PDA

Επιστροφή στο Forum : eibach vs h'r αντιστρεπτικες bmw ε36



leo328
06-03-15, 10:33
καλημερα σε ολους.
ηθελα να παρω γνωμες ποια να προτιμησω και να ακουσω εντυπωσεις απο καποιον που εχει βαλει μια απο τις 2.
τις βρισκω απεξω 320ε τις h'r και 380ε τις eibach...
αξιζουν οι eibach τα 60ε παραπανω η' ειναι το ιδιο πραμα?
σε ξενα φορουμ αλλοι λενε με τις h'r δεν χοροπηδαει το αυτοκινητο οπως με τις eibach στα εγκαρσια μπλαλωματα-ανωμαλιες ενω αλλοι συστηνουν eibach ως πιο κοντα στη μαμα σκληροτητα απο τις h'r και οτι αντεχουν πιο πολλοι τα συνεμπλοκ τους σε σχεση με τα συνεμπλοκ των H'r...
επισης αυτες εκτος απο συνεμπλοκ εχουν και μπρατσακια καινουργια στο κιτ η' μονο τα συνεμπλοκ?
τελικα ποιες να προτιμησω?εχει διαφορα στο δρομο η' μονο στην πιστα?(που δεν μπαινω ετσι και αλλιως).
για πειτε καμια γνωμη και εντυπωσεις απο καποιους που εχει βαλει καποια απο τις 2?
:thnx:

compactM3
06-03-15, 13:44
H&R δαγκωτο μαζι με τα αναλογα συνεμπλοκ πολυουρεθανης.

Kostas Maras
06-03-15, 13:50
Φίλε μου κα εγω h&r φοράω αλλα μετα από κάποια χιλιόμετρα τα εμπρός σινεμπλοκ χάλασαν και ανταλακτικα δεν υπήρχαν και ετσι αγόρασα powerflex αλλα μετά ήθελαν άνοιγμα εσωτερικά για να ταιριάξουν!

leo328
06-03-15, 14:10
μαλιστα..
εγω παντως επειδη ειμαι 100 χρονια μπροστα..:th_Laie_67-1: επικοινωνησα με εναν αντιπροσωπο της eibach στην καλλιροης και μου ειπε οτι υπαρχουν σαν ανταλλακτικα συνεμπλοκ σετ 4αδα για τις ραβδους που δινει στο ε36 140ε κοπλε με παραγγελια απο γερμανια...(ελαχιστα ακριβοτερα απο το σετ της Powerflex που κανει νομιζω 100ε).
πιστευω ειναι ενα + αυτο αν δεν δινει συνεμπλοκ σκετα η H'r σε περιπτωση που χαλασουν,ασε που τα eibach θα μπαινουν χωρις προβλημα τα συνεμπλοκ αφου θα ειναι εργοστασιακα...
παντως δεν εχω ακουσει απο καποιον (και σε ξενα φορουμ που διαβαζω) να ειχε προβλημα με τα συνεμπλοκ της eibach...ενω με της H'r ακουγονται διαφορα οπως τωρα εγραψε ο κωστας..
κωστα μετα απο ποσα χλμ χαλασαν τα συνεμπλοκ της h'r??

teo21
06-03-15, 14:16
Eibach μόνο Λεωνίδα... Μικρή διαφορά! Και οι schnitzer που φοράω εγώ eibach είναι.

Kostas Maras
06-03-15, 14:17
Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλα ήταν πολύ σύντομη η φθορά και να φανταστείς οτι είχαν και πλέγμα εσωτερικά για ενίσχυση..........τρίχες......τελ ικά έβαλα οπως σου ειπα powerflex αλλα και πάλι λογω μεγάλης διαμέτρου έπρεπε να ανοιχτούν εσωτερικά για να ταιριάξουν........μου έφυγε ο κωλος να τρίβω για να χωρέσουν σωστά!

compactM3
06-03-15, 18:54
Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλα ήταν πολύ σύντομη η φθορά και να φανταστείς οτι είχαν και πλέγμα εσωτερικά για ενίσχυση..........τρίχες......τελ ικά έβαλα οπως σου ειπα powerflex αλλα και πάλι λογω μεγάλης διαμέτρου έπρεπε να ανοιχτούν εσωτερικά για να ταιριάξουν........μου έφυγε ο κωλος να τρίβω για να χωρέσουν σωστά!

