Επιστροφή στο Forum : E-tuners remap
Έχει κανείς εμπειρία από αυτή την εταιρεία? Εντελώς τυχαία, γκουγλάροντας στο net, είδα ότι έχουν κάνει remap σε f20 diesel στην Αθήνα.
Η δυναμομέτρηση πριν και μετά https://www.e-tuners.com/index.php?s=13&t=476.
Τα stock νούμερα είναι πιο πάνω από αυτά που δίνει η bmw και μετά το remap κερδίζει παντού σε ροπή (σταθερά πάνω από 25 κιλά μεταξύ 1750-4200 στροφών) και σε δύναμη (μετά τις 2700 στροφές απογειώνεται και δεν παρουσιάζει μεγάλη πτώση ακόμα και μετά τις 4500 στροφές όπου η stock έχει ήδη πεθάνει).
Φαίνεται προσεγμένο remap και πιστεύω ότι ενδιαφέρει αρκετούς ντιζελάτους :whistle:
Στο προηγούμενο αμάξι μου ( octavia 1.8t) μου είχαν περάσει file και στα τέσσερα στάδια βελτίωσης που είχα κάνει με Κ04, VF34, 2871 και τέλος με 3071.
Το αμάξι δούλευε άψογα και κυρίως αξιόπιστα.
Επίσης πολλοί γνωστοί με αμάξι του GROUP VW τους έχουν προτιμήσει και είναι ευχαριστημένοι.
Και κάτι μου θύμιζε.... Ρίξε μια ματια... Για το τι έγινε τελικά και πως αναπτύχθηκε το πρόγραμμα και την αξιοπιστία του δεν ξέρω.
https://www.bmwforum.gr/forum/showthread.php?t=15133
Πως έμαθες ότι είναι από Αθηνα το remap?
Το περίεργο είναι ότι δεν είδα να έχουν βελτιώσει κάποια βενζινοκίνητη f20, μόνο την diesel.
Το κατάλαβα ότι είναι Αθήνα από το δυναμόμετρο, είχα ένα subaru forester παλιότερα και το remap είχε γίνει στο ίδιο dyno (όχι από τους etuners) :original:
Χαίρεται χαίρεται! Επειδή έχω καραψηθεί να κάνω remap στον δικό μου ασσο (116d ed) εκτός από e-tuners k Ταξόπουλο που έχει αναφερθεί σε άλλο thread του forum γνωρίζεται αν βάζει κ κανείς άλλος χέρι?
Χώρια αυτου έχω δει ότι με remap πάει περίπου στα 150 hp. Για παραπάνω δε βρίσκω κάποιον να το έχει προσπαθήσει σε ελληνικά ή ξένα φορουμ. Γνωρίζει κανείς αμα έχει γίνει καμιά απόπειρα?
Ρίξε ένα τηλέφωνο στην chiptronic.
Μίλησε με τον Κώστα
Χαίρεται χαίρεται! Επειδή έχω καραψηθεί να κάνω remap στον δικό μου ασσο (116d ed) εκτός από e-tuners k Ταξόπουλο που έχει αναφερθεί σε άλλο thread του forum γνωρίζεται αν βάζει κ κανείς άλλος χέρι?
Χώρια αυτου έχω δει ότι με remap πάει περίπου στα 150 hp. Για παραπάνω δε βρίσκω κάποιον να το έχει προσπαθήσει σε ελληνικά ή ξένα φορουμ. Γνωρίζει κανείς αμα έχει γίνει καμιά απόπειρα?
Μην περιμένεις να πάει παραπάνω ένα 1600άρι diesel με αρχική ιπποδύναμη 116 άλογα. Και πολλά είναι τα 150 θα έλεγα εγώ.
Chiptronic απ'οτι είδα στη σελίδα τους στο Fb είναι σε διακοπές. E-tuners έστειλα mail εχθές κ μου απάντησαν ότι πρέπει να κλείσω ραντεβού οπότε αναμένω...
TMG (Ταξόπουλος) τον επισκεύτηκα κ μετά από συζήτηση μαζί του αποφάσησα για remap όπου πάμε στα 140-150. Για παραπάνω πρέπει να βγει ο EGR, αλλαγή φίλτρου εισαγωγής + intercooler για 10 hp παραπάνω. Για τη χρήση του αυτοκινήτου πιστεύω δεν αξίζει.
Η διαδικασία θα πάρει ένα απόγευμα να προγραμματιστεί ο εγκέφαλος κ μετα βόλτα για το fine tuning.
Κόστος για το remap 600 eura
Αναμένω κ για τα άλλα 2 καταστήματα να ακούσω τι έχουν να πουν...
Eγώ πάντως μόνο τα χειρότερα έχω να πω για τους etuners.... Πριν κάνεις οτιδήποτε κάνε μια πάάάάάάάάάάρα πολύ καλή έρευνα. Με αυτά δεν παίζουμε....
https://www.microchips-tuning.com/remaps/
Κοιτα και εδω, εγω σε βενζινη f20 εμεινα πολυ ευχαριστημενος
Στο V10 ο ένας +29 ίππους και +25 Nm ροπή, ο άλλος +28 ίππους και +18 Nm ροπή.
