Επιστροφή στο Forum : προβληματα σε Ε46 318
Καλησπέρα, αγόρασα BMW E46 318i και εχω τα εξης ηλεκτρονικά προβλήματα:
Όταν βάζω το κλειδί στην πορτα για να ανοίξω ανοιγει μόνο η πορτα του οδηγου και τις υπολοιπες τις ανοιγω χειροκινητα.
Τα φωτακια της καμπίνας μπροστά δεν ανάβουν, ενω αλλαξα τα λαμπάκια..... τα πισω ανάβουν κανονικα.
Καμια φορά όταν βάζω μπρος το αμάξι, τα λαμπάκια χειροφρενου ,ψυγειου και αντισπιν μενουν αναμμενα και δεν σβηνουν!!!
Η θερμοκρασία δείχνει -50 βαθμούς σταθερά .
Το παρκτρονικ όταν βάζω όπισθεν κανει έναν συνεχομενο ηχο για 5 δευτερόλεπτα και μετά σταματάει και δεν δίνει σημειο ζωής.
Οποιος μπορεί ας με βοηθησει
Ευχαριστώ.
Ασφαλειες εχεις τσεκαρει?
Sent from my iPad using Tapatalk
Καλησπέρα, αγόρασα BMW E46 318i και εχω τα εξης ηλεκτρονικά προβλήματα:
Όταν βάζω το κλειδί στην πορτα για να ανοίξω ανοιγει μόνο η πορτα του οδηγου και τις υπολοιπες τις ανοιγω χειροκινητα.
Απο το κλειδί με τον τηλεχειρισμό ξεκλειδώνουν όλες?
Εϊτε έχει πρόβλημα κάποια ηλεκτρομαγνητική ή εχει πρόβλημα η GM
Τα φωτακια της καμπίνας μπροστά δεν ανάβουν, ενω αλλαξα τα λαμπάκια..... τα πισω ανάβουν κανονικα.
Πρόβλημα στην πλαφονιέρα??? Γειώσεις???
Καμια φορά όταν βάζω μπρος το αμάξι, τα λαμπάκια χειροφρενου ,ψυγειου και αντισπιν μενουν αναμμενα και δεν σβηνουν!!!
Η θερμοκρασία δείχνει -50 βαθμούς σταθερά .
Δεν έχω ιδέα, ειναι άσχετα μεταξύ τους(ψυγειο-asc), πορεί κ καντράν, για την θερμοκρασία μπορεί κ θερμοστάτης
Το παρκτρονικ όταν βάζω όπισθεν κανει έναν συνεχομενο ηχο για 5 δευτερόλεπτα και μετά σταματάει και δεν δίνει σημειο ζωής.
Πιθανότατα έχει πρόβλημα κάποιος απο τους αισθητήρες στην καλύτερη
Οποιος μπορεί ας με βοηθησει
Ευχαριστώ.
Τηλεδιάγνωση τελος.....
Αν δεν το βάλεις σε διαγνωστικό BMW (DIS,INPA) δεν θα βγάλεις ευκολα άκρη.
Ευχαμαι να λυθούν το συντομότερο κ όσο το δυνατόν ανώδυνα
τα προβλήματα σου!
Ασφαλειες εχεις τσεκαρει?
Καλησπέρα όχι φίλε αλλά κιταξα προχιρα κάτω από το ντουλαπάκι και ελιπαν πολες αλλά δεν γνοριζο ποσα αμβερ είναι η κάθε ασφάλεια που λείπει. Μιπος έχει κανείς το σχεδιάγραμμα με της ασφαλείας η μια φοτο?
Η θερμοκρασία δείχνει -50 βαθμούς σταθερά .
Αυτά που είπε ο Ηλίας + για το παραπάνω ότι ίσως να έχει χαλάσει και ο αισθητήρας-κεραία της εξωτερικής θερμοκρασίας (στον μπροστά προφυλακτήρα).