η Powerflex (και αλλες εταιριες) εχει ετοιμα και για την διαμετρο των H&R.

vasilis e30
06-03-15, 18:59
:thumbsup:H&R

leo328
06-03-15, 19:08
ενα συνεμπλοκ να χαλασει μετα θες 50ε να παρεις 2 powerflex (πωλουνται μονο ζευγαρι) οποτε καλυτερα να τα δωσω εξαρχης στις eibach να χω το κεφαλι μου υσηχο...
teo εχεις κανα προβλημα εσυ??
για πειτε και κανας αλλος ρε παιδια διαφορα στο δρομο μετα...:thumbsup:

ghost-rider
06-03-15, 20:17
Τις εχω πανω απο 100.000 χλμ τις eibach. Γυρω στις 150.000 για την ακριβεια. Δουλευουν απροβληματιστα.
Δεν εχω αλλαξει σινεμπλοκ.
Μειον σε σχεση με τις h&r το οτι δε ρυθμιζουν πισω.
Στο 46αρι τουλαχιστον.

leo328
06-03-15, 21:53
Τις εχω πανω απο 100.000 χλμ τις eibach. Γυρω στις 150.000 για την ακριβεια. Δουλευουν απροβληματιστα.
Δεν εχω αλλαξει σινεμπλοκ.
Μειον σε σχεση με τις h&r το οτι δε ρυθμιζουν πισω.
Στο 46αρι τουλαχιστον.

Αυτά είναι..:warriorsmiley:
Όχι στο 36 που δει από κοντά μεταχειρισμένες eibach είχαν τρύπες ρυθμίσεις και οι 2 μπρος πίσω..
δεν τις είχα πάρει γιατί έλειπε ένα μπροστινό συνεμπλοκ που το είχε χάσει αυτός και ζήταγε 200ε.
Βάλε και 50ε να πάρω 2συνεμπλοκ θα μου έβγαιναν 250.Ε λέω δεν αξίζει..με αλλά 120 τις παίρνω κούτα.και επειδή δεν έριχνε την τιμή αυτός πήρε τα παπάκια μου..
Τεσπα δεν ξέρω γιατί στο 46 δεν ρυθμίζεται η πίσω..
Ghost rider θυμάσαι σκληρύνει η ανάρτηση όταν τις έβαλες η το ίδιο με τις μαμά ήταν?
Πόσο τις είχες πάρει και από που?

ghost-rider
06-03-15, 22:29
Απο Πατρα τις πηρα. Νομιζω 350. Κατι τετοιο. Πανε χρονια βεβαια απο τοτε.
Δεν ξερω ποσο θα παιζουν τωρα.
Μεταμορφωθηκε το αυτοκινητο.
Δεν ενοχλουν θεωρω. Ας πουμε ειναι μια επεμβαση που το σκληραινει λιγοτερο απο τα ελατηρια. Πολυ λιγοτερο. Απλα περιοριζει κλισεις. Πολυ αποτελεσματικα.
Και δε θα χορταινεις να βαρας τιμονιες:drive:

Kostas Maras
07-03-15, 06:09
η Powerflex (και αλλες εταιριες) εχει ετοιμα και για την διαμετρο των H&R.

Η powerflex δεν εχει.......οι άλλες εταιρίες δεν ξερω!

vasilis e30
07-03-15, 06:19
εγω εχω στο 36αρι τις Η&R πανω με 2 σκαλες ρυθμισης σκληρότητας. τις εχω βαλει στο πιο σκληρο.
αλλο αυτοκινητο στο δρομο. μπαινω σε στροφη και το αμαξι δεν παιρνει κλισεις.

Kostas Maras
07-03-15, 06:47
εγω εχω στο 36αρι τις Η&R πανω με 2 σκαλες ρυθμισης σκληρότητας. τις εχω βαλει στο πιο σκληρο.
αλλο αυτοκινητο στο δρομο. μπαινω σε στροφη και το αμαξι δεν παιρνει κλισεις.

Εγω τις εχω βάλει στο πιο μαλακό διοτι στο σκληρό ήταν απόλυτο, δηλαδή μη προβλέψιμο!

leo328
07-03-15, 09:52
Η powerflex δεν εχει.......οι άλλες εταιρίες δεν ξερω!