Δεν ξέρω στα πετρέλαια και στα τουρμπο τι μπορούν να κάνουν, αλλά στο V10 αυτά που αναφέρουν δεν ιςχυουν με τίποτα!!!
Για να πάρεις 30 ίππους στο συγκεκριμένο μοτέρ θελει πολύ δουλειά και ευρα..., με ένα απλό ριμαπ 5 αλογάκια και πολλά λέω... :whistle:
Στο V10 ο ένας +29 ίππους και +25 Nm ροπή, ο άλλος +28 ίππους και +18 Nm ροπή.
Δεν ξέρω στα πετρέλαια και στα τουρμπο τι μπορούν να κάνουν, αλλά στο V10 αυτά που αναφέρουν δεν ιςχυουν με τίποτα!!!
Για να πάρεις 30 ίππους στο συγκεκριμένο μοτέρ θελει πολύ δουλειά και ευρα..., με ένα απλό ριμαπ 5 αλογάκια και πολλά λέω... :whistle:
Alex αυτο με τα +30 πρέπει να ειναι το ανεκδοτο της χρονιας! :th_Laie_67-1: :hystericalbs1: :th_Laie_67-1:
Τα νούμερα πως τα ανακοινώνουν τότε δεν μπορω να καταλάβω .
Κάνανε πριν και μετα δυναμόμέτρηση και μετρήσεις και βγήκανε τα συγκεκριμένα αποτελέσματα;
Τα νούμερα πως τα ανακοινώνουν τότε δεν μπορω να καταλάβω .
Κάνανε πριν και μετα δυναμόμέτρηση και μετρήσεις και βγήκανε τα συγκεκριμένα αποτελέσματα;
Τσίμπημα... λίγο το φρένο την ώρα της δυναμομετρησης και όσα στραγάλια (άλογα) θέλεις!!!
Άσε που θέλει και κανα δυο χιλιάδες χιλιόμετρα το προγραμμα να πατήσει...:original:
Μίλησα και εγώ με τον Γιώργο (microchips) και μου έκανε overall θετική εντύπωση. Τον Σεπτέμβριο μάλλον θα κάνω remap εκεί οπότε θα επανέλθω με λεπτομέρειες. Μου είπε ότι θα πάω γύρω στα 150 άλογα πάντα σε πολύ safe πλαίσια, κόστος remap πολύ λογικό. Γίνεται δυναμομέτρηση πριν και μετά και στο τέλος βόλτα για fine tuning. Συνολικά θέλει το αμάξι γύρω στις 3 ώρες. Επίσης μπορεί να ρυθμίσει ξεχωριστά τα driving profiles (eco pro, comfort και sport).Για etuners τα σχόλια που διαβάζω είναι αντικρουόμενα και θα τους αποφύγω.
Στάλθηκε από το VF-1397 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάντως για τα 116d ed όσους έχω δει Ελλάδα και εξωτερικό (ιντερνετικά πάντα) παίζουν 140-150 Hp kai 32 Nm +- με το remap. Τώρα είναι αλήθεια ψέμα...
Γιατί να μην ισχύει, τα νούμερα που αναφέρεις τα δίνουν σχεδόν όλοι οι tuners. Κάποιοι αμφισβητούσαν ότι o N13B16 (που φοράνε τα βενζινοκίνητα προ f/l f20) δεν είναι δυνατόν να φτάνει 210-220 άλογα. Τα περισσότερα σύγχρονα turbo μοτέρ έχουν μεγάλες ανοχές και αντοχές και για λόγους marketing (πολλές εκδόσεις, άλλη απόδοση, άλλη τιμή),ρύπων και μεγιστοποίηση της αξιοπιστίας είναι ρυθμισμένα από το εργοστάσιο πολύ συντηρητικά.
Πάντως 600 ευρώ για remap α σταδίου είναι πολλά κατά τη γνώμη μου.
https://www.microchips-tuning.com/remaps/
Κοιτα και εδω, εγω σε βενζινη f20 εμεινα πολυ ευχαριστημενος
Τους κάλεσα αλλά κ αυτοί δε το σηκώνουν. Επέλεξα περίεργη εποχή να ψάχνομαι μέσα στο 15αύγουστο αλλά τώρα υπάρχει χρόνος ... Θα ξανακαλέσω μετά απ'αυτη τη βδομάδα
ioannis z4
17-08-16, 12:59
Περασε να πάρεις μια γνώμη απο Σηττα-Φλασκη στην Καλλιθέα.
https://www.google.com/search?q=%CE%A3%CE%99%CE%A4%CE%A4%CE%91%CE%A3%20-%20%CE%A6%CE%9B%CE%91%CE%A3%CE%9A%CE%97%CE%A3%20%C E%91.%CE%95.%20-%20%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%95%CE%9 9%CE%9F%20%CE%91%CE%A5%CE%A4%CE%9F%CE%9A%CE%99%CE% 9D%CE%97%CE%A4%CE%A9%CE%9D%20-%20%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%91%CE%9B%CE%9B%CE%91%CE%9 A%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%91%20-%20%CE%9A%CE%91%CE%9B%CE%9B%CE%99%CE%98%CE%95%CE%9 1&ludocid=0x14a1bc6805555555:0x46e4b56e089570ac#ista te=kp:xpd
Φιλικά
Πέρασα από Σήττα - Φλασκή εχθές.Μου άφησε καλή εντύπωση ο κ. Χρήστος. Ευγενικός και πρόθυμος να σου εξηγήσει. Αν δε γίνει εκεί το remap σίγουρα θα πηγαίνω για τα επόμενα service.
