Επιστροφή στο Forum : LPG σε Μ3 Ε46
Επειδή το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, θα ήθελα να ακούσω απόψεις, εμπειρίες κτλ
Εγώ γενικά είμαι κατά στην τοποθέτηση τέτοιων συστημάτων σε αυτοκίνητα επιδόσεων...M3, M5, Porsche Turbo, s2000, audi s ή rs σειρές κτλπ.
Είναι που είναι περίεργο το μοτέρ της Μ3 στην συντήρηση-αξιοπιστία του, του φορτώνεις έναν έξτρα μπελά.
Δεν έχω εμπειρία επί του θέματος, αλλά σκέφτηκες τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από μια τέτοια μετατροπή?
Αντρέα όλα είναι θέμα του τι μας συμφέρει τελικά.
Εμένα μου στοίχησε το ΚΙΤ γύρω στο χιλιάρικο κ αν κάψει βαλβίδες το Μ43 μου (χτύπα ξύλο) ,
θα δώσω χοντρικά ~700¤ για επισκευή, που θεωρητικά θα αφαιρεθούν απο το κέρδος
που θα έχω αποκομίσει απο την χρήση του αερίου.
Για Μ3 θα χρειαστείς ενα ΚΙΤ που θα στοιχίζει το διπλάσιο,
επίσης πόσο θα σου κοστίσει μια επισκευή στις βαλβίδες?
Υπολόγιζε ότι θα καίς ~20% Περισσότερο απο ότι με βενζίνη,
αλλά η αξία του γεμίσματος θα είναι περίπου η μισή.
Πάρε χαρτί και μολύβι και βάλτα κάτω,
και όλα αυτά φυσικά με δεδομένο ότι το αμάξι θα σεταριστεί τέλεια και δεν θα έχεις
θέματα με λαμπάκια φαντάσματα κ λοιπές ηλίθιες βλάβες.
Δεν νομίζω ότι κυκλοφορούν πολλά Μ3 με αέριο,
ζήτα απο τους εγκαταστάτες να δείς αυτοκίνητα που έχουν βάλει το kit
που εγκαθιστούν και μίλα με τους ιδιοκτήτες,
όποιος δεν έχει ξαναβάλει, μην ασχοληθείς πήγαινε στον επόμενο της λίστας
με τους υποψήφιους.
My 2¢ of advice...
Το βράδυ που θα πάω σπίτι θα σου βάλω ενα excelακι,
για να κάνεις τους υπολογισμούς σου.
katsaraios
09-03-15, 17:55
Πεταξου μια βολτα στον Απεργη στο Περιστερι εκει κοντα σου και ρωτα τον γερο....
Απλά δεν παίρνεις Μ3!
Κάποια πράγματα τα σκεφτόμαστε πριν τα κάνουμε ρε Αντρίκο
Δεν μπορούμε να τα χουμε όλα (βασική αρχή πολ.οικονομίας)
Σου πα καλά είσαι με το 325 αλλά ήθελες και άλλα άλογα...
Απλά δεν παίρνεις Μ3!
Κάποια πράγματα τα σκεφτόμαστε πριν τα κάνουμε ρε Αντρίκο
Δεν μπορούμε να τα χουμε όλα (βασική αρχή πολ.οικονομίας)
Σου πα καλά είσαι με το 325 αλλά ήθελες και άλλα άλογα...
Ρε αμα σου ζητησω δανεικα μη μου δωσεις:thumbsup:
κατά 90% δε θα βαλω απλά έλεγα μηπως υπαρχει καποιος που έχει κανει καμποσες χιλιαδες χλμ και έλεγε μια άποψη.thumb
Επειδή το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, θα ήθελα να ακούσω απόψεις, εμπειρίες κτλ
Η άποψή μου είναι ότι μιά τέτοια εγκατάσταση θα είναι ιεροσυλία,
επί όσες πεταλούδες έχει το Μ3 !!!!!!
Επειδή το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, θα ήθελα να ακούσω απόψεις, εμπειρίες κτλ
Ρε μην εισαι τσιπης!Εχεις ακομη την νοοτροπια των hondaιων?:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Συμφωνω με τα υπολοιπα παιδια γιατι οποις ειναι κατοχος ενος τετοιου οχηματος ΔΕΝ σκεφτεται την καταναλωση!
Νομίζω πως δεν αρμόζει κάτι τέτοιο σε έναν Μ κινητήρα ;)
Το Μ3 γενικά στην κατανάλωση είναι πολύ οικονομικό αμάξι για αυτά που προσφέρει. Μικτά 13-14 λίτρα και 9 σε ταξίδι με 120, είναι κελεπούρι.
Αν έχεις θέμα με τα έξοδα κατανάλωσης, τότε Μαλον είσαι για να το σουταρεις και να πάρεις κάτι πιο οικονομικό.
αντρεα νομιζω εχω δει στο car αγγελια για ε46 Μ3 αεριο..ριξε κανα τηλεφωνο αν θες.
Stunt Mike
09-03-15, 20:22
Επειδή το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, θα ήθελα να ακούσω απόψεις, εμπειρίες κτλ
Οταν παιρνεις Μ3 για καθημερινο(οπως εχει κανει φιλος μου πχ) σημαινει οτι δεν σε κοβει και πολυ η καταναλωση,εισαι πολυ large,αλλιως κακως το πηρες,ας επαιρνες smart!
Οταν παιρνεις Μ3 για βολτες και ξεκαβλωμα,τι στο διαολο να το κανεις το υγραεριο???Οπως καταλαβαινεις,στο μυαλο των υπολοιπων μια τετοια κινηση φαινεται τουλαχιστον οξυμωρη και δειχνει οτι οδηγεις το λαθος αμαξι ή δεν γνωριζεις γιατι το πηρες....Περα απο την απαξιωση του σαν Μ3 στα ματια του επομενου αγοραστη,το υγραεριο δεν ειναι το σωστο καυσιμο για ενα μοτερ επιδοσεων,ατμοσφαιρικο ή τουρμπατο,με οτι αυτο συνεπαγεται.....
ALPINAKIAS
09-03-15, 20:45
καλησπερα,
παντως και σε γερμανικα φορουμ που ειδα πολες αντικρουωμενες αποψης.