υπαρχουν κωστα ειχα ρωτησει...powerflex για 28mm μπροστα και 21mm πισω.
φερνει ενα site απο θεσ/νικη αλλα με τα ιδια λεφτα (χωρις προκαταβολες και πιπεριες) τα παιρνεις κατευθειαν απο ebay αλλα κοστιζουν κανα 50ε το ζευγαρι..
https://www.ebay.de/itm/Powerflex-Stabilisator-VA-28mm-BMW-E36-incl-M3-Pu-Buchsen-Eibach-PFF5-310-28-/231185935977?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW&hash=item35d3c16e69
https://www.ebay.de/itm/2x-Pu-Buchsen-Stabilisator-HA-21mm-BMW-E36-E46-Poly-PFR5-504-21-Powerflex-Poly-/230833222411?pt=DE_Autoteile&hash=item35bebb730b

vasilis e30
07-03-15, 10:20
μαυρα ειχε εμενα μεσα!!!μεχρι στιγμης ειναι μια χαρα

6ylinder
07-03-15, 11:41
Να έχετε υπόψη σας βέβαια πως με τόσο χοντρές αντιστρεπτικές, μπορεί να μην παίρνει κλίσεις το αμάξωμα, αλλά σε απόλυτη πρόσφυση και σε ταχύτητα μέσα στη στροφή...χάνετε.

Kostas Maras
07-03-15, 13:54
Να έχετε υπόψη σας βέβαια πως με τόσο χοντρές αντιστρεπτικές, μπορεί να μην παίρνει κλίσεις το αμάξωμα, αλλά σε απόλυτη πρόσφυση και σε ταχύτητα μέσα στη στροφή...χάνετε.

Ετσι ακριβώς ειναι και για αυτό έγραψα παραπάνω οτι δεν τις σφίγγουμε πολύ διοτι γινεται απόλυτο! Συμφωνώ κι εγω!

6ylinder
07-03-15, 14:07
Εξάλλου είναι κανόνας, πως για να στρίψει ένα αυτοκίνητο και να έχει πρόσφυση...ΠΡΕΠΕΙ να γέρνει.

Stunt Mike
07-03-15, 14:57
Να έχετε υπόψη σας βέβαια πως με τόσο χοντρές αντιστρεπτικές, μπορεί να μην παίρνει κλίσεις το αμάξωμα, αλλά σε απόλυτη πρόσφυση και σε ταχύτητα μέσα στη στροφή...χάνετε.

Αυτο ισχυει υπο προυποθεσεις και κυριως σε δημοσιο δρομο που δεν ειναι πιστα....Η ενδοτικοτητα γενικως της αναρτησης κερδιζει σε προσφυση,μονο σε δρομους που δεν ειναι ''χαλι''....Αλλιως ολα τα πισταδικα θα ειχαν αναρτηση 2CV!Αυτο που ισχυει αναμφισβητητα,ειναι οτι βαζοντας σκληροτερα ελατηρια και αφαιρωντας τις αντιστρεπτικες ΕΧΕΙΣ περισσοτερη προσφυση,ενω τ'αναποδο συμβαινει οταν βαζεις σκληροτερες αντιστρεπτικες και μαλακοτερα ελατηρια απο ενα πχ εργοστασιακο αμαξι....Να υποθεσω οτι διαβασες το αρθρο του Κολιν Τσαπμαν σχετικα με το στησιμο?? thumb

leo328
07-03-15, 15:47
Στην περιπτώση που έχουμε λίγο πιο σκληρότερα ελατήρια από τα μαμΑ και αυξήσουμε και 2-3 χιλιοστά την διάμετρο στις ζαμφορ? (συνδυασμός και των 2 από ίδια εταιρία που τα χει δοκιμάσει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο).
Εντάξει εγώ πιστεύω δεν αλλάζει πολύ η συμπεριφορά για 3 χιλ. Πάχος..απλά θέλει στην πιο μαλακή ρύθμιση για τον δρόμο χωρίς προβληματα.υποτίθεται Π.χ. Το κιτ της eibach έχει δοκιμαστεί στο δρόμο από πριν με πολλές διορθώσεις πριν βγει στην αγορά.
Γιαυτο και έβαλα σετ ανάρτησης eibach ( αμορτισερ-ελατήρια) που ναι σχεδιασμένα το ένα να δουλεύει σωστά με το άλλο και το αποτέλεσμα με δικαίωσε.σφικτό μεν αλλά σε άνεση το ίδιο με πριν που φόραγε μαμά μ-πακ ελατήρια.καμία απολύτως διάφορα στην άνεση!
Βέβαια με 3 πόντους μόνο χαμηλωμά..με παραπάνω θα χε σιγουρα..ενώ όσες φορές πήγα να πάντρεψω διαφορετικών εταιριών απογοητεύτηκα..
Τεσπα θα βάλω και ένα σετ eibach ζαμφορ να γίνει κομπλέ όλο το κιτ και θα σας πω εντυπώσεις...κάνας άλλος εμπειρίες?

