PDA

Επιστροφή στο Forum : Κουζίνετα + BMW = τραγικοί !!!



ΔημήτρηςΜ3
20-07-15, 14:04
Μετα απο ενα καθορισμένο σέρβις στον ασσο
Και επειδή με έτρωγε για τα Κουζίνετα ειπα στον φίλο Γιώργο να δει και εκει κατω

Λοιπόν. Το προλάβαμε στο Τσακ !!!!!
Το αμαξι ειναι 116 και εχει σχεδόν 90χιλ χλμ
Προς τους φιλούς με τους άσσους !!καντε ελενχο στα Κουζίνετα !!
Το αμαξι ειναι 2010 facelift
Με 100-200 ¤ θα γλιτώσετε το μοτερ σας

Panmilios
20-07-15, 14:15
Μετα απο ενα καθορισμένο σέρβις στον ασσο
Και επειδή με έτρωγε για τα Κουζίνετα ειπα στον φίλο Γιώργο να δει και εκει κατω

Λοιπόν. Το προλάβαμε στο Τσακ !!!!!
Το αμαξι ειναι 116 και εχει σχεδόν 90χιλ χλμ
Προς τους φιλούς με τους άσσους !!καντε ελενχο στα Κουζίνετα !!
Το αμαξι ειναι 2010 facelift
Με 100-200 ¤ θα γλιτώσετε το μοτερ σας

Καλησπερα.
Εχεις Start/Stop ενεργοποιημενο;

Panmilios
20-07-15, 14:21
ναι κανονικα γιατι?

Τοτε ξερεις γιατι εγινε. thumb

ΔημήτρηςΜ3
20-07-15, 14:21
Καλησπερα.
Εχεις Start/Stop ενεργοποιημενο;

ναι κανονικα γιατι?

ΔημήτρηςΜ3
20-07-15, 14:22
Τοτε ξερεις γιατι εγινε. thumb

απο το start stop????

Panmilios
20-07-15, 14:37
απο το start stop????

Yeap.

Ειχα παρακολουθησει ενα symposium στην Γεμανια με κατασκευαστες πιστονιων, χυτονιων, εδρανα στροφαλου κτλ. και μιλησε ενας τυπος απο την MS Deutschalnd. Αν και δεν καταλαβαινα ολα τα Γερμανικα του, εκ τουτης ελεγε οτι σχεδον ολα τα αυτοκινητα με Start/Stop (ειδικα με πρωτης γενιας) θα εχουν προβλημα με τα κουζινετα του στροφαλου, ασχετος μαρκας (BMW, VW, AUDI...)

ΔημήτρηςΜ3
20-07-15, 14:53
Yeap.

Ειχα παρακολουθησει ενα symposium στην Γεμανια με κατασκευαστες πιστονιων, χυτονιων, εδρανα στροφαλου κτλ. και μιλησε ενας τυπος απο την MS Deutschalnd. Αν και δεν καταλαβαινα ολα τα Γερμανικα του, εκ τουτης ελεγε οτι σχεδον ολα τα αυτοκινητα με Start/Stop (ειδικα με πρωτης γενιας) θα εχουν προβλημα με τα κουζινετα του στροφαλου, ασχετος μαρκας (BMW, VW, AUDI...)

ΩΡΑΙΑ :ranting2::ranting2:
που μπορω να βρω αυτον τον τυπο που σας τα ειπε υπαρχει καποιο χαρτι να
τα επιβεβαιώνει τα λεγόμενα του?

Panmilios
20-07-15, 15:04
Η εταιρεια ειναι αυτη (https://www.ms-motorservice.com/en/)

Το symposium εγινε περσυ τον Νοεμβρη αν θυμαμαι καλα. Ητανε μελετη και εδειχναν τα στοιχεια απο την μελετη σε διαφανειες μαζι με φωτογραφιες.
Ελεγε οτι οφειλετε στο οτι οταν η μηχανη δεν λειτουργει, στραγκιζουν τα εδρανα απο λαδι, και με την μιζια γυρνει ο στροφαλος στεγνος.

Λυπαμαι αλλα δεν θυμαμαι το ονομα του εισηγητη.

zaharias
20-07-15, 15:16
ΓΤΠΚ..
Αμα πιασουν και τα non-///M καλυτερα να το κλεισουν το μαγαζι..