Πολες αποτυχιμενες και χρονοβορες μετατροπες που στο τελος δεν αποδοσαν τα αναμενομενα σε οικονομια.Συζητανε για πιο υψηλες θερμοκρασιες ,αυξημενη καταναλωση και απωλια σε αποδοση.Αυτα μεταφερω απο αυτα που διαβασα,χωρις πρωσοπικη εμπειρια.
Καλο Βραδη.
Οταν παιρνεις Μ3 για καθημερινο(οπως εχει κανει φιλος μου πχ) σημαινει οτι δεν σε κοβει και πολυ η καταναλωση,εισαι πολυ large,αλλιως κακως το πηρες,ας επαιρνες smart!
Οταν παιρνεις Μ3 για βολτες και ξεκαβλωμα,τι στο διαολο να το κανεις το υγραεριο???Οπως καταλαβαινεις,στο μυαλο των υπολοιπων μια τετοια κινηση φαινεται τουλαχιστον οξυμωρη και δειχνει οτι οδηγεις το λαθος αμαξι ή δεν γνωριζεις γιατι το πηρες....
Νομίζω ο φίλος παραπάνω το έθεσε οσο ποιο σωστα γίνεται ή το παίρνεις και η κατανάλωση δε σε νοιάζει καθόλου ή το παίρνεις για καμια βόλτα και ξεκάβλωμα οποτε το αέριο σαν σκέψη και μόνο είναι άτοπη γι ένα τέτοιο αυτοκίνητο...
Οταν παιρνεις Μ3 για καθημερινο(οπως εχει κανει φιλος μου πχ) σημαινει οτι δεν σε κοβει και πολυ η καταναλωση,εισαι πολυ large,αλλιως κακως το πηρες,ας επαιρνες smart!
Οταν παιρνεις Μ3 για βολτες και ξεκαβλωμα,τι στο διαολο να το κανεις το υγραεριο???Οπως καταλαβαινεις,στο μυαλο των υπολοιπων μια τετοια κινηση φαινεται τουλαχιστον οξυμωρη και δειχνει οτι οδηγεις το λαθος αμαξι ή δεν γνωριζεις γιατι το πηρες....Περα απο την απαξιωση του σαν Μ3 στα ματια του επομενου αγοραστη,το υγραεριο δεν ειναι το σωστο καυσιμο για ενα μοτερ επιδοσεων,ατμοσφαιρικο ή τουρμπατο,με οτι αυτο συνεπαγεται.....
Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω 👍
katsaraios
09-03-15, 22:51
Να περιμενεις για φυσικο αεριο 130 οκτανια ,διπλασια χλμ απο αεριο και ντιζελ...
Παιδια ευχαριστω για τις αποψεις σας.
Απλα θα ηθελα να πω τα εξης:
Το αμαξι το εχω να κανω οτι θελω αναλογα με τα κεφια μου.
Δεν ειμαι απο τα τυπακια που το εχουν στο γκαραζ για μια στις 15 μερες.
Το ευχαριστιεμαι και με το παραπανω.
Αρα ατομα που το κυκλοφορουν ενα καλο αμαξι μια φορα στο τοσο και ολη μερα έχουν καποιο εταιρικο δε με αφορα η αποψη τους και τοσο παρολα αυτα τους ευχαριστω.
Θα εκτιμήσω αποψεις απο ατομα που εχουν τετοιου ειδους αυτοκινητα και κανουν περιπου 80 χλμ την ημερα που κανω εγω.
Επισης δε θυμαμαι να ειπα καπου ποσα βγαζω το μηνα, μπορει να προτιμω ομως τα περισσοτερα χρηματα απο αυτα να τα τρωω σε σουβλακια σε μπυρες κτλ.
Δεν ειπα καπου οτι θα εχω το υγραεριο και θα γυρναω 8αρες ουτε οτι θα κανω κοντρες
ουτε οτι θα κανω ντριφτ.Εξαλλου οι 9 στους 10 κανουν ντριφτ με πολυ πιο οικονομικα αυτοκινητα εαν εξαιρεσω τον γιατρο.
Ειμαι και εγω κατα του υγραεριου απλα ήθελα μια αποψη βασισμενη σε προσωπικη εμπειρια.
Για την ιστορια το αμαξι μου ειναι στο 10.5 με 11 απο καταναλωση το πολυ 12 με αρκετα πατηματα καθως δεν κυκλοφορω πολη
Τοσο και περισσοτερο ηταν ολα τα αυτοκινητα μου απλα εκανα μια σκεψη.
Σας ευχαριστω ολους για τον κοπο και τον χρονο.
Επειδη αμαξι δεν αλλαζω θα ζητησω αυξηση δε μαμιεται χαχαχαχα
Ρε μην εισαι τσιπης!Εχεις ακομη την νοοτροπια των hondaιων?:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Συμφωνω με τα υπολοιπα παιδια γιατι οποις ειναι κατοχος ενος τετοιου οχηματος ΔΕΝ σκεφτεται την καταναλωση!
Σοκολατενιε παρε μια εξοδου απο γυναικα και πιτσιρικα να πουμε καμια μαλακια απο κοντα.Εχω βαρεθει να σε βριζω απο το πληκτρολογιο:thumbsup:
Η άποψή μου είναι ότι μιά τέτοια εγκατάσταση θα είναι ιεροσυλία,
επί όσες πεταλούδες έχει το Μ3 !!!!!!
Γιατρε των ΙΤ συστημάτων νομιζω 6 έχει:thumbsup:
αλλα σαν π@υτανα και κυρια το Μ3 ισως να το ανεχοταν για τα ησυχα περα δωθεthumb
Stunt Mike
09-03-15, 23:34
Απο την δικη σου τη μερια καλα τα λες Αντρεα,αλλα κανε την χαρη στην τσεπη σου και μην βαζεις υγραεριο σε τετοιο μοτερ...Κοστιζει η ζημια αρκετα....Δεν εχει σημασια αν θα το πιεζεις ή οχι με την χρηση υγραεριου....Η στατικη του συμπιεση φροντιζει ωστε να τρωει ζορι ακομη και στο ρελαντι...Δεν συζητω καν να πεσεις σε κακο προγραμματιστη υγραεριου....
θα διαφωνήσω με όλους σας μάλλον.