Stunt Mike
07-03-15, 16:20
Leo328,θα γινει τ'αμαξι σφιχτοτερο στις στροφες,χωρις ν'αλλαξει η ανεση σχεδον καθολου.Δεν επηρρεαζει η αντιστρεπτικη την ανεση της αναρτησης,γι'αυτο και ειναι ωραια μοντα γι'αυτους που θελουν μεν μια σπορτ συμπεριφορα αλλα χωρις να θυσιασουν τον οικογενειακο χαρακτηρα.Αν κανεις μασιφ τα συνεμπλοκακια στα μπαρακια της αντιστρεπτικης,οπως εγω πχ,ισως να'χεις μια μικρη επιπτωση στην ανεση.......

compactM3
07-03-15, 16:27
Η powerflex δεν εχει.......οι άλλες εταιρίες δεν ξερω!

https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-3-Series-90-98-Powerflex-Black-Front-ARB-Mountings-28mm-PFF5-310-28BLK-/370967664762?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Car+Make%3ABMW|Plat_Gen%3AE36&hash=item565f65587a

compactM3
07-03-15, 16:28
Αυτο ισχυει υπο προυποθεσεις και κυριως σε δημοσιο δρομο που δεν ειναι πιστα....Η ενδοτικοτητα γενικως της αναρτησης κερδιζει σε προσφυση,μονο σε δρομους που δεν ειναι ''χαλι''....Αλλιως ολα τα πισταδικα θα ειχαν αναρτηση 2CV!Αυτο που ισχυει αναμφισβητητα,ειναι οτι βαζοντας σκληροτερα ελατηρια και αφαιρωντας τις αντιστρεπτικες ΕΧΕΙΣ περισσοτερη προσφυση,ενω τ'αναποδο συμβαινει οταν βαζεις σκληροτερες αντιστρεπτικες και μαλακοτερα ελατηρια απο ενα πχ εργοστασιακο αμαξι....Να υποθεσω οτι διαβασες το αρθρο του Κολιν Τσαπμαν σχετικα με το στησιμο?? thumb

οτι ειπε ο κυριος........ :rally:

compactM3
07-03-15, 16:30
οπως επισης ΔΕΝ ισχυει οτι οσο πιο χαμηλο ειναι το αυτοκινητο (ακομα και αν εχει διαδρομη η αναρτηση) οτι στριβει καλυτερα.....
Το χαμηλωμα πρεπει να ειναι μεχρι εκει οπου τα ψαλιδια ειναι οριζοντια και στις δυο ακρες τους με το οδοστρωμα......

leo328
07-03-15, 18:29
σιγουρα δεν στριβει καλυτερα οσο πιο χαμηλο ειναι..αμα ειναι σαυρα η προσφυση παει περιπατο..
γιαυτο και εβαλα αυτο το σετ αναρτησης (eibach pro system) που χαμημηλωνει μονο 1,5 ποντο μπρος-πισω σε σχεση με το μ-πακ..νιωθω πιο σταθερο το αυτοκινητο σε γρηγορες διαδρομες και πιο σφικτο-στηνενο χωρις ομως να εχασα σε ανεση σε σχεση με τα μ-πακ!
ολα παιζουν ρολο..
λιγο οτι τα αμορτισερ της eibach τα φτιαχνει η sachs που ειναι στην ιδια φιλοσοφια με τα μ-πακ αμορτισερ (καμια σχεση με τα θεοσκληρα κιτρινα bilstein) λιγο το 1ο σταδιο χαμηλωμα με τα pro-kit (αμα εβαζα τα 5ποντα τα sportline θα ειχα σιγουρα μεγαλη απωλεια ανεσης..αλλο απο 1,5 ποντο να πας στους 3 και αλλο απο 1,5 στους 5...εχει διαφορα μεγαλη το 1ο απο το 2ο).
πιστευω με τις ζαμφορ θα γινει πιο ολοκληρωμενο..:original::drive:

6ylinder
07-03-15, 23:58
Αυτο ισχυει υπο προυποθεσεις και κυριως σε δημοσιο δρομο που δεν ειναι πιστα....Η ενδοτικοτητα γενικως της αναρτησης κερδιζει σε προσφυση,μονο σε δρομους που δεν ειναι ''χαλι''....Αλλιως ολα τα πισταδικα θα ειχαν αναρτηση 2CV!Αυτο που ισχυει αναμφισβητητα,ειναι οτι βαζοντας σκληροτερα ελατηρια και αφαιρωντας τις αντιστρεπτικες ΕΧΕΙΣ περισσοτερη προσφυση,ενω τ'αναποδο συμβαινει οταν βαζεις σκληροτερες αντιστρεπτικες και μαλακοτερα ελατηρια απο ενα πχ εργοστασιακο αμαξι....Να υποθεσω οτι διαβασες το αρθρο του Κολιν Τσαπμαν σχετικα με το στησιμο?? thumb

Σωστά τα λες Μιχάλη. Άρθρο του Κόλιν δεν διάβασα, από δει κ' από κει διάβασα...αλλά θα μ' ενδιέφερε να το διαβάσω!