ΔημήτρηςΜ3
20-07-15, 15:29
Η εταιρεια ειναι αυτη (https://www.ms-motorservice.com/en/)

Το symposium εγινε περσυ τον Νοεμβρη αν θυμαμαι καλα. Ητανε μελετη και εδειχναν τα στοιχεια απο την μελετη σε διαφανειες μαζι με φωτογραφιες.
Ελεγε οτι οφειλετε στο οτι οταν η μηχανη δεν λειτουργει, στραγκιζουν τα εδρανα απο λαδι, και με την μιζια γυρνει ο στροφαλος στεγνος.

Λυπαμαι αλλα δεν θυμαμαι το ονομα του εισηγητη.

δε πειραζει σε ευχαριστω πολυ!thumb

mark e92
20-07-15, 15:31
Δηλαδή όλα με s/ s πρέπει να έχουν πρόβλημα, δεν θα είναι μόνο τα BMW.

Panmilios
20-07-15, 15:40
Δηλαδή όλα με s/ s πρέπει να έχουν πρόβλημα, δεν θα είναι μόνο τα BMW.

Ακριβως ετσι ειπε. Τωρα αν στα τελευταια μοντελα εχουν αλλαξει κατι για να το αποτρεψουν αυτο, δεν το γνωριζω. Επισης εχω φιλαρακι με συνεργειο VAG, και ηδη εχει τα πρωτα θυματα. Στην αρχη δεν το πιστευε οτι ηταν απο αυτο, αλλα οταν ηρθαν 3 διαφορετικα αμαξια, κοντηνης χρονολογιας μεταξυ τους με το ιδιο προβλημα, με σχεδον ιδιο κινητηρα του γκρουπ, πιστηκε οτι κατι τετοιο παιζει.

mark e92
20-07-15, 15:49
Οπότε η λύση είναι 'πάντα απενεργοποιηση'...

ghost-rider
21-07-15, 09:03
Δεν εχουν ηλεκτρικες αντλιες λαδιου ρε παιδια τα καινουρια?
Δε γυριζουν λαδια-νερα οταν ειναι σβηστο το μοτερ?
Καθε φορα που σβηνουν στεγνωνουν και σηκωνουν πιεση φτου κ απ την αρχη?

ΔημήτρηςΜ3
21-07-15, 10:51
Ηλεκτρική αντλία λαδιου λιγο δύσκολα !

karavag116d
22-07-15, 20:25
Οπότε η λύση είναι 'πάντα απενεργοποιηση'...

Με το που μπαινω μεσα το πρωτο πραγμα που κανω....οχι ατην αρχη δυστυχως δεν ηξερα.πλεον θελει και μια κωδικοποιηση να μην τοχω στο μυαλο μ συνεχεια

Thomelef
23-07-15, 13:09
μήτσο, πήγες για τυπικό σέρβις, ή είχες κανονισμένο να γίνει αυτή η δουλειά, δλδ να αλλάξεις κουζινέτα?

φώτο έχεις απο αυτά που βγάλατε?

ΔημήτρηςΜ3
23-07-15, 17:11
Για σέρβις πήγα και σκαλωσα σε μια συζήτηση
ήμουν σημερα θα βγάλω φωτο τα κουζινετα
και θα την ανεβάσω αυριο εχει αλλάξει τουλάχιστον 3 μοτερ μου ειπε !

ΔημήτρηςΜ3
24-07-15, 10:58
Καινουργια !!!!!

compactM3
24-07-15, 11:24
Κανεις πλακα.......................

BILL007
24-07-15, 11:27
Eγω αυτό το περί του start/stop πάνε πολλά χρόνια που το έχω ακούσει πάντως... Τα αποτελέσματα τα βλέπετε και απο μόνοι σας...Μια εικόνα=χίλιες λέξεις.

ΔημήτρηςΜ3
24-07-15, 11:54
Κανεις πλακα.......................

Και όμως γλιτώσαμε απο θαύμα !!!!
Πάντως για αποφυγή περισσότερων μετρήσαμε και τον στροφαλο με
Μικρόμετρο

BILL007
24-07-15, 11:57
Και όμως γλιτώσαμε απο θαύμα !!!!
Πάντως για αποφυγή περισσότερων μετρήσαμε και τον στροφαλο με
Μικρόμετρο

:+1: σωστή κίνηση. Αν πάρει ο στρόφαλος η αλλαγη μετάλλων είναι απλά μάταιη...

ΔημήτρηςΜ3
24-07-15, 11:59
:+1: σωστή κίνηση. Αν πάρει ο στρόφαλος η αλλαγη μετάλλων είναι απλά μάταιη...

Ναι ναι Βασίλη !!!!!
Γι αυτο το λογο εγινε για να μη πληρώνουμε τζάμπα !

