Επιστροφή στο Forum : ροϊκή εξέλιξη κεφαλής Μ54Β30
για πείτε ρε συνάδελφοι γνωρίζετε κάποιον σοβαρό επαγγελματία που κάνει ροϊκή εξέλιξη σε καπάκια;
αφορά κεφαλή από Μ54Β30
Δεν είναι εύκολη η ερωτησή σου ....
Τεσπα ,στον Ηρακλή στην Αμφιθέας εχεις πάει ;
Και ο
Γιάννης Μάττης στην Καλλιθέα που δουλεύει με Σπανό Φλασκή και οχι μόνο.
φυσικά δεν είναι εύκολη...γι αυτό την έριξα εδώ.
άλλος ένας τομέας που στην ελλάδα είναι ψιλοανύπαρκτος.
απλά δεν με συμφέρει να στείλω το καπάκι σουηδία.
δώσε περισσότερες λεπτομέρειες γι αυτούς που μου λες γιατι δεν έχω ιδέα.
ψάχνωντας στο ιντερνετ βρήκα αυτόν: SUPERFLOW CENTER SEVNTALIS στο γαλάτσι
ξέρουμε κάτι;
Εχεις πμ.
Ελα τη Παρασκευή στη συναντηση (https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=24348) να τα πούμε και απο κοντα ,σε χάσαμε ;)
φυσικά δεν είναι εύκολη...γι αυτό την έριξα εδώ.
άλλος ένας τομέας που στην ελλάδα είναι ψιλοανύπαρκτος.
απλά δεν με συμφέρει να στείλω το καπάκι σουηδία.
δώσε περισσότερες λεπτομέρειες γι αυτούς που μου λες γιατι δεν έχω ιδέα.
Ποσο βγαινει Σουηδια και ποσο εδω?
χωρίς έξοδα αποστολής τουλάχιστον ένα διχίλιαρο για σουηδία.
εδώ ακόμη το ψάχνω, αλλά αποκλείεται το παραπάνω ποσό.
Δεν υπαρχει λογος για να παει ταξιδι το καπακι.
Υπαρχουν και εδω καλα μηχανουργεια.
Τοσα αυτοκινητα βελτιωνονται ολοι εξω τρεχουν ?
Το αμάξι φοράει και κομπρέσσορα;
Γιατί θες να κάνεις ροϊκή σε ένα καπάκι που πιστεύω κανένας μάστορας δεν έχει αγγίξει στην Ελλάδα, ανεξάρτητα αν είναι καλός στην δουλειά του ή όχι;
Πιστεύω το κοστολόγιο θα είναι άνετα στο 2χίλιαρο.
Ο sevdalis και ο Δράκος είναι καλοί μάστορες για ρεκτιφιέ.
ένας καλός μάστορας θα κάνει και σε αυτό το καπάκι ροική γιατί πολύ απλά δεν είναι εξάρτημα πυραύλου.
αν είχα χρόνο και υπομονή θα το έκανα μόνος μου αφού έχω συλλέξει όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται αλλά δεν έχω flow bench.
για δύο χιλιάδες φίλε χάρη το στέλνω στον σουηδό. δύο αυλούς παραπάνω από σαξόραλο έχει, μην τρελαθούμε.
ένας καλός μάστορας θα κάνει και σε αυτό το καπάκι ροική γιατί πολύ απλά δεν είναι εξάρτημα πυραύλου.
αν είχα χρόνο και υπομονή θα το έκανα μόνος μου αφού έχω συλλέξει όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται αλλά δεν έχω flow bench.
για δύο χιλιάδες φίλε χάρη το στέλνω στον σουηδό. δύο αυλούς παραπάνω από σαξόραλο έχει, μην τρελαθούμε.
με γυρισες τουλαχιστον 10χρονια πισω, τοτε που η ροικη στο ραλλυ , γινοτανε στον παγκο της κουζινας..
δεν ειναι κατι τρομερο , θελει υπομονη , χερι και φυσικα χρονο.
Ρεκτιφιέ Κουρνούτης Λάρισα, μπορείς να πάρεις τηλέφωνο και να ρωτήσεις, και μόνο που μπαίνεις στο μαγαζί νομίζεις ότι είναι χειρουργείο...
https://www.facebook.com/basilhs.kournoutis/photos_all
update
μίλησα με τον κύριο σεβνταλή γεώργιο της SUPERFLOW CENTER.
