Z4 DCT
14-02-15, 09:55
Το εξακύλινδρο θηρίο του MotoGP, η ειδικά διαμορφωμένη αγωνιστικών προδιαγραφών BMW M4 Coupe που έχει το δύσκολο ρόλο του οχήματος ασφαλείας στα Grands Prix μοτοσικλετών, αναβαθμίστηκε από το M Division της βαυαρικής εταιρείας εν' όψει του νέου παγκοσμίου πρωταθλήματος - που ξεκινά στις 29 Μαρτίου στο Κατάρ.
Ο TwinTurbo κινητήρας της «φυσιολογικής» Μ4 αποδίδει 431 ίππους και 550 Nm ροπής, αλλά τώρα στη M4 MotoGP Safety Car οι μηχανικοί του τμήματος Μ προσέθεσαν ένα καινοτόμο σύστημα ψεκασμού νερού του συστήματος ψύξης, το οποίο επιτρέπει τη λειτουργία του κινητήρα σε συνθήκες που διαφορετικά θα περιορίζονταν λόγω υψηλής θερμοκρασίας - αυξάνοντας, έτσι, την απόδοσή του.
Κι ακόμη, δίπλα στο κεντρικό ψυγείο, τοποθέτησαν και επιπλέον μικρότερα ψυγεία για τα ηλεκτρικά κυκλώματα, το κιβώτιο και τον υπερσυμπιεστή. Ο ζεστός αέρας που βγαίνει από το Turbo, ψύχεται από το intercooler σε συνδυασμό με μια επιπλέον ηλεκτρική τρόμπα νερού.
Στο εγγύς μέλλον, αυτή η καινοτομία της ψύξης του κινητήρα θα εφαρμοστεί και στις BMW M4 παραγωγής. Άλλωστε, η τεχνολογία του συστήματος επιτρέπει στους μηχανικούς να επιλέξουν αν με τη χρήση του επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοση του κινητήρα, ή να μειώσουν την κατανάλωσή του.
https://content-mcdn.caranddriver.gr/filesystem/images/20150213/low/wheels_LARGE_t_77761_277590.JPG
https://content-mcdn.caranddriver.gr/filesystem/images/20150213/low/wheels_LARGE_t_77761_277591.JPG
https://content-mcdn.caranddriver.gr/filesystem/images/20150213/low/wheels_LARGE_t_77761_277592.JPG
https://content-mcdn.caranddriver.gr/filesystem/images/20150213/low/wheels_LARGE_t_77761_277593.JPG
https://content-mcdn.caranddriver.gr/filesystem/images/20150213/low/wheels_LARGE_t_77761_277594.JPG
https://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33046&subid=2&pubid=7399512
:ranting2::ranting2:
Και μολις εχεις αγορασει εσυ τωρα Μ4.....και βλεπεις τετοια αλλαγη σε τοσο σημαντικο μερος του κινητηρα....και δωστου το εγκεφαλικο!!!!
Ο TwinTurbo κινητήρας της «φυσιολογικής» Μ4 αποδίδει 431 ίππους και 550 Nm ροπής, αλλά τώρα στη M4 MotoGP Safety Car οι μηχανικοί του τμήματος Μ προσέθεσαν ένα καινοτόμο σύστημα ψεκασμού νερού του συστήματος ψύξης, το οποίο επιτρέπει τη λειτουργία του κινητήρα σε συνθήκες που διαφορετικά θα περιορίζονταν λόγω υψηλής θερμοκρασίας - αυξάνοντας, έτσι, την απόδοσή του.
Κι ακόμη, δίπλα στο κεντρικό ψυγείο, τοποθέτησαν και επιπλέον μικρότερα ψυγεία για τα ηλεκτρικά κυκλώματα, το κιβώτιο και τον υπερσυμπιεστή. Ο ζεστός αέρας που βγαίνει από το Turbo, ψύχεται από το intercooler σε συνδυασμό με μια επιπλέον ηλεκτρική τρόμπα νερού.
Στο εγγύς μέλλον, αυτή η καινοτομία της ψύξης του κινητήρα θα εφαρμοστεί και στις BMW M4 παραγωγής. Άλλωστε, η τεχνολογία του συστήματος επιτρέπει στους μηχανικούς να επιλέξουν αν με τη χρήση του επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοση του κινητήρα, ή να μειώσουν την κατανάλωσή του.
https://content-mcdn.caranddriver.gr/filesystem/images/20150213/low/wheels_LARGE_t_77761_277590.JPG
https://content-mcdn.caranddriver.gr/filesystem/images/20150213/low/wheels_LARGE_t_77761_277591.JPG
https://content-mcdn.caranddriver.gr/filesystem/images/20150213/low/wheels_LARGE_t_77761_277592.JPG
https://content-mcdn.caranddriver.gr/filesystem/images/20150213/low/wheels_LARGE_t_77761_277593.JPG
https://content-mcdn.caranddriver.gr/filesystem/images/20150213/low/wheels_LARGE_t_77761_277594.JPG
https://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33046&subid=2&pubid=7399512
:ranting2::ranting2:
Και μολις εχεις αγορασει εσυ τωρα Μ4.....και βλεπεις τετοια αλλαγη σε τοσο σημαντικο μερος του κινητηρα....και δωστου το εγκεφαλικο!!!!