως,αν ομως το προβλημα γινει απο καυσιμο ξερεις ποιον εχεις να κραξεις....
το θεμα κλεψιας με τις αντλιες το κανουν ΟΛΟΙ ακομα κ μεγαλα κ επωνυμα πρατηρια.....αυτο το εχω καταπιει,τελος.το κυριοτερο προβλημα ειναι η νοθεια κ αυτο που ειπα πριν κ εκει πρεπει να σταθουμε ειναι οτι ....η νοθεια ξεκιναει απο το βυτιο την ωρα της παραδοσης κ οχι απο το πρατηριουχο.
LEONIDASKAL
22-08-15, 14:18
ειναι λυση τα εταιρικα πρατηρια αραγε δεν ξερω ,
δηλαδη εγω βαζω shell απο πρατηριο που το εχει η ιδια η εταιρια.δεν ξερω εσεις τι λετε
μεχρι στιγμης ολα καλα δεν εχω παραπονο. η τιμη φυσικα περαν του ανταγωνισμου.
ειναι λυση τα εταιρικα πρατηρια αραγε δεν ξερω ,
δηλαδη εγω βαζω shell απο πρατηριο που το εχει η ιδια η εταιρια.δεν ξερω εσεις τι λετε
μεχρι στιγμης ολα καλα δεν εχω παραπονο. η τιμη φυσικα περαν του ανταγωνισμου.
...........οι περισσοτεροι οδηγοι ειναι κακοπληρωμενοι κ με συνεχες ωραριο,επομενως κατι πρεπει να κανουν για να αυξησουν τα εσοδα τους,ο τροπος ειναι να κρατανε λιγο καυσιμο απο καποιες παραδοσης...καθε ειδους καυσιμο....σε μερικες περιπτωσεις ομως υπαρχει μια διαδικασια που τα αναμιγνυουν ετσι ωστε να παραδοσουν στο επομενο πρατηριο τα λιτρα που πρεπει κ αυτοι να εχουν κρατησει αυτο που θελουν...εκει ερχεται κ τους φρεναρει το συστημα εκροων - εισροων στις βαλβιδες...κ κατα συνεπεια το καυσιμο παραμενει καθαρο...η κλεψεια απο πορτα σε πορτα ειναι δεδομενη κ αναποφευκτη κ αυτο ξεκιναει απο το κρατος κ καταληγει στο καταναλωτη.ολοι το γνωριζουν αλλα τα νουμερα που παιζονται καθημερινα ειναι τετοια που κραταει τα στοματα κλειστα....επομενως μην κοιτατε να βαζετε απαραιτητα φθηνη βενζινα...εγω πλεον βαζω απο επωνυμα πρατηρια αν βρεθω καπου εκτος αθηνας κ εντος βαζω απο πρατηρια που μου εχουν υποδειξει κοντα στο δημο μου.
.εγω πλεον βαζω απο επωνυμα πρατηρια αν βρεθω καπου εκτος αθηνας κ εντος βαζω απο πρατηρια που μου εχουν υποδειξει κοντα στο δημο μου.
1)Τι εννοεις με τον ορο Επωνυμα;;
2) ποιοι σου εχουν υποδειξει τα πρατηρια του Δημου σου;;
:confused: :confused:
ο φιλος που εκανε διανομη σε ολη την αττικη κ επαρχια τα γνωριζει κ οι συναδελφοι του ......
επιτρεπεται να αναφερω εταιριες?????
ο φιλος που εκανε διανομη σε ολη την αττικη κ επαρχια τα γνωριζει κ οι συναδελφοι του ......
επιτρεπεται να αναφερω εταιριες?????
ριχτες!!!:thumbsup:
ειναι οι 2 γνωστες με σειρα.....shell - bp - eko.....απο εκει κ μετα κλαιμε....(bp - eko νομιζω ειναι ενα κ αυτο)αυτες εχουν στην πλειοψηφια δικα τους βυτια με συστημα εκροων εισροων πανω στα βυτια!.....γεγονος.....στο αμαξι της γυναικας μου βαζαμε βενζινα συνηθως απο ενα ετεκα....το αμαξι εκανε ψιλοδιακοπες....απ'οταν εγινε shell γιατι δεν κανει???τυχαιο?αν ειναι τυχαιο τοτε δεν μπορω να ισχυριστω τιποτα παραπανω κ απλα εμπιστευομαι κ σας μεταφερω τη κουβεντα που εχω κανει με το φιλο μου.