BTW αν ψάξεις μέσα στο φόρουμ θα βρεις όλα αυτά τα προβληματα σε εκτενή τους ανάλυση...
https://predictivo.net/forum/Themes/classic/images/greek/search.gif :thnx:
Καλησπέρα όχι φίλε αλλά κιταξα προχιρα κάτω από το ντουλαπάκι και ελιπαν πολες αλλά δεν γνοριζο ποσα αμβερ είναι η κάθε ασφάλεια που λείπει. Μιπος έχει κανείς το σχεδιάγραμμα με της ασφαλείας η μια φοτο?
https://www.impee.co.uk/bmw_fuse_box.htm
Το κλειδί έχει 3 κουμπιά το ένα ανηγη το πορτ μπαγκαζ αλιος δεν ανιγι το πορτ μπαγκαζ το διπλα δεν ξερό τι κάνει γιατη το παταο και δεν βλέπω διάφορα. Το κουμπί που ανιγι μπορτες είναι πατημένο :D χαλασμένο . Και δεν ξερό γιατη το κουμπί του πορτ μπάγκας δεν δουλεύει
Η θερμοκρασία δείχνει -50 βαθμούς σταθερά .
Οποιος μπορεί ας με βοηθησει
Ευχαριστώ.
Ειναι ο αισθητηρας εξωτ θερμοκρασιας κατα 99% ειχα το ιδιο προβλημα τον αλλαξα και επανηλθε στα κανονικα επιπεδα η θερμοκρασια... To Nουμερο 1
Με βάση αυτά που λέει ο φίλος δεν φαίνεται να ειναι μεμονωμένες βλάβες,οφείλονται λογικά σε κάποια μονάδα.ισως σε Gm αλλά μόνο αν μπει σε διαγνωστικό θα φανεί.δεν μπορεί να έχει τόσες ηλεκτρολογικές βλάβες μαζεμένες !!
Με βάση αυτά που λέει ο φίλος δεν φαίνεται να ειναι μεμονωμένες βλάβες,οφείλονται λογικά σε κάποια μονάδα.ισως σε Gm αλλά μόνο αν μπει σε διαγνωστικό θα φανεί.δεν μπορεί να έχει τόσες ηλεκτρολογικές βλάβες μαζεμένες !!
....εκτος εαν η μπαταρια του "βαδιζει" προς το "τελος" της.
Ναι παίζει και αυτο το σενάριο οπως και να τα έχει παίξει ο αυτόματος του δυναμό του και να βγάζει ότι να ναι τάσεις! Μόνο σε διάγνωση θα φανεί το πρόβλημα. Με τηλεδιαγνωση δεν πρόκειται να βγει άκρη
Σήμερα θα κοιτάξω όλες της ασφαλείες
Αυτο δεν ειναι πρόβλημα απο ασφάλειες.με καμμένη ασφάλεια η δουλεύει κατι η δεν δουλεύει.δεν γίνεται να υπολειτουργεί!!
....εκτος εαν η μπαταρια του "βαδιζει" προς το "τελος" της.
όταν αγόρασα το αυτοκίνητο είχε κουμπωμένο ενισχυτή και ένα τεράστιο σαβγουφερ. Εγώ το έβγαλα το σαβγουφερ αλλά τον ενισχυτή τν αφίσα.
Μιπος το λαμπάκι του αβς αναβηλογου ότι θέλει αλλαγή τα φρένα. Όταν το αγόρασα ο κινητήρας έπεσε στροφές διλαδι από 700 μέχρι 1100 στροφές ανέβαζε μόνο του και το μοτέρ τρεμοπαίζε. Το πήγα για αλλαγή λαδιον και λιγο σταθεροπιιθικε ο κινητήρας. (μενο Γερμανία και λόγο ότι δεν γνωρίζω την γερμανικοί γλώσσα δεν γνωρίζω που να απευθυνθώ. Όταν μου κάναν αλλαγή λαδιών με γράψαν και ένα ολόκληρο βιβλίο. Με λάθη που έχει το αμάξι.
