Επιστροφή στο Forum : Αναβάθμιση φίλτρο-πρόγραμμα-???
Καλησπέρα στην παρέα!!
Σκέφτομαι να κάνω μια αναβάθμιση στο ζετάκι μου και θέλω τη γνώμη και τη βοήθειά σας.. :original:
Θα βάλω πρόγραμμα και φίλτρο να γίνει λιιγο πιο ευχάριστο το αμαξάκι μου (το πρόγραμμα το βάζει συνεργάτης και δε με χρεώνει πολλά). Για φίλτρο αέρα είμαι μεταξύ KN και GREEN. Ποια είναι η γνώμη σας? Θα χρειαστεί να προσέξω κάτι για το πρόγραμμα, ή κάποια περαιτέρω αλλαγή??
:rally:
Και τα πρώτα αποτελέσματα από τη δυναμομέρτηση (με μαμά πράματα). :whistle:
Το έβαλες το φίλτρο πριν το πρόγραμμα σωστα?
Ακόμα δεν έχω βάλει τίποτα. όλα μαζί θα μπούνε και πάμε πάλι για μια δυναμομέτρηση!!
Panos 316T
25-05-15, 20:44
οπως το βλεπω απο το κινητο, νομιζω οτι 2 με 2,5 εχασες κατιτις.
Εσενα πως σου σου φαινεται στο δρομο; ειδες διαφορα;
Γενικα σε αυτου του ειδους αναβαθμισεις για να δεις διαφορα θελει ολο το πακετο αλλα η διαφορα θα ειναι μεγαλυτερη στη τσεπη σου.
οχι οχι αυτα είναι δυο πατήματα που έκαναν στο δυναμόμετρο. Μέσα στη βδομάδα θα τελειώσω με το πρόγραμμα και το φίλτρο π έρχεται μεθαύριο και θα πάω πάλι για να δώ τις διαφορές. Στο συγκεκριμένο εξάτμιση δε χρειάζεται, πολύ μικρη η διαφορά και αρκετός θόρυβος......
ωπα, φιλε μου που την εκανες την δουλεια ?
αυτο ειναι δυναμομετρο της Dastek........
που ειναι ?
θα παραφρασω λιγο την υπογραφη σου..
Ξυπνήστε αυτούς που κοιμούνται.. Ξυπνατε και αυτούς που ονειρεύονται...
Είναι στη Λεωφ. Δημοκρατίας 294 στους αγίους Αναργύρους Maikon λέγετε..
Συμφορουμίτη Paganis ότι κάνω το κάνω για να ξυπνήσει λίιιιγο το αμάξι, το ξέρω οτι δε θα έχει την τρομερά αισθητή διαφορά, το μυαλό μ είναι στη θέση του ;-) ( με αφορμή για το σχολιασμό της υπογραφής μου! ) :whistle:
οχι οχι αυτα είναι δυο πατήματα που έκαναν στο δυναμόμετρο. Μέσα στη βδομάδα θα τελειώσω με το πρόγραμμα και το φίλτρο π έρχεται μεθαύριο και θα πάω πάλι για να δώ τις διαφορές. Στο συγκεκριμένο εξάτμιση δε χρειάζεται, πολύ μικρη η διαφορά και αρκετός θόρυβος......
λογικο ειναι να μην χρειαζεσαι εξατμιση, αφου δεν αλλαζεις τιποτε στην εισαγωγη.
στο λεω για να μην χαλας τζαμπα λεφτα, δεν θα δεις διαφορα... τουλαχιστον που μπορεις να αντιληφθεις ή να κανει το αμαξι ταχυτερο.
μονο που θα αλλαξεις το φιλτρο με ενα καλυτερο-καθαροτερο...αυτη θα ειναι η διαφορα του πριν με το μετα.
Απο το φιλτρο μπορει και να χασει .....
Είναι στη Λεωφ. Δημοκρατίας 294 στους αγίους Αναργύρους Maikon λέγετε..