και σε σχετικο θρεντ αναφερονται σχεδον ολες!!!
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=347
και σε σχετικο θρεντ αναφερονται σχεδον ολες!!!
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=347
οπως προανεφερα σε αυτες ειναι λιγοτερες οι πιθανοτητες για νοθεια...επισης προανεφερα οτι υπαρχουν κ καλα πρατηρια οχι επωνυμα τα οποια εχουν καλα καυσιμα (αλλα πρεπει να σας πει καποιος ποιο ειναι ή να ειστε τυχεροι κ να πηγαινεται εκει). οι λογοι που γινεται αυτο ειναι δυο......ή ο πρατηριουχος ειναι πρωην οδηγος βυτιου κ δεν του κανουν μ@λακιες επειδη τον γνωριζουν κ γνωριζει ή επειδη εχει καλα νταλαβερια με τους οδηγους που πανε κ εξαργυρωνουν τα εξτραδακια τους!!!αλλος λογος δεν υπαρχει!!!
katsaraios
22-08-15, 23:16
οπως προανεφερα σε αυτες ειναι λιγοτερες οι πιθανοτητες για νοθεια...επισης προανεφερα οτι υπαρχουν κ καλα πρατηρια οχι επωνυμα τα οποια εχουν καλα καυσιμα (αλλα πρεπει να σας πει καποιος ποιο ειναι ή να ειστε τυχεροι κ να πηγαινεται εκει). οι λογοι που γινεται αυτο ειναι δυο......ή ο πρατηριουχος ειναι πρωην οδηγος βυτιου κ δεν του κανουν μ@λακιες επειδη τον γνωριζουν κ γνωριζει ή επειδη εχει καλα νταλαβερια με τους οδηγους που πανε κ εξαργυρωνουν τα εξτραδακια τους!!!αλλος λογος δεν υπαρχει!!!
Φιλε λες πολλα με κενα που πρεπει να κανουμε υποθεσεις ...τι εξτραδακια ?
Τι προσμιξεις απο οδηγους εννοεις?
Τι εννοεις κρατανε για αυτους λιγο καυσιμο?
Που το δινουν μετα ?
Πως παραμενει καθαρο το καυσιμο?
Τα εχεις γραψει πολυ μπερδεμενα χωρις να λεω οτι δεν υπαρχει η υποψια μας και πολλες φορες η γνωση μας οτι κλεβει το πρατηριο
HLIAS - E36
23-08-15, 00:39
Το Όπως ανέφερες φίλε Γιάννη το παράδειγμα με την ΕΤΕΚΑ και την Shell, έτσι ακριβώς την πάτησα κι εγώ... Όταν πήρα το αυτοκίνητο επί 7 μήνες έβαζα ΕΤΕΚΑ... Καλή τιμή αλλά υψηλή κατανάλωση καυσίμου και διακοπές στην λειτουργία του κινητήρα... Έχω κλείσει πλέον πάνω από 2500 λίτρα αυστηρά και μόνο Shell V-Power και έχω βρει την υγειά μου... Έντονη διαφορά στην κατανάλωση, ίσως και 3¤ ανα 100 χλμ και ομαλή λειτουργία του κινητήρα... Αφήστε που με κακής ποιότητας καύσιμα το αυτοκίνητο στα ζόρια δεν έπαιρνε τα πόδια του... Από τον Δεκέμβρη του '13 δεν έχω βάλει ούτε 1 λίτρο διαφορετικής εταιρείας ή άλλο τύπο, ούτε καν 100άρα...
Αυτό είναι απλά μια προσωπική εμπειρία κι ας λένε ότι θέλουν πως δεν υπάρχει 97άρα και ότι είναι το ίδιο με την απλή...
Φιλε λες πολλα με κενα που πρεπει να κανουμε υποθεσεις ...τι εξτραδακια ?
Τι προσμιξεις απο οδηγους εννοεις?
Τι εννοεις κρατανε για αυτους λιγο καυσιμο?
Που το δινουν μετα ?
Πως παραμενει καθαρο το καυσιμο?
Τα εχεις γραψει πολυ μπερδεμενα χωρις να λεω οτι δεν υπαρχει η υποψια μας και πολλες φορες η γνωση μας οτι κλεβει το πρατηριο
ειναι οντως πολυ μπερδεμενο.....
εξτραδακια...πιστευεις οτι αφηνουν τα λιτρα που πρεπει?ακομα κ στα σπιτια σας τη θερμανση!