σας χαλάει το βρωμόγκαζο με παράλληλη οικονομία; στενοχωριέστε αν χαλάτε αλλού τα χρήματα;
ναι γαμάτο το s54 αλλά ειναι ένα μοτέρ, όχι θεός για προσκύνημα. ούτε είναι φερραρι που πρεπει να εχεις τσουβάλια λεφτά. ούτε είναι συλλεκτικό.
και όχι δεν θέλω σμαρτ για να κυκλοφορώ. θέλω να κυκλοφορώ με αυτό που αγαπώ έξω από νόρμες. αν μπορεί να γίνει πιο οικονομικό δεν με χαλάει.
φυσικά μιλώ θεωρητικά μιας και δεν γνωριζω αν υπάρχει αξιοπιστία στην συγκεκριμένη μετατροπή. εστιάζω στο σκεπτικό.
ΔημήτρηςΜ3
10-03-15, 02:08
Που να ανεβάσω φωτο δλδ με το Μ6 που είδα με αέριο ..
Χαχαχα θα πέσει ban !!
εγώ ημερησίως έγραφα περίπου 70-80 χιλιόμετρα, ενώ κάθε παρασκευή ξεπερνούσα τα 150-170.
δεν λέω, ώρες ώρες μου την έσπαγε αλλά όχι σε σημείο να σκεφτώ να ΧΑΛΑΣΩ ένα τέτοιο αυτοκίνητο για 1500¤ το χρόνο. καταρχήν θεωρώ πολύ επικίνδυνο να κουβαλάω μια κινητή βόμβα πίσω απο την πλάτη του παιδιού μου. και για όποιον με ρωτήσει, το 2007 είχε πέσει άλφα ρομέο 156 πάνω μου με 90 χιλιόμετρα, χωρίς να πατήσει φρένο. εγώ φρεναριστός στο φανάρι του σάνυ και βρέθηκα 10 μέτρα μπροστά. χώθηκα στην περίφραξη απο το απέναντι φυτώριο.
το αμάξι έγινε σμπαράλια απο πίσω. σιγά μην άντεχε η μποτίλια σε ένα τέτοιο χτύπημα. ούτε με σφαίρες και ας λέει όποιος θέλει ότι θέλει.
γενικά επίσης πιστεύω ότι το πρόβλημα αυτών των αυτοκινήτων, δεν είναι η κατανάλωση. το πρόβλημα με αυτά είναι γενικά το ότι γράφουν χιλιόμετρα και όσο γράφουν τόσο πιο πολλά ζητάνε.
αν ήταν να το κυκλοφορώ για να κάνω την πλάκα μου, θα ήταν για να γλυτώσω μεγάλο μέρος της συντήρησης και σε δεύτερη μοίρα θα υπολόγιζα το κόστος καυσίμων.
μια μεγάλη περίοδο κυκλοφορούσα με ίμπιζα 1200. η εβδομαδιαία διαφορά σε καύσιμα ήταν περίπου 15¤. έτσι, τα έβαλα κάτω και είπα ότι αν δεν είχα Μ3, θα νοίκιαζα ένα Μ3 για 15 ¤ την εβδομάδα? φυσικά με τις μπάντες...ποιος δεν θα το έκανε άλωστε...
Καραμπινατη περιπτωση....αλλο ενα θυμα της προπαγανδας του touba.
Aντρεα το post No 18 με βρισκει συμφωνο.
Ρε συ Μιχαλη το 18 ειναι το δικο μου! χαχαχα!
Ρε συ Μιχαλη το 18 ειναι το δικο μου! χαχαχα!
Για το δικο σου μιλαω ρε...σου εβαλα και thanks, λες να με ζαλισε η ποπη???
m_power_lunatic
10-03-15, 16:21
Δεν γραφω συχνα και δεν συμμετεχω πλεον αλλα για σταθειτε ρε παιδια λιγο.......για σταθειτε....
Κανει ο χριστιανος μια ερωτηση να παρει μια αποψη......μια γ@μημενη ερωτηση σε ''φιλους διαδικτυακους''.
Τον βγαλατε τον ανθρωπο σχεδον ανικανο και δεν αξιζει και δεν μπορει να συντηρησει ///Μ3 κτλ-κτλ.
Αυτο ΙΣΩΣ-ΜΠΟΡΕΙ-ΚΑΙ ΑΝ να το πει αυτος που κανει 80-100χλμ την ημερα οπως ο Ανδρεας......οι υπολοιποι με το ΜΕΤΡΟ-τα εταιρικα-τα σμαρτ-κτλ..........ΤΣΟΥ!
Οπως ειπε και ο Στεφ πιο πανω,δεν θελει να κυκλοφορει με οτι χαρχαλο υπαρχει αλλα με αυτο που γουσταρει και κανει κεφι και εξεταζει εναλλακτικες.
Αυτος που μπορει να εχει και να συντηρει Μ3 κυκλοφορει καθε μερα πρωι-βραδυ-μεσημερι.
Απαντησεις του στυλ ''μην το γρατζουνισω-μην το φορτωσω χλμ'' κτλ.......σεβαστες και ειλικρινεις αλλα ΟΧΙ κριτικη στους αλλους,αλλο το ενα αλο το αλλο.
Δεν γραφω συχνα και δεν συμμετεχω πλεον αλλα για σταθειτε ρε παιδια λιγο.......για σταθειτε....
Κανει ο χριστιανος μια ερωτηση να παρει μια αποψη......μια γ@μημενη ερωτηση σε ''φιλους διαδικτυακους''.
Τον βγαλατε τον ανθρωπο σχεδον ανικανο και δεν αξιζει και δεν μπορει να συντηρησει ///Μ3 κτλ-κτλ.
Αυτο ΙΣΩΣ-ΜΠΟΡΕΙ-ΚΑΙ ΑΝ να το πει αυτος που κανει 80-100χλμ την ημερα οπως ο Ανδρεας......οι υπολοιποι με το ΜΕΤΡΟ-τα εταιρικα-τα σμαρτ-κτλ..........ΤΣΟΥ!
Οπως ειπε και ο Στεφ πιο πανω,δεν θελει να κυκλοφορει με οτι χαρχαλο υπαρχει αλλα με αυτο που γουσταρει και κανει κεφι και εξεταζει εναλλακτικες.