τον ρώτησα αν υπάρχει η δυνατότητα ροικής στο Μ54 καπάκι και γέλασε. μου λέει 'νόμιζα ότι θα μου ζητήσεις κάτι πολύ σπάνιο. φυσικά και γίνεται και έχω κάνει αρκετά καπάκια bmw'.
μάλιστα ήξερε και ποια εταιρία βγάζει oversize βαλβίδες για το καπάκι. επίσης είπε ότι το συγκεκριμένο καπάκι ανεβαίνει πολύ σε αναπνοή.
μέση τιμή 100 ευρώ ο κύλινδρος. λογικότατη.
update
μίλησα με τον κύριο σεβνταλή γεώργιο της SUPERFLOW CENTER.
τον ρώτησα αν υπάρχει η δυνατότητα ροικής στο Μ54 καπάκι και γέλασε. μου λέει 'νόμιζα ότι θα μου ζητήσεις κάτι πολύ σπάνιο. φυσικά και γίνεται και έχω κάνει αρκετά καπάκια bmw'.
μάλιστα ήξερε και ποια εταιρία βγάζει oversize βαλβίδες για το καπάκι. επίσης είπε ότι το συγκεκριμένο καπάκι ανεβαίνει πολύ σε αναπνοή.
μέση τιμή 100 ευρώ ο κύλινδρος. λογικότατη.
Σε τί οφέλη αποβλέπεις Στέφανε;
Σε τί οφέλη αποβλέπεις Στέφανε;
είναι αρκετά.
με δεδομένη τροχαλία, θα υπάρξει πτώση της πίεσης και κατά συνέπεια των θερμοκρασιών στο χώρο καύσης. αυτό θα δώσει τη δυνατότητα για περισσότερο αβάνς.
δυνατότητα για μικρότερη τροχαλία.
αυξημένη volumetric efficiency της κεφαλής, κοινώς περισσότερος αέρας.
καλύτερο ταίριαγμα του μεγάλου κομπρέσσορα στο δικό μου μοτέρ, αφού θα λειτουργεί σε πιό efficient island.
Διαβασμένος ο Στεφ. thumb
είναι αρκετά.
με δεδομένη τροχαλία, θα υπάρξει πτώση της πίεσης και κατά συνέπεια των θερμοκρασιών στο χώρο καύσης. αυτό θα δώσει τη δυνατότητα για περισσότερο αβάνς.
δυνατότητα για μικρότερη τροχαλία.
αυξημένη volumetric efficiency της κεφαλής, κοινώς περισσότερος αέρας.
καλύτερο ταίριαγμα του μεγάλου κομπρέσσορα στο δικό μου μοτέρ, αφού θα λειτουργεί σε πιό efficient island.
Καλή επιτυχία στο project.
Αν θές, ενημέρωσε και για τα αποτελέσματα.
κάποιος Γίαννης είχε κάνει τετοια πετυχημένη δουλεια στο bmwmotorsport. Το αυτοκινητο ηταν ενα 330 με καρμπον πορτ μπαγαζ
κάποιος Γίαννης είχε κάνει τετοια πετυχημένη δουλεια στο bmwmotorsport. Το αυτοκινητο ηταν ενα 330 με καρμπον πορτ μπαγαζ
Μπορείς να θυμηθείς άλλες λεπτομέρειες για το ποιό αμάξι ήταν αυτό;
Silver color ;
Ή μήπως θυμάσαι το nickname εκείνου του Γιάννη;
Κάπου πάει το μυαλό μου και αν ήταν αυτός, εξηγούνται διάφορα "παράξενα"
Shido.
Αυτή την απάντηση περιμένω αλλά όχι απο εσένα Φάνη γιατί κι εσυ μάλλον υπόθεση κάνεις.
Εκτός αν γνωρίζεις συγκεκριμένα.
Σε μάς ο shido ποτέ δεν είπε ή παραδέχθηκε κάτι τέτοιο. Βέβαιο ο δρόμος (ειδικά μετά τα 120-130 km/h) άλλα έδειχνε...
πράγματι είχα ακούσει κι εγώ για το πόσο γρήγορο ήταν το 330 του shido.
αν ισχύει ίσως έτσι να εξηγείται.
Καλή επιτυχία στο project.