αυτο που κρατανε πρεπει να το κανουν λεφτα...ε λοιπον εχουν καλα νταλαβερια με καποια πρατηρια κ το κανουν λεφτα στα πρατηρια...το πουλανε κ ειναι κ καθαρο το συγκεκριμενο.
πως παραμενει καθαρο ενα καυσιμο????λοιπον........
να υποθεσουμε πως ξεκιναει ενα βυτιο το οποιο κουβαλει σε 2 διαμερισματα βενζινη αμολυβδη, σε αλλα 2 διαμερισματα 100αρα,σε αλλα 2 διαμερισματα κινησης, σε αλλα 2 διαμερισματα φωτιστικο,υποθετικα το καθε διαμερισμα χωραει 100 λιτρα....εχει να παει σε δεκα πρατηρια....παει στο πρωτο κ ξεκιναει να αδειαζει 10 λιτρα απο το καθενα,οταν φτανει στο φωτιστικο αδειαζει 7 λιτρα....αυτα τα τρια μεινανε μεσα στο συγκεκριμενο διαμερισμα (εξτραδακι) ωραια........φευγει......παει στο επομενο κ εχει να αδειασει κινησης κ αμολυβδη μονο απο 10 λιτρα.....αδειαζει το κινησης 10 λιτρα κ αδειαζει 5 αμολυβδη κ 3 φωτιστικο απο το προηγουμενο.....αυτοματως εχει γινει πουτανα η αμολυβδη.....αλλα για να γινει αυτο πρεπει να ανοιξει η προηγουμενη βαλβιδα πραγμα που μπορει να ελεγχει με τα καινουργια ηλεκτρονικα μεσα...οπου δεν το κανει αυτο για καποιο λογο τοτε αυτο το πρατηριο εχει καθαρο καυσιμο.κ καπως ετσι δουλευει το συστημα με τα καυσιμα.κ φανταστειτε αυτο με αλλα νουμερα σε καθημερινη βαση.κ ξαναλεω μην κολλατε πλεον στο κλεψιμο...κλεβουν ολες οι αντλιες λιγο η πολυ......να κολλατε να βαζετε οσο γινεται καθαρο καυσιμο .
katsaraios
23-08-15, 09:16
ειναι οντως πολυ μπερδεμενο.....
εξτραδακια...πιστευεις οτι αφηνουν τα λιτρα που πρεπει?ακομα κ στα σπιτια σας τη θερμανση!
αυτο που κρατανε πρεπει να το κανουν λεφτα...ε λοιπον εχουν καλα νταλαβερια με καποια πρατηρια κ το κανουν λεφτα στα πρατηρια...το πουλανε κ ειναι κ καθαρο το συγκεκριμενο.
πως παραμενει καθαρο ενα καυσιμο????λοιπον........
να υποθεσουμε πως ξεκιναει ενα βυτιο το οποιο κουβαλει σε 2 διαμερισματα βενζινη αμολυβδη, σε αλλα 2 διαμερισματα 100αρα,σε αλλα 2 διαμερισματα κινησης, σε αλλα 2 διαμερισματα φωτιστικο,υποθετικα το καθε διαμερισμα χωραει 100 λιτρα....εχει να παει σε δεκα πρατηρια....παει στο πρωτο κ ξεκιναει να αδειαζει 10 λιτρα απο το καθενα,οταν φτανει στο φωτιστικο αδειαζει 7 λιτρα....αυτα τα τρια μεινανε μεσα στο συγκεκριμενο διαμερισμα (εξτραδακι) ωραια........φευγει......παει στο επομενο κ εχει να αδειασει κινησης κ αμολυβδη μονο απο 10 λιτρα.....αδειαζει το κινησης 10 λιτρα κ αδειαζει 5 αμολυβδη κ 3 φωτιστικο απο το προηγουμενο.....αυτοματως εχει γινει πουτανα η αμολυβδη.....αλλα για να γινει αυτο πρεπει να ανοιξει η προηγουμενη βαλβιδα πραγμα που μπορει να ελεγχει με τα καινουργια ηλεκτρονικα μεσα...οπου δεν το κανει αυτο για καποιο λογο τοτε αυτο το πρατηριο εχει καθαρο καυσιμο.κ καπως ετσι δουλευει το συστημα με τα καυσιμα.κ φανταστειτε αυτο με αλλα νουμερα σε καθημερινη βαση.κ ξαναλεω μην κολλατε πλεον στο κλεψιμο...κλεβουν ολες οι αντλιες λιγο η πολυ......να κολλατε να βαζετε οσο γινεται καθαρο καυσιμο .
