Επιστροφή στο Forum : Βήμα διαφορικού.
Kostas Maras
07-03-15, 15:33
Μήπως κανείς γνωρίζει το βήμα του διαφορικού που φοράω........το εχω αγοράσει μεταχειρισμενο και ταμπελάκι δεν είχε.......το μόνο που μπορω να πω ειναι οτι με 3 χιλιάδες στροφές και 6η ταχύτητα εχω στο κοντέρ 101 χιλ.
Μήπως καποιος γνώστης.....;
Kostas Maras
07-03-15, 15:38
Σημειώνω οτι το προηγούμενο διαφορικό που είχα......είχε βήμα 3.23 και με τα παραπάνω στροφές-ταχύτητα είχα 115χιλ στο κοντέρ.
Stunt Mike
07-03-15, 16:26
Πρεπει να'σαι καπου αναμεσα στο 3.62-3.64-3.73...
Kostas Maras
07-03-15, 18:46
Πρεπει να'σαι καπου αναμεσα στο 3.62-3.64-3.73...
Ευχαριστω Μιχάλη........δεν περίμενα να ειναι τόσο κοντό!!!
Βεβαια το καλοκαίρι που θα το ανοίξω για να του κάνω σέρβις βλεπω ακριβώς πόσο ειναι........
Kostas Maras
07-03-15, 18:49
Ευχαριστω Μιχάλη........δεν περίμενα να ειναι τόσο κοντό!!!
Βεβαια το καλοκαίρι που θα το ανοίξω για να του κάνω σέρβις βλεπω ακριβώς πόσο ειναι........
Είχα μια ελπίδα οτι λογω 6ταχυτου οτι θα ήμουν στο 3.38......
3.68 βγάζουν τα μαθηματικά, διάλεξε 3.64 ή 3.73 πραγματικό.
Stunt Mike
07-03-15, 21:57
Είχα μια ελπίδα οτι λογω 6ταχυτου οτι θα ήμουν στο 3.38......
Τα 6ταχυτα των Ε36-Ε46 ειναι παρομοια σε κλιμακωση στις πρωτες 5,με τα 5ταχυτα(και η 5η ακριβως ιδια 1:1)....
Kostas Maras
08-03-15, 12:35
Ζήτω συγνώμη απο τους Μιχαλη και Πέτρο αλλα έκανα λάθος..........με 6 ταχύτητα και 2400 στροφές εχω στο κοντέρ 100 χιλιόμετρα.......μηπως μπορείτε να μου υπολογίσετε πάλι περίπου το βήμα του διαφορικού μου;
καλυτερα να μας πεις σε στρογγυλες στροφες. στις 3000 ποσα εχεις ?
Ωχ, κάτσε να υπολογίσω τη διαφορική εξίσωση...
2.97 έβγαλε.
Kostas Maras
08-03-15, 13:16
Ωχ, κάτσε να υπολογίσω τη διαφορική εξίσωση...
2.97 έβγαλε.
Πέτρο οι διάσταση του πισω ελαστικού ειναι 235/40/17 αν βοηθάει αυτό.....
Kostas Maras
08-03-15, 13:19
καλυτερα να μας πεις σε στρογγυλες στροφες. στις 3000 ποσα εχεις ?
Το προηγούμενο βήμα μου ήταν 3:23 και είχα με 6 ταχύτητα και 3χιλιαδες στροφές είχα 115.......θα το πάω μια βόλτα και θα σου πω!
Αν δεν έχει αλλάξει δεν παίζει ρόλο. Αν θέλεις να σου κάνω πλήρη μοντελοποίηση με γραφήματα μόνο χρειάζεται.
Kostas Maras
08-03-15, 13:30
Αν δεν έχει αλλάξει δεν παίζει ρόλο. Αν θέλεις να σου κάνω πλήρη μοντελοποίηση με γραφήματα μόνο χρειάζεται.
Ευχαριστω Πέτρο για την ασχολία μου.......το 3.23 που φοραγα με το τωρινό δεν ειναι το ίδιο σίγουρα......και ειναι και πιο κοντό θεωρώ......τέλος παντως οπως κι αν εχει το καλοκαίρι θα το ανοίξω να δω!
εδω για να κανεις υπολογισμο
https://www.boosttown.com/gearbox_differential/speed_calculator.php
εδω για να δεις τις σχεσεις σου και να τις βαλεις στο παραπανω....
https://en.wikipedia.org/wiki/Getrag_420G_transmission
tasos.kamv
08-03-15, 20:40
Εγώ πάντως σε βγάζω 3.23 με τα εξής δεδομένα :
1) ελαστικά 235/40/17
2) λόγοι σχέσεων κιβωτίου.... i 4.35, ii 2.50, iii 1.66, iv 1.23, v 1.00 & vi 0.85
Βάλε τα άνω στοιχεία στο link (www.boosttown.com/gearbox_differential/speed_calculator.php) που έβαλε ο φίλος CompactM3 και θα δεις ότι με Engine Max RPM 2400 θα σου βγάλει 102km/h....