Panos 316T
08-03-15, 14:13
Λεώ, με την χρηση που του κανεις το θεωρω πολυτελεια απο την στιγμη κιολας που μπορεις να παιξεις με μαμισιες αντιστρεπτικες!

Υγ: η αντιστρεπτικη δεν εχει να κανει μονο με το παχος αλλα και με την σκληροτητα-καμψη της.

Υγ2:Παναθεμα σε! εχεις γινει τρελο αρρωστακι !

6ylinder
08-03-15, 14:49
Εντάξει εγώ πιστεύω δεν αλλάζει πολύ η συμπεριφορά για 3 χιλ.

Λογικά πας από 25,5-18 σε 28-21. Μπροστά η δυστρεψία της νέας αντιστρεπτικής σου αυξάνεται κατά 45% και πίσω κατά 85%!!! Διαφορά στην άνεση θα έχεις και μάλιστα αισθητή, όταν θα πέφτει ο ένας εκ των 2 τροχών του ίδιου άξονα σε λακούβα. Όταν όμως περνάς ένα εγκάρσιο σμαράκι ή αυλάκι, με όλους τους τροχούς, τότε δεν θα έχεις καμία διαφορά σε σχέση με πριν.

Stunt Mike
08-03-15, 15:01
Λογικά πας από 25,5-18 σε 28-21. Μπροστά η δυστρεψία της νέας αντιστρεπτικής σου αυξάνεται κατά 45% και πίσω κατά 85%!!! Διαφορά στην άνεση θα έχεις και μάλιστα αισθητή, όταν θα πέφτει ο ένας εκ των 2 τροχών του ίδιου άξονα σε λακούβα. Όταν όμως περνάς ένα εγκάρσιο σμαράκι ή αυλάκι, με όλους τους τροχούς, τότε δεν θα έχεις καμία διαφορά σε σχέση με πριν.

Ετσι το'χα κι εγω ως πολιτικο 328...Δεν ειχε διαφορα στην ανεση,παρα μονο σε επαρχιακο δρομο,το ενιωθες πιο σφιχτο(Τις ειχα στις μαλακοτερες σκαλες βεβαια).Αν επεφτες σε ανωμαλιες μονοπλευρα,τοτε παλι ενιωθες πιο σκληρο τ'αμαξι και ισως λιγοτερο ανετο,λογικο για μενα.

Τα ποσοστα πως τα'βγαλες???Πως μια αντιστρεπτικη που'ναι 10% φαρδυτερη βγαζει 45% μεγαλυτερη δυστρεψια??Υπαρχει καποιος τυπος που το υπολογιζει??

Παντως ακομα και τωρα που τις εχω,με ολα τα συνεμπλοκακια τους μασιφ και στην σκληροτερη σκαλα τους,δεν θεωρω δυσαρεστο τ'αμαξι....

6ylinder
08-03-15, 15:25
Τα ποσοστα πως τα'βγαλες???Πως μια αντιστρεπτικη που'ναι 10% φαρδυτερη βγαζει 45% μεγαλυτερη δυστρεψια??Υπαρχει καποιος τυπος που το υπολογιζει??

Παντως ακομα και τωρα που τις εχω,με ολα τα συνεμπλοκακια τους μασιφ και στην σκληροτερη σκαλα τους,δεν θεωρω δυσαρεστο τ'αμαξι....

Η δυστρεψία μιάς κυκλικής διατομής εξαρτάται από την πολική ροπή αδράνειας, όπου είναι (π*d^4)/32. Το π και το 32 είναι σταθερές. Άρα μεταξύ 2 κυκλικών διατομών με διαμέτρους d1 και d2, ο λόγος τους (d1/d2)^4 δίνει το ποσοστό της 1 σε σχέση με τη 2.

Πχ (28/25,5)^4=1,45=45%
(21/18)^4=1,85=85%

Ένας πχ που βάζει από μαμά 24/15 τις 28/21 έχει ποσοστά 85% μπροστά και 284% πίσω!!! Ο λόγος που αυξάνουν τόσο πολύ τη δυστρεψία της πίσω, τουλάχιστον στα Ε36, είναι λογικά η μείωση της εργοστασιακής υποστροφής.