Συμφορουμίτη Paganis ότι κάνω το κάνω για να ξυπνήσει λίιιιγο το αμάξι, το ξέρω οτι δε θα έχει την τρομερά αισθητή διαφορά, το μυαλό μ είναι στη θέση του ;-) ( με αφορμή για το σχολιασμό της υπογραφής μου! ) :whistle:
κανε μου μια χαρη....
ρωτησε τον αν το αγορασε καινουριο ή αν το πηρε απο τον Βενιζελο στην Σπαρτη.......... (πλακα θα εχει να ειναι το δικο μου........)
Θα δω τις διαφορές στο δρόμο κυρίως.
Όσο για το μηχάνημα θα τον ρωτήσω έτσι στην πλάκα να δω τι θα μου πει!! :th_Laie_67-1:
:thnx:
ημουν αντιπροσωπος της DASTEK απο το 2000 εως το 2007 και ειχα φερει ενα τετρακινητο που το πουλησα στον Βενιζελο στην Σπαρτη.....
Το φίλτρο αλλάχτηκε με ένα της KN και έβγαλα τον πνίχτη ο οποίος ήταν για πέταμα, βάλαμε το πρόγραμμα και πριν τη δυναμομέτρηση λέω να το αφήσω να δουλέψει λίγο για να "καλιμπράρει" ο εγκέφαλος, δεν ξέρω βέβαια αν παίζει ρόλο..
compactM3 μου είπε το παλικάρι ότι το πήρε καινούριο thumb
Μήπως ξέρετε αν παίζει ρόλο αν αλλάξω το φίλτρο πάλι και βάλω το μαμά για δοκιμή? αν θα πρέπει πάλι να "καλιμπράρει" ο εγκέφαλος με τα νέα δεδομένα από το MAF?
:thanks:
Καλησπέρα σας Bmwδακιδες! Τελικό αποτέλεσμα σχετικά με τη μετατροπή (να προσθέσω πως αλλάχτηκε και το τελικό καζανάκι με ελεύθερο).
1) Λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση εντός πόλης.
2) Αισθητή διαφορά μικρότερης κατανάλωσης εκτός πόλης (Εθνική οδός)
3) Πολύ καλύτερος και καθαρός ήχος (όχι πολύ βαβούρα, αλλά ευχάριστος)
4) Διαφορά στη ροπή και ιπποδύναμη (δύσκολο να το καταλάβεις)
Επισυνάπτω και τα τελικά διαγράμματα από το δυναμόμετρο. :popcorn:
Ωραιος!!Αν ειχα δει πιο νωρις το ποσταρισμα σου,θα σου ειχα προτεινει να πας στον Σιδερη στο Κορωπι που ειναι καθηγητης στις εξατμισεις και εισαγωγες!!Στο δικο μου 318ci M43 TU 19 εκανε παπάδες αλλαζοντας εισαγωγη και ολοκηρη την εξατμιση απο μπροστα (οχι μονο τελικο).thumb
Ωραιος!!Αν ειχα δει πιο νωρις το ποσταρισμα σου,θα σου ειχα προτεινει να πας στον Σιδερη στο Κορωπι που ειναι καθηγητης στις εξατμισεις και εισαγωγες!!Στο δικο μου 318ci M43 TU 19 εκανε παπάδες αλλαζοντας εισαγωγη και ολοκηρη την εξατμιση απο μπροστα (οχι μονο τελικο).thumb
Ποσο πηγε το μαλλι? Και ποση η βελτιωση (ιπποι/ροπη)?
Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Ποσο πηγε το μαλλι? Και ποση η βελτιωση (ιπποι/ροπη)?
Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Ίππους δεν έχω μετρήσει, αλλά η ροπή πριν και μετά μέρα με τη νύχτα. Χαμηλά, μέση. ψηλά παντού. Δεν μπουκώνει ούτε γονατίζει πια το αυτοκίνητο , ειδικά ψηλά όπου με 5η ταχύτητα δίνει και δίνει και δίνει!!!!!!!!!:thumbsup:
Τιμή θα σου στείλω σε πμ μην κάνουμε και διαφήμιση:original:
Aν και αμφιβάλω-είμαι αντίθετος στο ότι το Μ43 μπορεί ατμοσφαιρικά με προγράμματα και απλά φίλτρα/εξατμίσεις να κερδίσει κάτι (ίσα ίσα πιστεύω ότι μπορεί να χάσει κιόλας), ωστόσο σέβομαι τον διάλογο και τις τεκμηριωμένες απαντήσεις :original:
Ίππους δεν έχω μετρήσει, αλλά η ροπή πριν και μετά μέρα με τη νύχτα. Χαμηλά, μέση. ψηλά παντού. Δεν μπουκώνει ούτε γονατίζει πια το αυτοκίνητο , ειδικά ψηλά όπου με 5η ταχύτητα δίνει και δίνει και δίνει!!!!!!!!!:thumbsup:
Τιμή θα σου στείλω σε πμ μην κάνουμε και διαφήμιση:original:
Στο φόρουμ μας επιτρέπεται η διαφήμιση κάποιου όταν προέρχεται απο προσωπική εμπειρία μέλους!thumb
(https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=61301&postcount=15 (https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=61301&postcount=15) , https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=56185&postcount=2 (https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=56185&postcount=2) , ...)
Οπότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!thumb
Υ.Γ Το αντίθετο απαγορεύεται (δυσφήμιση) χωρίς πρώτα να έχει ενημερωθεί η διαχειριστική ομάδα.
thumb
LEONIDASKAL
24-07-15, 15:02
Ίππους δεν έχω μετρήσει, αλλά η ροπή πριν και μετά μέρα με τη νύχτα. Χαμηλά, μέση. ψηλά παντού. Δεν μπουκώνει ούτε γονατίζει πια το αυτοκίνητο , ειδικά ψηλά όπου με 5η ταχύτητα δίνει και δίνει και δίνει!!!!!!!!!:thumbsup:
Τιμή θα σου στείλω σε πμ μην κάνουμε και διαφήμιση:original:
Δεν μου στελνεις και εμενα ενα πμ να κανω μια συγκριση τιμων . αν δεν σε πειραζει.
φυσικα δεν θελω θορυβο με τελικα που χαλανε τον κοσμο σαν τα σαξοραλα
Δεν μου στελνεις και εμενα ενα πμ να κανω μια συγκριση τιμων . αν δεν σε πειραζει.
φυσικα δεν θελω θορυβο με τελικα που χαλανε τον κοσμο σαν τα σαξοραλα
Καλησπέρα,σου έστειλα πμ.
Ουτε εγω ήθελα θόρυβο και του ειπα να το κάνει υβριδικό.:original:
Όπως κι έγινεthumb
Aν και αμφιβάλω-είμαι αντίθετος στο ότι το Μ43 μπορεί ατμοσφαιρικά με προγράμματα και απλά φίλτρα/εξατμίσεις να κερδίσει κάτι (ίσα ίσα πιστεύω ότι μπορεί να χάσει κιόλας), ωστόσο σέβομαι τον διάλογο και τις τεκμηριωμένες απαντήσεις :original:
Βασίλη,
θα σε πάω βόλτα να αλλάξεις άποψη για την βελτίωση που επιδέχεται ο Μ43 (χωρίς πρόγραμμα πάντα)thumb
Ίππους δεν έχω μετρήσει, αλλά η ροπή πριν και μετά μέρα με τη νύχτα. Χαμηλά, μέση. ψηλά παντού. Δεν μπουκώνει ούτε γονατίζει πια το αυτοκίνητο , ειδικά ψηλά όπου με 5η ταχύτητα δίνει και δίνει και δίνει!!!!!!!!!:thumbsup:
Τιμή θα σου στείλω σε πμ μην κάνουμε και διαφήμιση:original:
Άμα σου είναι εύκολο στείλε μου κι εμένα ένα πμ να συγκρίνω τιμές και να προχωρήσω σε περαιτέρω μετατροπή, για να φτάσω όπου μπορώ με το ζετάκι μου :rally: :drive:
Ο εγκέφαλος είναι επαναπρογραμματισμένος και οι ρύπο είναι αυξημένοι.
Όλα όσα γνωρίζω σχετικά με τη μετατροπή!!