Y.Γ. οι λόγοι στο σασμάν είναι από Ε46 6άρι 330
Stunt Mike
08-03-15, 23:54
Τασο,στο κοντερ τα βλεπει το παιδι....Αρα υπολογισε οτι δεν ειναι ειναι 100 πραγματικα αλλα περιπου 96-97χλμ
Kostas Maras
18-03-15, 15:07
Λοιπόν παιδιά δεν μπορούσα να περιμένω το καλοκαίρι να ανοίξω το διαφορικό μου και το έκανα σημερα.......το βήμα μου τελικά ειναι 38:11=3·45.
Η κάσα του ειναι 168 δηλαδή απο τετρακύλινδρο και με το μοτερ που φοράω m54b30 πρέπει να βάλω θα μου πουν καποιοι το μεγάλο καβούκι 188 κάσα διοτι ειναι πιο ενισχυμένο.......το ξερω....το ξερω......αλλα λογω τις καλής κατάστασης που βρίσκεται και οτι εγω στην πίστα δεν μπαίνω.....δηλαδή καφρίλες δεν κανω και οτι λεφτά δεν υπάρχουν,θα ήθελα να μου πείτε αν μπορω να το κανω απο 25% που ειναι να το σφίξω λιγο παραπάνω μέχρι 40%......μηπως ξέρει καποιος εάν γινετε;
Στο μεγαλύτερο καβούκι 188 γινετε σίγουρα........μηπως ξέρει καποιος.......ΜΙΚΕ........
Λοιπόν παιδιά δεν μπορούσα να περιμένω το καλοκαίρι να ανοίξω το διαφορικό μου και το έκανα σημερα.......το βήμα μου τελικά ειναι 38:11=3·45.
Η κάσα του ειναι 168 δηλαδή απο τετρακύλινδρο και με το μοτερ που φοράω m54b30 πρέπει να βάλω θα μου πουν καποιοι το μεγάλο καβούκι 188 κάσα διοτι ειναι πιο ενισχυμένο.......το ξερω....το ξερω......αλλα λογω τις καλής κατάστασης που βρίσκεται και οτι εγω στην πίστα δεν μπαίνω.....δηλαδή καφρίλες δεν κανω και οτι λεφτά δεν υπάρχουν,θα ήθελα να μου πείτε αν μπορω να το κανω απο 25% που ειναι να το σφίξω λιγο παραπάνω μέχρι 40%......μηπως ξέρει καποιος εάν γινετε;
Στο μεγαλύτερο καβούκι 188 γινετε σίγουρα........μηπως ξέρει καποιος.......ΜΙΚΕ........
Να οδηγας ήρεμα μαζευεις χρηματα κι οταν εισαι ετοιμος πας στην επόμενη αγορά
Stunt Mike
18-03-15, 18:59
Λοιπόν παιδιά δεν μπορούσα να περιμένω το καλοκαίρι να ανοίξω το διαφορικό μου και το έκανα σημερα.......το βήμα μου τελικά ειναι 38:11=3·45.
Η κάσα του ειναι 168 δηλαδή απο τετρακύλινδρο και με το μοτερ που φοράω m54b30 πρέπει να βάλω θα μου πουν καποιοι το μεγάλο καβούκι 188 κάσα διοτι ειναι πιο ενισχυμένο.......το ξερω....το ξερω......αλλα λογω τις καλής κατάστασης που βρίσκεται και οτι εγω στην πίστα δεν μπαίνω.....δηλαδή καφρίλες δεν κανω και οτι λεφτά δεν υπάρχουν,θα ήθελα να μου πείτε αν μπορω να το κανω απο 25% που ειναι να το σφίξω λιγο παραπάνω μέχρι 40%......μηπως ξέρει καποιος εάν γινετε;
Στο μεγαλύτερο καβούκι 188 γινετε σίγουρα........μηπως ξέρει καποιος.......ΜΙΚΕ........
Επειδη δεν θελω να σε μπερδεψω σχετικα με τα μπλοκε,αλλα ουτε και μπορω εδω να σου αναλυσω την κατασκευη του δισκατου σου,θα σου πω μονο το εξης:το ποσοστο εμπλοκης και η ''επιθετικοτητα'' του διαφορικου,καθοριζεται απο τις ραμπες εμπλοκης και απο τον αριθμο και την διαμετρο των δισκων του(friction plates)....Και τα 2 αυτα λοιπον λογω κατασκευης,κανουν το διαφορικο σου 25%.....Αρα για σενα ο μονος τροπος να ανεβεις σε εμπλοκη,ειναι να προσθεσεις δισκακια....το σφιξιμο των ρουλεμαν του διαφορικου σου,το μονο που θα κανει ειναι μαζεψει τα μποσικα(αν υπαρχουν) και να λειτουργει πιο αμεσα το διαφορικο σου στο ''πατα'' του γκαζιου.Δεν μπορει ν'αλλαξει τα χαρακτηριστικα του.Κι αυτο βεβαια εχει και το τιμημα του...πιθανον περισσοτερος θορυβος,βουητο στις υψηλες στροφες και προωρη φθορα των συμπλεκτων του.....
Υ.γ εχω 2 φιλους που εχουν σπασει μικρα καβουκια στον δρομο,ο ενας με 318ις και ο αλλος με 325.....Και τα 2 με σαφως λιγοτερη ροπη απο το δικο σου....Σε σωνει ο πισω αξονας του Ε30 με την σαφως χειροτερη προσφυση και το λιγοτερο βαρος σε σχεση μ'ενα κουπε Ε36.....
Kostas Maras
18-03-15, 19:17
Επειδη δεν θελω να σε μπερδεψω σχετικα με τα μπλοκε,αλλα ουτε και μπορω εδω να σου αναλυσω την κατασκευη του δισκατου σου,θα σου πω μονο το εξης:το ποσοστο εμπλοκης και η ''επιθετικοτητα'' του διαφορικου,καθοριζεται απο τις ραμπες εμπλοκης και απο τον αριθμο και την διαμετρο των δισκων του(friction plates)....Και τα 2 αυτα λοιπον λογω κατασκευης,κανουν το διαφορικο σου 25%.....Αρα για σενα ο μονος τροπος να ανεβεις σε εμπλοκη,ειναι να προσθεσεις δισκακια....το σφιξιμο των ρουλεμαν του διαφορικου σου,το μονο που θα κανει ειναι μαζεψει τα μποσικα(αν υπαρχουν) και να λειτουργει πιο αμεσα το διαφορικο σου στο ''πατα'' του γκαζιου.Δεν μπορει ν'αλλαξει τα χαρακτηριστικα του.Κι αυτο βεβαια εχει και το τιμημα του...πιθανον περισσοτερος θορυβος,βουητο στις υψηλες στροφες και προωρη φθορα των συμπλεκτων του.....
Υ.γ εχω 2 φιλους που εχουν σπασει μικρα καβουκια στον δρομο,ο ενας με 318ις και ο αλλος με 325.....Και τα 2 με σαφως λιγοτερη ροπη απο το δικο σου....Σε σωνει ο πισω αξονας του Ε30 με την σαφως χειροτερη προσφυση και το λιγοτερο βαρος σε σχεση μ'ενα κουπε Ε36.....
Σε ευχαριστω Μιχάλη!
Kostas Maras
18-03-15, 19:40
Αποφάσισα τελικά να αλλάξω τα υπάρχον πράγματα μιας και δεν βρίσκω έτοιμο κιτ για του ανεβάσω το ποσοστό εμπλοκής του.........και ετσι θα αγοράσω ενα refresh κιτ με το ίδιο ποσοστό 25% και όσο κρατήσει........και φυσικά ενα σινεμπλοκ διαφορικού διοτι αυτό ειναι χάλια! Το βήμα αυτό που εχω με καλύπτει τελικά 3.45 για την χρήση που κανω!
Kostas Maras
18-03-15, 19:47
Και οπως ειπε ο Μιχάλης ο πισω άξονας μου φορτίζει λογω μικρότερου βάρους το διαφορικό με αποτέλεσμα να την γλιτώνω προς το παρόν.......εξάλλου και ύστερα απο ενα σημαντικό ελαφρωμα που εχω κάνει στο αμάξι μου......ειμαι στα 1100 κιλα συνολικό βάρος!
Stunt Mike
18-03-15, 20:11
Μα και το 25% ειναι το καλυτερο για χρηση δρομου και παντιλικια.....Θα σε περιοριζε μονο αν εμπαινες πιστα για αγωνιστικο ντριφτ,ειδικα επειδη ειναι και 1way τα μαμισια δισκατα...
Kostas Maras
19-03-15, 15:45
Λοιπόν λίγο πριν φύγω για Αθήνα να αγοράσω το κιτ του διαφορικού, ειπα να ανοίξω το γκρουπάκι να δω σε τι κατάσταση ειναι και ούπς.......βλεπω οτι το γκρουπ εχει ανοιχτεί ξανά και εχει βελτιωθεί σε ποσοστό 60%......και δεν το γνώριζα!!!!!!!!!!!
Έχουν προσθέσει άλλο ενα σετ δισκάκια και πιο χοντρές ροδέλες.........σημειώνω οτι η κατάσταση των αναλώσιμων ειναι εξαιρετική, με αποτέλεσμα να μην προχωρήσω στην αγορά των ανταλλακτικών.......δηλαδή το κουμπώνω ξανά και τέλος!
Vassilis ///M
19-03-15, 16:24
Έχεις φωτό από το ανοιγμένο διαφορικό???
Kostas Maras
19-03-15, 16:42
Έχεις φωτό από το ανοιγμένο διαφορικό???
Ναι εχω αλλα δεν τα καταφέρνω.......
Kostas Maras
19-03-15, 18:39
Και μια φωτο με τα παρελκόμενα.......
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.