Αν θές, ενημέρωσε και για τα αποτελέσματα.
φυσικά και θα ενημερώσω
Stunt Mike
24-04-15, 20:02
Δακης Σκαλμπετζης στον Νεο Κοσμο...Πολλα δυνατα προτζεκτ εχουν βγει απο τα χερακια του.Και ο Σεβνταλης παντως ειναι πολυ καλος.
shido κατά 99%. Νομίζω ασημί, δυσκολα να ήταν μαύρο. Το αμάξι ήταν προς πώληση. Ξέμπαξε πράγματα για να το πουλήσει ποιο εύκολα.
ιδού
https://www.bimmerboost.com/images/imported/2010/12/190.jpg
πράγματι είχα ακούσει κι εγώ για το πόσο γρήγορο ήταν το 330 του shido.
αν ισχύει ίσως έτσι να εξηγείται.
Ηταν το πιο δυνατό -ατμοσφαιρικά βελτιωμένο- Μ54Β30 που γνώριζα αλλά απ΄οτι προκύπτει, είχε τα "μυστικά" του. Βέβαια ουδέν κρυπτόν...
Πάντως ο Γιάννης είχε φτιάξει ενα εκπληκτικό 46άρι και μέχρι ένα σημείο μοίρασε πολύ γνώση. Προφανώς κράτησε κάποια "κόλπα" για πάρτυ του αλλά αυτό ήταν δικαίωμά του.
Καταλήγοντας, ο Μ54Β30 είναι μοτέρ αστέρι, ταπεινό αλλά με πολλά υποσχόμενες προοπτικές και με "αντοχές-ανοχές" σοβαρές.
koustas.sweden
01-05-15, 17:52
Είσαι σίγουρος για το Σουηδό; Πες ποιο πολλές πληροφορίες να τον τσεκάρω
Ωραια πηγαινε του shido.
60-200 ηταν καμια κολωνα μπροστα απο μαμα
Η ροικη εξελιξη κατα την ταπεινη μου αποψη εχει νοημα κυριως στα Ατμο καθως δεν εχουμε αλλη δυνατοτητα (περαν των εκκεντροφορων) να βελτιωσουμε σε μεγαλο βαθμο την παροχη αερα στους κυλινδρους. Σε υπερσυμπιεζομενα σεταπ ασχολουμαστε με αλλα καθως η ροικη ειναι το τελευταιο και αφου εχουμε εξαντλησει ολα τα αλλα, οπως τροχαλιες στα κομπρεσσορατα, καλυτερης παροχης/αποδοτικοτητας intercooler, μεθανολες που μπορει να μας δωσουν τα ιδια η και περισσοτερα αλογα αλλα με πολυ λιγοτερο χρονο τοποθετησης/εργασιας/και χωρις τα αλλα παρελκομενα οπως πχ λυσε-δεσε καπακι βιδες-φλαντζες πλανισμα κτλ.
Και φυσικα χωρις να θελω να αμφισβητησω τους εδω επαγγελματιες βελτιωτες δειτε παρακατω πως βελτιωνουν ροικα ενα καπακι αμα υπαρχουν τα μηχανηματα. Ετσι το κανουν και εδω?
https://www.youtube.com/watch?v=kcERvWYUNUw
Ετσι το κανουν και εδω?
Δεν ρωτάμε τα αυτονόητα Δημήτρη :D :D :D :D
Δεν ρωτάμε τα αυτονόητα Δημήτρη :D :D :D :D
Σωστα. Αλλωστε εδω στην Ελλαδα αντι για την 5 axis CNC κατεργασια εχουμε την 2 hand mesa-ekso kai opoion parei o haros method . Racing καταστασεις λεμε :D:D
https://www.youtube.com/watch?v=Fbdv4MqHr5A
Σωστα. Αλλωστε εδω στην Ελλαδα αντι για την 5 axis CNC κατεργασια εχουμε την 2 hand mesa-ekso kai opoion parei o haros method . Racing καταστασεις λεμε :D:D
Αμα έχει σταθερό χέρι ο μάστορας μην φοβάσαι τίποτα :D :D :D
Αμα έχει σταθερό χέρι ο μάστορας μην φοβάσαι τίποτα :D :D :D
καποιες φορες το εμπειρο ματι και η ανθρωπινη αφη, ειναι ανωτερη απο την καλυτερη τεχνολογια.
