Επιστροφή στο Forum : [E46] Μετατροπή από 2.0 valvetronic σε 330ci (reborn)
Καλησπερα παιδες. Τα είχα βάλει κάτω πριν αρκετά χρόνια το θέμα... και λόγω κρίσης έμεινα στην θεωρία...
1. Γνωριζει καποιος μια ολικη μετατροπη (ψαλιδια, φρενα εγκεφαλος κτλ) μαζι με το μοτερ απο 2.0 σε 3.0 ποσο θα κοστίσει;
2. Στην Αθηνα υπαρχει καποιος καλος;
3. Θα εχω προβλημα να αλλαξω τον αρ. κυκλοφοριας αφου γινει η μετατροπη; (να το δηλωσω δηλ σαν 3λιτρο;)
Ευχαριστω για τον χρονο σας εκ των προτερων :popcorn:
Nα το δηλωσεις ναι θα υπάρχει πρόβλημα δυστυχώς... :(
Nα το δηλωσεις ναι θα υπάρχει πρόβλημα δυστυχώς... :(
Γιατι ομως απο τι στιγμη που θα σκαω και περισσοτερα φραγκα στο "κρατος"; Για τα υπολοιπα τιμες κτλ τι παιζει; Θυμαμαι το 2009 που το "κοιτουσα" μια ολικη μετατροπη κοστιζε περιπου 6-6,500 ευρω
Δεν υπάρχει λογική και γιατί στο ελληνικό κράτος... :(
Κομπλέ λογικά με κάνα 3άρι την κάνεις, όταν ολόκληρο αμάξι τρακαρισμένο έχει 3.500 https://www.car.gr/parts/view/2373104/
Αν δεν μπορείς να το δηλώσεις όμως δεν νομίζω ότι έχει κάποια αξία να κάνεις τέτοια ενέργεια...
Καλύτερα πούλα το δικό σου,βάλε και τα λεφτά της μετατροπής και πάρε ένα γνήσιο 330 :original:
Δεν υπάρχει λογική και γιατί στο ελληνικό κράτος... :(
Κομπλέ λογικά με κάνα 3άρι την κάνεις, όταν ολόκληρο αμάξι τρακαρισμένο έχει 3.500 https://www.car.gr/parts/view/2373104/
Χωρις τα εργατικα φανταζομαι ετσι; Ειναι μεγαλο το ρισκο με τους μπατσους; Και αν γνωριζεις φιλε εσυ η καποιο αλλο παιδι κανα καλο συνεργειο στην Αθηνα που να εχει ξανακανει την ιδια δουλεια; Για εναν στον Αγ, Στεφανο ειχα διαβασει παλια δε θυμαμαι ονομα
Αν δεν το δηλώσεις, πολύ απλά κυκλοφορείς παράνομα. Οπότε, σε περίπτωση που σε πιάσουν θα σου κόψουν τον κ@λο..
Αν δεν το δηλώσεις, πολύ απλά κυκλοφορείς παράνομα. Οπότε, σε περίπτωση που σε πιάσουν θα σου κόψουν τον κ@λο..
Ησουν κατατοπιστικοτατος... :) Αλλα το παιδι απο πανω ειπε οτι δεν θα μπορω να το δηλωσω κ μου φαινεται περιεργο γιατι;
Χωρις τα εργατικα φανταζομαι ετσι; Ειναι μεγαλο το ρισκο με τους μπατσους; Και αν γνωριζεις φιλε εσυ η καποιο αλλο παιδι κανα καλο συνεργειο στην Αθηνα που να εχει ξανακανει την ιδια δουλεια; Για εναν στον Αγ, Στεφανο ειχα διαβασει παλια δε θυμαμαι ονομα
Mε τα εργατικά φαντάζομαι εγω... Οταν 5.500 έχει 330 έτοιμο https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6376179/ (δεν το ξέρω το αμάξι, αλλά δείχνει πλήρες) δεν αξίζει να μπλέκεις με μετατροπές και ιδιαίτερα κάτω απο αυτό το καθεστώς.
Για το ρίσκο ούτε συζήτηση! Όπως είπε και ο φίλος απο πάνω...
Το συνεργείο που λες στον Άγιο Στέφανο είναι μάλλον ο Τσούτρας.
Αλλα το παιδι απο πανω ειπε οτι δεν θα μπορω να το δηλωσω κ μου φαινεται περιεργο γιατι;
compactM3 άλλαξε τίποτα? :original: :thnx:
Mε τα εργατικά φαντάζομαι εγω... Οταν 5.500 έχει 330 έτοιμο https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6376179/ (δεν το ξέρω το αμάξι, αλλά δείχνει πλήρες) δεν αξίζει να μπλέκεις με μετατροπές και ιδιαίτερα κάτω απο αυτό το καθεστώς.
Για το ρίσκο ούτε συζήτηση! Όπως είπε και ο φίλος απο πάνω...
Το συνεργείο που λες στον Άγιο Στέφανο είναι μάλλον ο Τσούτρας.
Μου αρεσει εξωτερικα πολυ η μπεμπα μου και οσα 3λιτρα κουπε εχω δει (μερικα ηταν αρκετα ακριβα ειδικα για την εποχη) δεν μου αρεσαν εμφανισιακα... Γιαυτο κ σκεφτομαι τη μετατροπη. Με προβληματισε το οτι δεν θα μπορω να το δηλωσω...