Thomelef
24-07-15, 13:03
Και τι απόκλιση έδειξε το μικρόμετρο?

Τα κουζινετα γτπκ είναι παντως.

turbodog
24-07-15, 23:38
Τι να πεις κανεις....Η εταιρεια ειναι πραγματικα για κλαματα αν ενα τετοιο φαινομενο παρουσιαστει και στις μικρες σειρες. Και απο οτι μου φαινεται το προβλημα με τα κουζινετα που εχει καταστρεψει και εκατονταδες Μ μοτερ δεν οφειλεται ουτε στο λαδι ουτε στις ανοχες, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΟΧΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ να παρεχει επαρκη πιεση λαδιου στα κουζινετα, στην μεν μια περιπτωση λογω Start Stop στην δε αλλη λογω λαθους σχεδιασμου του κυκλωματος λιπανσης.

dreamer
07-08-23, 11:22
παραθετω εδω φωτο απο την διαγνωση..κατεβηκε καρτερ και δεν βρεθηκε κατι στο χωνι απο γλυστρες ,

οποτε παμε για αλλαγη αντλιας λαδιου - σωληνα και κουζινετα. και οχι, εκτος μικρου διαστηματος στην αρχη εγω δεν χρησιμοποιησα σχεδον ποτε το σταρτ-στοπ.ουτε 6 μηνες.και λεω μικρο διαστημα και σχεδον ποτε γιατι διαβασα απο την αρχη το φορουμ,οταν το αγορασα καινουριο και αποφασισα να μην το χρησιμοποιω. και καλα εκανα.θεωρω οτι η κακη κατασκευη του μοτερ σιγουρα και ισως και οι μικρες αποστασεις να συνεβαλαν σε φθορα των κουζινετων.

παραθετω φωτο να μου πειτε αν οντως εχουν μεγαλη φθορα η' απλα γινεται μια προωρη αντικατασταση.δεν εχω παραπανω φωτο δυστυχως,ισως πιο μετα.ο στροφαλος δειχνει ενταξει μου ειπαν.να ζητησω εγγραφα οτι μετρηθηκε με μικρομετρο? γιατι κατι τετοιο δεν μου αναφερθηκε.

46297

46298

46299

46300

46301

Stamatis
07-08-23, 11:40
Σταματα. Μην ριχνεις αλλα χρηματα.
Εχει ερθει η ωρα της αποφασης.
Η το κρατας και του τα χωνεις, η το διωχνεις και τελος.
Συγγνώμη για το απολυτο, αλλα Ν43 και μακροημερευση δεν πανε παρεα.
Εχεις ηδη δωσει και χρημα και χρονο.
Πρεπει να αποφασισεις αν θα το κρατησεις.

GiannisRob
07-08-23, 13:36
Φίλε dreamer, οι φωτογραφίες είναι τόσο μικρές και θολές που με το ζόρι καταλαβαίνει κανείς ότι βλέπει έδρανα στροφάλου. Για να διατυπωθεί μια σωστή γνώμη για το επίπεδο φθοράς των εδράνων θέλει σωστή φωτογραφία υψηλής ανάλυσης με επαρκή φωτισμό!

PetrosD
08-08-23, 00:50
Αυτό ήθελα να γράψω κι εγώ, ("ξάδερφε")

S8N
10-08-23, 15:43
Προσωπικά μου φαίνονται οκ για τα χιλιόμετρα που έχουν.

dreamer
10-08-23, 21:41
Προσωπικά μου φαίνονται οκ για τα χιλιόμετρα που έχουν.

και εμενα ετσι μου φαινονται.αλλωστε και αυτοι δεν μιλανε για αντικατασταση λογω τελικης πτωσεως αλλα μαλλον θελουν να ειναι σιγουροι οτι εχουν καλυψει ολες τις πιθανες αιτιες για το λαμπακι.μιλανε για μικρη φθορα.αυριο θα παω απο κοντα για να τα δω τι χρωμα εχουν γιατι στην φωτο γυαλιζει και να το συζητησω μαζι τους. ετσι κιαλλιως περιμενουμε αντλια απο γερμανια να ερθει οποτε η δουλεια θα αργησει να γινει.

εχω 2 παιδια καλους μαστορες αλλα εφυγαν διακοπες και θα ετρωγα τον μηνα και μισο απο τον αλλο αν τους το αφηνα.ομως και αυτοι προς τα εκει εριχναν την αιτια πριν κατεβασουν μοτερ.δικαιωθηκαν και εγω ετσι ξερω οτι στην αντιπροσωπεια κανουν καλη δουλεια.
και μου ειπαν οτι αν εφταναν και αυτοι σε αντλια-κουζινετα, παλι γνησια βαζουν.