Αμα έχει σταθερό χέρι ο μάστορας μην φοβάσαι τίποτα :D :D :D
καποιες φορες το εμπειρο ματι και η ανθρωπινη αφη, ειναι ανωτερη απο την καλυτερη τεχνολογια.
Λευτέρη θα συμφωνήσω αλλά συγκεκριμένα πώς μπορείς να διασφαλίσεις ότι αν πρόκειται για την δική σου περίπτωση, ο "καλλιτέχνης" θα σε περιποιηθεί σαν να ήταν δικό του;
Δεν μπορεις..γι αυτο 2 φορες που εκανα ροικη( πεζο 106 και 206, ουσιαστικα παρομοια κεφαλη), το εκανα μονος μου, χωρις να διεκδικω το αλαθητο.(στο δρομο ομως ηταν θετικα τα αποτελεσματα)
θελει υπομονη, βασικες γνωσεις, αυτοσχεδιασμο, μετρησεις και πολυ σταθερο χερι...ειναι χειρουργειο και τα λαθη δεν διορθωνονται.
ουτε εγω συμπαθω τα μαστορια, αλλα δεν ειναι αναγκη να εχεις εξοπλισμο εκατομμυριων και να ανοιξεις-γυαλισεις μια κεφαλη.
η ροική εξέλικη ΔΕΝ είναι μόνο για τα ατμοσφαιρικά μοτέρ. ειδικά στα υπερτροφοδοτούμενα έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα όταν δοθεί βάρος στην εξαγωγή.
συνήθως μπουκώνουμε ένα μοτέρ με τεράστιο όγκο αέρα και δεν μας απασχολεί πως θα φύγει. συνέπεια υψηλές πιέσεις στο χώρο καύσης, υψηλές θερμοκρασίες και αναγκαστικά προγραμματισμός με αργοπορία.
ένα καπάκι που αναπνέει καλύτερα, αναπνέει σε όλες τις εφαρμογές.
το cnc μηχάνημα απλώς αντιγράφει σε όλους τους κυλίνδρους το σχέδιο που κάνει κάποιος στον ένα κύλινδρο. ο μάστορας δεν αντικαθίσταται. μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις ο ειδικός προσθέτει υλικό στις θυρίδες.
ο σουηδός λέγεται erland cox.
το σχέδιο προχωράει κανονικά. στο ροόμετρο θα μπει το καπάκι μαζί με την εισαγωγή και τα χταπόδια. μέσα στην εβδομάδα περιμένουμε τις oversize βαλβίδες supertech 34mm/31,5mm.
Η ροικη εξελιξη ειναι κυριως για τους Ν/Α κινητηρες καθως ειναι ο μονος τροπος να βγαλουν αλογα. Οι περισσοτεροι υπερτροφοδοτουμενοι κινητηρες, με τα σωστα πραγματα μπορουν πολυ ευκολα να υπερδιπλασιασουν την ισχυ τους χωρις καν να πειραχτει το καπακι. Παραδειγματα απειρα βλεπε EVO, VAG group, Subaru , Supra κτλ.
Μιας και που αναφερεσαι στα υπερτροφοδοτουμενα, ενα setup με μικρο turbo (δηλ. με μικρο μαντεμι και φτερωτη εξαγωγης) θα πνιγει τα καυσαερια στην εισοδο του μαντεμιου οταν θα παμε για μεγαλες πιεσεις και πολλα αλογα μιας και που εκει θα ειναι αρκετα στενο εκ κατασκευης για να διαχειριστει την αυξημενη ποσοτητα καυσαεριων. Οτι ροικη και να κανεις στο καπακι, παλι το ιδιο στουμπωμα θα εχεις. Αλλωστε το back pressure στα turbo ειναι παντα ενας παραγοντας που εξαρταται ΚΥΡΙΩΣ απο το turbo που χρησιμοποιειται και μετα απο τα υπολοιπα.
Intercooler. Αν δεν ειναι σωστα σχεδιασμενο να εχει την παροχη/ικανοτητα να διαχειριστει τον αυξημενο αερα θα εχεις αυξημενες θερμοκρασιες εισαγωγης. Δεν πανα ναχεις κανει τερμα ροικες, το μοτερ θα κοβει αβανς λογω αυξημενων θερμοκρασιων.