Κατι ακομα, αφου το σασι ε46 σηκωνει και το 2.2 και το 3λιτρο μοτερ, γιατι να μη γινεται να το δηλωσεις το αμαξι σαν 3λιτρο; Περιεργο μου φαινεται
Πάρε ένα 330 και είσαι οκ μην μπλέκεις .
compactM3 άλλαξε τίποτα? :original: :thnx:
Οχι δεν αλλαξε τιποτα προς το παρον.
Παρακολουθω την συζητηση, απλα αν αρχισω παλι να λεω οτι δεν μπορει να το δηλωσει, οτι θεωρειτε κακουργημα γιατι ειναι φοροδιαφυγη, οτι δεν περναει ΚΤΕΟ πλεον, οτι θεωρειτε ανασφαλιστος σε περιπτωση ατυχηματος και ολα οσα εχουμε πει, καποιοι θα με πουν παλι γραφικο.......
Να σας αποκαλυψω οτι εχω καταθεσει στο υπουργειο οικονομικων και μεταφορων ολοκληρο φακελο με προταση αλλαγης της νομοθεσιας, που συνταξαμε μαζι με τον ΔημητρηςΜ3, και το εχουμε δωσει και σε βουλευτες.
Καποια στιγμη ειχα ρωτησει αν και ποσοι θελουν να δηλωσουν αλλαγη κινητηρα, να παμε με υπογραφες και οχι δυο γραφικοι τυποι .....
Εγω και ο Δημητρης βαλαμε τα μουτρα μας μπροστα με ονοματεπωνυμο και προσωπικα στοιχεια.
Σημερα που μιλησα με το υπουργειο παλι, μου ειπαν οτι λογο του χαμου που γινεται με την συμφωνια, ενω εχει προωθηθει στους αρμοδιους, και αναγνωριζουν το προβλημα, δεν βλεπουν λογο γιατι να μην γινει, απλα δεν εχουν ζητησει ενημερωση που βρισκεται η κατασταση.
Με διαβεβαιωσαν οτι θα με ενημερωσουν εντος της εβδομαδας.
Εγω ειμαι αισιοδοξος απο την σταση και τα λεγομενα του ανθρωπου που παρελαβε τον φακελο, αλλα το οτι μονο εγω και ο Δημητρης ασχολουμαστε με το θεμα, με προβληματιζει το κατα ποσο καποιος καρεκλοκενταυρος δεινοσαυρος του μεταφορων θα μας παρει στα σοβαρα για ενα θεμα που εχει προκυψει με δαχτυλο των εμπορων και αντιπροσωπων αυτοκινητων.....
Ισως αν καποιοι πιεζαν κι αυτοι ειτε τις υπηρεσιες της περιοχης τους, ειτε βουλευτες, ειτε οποιον μπορουν τελος παντων, Ή φτιαχναμε ενα κειμενο με υπογραφες και περιγραφες του τι θελει να δηλωσει ο καθενας, τοτε σιγουρα θα μας επαιρναν στα σοβαρα πολυ πιο γρηγορα γιατι παταμε εκει που ποναει......
ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΕΣΟΔΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ και θα κανουμε κι εμεις σωστα και νομιμα το κεφι μας οπως σε ΚΑΘΕ αλλη χωρα της ευρωπης....
οποιος ενδιαφερεται, απανταει σε μενα ή στον ΔημητρηςΜ3....
Κατι ακομα, αφου το σασι ε46 σηκωνει και το 2.2 και το 3λιτρο μοτερ, γιατι να μη γινεται να το δηλωσεις το αμαξι σαν 3λιτρο; Περιεργο μου φαινεται
το μοτερ εχει και κωδικους επανω που λενε τι ειναι..... στο ΚΤΕΟ αυτα πλεον ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ !!!
μοτερ χωρις κωδικους, το στελνουν υπουργειο............
Οχι δεν αλλαξε τιποτα προς το παρον.
...
:thnx::thnx::thnx::thnx:
Πάντως εγώ δεν νομίζω να τίθεται θέμα "γραφικότητας". Επειδή λέμε την αλήθεια που είναι δυσάρεστη, είμαστε και γραφικοί?
Απο εμένα προσωπικά και δημόσια συγχαρητήρια για την προσπάθεια σας να ευαισθητοποιήσετε τις αρμόδιες αρχές και μακάρι να γίνει κάτι.
Είναι πολλές φορές που παραπονούμαστε εμείς και οι γείτονες που στο δρόμο μπροστά απο το σπίτι μας έχει ανοίξει μια λακούβα, αλλά δεν παίρνει και κανείς ένα τηλέφωνο να το αναφέρει στις αρμόδιες αρχές.Γι'αυτό και η λακούβα μένει εκεί δεκαετίες... thumb
CompactM3 Μπράβο για την προσπαθεια ελπιζω να καρποφορίσει. Ευχαριστω κ για τις απαντησεις φιλε
ΔημήτρηςΜ3
20-05-15, 21:50
Το κακο ειναι οτι ειμαστε δυο άτομα !!!!
Που τουλάχιστον φαίνονται πιστεύω ειναι και αλλα άτομα το γιατι δε θέλουν
Να φανούν ειναι δικο τους θέμα !!
Η παροιμία λεει η ισχύς έν τη ενωση!!!
Αν καταφέρουμε να αλλάξουμε τη νομοθεσία τότε μπορουμε να κανουμε τα πάντα !
Βοήθεια φιλοι !!