Από 29 κ μετά θα περάσω από microchips και chiptronic να πάρω προσφορές
Ο Χρηστος ειναι πολυ καλος, μην κανεις remap εκει ομως!
Ο Χρηστος ειναι πολυ καλος, μην κανεις remap εκει ομως!
Αυτο γιατι? Άσχημη εμπειρία?
Lips
Επειδη ενδιαφερομαι και εγω
Μου στελνεις αν θελεις πμ
Ευχαριστω
Περισσοτερα με πμ
Αν μπορέσεις στείλε μου και εμένα ένα πμ
Σε ευχαριστώ
Έχει κανείς άποψη για το παρακάτω;
https://www.racechip.com/?gclid=Cj0KEQjw_9-9BRCqpZeZhLeOg68BEiQAOviWAnYRABYSl7NJ0xT9QZvcy3A79 ckx_3QSKbVGIj8eNhAaArWZ8P8HAQ
Έχει κανείς άποψη για το παρακάτω;
https://www.racechip.com/?gclid=Cj0KEQjw_9-9BRCqpZeZhLeOg68BEiQAOviWAnYRABYSl7NJ0xT9QZvcy3A79 ckx_3QSKbVGIj8eNhAaArWZ8P8HAQ
Εγώ το είχα στο δικό μου 1 χρόνο +.....καλό ήταν....
Sent from my Redmi Note 2
Εγώ το είχα στο δικό μου 1 χρόνο +.....καλό ήταν....
Sent from my Redmi Note 2
Γιατί το εβγαλες-αλλαξες αν επιτρέπεται;
Βρηκες κάτι καλυτερο;
karavag116d
21-08-16, 12:32
Πάντως για τα 116d ed όσους έχω δει Ελλάδα και εξωτερικό (ιντερνετικά πάντα) παίζουν 140-150 Hp kai 32 Nm +- με το remap. Τώρα είναι αλήθεια ψέμα...
Τα εχω πει κι αλλου αλλα αν βοηθαω τα ξαναλεω. Δεν εχω κανει δυναμομετρηση πριν και μετα απλα οι μετρητες του αυτοκινητου γραφουν πλεον 32 κιλα ροπη και 135 αλογα περιπου. Επειδη το εσβησα και το ξαναπερασα οντως οταν σβηστηκε εγραφαν τα μαμα νουμερα. Σιγουρα στα 0-100 παντως κατεβηκα 2 δευτερολεπτα. οχι οτι παιζει ρολο ετσι για το γμτ! remap by br-performance α σταδιο απλο.
Παντα μιλαμε για 116d F21 116ps-26Νm πριν το remap
Τα εχω πει κι αλλου αλλα αν βοηθαω τα ξαναλεω. Δεν εχω κανει δυναμομετρηση πριν και μετα απλα οι μετρητες του αυτοκινητου γραφουν πλεον 32 κιλα ροπη και 135 αλογα περιπου. Επειδη το εσβησα και το ξαναπερασα οντως οταν σβηστηκε εγραφαν τα μαμα νουμερα. Σιγουρα στα 0-100 παντως κατεβηκα 2 δευτερολεπτα. οχι οτι παιζει ρολο ετσι για το γμτ! remap by br-performance α σταδιο απλο.
Παντα μιλαμε για 116d F21 116ps-26Νm πριν το remap
To είχες μετρήσει πριν και μετά ?
karavag116d
21-08-16, 12:54
Οχι οπως ειπα πριν μονο με βαση τους μετρητες που εχει το αμαξι στην οθονη, ενα μετρητη obd (που στην ουσια δειχνει οτι μετρηση παιρνει απο την ecu) και φυσικα την αισθηση οδηγησης. Οι μετρητες λενε κοντα στα νουμερα που μου ειπανε και η αισθηση ειναι τελειως διαφορετικη ακομα και στο eco pro mode. Οταν το εσβησα για μια εβδομαδα καταλαβα ποσο καλυτερα ειναι ετσι....
Δλδ τα modes (eco-pro, normal, sport) έχουν ανίστοιχη αίσθηση αλλά με περισσότερα άλογα?
karavag116d
23-08-16, 16:30
Δλδ τα modes (eco-pro, normal, sport) έχουν ανίστοιχη αίσθηση αλλά με περισσότερα άλογα?
Ναι ακριβως ετσι.ολ τα προγραμματα ειναι πιο δυνατα.
Οπως μου ειπανε το ιδανικο ειναι να γινεται και ρυθμιση πανω στο αυτοκινητο γιατι καθε περιπτωση δεν ειναι ιδια αν θες το μαξιμουμ δυνατο. Εμενα που περασαν προφανως μια πιο safe λυση.
Παίδες το remap έγινε :banana::banana::banana: !