Αυτος που μπορει να εχει και να συντηρει Μ3 κυκλοφορει καθε μερα πρωι-βραδυ-μεσημερι.
Απαντησεις του στυλ ''μην το γρατζουνισω-μην το φορτωσω χλμ'' κτλ.......σεβαστες και ειλικρινεις αλλα ΟΧΙ κριτικη στους αλλους,αλλο το ενα αλο το αλλο.
Ανθρωπος???hondaιος και ανθρωπος δεν συμβαδιζει!
Περα απο την πλακα,απο ολα τα ποστ πανω απο 90% του εγραψα(ν) οτι δεν ταιριαζει-αρμοζει σε ενα τετοιο μοτερ η τοποθετηση υγραεριοκινησης
Λες να εχουμε μετοχες σε καμμια εταιρια με βενζινες και θα χασουμε τα ποσοστα?
Απλα οταν εισαι κατοχος ενος τετοιου αυτοκινητου σημαινει οτι μπορεις να υποστηριξεις ολες του τις αναγκες-απαιτησεις-συντηρηση-βελτιωση κτλ
Εκανε μια ερωτηση και του απαντησαμε τι αλλο απο το λογικο,βεβαια το τι θα κανει ο οποιοσδηποτε αν του εχει καρφωθει στο μυαλο,θα το κανει...
Μυαλο????αχαχαχαχαχα εχει καει απο το vtec:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:
Για να μην παρεξηγηθω τον hondaιο τον ξερω πανω απο 10 χρονια οταν ηταν ακομη ψαρακας!
m_power_lunatic
10-03-15, 17:11
Το στυλ και το υφος και ο τροπος...... γρηγορε sheriff απο το Κερατεξας,λιγη διακριτικοτητα πρωτα και να μπαινουμε λιγο και στην θεση του αλλου και να κοιταμε και τα χαλια μας ο καθενας πρωτα πριν μιλησουμε.Δεν το λω προσωπικα σε εσενα....σε ολους μας.
Το στυλ και το υφος και ο τροπος...... γρηγορε sheriff απο το Κερατεξας,λιγη διακριτικοτητα πρωτα και να μπαινουμε λιγο και στην θεση του αλλου και να κοιταμε και τα χαλια μας ο καθενας πρωτα πριν μιλησουμε.Δεν το λω προσωπικα σε εσενα....σε ολους μας.
Το γρηγορε sheriff απο το κερατεξας πως ακριβως το εννοεις?Αν ειναι ειρωνικο απαξιω,αν οχι θα μπορουσε να λειπει.
Χαλια sorry αλλα δεν εχω,για μενα ολα ειναι τελεια!
Διακριτικοτητα την εχω σε οσους δεν γνωριζω αλλα στον Αντρεα που ξερω οτι σηκωνει πλακιτσα μιας και τον γνωριζω(οπως και εγω την δεχομαι απο αυτον)
Αλλα δεν ηξερα οτι θα σε πειραζε τοσο πολυ η συμβουλη των περισσοτερων για μια ερωτηση που εκανε
Αυτος που μπορει να εχει και να συντηρει Μ3 κυκλοφορει καθε μερα πρωι-βραδυ-μεσημερι.
.
Γιάννη αυτή την άποψη τη θεωρώ λάθος. Το να έχει κάποιος ένα αμάξι επιδόσεων ως παιχνίδι της βόλτας, της εκδρομής και του ΣΚ δεν σημαίνει πως το κάνει επειδή είναι τσίπης στη συντήρηση, ψυχωτικός μην το φθείρει, ή ψείρας που το φυλάει για να το χαρεί ο επόμενος. Το πιθανότερο είναι να μην είναι αρκετά μαζόχα ώστε να θέλει να κυκλοφορεί όλη μέρα πάνω σε 19άρια, πολυουρεθάνες και coilover, να μη θέλει ενώ πάει αγχωμένος στις δουλειές του να του παίρνει τα αυτιά το droning της supersprint και παράλληλα να τον αγριοκοιτάνε οι συνάδελφοί του επειδή συντονίζουν τα τζάμια του γραφείου καθώς παρκάρει στο parking, να θέλει την άνεσή του να καβαλήσει όποιο πεζοδρόμιο βρει αδειανό χωρίς να κάνει 15 γύρες το τετράγωνο ώστε να βρει θέση, να μην χρειάζεται κάθε πρωί να περιμένει ένα 10λεπτο στο ρελαντί να ζεσταθεί το καθαρόαιμο το υπερμοτέρ :original: κλπ.....
Το sportscar είναι προτιμότερο να τo χαιρόμαστε στις διαδρομές για τις οποίες έχει φτιαχτεί - εκεί που δείχνει τις αρετές του - γιατί αλλιώς από αναζωογονητικό παιχνίδι μπορεί να καταντήσει καθημερινό βασανιστήριο. Για ένα αμάξι πόλης ή ένα μικρομεσαίο η καθημερινότητα είναι το στοιχείο του και η άνεση/ξεγνοιασιά που σου προσφέρει είναι αγχολυτική.
Από την άλλη όσοι έχουν τα Μ3 τους για καθημερινά, πολύ καλά κάνουν....γούστα είναι αυτά, αλλά ας παραδεχτούμε και τη θεώρηση των υπολοίπων που βολεύονται στην ευκολία χρήσης του καθημερινού αυτοκινήτου.
Προσωπικά βρίσκω απόλυτα λογικές τις αντιδράσεις των παιδιών που γίνονται καυστικοί...γιατί πολύ απλά κάποια πράγματα ακούγονται οξύμωρα. Εμένα ας πούμε Γιάννη μου κάνει εντύπωση πώς κάνεις ένα έξοδο Χ χιλιάρικα για μετατροπή σε Μ3 και μετά να θες να περικόψεις έξοδα από τα καύσιμα. thumb αν σου χει μείνει το Μ3 αμανάτι από το 2008 που το πήρες και πλέον την εποχή της λιτότητας δεν μπορείς να πληρώσεις για καύσιμα, ένα ερώτημα για εξοικονόμηση θα μπορούσα να το κατανοήσω....