Δηλαδη ρε παιδες τοσα παιδια (και απο το forum και απο αλλα που εχω δει) τα οποια εχουν προβει σε αναλογη μετατροπη, τοσα χρονια κυκλοφορουν παρανομα;
Αν θυμάμαι καλά, με την ισχύουσα νομοθεσία επιτρέπεται αλλαγή κινητήρα +- 20%από τα κυβικά του κινητήρα που έχει το αυτοκίνητο και με την προϋπόθεση εργοστασιακά να έβγαινε τέτοιος κινητήρας για το συγκεκριμένο μοντέλο.
katsaraios
20-05-15, 22:45
Δηλαδη ρε παιδες τοσα παιδια (και απο το forum και απο αλλα που εχω δει) τα οποια εχουν προβει σε αναλογη μετατροπη, τοσα χρονια κυκλοφορουν παρανομα;
Οποιος προλαβε τα προηγουμενα χρονια το δηλωσε,τωρα η δεν το δηλωνουν η δεν κανουν μετατροπη αν ξερουν οτι δεν μπορει να δηλωθει.
Διαλεγεις και παιρνεις..
Κατι ακομα ρε παιδια... σε μαντραδες που βλεπω αγγελιες και γραφουν πχ Μ3 - μετατροπη, δηλαδη αυτοι τι ειναι παρανομοι; Δεν το καταλαβαινω. Πείτε με noobα :)
Δηλαδη ρε παιδες τοσα παιδια (και απο το forum και απο αλλα που εχω δει) τα οποια εχουν προβει σε αναλογη μετατροπη, τοσα χρονια κυκλοφορουν παρανομα;
οποιος προλαβε μεχρι το 2009 που αλλαξε ο Στυλιανιδης με υπουργικη αποφαση την νομοθεσια. μετα κανενας δεν μπορει, μεταξυ αυτων κι εγω που εχω ενα αυτοκινητο στο υπογειο εδω και 17 μηνες........
Αν θυμάμαι καλά, με την ισχύουσα νομοθεσία επιτρέπεται αλλαγή κινητήρα +- 20%από τα κυβικά του κινητήρα που έχει το αυτοκίνητο και με την προϋπόθεση εργοστασιακά να έβγαινε τέτοιος κινητήρας για το συγκεκριμένο μοντέλο.
25% σε κυβισμο ΚΑΙ ιπποδυναμη..... ή και στα δυο....
ακομα και να εβγαινε με αυτο τον κινητηρα, αν το αυτοκινητο ηταν για παραδειγμα 1600, δεν μπορεις να το κανεις 3000 κυβικα αν δεν παρεις εγγραφη εγκριση απο το εργοστασιο κατασκευης ή τον επισημο αντιπροσωπο αυτου στην Ελλαδα..... (εκτος απο Subaru kai Toyota, ρε δεν το δινουν με τιποτα, μαντεψτε γιατι)
Κατι ακομα ρε παιδια... σε μαντραδες που βλεπω αγγελιες και γραφουν πχ Μ3 - μετατροπη, δηλαδη αυτοι τι ειναι παρανομοι; Δεν το καταλαβαινω. Πείτε με noobα :)
γιατι δεν τον ρωτας τι ειναι δηλωμενο στην αδεια ?
Εμενα δηλαδη που ειναι 2λιτρο, δεν με "πιανει" το +20%
εχει δεκα μερες που ξεκινησα μαζι με φιλο την ολη αυτη γραφειοκρατια για να δηλωσει το μοτερ μιας και ειναι και αυτος παρανομος μετα την μετατροπη που εκανε και θελησα να τον συνοδεψω σε ολη αυτη την ιστορια για να διαπιστωσω και εγω τις απαντησεις που θα επερνε απο γραφειο συγκοινωνιων και κτεο.το μοτερ 2000 και με την μετατροπη στις 3000 παρανομος εδω και εναμιση χρονο παμε στο γραφειο συγκοινωνιων θεσσαλονικης για τις πρωτες ερωτησεις που ειχαμε στο τι χρειαζεται για να δηλωθει.η απαντηση που πηραμε ηταν οτι καταρχην η μετατροπη που θα γινει θα πρεπει το συγκεκριμενο σκαφος να βγαινει και σαν εργοστασιακο με το μοτερ που θελεις να δηλωσεις και η αλλαγη δικαιολογει αποκλιση 20% απο το μοτερ που ηδη υπαρχει στο αυτοκινητο.επισης κανενα αδηλωτο και κανενα παρανομο δεν μπορει να περασει νομιμα κτεο αφου πλεον ολα τα κτεο ειναι ονλαιν με καμερα και βαση με τα λεγομενα ενος πολυ καλου μου φιλου που ειναι και ιδιοκτητης κτεο πλεον η πρωτη κινηση που εχουν εντολη να κανουν ολα τα κτεο ειναι πρωτα εξακριβωση στοιχειων του πλαισιου αυτοκινητου και μετα προχωρα ο ελεγχος αν δεν ειναι πειραγμενο.αυτα ειναι βαση νομου αυτα λεει το γραφειο συγκοινωνιων αυτα λεει το κτεο τωρα αν καποις θελει να κυκλοφορει παρανομος και αν εχει το παραθυρακι να κανει το παρανομο νομιμο αυτο ειναι αλλη ιστορια.και επειδη κανεις δεν θελησε να κανει μετατροπη και να παρκαρει το αμαξι σε ενα γκαραζ και επειδη σχεδον ελαχιστοι ειναι αυτοι που το δηλωνουν μιας και οι περισσοτεροι δεν το μπορουν γτ δεν εχουν το δικαιωμα λογο υπερκυβισμου για μενα δεν αξιζει καν ουτε σαν σκεψη η λυση του παρανομου μοτερ.τα τριλιτρα πλεον η τιμη στην αγορα τους ειναι εξευτελιστικη πουλησε αυτο που εχεις και αν βαλεις και τα λεφτα που θα εδινες για την αλλαγη μοτερ πανε βρες ενα 330 ετοιμο και νομιμο.εκει βεβαια εχουμα αλλα με τελη κυκλοφοριας στα 800+ αλλα για μενα καλυτερα νομιμος με ενα νομιμο ταπεινο 1600 παρα παραμονος με ενα τριλιτρο
