Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : ΑΓΟΡΑ BMW 316 2009 FACELIFT METAΧΕΙΡΙΣΜΈΝΟ



Γιώργος Ταρατόρης
19-04-15, 17:52
Βρήκα Βmw 316 του 2009 facelift από φαρμακευτική εταιρεία ατρακάριστο με 200,000 χλμ.!!!
Το αμάξι έχει μηχανική βλάβη σχετική με την καδένα αγνώστου σοβαρότητας και κατά προσέγγιση του μηχανικού θα κοστίσει 1000 - 1500 ευρώ.
Με τα ίδια πάνω κάτω χρήματα μπορώ να αλλάξω μοτέρ και να βάλω μεταχειρισμένο με 30000 εώς 50000 χλμ.
Έχω ήδη προσφορά τοποθετημένο 1500 ευρώ με 30000 χλμ!
Η εταιρεία το πουλάει άφτιαχτο 4000!!!
Στην αγορά το αμάξι πιάνει 12000-13000 ευρώ!
Ο μηχανικός θα μου πει συνολικό κόστος "μαζέματος" σε λίγες μέρες...
Τι είναι προτιμότερο,αλλαγή ή επισκευή κινητήρα;;;
Ξέρει κανέις τι άλλο εκτός από το μοτέρ μπορεί να χρειάζεται αλλαγή ή επισκευή σε αυτά τα χιλίομετρα;;;
Σασμάν,διαφορικό,αμορτισέρ ,ρουλεμάν τροχών,ψαλίδια,σινεμπλόκ θα θέλουν αλλαγή με τόσα χλμ;;;
Αξίζει το πείραμα ή θα τραβάω τα μαλλιά μου ;;;
Επίσης επειδή δεν έχω καθόλου εμπειρία από Bmw δεν ξέρω τι προβλήματα βγάζουν και αν βγάζουν ακριβές βλάβες;;;
Παρακαλώ πείτε όσο πιο αντικειμενικά μπορείτε γιατί είμαι πολύ μπερδεμένος!!!

scania124
19-04-15, 19:21
το μοτερ το στελνεις σε τοπο χλοερό!!!
με τα ιδια λεφτα περνεις διλιτρο το βαζεις πανω και εισαι κυριος.
τωρα το αν θελει συνεμπολ και τιποτα αλλα αναλωσιμα πες στον μηχανικο σου να στο κανει εναν ελενχο.
αν ειναι σε καλη κατασταση και δεν ειναι χτυπημενο μεσα εξω τα 4000 ειναι καλη τιμη.

Prevezanos
19-04-15, 20:10
Δυστυχώς φίλε Γιώργο το 316 του 2009 δεν πιάνει με τίποτα 12.000 με 13.000¤, έκτος αν έχει κάτω απο 50.000km και είναι τζιτζατο.
Ειδικα αν πεις οτι έχει 200.000km και ο κινητήρας είναι αλλαγμενος, ουτε ο αδελφός σου δεν θα το παρει.
Αυτοι που το πουλάνε δε, είναι κλέφτες. Μεγάλοι κλέφτες. Άκου 4.000¤ χωρίς κινητήρα!
Για επισκευή ουτε να το σκέφτεσαι.
Γνώμη μου, ή πάρε ενα 2λιτρο του 2008-09 με 80.000km που κανει περιπου 13.000¤(απλα θέλει λίγο ψάξιμο) ή πάρε ενα 316 του 2008-09 με 80.000km, που θα το βρεις κάτω απο 10.000¤(και αυτό θέλει λίγο ψάξιμο).
Αν το αμάξι που σου πασσαρουνε ηταν καλη ευκαιρία θα το είχαν βουτήξει απο μεσά.
Μήτε να το σκεφτεσαι. Να ξέρεις οτι υπαρχουν πολλά αυτοκίνητα στην αγορά και πολλά απο αυτά είναι ελληνικά.

trifonas
19-04-15, 21:00
Ποσοι μπορουν να συντηρούν πλεον 2 λιτρο ειναι ενα ερωτημα. Κατω απο 10κ 316 δεν βρισκεις ευκολα.
Αν ο ελεγχος σου δειξει οτι ειναι συμφερουσα η αγορα η τιμη ειναι καλη. Με 2κ βαζεις κινητηρα με λιγα χλμ. Μονο τσεκαρε τα υπόλοιπα αναλωσιμα δισκοι τακακια αναρτησεις ψαλιδια σινεμπλοκ κ.α ειναι σε καλη κατασταση γιατι και εκει θα σπρωξεις χρηματα.