Γιάννη από πλευράς μου επίσης να αναφέρω ότι το ύφος μου απέναντι στον Αντρέα είναι φιλικότατο και το ξέρει μιας κ γνωριζόμαστε από κοινές παρέες εκτός club! Όπως τον κράζω εγώ, έτσι με κράζει και εκείνος που το έχω μόνιμα καθαρό το αμάξι μιας και όπως όλοι ξερετε είμαι βλαμμενος μ αυτό το θέμα.
Από εκεί και μετά θα συμφωνήσω απόλυτα με το Νάσο μιας και κατασκευές όπως Μ3, 911, RS4 κλπ μόνο για καθημερινές βόλτες δεν είναι αφού δεν είναι χρηστικά!
Άποψή μου πάντα
Διαφωνώ, ένα Μ3 είναι μια χαρά αμάξι για καθημερινό. Εμένα προσωπικά δεν με χαλούσε να κάνω όλες τις δουλειές μου με αυτό. Ειδικότερα ένα μαμά είναι φοβερό.
Το πρόβλημα όπως είπα με τα κόστη δεν είναι η κατανάλωση, αλλά αυτά που ζητάει από συντήρηση όσο γράφει.
Όπως και να'χει επιμένω να θεωρώ λάθος μια τοποθέτηση ειδικά σε ένα τέτοιο αμάξι. Προπαντός όμως, δεν το θέλω για λόγους ασφαλείας.
Γιάννη αυτή την άποψη τη θεωρώ λάθος. Το να έχει κάποιος ένα αμάξι επιδόσεων ως παιχνίδι της βόλτας, της εκδρομής και του ΣΚ δεν σημαίνει πως το κάνει επειδή είναι τσίπης στη συντήρηση, ψυχωτικός μην το φθείρει, ή ψείρας που το φυλάει για να το χαρεί ο επόμενος. Το πιθανότερο είναι να μην είναι αρκετά μαζόχα ώστε να θέλει να κυκλοφορεί όλη μέρα πάνω σε 19άρια, πολυουρεθάνες και coilover, να μη θέλει ενώ πάει αγχωμένος στις δουλειές του να του παίρνει τα αυτιά το droning της supersprint και παράλληλα να τον αγριοκοιτάνε οι συνάδελφοί του επειδή συντονίζουν τα τζάμια του γραφείου καθώς παρκάρει στο parking, να θέλει την άνεσή του να καβαλήσει όποιο πεζοδρόμιο βρει αδειανό χωρίς να κάνει 15 γύρες το τετράγωνο ώστε να βρει θέση, να μην χρειάζεται κάθε πρωί να περιμένει ένα 10λεπτο στο ρελαντί να ζεσταθεί το καθαρόαιμο το υπερμοτέρ :original: κλπ.....
Το sportscar είναι προτιμότερο να τo χαιρόμαστε στις διαδρομές για τις οποίες έχει φτιαχτεί - εκεί που δείχνει τις αρετές του - γιατί αλλιώς από αναζωογονητικό παιχνίδι μπορεί να καταντήσει καθημερινό βασανιστήριο. Για ένα αμάξι πόλης ή ένα μικρομεσαίο η καθημερινότητα είναι το στοιχείο του και η άνεση/ξεγνοιασιά που σου προσφέρει είναι αγχολυτική.
Από την άλλη όσοι έχουν τα Μ3 τους για καθημερινά, πολύ καλά κάνουν....γούστα είναι αυτά, αλλά ας παραδεχτούμε και τη θεώρηση των υπολοίπων που βολεύονται στην ευκολία χρήσης του καθημερινού αυτοκινήτου.
Προσωπικά βρίσκω απόλυτα λογικές τις αντιδράσεις των παιδιών που γίνονται καυστικοί...γιατί πολύ απλά κάποια πράγματα ακούγονται οξύμωρα. Εμένα ας πούμε Γιάννη μου κάνει εντύπωση πώς κάνεις ένα έξοδο Χ χιλιάρικα για μετατροπή σε Μ3 και μετά να θες να περικόψεις έξοδα από τα καύσιμα. thumb αν σου χει μείνει το Μ3 αμανάτι από το 2008 που το πήρες και πλέον την εποχή της λιτότητας δεν μπορείς να πληρώσεις για καύσιμα, ένα ερώτημα για εξοικονόμηση θα μπορούσα να το κατανοήσω....
Με το σκεπτικο σου φίλε μου εαν μειώσουν τα τελη απο το Μ3 εσύ μπορείς να συνεχίσεις να δίνεις 1100 αντι για το μειωμένο.
Το να θέλει κάποιος να κόψει-περιορίσει ένα έξοδο δεν είναι κακο ειτε βγάζεις
1000 το μηνα ειτε 10000.
Στην περιπτωση μας κοιταμε να κόψουμε ένα εξοδο χωρις να έχουμε παραπλευρες απώλειες, εφοσον δεν γίνεται προχωραμε ετσι.thumb
εγω ρωτησα αν μπορει να μπει χωρις να γίνει κατι κακο.
Αρα τα πιο πολλα σχόλια ηταν καυστικα μαζι με μπολικη δοση χολής δυστυχως.
είναι το ίδιο με το να ρωτουσα αν μπορω για παραδειγμα να το χαμηλωσω 8 ποντους χωρις να εχω πρόβλημα...
m_power_lunatic
10-03-15, 19:16
Το γρηγορε sheriff απο το κερατεξας πως ακριβως το εννοεις?Αν ειναι ειρωνικο απαξιω,αν οχι θα μπορουσε να λειπει.
Χαλια sorry αλλα δεν εχω,για μενα ολα ειναι τελεια!
Διακριτικοτητα την εχω σε οσους δεν γνωριζω αλλα στον Αντρεα που ξερω οτι σηκωνει πλακιτσα μιας και τον γνωριζω(οπως και εγω την δεχομαι απο αυτον)
Αλλα δεν ηξερα οτι θα σε πειραζε τοσο πολυ η συμβουλη των περισσοτερων για μια ερωτηση που εκανε
Θιχτηκες χωρις λογο για την ιστορια που σε ακολουθεί και δικαια, εγω το ειπα γιατι ετσι σε θυμαμαι,θιχτηκες χωρις λογο.
Σου εγραψα οτι το σχολιο παει σε ολους γενικα για τα χαλια
αλλα......παλι θιχτηκες.