εχει δεκα μερες που ξεκινησα μαζι με φιλο την ολη αυτη γραφειοκρατια για να δηλωσει το μοτερ μιας και ειναι και αυτος παρανομος μετα την μετατροπη που εκανε και θελησα να τον συνοδεψω σε ολη αυτη την ιστορια για να διαπιστωσω και εγω τις απαντησεις που θα επερνε απο γραφειο συγκοινωνιων και κτεο.το μοτερ 2000 και με την μετατροπη στις 3000 παρανομος εδω και εναμιση χρονο παμε στο γραφειο συγκοινωνιων θεσσαλονικης για τις πρωτες ερωτησεις που ειχαμε στο τι χρειαζεται για να δηλωθει.η απαντηση που πηραμε ηταν οτι καταρχην η μετατροπη που θα γινει θα πρεπει το συγκεκριμενο σκαφος να βγαινει και σαν εργοστασιακο με το μοτερ που θελεις να δηλωσεις και η αλλαγη δικαιολογει αποκλιση 20% απο το μοτερ που ηδη υπαρχει στο αυτοκινητο.επισης κανενα αδηλωτο και κανενα παρανομο δεν μπορει να περασει νομιμα κτεο αφου πλεον ολα τα κτεο ειναι ονλαιν με καμερα και βαση με τα λεγομενα ενος πολυ καλου μου φιλου που ειναι και ιδιοκτητης κτεο πλεον η πρωτη κινηση που εχουν εντολη να κανουν ολα τα κτεο ειναι πρωτα εξακριβωση στοιχειων του πλαισιου αυτοκινητου και μετα προχωρα ο ελεγχος αν δεν ειναι πειραγμενο.αυτα ειναι βαση νομου αυτα λεει το γραφειο συγκοινωνιων αυτα λεει το κτεο τωρα αν καποις θελει να κυκλοφορει παρανομος και αν εχει το παραθυρακι να κανει το παρανομο νομιμο αυτο ειναι αλλη ιστορια.και επειδη κανεις δεν θελησε να κανει μετατροπη και να παρκαρει το αμαξι σε ενα γκαραζ και επειδη σχεδον ελαχιστοι ειναι αυτοι που το δηλωνουν μιας και οι περισσοτεροι δεν το μπορουν γτ δεν εχουν το δικαιωμα λογο υπερκυβισμου για μενα δεν αξιζει καν ουτε σαν σκεψη η λυση του παρανομου μοτερ.τα τριλιτρα πλεον η τιμη στην αγορα τους ειναι εξευτελιστικη πουλησε αυτο που εχεις και αν βαλεις και τα λεφτα που θα εδινες για την αλλαγη μοτερ πανε βρες ενα 330 ετοιμο και νομιμο.εκει βεβαια εχουμα αλλα με τελη κυκλοφοριας στα 800+ αλλα για μενα καλυτερα νομιμος με ενα νομιμο ταπεινο 1600 παρα παραμονος με ενα τριλιτρο
Ευχαριστω φιλε. Για Μ3 ποσο ειναι το χρόνο τα τελη κυκλοφοριας; τι αλλο πληρωνεις περαν αυτου; (για οποιον εχει Ε46 Μ3 εννοω)
Christopherk
21-05-15, 01:02
Ευχαριστω φιλε. Για Μ3 ποσο ειναι το χρόνο τα τελη κυκλοφοριας; τι αλλο πληρωνεις περαν αυτου; (για οποιον εχει Ε46 Μ3 εννοω)
αν μπαίνεις στην λογική πόσα θα πληρώνω τέλη πόσα service θέλει άστο μην το σκέφτεσαι καν..
Το προβλημα με τα αδηλωτα ειναι και το οτι σε σοβαρο ατυχημα η ασφαλεια ΔΕΝ σε καλυπτει.
Moufas E46
21-05-15, 08:04
εγω ειμαι υπερ των αδηλωτων γιατι αν τα βαλεις κατω ποσα θα πληρωσεις σε τελη κυκλοφοριας για ενα 3λιτρο και υπολογισεις την αξια που εχει το αυτοκινητο αλλα και την μηδενικη μεταπωληση λογω κυβισμου ακομα και αν σε πιασουν και στο κατασχεσουν παλι κερδισμενος θα σαι απο αυτα που θα εχεις γλυτωσειthumb
Παιδιά οι μετατροπές τέλος δεν συμφέρει είσαι παντα μες το άγχος μη σε σταματήσουν πάντα προβλήματα όλο και κάτι δεν θα ταιριάζει. Δεν είναι τα πράγματα όπως παλιά!! Γνώμη μου πάντα φυσικά
Akis 330Ci
21-05-15, 10:33
Kαλημέρα κύριοι!