Vassilis ///M
12-08-23, 15:02
Μια χαρά μου φαίνονται κι εμένα τα κουζινέτα...σχεδόν καινούρια χωρίς κανένα άρπαγμα απ'ότι βλέπω απο τις φωτό...

dreamer
12-08-23, 22:13
χθες που πηγα και τα ειδα απο κοντα εχει ενα μικρο αρπαγμα στο κεντρο εκει που κανει κοιλοτητα.εχει φυγει λιγο το χρωμα, η πρωτη στρωση και φαινεται μπρουντζος.δεν ειναι πολυ.τους ρωτησα αφου εχει μικρη φθορα γιατι θελουν να τα αλλαξουν και μου ειπαν οτι θελουν να ειναι σιγουροι οτι δεν θα ξαναψει λαμπακι.το λαμπακι δεν βρισκεται με καμμια διαγνωση.πρεπει να αλλαζεις τα ανταλλακτικα.το λαμπακι δειχνει μονο πιεση στατικη.το γιατι και που δεν δειχνει .ειναι δυσκολο προβλημα και σοβαρο.θελει προσεκτικη αντιμετωπιση

οι αιτιες που αναβει ειναι:

αισθητηρας και βαλβιδα πιεσης ,που αλλαξα περσυ,μετρηθηκαν και ειναι οκ.
φιλτρο λαδιου,εχει αλαχθει προσφατα, ελεχθηκε ειναι καθαρο
καδενα και γλυστρες,ειναι οκ

αντλια λαδιου και χωνι , πθιανοτερη αιτια.ο μονος τροπος για να βεβαιωθει οτι ειναι αυτη η αιτια ειναι να μπει μια μεταχειρισμενη για δοκιμη αλλα αυτο σημαινει κλεισε-ανοιξε καρτερ που δεν το κανει κανεις.αλλαζεις μια και ευχεσαι να ειναι αυτο να τελειωνεις
κουζινετα, μικρη φθορα

στροφαλος ,ειναι οκ. για να μετρηθει μου ειπαν με μικρομετρο πρεπει να κατεβει μηχανη,σασμαν κ.λ.π δεν γνωριζω.


αν βρεθουν ευρηματα στο καρτερ αναλογα αλλαζεις αυτο που βρηκες.ουτε πλαστικα ουτε ρινισματα δεν βρεθηκαν .εφοσον δεν βρηκαν τοτε και αφου εχω περσυ αλλαξει αισθητηρα και βαλβιδα πιεσης και τα εχουμε αποκλεισει ,καδενα και γλυστρες οκ,παμε για αντλια και ισως κουζινετα.αν κλεισουν το καρτερ και δεν αλλαξω κουζινετα και ξαναναψει το λαμπακι πρεπει μετα να ξανακατεβει καρτερ και ξανα εργατικα.απο αυτην την αποψη .

μου ειπαν οτι αν θελω τα αφηνουν πανω αλλα με δικο μου ρισκο.δεν ξερω τι να αποφασισω.

εμενα η απορια μου ειναι : στα 140.000 χιλ , εχασαν λιγο χρωμα.απο εδω και περα που εγινε η μικρη φθορα θα πρεπει να εχω τον νου εκει μηπως προχωρησει πιο γρηγορα? δλδ απο την στιγμη που αρχιζει και φαινεται εστω και λιγο ο μπρουντζος παει μετα πιο γρηγορα η' σε 50-60.000 χιλ να κανω ξανα ενα κατεβασμα για ελεγχο? αυτοι μου ειπαν και 20.000 μπορει να μεγαλωσει η φθορα αρκετα. αν καποιος γνωριζει με σιγουρια ,να μου πει για να ξερω τι να αποφασισω.

επιτηδες εβαλα εδω το θεμα και οχι στο σφαλμα πιεσης λαδιου που το ειχα αρχισει γιατι και ο αλλος μηχανικος απο τους 2 που εμπιστευομαι,αλλα ειναι σε αδεια και δεν το πηγα εκει, μου ειπε εξαρχης για αντλια λαδιου και κουζινετα ενω ολοι οι αλλοι λεγανε για καδενες και γλυστρες.μου εξηγησε οτι αυτο το μοτερ εχει προβλημα με τα μεταλλα και σε αφηνει απροειδοποιητο.οπως εμαθα πανε πολλα σπασμενα τετοια μοτερ στις αντιπροσωπειες λογω μεταλλων.