Τελος παντων, κακως ασχοληθηκα (το ηξερα απο πριν για να πω την αληθεια) αλλα μαλλον ειμαι σε αλλο μηκος κυματος.
Τα "χαλια" τα εχουνε ολοι το δυστυχημα ειναι οτι μερικοι δεν το ξερουνε.Τα δικα μου ειναι η πολυ δουλεια και ο ελαχιστος χρονος για την οικογενεια μου ακομα και για τα αυτοκινητα μου που δεν μπορω να χαρω.
Θιχτηκες χωρις λογο για την ιστορια που σε ακολουθεί και δικαια, εγω το ειπα γιατι ετσι σε θυμαμαι,θιχτηκες χωρις λογο.
Σου εγραψα οτι το σχολιο παει σε ολους γενικα για τα χαλια
αλλα......παλι θιχτηκες.
Τελος παντων, κακως ασχοληθηκα (το ηξερα απο πριν για να πω την αληθεια) αλλα μαλλον ειμαι σε αλλο μηκος κυματος.
Τα "χαλια" τα εχουνε ολοι το δυστυχημα ειναι οτι μερικοι δεν το ξερουνε.Τα δικα μου ειναι η πολυ δουλεια και ο ελαχιστος χρονος για την οικογενεια μου ακομα και για τα αυτοκινητα μου που δεν μπορω να χαρω.
Για να σου πω την αληθεια μου,επειδη επιδιωκω να σε διαβαζω στα ποστ σου,μου κακοφανηκε ο τροπος σου και σκεφτηκα οτι δεν γινεται να ειναι και αυτος κομπλεξικος οπως οι hondaιοι!:hystericalbs1:
Το δικο σου το χαλια ειναι και δικο μου χαλια αλλα αν το καλοσκεφτεις με τιποτα δεν ειμαστε ικανοποιημενοι
Απο μενα ζητω συγνωμη αν σου επιτεθηκα αλλα μπηκες πολυ επιθετικα χωρις σοβαρο λογο
Τεχνικα οχι στο υγραεριο.
Κατα τα αλλα πολλες ενδιαφερουσες αποψεις σε αυτο το θρεντ
Παρε ενα τηλ Αντρεα και ρωτησε...
Έμπορος AUTO-MOTO CLUB
Διευθυνση: ΛΕΩΦ.ΣΟΦ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ14 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ 16341
Τηλ. 1:2109913742 Κιν.:6909290772 Fax:2109933397
Email:automotoclubnikolaidis@gmail.com
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/11033611_10203788356405678_8563090012339893895_n.j pg?oh=84751e5722851e167a3de2a0c2e75f98&oe=557E8BA2&__gda__=1433785335_fed7b44c2db0fc8fe2d7c6dad90ea9c f
Και δυο'' Μ5'' (https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&category=&make=298&model=968&variant=&price-from=&price-to=®istration-from=®istration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=4&exterior_color=&significant_damage=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=&euroclass=&airbags-ranged=&kteo=&seats-from=&seats-to=&sort=&rg=&radius=&postcode=&modified=&hi=&st=&offer_type=sale) thumb
δεν γνωρίζω κανέναν, έχοντα φράγκα και μη, που να μην τον ενδιαφέρει η βελτιστοποίηση της ωφέλειάς του.
απλά φοβόσαστε το μπούλινγκ των συναδέλφων χαχαχα
εγώ κυκλοφορώ καθημερινα με το κομπρεσσέρ και το λιώνω στα χλμ. μια χαρά λειτουργικό είναι και κ@υλώνω.
προσωπικά μπορώ και πληρώνω βενζίνες αλλά αν είχα χώρο θα έβαζα και υγραέριο να ξηλώνω άσφαλτο δωρεάν.
Στην περίπτωσή σου χρίζεις μετατροπή σε προπάνιο...!!
:hystericalbs1::th_Laie_67-1:
ghost-rider
11-03-15, 08:26
Δεν θα έβαζα και δεν έχω βάλει υγραέριο για τους εξής λόγους.
1) Τρυπάνι στο πόρτ παγκάζ μου δεν μπαίνει.
2) Τρυπάνι στην εισαγωγή μου δεν μπαίνει.
3) Το μείγμα κάθε υγραεριοκίνητου είναι ρυθμισμένο από τον εγκαταστάτη του.
Πολύ εύκολα μπορεί να δουλεύει πλούσιο (πράγμα αδύνατο γιατί το στεγνώνουν για να μην καίει) και πολύ έυκολα μπορεί να δουλεύει φτωχό (σχεδόν όλα τα "γκάζια" δουλεύουν φτωχά).
Δεν μιλάω για Μ3.
Δεν θα το έβαζα ούτε σε zastava yugo.
Αν δε σε ενοχλούν τα παραπάνω και θα ήθελες το (όποιο) αυτοκίνητο σου γκάζι, πήγαινε βάλτο.
Προτίμησε έναν αξιόπιστο εγκαταστάτη με καλή φήμη και λίγα σκασμένα καπάκια.
Ας είναι λίγο πιο ακριβός.
ΔημήτρηςΜ3
11-03-15, 13:08
Βρες ενα που εχει βάλει στο Μ3 και ρώτησε !!!!
Στη τελική κανεις οτι γουσταρεις εσυ αυτα τα περί motorsport engine κλπ κλπ
Εγω τα βλέπω περιττά !!!! Στη τελική ενα ακομη αυτοκίνητο !
Φίλος μου εχει σε Τούρμπο αμαξι 300+ hp και αέριο, δουλευει μονο σε χαλαρές βόλτες
Καθώς και μεσα στη πολη.
Οταν ειναι να το πατήσει αλαζει σε βενζίνη και ολα καλα
Κανεις οτι γουσταρεις εσυ στη τελική ! Πέρα απο όσες γνώμες ακούσεις !
Αυτα LOVE !