6ylinder
08-03-15, 15:34
Βρήκα κ το πινακάκι...

compactM3
08-03-15, 16:10
εγω παντως με τις H&R 28 μπροστα και 21 πισω, και με coilover μπορω να πω οτι ειναι πιο σφιχτο και σκληρο απο πριν, αλλα πιο προοδευτικο και πιο ομαλο στην συμπεριφορα του σε σχεση με τα Bilstein και αντιστρεπτικες 25 μπροστα και 19 πισω. Μπροστα εχω τις H&R στο μαλακο, και πισω στο σκληρο.
Μαλιστα, στις λακουβες, κοπαναει λιγοτερο και απο το μαμα Ε91 μου.... (με run flat).

Stunt Mike
08-03-15, 17:23
Ένας πχ που βάζει από μαμά 24/15 τις 28/21 έχει ποσοστά 85% μπροστά και 284% πίσω!!! Ο λόγος που αυξάνουν τόσο πολύ τη δυστρεψία της πίσω, τουλάχιστον στα Ε36, είναι λογικά η μείωση της εργοστασιακής υποστροφής.

ωραιοοοος!!Ακριβως γι'αυτο το λογο γινεται,να μειωθει η αρχικη υποστροφικη συμπεριφορα των Ε36-Ε46.Αραγε ποσο περισσοτερο να σκληραινει με τις ρυθμισεις?Αυτο μαλλον δεν μπορει να υπολογιστει....Παντως εγω που τις εβαλα στην πρωτη τρυπα,ηταν αισθητη η διαφορα σκληρυνσης σε σχεση με πριν.Εκτος αν μπαινει στον τυπο και το μηκος της αντιστρεπτικης....

6ylinder
08-03-15, 18:53
ωραιοοοος!!Ακριβως γι'αυτο το λογο γινεται,να μειωθει η αρχικη υποστροφικη συμπεριφορα των Ε36-Ε46.Αραγε ποσο περισσοτερο να σκληραινει με τις ρυθμισεις?Αυτο μαλλον δεν μπορει να υπολογιστει....Παντως εγω που τις εβαλα στην πρωτη τρυπα,ηταν αισθητη η διαφορα σκληρυνσης σε σχεση με πριν.Εκτος αν μπαινει στον τυπο και το μηκος της αντιστρεπτικης....

Για τη συνολική επιρροή της αντιστρεπτικής παίζουν ρόλο τα πάντα. Μήκος, σπασίματα, μοχλοβραχίονες, σινεμπλόκ κλπ...Τα παραπάνω ποσοστά είναι απλά συγκρίσιμα μόνο για 2 εντελώς ίδιες αντιστρεπτικές, που απλά αλλάζουν διάμετρο. Με τις ρυθμίσεις δεν αλλάζει η δυστρεψία της αντιστρεπτικής. Αλλάζει η συνεισφορά της δυστρεψίας της στη συνολική συμπεριφορά της ανάρτησης.

Πχ, η ίδια αντιστρεπτική, άλλη συνεισφορά έχει όταν το μπρατσάκι της πιάνει στο ψαλίδι και άλλη όταν πιάνει στο αμορτισέρ. Η δυστρεψία όμως της μεμονωμένης δοκού...προφανώς είναι η ίδια.

Χωρίς έχω ρυθμιζόμενη, υποθέτω πως όσο βάζεις το μπρατσάκι στις "εσωτερικές" οπές, τόσο σκληραίνει;;;

leo328
08-03-15, 19:47
Λεώ, με την χρηση που του κανεις το θεωρω πολυτελεια απο την στιγμη κιολας που μπορεις να παιξεις με μαμισιες αντιστρεπτικες!

Υγ: η αντιστρεπτικη δεν εχει να κανει μονο με το παχος αλλα και με την σκληροτητα-καμψη της.

Υγ2:Παναθεμα σε! εχεις γινει τρελο αρρωστακι !

ποια χρηση ρε οταν ειμαι με την οικογενεια που παω σαν παππους?
το θεμα ειναι οταν ειμαι μονος που του πινω το αιμα...:ranting2:
ειπαμε ζαμφορ.ντυσιμο καθισματα και τελος!χαχααχ:hystericalbs1:


Για τη συνολική επιρροή της αντιστρεπτικής παίζουν ρόλο τα πάντα. Μήκος, σπασίματα, μοχλοβραχίονες, σινεμπλόκ κλπ...Τα παραπάνω ποσοστά είναι απλά συγκρίσιμα μόνο για 2 εντελώς ίδιες αντιστρεπτικές, που απλά αλλάζουν διάμετρο. Με τις ρυθμίσεις δεν αλλάζει η δυστρεψία της αντιστρεπτικής. Αλλάζει η συνεισφορά της δυστρεψίας της στη συνολική συμπεριφορά της ανάρτησης.

Πχ, η ίδια αντιστρεπτική, άλλη συνεισφορά έχει όταν το μπρατσάκι της πιάνει στο ψαλίδι και άλλη όταν πιάνει στο αμορτισέρ. Η δυστρεψία όμως της μεμονωμένης δοκού...προφανώς είναι η ίδια.

Χωρίς έχω ρυθμιζόμενη, υποθέτω πως όσο βάζεις το μπρατσάκι στις "εσωτερικές" οπές, τόσο σκληραίνει;;;

το θεμα ειναι οτι ειναι απο ιδιο υλικο οι μαμα με τις aftermarket?εχουν τον ιδιο σχεδιασμο?στο πινακακι λεει πως αυτα ισχυουν μονο για ακριβως ιδιο σχεδιασμο και υλικο των αντιστρεπτικων...αυτο που λες και συ...ασε που η πιο μαλακη ρυθμιση των aftermarket Μπορει να ειναι καλυτερη απο της μαμα που δεν ρυθμιζονται...ολα αυτα υποθεσεις...αμα ισχυουν ομως?

6ylinder
08-03-15, 20:09
Λεώ όλες οι αντιστρεπτικές είναι από χάλυβα (κοινώς σιδερένιες). Δεν το ξέρω γιατί το έχω ψάξει...αλλά αποκλείεται να είναι από κάτι άλλο. Το εναλλακτικό υλικό "αλουμίνιο", δεν παίζει στις αντιστρεπτικές, όπως στις μπάρες θόλων, επειδή είναι άλλη η απαίτηση λειτουργία τους (αντίσταση σε στρέψη οι αντιστρεπτικές, αντίσταση σε σύγκλιση-απόκλιση των θόλων οι μπάρες θόλων).

Αν για παράδειγμα θες από αλουμινένια αντιστρεπτική, να προσφέρει ό,τι ακριβώς μια χαλύβδινη πχ 28mm, θα πρέπει να είναι διαμέτρου ~37mm...

compactM3
08-03-15, 22:39
Χωρίς έχω ρυθμιζόμενη, υποθέτω πως όσο βάζεις το μπρατσάκι στις "εσωτερικές" οπές, τόσο σκληραίνει;;;

σωστα. μικραινεις το μοχλισμο

Stunt Mike
08-03-15, 23:37
Ακριβως ετσι....Εγω λοιπον εχω δοκιμασει και τις 2 λυσεις....Και πιασμενη στο ψαλιδι αλλα και στο αμορτισερ......Ακουω απο σας τι πιστευετε οτι ειναι καλυτερο και θα σας πω τι διαπιστωσα εγω μετα ;)

compactM3
09-03-15, 00:50
εγω πιστευω οτι για δρομο καλυτερα στο αμορτισερ (πιο προοδευτικο) για αλλα κολπα, καλυτερα στο ψαλιδι.
η BMW παρολα αυτα, λεει στο ψαλιδι.

εγω την εχω στο ψαλιδι παντως, μαλακη μπροστα, σκληρη πισω.

6ylinder
09-03-15, 08:24
Σε Ε36 τουλάχιστον, σε όλα είναι στο ψαλίδι, εκτός από το Μ3 που είναι στο αμορτισέρ...και σε 2-3 αυτοκίνητα άλλων εταιριών έχει πάρει το μάτι μου ότι είναι στο αμορτισέρ.

leo328
09-03-15, 08:50
στα πρωτα ε36 μη m νομιζω μεχρι 10/91 η' 6/92 κατι τετοιο παλι στα αμορτισερ επιανε..
μετα την αφησανε στο αμορτισερ μονο στο M3.στα μη m το αλλαξανε μετα στο ψαλιδι...μαλλον θελανε να κανουνε το m διαφορετικο...εκτος και αν κατι λαθος ειδανε...ποιος ξερει?

εντωμεταξυ η uuc δινει παχη 27-23 και οχι 28-21 για τα απλα 36 οπως eibach-h'r κ.λ.π.
το 23 πισω που δινει δεν ειναι υπερβολικο???

compactM3
09-03-15, 12:56
ολα ειναι θεμα χρησης και γουστου....

Stunt Mike
09-03-15, 20:38
Ακριβως οπως τα λετε...Η αντιστρεπτικη στο αμορτισερ δινει μια πιο σκληρη αισθηση στο δρομο(γι'αυτο τα Μ3 φορανε 23αρα) και πιο προοδευτικη αισθηση στο turn in,ειδικα αν ξεκολλησει η μουρη πρωτα.Αρα το κανει πιο ευκολοδηγητο.Οταν πιανει στο ψαλιδι,(γνωμη μου),η σχεση της αντιστρεπτικης ειναι αμεσοτερη στο στριψιμο(ακουει καλυτερα η μουρη),αλλα χανει σε πληροφορηση περα απο το οριο.
Περιοριζει ομως,σαφως περισσοτερο το φαινομενο της ''βούτας'' της μουρης στο turn in,που σε ολα τα Ε36 Μ αλλα και στα Ε46,ειναι εντονο και προσωπικα για μενα,ενοχλητικο στην γρηγορη οδηγηση και ιδιαιτερα στην πλαγιολισθηση....
Απο κει και περα τα διαφορα set up των εταιρειων,ειναι καθαρα θεμα γουστου....Η UUC βγαζει και 30-24mm για πισταδικα-ντριφταδικα Ε36 οπου σαφεστατα δινει πιο υπερστροφικα χαρακτηριστικα στο στησιμο,οπως και το 27-23.....

leo328
09-03-15, 21:40
αρα το 28-21 ειναι πιο νορμαλ κατασταση οποτε παμε eibach που δεν βγαζουν προβληματα τα συνεμπλοκ τους,μην ζητησει κανα συνεμπλοκ η h'r αργοτερα και οτι γλιτωσουμε το πληρωνουμε για συνεμπλοκ και εργασια (ξανακατεβασε ζαμφορ αλλαξε συνεμπλοκ ξαναδεσε 2 συνεμπλοκ να χρειαστει να αλλαξω powerflex μια 70αρα χαλαρα με εργασια).

μια και εξω σωστο απο την αρχη να τελειωνουμε με δαυτο..(αντε και τα καθισματα ντυσιμο για το τελος που ναι ψιλοκωλος γιατι το παραμαμησα...δεν εχω και αλλη ορεξη πλεον...να ηρεμησω για να το ευχαριστηθω και καλυτερα..χεχε).

2 ερωτησεις εχω.μια μηχανογικη και μια φορολογικη...

-πολλοι λενε (και στα ξενα φορουμ που διαβαζω) οτι καλο ειναι οταν βαζουμε aftermarket ζαμφορ που ναι πιο παχιες να βαζουμε και καινουργια μπαρακια ζαμφορ μπρος-πισω γιατι τα παλια θα καταπονηθουν ακομα περισσοτερο..
ισχυει?να βαλω και καινουργια μπαρακια μην τυχον την ακουσουν τα ηδη καταπονημενα παλια η' ειναι πλεονασμος και δεν χρειαζεται αμα μου πει ο μηχανικος οτι τα παλια ειναι σε καλη κατασταση?

- πηρα μια προσφορα απο ενα καταστημα που εχει 2 σετ καινουργια σφραγισμενα απο παλιο στοκ (εισαγωγη του 08) στα 400ε το σετ με φ.π.α. (οποιος θελει του δινω και το τηλ αμα θελει να παρει το αλλο που θα μεινει-η' τον ρωταμε και τιμη πακετο και για τα 2 μηπως μας κοψει τιπτ-οποιος θελει για 36 ας μου στειλει π.μ. να τον ρωτησουμε παρεα).
η ερωτηση ειναι οτι οσες φορες εχω ψωνισει απεξω αυτοι συνηθως βαζουν μεσα στο δεμα η' απεξω κολλημενο ενα σαν φωτοτυπια να το πω σε α4 τα στοιχεια της επιχειρησης και το τελικο ποσο..αυτα περνανε στην εφορια σαν αποδειξη?
καλα απο δω θα τις παρω δεν το συζητω..σιγα μην τις παρω απεξω για 20ε διαφορα..απλα ρωταω αν αυτα που βαζουν που ειναι σαν παραστατικα-συνοδευτικα περνανε εφορια σαν αποδειξεις ετσι απο περιεργεια αμα ξερει κανεις...
:thnx:

compactM3
10-03-15, 14:07
Οτι ειπε ο Μιχαλης ειναι πολυ σωστο.
Θεωρω οτι το 28-21 ειναι οτι καλυτερο μεταξυ δρομου και πιστας. Σκληρο για δρομο, απλα καλο για κατι παραπανω.

Ναι, καλο ειναι να αλλαξεις και τα μπαρακια μια που θα κανεις ολη αυτη την δουλεια.
Οταν πληρωνεις κατι απ εξω, τυπωνεις την αποδειξη που ερχεται με email και αυτο ειναι αποδειξη.
Ενναλακτικα, τους ζητας να βαλουν ενα αντιγραφο του τιμολογιου μεσα στο κουτι.