Το αμάξι (προφάνως) έχει καλή διαφορά ειδικά όσο ανεβαίνει σχέση στο κιβώτιο. Πολύ ευχαριστημένος από την αίσθηση.
Από θέμα κατανάλωσης είμαι ελάχιστα παραπάνω αλλά αυτο οφείλεται και στο ότι το πατάω και γω παραπάνω :whistle:
Παίδες το remap έγινε :banana::banana::banana: !
Το αμάξι (προφάνως) έχει καλή διαφορά ειδικά όσο ανεβαίνει σχέση στο κιβώτιο. Πολύ ευχαριστημένος από την αίσθηση.
Από θέμα κατανάλωσης είμαι ελάχιστα παραπάνω αλλά αυτο οφείλεται και στο ότι το πατάω και γω παραπάνω :whistle:
Αντε καλές βόλτες!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
m_power_lunatic
01-09-16, 21:18
Αυτα ειναι,με ενα remap αρχιζει το παρτυ,εμεις με τα ατμοσφαιρικα παλεύουμε χαχαχαχαχαχα!!!!!!
Καλά γκάζια.
Που το έκανες το remap τελικά?
Σε όλα τα προγράμματα το πέρασες?
eru657@ καλές βόλτες και πάντα άσπαστος! Πολύ καλές οι καμπύλες ιπποδύναμης και ροπής, το μοτέρ είναι αρκετά γραμμικό για diesel και με πολύ καλό ωφέλιμο εύρος λειτουργίας. Και αυτή η δυναμομέτρηση επιβεβαιώνει ότι τα 116 άλογα που δίνει το εργοστάσιο είναι συντηρητικό νούμερο. Τον κόφτη τελικής τον έβγαλες?
Θα ακολουθήσω τον δρόμο σου λίαν συντόμως...
Παίδες ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Επίσης πολλά, απροβλημάτιστα και άσπαστα χλμ
Το remap έγινε σε όλα τα προγράμματα. Απ'ότι μου είπε και ο προγραμματιστής μπορεί να παίξει με την απόκριση στο γκάζι και το πόσο να ανοίγει η πεταλούδα με Φούλ γκάζι σε κάθε πρόγραμμα. Δε γίνεται το να μην παίζει το remap σε κάποιο mode.
MrClouzo o κόφτης τελικής βγήκε χωρίς να ξέρω μέχρι πόσο πάει τώρα. Αυτό που βλέπεις στις καμπύλες αυτό νιώθεις και στο γκάζι. Γραμικότατο με ωραίες ρεπριζ. 4η στις 2500 Φούλ γκάζι έχει άλλη αίσθηση πλέον και εκεί νιώθεις έντονα τη διαφορά.
Προσωπικά προτίμησα τον Γιώργο στη microchips-tuning. Φιλικός, γνώστης, πρόθυμος να συζητήσει, να λύσει απορείες κτλ. Αν κ πιο πολύ μιλάγαμε για παλιά χόμπυ παρά για αυτοκίνητα :Ρ Εμένα αυτός μου έκανε το κλικ κ για αυτό τον προτίμησα.
Καλά χιλιόμετρα και απροβληματιστα...... Κόστος;;
Sent from my Redmi Note 2
Ερώτηση, με το dsc off έχεις όλη την δύναμη και ροπή διαθέσιμη ή σε πάει πάλι στο χάρτη του comfort όπως συμβαίνει στο μαμά? Προσωπικά βρίσκω εντελώς κουλή αυτή την επιλογή της bmw, δηλαδή για ποιο λόγο όταν βγάζει κάποιος off τα ηλεκτρονικά να έχει το γκάζι του comfort αντί του sport.
Τελική πλέον θα βλέπεις άνετα 220 κοντέρ, εδώ και μαμά που είναι με 5η και πριν μπει ο κόφτης στα 200 δείχνει ότι έχει ακόμα να δώσει λίγο.
Μακάρι να μην είχε τόσο μακριά κλιμάκωση το σασμάν, τουλάχιστον στις 4 πρώτες σχέσεις, οι ρεπρίζ θα ήταν ακόμα πιο ζωντανές.
Θα έχει ενδιαφέρον να ανοίξεις κάποια στιγμή (φιλικά πάντα) με μαμά 116 βενζίνη.
Και πάλι να το χαρείς με την μέγιστη αξιοπιστία :thumbsup:
Αυτό με το dsc όντως παράδοξο. Αφού το βγάζει σημαίνει ότι θες τη μέγιστη απόκριση. Θα το δω σήμερα και θα ποστάρω.
Για το θέμα τελικής στα 195km/h η 6η είναι στις 3000-3500. Άρα έχει να δώσει και από τις καμπύλες φαίνεται να δίνει και αρκετά δυναμικά.
Τέλος φίλος έχει grande punto t-jet με τα 120hp ανεβασμένο στα 140hp όπου θα γίνει ένα φιλικό άνοιγμα να δούμε τι παίζει. Άλλος φίλος έχει type-r fn2 φτιαγμένο ατμοσφαιρικά όπου θα γίνει κ εκεί κάποιο άνοιγμα ένα κινηςει εγκυκλοπαιδικού ενδιαφέροντος. Να δούμε η ροπή πόσο θα βοηθήσει.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μπορεί να γίνει remap σε συγκεκριμένα προγράμματα?