Γιάννη αυτή την άποψη τη θεωρώ λάθος. Το να έχει κάποιος ένα αμάξι επιδόσεων ως παιχνίδι της βόλτας, της εκδρομής και του ΣΚ δεν σημαίνει πως το κάνει επειδή είναι τσίπης στη συντήρηση, ψυχωτικός μην το φθείρει, ή ψείρας που το φυλάει για να το χαρεί ο επόμενος. Το πιθανότερο είναι να μην είναι αρκετά μαζόχα ώστε να θέλει να κυκλοφορεί όλη μέρα πάνω σε 19άρια, πολυουρεθάνες και coilover, να μη θέλει ενώ πάει αγχωμένος στις δουλειές του να του παίρνει τα αυτιά το droning της supersprint και παράλληλα να τον αγριοκοιτάνε οι συνάδελφοί του επειδή συντονίζουν τα τζάμια του γραφείου καθώς παρκάρει στο parking, να θέλει την άνεσή του να καβαλήσει όποιο πεζοδρόμιο βρει αδειανό χωρίς να κάνει 15 γύρες το τετράγωνο ώστε να βρει θέση, να μην χρειάζεται κάθε πρωί να περιμένει ένα 10λεπτο στο ρελαντί να ζεσταθεί το καθαρόαιμο το υπερμοτέρ :original: κλπ.....
Το sportscar είναι προτιμότερο να τo χαιρόμαστε στις διαδρομές για τις οποίες έχει φτιαχτεί - εκεί που δείχνει τις αρετές του - γιατί αλλιώς από αναζωογονητικό παιχνίδι μπορεί να καταντήσει καθημερινό βασανιστήριο. Για ένα αμάξι πόλης ή ένα μικρομεσαίο η καθημερινότητα είναι το στοιχείο του και η άνεση/ξεγνοιασιά που σου προσφέρει είναι αγχολυτική.
Από την άλλη όσοι έχουν τα Μ3 τους για καθημερινά, πολύ καλά κάνουν....γούστα είναι αυτά, αλλά ας παραδεχτούμε και τη θεώρηση των υπολοίπων που βολεύονται στην ευκολία χρήσης του καθημερινού αυτοκινήτου.
Προσωπικά βρίσκω απόλυτα λογικές τις αντιδράσεις των παιδιών που γίνονται καυστικοί...γιατί πολύ απλά κάποια πράγματα ακούγονται οξύμωρα. Εμένα ας πούμε Γιάννη μου κάνει εντύπωση πώς κάνεις ένα έξοδο Χ χιλιάρικα για μετατροπή σε Μ3 και μετά να θες να περικόψεις έξοδα από τα καύσιμα. thumb αν σου χει μείνει το Μ3 αμανάτι από το 2008 που το πήρες και πλέον την εποχή της λιτότητας δεν μπορείς να πληρώσεις για καύσιμα, ένα ερώτημα για εξοικονόμηση θα μπορούσα να το κατανοήσω....
Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα.
Ο καθένας διαλέγει πως θα χρησιμοποιήσει το Μ3 του, και πληρώνει
για τις επιλογές του.
Εγώ καταλαβαίνω και σέβομαι κάποιον που δεν θέλει να ταλαιπωρείται,
κάθε μέρα από κάποιο ειδικό αυτοκίνητο.
Καταλαβαίνω φυσικά και αυτόν που το χρησιμοποιεί καθημερινά.
Σε αυτούς ανήκω κι εγώ. Μ΄ αρέσει η ταλαιπωρία, η 19άρα,
ο θόρυβος και όλες οι "ταλαιπωρίες" ενός ειδικού αυτοκινήτου.
Αλλά όπως και να το χρησιμοποιούμε πρέπει πάντα να το χρησιμοποιούμε
ολόκληρο. Όπως είναι. Όχι Μ3 μείον 20, 30 άλογα.
Το Μ3 θέλει καύσιμο 98 τουλάχιστον.
Η τάπα το λέει, δεν το λέω εγώ.
Σε μία απεργία βυτίων, του έβαλα 20 ευρώ 95άρα να φτάσω σπίτι μου,
και άκουγα κάτι ήχους σαν να ήτανε το ταξί του τούμπα.
Ολόκληρο Μ3 και όχι ημίμετρα.
Σε μία απεργία βυτίων, του έβαλα 20 ευρώ 95άρα να φτάσω σπίτι μου,
και άκουγα κάτι ήχους σαν να ήτανε το ταξί του τούμπα.
:hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:
ΔημήτρηςΜ3
11-03-15, 18:48
Και λιγο χουμορ ,Το ταξί του τούμπα δουλευει ρολόι ...
Το ξερω γιατι μου έκανε tour στας Αθήνας . :) :) :)
Και λιγο χουμορ ,Το ταξί του τούμπα δουλευει ρολόι ...
Το ξερω γιατι μου έκανε tour στας Αθήνας . :) :) :)
E τότε θα το έφτιαξε μάλλον :th_Laie_67-1:
Εγώ μιά φορά που τον συνάντησα στη Λεωφόρο Αθηνών, μόλις
άναψε πράσινο να φύγουμε, το ταξί πήρε την όπισθεν. :th_Laie_67-1:
Υ.Γ.: Με είχε δει το ρεμάλι στον καθρέφτη, και έκανε πλακίτσες...
Η δικια μου η αποψη ειναι, οτι στην τελικη, δικο σου ειναι το αυτοκινητο, οτι θελεις κανεις.
Μπορει μερικοι να θεωρουν ιεροσυλια την τοποθετηση υγραεριου σε ενα τετοιο αυτοκινητο αλλα αν αυτος ειναι ο λογος που θα σε βοηθησει να το κρατησεις και να το κυκλοφορεις,καντο. Αλλωστε αν αυτο ειναι ιεροσυλια, τι να πουμε για τα περισσοτερα supercars της Ελλαδος που αναλωνονται στο να μετακινουνται απο το υπογειο γκαραζ της παραλιακης μεζονεττας, σε αντιστοιχο μαγαζι επι της παραλιας και ξανα πισω. Οι περισσοτερες ferrari/lambo/porsche κανουν αυτο ακριβως και τιποτα παραπανω.
Ο μονος σοβαρος λογος (και για εμενα ο σημαντικοτερος) που δεν θα το εκανα υγραεριο ειναι οτι ο S54 ειναι ενας εξαιρετικα ευπαθης κινητηρας και η περιπτωση του υγραεριου θα αυξανε σημαντικα τον κινδυνο σοβαρης ζημιας. Ακομη και σε συνθηκες πολης, πιστευω οτι το υγραεριο θα προκαλεσει ζημιες.
Αυτο και μονο, ειναι αρκετο για μενα στο να μην σκεφτομουν ποτε την λυση του υγραεριου.