GiannisRob
14-08-23, 12:46
χθες που πηγα και τα ειδα απο κοντα εχει ενα μικρο αρπαγμα στο κεντρο εκει που κανει κοιλοτητα.εχει φυγει λιγο το χρωμα, η πρωτη στρωση και φαινεται μπρουντζος. δεν ειναι πολυ.

Δηλαδή πήγες στο συνεργείο, έπιασες ένα κουζινέτο στο χέρι σου, διαπίστωσες ότι έχει φάει τελείως την πρώτη στρώση υλικού και θεωρείς ότι δεν είναι πολύ; Και πόσο βάθος έχει η κοιλότητα; Και είναι εντός προδιαγραφών; Και ποιος έχει τη γνώση να στο πει αυτό;

Το έδρανο ολίσθησης δεν είναι κάτι το όσο απλό όσο φαίνεται, διότι οι πιέσεις που αναπτύσσονται σε αυτό είναι τεράστιες, οι απόλυτες διαστάσεις ιδαίτερα μικρές (μιλάμε για κρίσιμο πάχος φιλμ λιπαντικού μερικά δέκατα) και τα όρια ανοχών πολύ αυστηρά, ώστε να εξασφαλίζεται σωστή λίπανση.

Ως θεμελιώδες στοιχείο μηχανής, το έδρανο ολίσθησης, επιτελεί πολλαπλό ρόλο, πέρα από τη λίπανση. Η σύσταση του είναι τέτοια ώστε να αποτελεί το μαλακό υλικό σε περίπτωση επαφής, προστατεύοντας έτσι το στρόφαλο που είναι ακριβότερος και δυσκολότερος στην αντικατάσταση. Η βασικότερη, όμως, λειτουργία του πέρα από τη μείωση των τριβών, είναι αυτή του ελατηρίου και αποσβεστήρα στην κίνηση του μπιελοπίστονου.

Έχω φάει κάποια χρόνια ως διδακτορικός φοιτητής με αντικείμενο μη γραμμική δυναμική ταχύστροφων αξόνων και εδράνων, και πάλι δυσκολεύομαι στην πλήρη κατανόηση της λειτουργίας του. Και έρχεται ο κάθε μάστρο-Τάκης, ξύνει λίγο το μέταλλο με το νύχι του, αφού έχει πρώτα ξύσει τα αυτιά και τα αρχiδια του και σου λέει "έλα μωρέ, καλό είναι". Όποιος θεωρεί ότι έτσι γίνονται διαγνώσεις και επισκευές κινητήρων είναι άξιος της μοίρας του.

Γνώμη μου είναι ότι από τη στιγμή που μπαίνεις στη διαδικασία να κατεβάσεις το κάρτερ (σίγα τη διαδικασία) και να βγάλεις τα μέταλλα, τα αλλάζεις κιόλας. Δε χρειάζεται να λύσεις τα πάντα, αλλάζουν και από κάτω, το έχει κάνει και ο Sreten στο V10. Δε θα γίνεται στο Ν43? Επίσης καθαρίζεις το κάρτες ΠΛΗΡΩΣ, να γυαλίσει, να βλέπεις τη φάτσα σου πάνω του, όχι το βάζεις όπως είναι. Το ίδιο και με το χωνί του λαδιού. Και προφανώς μπαίνει καινούρια αντλία λαδιού. Αν αποφασίσεις να επισκευάσεις ένα κινητήρα που έφαγε τα μέταλλα των μπιελών, δε χωράνε τσιγκουνιές.

Αν δεν θέλεις ή δε δύνασαι να ξοδέψεις τόσα χρήματα, παίρνεις ένα μεταχειρισμένο μοτέρ, κάνεις το σταυρό σου και το βάζεις πάνω. Εγώ σε άλλη περίπτωση, αυτό έκανα. Ήμουν μάλλον τυχερός και μου βγήκε.

iliasb
14-08-23, 12:49
Αυτό που ξέρω εγώ, (απο τα πολύ παλιά χρόνια), είναι οτι εάν φανεί απο μέσα ο μπρούτζος (το χρώμα) στα κουζινέτα, αλλαγή τώρα!

dreamer
14-08-23, 17:33
Δηλαδή πήγες στο συνεργείο, έπιασες ένα κουζινέτο στο χέρι σου, διαπίστωσες ότι έχει φάει τελείως την πρώτη στρώση υλικού και θεωρείς ότι δεν είναι πολύ; Και πόσο βάθος έχει η κοιλότητα; Και είναι εντός προδιαγραφών; Και ποιος έχει τη γνώση να στο πει αυτό;

Το έδρανο ολίσθησης δεν είναι κάτι το όσο απλό όσο φαίνεται, διότι οι πιέσεις που αναπτύσσονται σε αυτό είναι τεράστιες, οι απόλυτες διαστάσεις ιδαίτερα μικρές (μιλάμε για κρίσιμο πάχος φιλμ λιπαντικού μερικά δέκατα) και τα όρια ανοχών πολύ αυστηρά, ώστε να εξασφαλίζεται σωστή λίπανση.