Απότι βλέπω με όλες τις απαντήσεις γύρω από την νομοθεσία δήλωσης κυβικών ,του γκρεμίσαμε το όνειρο του παιδιού! :th_Laie_67-1:
Καταρχάς μπράβο στους compact m3 & Δημήτρης m3 που πήραν τη πρωτοβουλία και έκαναν μια πρώτη 'κρούση' στο αρμόδιο υπουργείο.:warriorsmiley:
Στο θέμα μας τώρα, εφόσον το αυτοκίνητο σου είναι ήδη 2000cc ΑΡΑ εφόσον είναι αληθή όλα αυτά που είπαν τα παιδιά περί 25% μπορείς νόμιμα να φτάσεις τα 2666cc, πράγμα που σημαίνει πως εφόσον σου αρέσει το αυτοκίνητο του ,δε θες να το δωσεις, και το θες 6κύλινδρο, πάνε πάρε ενα Μ54Β25 δηλαδή το 2.5 με τα 192άλογα, και πέτα ενα κομπρέσσορα να πας στα 300άλογα. Άρα , και το αμάξι θα κρατήσεις, και την κ@υλάντα σου θα κάνεις με το 6κύλινδρο. Και πλεον δυομισάρια βρίσκεις παντού και πάμφθηνα...αυτό! Τελείως μπακαλίστικος υπολογισμός αλλά αξίζει να το σκεφτεί.. :thumbsup:
ghost-rider
21-05-15, 10:46
Πως γίνεται το 2666?
To λογαριάζεις 2100+ το βαλβετρόνικ?
2.000 x 1,25= 2.500.
Άρα μέχρι 2.500.
Πλέον έχει όμως και το + 0,25 στην ιπποδύναμη.
143 x 1,25 = 178,75
Άμα έχει 150 κάνει 187,50.
Όπως και να έχει επί της ουσίας μόνο το 2,2 μπορεί να δηλώσει.
Akis 330Ci
21-05-15, 11:18
Πως γίνεται το 2666?
To λογαριάζεις 2100+ το βαλβετρόνικ?
2.000 x 1,25= 2.500.
Άρα μέχρι 2.500.
Πλέον έχει όμως και το + 0,25 στην ιπποδύναμη.
143 x 1,25 = 178,75
Άμα έχει 150 κάνει 187,50.
Όπως και να έχει επί της ουσίας μόνο το 2,2 μπορεί να δηλώσει.
Απλά πάτησα +25% στο κομπιουτεράκι. Αλλά την ιπποδύναμη τη ξέχασα!
Οπότε..τι να πω σωστά, μέχρι 2.2
:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn::popcorn:
Akis 330Ci
21-05-15, 11:37
:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn::popcorn:
Ακριβώς αυτό...
giorgak_IS
21-05-15, 12:25
εγω ειμαι υπερ των αδηλωτων γιατι αν τα βαλεις κατω ποσα θα πληρωσεις σε τελη κυκλοφοριας για ενα 3λιτρο και υπολογισεις την αξια που εχει το αυτοκινητο αλλα και την μηδενικη μεταπωληση λογω κυβισμου ακομα και αν σε πιασουν και στο κατασχεσουν παλι κερδισμενος θα σαι απο αυτα που θα εχεις γλυτωσειthumb
Το θεμα δεν ειναι οτι θα σου παρουν το αμαξι, αλλα το οτι θα εισαι κατηγορουμενος για φοροδιαφυγη, με οτι αυτο συνεπαγεται..thumb
dionisisM3
21-05-15, 13:08
απο την στιγμη που εισαι 2200 κυβικα εξακυλονδρος και θες να το κανεις 330 , εγω στην θεση σου δεν θα το δηλωνα , μιας και εξακυλινδρα και τα 2. πολλοι θα το δουνε λιγοι θα το καταλαβουν . ποσο μαλλον οι μπλε .
νομίζω πως μέσα στο όρια του 25% μπορείς να δηλώσεις μέχρι 2,5 λίτρα.
οι υπόλοιπες λύσεις είναι δια της πλαγίας οδού.
εγω ειμαι υπερ των αδηλωτων γιατι αν τα βαλεις κατω ποσα θα πληρωσεις σε τελη κυκλοφοριας για ενα 3λιτρο και υπολογισεις την αξια που εχει το αυτοκινητο αλλα και την μηδενικη μεταπωληση λογω κυβισμου ακομα και αν σε πιασουν και στο κατασχεσουν παλι κερδισμενος θα σαι απο αυτα που θα εχεις γλυτωσειthumb
οι υπολοιποι που πληρωνουν ειναι δηλαδη μαλακες....
ΔΕΝ θα στο κατασχεσουν ΑΠΛΑ, πας ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ.
Αν δε εμπλεκεις σε ατυχημα, ακομα και να μην φταις, ΠΑΣ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΑΝΑΣΦΛΑΛΙΣΤΟ ΚΑΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ.....
Επισης, ΔΕΝ περνας ΚΤΕΟ γιατι θα σε πιασουν και θα πας για ολα τα παραπανω ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΝΟΜΟ χωρις ΚΤΕΟ δεν μπορεις ουτε να το ασφαλισεις πλεον αλλα και ΟΥΤΕ να το πουλησεις......
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ?
απο εγκυρη πηγη και βαση απλων μαθηματικων το μονο που θα μπορεις να κανεις νομιμα ειναι να πας απο 2000 στα 2200 γτ ειπαμε δεν φτανει μονο το τι θελουμε εμεις να δηλωσουμε αλλα πρεπει και το υπαρχον σκαφος να βγαινει και απο το εργοστασιο με τα ιδια κυβικα επομενως για να δηλωθει 3λιτρο αυτο δεν γινεται ουτε στις ταινιες μονο με παρανομια.απο εκει και μετα πλεον βαση νομου το αδηλωτο μοτερ οχι απλα γινεται κατασχεση αυτοκινητου αλλα ο ιδιοκτητης κατηγορειται για φοροδιαφυγη και για κακουργημα και σε αυτο ειμαι τελειως σιγουρος γτ υπαρχει νομος πανω σε αυτο.
και για να να κλεισω με την δικη μου γνωμη πανω σε αυτο οποιος εχει γερη τσεπη τοτε ναι και 3 λιτρο και Μ3 κλπ αρκει να ειναι νομιμο..αν η τσεπη ειναι τρυπια τοτε δεν υπαρχει κανεις λογος να μιλαμε για παρανομια και κακουργημα και μενει στα κυβικα τα οποια θα μπορει να σηκωσει η τσεπη του....τι να κανουμε μπορει να αγαπαμε ολοι την bmw αλλα η γερμαναραδες εκαναν τσιγκουνιες και εβαζαν αλογα μονο στα 2λιτρα και πανω
dark knight
21-05-15, 22:54
τωρα το τι είναι ηθικο και δικαιο και τι αδικο(και από την πλευρα του κρατους και από την πλευρα των οδηγων που κανουν μετατροπες αδηλωτες) ,είναι πολύ μεγαλη ιστορια και εχει συζητηθεί πολλακις. γεγονος είναι ότι υπαρχουν αδηλωτες μετατροπες και θα υπαρχουν. κανοντας μια μετατροπή παιρνεις παντα τα ρισκα σου. μειωμένα σχετικα όταν η μετατροπή είναι από 6 κυλινδρο σε 6 κυλινδρο , εκτος αν παει καποιος σε Μ ή μοτερ με πιο πολλους κυλίνδρους που βγαζει ματι. μπορει να σε πιασουν αυριο μπορει και ποτε. σιγουρη λυση γνησιο και νομιμος, αλλα κερατατιατικα στο δικαιο κρατος, που ποτε δεν μπορεις να βασιστείς στο ότι θα μεινει στα σημερινα φορολογικα δεδομενα και δεν θα κινηθεί προς τα πανω....ιεραρχεις προτεραιότητες και προχωρας
dionisisM3
21-05-15, 23:03
Όλοι είμαστε υπαίτιοι και υπόλογοι των πράξεων μας . ας μην το κουραζουμε άλλο . άλλος γουσταρει να κυκλοφορεί αδηλωτος και εαν το πιάσουν να το πετάξει στα σκουπίδια . εμένα πιο πολύ με ενοχλεί ένας που δεν αποδίδει ΦΠΑ . παρα ένας που γουσταρει να κανει το κέφι και τρώει 500 ευρώ τον χρονο απο το κράτος μέσω του σήματος .
Leonidas_E39
21-05-15, 23:10
Η αλλη λυση ειναι.να.βαλει Μ52 με.διπλο βανος 150 αλογα, ανοιγμα το μοτερ και υπερκυβισμος στα 2800 ουτε γατα ουτε ζημια εχεις 200 αλογα εξακυλινδρα στο ποδι και νομιμοτατα.
σταλθηκε απο τον χειριστη σχοινοσυρμου!!!!!!
ΔημήτρηςΜ3
22-05-15, 01:01
Γι αυτο θα πάω να το κανω γερμανικό (αν δε καταφέρουμε κατι)και ας κουρεύονται εδω στον Ελλαδιστάν !
Παίδες λόγω δουλειάς δεν μπήκα καθόλου στο φόρουμ. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Άρα ξεχνάω την μετατροπή. Από την άλλη αφού μιλάμε για παρανομίες στο θέμα τροπέτο, τότε απορώ πως τόσες αγγελίες στο car.gr γράφουν πχ «πωλείται 330ci μετατροπή η Μ3 μετατροπη». Αυτούς δηλ δεν μπορεί να τους «πιασει» το κράτος που το φωνάζουν κιόλας; Η εχουν καποιες ακρες κ ουτε γατα ουτε ζημιά;
2. Υπάρχει περίπτωση να ανταλλάξω το δικό μου με μια Μ3 Ε46; Που απότι βλεπω –δυστυχως κιολας- κοιτάνε να τα ξεφορτωθούν πλεον. Αν είναι δυσκολη η απλη ανταλλαγη (για μαντρά εννοώ) τοτε πόσα παραπάνω παιζει να "σκάσω" μαζί και με το δικό μου αμάξι; Κοιταω αγγελιες κ βλεπω τιμές ακόμα και στα 13-14.000 ευρώ για Μ3 Ε46.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
ρε παιδια ο καθενας κανει οτι θελει.Αν θελει να ειναι παρανομος ας ειναι.
αν θελει να ειναι νομιμος ας ειναι.καθε μια επιλογη εχει τις επιπτωσεις της και
δεν μπορει κανενας να κρινει και δεν εχει το δικαιωμα να το κανει.μεγαλοι ανθρωποι ειμαστε.
το μοτερ εχει και κωδικους επανω που λενε τι ειναι..... στο ΚΤΕΟ αυτα πλεον ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ !!!
μοτερ χωρις κωδικους, το στελνουν υπουργειο............
εχω ενα σκαραβαιο του 63 , που στο μοτερ δεν αναγραφει κωδικους..αλλα ουτε και στην αδεια (ειναι κενο στα στοιχεια)..διοτι το μοτερ ειχε επιστραφει στην vw για ανακατασκευη και η νεα κασα, δεν φερει νουμερα.
στην συγκεκριμενη περιπτωση θα με στειλουν υπουργειο ?
εχω ενα σκαραβαιο του 63 , που στο μοτερ δεν αναγραφει κωδικους..αλλα ουτε και στην αδεια (ειναι κενο στα στοιχεια)..διοτι το μοτερ ειχε επιστραφει στην vw για ανακατασκευη και η νεα κασα, δεν φερει νουμερα.
στην συγκεκριμενη περιπτωση θα με στειλουν υπουργειο ?
οταν θα πας να περασεις ΚΤΕΟ θα τους ενημερωσεις και εκεινοι θα σε καθοδηγησουν.
να εχεις μαζι σου οτι χαρτια και τιμολογια εχεις απο την επισκευη του μοτερ, θα συμπληρωσεις τις αιτησεις στο υπουργειο και ολα καλα.
υπαρχει σχετικη εγκυκλειος και για αυτο, αλλα δεν ειμαι στον υπολογιστη του σπιτιου για να στην ανεβασω.
κοιτα στο site του www.yme.gr ή μπορεις να ρωτησεις σε ενα ΚΤΕΟ ή ΚΕΠ (αυτο μπορει να γινει και μεσω ΚΕΠ αν θυμαμαι καλα).
σε καθε περιπτωση, δεν τους ενδιαφερει το serial number του κινητηρα, αλλα να αναγραφεται ο τυπος (π.χ. S50B32S1) και ο κυβισμος.
Παιδες ρωτησα σημερα 2 μαντραδες (ο ενας φιλος φιλου μου) και εναν ασφαλιστη για τη μετατροπη σε 330 και ολοι ειπαν πως "το δηλωνεις κανονικα στο υπουργειο σαν 3λιτρο"....
Leonidas_E39
22-05-15, 22:28
Μαλλον εχουν μεινει στο παλιο καθεστως εκτος και αν παιζει κατι μεσω γνωριμιων και χαρτιλικωμα αλλιως δεν υπαρχει πιθανοτητα.
σταλθηκε απο τον χειριστη σχοινοσυρμου!!!!!!
Παιδες ρωτησα σημερα 2 μαντραδες (ο ενας φιλος φιλου μου) και εναν ασφαλιστη για τη μετατροπη σε 330 και ολοι ειπαν πως "το δηλωνεις κανονικα στο υπουργειο σαν 3λιτρο"....
τον τροπο σου το ειπαν γτ ο τροπος ειναι που μας ενδιαφερει το πως θα το δηλωσεις
αυτο το πηρα σημερα μεσω mail και εξηγει το τροπο αλλαγης κινητηρα και τα δικαιολογητικα που χρειαζονται για να ειναι νομιμο
Αρμόδια Υπηρεσία
Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης του τόπου κατοικίας του ενδιαφερομένου.
Προϋποθέσεις
1. α.Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογούμενη ισχύς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται από τις, για κάθε περίπτωση, ισχύουσες διατάξεις.
β. Να είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουργικά ορθή, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές και τους κανόνες της τέχνης, τοποθέτηση και συνεργασία του νέου κινητήρα, με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου.*
γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.*
δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.
ε.Προκειμένου για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας:
ι.) Το αυτοκίνητο με τονέο κινητήρα πρέπει να παρουσιάζει εκπομπές καυσαερίων ίσες ή μικρότερες από τα αντίστοιχα πρός το νέο κυλινδρισμό του όρια που προβλέπονταν από τις ισχύουσες κατά την ταξινόμηση του οχήματος διατάξεις**
ιι.) Θα αντικατασταθούν, σύμφωνα με έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου, που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κινητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης κ.λ.π, εφόσον στην έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, αναγράφονται τέτοιες προυποθέσεις.*
2. Στη περίπτωση αντικατάστασης των κινητήρων, περιλαμβάνεται και η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων, με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση του κυλινδρισμού του κινητήρα. Η διασκευή αυτή είναι επιτρεπτή.***
3. Επιτρέπεται η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης ύστερα από έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής των αυτοκινήτων ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής των αυτοκινήτων. Η ώς άνω διασκευή δε θεωρείται αντικατάσταση του κινητήρα.***
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η τοποθέτηση κινητήρα του ιδίου τύπου με αυτόν που αναγράφεται στον αριθμό κυκλοφορίας δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα
* Με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου
μηχανολόγου μηχανικού
** Με πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.
*** Για αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας απαιτείται και πιστοποιητικό καυσαερίων από το εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.
Απαιτούμενα δικαιολογητικά
● Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση (το παρόν έντυπο)
● 'Αδεια κυκλοφορίας του οχήματος
● Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα ή δελτίο παροχής υπηρεσιών τοποθέτησης αυτού
● Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα συμβεβλημένη με την αρμόδια Ν.Α. (Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί γνωστοποιείται στον ενδιαφερόμενο από την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών)
● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, στην οποία θα δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνεται ο τύπος του και ο αριθμός πλαισίου σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει
● Πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από την Δ/νση ΚΤΕΟ-Ελληνικό (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)
● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου-μηχανικού και του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες. (Απαιτείται για διασκευή κινητήρων ή συστημάτων του αυτοκινήτου)
● Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής. Μπορεί να υποβληθεί η σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου - μηχανικού, με την οποία θα προσδιορίζονται τα συστήματα του αυτοκινήτου, που ενδέχεται να απαιτείται η αντικατάστασή των, εφόσον επηρεάζονται από το νέο κινητήρα και θα υπολογίζονται οι επί των αξόνων επιπτώσεις του νέου κινητήρα. (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)
Διαδικασία
Διάρκεια έκδοσης της πράξης
Εξαρτάται από την αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Ν.Α.
Κόστος
Διάρκεια ισχύος
Για αόριστο χρόνο.
βασικά αν είχε δοθεί παλαιότερα η περιβόητη βεβαίωση από τη bmw για το επιτρεπτό της μετατροπής, το δηλώνεις κανονικά.
αυτή η βεβαίωση μου έλειπε όταν αντιμετώπισα το κράτος... γιατί δεν είχε ζητηθεί τέτοια βεβαίωση για Ε39 όταν η bmw δεχόταν να δώσει.
βασικά αν είχε δοθεί παλαιότερα η περιβόητη βεβαίωση από τη bmw για το επιτρεπτό της μετατροπής, το δηλώνεις κανονικά.
αυτή η βεβαίωση μου έλειπε όταν αντιμετώπισα το κράτος... γιατί δεν είχε ζητηθεί τέτοια βεβαίωση για Ε39 όταν η bmw δεχόταν να δώσει.
Οχι, ουτε αυτο δεχονται πια..........
Εγω πηγα με τον αριθμο εγκρισης τυπου αλλου ιδιου αυτοκινητου με την ιδια μετατροπη στο χερι, και ειπαν οτι δεν παιζει κανενα ρολο πλεον.
Οχι, ουτε αυτο δεχονται πια..........
Εγω πηγα με τον αριθμο εγκρισης τυπου αλλου ιδιου αυτοκινητου με την ιδια μετατροπη στο χερι, και ειπαν οτι δεν παιζει κανενα ρολο πλεον.
α περίφημα...
πέρυσι μέχρι τον αύγουστο μου το ζητούσαν για να κλείσουν το φάκελο.
Akis 330Ci
23-05-15, 10:09
Βλέποντας να λέει :
Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.
Άρα ένα E46 318 Μ43 με 1.895cc και 118ίππους δε μπορεί ούτε 2.200cc να δηλωθεί καθώς ο κυλινδρισμός βρίσκεται στα όρια του +25% (1895+25%=2368cc)ενώ η ιπποδύναμη ΌΧΙ! (118+25%=147hp) καθώς τα άλογα του 2200 είναι 170.
:shok: :shok: :shok: :shok:
οταν θα πας να περασεις ΚΤΕΟ θα τους ενημερωσεις και εκεινοι θα σε καθοδηγησουν.
να εχεις μαζι σου οτι χαρτια και τιμολογια εχεις απο την επισκευη του μοτερ, θα συμπληρωσεις τις αιτησεις στο υπουργειο και ολα καλα.
υπαρχει σχετικη εγκυκλειος και για αυτο, αλλα δεν ειμαι στον υπολογιστη του σπιτιου για να στην ανεβασω.
κοιτα στο site του www.yme.gr ή μπορεις να ρωτησεις σε ενα ΚΤΕΟ ή ΚΕΠ (αυτο μπορει να γινει και μεσω ΚΕΠ αν θυμαμαι καλα).
σε καθε περιπτωση, δεν τους ενδιαφερει το serial number του κινητηρα, αλλα να αναγραφεται ο τυπος (π.χ. S50B32S1) και ο κυβισμος.
η αντικατασταση μοτερ , εχει γινει την δεκαετια του 80 απο την επισημη vw.
η νεα κασα δεν αναγραφει τιποτα...παρα το σηματακι της vw. Επισης η αδεια δεν αναγραφει κωδικο-serial number και φυσικα δεν υπαρχουν τιμολογια.
Οταν λοιπον στην ιδια την αδεια δεν αναγραφει τιποτα...υποθετω πως και αλλο μοτερ ανευ αριθμου να εβαζα ..παλι ''νομιμος'' θα ημουν.
katsaraios
23-05-15, 12:30
Βλέποντας να λέει :
Άρα ένα E46 318 Μ43 με 1.895cc και 118ίππους δε μπορεί ούτε 2.200cc να δηλωθεί καθώς ο κυλινδρισμός βρίσκεται στα όρια του +25% (1895+25%=2368cc)ενώ η ιπποδύναμη ΌΧΙ! (118+25%=147hp) καθώς τα άλογα του 2200 είναι 170.
:shok: :shok: :shok: :shok:
Ουτε καν 2.0 lt m52 δεν δηλωνεται:thumbsdown:
savvas bmwdakias
23-05-15, 13:32
Valvetronik n42b20 που ειναι και πιο καινουριο μπορει να βαλει
ΔημήτρηςΜ3
23-05-15, 15:15
Οι λόγοι που εχουν αλλάξει τον νόμο ειναι καθαρά πελατειακή !!!!
Γεια σου ΕΛΛΑΔΑ !!!!
α περίφημα...
πέρυσι μέχρι τον αύγουστο μου το ζητούσαν για να κλείσουν το φάκελο.
αυτη ειναι η λιστα με τις παλιες εγκρισεις τυπου αλλαγης κινητηρα σε BMW.
αν και τους εχουν ολους, δεν μπορεις να τους χρησιμοποιησεις πια γιατι απλα δεν ισχυει πλεον αυτη η νομοθεσια και η υπηρεσια που τους εχει εκδοσει (ΚΤΕΟ Ελληνικου) απλα δεν υπαρχει πλεον.
Ολα αυτα τα αυτοκινητα εχουν παρει εγκριση τυπου και αδεια και κυκλοφορουν κανονικα και νομιμα.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.