Δηλαδή εγώ θα ήθελα να αφήσω το eco όπως είναι (116hps), το normal να το πάω 125-130 hps και το sport 145-150 hps. Γίνεται αυτό? Μήπως έκανες κάποια τέτοια συζήτηση ή ξέρει κάποιος άλλος?
Τελικά στο DSC off μάλλον με άφησε στο νόρμαλ. Δε το ζήτησα να μου το αλλάξει και δε ξέρω άμα το κάνει.
Μπορεί να γίνει remap σε συγκεκριμένα προγράμματα?
Δηλαδή εγώ θα ήθελα να αφήσω το eco όπως είναι (116hps), το normal να το πάω 125-130 hps και το sport 145-150 hps. Γίνεται αυτό? Μήπως έκανες κάποια τέτοια συζήτηση ή ξέρει κάποιος άλλος?
Κ γω έτσι το σκεφτόμουν αλλά ο συγκεκριμένος μ είπε ότι όχι δε γίνεται. Μπορεί να ρυθμίσει το πόσο να ανοιγει η πεταλούδα στο Φούλ γκάζι και την απόκριση στο γκάζι. Όχι διαφορετικό χάρτη σε κάθε mode.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ευχαριστώ για τις info, λογικά αν θέλει κάποιος την απόκριση και την απόδοση του sport στο dsc off mode θα πρέπει να περαστούν οι ρυθμίσεις του sport mode και στο comfort mode. Οπότε βγάζοντας τα ηλεκτρονικά off θα έχει τον χάρτη του sport mode. Βέβαια έτσι χαραμίζεις έναν χάρτη (θα υπάρχει μόνο το eco pro και το sport που θα είναι ίδιο με το comfort αλλά με πιο ελαφρύ τιμόνι) αλλά προσωπικά στην πόλη έχω συνήθως το eco pro (η default επιλογή) και εκτός πάντα το sport (δεν χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ το comfort).
Όσον αφορά το lag και την απόκριση στις πολύ χαμηλές στροφές είδες κάποια διαφορά?
Για πληροφοριακούς και συγκριτικούς λόγους ανεβάζω την δυναμομέτρηση (πριν και μετά) ενός remap που είχε κάνει η br performance σε f20 116d και μου το είχε στείλει πέρυσι με email μετά από σχετική ερώτησή μου. Όπως βλέπετε τα νούμερα απόδοσης (stock και remapped) και οι καμπύλες απόδοσης είναι σχεδόν ίδια με αυτά του eru657@. Αυτό δείχνει ότι α) τα νούμερα που υπόσχεται η microchips tuning είναι απολύτως ρεαλιστικά και αληθή και το δυναμόμετρό της αξιόπιστο β) ότι το πρόγραμμά της δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το αντίστοιχο της br που θεωρείται από πολλούς σαν σημείο αναφοράς καθότι ήταν η πρώτη -νομίζω- εταιρεία που έσπασε τον εγκέφαλο των fxx series και γενικά έχει προγραμματίσει άπειρα τέτοια αυτοκίνητα (μεταξύ των οποίων και ελληνικά με αποστολή του εγκαφάλου του αυτοκινήτου σε αυτούς). Είναι λοιπόν σημαντικό ότι υπάρχει έλληνας tuner (πιθανότατα υπάρχουν και άλλοι) που προσφέρει ποιοτικό remap πάνω στο δυναμόμετρο και σε πολύ λογική τιμή.
Δεν έχω πλέον αμφιβολίες για το πού θα κάνω και εγώ τo remap :original:
Ευχαριστώ για τις info, λογικά αν θέλει κάποιος την απόκριση και την απόδοση του sport στο dsc off mode θα πρέπει να περαστούν οι ρυθμίσεις του sport mode και στο comfort mode. Οπότε βγάζοντας τα ηλεκτρονικά off θα έχει τον χάρτη του sport mode. Βέβαια έτσι χαραμίζεις έναν χάρτη (θα υπάρχει μόνο το eco pro και το sport που θα είναι ίδιο με το comfort αλλά με πιο ελαφρύ τιμόνι) αλλά προσωπικά στην πόλη έχω συνήθως το eco pro (η default επιλογή) και εκτός πάντα το sport (δεν χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ το comfort).
Όσον αφορά το lag και την απόκριση στις πολύ χαμηλές στροφές είδες κάποια διαφορά?
Για πληροφοριακούς και συγκριτικούς λόγους ανεβάζω την δυναμομέτρηση (πριν και μετά) ενός remap που είχε κάνει η br performance σε f20 116d και μου το είχε στείλει πέρυσι με email μετά από σχετική ερώτησή μου. Όπως βλέπετε τα νούμερα απόδοσης (stock και remapped) και οι καμπύλες απόδοσης είναι σχεδόν ίδια με αυτά του eru657@. Αυτό δείχνει ότι α) τα νούμερα που υπόσχεται η microchips tuning είναι απολύτως ρεαλιστικά και αληθή και το δυναμόμετρό της αξιόπιστο β) ότι το πρόγραμμά της δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το αντίστοιχο της br που θεωρείται από πολλούς σαν σημείο αναφοράς καθότι ήταν η πρώτη -νομίζω- εταιρεία που έσπασε τον εγκέφαλο των fxx series και γενικά έχει προγραμματίσει άπειρα τέτοια αυτοκίνητα (μεταξύ των οποίων και ελληνικά με αποστολή του εγκαφάλου του αυτοκινήτου σε αυτούς). Είναι λοιπόν σημαντικό ότι υπάρχει έλληνας tuner (πιθανότατα υπάρχουν και άλλοι) που προσφέρει ποιοτικό remap πάνω στο δυναμόμετρο και σε πολύ λογική τιμή.