Ως θεμελιώδες στοιχείο μηχανής, το έδρανο ολίσθησης, επιτελεί πολλαπλό ρόλο, πέρα από τη λίπανση. Η σύσταση του είναι τέτοια ώστε να αποτελεί το μαλακό υλικό σε περίπτωση επαφής, προστατεύοντας έτσι το στρόφαλο που είναι ακριβότερος και δυσκολότερος στην αντικατάσταση. Η βασικότερη, όμως, λειτουργία του πέρα από τη μείωση των τριβών, είναι αυτή του ελατηρίου και αποσβεστήρα στην κίνηση του μπιελοπίστονου.

Έχω φάει κάποια χρόνια ως διδακτορικός φοιτητής με αντικείμενο μη γραμμική δυναμική ταχύστροφων αξόνων και εδράνων, και πάλι δυσκολεύομαι στην πλήρη κατανόηση της λειτουργίας του. Και έρχεται ο κάθε μάστρο-Τάκης, ξύνει λίγο το μέταλλο με το νύχι του, αφού έχει πρώτα ξύσει τα αυτιά και τα αρχiδια του και σου λέει "έλα μωρέ, καλό είναι". Όποιος θεωρεί ότι έτσι γίνονται διαγνώσεις και επισκευές κινητήρων είναι άξιος της μοίρας του.

Γνώμη μου είναι ότι από τη στιγμή που μπαίνεις στη διαδικασία να κατεβάσεις το κάρτερ (σίγα τη διαδικασία) και να βγάλεις τα μέταλλα, τα αλλάζεις κιόλας. Δε χρειάζεται να λύσεις τα πάντα, αλλάζουν και από κάτω, το έχει κάνει και ο Sreten στο V10. Δε θα γίνεται στο Ν43? Επίσης καθαρίζεις το κάρτες ΠΛΗΡΩΣ, να γυαλίσει, να βλέπεις τη φάτσα σου πάνω του, όχι το βάζεις όπως είναι. Το ίδιο και με το χωνί του λαδιού. Και προφανώς μπαίνει καινούρια αντλία λαδιού. Αν αποφασίσεις να επισκευάσεις ένα κινητήρα που έφαγε τα μέταλλα των μπιελών, δε χωράνε τσιγκουνιές.

Αν δεν θέλεις ή δε δύνασαι να ξοδέψεις τόσα χρήματα, παίρνεις ένα μεταχειρισμένο μοτέρ, κάνεις το σταυρό σου και το βάζεις πάνω. Εγώ σε άλλη περίπτωση, αυτό έκανα. Ήμουν μάλλον τυχερός και μου βγήκε.

ρε master of disaster , παλι την καταστροφη εφερες αμεσως..σου εχω στειλει και μηνυμα και σου εξηγω πριν γραψεις ολο αυτο το θυμωμενο χωρις λογο μονολογο της συμφορας.

πρωτον αν ειχα την γνωση δεν θα ρωταγα εδω κανεναν.

δευτερον οπως σου εγραψα και στο μυνημα ο μαστορας ειναι η αντιπροσωπεια και ειναι καλοι μαστορες σαυτην την αντιπροσωπεια.και μου προτειναν την αλλαγη.και επειδη τα εβγαλαν και γιατι εχουν μικρη φθορα στο κεντρο της κοιλοτητας,οχι οτι εχει κανει κοιλοτητα.για την ακριβεια ειναι στην αρχη της φθορας.δεν καταλαβαινω τον θυμα σου ενω συμφωνειτε με τον μαστορα.η ερωτηση μου εμενα ειναι εαν αυτη η λιγη φθορα ειναι μικρη.τιποτα αλλο.και το ρωτησα γιατι ολοι γνωριζουμε οτι στις αντιπροσωπειες σε αντιθεση με εξω αλλαζουν παραπανω ανταλλακτικα αποτι χρειαζεται μερικες φορες γιατι εχουν μεγαλη ευθυνη απεναντι στους γερμανους.βασικα ολοι συμφωνουμε.

