PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW e39, τρεμούλιασμα στο τιμόνι



GVIT
08-06-15, 09:06
Σε e39 του '01, και με καινούργια ελαστικά (Michelin) στα 80-90 κμ εμφανίζεται τρεμούλιασμα στο τιμόνι.
Η ζυγοστάθμιση ελέγχθηκε χωρίς να δείξει πρόβλημα.
Τι μπορεί να φταίει??

stefm5
08-06-15, 09:31
υπάρχει περίπτωση να είναι στραβωμένες δισκόπλακες.

mixalis
08-06-15, 09:35
υπάρχει περίπτωση να είναι στραβωμένες δισκόπλακες.

Καλημέρα, το θεωρώ πολύ δύσκολο γιατί θα φαινόταν αρχικά στο φρενάρισμα και όχι στη πορεία του οχήματος

GVIT
08-06-15, 09:40
υπάρχει περίπτωση να είναι στραβωμένες δισκόπλακες.

Οι δισκόπλακες είναι όντως παλιές αλλά δεν το εμφανίζει στο φρενάρισμα!!

mixalis
08-06-15, 09:40
Σε e39 του '01, και με καινούργια ελαστικά (Michelin) στα 80-90 κμ εμφανίζεται τρεμούλιασμα στο τιμόνι.
Η ζυγοστάθμιση ελέγχθηκε χωρίς να δείξει πρόβλημα.
Τι μπορεί να φταίει??

Αν το ξεκίνησε έπειτα από την τοποθέτηση των ελαστικών ενώ πριν δεν είχες κάποιο θέμα, θεωρώ πιθανόν να είχαν ξεραθεί και να κόπηκαν τα δαχτυλίδια στις ζάντες και να μην έβαλε καινούργια κατά την τοποθέτηση τους μετά τα λάστιχα ή ακόμα και να μην τα έβαλε καθόλου.... :whistle:

GVIT
08-06-15, 09:47
Αν το ξεκίνησε έπειτα από την τοποθέτηση των ελαστικών ενώ πριν δεν είχες κάποιο θέμα, θεωρώ πιθανόν να είχαν ξεραθεί και να κόπηκαν τα δαχτυλίδια στις ζάντες και να μην έβαλε καινούργια κατά την τοποθέτηση τους μετά τα λάστιχα ή ακόμα και να μην τα έβαλε καθόλου.... :whistle:

Το έκανε και πριν την αλλαγή ελαστικών. Δεν είδα να αλλάζει δαχτυλίδια πάντως.. Οι ζάντες είναι γνήσιες BMW αλουμινίου.

mixalis
08-06-15, 09:52
Μπορείς λοιπόν να τσεκάρεις αν χρειάζεται να βάλεις..

gant
08-06-15, 13:16
Αν το ξεκίνησε έπειτα από την τοποθέτηση των ελαστικών ενώ πριν δεν είχες κάποιο θέμα, θεωρώ πιθανόν να είχαν ξεραθεί και να κόπηκαν τα δαχτυλίδια στις ζάντες και να μην έβαλε καινούργια κατά την τοποθέτηση τους μετά τα λάστιχα ή ακόμα και να μην τα έβαλε καθόλου.... :whistle:

Όταν λες δακτυλίδια, που βρίσκονται αυτά?

E60_Arkadia
08-06-15, 13:40
Το ιδιο εχω παθει και γω στο Ε60.Απο τοτε που αλλαξα απο ραν φλατ σε συμβατικα μου τρεμει στα 120-130.Τρεις ζυγοσταθμισεις αλλα τιποτα.Το τρεμουλο προερχεται απο το πατωμα.Καμμια βοηθεια??

GVIT
08-06-15, 13:58
Μπορείς λοιπόν να τσεκάρεις αν χρειάζεται να βάλεις..

Ξέρεις κόστος? είναι ανταλλακτικό bmw ανάλογα με τη ζάντα ή το έχουν οι λαστιχάδες?

gant
08-06-15, 14:11
4 διαφορετικά ΟΕΜ σετ ζαντών που έχω φορέσει κατά διαστήματα στο 46 μου στα 12 χρόνια που το έχω, κανένα δεν φορούσε δακτυλίδια.

Ε91
08-06-15, 14:35
Μήπως έχουν στραβώσει οι ζάντες και με τα καινούρια λάστιχα οξύνεται το πρόβλημα;
Δαχτυλίδια σε ΟΕΜ γνήσια ζάντα BMW δεν έχω δει κι εγώ ποτέ.
Αν δεν κάνω λάθος, τα δαχτυλίδια προορίζονται για μη γνήσιες aftermarket ζάντες, ώστε να προσαρμόζεται το κέντρο τους στην εργοστασιακή πλύμνη (μουαγιέ).
Εάν έχεις τη δυνατότητα, κάνε ζυγοστάθμιση πάνω στο αμάξι (με τα ζαντολάστιχα πάνω). Κάνει θαύματα!

Bazil Van Sinner
08-06-15, 17:36
Νομίζω ότι σε ΟΕΜ ζάντες δεν μπαίνουν δαχτυλίδια.

Οι ζάντες είναι ίσιες ??

GVIT
08-06-15, 18:49
Νομίζω ότι σε ΟΕΜ ζάντες δεν μπαίνουν δαχτυλίδια.

Οι ζάντες είναι ίσιες ?? δεν μου ανέφεραν κάποιο πρόβλημα στο συνεργείο που κανώ σερβις ούτε και ο λαστιχας στις 2 επισκέψεις. Ουτε εβαλέ πολλα βαρίδια στις ζαντές. Οι μπροστινές δεν εχουν καν από την εσωτερική μεριά.

Panos 316T
08-06-15, 20:38
Στραβωμενες ζαντες
Ελατωματικα ελαστικα
Τζογο συνεμπλοκ ή ψαλιδιου

Προτεινομενες κινησεις

Ζυγοσταθμιση αλλα πανω στο αυτοκινητο και για τις πισω
Τραμπα ζαντολαστιχων με καποιου φιλου σου
Ελεγχος τζογων

mixalis
08-06-15, 22:04
Όταν λες δακτυλίδια, που βρίσκονται αυτά?

Καλησπέρα κ.Γιώργο, τα δαχτυλίδια βρίσκονται στο κέντρο της ζάντας και καλύπτουν τυχόν κενά μεταξύ ζάντας και δισκόπλακας, είναι πλαστικές ροδέλες και αν χρειάζονται και δεν μπουν γυρίζει παράκεντρα η ζάντα και προκαλεί τρέμουλο ίδιο με αυτό της ζυγοστάθμισης.
Πιστεύω ότι αν και γνήσια ζάντα μπορεί να θέλει να μπουν μιας και δεν γνωρίζω αν σε όλα τα bmw τα κέντρα είναι ίδια

gant
08-06-15, 22:08
Καλησπέρα κ.Γιώργο, τα δαχτυλίδια βρίσκονται στο κέντρο της ζάντας και καλύπτουν τυχόν κενά μεταξύ ζάντας και δισκόπλακας, είναι πλαστικές ροδέλες και αν χρειάζονται και δεν μπουν γυρίζει παράκεντρα η ζάντα και προκαλεί τρέμουλο ίδιο με αυτό της ζυγοστάθμισης.
Πιστεύω ότι αν και γνήσια ζάντα μπορεί να θέλει να μπουν μιας και δεν γνωρίζω αν σε όλα τα bmw τα κέντρα είναι ίδια

Ναι σε ΟΖ Superleggera που φορέσαμε στο πεζώ ήταν μαζί με τις ζάντες ,μεταλλικά και όταν αλλάξαμε λάστιχα τα παιδιά απλά τα καθάρισαν με συρματόβουρτσα, αλλά καμμιά ΟΕΜ της bmw δεν τα έχει. :original:

mixalis
08-06-15, 22:12
Ναι σε ΟΖ Superleggera που φορέσαμε στο πεζώ ήταν μαζί με τις ζάντες ,μεταλλικά και όταν αλλάξαμε λάστιχα τα παιδιά απλά τα καθάρισαν με συρματόβουρτσα, αλλά καμμιά ΟΕΜ της bmw δεν τα έχει. :original:

Υπάρχουν όντως και μεταλλικά, απλά αυτά δεν είναι σετ με τις ζάντες αλλά τα αγοράζεις αν τυχόν υπάρχει κενό μεταξύ τους.
Συνήθως δεν χρειάζονται αλλά με χτυπήματα,στραβώματα και άλλα δημιουργείτε αυτός ο άτιμος ο τζόγος που τρέμουν όλα....