Δεν έχω πλέον αμφιβολίες για το πού θα κάνω και εγώ τo remap :original:
Το αρχείο δεν ανοίγει, θέλει password....
Redmi Note 2 via Tapatalk
Ευχαριστώ για τις info, λογικά αν θέλει κάποιος την απόκριση και την απόδοση του sport στο dsc off mode θα πρέπει να περαστούν οι ρυθμίσεις του sport mode και στο comfort mode. Οπότε βγάζοντας τα ηλεκτρονικά off θα έχει τον χάρτη του sport mode. Βέβαια έτσι χαραμίζεις έναν χάρτη (θα υπάρχει μόνο το eco pro και το sport που θα είναι ίδιο με το comfort αλλά με πιο ελαφρύ τιμόνι) αλλά προσωπικά στην πόλη έχω συνήθως το eco pro (η default επιλογή) και εκτός πάντα το sport (δεν χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ το comfort).
Όσον αφορά το lag και την απόκριση στις πολύ χαμηλές στροφές είδες κάποια διαφορά?
Για πληροφοριακούς και συγκριτικούς λόγους ανεβάζω την δυναμομέτρηση (πριν και μετά) ενός remap που είχε κάνει η br performance σε f20 116d και μου το είχε στείλει πέρυσι με email μετά από σχετική ερώτησή μου. Όπως βλέπετε τα νούμερα απόδοσης (stock και remapped) και οι καμπύλες απόδοσης είναι σχεδόν ίδια με αυτά του eru657@. Αυτό δείχνει ότι α) τα νούμερα που υπόσχεται η microchips tuning είναι απολύτως ρεαλιστικά και αληθή και το δυναμόμετρό της αξιόπιστο β) ότι το πρόγραμμά της δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το αντίστοιχο της br που θεωρείται από πολλούς σαν σημείο αναφοράς καθότι ήταν η πρώτη -νομίζω- εταιρεία που έσπασε τον εγκέφαλο των fxx series και γενικά έχει προγραμματίσει άπειρα τέτοια αυτοκίνητα (μεταξύ των οποίων και ελληνικά με αποστολή του εγκαφάλου του αυτοκινήτου σε αυτούς). Είναι λοιπόν σημαντικό ότι υπάρχει έλληνας tuner (πιθανότατα υπάρχουν και άλλοι) που προσφέρει ποιοτικό remap πάνω στο δυναμόμετρο και σε πολύ λογική τιμή.
Δεν έχω πλέον αμφιβολίες για το πού θα κάνω και εγώ τo remap :original:
Το lag έχει μειωθεί και όπως είπε η συνοδηγός το αμάξι είναι πιο ανάλαφρο :P. Τραβάει καλύτερα από το 0 σε όλα τα πρόγραμματα. Ακόμη και στο Eco pro έγινε πιο ευκολοδήγητο.
Σε γενικές γραμμές προσωπικά οδηγώ στο comfort στο 90% των περιπτώσεων. Βγαίνω εθνική καθημερινά κ θέλω να έχω κάποια απόκριση για προσπέραση κ αποφυγή περίεργων αγουροξυπνημενων οδηγών. Γι'αυτο και επόμενη κίνηση είναι coding να μπει default το comfort καθώς και διαφορά αλλά που έχω στο μυαλό.
Τέλος το remap το κάνουν αρκετοί πλέον. Chiptronic, tmg, και άλλοι που επικοινώνησα το κάνουν. Από όσους βρήκα (σίγουρα όχι όλοι όσοι το κάνουν) microchips και chiptronic προσφέρουν και δυναμό μέτρηση. Προσωπικά το παιδί στη microchips με ενέπνευσε να πάω. Ο καθένας καλό είναι να κάνει μια έρευνα διότι αυτός που εμένα μου κάνει στον άλλο να φαίνεται κάπως.
Πάντως το προτείνω Φούλ το remap. Σε όλο το φάσμα των στροφών φαίνεται η διαφορά. Κατανάλωση σε κλασικές διαδρομές με ίδιο ρυθμό όπως πριν το remap είναι ή ίδια ή 0.1-0.2 αυξημένη.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το αρχείο δεν ανοίγει, θέλει password....
Redmi Note 2 via Tapatalk
Δεν ξέρω γιατί δεν στο ανοίγει, δεν είναι κλειδωμένο το αρχείο.
Το lag έχει μειωθεί και όπως είπε η συνοδηγός το αμάξι είναι πιο ανάλαφρο :P. Τραβάει καλύτερα από το 0 σε όλα τα πρόγραμματα. Ακόμη και στο Eco pro έγινε πιο ευκολοδήγητο.