ART1
19-04-15, 21:43
Βρήκα Βmw 316 του 2009 facelift από φαρμακευτική εταιρεία ατρακάριστο με 200,000 χλμ.!!!
Το αμάξι έχει μηχανική βλάβη σχετική με την καδένα αγνώστου σοβαρότητας και κατά προσέγγιση του μηχανικού θα κοστίσει 1000 - 1500 ευρώ.
Με τα ίδια πάνω κάτω χρήματα μπορώ να αλλάξω μοτέρ και να βάλω μεταχειρισμένο με 30000 εώς 50000 χλμ.
Έχω ήδη προσφορά τοποθετημένο 1500 ευρώ με 30000 χλμ!
Η εταιρεία το πουλάει άφτιαχτο 4000!!!
Στην αγορά το αμάξι πιάνει 12000-13000 ευρώ!
Ο μηχανικός θα μου πει συνολικό κόστος "μαζέματος" σε λίγες μέρες...
Τι είναι προτιμότερο,αλλαγή ή επισκευή κινητήρα;;;
Ξέρει κανέις τι άλλο εκτός από το μοτέρ μπορεί να χρειάζεται αλλαγή ή επισκευή σε αυτά τα χιλίομετρα;;;
Σασμάν,διαφορικό,αμορτισέρ ,ρουλεμάν τροχών,ψαλίδια,σινεμπλόκ θα θέλουν αλλαγή με τόσα χλμ;;;
Αξίζει το πείραμα ή θα τραβάω τα μαλλιά μου ;;;
Επίσης επειδή δεν έχω καθόλου εμπειρία από Bmw δεν ξέρω τι προβλήματα βγάζουν και αν βγάζουν ακριβές βλάβες;;;
Παρακαλώ πείτε όσο πιο αντικειμενικά μπορείτε γιατί είμαι πολύ μπερδεμένος!!!
316 του 09 και ειδικα με τοσα χλμ δεν πιανει με τπτ 12000-13000 ευρω.με λιγοτερα ευρω βρισκεις ετοιμο με πολυ πιο λιγα χλμ.το να αλλαξεις μοτερ δεν μου λεει κατι γτ εχει και 200000 χλμ το ειχε και εταιρεια που για μενα σημαινει σκοτωμενο και περα απο το μοτερ θα ζητησει και αλλα πραγματα.εγω θα κοιτουσα για ενα ετοιμο με πιο λιγα χλμ εκτος αν θες να κανεις μετατροπη μεγαλυτερου μοτερ αδηλωτου κλπ...αυτο ειναι αλλο θεμα

mark e92
20-04-15, 07:39
Με 10 το παίρνεις έτοιμο τώρα αν αυτό σου πάει μέχρι 6 καλό είναι. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6028402/

Prevezanos
20-04-15, 19:47
Παιδιά μιλάμε για 200.000km από εταιρία. Στην καλύτερη περίπτωση η ανάρτηση θα είναι κόφα. Και δεν εννοώ μόνο σινεμπλόκ και αποσβεστήρες.
Μιλάω για όλη την ανάρτηση(σε κομμάτια) προς πίσω. Να μην βάλω στο παιχνίδι και το διαφορικό...
Και μην ξεχνιόμαστε, εταιρικό BMW σημαίνει drifting και σκίσιμο χωρίς ενοχές...
Και αν ξεκινήσεις να αλλάζεις πράγματα στην καρότσα, τα 6.000€ πάνε 10.000€ για πλάκα...
Μακριά, για μένα μακριά...

Υ.Γ.: Χωρίς να είμαι τεχνικός αυτοκινήτων, από την μικρή εμπειρία που έχω και από αυτά που έχω ακούσει, όταν ακούω για βλάβη κινητήρα λόγω καδένας, μυρίζει πολύ πιθανό να έχει κολλήσει ο τεντοτήρας της καδένας. Που σημαίνει αλλαγή λαδιών πολύ αραιά (πάνω από 30.000km) και πλημμελής συντήρηση.
Εγώ ας πούμε στο δικό μου E46 2lt 143ps, τον τεντοτήρα τον άλλαξα προαιρετικά στις 130.000km, παρόλο που αλλάζω λάδια κάθε 10.000km(εντολή Σπανού: κάνε ότι θες και όπου θες από συντήρηση, αλλά λάδια ευλαβικά κάθε 10.000km όπου βρεθείς).
Γιατί λοιπόν, να μην υποθέσουμε ότι είναι πλημμελώς συντηρημένο όλο το αμάξωμα;