τα εβγαλαν πολυ ευκολα οπως λες απο κατω,ειπα ειναι καλοι μαστορες. και τους εμπιστευομαι.ειπα να παρω μια γνωμη και να μαθω για τα μεταλλα οπως για ολα μαθαινω εδω.

δεν εχω προβλημα να ξοδεψω χρηματα για το αυτοκινητο μου,εχω την ιδια τρελλα με εσας.το οτι το πηγα στην αντιπροσωπεια λεει απο μονο του οτι θα ξοδεψω πολυ πιο πολλα χρηματα και δεν εχω προβλημα μαυτο,οπως και οτι θελω το καλυτερο για το αυτοκινητο μου.
απλα δεν θελω να ξοδευω ασκοπα χρηματα.αν τα μεταλλα ειναι για αλλαγη,αλλαζουν .αν δεν ηρθε η ωρα τους, δεν αλλαζουν.αυτο ψαχνω να μαθω μονο γιατι η αποφαση ειναι δικη μου.

μερικα πραγματα για εσενα και καποιους αλλους με εμπειρια και μορφωση πανω στο αντικειμενο οπως παραδεχεσαι εσυ,ειναι ευκολα.για εμενα που ποτε δεν εχω ασχοληθει και στα 4 αυτοκινητα γερμανικα-ιταλικα που ειχα ,τοσο βαθια μηχανικα δεν εχω γνωσεις.ουτε η μηχανικη αυτοκινητων ηταν ποτε το μερακι μου οπως εσεις. εχω αλλες ασχολιες,χομπυ που ξερω πολλα οπως εσεις στα αυτοκινητα.οι γνωσεις μου στα αυτοκινητα ειναι παραπανω απο τον μεσο ορο ομως οχι τοσο βαθιες στο να ξερω για ποια μεταλλα ειναι καλα και ποια οχι.τα εδωσα γερμανικα και ιταλικα ,4 αυτοκινητα και μονο αλλαζα λαδια και ηλεκτρολογικα 200.000 χιλ η' 170.000 και δεν ηξερα τι ειναι μεταλλα,μπιελες,αντλια λαδιου ,ξερω ,απλα ειρωνικα το λεω ,κ.λ.π. γιατι ποτε δεν αλλαξα.

για την αντλια δεν εφερα ποτε αντιρηση στον τεχνικο.απο οσα διαβασα και εμαθα ρωτωντας ειναι η πιο πιθανη αιτια.

S8N
14-08-23, 21:30
Εγώ πάλι δεν έχω καμία επιστημονική άποψη επί του αντικειμένου, πολιτικός μηχανικός είμαι, αλλά εκ πείρας σας λέω πως η ως άνω φθορά είναι φυσιολογική. Για τα κμ που έχει, θα ήμουν πολύ ικανοποιημένος. Φαίνεται πως είναι φροντισμένο το μοτέρ, με συχνές αλλαγές λαδιών.

Έχετε δει μέταλλα από S μοτέρ με 100Κ κμ; Ναι, άλλες ανοχές αλλά και άλλα λιπαντικά, άλλη συχνότητα συντήρησης και άλλη χρήση (τα μέταλλα πονάνε στην κρύα εκκίνηση κυρίως).

Stamatis
15-08-23, 19:44
Εγω παλι με την τεραστια εμπειρια μου σαν ψυχιατρος, κρινω πως πρεπει να αλλαχθούν.
Απο μηχανολογικης αποψεως μπορει να μην χρειαζεται, απο βιοϊατρικής προσέγγισης όμως εξετάζοντας τα σημάδια και συμπτώματα και συγκρίνοντας τα με προηγούμενα διαγνωστικά κριτήρια, πιστεύω ακράδαντα πως η μόνη θεραπευτική στρατηγική είναι η αλλαγή τους και μάλιστα με ανώτερης ποιότητος αφτερ μαρκετ.
Εναλλακτικά, μισό Lexotanil κάθε πρωί και ένα Tranxene των 20 καθε βράδυ.

dreamer
15-08-23, 21:23
Γνώμη μου είναι ότι από τη στιγμή που μπαίνεις στη διαδικασία να κατεβάσεις το κάρτερ (σίγα τη διαδικασία) και να βγάλεις τα μέταλλα, τα αλλάζεις κιόλας.