Σε γενικές γραμμές προσωπικά οδηγώ στο comfort στο 90% των περιπτώσεων. Βγαίνω εθνική καθημερινά κ θέλω να έχω κάποια απόκριση για προσπέραση κ αποφυγή περίεργων αγουροξυπνημενων οδηγών. Γι'αυτο και επόμενη κίνηση είναι coding να μπει default το comfort καθώς και διαφορά αλλά που έχω στο μυαλό.
Τέλος το remap το κάνουν αρκετοί πλέον. Chiptronic, tmg, και άλλοι που επικοινώνησα το κάνουν. Από όσους βρήκα (σίγουρα όχι όλοι όσοι το κάνουν) microchips και chiptronic προσφέρουν και δυναμό μέτρηση. Προσωπικά το παιδί στη microchips με ενέπνευσε να πάω. Ο καθένας καλό είναι να κάνει μια έρευνα διότι αυτός που εμένα μου κάνει στον άλλο να φαίνεται κάπως.
Πάντως το προτείνω Φούλ το remap. Σε όλο το φάσμα των στροφών φαίνεται η διαφορά. Κατανάλωση σε κλασικές διαδρομές με ίδιο ρυθμό όπως πριν το remap είναι ή ίδια ή 0.1-0.2 αυξημένη.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Σαφώς και χρειάζεται έρευνα αγοράς και ο βασικότερος λόγος που περίμενα ένα χρόνο για το remap είναι ότι ήθελα να το κάνω στην Ελλάδα και σε δυναμόμετρο (το θεωρώ απαραίτητο) ώστε ό,τι και να συμβεί να έχω κάποιον υπεύθυνο κοντά μου. Είχα και εγώ τηλεφωνική επικοινωνία με την Γιώργο και σχημάτισα πολύ θετική εντύπωση. Στα καπάκια έκανες εσύ το remap με τα αποτελέσματα που ανέβασες (σε βενζίνη έχει φτιάξει ήδη 3-4 αυτοκίνητα με εξίσου θετικό feedback από τους κατόχους) οπότε προσωπικά έχω καταλήξει.
Επίσης πιστεύω ότι επειδή πλέον η ροπή είναι καλύτερη σε όλο το φάσμα, με παρόμοια οδήγηση με πριν θα είναι λίγο πιο οικονομικό. Αν το πατάς λογικό να κάψει παραπάνω.
Το θέμα αξιοπιστίας δεν σε προβληματίζει;
Στη βενζίνη να καταλάβω οτι για λόγους marketing έχουν πνιγμένο το μοτέρ (χαρακτηριστικό παράδειγμα το 114i που απο 104 ίππους φτάνει στους 200 όπως και το 116i και 118i). Στο diesel όμως δεν υπάρχει κάποια έκδοση με ίδιες προδιαγραφές κινητήρα και παραπάνω ίππους.
Επίσης η ποιότητα diesel που έχουμε δεν ειναι και η καλύτερη. Περισσότερα άλογα μεγαλύτερο ζόρι για την αντλία που ακομα και με μαμά νούμερα δεν ειναι λίγες οι περιπτώσεις που βγαίνουν off λόγω κακής ποιότητας diesel.
Οτι δεν σπάει το μοτέρ δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχει επιβάρυνση στα περιφερικα τμήματα που ειδικά στα diesel δεν ειναι και οικονομικά.
Η τιμή παντως ειναι καλή.
Καλα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα
Σε όλα τα σύγχρονα turbo μοτέρ (είτε diesel είτε βενζίνης) τα περιθώρια για ασφαλή βελτίωση είναι μεγάλα γιατί πολύ απλά οι κατασκευαστές φροντίζουν να τα ρυθμίσουν 110% safe μιας και οδηγούνται σε εντελώς διαφορετικές συνθήκες, από εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους και με διαφορετικές ποιότητες καυσίμων, ενώ πολύ σπουδαίο ρόλο παίζει η κατανάλωση και οι ρύποι. Άρα το τελικό αποτέλεσμα είναι ένας βέλτιστος συνδυασμός αξιοπιστίας, οικονομίας, απόδοσης.
Στον 1.6 diesel δεν υπάρχει άλλη έκδοση δυνατότερη (γιατί υπήρχε και το 114d στα 95 άλογα), όμως ο 2.0 diesel βγαίνει σε 116-150-190 άλογα. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο 1.6 δεν μπορεί να πάρει με ασφάλεια 25 άλογα και 6-7 κιλά ροπή (γιατί η πραγματική ιπποδύναμη του μοτέρ είναι 127-128 άλογα).
Για τα καύσιμα τα πράγματα είναι γνωστά, σε γενικές γραμμές η ποιότητα του diesel στην Ελλάδα έχει βελτιωθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια και αν προσέχεις πού βάζεις οι κίνδυνοι ελαχιστοποιούνται (το αυτό ισχύει και για τα βενζινοκίνητα turbo βελτιωμένα ή μη που χρειάζονται καλό καύσιμο).
Σίγουρα η επιβάρυνση στα περιφερειακά τμήματα είναι μεγαλύτερη αλλά αν δεν πας συνέχεια με την ταυτότητα στο στόμα και ακολουθείς κάποιους βασικούς κανόνες χρήσης και συντήρησης (όπως σε όλα τα turbo) θεωρώ ότι η αξιοπιστία δεν επηρεάζεται ιδιαίτερα.
Σου αύξησε και τον κόφτη στροφών από 4200 περίπου σε 4500;
Σου αύξησε και τον κόφτη στροφών από 4200 περίπου σε 4500;
Εκεί που ήταν παρέμεινε δλδ γύρω στις 5000
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν ξέρω γιατί δεν στο ανοίγει, δεν είναι κλειδωμένο το αρχείο.
Το έχει ανοίξει άλλος το αρχείο;; Δεν ανοίγει στο κινητό μου....
Redmi Note 2 via Tapatalk
Το έχει ανοίξει άλλος το αρχείο;; Δεν ανοίγει στο κινητό μου....
Redmi Note 2 via Tapatalk
Εγώ. Το ανοίγει στον browser. iPhone 6 iOS 9.3.4
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εγώ. Το ανοίγει στον browser. iPhone 6 iOS 9.3.4
Sent from my iPhone using Tapatalk
Thanks.... Τελικά από το Tapatalk δεν το κατέβαζε σωστά το αρχείο, από browser άνοιξε....
Redmi Note 2 via Tapatalk
Κι εγώ το άνοιξα, από υπολογιστή.
mitsos_chania
05-09-16, 13:04
Ευχαριστώ για τις info, λογικά αν θέλει κάποιος την απόκριση και την απόδοση του sport στο dsc off mode θα πρέπει να περαστούν οι ρυθμίσεις του sport mode και στο comfort mode. Οπότε βγάζοντας τα ηλεκτρονικά off θα έχει τον χάρτη του sport mode. Βέβαια έτσι χαραμίζεις έναν χάρτη (θα υπάρχει μόνο το eco pro και το sport που θα είναι ίδιο με το comfort αλλά με πιο ελαφρύ τιμόνι) αλλά προσωπικά στην πόλη έχω συνήθως το eco pro (η default επιλογή) και εκτός πάντα το sport (δεν χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ το comfort).
κανονικα η default επιλογη δεν ειναι το comfort?
Στην 116d είναι το eco pro, στις βενζινοκίνητες είναι το comfort.
Thanks.... Τελικά από το Tapatalk δεν το κατέβαζε σωστά το αρχείο, από browser άνοιξε....
Redmi Note 2 via Tapatalk
Θα το κοιτάξω να δω μήπως πρέπει να γίνει κάποια αναβάθμιση thumb
Απο καιρό σε καιρό το tapatalk έχει θεματάκια με τα αρχεία τα οποία λύνονται με επόμενο update.
Επίσης τσέκαρε και στην συσκευή σου αν έχεις την τελευταία έκδοση του tapatalk thumb
mitsos_chania
05-09-16, 15:58
Στην 116d είναι το eco pro, στις βενζινοκίνητες είναι το comfort.
Εμενα που ειναι 116d το default ειναι το comfort.αλλαζει αυτο να μπει default το eco pro?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Έχεις το 116d f20 lci? Ίσως το eco pro να είναι default μόνο στις efficient dynamics εκδόσεις. Στα προ-facelift η 116d έβγαινε μόνο σε efficient dynamics έκδοση. Με coding αλλάζει.
Πραγματικά απορώ πως την παλεύετε με το Eco Pro. Στις βενζινοκίνητες είναι χαλαρά το χειρότερο mode. Εξακριβωμένα η "οικονομία" που κάνεις είναι τόσο μηδαμινή που δεν αξίζει να νιώθεις ότι οδηγείς ένα αυτοκίνητο 80 αλόγων.
Συμφωνω με vded
Εγω που ειμαι στα 200 ατια κ εχει αναβαθμιστει κ το eco
Ουτε καν
Σε μαμα μοτερ ουτε κατα διανοια
Εχω παρατηρησει δε οτι σε καθημερινη απλη χρηση
Καιει το ιδιο με comfort
Ισως σε ταξιδι-νανουρισμα υπαρχει καποιο οφελος αλλα
Οι αντιδρασεις κ οι επιταχυνσεις πανε βροντο
Eco Pro και Start Stop απλα "τερτιπια" του Marketing.
Συμφωνώ ότι στο eco pro το αμάξι είναι πολύ νωθρό αλλά στις καθημερινές αστικές μετακινήσεις τι να την κάνεις την ακαριαία απόκριση και το βαρύ τιμόνι. Σε βάζει και σε mood χαλαρής και οικονομικής οδήγησης ενώ στο sport πχ είσαι περισσότερο στην πρίζα και σε τρώει το δεξί πόδι. Για να δεις διαφορά στο eco pro πρέπει να προσαρμοστείς σε αυτό γιατί αν οδηγάς νευρικά (όπως οι περισσότεροι) θα καις παραπάνω από το comfort ή το sport. Έχεις και πιο ελαφρύ τιμόνι. Εντός πόλης πάντως σίγουρα υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση, η οποία μεγαλώνει όσο εφαρμόζεις τις βασικές αρχές του eco driving.
Εκτός βέβαια πάντα sport.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.