Βασίλη,
θα σε πάω βόλτα να αλλάξεις άποψη για την βελτίωση που επιδέχεται ο Μ43 (χωρίς πρόγραμμα πάντα)thumb
Θα κανονίσω να τα πούμε απο κοντά σύντομα thumb:original:
katsaraios
24-07-15, 23:27
O M43 ειναι απο τα λιγα μοτερ που δεν κερδιζεις τιποτα συνηθως εως ελαχιστα σπανιοτερα χωρις να πειραξεις "εντοσθια" ή να συμπιεστει με τουρμπο ή κομπρεσσορα..
LEONIDASKAL
26-07-15, 09:33
O M43 ειναι απο τα λιγα μοτερ που δεν κερδιζεις τιποτα συνηθως εως ελαχιστα σπανιοτερα χωρις να πειραξεις "εντοσθια" ή να συμπιεστει με τουρμπο ή κομπρεσσορα..
μα αν καταλαβαινω δεν μιλαμε για κερδος σε αλογα απλα μια καλητερη κατανομη της ροπης απο τα 4200 που στο δινει η μαμα με αυξηση στην καταναλωση φυσικα.δεν νομιζω οτι καποιος ψαχνει κατι παραπανω.ασε που το κοστολογιο σε μια τετοια κατασταση ειναι πολυ πολυ μικρο
αν κανω λαθος με διορθωνεται
LEONIDASKAL
26-07-15, 12:25
λοιπον δεν ξερω κατα ποσο αυτο ειναι σωστο με βαση τους κανονες του χωρου αυτου αλλα υπαρχει ανθρωπος που μπορει να προγραμματισει μ43 τοσο καλα που δεν θα το γνωριζεται.
δεν μιλαμε για αλογακια αλλα για απολυτο εναρμονισμο ροπης σε ολο τα φασμα των στροφων φυσικα η καταναλωση αυξανει για ναλεμε και την αληθεια.σιγουρα δεν ειναι ο μονος. κοστος 100 ευρω και το αυτοκινητο 3 με 4 ωρες συνεργειο.
Υπαρχουν συνεργεια που κανουν βελτιωσεις και σε Μ43 εκτος των αλλων μεσω remapping.Αυξηση ιπποδυναμης 10-12 αλογακια ,τιμη γυρω στα 300-350 ευρω αν θυμαμαι καλα καποτε που ψαχνομουν.Τελικα μετα το μπαξιμο της εξατμισης και την ατακα του καθηγητη:Μην πετας τα λεφτα σου αδικα! δεν προχωρησα.Αλλα ειμαι υπερευχαριστημενος με το αποτελεσμα εξατμισης και εισαγωγης!Ουτως η αλλως Μ43 ειναι,δεν μπορει να γινει S54;-))))
Απο όσα εχω δοκιμάσει, το μονο πραγμα που έκανε διάφορα ηταν το χταπόδι supersprint. Oχι στην ιπποδύναμη, αλλά στον τροπο που έδινε και μετα τα 150. Βέβαια σε καμια περιπτωση δεν αξιζει να δώσεις λεφτά να βελτιώσεις ατμοσφαιρικά τον μ43.
LEONIDASKAL
27-07-15, 09:17
Υπαρχουν συνεργεια που κανουν βελτιωσεις και σε Μ43 εκτος των αλλων μεσω remapping.Αυξηση ιπποδυναμης 10-12 αλογακια ,τιμη γυρω στα 300-350 ευρω αν θυμαμαι καλα καποτε που ψαχνομουν.Τελικα μετα το μπαξιμο της εξατμισης και την ατακα του καθηγητη:Μην πετας τα λεφτα σου αδικα! δεν προχωρησα.Αλλα ειμαι υπερευχαριστημενος με το αποτελεσμα εξατμισης και εισαγωγης!Ουτως η αλλως Μ43 ειναι,δεν μπορει να γινει S54;-))))
αυτο το remaping οπως το λες 100 ευρω πλεον.σιγα το κοστος για ενα μ43 που δεν θα τον βλαψει κιολας
Για 100 Ευρώ, μην το συζητάς καν, προχώρα!Και μετά μπάζεις και μια εισαγωγή και ολόκληρη εξάτμιση και είσαι άρχονταςthumb
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.