Μεθανολες. Στα FI κανουν φοβερη δουλεια. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα εχουν και καλυτερα αποτελεσμα απο μονες τους σε σχεση με μια ροικη.
Αν νομιζεις οτι η ροικη ειναι το καλυτερο value for money για τον κινητηρα σου, τοτε καλη επιτυχια με το project σου. Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν ειναι οτι καλυτερο για τα FI και ειναι κατι που ακολουθουμε αφου εχουμε τερματισει τα υπολοιπα. Φυσικα και η διαφορετικη αποψη σου ειναι σεβαστη.
Το CNC στα σωστα χερια ειναι οτι καλυτερο. Η ακριβεια που μπορει να πετυχει στον σχεδιασμο δεν την πιανει κανενα χερι. Φυσικα και το CNC αν το προγραμματισει χασαπης και οχι μαστορας, σφαγμενο θα βγει το καπακι. Οπως και φυσικα μπορει να γινει και εξισου καλη δουλεια και με το χερι. Οχι ομως οτι ειναι καλυτερο απο ενα 5 axis CNC.
δεν έχω παραθέσει τί έχω κάνει στο μοτέρ μου.
ειδικός δεν είμαι για αμφισβητήσω αυτούς που είναι.
ο γερμανός προγραμματιστής μου ήταν απόλυτα θετικός, όπως είναι και μεγάλα φόρα του εξωτερικού. ο κ. σεβδαλής το ίδιο. όλοι άσχετοι;
μια φορά, έτσι για την αλλαγή, ας περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα.
επίσης για την ιστορία, δεν έχω τούρμπο για να μου περιορίζει το μέγεθός του την εξαγωγή. έχω κομπρέσσορα.
Να πώ κι εγώ οτι σε σχετική συζήτηση που είχα με τους ανθρώπους της ESS, για το τελευταίο στάδιο-setup (TS3) του κομπρέσσορά τους, συνιστούν porting στην εξαγωγή.
Όχι οτι είναι απαραίτητο, ούτε χρειάζονται άλλες βαλβίδες, λένε όμως οτι αν υπάρχει δυνατότητα να γίνει, μ´αυτό τον τρόπο γίνεται optimization της απόδοσης.
Για όσους δεν ξέρουν, αναφέρομαι σε κινητήρα Μ54Β30 με twin-screw ESS κομπρέσσορα που να δουλεύει σε 14-15 psi, με χρήση βελτιωμένης εξαγωγής (χταπόδι, αγών. καταλύτες, εξάτμιση)
Με τέτοιο set-up (χωρίς μεθανόλες) η ESS μιλάει για απόδοση γύρω στους 450 ίππους (έχει σχέση και τί βενζίνη χρησιμοποιείται)
Πάντως το porting στην συγκεκριμένη υλοποίηση-εφαρμογή είναι ξεκάθαρο οτι προτείνουν αποκλειστικά για optimization (διορθωτική βελτίωση το αντιλαμβάνομαι) στο πιο "ακραίο" setup του προϊόντος τους.
επίσης για την ιστορία, δεν έχω τούρμπο για να μου περιορίζει το μέγεθός του την εξαγωγή. έχω κομπρέσσορα.
Γνωριζω οτι εχεις κομπρεσσορα. Αναφερθηκες ομως παραπανω στα υπερτροφοδοτουμενα συνολα γενικοτερα και οχι στα κομπρεσσορατα μονο γιαυτο και σου εξηγησα το τι ακριβως λυσεις ακολουθουνται σε αυτα τα setup.
Στα κομπρεσσορατα τωρα, επειδη το κομματι της εξαγωγης συνεχιζει να παραμενει 'ατμοσφαιρικο' εχει καποιο νοημα η ροικη εξελιξη περισσοτερο απο οτι στα turbo, κυριως στο κομματι της εξαγωγης για να δωσουμε λιγο χωρο στα καυσαερια εξαγωγης αλλα και σε αυτην την περιπτωση, αρκετα λεφτα για λιγα αλογα αν ολα τα υπολοιπα παραμεινουν ιδια. Ροικη εξελιξη με φιμωμενο μη σχεδιασμενο σωστα χταποδι για τα αλογα που παμε, νομιζεις οτι θα δωσει πολλα αλογα?