οσο περιμενω να ερθει η νεα αντλια λαδιου απο γερμανια ,διαβασα ολα τα αγγλικα φορουμ bmw,υπαρχει πολυ προβλημα ,σε πολλους κινητηρες και ολοι για το λαμπακι αυτο λενε αυτο που λεει ο γιαννης πιο πανω. για μεντιουμ και ψυχοφαρμακα κανεις τιποτα.ειναι για αλλα φορουμ.

dreamer
15-08-23, 21:29
Εγώ πάλι δεν έχω καμία επιστημονική άποψη επί του αντικειμένου, πολιτικός μηχανικός είμαι, αλλά εκ πείρας σας λέω πως η ως άνω φθορά είναι φυσιολογική. Για τα κμ που έχει, θα ήμουν πολύ ικανοποιημένος. Φαίνεται πως είναι φροντισμένο το μοτέρ, με συχνές αλλαγές λαδιών.

Έχετε δει μέταλλα από S μοτέρ με 100Κ κμ; Ναι, άλλες ανοχές αλλά και άλλα λιπαντικά, άλλη συχνότητα συντήρησης και άλλη χρήση (τα μέταλλα πονάνε στην κρύα εκκίνηση κυρίως).

κανω πολλες μικρες διαρομες ,που σημαινει πολλες τετοιες εκκινησεις.ομως οπως συμπερανες και εσυ παλι ειναι σε καλη κατασταση το μοτερ απο αποψη λιπανσης.δεν νομιζω στην περιπτωση ομως των δικων μας μοτερ οτι παιζει αυτο μονο ρολλο,οσο οτι ειναι θεμα κατσκευαστικο,γιατι ολα το λαμπακι αυτο το βγαζουν σαν προβλημα αργα η' γρηγορα ολα αυτα τα ιδια μοτερ σε ολη την ευρωπη απο οτι ειδα.οτι διαβαζω λεω,μηχανικος δεν ειμαι,

iliasb
16-08-23, 17:06
Εγώ που παίρνω μισό lexotanil το πρωί, και μισό το βράδυ (εκτός όταν έχω και τα τέσσερα που παίρνω ολόκληρο), είναι καλά γιατρέ μου? ή είμαι ''ειδική περίπτωση''? :th_Laie_67-1:


Εγω παλι με την τεραστια εμπειρια μου σαν ψυχιατρος, κρινω πως πρεπει να αλλαχθούν.
Απο μηχανολογικης αποψεως μπορει να μην χρειαζεται, απο βιοϊατρικής προσέγγισης όμως εξετάζοντας τα σημάδια και συμπτώματα και συγκρίνοντας τα με προηγούμενα διαγνωστικά κριτήρια, πιστεύω ακράδαντα πως η μόνη θεραπευτική στρατηγική είναι η αλλαγή τους και μάλιστα με ανώτερης ποιότητος αφτερ μαρκετ.
Εναλλακτικά, μισό Lexotanil κάθε πρωί και ένα Tranxene των 20 καθε βράδυ.

Stamatis
16-08-23, 17:15
Εγώ που παίρνω μισό lexotanil το πρωί, και μισό το βράδυ (εκτός όταν έχω και τα τέσσερα που παίρνω ολόκληρο), είναι καλά γιατρέ μου? ή είμαι ''ειδική περίπτωση''? :th_Laie_67-1:

Οταν εχεις και τα τεσσερα, tavor του ενος μιλιγκραμ.
Κατα προτιμηση τους το βαζεις στο γαλα τους εκτος και αν δεν πινουν γαλα οποτε το τριβεις και το απλωνεις με βουτυρο σε μια φετα ψωμι με μαρμελαδα.

dreamer
17-08-23, 08:58
ζηλευεις που σου τρωω δημοσιοτητα με το δικο μου τοπικ-προτζεκτ :th_Laie_67-1:

ασε μας και εμας μια φορα να τραβηξουμε την προσοχη,προεδρα! ενα - ενα τα χαπια ,προσεχε ,midlife ειναι αυτο! θελει προσοχη!

Stamatis
17-08-23, 09:21
Χαχαχαχα. Εχω παρει χοντρικη για ολους μας

iliasb
17-08-23, 17:57
<<Οταν εχεις και τα τεσσερα, tavor του ενος μιλιγκραμ.
Κατα προτιμηση τους το βαζεις στο γαλα τους εκτος και αν δεν πινουν γαλα οποτε το τριβεις και το απλωνεις με βουτυρο σε μια φετα ψωμι με μαρμελαδα. >>

Αυτό δεν το είχα σκεφτεί! πως μου διέφυγε δεν κατάλαβα! :th_Laie_67-1: