Επιστροφή στο Forum : αλλαγη ψυκτικού υγρου σε e46
παιδια θελω να αλαξω το ψυκτικό υγρό του ψυγειου σε e46 n40. τι προτείνετε?ποσα λιτρα χρειαζετε?η εξαερωση πως ακριβως γινεται ?βαζω ψυκτικο ανοιγω την βιδα ενο δουλευει το αυτοκινητο για να κανει κυκλωμα μεχρι να βγαλει υγρο και συμπληρωνω εαν χρειαστει?
Κοιτα σε αυτο το λινκ https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E46/32-WATER-Flushing_Your_Coolant/32-WATER-Flushing_Your_Coolant.htm αν μπορει να σε βοηθησει δειχνει σε εξακυλινδρο μοτερ πως γινεται,πιστευω δεν θα εχει διαφορες,και εγω ν40 εχω και τα εχω δει τα σημεια αυτα οτι υπαρχουν και ειναι ιδια μονο την βιδα πανω στη μηχανη που λεει δεν εχω δει.
Καλο ειναι αν δεν πιανουν τα χερια σου να το πας σε καποιο συνεργειο μην κανεις καμια ζημια καταλαθος και τρεχεις μετα,εχω ακουσει επισης οτι θελει αντικατασταση το μπλε ταπακι που εχει κατω το ψυγειο γιατι συνηθως σπαει οταν αφαιρειται οποτε το αλλαζουμε,οπως επισης να χρησιμοποιησεις bmw αντιψυκτικο σε αναλογια 50/50,δεν ξερω αν εχει διαφορες με τις αλλες μαρκες.
Α, ναι. Το μπλε καπάκι. Κι εμένα έσπασε με την πρώτη, σε καινούριο ψυγείο.
Θα κανω και εγω την αποπειρα να αλλαξω το παραφλου,δεν νομιζω να μην τα καταφερω,αλλα πρεπει να παρω 2-3 ταπες να εχω γιατι με τα κλιπς και αυτα τα ψιλοπλαστικα εχω ενα θεμα...και συνηθως τα καταστρεφω :)
παιδια χρονια πολλα καλη χρονια.
τι βαζουμε τελικα μεσα ?αντιψυκτικο η παραφλου? το g12 ακουσα οτι βαζουμε. με νερο η σκετο g12 δωστε καμια πληροφορια.
ghost-rider
07-01-16, 15:36
G12 με απιονισμενο νερο.
Ποσα λιτρα περνει n40 μοτερ πως το αραιώνουμε αναλογια. 3 λιτρα g12 2 νερο ?
ghost-rider
07-01-16, 18:48
Αυτο φιλε δεν το θυμαμαι καθολου...
Βασικα η συσκευασια που θα παρεις λογικα θα αναφερει πανω ποσοστο αραιωσης οποτε δε θα εχεις προβλημα...
εχω προβλημα με το αντιψυκτικο.το 2023 ειχα μια διαροοη εμπρος στον διακλαδωτη και αλλαχτηκε ολο.φετος τον οκτωμβριο οταν πηγα για αλλαγη λαδιων ,εκανε ο μηχανικος ελεγχο γενικο και ειδε οτι ελειπε μισο λιτρο απο το αντιψυκτικο.
σημερα μου αναψε πρωτη φορα λαμπακι .ειχε κατεβει πολυ ο δεικτης.δεν ειχα σπιτι αντιψυκτικο.ρωτησα αν ειναι να αγορασω και να βαλω και μου ειπε οτι επειδη αδειασε τοσο γρηγορα σιγουρα υπαρχει διαροη.ωσπου να παω ρωτησα αν πρεπει να βαλω λιγο απιονισμενο νερο γιατι κατεβεηκε πολυ.μου ειπε να βαλω μεχρι ενα λιτρο οχι παραπανω ωσπου να παω.επειδη εχει μεσα αντιψυκτικο απο οκτωμβριο και πριν δεν κινδυνευω να αραιωσει και να προκαλεσω υπερθερμανση.οποτε συμπληρωσα ενα λιτρο απιονισμενο.
βασικα εψαξα και δεν ειδα να χανει καπου μεσα η' απο κατω.ψαχνοντας στο ιντερνετ ειδα οτι μπορει να το χανει,να εξαερωνεται απο την χαλασμενη βαλβιδα η΄και ταπα.παιζει κατι τετοιο? επειδη δεν φαινεται πουθενα καποια διαροη με γυμνο ματι.
ρωτησα και στον στρατουδακη ,επειδη ηθελα να αγορασω απο εκει το αντιψκτικο και μου ειπε οτι ο μαστορας εχει εργαλειο που πιεζουν αυτοι και βρισκουν την διαροη.πως και τι εργαλειο ειναι αυτο και τι κανουν?
ο
nikos valvetronic
09-02-25, 18:39
Έχει πολλά σημεία για να χάσει όρεξη να έχεις. Εκτός από τα προφανή κολλάρα που βλέπεις είναι και κάποια
κρυφά του καλοριφέρ πίσω από το μοτέρ. Επίσης έχει και μια τάπα το κεφαλάρι η ο οποία έχει o-ring και χάνει
και από εκεί. Άλλο σημείο είναι o αισθητήρας επάνω στο κολλάρο το κάτω του ψυγείου που είναι για το όργανο της θερμοκρασίας
μέσα στο καντράν. Το δοχείο της διαστολής που ανοίγει ρωγμή όταν ζεσταίνεται και χάνει και από εκεί.
Τα έχω πάθει όλα στο 46αρι. Ν42Β20. Κάθε φορά θυμόμουν (όχι νοσταλγούσα μην μπερδευόμαστε) το Civic
που είχα, είχε αυτοκόλλητο μέσα στο καπό "Replace coolant every 10 years or 200.000 km)
nikos valvetronic
09-02-25, 18:45
Τα συνεργεία έχουν ένα τρομπάκι που βιδώνει στην θέση της τάπας του δοχειού διαστολής και δίνει πίεση στο κύκλωμα
οπότε και φαίνεται πιο εύκολα η διαρροή.
https://www.youtube.com/shorts/Smv2MHoRiSA
Έχει πολλά σημεία για να χάσει όρεξη να έχεις. Εκτός από τα προφανή κολλάρα που βλέπεις είναι και κάποια
κρυφά του καλοριφέρ πίσω από το μοτέρ. Επίσης έχει και μια τάπα το κεφαλάρι η ο οποία έχει o-ring και χάνει
και από εκεί. Άλλο σημείο είναι o αισθητήρας επάνω στο κολλάρο το κάτω του ψυγείου που είναι για το όργανο της θερμοκρασίας
μέσα στο καντράν. Το δοχείο της διαστολής που ανοίγει ρωγμή όταν ζεσταίνεται και χάνει και από εκεί.
Τα έχω πάθει όλα στο 46αρι. Ν42Β20. Κάθε φορά θυμόμουν (όχι νοσταλγούσα μην μπερδευόμαστε) το Civic
που είχα, είχε αυτοκόλλητο μέσα στο καπό "Replace coolant every 10 years or 200.000 km)
ευχαριστω νικο.
ευτυχως η' δυστυχως (καλα θα ηταν να γνωριζω την θερμοκρασια σε τετοιες περιπτωσεις ) τετοιο αισθητηρα δεν εχω στο δικο μου,οποτε ενα μερος λιγοτερο.
σαν να ειδα τωρα που εφυγαν οι βροχες καποια υγρα τερμα κατω απο την βαση λαδιου και προς το εμπρος μερος πανω στην προστατευτικη ποδια αλλα επειδη δεν εχει προσβαση εκει και δεν εχω καμερα
δεν ειμαι σιγουρος.παντως δεν χανει γρηγορα.γεμισα 1 λιτρο υγρο μεχρι να το παω σε λιγες μερες που θα εχω ραντεβου..προσεχω να κανω λιγες μετακινησεις , κοντινες και τις πλεον απαραιτητες
και παντα τσεκαρω πριν φυγω την σταθμη.
Τα συνεργεία έχουν ένα τρομπάκι που βιδώνει στην θέση της τάπας του δοχειού διαστολής και δίνει πίεση στο κύκλωμα
οπότε και φαίνεται πιο εύκολα η διαρροή.
https://www.youtube.com/shorts/Smv2MHoRiSA
εψαξα να βρω καποιο βιντεο σχετικο σε κινητηρα δικο μας αλλα δεν βρηκα. τωρα καταλαβα,οκ απλη διαδικασια.απλα να ξερουμε τι και πως το ψαχνουμε για να ειμαστε
σιγουροι τι θα διαγνωσει ο τεχνικος.να φαινεται οτι ξερουμε.thumb
και εγω και στο φιατ και στην αλφα τα εδωσα στα 160.000 χιλ και μονο λαδια ειχα αλλαξει.πηρα γερμανικο για να μην εχω τετοια.μεγαλη διαφορα σε πολλα πραγματα οδηγικα αλλα πολυ δυσκολη η ατιμη.
μετραω ηδη 4-5 διαροες διαφορου τυπου.βεβαια εκεινα ειχαν αλλα θεματα ηλεκτρικου τυπου καθε τριμηνο που αλλαζε η εποχη.:original:
ετσι για την κουβεντα και το αστειο με τις διαροες στην μαρκα μας,εκει που διαβαζω για τα λαδια,υπαρχει ενα σχετικο σαρκαστικο θεμα απο ιδιοκτητες bmw.
.Oil leaks are a running joke in the BMW community because there are gaskets which routinely leak every 40-70k miles and due to packaging are expensive to switch out. For example on my RWD 4-series the front subframe has to be detached in order to pull the oil pan.
Oil filter housing gasket every 40k-60k miles.
Valve Cover gasket every 40k-60k miles
Oil Pan gasket every 60-120k miles.
.BMW chooses/uses gasket/seal materials (butyl rubber) that are going to harden and crack, and subsequently need replacement at regular intervals, it's just a fact of life with their vehicles. The valve cover gasket for example, needs to be replaced when it starts to leak. Other brands will use silicone, which should last the life of the vehicle.
leaks and bmw , It's not a problem but it's a feature. BMW wants owners to periodically inspect the valvetrain, coolant system and rod bearings every 60k-100k miles. ;)
αλλα τι λεμε ,εδω δνε θυμαμαι ποιος ειχε πει οτι πηγε να αλλαξει κατι στα φαναρια ,σε 46 νομιζω δλδ. οχι νεο μοντελλο και βρηκε καλωδια απο σογια!
αλλα τι λεμε ,εδω δνε θυμαμαι ποιος ειχε πει οτι πηγε να αλλαξει κατι στα φαναρια ,σε 46 νομιζω δλδ. οχι νεο μοντελλο και βρηκε καλωδια απο σογια!
Σε Ε90 ο wheelman ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.