Οπως εγραψα παραπανω, στα FI συνολα, ροικη κανουμε αφου εχουμε τερματισει τα υπολοιπα.Αυτην ειναι η αποψη μου, αλλα και πολλων αλλων που ασχολουνται σοβαρα με την βελτιωση κινητηρων.
Η αποψη του κ. Σεβνταλη σεβαστη, αλλα προσωπικα δεν θα την λαμβανα υποψιν. Ρωτωντας ενα καπακα αν αξιζει να βελτιωσω το καπακι μου, ειναι σαν να ρωταω εναν μαντρα αν τα αυτοκινητα που πουλαει στην μαντρα του ειναι ολα καλα.
Οπως σεβαστη ειναι και η δικη σου αποψη.
Καλα αποτελεσματα με το project σου
Γνωριζω οτι εχεις κομπρεσσορα. Αναφερθηκες ομως παραπανω στα υπερτροφοδοτουμενα συνολα γενικοτερα και οχι στα κομπρεσσορατα μονο γιαυτο και σου εξηγησα το τι ακριβως λυσεις ακολουθουνται σε αυτα τα setup.
Στα κομπρεσσορατα τωρα, επειδη το κομματι της εξαγωγης συνεχιζει να παραμενει 'ατμοσφαιρικο' εχει καποιο νοημα η ροικη εξελιξη περισσοτερο απο οτι στα turbo, κυριως στο κομματι της εξαγωγης για να δωσουμε λιγο χωρο στα καυσαερια εξαγωγης αλλα και σε αυτην την περιπτωση, αρκετα λεφτα για λιγα αλογα αν ολα τα υπολοιπα παραμεινουν ιδια. Ροικη εξελιξη με φιμωμενο μη σχεδιασμενο σωστα χταποδι για τα αλογα που παμε, νομιζεις οτι θα δωσει πολλα αλογα?
Οπως εγραψα παραπανω, στα FI συνολα, ροικη κανουμε αφου εχουμε τερματισει τα υπολοιπα.Αυτην ειναι η αποψη μου, αλλα και πολλων αλλων που ασχολουνται σοβαρα με την βελτιωση κινητηρων.
Η αποψη του κ. Σεβνταλη σεβαστη, αλλα προσωπικα δεν θα την λαμβανα υποψιν. Ρωτωντας ενα καπακα αν αξιζει να βελτιωσω το καπακι μου, ειναι σαν να ρωταω εναν μαντρα αν τα αυτοκινητα που πουλαει στην μαντρα του ειναι ολα καλα.
Οπως σεβαστη ειναι και η δικη σου αποψη.
Καλα αποτελεσματα με το project σου
ο στόχος είναι πολλαπλός. δεν είναι μόνο τα άλογα.
επίσης τα χταπόδια μου είναι πολύ καλά.
αν επιτευχθεί 15-20% αύξηση της αναπνοής δεν είναι αμελητέα ποσότητα.
πραγματικά όπου και να ψάξεις για forced induction στο διαδίκτυο θα βρεις σχεδόν αντίθετα πράγματα από αυτά που λες.
οι περισσότεροι έχουν κόλλημα με τα μεγάλα bar στην υπερτροφοδότηση. εγώ προτιμώ αύξηση της αποδοτικότητας.
ο σεβδαλής ήταν ο τελευταίος που ρώτησα. ψάξτε παρακαλώ στο νετ. αμέτρητες πληροφορίες.
ευχαριστώ. κι εγώ ελπίζω να πάει καλά.
ο στόχος είναι πολλαπλός. δεν είναι μόνο τα άλογα.
επίσης τα χταπόδια μου είναι πολύ καλά.
αν επιτευχθεί 15-20% αύξηση της αναπνοής δεν είναι αμελητέα ποσότητα.
πραγματικά όπου και να ψάξεις για forced induction στο διαδίκτυο θα βρεις σχεδόν αντίθετα πράγματα από αυτά που λες.
οι περισσότεροι έχουν κόλλημα με τα μεγάλα bar στην υπερτροφοδότηση. εγώ προτιμώ αύξηση της αποδοτικότητας.
ο σεβδαλής ήταν ο τελευταίος που ρώτησα. ψάξτε παρακαλώ στο νετ. αμέτρητες πληροφορίες.
ευχαριστώ. κι εγώ ελπίζω να πάει καλά.
ο Σεβδαλης ειναι απο τους καλυτερους..
Ο Δακης απο την πολυ δουλεια εχει χασει την μπαλα...
