Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Αποφυγή φθορών σε κινητήρα εκτός λειτουργίας...



HLIAS - E36
15-03-15, 20:33
Καλησπέρα σε όλους!

Όπως περιγράφει και ο τίτλος θα ήθελα από όποιον γνωρίζει να μου προτείνει τι είναι καλό να κάνω και να προσέξω έτσι ώστε να αποφύγω τις φθορές και τα προβλήματα σε έναν κινητήρα-σασμάν ο οποίος είναι εκτός αυτοκινήτου... Θα ήθελα δηλαδή αν τύχει στο μέλλον ο κινητήρας να τοποθετηθεί και πάλι σε αυτοκίνητο και να δουλεύει όπως και πριν βγει... Να σημειώσω ότι βρίσκεται σε κλειστό χώρο σε θερμοκρασίες δωματίου καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, δηλαδή ούτε κρύα, ούτε ζέστες, ούτε βροχές κλπ...

Θα πρέπει να κάνω κάτι ιδιαίτερο για την συντήρησή του?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!:thnx:

tokiko
15-03-15, 23:42
Εφόσον δεν έχει διαρροές και δεν παίρνει υγρασία δεν έχει πρόβλημα...πρέπει τα μπουζί να είναι φορεμένα και να σφραγίσεις καλά εισαγωγή εξαγωγή.

nikos1400
16-03-15, 00:09
Στα μηχανακια τι κανουνε?
Μια πιτσιλια λαδι σε καθε κυλινδρο απο τη μπουζοτρυπα νομιζω?

ghost-rider
16-03-15, 07:49
Στα μηχανακια τι κανουνε?
Μια πιτσιλια λαδι σε καθε κυλινδρο απο τη μπουζοτρυπα νομιζω?

Πολύ σωστό.
Αλλιώς θα πιάσει σκουριά ο κύλινδρος ακριβώς εκεί που έρχεται σε επαφή με το ελατήριο.

Καλό είναι γενικά να μην καθίσει πολύ μια μηχανή πάντως.

Αν την αφήσεις 1 χρόνο χωρίς να την βάλεις καθόλου μπροστά δεν υπάρχει περίπτωση να δουλεύει όπως πριν.

HLIAS - E36
16-03-15, 10:34
Άκουσα και την άποψη να αδειάσω τα λάδια από μέσα γιατί με τον καιρό χάνουν την ιδιότητά τους και λειτουργούν αρνητικά για τα μέταλλα... Ισχύει?

Βασιλης
16-03-15, 19:18
Άκουσα και την άποψη να αδειάσω τα λάδια από μέσα γιατί με τον καιρό χάνουν την ιδιότητά τους και λειτουργούν αρνητικά για τα μέταλλα... Ισχύει?

To λαδι ειναι το σφουγγαρι της υγρασιας Ηλια..
Καταστρεφει και τα τσιμουχακια..
Αδειασε τα παλια λαδια,ξεπλυνε τον κινητηρα και βαλτου λαδι μακρας αποθηκευσης..
Κλεισε ερμητικα εισαγωγη εξαγωγη και αναθυμιασεις..
Αν μπορεις 1 φορα το 2μηνο δωστης μιζιες.. Αφου ξεταπωσεις εισαγωγη και εξαγωγη..
Για να δωσης μιζα..
Αρνητικο στον κορμο θετικο στην μιζα (στην θεση του καλωδιου που θα βγαλεις) και ενα ψιλο καλωδιο θετικο στο μπουτον..

HLIAS - E36
17-03-15, 14:56
Η μηχανή ίσως χρησιμοποιηθεί ξανά εντός του έτους σε περίπτωση που μπει και ο αδερφός μου στον κόσμο της BMW... Ψάχνεται τώρα για κανένα 30άρι και λόγω ηλικίας σε αυτά τα αυτοκίνητα δεν ξέρεις τι μπορεί να πετύχεις... Αλλιώς μπορεί και να την έδινα μαζί με τα υπόλοιπα... Θα το κοιτάξω αυτό που μου είπες Βασίλη! Και για το λάδι αποθήκευσης... Είναι κρίμα γιατί δούλευε ρολόι και δεν τσιμπούσε ούτε σταγόνα λάδι κάθε 7.500 χλμ που έκανα τις αλλαγές...