Οι τελικες αποφασεις ομως ειναι καθαρα δικες σου
Stunt Mike
11-03-15, 20:19
Βρες ενα που εχει βάλει στο Μ3 και ρώτησε !!!!
Στη τελική κανεις οτι γουσταρεις εσυ αυτα τα περί motorsport engine κλπ κλπ
Εγω τα βλέπω περιττά !!!! Στη τελική ενα ακομη αυτοκίνητο !
Φίλος μου εχει σε Τούρμπο αμαξι 300+ hp και αέριο, δουλευει μονο σε χαλαρές βόλτες
Καθώς και μεσα στη πολη.
Οταν ειναι να το πατήσει αλαζει σε βενζίνη και ολα καλα
Κανεις οτι γουσταρεις εσυ στη τελική ! Πέρα απο όσες γνώμες ακούσεις !
Αυτα LOVE !
Το τουρμπατο ναι μεν μπορει να'χει και 600hp αλλα οι απαιτησεις του κινητηρα του οταν ειναι ατουρμπιστος ειναι ιδιαιτερα μικρες με συμπιεση συνηθως κατω απο το 10:1.....Μην συγκρινεις ανομοια μοτερ.....Τα τουρμπατα και τα πολλα κυβικα,ενδεικνυνται για υγραεριο ακριβως γι'αυτο τον λογο+οτι τα τουρμπατα εχουν και σαφως πιο ενισχυμενα σωθικα συνηθως.....Και οταν γουσταρεις να το πιεσεις,το γυριζεις σε βενζινη ;)
nikos valvetronic
11-03-15, 22:57
Αντρέα συνεργάζομαι με έναν ηλεκτρολόγο που όταν ξεκίνησε η ιστορία με τα υγραέρια έκανε μαγαζί δικό του στην Βουλγαρία.Πολύ ψαγμένος-διαβασμένος έχει κάνει εγκατάσταση σε κάθε είδους αυτοκίνητα και έχω συζητήσει πολύ μαζί του.Θα τον ρωτήσω και για το Μ3 αν του έχει τύχει αλλά γενικά μου έχει τονίσει δυο πράματα.Το πρώτο σημαντικό βήμα του εγκαταστάτη είναι να επιλέξει το κατάλληλο κιτ (όχι απαραίτητα το ακριβότερο) αφού μελετήσει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα και όχι να βάλει αμάσητο το κιτ που προτείνει η όποια εταιρία υγραερίου.Το δεύτερο πράμα είναι ο προγραμματισμός....Προσφορέ ς του τύπου το αφήνεις το πρωί το παίρνεις το απόγευμα πιθανότατα να έχουν ελλείψεις.Αν δεν φας ένα ντεπόζιτο με το laptop στην πρίζα στα μισά γκάζια στα φούλ στο cutoff σε ανηφόρα σε κόφτες σε κρύα εκκίνηση με συνεχές δούλεμα τους χάρτες μέχρι να στρώσει παντού δεν δίνεις το αυτοκίνητο.Έχει τύχει να παντρέψει πράματα από διάφορα κιτ (πνεύμονες,βαλβίδες,μπεκ κ.τ.λ) για να βγει αποτέλεσμα.Και θεωρείται δεδομένη η αύξηση 25-35% της κατανάλωσης σε αέριο.Σε κάθε περίπτωση ακόμα και να βρεθεί Μ3 που φοράει θα πρέπει να έχει κάνει κάποια ικανά χιλιόμετρα που να αποδεικνύουν την επιτυχία της εγκατάστασης.Αυτά από μένα και αν έχω νέα θα ενημερώσω thumb
nikos valvetronic
13-03-15, 10:30
Λοιπόν μίλησα με τον φίλο και έχει κάνει ένα Μ3 Ε46 το οποίο θεωρεί από τις πιο αποτυχημένες δουλειές του.Τα προβλήματα που αντιπετώπισε ήταν τα εξής.
Πρώτα το χωροταξικό και στο θέμα της δεξαμενής πίσω και στον κινητήρα.
Δεύτερο ήταν ο πνεύμονας γιατί παρότι επέλεξε τον μεγαλύτερο που βρήκε και κάλυπτε οριακά το Μ3 το θέμα που προέκυψε ήταν το στροφάρισμα ψηλά που κατέβαζε απότομα την θερμοκρασία του πνεύμονα και πάγωνε το αέριο με αποτέλεσμα ρετάρισμα.Δύσκολη αποδείχθηκε και η θέρμανση του πνεύμονα από το κύκλωμα του Μ3.Τρίτο πρόβλημα η πολύ λεπτή εισαγωγή του Μ3 που έκανε ρίσκο το κολαούζο για τα μπεκ αλλά ούτε και η λύση του αποστάτη πάνω στην μαμά μπεκιέρα γιατί άλλαζε πολύ την γωνία ψεκασμού των μπεκ βενζίνης με αμφίβολα αποτελέσματα στην απόδοση.Στην πορεία όσο προέκυπταν αυτά τα προβλήματα ο φίλος πρότεινε τον πελάτη να στραφούν σε κάποιο άλλο ακριβό κιτ π.χ. vialle που ίσως να είχε λυμένα κάποια από αυτά αλλά μιλάμε για κιτ με αγορά 1800-2000 ευρώ.Ο πελάτης (βούλγαρος) δεν ήθελε ούτε τον πείραζε που δούλευε έτσι το αμάξι!! Του είπε άστο έτσι! Το αμάξι έχασε απόδοση και με τα δύο καύσιμα καθώς δεν μπορούσε να ρυθμιστεί σωστά.Κυκλοφόρησε λίγους μήνες έτσι και μετά πουλήθηκε και δεν έμαθε την τύχη του.Αυτό που μου είπε ο φίλος είναι ότι θεωρεί το Μ3 πολύ οικονομικό σε σχέση με τις επιδόσεις που προσφέρει και ότι πονούσε η ψυχή του όταν περνούσε την εγκατάσταση και έβλεπε με την άκρη του ματιού του το εξαπετάλουδο :facepalm: Αυτά τα νέα μου Αντρέα :original:
Συμφωνώ με Αντρέα. Το Μ3 είναι όντως οικονομικό σαν αυτοκίνητο όσων αφορά την κατανάλωση.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.