Ωπα μια στιγμη..
Λες δηλαδη οτι τα βενζιναδικα με το συστημα εκρροων εισρροων που ελεγχουν με ηλεκτροβαλβιδες ΔΕΝ εχουν καλο καυσιμο?
Ή μας τρελαινεις ή δεν το διατυπωνεις γραπτως σωστα...
Φιλικα
Ωπα μια στιγμη..
Λες δηλαδη οτι τα βενζιναδικα με το συστημα εκρροων εισρροων που ελεγχουν με ηλεκτροβαλβιδες ΔΕΝ εχουν καλο καυσιμο?
Ή μας τρελαινεις ή δεν το διατυπωνεις γραπτως σωστα...
Φιλικα
παντα φιλικα μιλαμε εδω μεσα ......στο 6 ποστ αναφερω ακριβως αυτο που με ρωτας αλλα το ξαναδιατυπωνω........τα επωνυμα πρατηρια που εχουν δικα τους βυτια τελευταιας τεχνολογιας με συστημα εκροων - εισροων σε καθε βαλβιδα-διαμερισμα του βυτιου ειναι πολυ δυσκολο (100% σιγουρος για τιποτα) να νοθευσουν το καυσιμο.
edit...το αναφερω κ στο πρωτο μου το ποστ.....
μαλλον εχεις πολυ καιρο να μιλησεις με το φιλο σου ή αυτος εχει πολυ καιρο να ασχοληθει με βυτια.
τα πρατηρια που εχουν δικα τους βυτια ειναι ελαχιστα και εκει γινεται το μεγαλο αλισβερισι αφου δεν υπαρχει ελεγχος, γιαννης κερναει γιαννης πινει. οι προσμιξεις που αναφερεις γινονται σχεδον αποκλειστικα απο τους πρατηριουχους οι βυτιατζηδες αυτο που κανουν εχει να κανει με την ποσοτητα και μονο.
καπου στην αρχη ειπες και κατι για 100 αρα, ειναι τουλαχιστον ασοβαρο να νομιζεις οτι η βενζινη γινεται 100αρα ριχνοντας ετσι απλα κατι μεσα και ειδικα απο εναν οδηγο βυτιου
παντως η ποιοτητα ειναι οντως χαλια...
το αμαξι μ ειναι ευαισθητο σε πειρακια.....ειναι πρατηρια που μου χτυπαει μεχρι και σε πρωτη ταχυτητα!!!και σε αλλα ποτε......με τη χαλια ποιοτητα να ειναι σε "επωνυμο" πρατηριο και την καλη σε ανεξαρτητο...πραγμα που δν περιμενα
η λαμογια στο μεγαλειο της ειναι τα υγρα καυσιμα....δν ξερεις ποιον να εμπιστευτεις δν υπαρχει ελεγχος....
η αληθεια ειναι οτι επειδη συχνα φουλαρω και μηδενιζω για να δω καταναλωσεις........δν εχω σοβαρες αποκλισεις για να πω οτι κλεβουν στην ποσοτητα....δν εχει τυχει σε εμενα τουλαχιστον....δλδ παντα ξερω με μεγαλη ακριβεια οταν φουλαρω ποσα λιτρα θα παρει με βαση να χμ π εχω κανει.......
μαλλον εχεις πολυ καιρο να μιλησεις με το φιλο σου ή αυτος εχει πολυ καιρο να ασχοληθει με βυτια.
τα πρατηρια που εχουν δικα τους βυτια ειναι ελαχιστα και εκει γινεται το μεγαλο αλισβερισι αφου δεν υπαρχει ελεγχος, γιαννης κερναει γιαννης πινει. οι προσμιξεις που αναφερεις γινονται σχεδον αποκλειστικα απο τους πρατηριουχους οι βυτιατζηδες αυτο που κανουν εχει να κανει με την ποσοτητα και μονο.
καπου στην αρχη ειπες και κατι για 100 αρα, ειναι τουλαχιστον ασοβαρο να νομιζεις οτι η βενζινη γινεται 100αρα ριχνοντας ετσι απλα κατι μεσα και ειδικα απο εναν οδηγο βυτιου
αχσετα με το αν διαφωνω κ σε αλλο σημειο εξηγησε μας πρακτικα πως το κανει ο πρατηριουχος...εγω ειπα οτι κουβεντα εκανα κ περιεγραψα τη λογικη διαδικασια.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.