Οσο αφορα το εαν κερδιζεις με την ροικη η οχι..εχει να κανει καθαρα με το σχεδιασμο της κεφαλής..δεν ειναι λιγοι αυτοι που το παρακαναν.
Απο εκει και επειτα ...αβανς..δεν θα δεις απο ενα καλο καπάκι σε καμια περίπτωση(και τα 600 euros δεν τα λες λιγα)...με ενα απλο κιτ μεθανολης λυνεις το θεμα σου...
ο Σεβδαλης ειναι απο τους καλυτερους..
Ο Δακης απο την πολυ δουλεια εχει χασει την μπαλα...
Οσο αφορα το εαν κερδιζεις με την ροικη η οχι..εχει να κανει καθαρα με το σχεδιασμο της κεφαλής..δεν ειναι λιγοι αυτοι που το παρακαναν.
Απο εκει και επειτα ...αβανς..δεν θα δεις απο ενα καλο καπάκι σε καμια περίπτωση(και τα 600 euros δεν τα λες λιγα)...με ενα απλο κιτ μεθανολης λυνεις το θεμα σου...
μου αρέσει να μιλάω με αριθμούς. ένα πλήρως εξελιγμένο καπάκι φτάνει στα 240CFM από 200CFM στην εισαγωγή και 200CFM από 160CFM στην εξαγωγή.
νούμερα πολύ κοντά στο καπάκι του s54.
αν αυτό θεωρείται λίγο και σιγά το πράγμα, τότε τί θεωρείται σημαντικό;
η προπορία/αργοπορία επηρεάζεται από τις θερμοκρασίες στο χώρο καύσης. έχω εγκαταστήσει snow performance kit στο αυτοκίνητο. αυτό βοηθάει φυσικά αλλά δεν έχει να κάνει με την βελτιστοποίηση του συστήματος.
το αυτοκίνητο δουλεύει μια χαρά απροβλημάτιστα από πέρυσι το καλοκαίρι με 0,7bar πίεση. δεν έχω κάποιο θέμα. βελτίωση κάνω γιατί με τρώει η τσέπη μου.
η προπορία/αργοπορία επηρεάζεται από τις θερμοκρασίες στο χώρο καύσης.
Το ακριβως αντιθετο. Η προπορεια/αργοπορια επηρεαζει τις θερμοκρασιες που θα εχουμε. Αυτο το βλεπουμε χρονια στα turbo καθως λαθος αβανς δινει αυξημενες θερμοκρασιες εξαγωγης στα πυρομετρα
Το ακριβως αντιθετο. Η προπορεια/αργοπορια επηρεαζει τις θερμοκρασιες που θα εχουμε. Αυτο το βλεπουμε χρονια στα turbo καθως λαθος αβανς δινει αυξημενες θερμοκρασιες εξαγωγης στα πυρομετρα
αυτό εννοούσα. λάθος έκφραση.
...
το αυτοκίνητο δουλεύει μια χαρά απροβλημάτιστα από πέρυσι το καλοκαίρι με 0,7bar πίεση. δεν έχω κάποιο θέμα. βελτίωση κάνω γιατί με τρώει η τσέπη μου.
Με τις μεθανόλες σε λειτουργία προφανώς είσαι αρκετά πιο δυνατός (και γρήγορος) απο το εργοστασιακό Μ5 (Ε39)
Ωραία δουλειά Στέφανε !
katsaraios
20-06-15, 12:38
Στεφανε τι ιξωδες λαδιου βαζεις;
Ρωταω για την χρηση κομπρεσσορα αν αλλαζεις απο το κλασσικο 5w30 σε κατι αλλο.
stefm5 (https://www.bmwfans.gr/forum/member.php?u=114) Έχει προχωρήσει το project με την κεφαλή? :think:
stefm5 (https://www.bmwfans.gr/forum/member.php?u=114) Έχει προχωρήσει το project με την κεφαλή? :think:
:popcorn:
katsaraios
22-06-15, 22:55
:popcorn:
Βαγγελη ισχυει και προς εσενα η ερωτηση για το λαδι...thumb
Βαγγελη ισχυει και προς εσενα η ερωτηση για το λαδι...thumb
Το ίδιο με αυτά που φοράνε τα Μ3 Ε46
Στο λάδι του κομπρέσσορα αναφέρομαι.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.