Βασιλης
11-06-15, 18:50
Ρουλεμαν τροχου..Σιγουρα εχει κενα η ειναι στα τελειωματα..

individual
02-07-15, 14:18
συνηθως αυτο συμβαινει απο στραβα ελαστικα,ασχετα αν ειναι καινουρια.....
μου εχει συμβει......
Για να το τσεκαρεις πανε στον λαστιχα σου,βαλε τους τροχους στο μηχανημα της ζυγοσταθμισης και προσπαθησε να παρατηρησεις 2 πραγματα...

1)κοιταζε τα αυλακια του πελματος την ωρα που γυριζει....αν ειναι οκ θα τα βλεπεις σαν να μην γυριζει το λαστιχο.....εαν παλι ειναι ''μαπα'' θα κανουν ζικ-ζακ δεξια αριστερα-δεξια.

2)παλι την ωρα που γυριζει κοιτα στο πανω μερος του ελαστικου φερνοντας το ματι στην ευθεια του πελματος και οχι κοιταζοντας το απο επανω...εαν ειναι οκ,θα μοιαζει σαν μην κινηται καθολου......αλλιως θα πηγαινει πανω-κατω.

ART1
02-07-15, 15:57
συνηθως αυτο συμβαινει απο στραβα ελαστικα,ασχετα αν ειναι καινουρια.....
μου εχει συμβει......
Για να το τσεκαρεις πανε στον λαστιχα σου,βαλε τους τροχους στο μηχανημα της ζυγοσταθμισης και προσπαθησε να παρατηρησεις 2 πραγματα...

1)κοιταζε τα αυλακια του πελματος την ωρα που γυριζει....αν ειναι οκ θα τα βλεπεις σαν να μην γυριζει το λαστιχο.....εαν παλι ειναι ''μαπα'' θα κανουν ζικ-ζακ δεξια αριστερα-δεξια.

2)παλι την ωρα που γυριζει κοιτα στο πανω μερος του ελαστικου φερνοντας το ματι στην ευθεια του πελματος και οχι κοιταζοντας το απο επανω...εαν ειναι οκ,θα μοιαζει σαν μην κινηται καθολου......αλλιως θα πηγαινει πανω-κατω.

σωστος..το ιδιο θεμα ειχα και εγω βαλαμε και τους 4 τροχους στην ζυγοσταθμιση και οντως τα 2 λαστιχα εκαναν ζικ-ζακ σαν κυματα

papadtuning
03-07-15, 17:03
Κοίταξε τα ρουλεμάν στα μουαγιέ των τροχών. Είχα το ίδιο πρόβλημα στο δικό μου. thumb

GVIT
20-07-15, 12:47
Τελικά:

Έγινε επανέλεγχος της ζυγοστάθμισης χωρίς ευρήματα...
η μια ζάντα που ήταν λίγο στραβή αντικαταστάθηκε με αυτή της ρεζέρβας.
μπήκαν καινούργια σινεμπλόκ, ήταν λίγο κομμένα (κόστος 140¤)

εκεί που το τρεμούλιασμα ήταν έντονο στα 60-100 χλμ
τώρα είναι κατά πολύ λιγότερο και σε μικρότερο εύρος χλμ..

BILL007
20-07-15, 13:42
Απο ανάρτηση πως πάς? Τα έχεις μετρήσει σε αμορτισερόμετρο?

GVIT
20-07-15, 13:47
Απο ανάρτηση πως πάς? Τα έχεις μετρήσει σε αμορτισερόμετρο?

αλλαγμένα πριν από 10.000 χλμ

BILL007
20-07-15, 13:54
Κρεμαγιέρα? Ακρόμπαρα? Ελεγμένα?

GVIT
20-07-15, 13:54
σωστος..το ιδιο θεμα ειχα και εγω βαλαμε και τους 4 τροχους στην ζυγοσταθμιση και οντως τα 2 λαστιχα εκαναν ζικ-ζακ σαν κυματα


και τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση?
σου τα αντικαθιστούν?

GVIT
20-07-15, 14:12
Κρεμαγιέρα? Ακρόμπαρα? Ελεγμένα?

όταν αλλάχτηκαν τα σινεμπλόκ το αυτοκίνητο ελέγχθηκε συνολικά...δεν βρήκαν κάτι αλλό...
του έκανα 500 χλμ χθες μετά τα 120 δεν καταλαβαίνεις κάτι ακόμα και με 180+