Και καμια φορά μου αναβη ένα κιτρινω Λαμπάκη λαδιού αλλά σβινη μετά από 2 λεπτά. Τα λάδια είναι κενουργιΑ.και η στάθμη είναι σωστή
Και καμια φορά μου αναβη ένα κιτρινω Λαμπάκη λαδιού αλλά σβινη μετά από 2 λεπτά. Τα λάδια είναι κενουργιΑ.και η στάθμη είναι σωστή
Αισθητήρας στάθμης λαδιού, δες εδώ (https://www.ebay.de/itm/BMW-SUMP-OIL-LEVEL-SENSOR-OEM-QUALITY-HELLA-12617508003-12611439810-/261186291605?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3ccfea8795)
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2015/07/_57JPG-1.jpg
ΤΟΣΕΣ ηλεκτρολογικές βλάβες μαζί δεν γίνεται να είναι απο μεμονωμένα ανταλλακτικα ( εκτός αν το αυτοκίνητο είναι απο καμία πλημμύρα και τα έχει παίξει οτιδήποτε ηλεκτρολογικό πάνω του). Πρέπει να το πας κάπου μα κάνουν διάγνωση στις μονάδες για να βρουν ποια έχει πρόβλημα. Ακομα και το ρελαντί που παίζει μπορεί να ειναι απο προβληματικό δυναμό. Πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο να τον τσεκάρει
όταν αγόρασα το αυτοκίνητο είχε κουμπωμένο ενισχυτή και ένα τεράστιο σαβγουφερ. Εγώ το έβγαλα το σαβγουφερ αλλά τον ενισχυτή τν αφίσα.
Μιπος το λαμπάκι του αβς αναβηλογου ότι θέλει αλλαγή τα φρένα. Όταν το αγόρασα ο κινητήρας έπεσε στροφές διλαδι από 700 μέχρι 1100 στροφές ανέβαζε μόνο του και το μοτέρ τρεμοπαίζε. Το πήγα για αλλαγή λαδιον και λιγο σταθεροπιιθικε ο κινητήρας. (μενο Γερμανία και λόγο ότι δεν γνωρίζω την γερμανικοί γλώσσα δεν γνωρίζω που να απευθυνθώ. Όταν μου κάναν αλλαγή λαδιών με γράψαν και ένα ολόκληρο βιβλίο. Με λάθη που έχει το αμάξι.[
ΤΟΣΕΣ ηλεκτρολογικές βλάβες μαζί δεν γίνεται να είναι απο μεμονωμένα ανταλλακτικα ( εκτός αν το αυτοκίνητο είναι απο καμία πλημμύρα και τα έχει παίξει οτιδήποτε ηλεκτρολογικό πάνω του). Πρέπει να το πας κάπου μα κάνουν διάγνωση στις μονάδες για να βρουν ποια έχει πρόβλημα. Ακομα και το ρελαντί που παίζει μπορεί να ειναι απο προβληματικό δυναμό. Πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο να τον τσεκάρει
Πήγε,
απλά προφανώς δεν θέλει να μοιραστέι την διάγνωση μαζί μας
:facepalm::facepalm:
Πήγε,
απλά προφανώς δεν θέλει να μοιραστέι την διάγνωση μαζί μας
:facepalm::facepalm:
Το χαρτί της διάγνωσης ο μηχανικός το πήγε στην ταμία και η ταμίας κατη μου έλεγε γερμανικά αλλά δεν κατάλαβα και με έριξε άκυρο :original και το χαρτί δεν μου το εδοσε
αμα εισαι στη Θεσ/νικη,πηγαινε μια βολτα και απο το συνεργειο του μελους μας "Καζακος", να σου πει στα ελληνικα τι ακριβως χρειαζεται το οχημα σου.thumb
Τις βλάβες τις είδαν την αιτία όμως δεν σου είπαν. Τι φταίει για όλα αυτά.
Τις βλάβες τις είδαν την αιτία όμως δεν σου είπαν. Τι φταίει για όλα αυτά.
Αφού το παιδί είπε δε καταλαβαίνει γερμανικά,οτι και να του ειπαν εκεί αυτος αχτεν βουχτεν κατλαβαινε τι να κάνει.
Σιγά μην του έδιναν οι Γερμανοί τσάμπα το ριπόρτ με τις βλάβες.Στην Γερμανία και για κατούρημα να πας, πρέπει να πληρώσεις:whistle:
Το χαρτί της διάγνωσης ο μηχανικός το πήγε στην ταμία και η ταμίας κατη μου έλεγε γερμανικά αλλά δεν κατάλαβα και με έριξε άκυρο :original και το χαρτί δεν μου το εδοσε
μλκ, έπρεπε να το πάρεις,
έστω κ με google translate θα είχαμε μια εικόνα...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.